Ατυχηματα και περι γνώσεως αιτιών - αποφυγής αυτων

Σελίδα 3 από 3 Επιστροφή  1, 2, 3

Πήγαινε κάτω

Απ: Ατυχηματα και περι γνώσεως αιτιών - αποφυγής αυτων

Δημοσίευση από Moto Hellas Forum Την / Το Τρι Μαρ 03, 2015 10:27 pm

Ασε σφιχτηκε η καρδια μου,Φιλε!

_________________
Honda Sh300i/CBS Pearl White Mod.10/2010

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
avatar
Moto Hellas Forum
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 3206
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 44
Τόπος : Θεσσαλονίκη-Κερκυρα

http://moto-hellas-forum.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ατυχηματα και περι γνώσεως αιτιών - αποφυγής αυτων

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Μαρ 03, 2015 10:28 pm

Φυσιολογικό αδερφέ μου, δεν είναι λίγο..... No

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27808
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ατυχηματα και περι γνώσεως αιτιών - αποφυγής αυτων

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Κυρ Μαρ 20, 2016 7:54 pm

Τόβαλε ο Θοδωρής σε αυτά που μας αρέσουν - εντυπωσιάζουν αλλά για να μη χαθεί σε μελλοντική εκκαθάριση το βάζω εδώ προς γνώσιν και συμμόρφωσιν : 


_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27808
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ατυχηματα και περι γνώσεως αιτιών - αποφυγής αυτων

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Δεκ 05, 2017 9:21 am

Σύντροχος από Αμερική έβαλε νέο λάστιχο αλλά....ξέχασε τα περί <<στρωσίματος>> και αναγράφει : 


This past Saturday I made a "Rookie Mistake" after having a new [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] put on the rear of NaNCy. Normally the guy at the [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] at my favorite [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] Dealer would remind me to take it easy for the first 50 miles after getting a new [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] put on. A new guy is now and he did not mentioned it to put it into my mind before leaving.

I got 2 blocks away and made a right turn and wanted to get around quickly to for the guy waiting to cross the street. Almost after or midway in the turn the rear wheel washed out and I went down. After I came to at stop, I stood up immediately and then proceeded to put up NaNCy off the ground and to the curb out of traffic. A lot of people asked if I was alright, me trying to catch my breath stating give me a moment to catch my breath. Both the bike and I faired pretty well concidering the circumstances. 

Once I got myself collected and then I looked at setting NaNCy's condition to her road worthy again. I adjusted the [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] on the left that slammed into the left painted scoop piece, which it had slammed into and wedges itself there. I straightened everything out enough to ride on my to the next destination. 

Here are the damages:



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



I am sure what little you see is well over a $1,00 in damages, there's a lot of broken plastic [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] internally. I have straightened out all the parts/items that I will not be replacing and made the necessary repairs to those items. I am sure that I will be spending about $400-500 for only the necessary [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] to put NaNCy back into presentable condition and do all the replacement myself.

My body is a bit sore and stiff cause this all. I know how to take a fall without sustaining any major injuries. I think that my right hand slammed into something or the road when I hit the ground. The index knuckle looks bruised and the surrounding area is swollen. 

Please remember to take it easy on a new [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]. Also reminder your local dealer to remind their customers too. Otherwise, they may do what I ended up doing. [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Σε αυτή την περιπτωση κρίνεται σκόπιμο λοιπόν να τονίσουμε ξανά ότι με καινούργια λάστιχα είναι αναγκαίο το στρώσιμο των ελαστικών τουλάχιστον για 200 χλμ ούτως ώστε να φύγουν τα προστατευτικά φιλμ πούχουν τα ελαστικά καινούργια και συγκεκριμένα όπως λέει η BRIDGESTONE πρέπει να κάνουμε τα εξής : 


Προκειμένου τα ελαστικά σας να έχουν τη βέλτιστη απόδοση, η Bridgestone συνιστά οπωσδήποτε να οδηγείτε πολύ προσεκτικά κατά τα πρώτα 200 χλμ. για να στρώσουν και να «καθίσουν» τα ελαστικά επάνω στη ζάντα. Έτσι η επιφάνεια του πέλματος «αγριεύει» όσο πρέπει για να λειτουργήσει σωστά.
Προκειμένου τα ελαστικά σας να έχουν τη βέλτιστη απόδοση, η Bridgestone συνιστά οπωσδήποτε να οδηγείτε πολύ προσεκτικά κατά τα πρώτα 200 χλμ. για να στρώσουν και να «καθίσουν» τα ελαστικά επάνω στη ζάντα. Έτσι η επιφάνεια του πέλματος «αγριεύει» όσο πρέπει για να λειτουργήσει σωστά.
Στη συνέχεια τα ελαστικά θα πρέπει να ελέγχονται για να διαπιστωθεί η σωστή εφαρμογή και η πίεσή τους. Μετά από αυτή την αρχική περίοδο, μπορούν να αυξάνονται σταδιακά οι κλίσεις καθώς και οι δυνάμεις επιτάχυνσης και φρεναρίσματος. Να θυμάστε ότι το ελαστικό λειτουργεί πιο αποδοτικά αφού φτάσει τη θερμοκρασία λειτουργίας του.
Αμέσως μετά την τοποθέτηση των ελαστικών, θα πρέπει να αποφεύγονται η απότομη επιτάχυνση, το απότομο φρενάρισμα και το στρίψιμο με μεγάλη ταχύτητα. Έτσι ο αναβάτης θα μπορέσει να προσαρμοστεί στην αίσθηση και τα χαρακτηριστικά οδικής συμπεριφοράς των νέων ελαστικών. Συνιστάται επίσης αμέσως μετά την τοποθέτηση ενός νέου ελαστικού, ο έμπορος ή ο αυτός που έχει αναλάβει την τοποθέτηση να εξασφαλίσουν ότι η επιφάνεια του πέλματος δεν έχει "ρυπανθεί" με οποιονδήποτε τρόπο (π.χ. από την τοποθέτηση περίσσειας λιπαντικού). Συνιστάται επίσης η επιφάνεια του πέλματος να «γυαλίζεται» με ένα στεγνό πανί στην περίμετρο. Φροντίστε επίσης να έχει αφαιρεθεί η ετικέτα πριν από τη χρήση.
Ανακεφαλαιωτικά, το στρώσιμο των ελαστικών εξυπηρετεί πολλούς σκοπούς:
Το ελαστικό πρέπει να «καθίσει» σωστά επάνω στη ζάντα.
Τα διάφορα μέρη του ελαστικού (σκελετός, πέλμα κλπ.) πρέπει να αποκτήσουν σωστή συνοχή μεταξύ τους.
Όταν τα ελαστικά είναι καινούργια, η επιφάνεια του πέλματος είναι λεία και αυτή η επιφάνεια πρέπει να αγριέψει για να έχει το ελαστικό τη μέγιστη δυνατή πρόσφυση.
Έτσι ο αναβάτης μπορεί να εξοικειωθεί με το νέο ελαστικό και τη συμπεριφορά του.



Προσοχή λοιπόν και όχι ταρζανιές με το που βάλουμε τα νέα μας λάστιχα γιατί είδατε παραπάνω τα αποτελέσματα...

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27808
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ατυχηματα και περι γνώσεως αιτιών - αποφυγής αυτων

Δημοσίευση από Theocharis Την / Το Τρι Δεκ 05, 2017 8:51 pm

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
Theocharis

Αριθμός μηνυμάτων : 42
Ημερομηνία εγγραφής : 29/05/2016
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ατυχηματα και περι γνώσεως αιτιών - αποφυγής αυτων

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Σεπ 28, 2018 9:34 am


_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27808
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 3 από 3 Επιστροφή  1, 2, 3

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης