Ατυχηματα και περι γνώσεως αιτιών - αποφυγής αυτων

Σελίδα 1 από 3 1, 2, 3  Επόμενο

Πήγαινε κάτω

Ατυχηματα και περι γνώσεως αιτιών - αποφυγής αυτων

Δημοσίευση από ΚωσταςΤ Την / Το Σαβ Σεπ 08, 2012 12:25 am

Ο,τι εχει να κανει με αυτα δυστυχως και εαν μπορουμε να βρουμε τροπους προς αποφυγη αυτων.Δυστυχως η ασφαλτος κρυβει κινδυνους και καλο ειναι να τους επισημανουμε που και που και οποτε μπορουμε!

Και αρχιζω εγω

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
ΚωσταςΤ

Αριθμός μηνυμάτων : 990
Ημερομηνία εγγραφής : 19/05/2012
Ηλικία : 44
Τόπος : Αθηνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ατυχηματα και περι γνώσεως αιτιών - αποφυγής αυτων

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Σαβ Σεπ 08, 2012 7:32 am

Πολύ ωραίο θεματάκι προκειμένου να βλέπουμε τι έφταιξε, τα αίτια γενικότερα και να συζητάμε τους τρόπους αποφυγής αυτών ή του τραυματισμού όσο είναι δυνατόν.

Εύγε ! cheers Very Happy

Ο τίτλος διορθώθηκε διότι θα έπέρχετο σύγχυση με τις ημέρες του γκαντεμόσαυρου που αφορά άτυχες δικές μας στιγμές. Wink

Τέλος όπως έγραψα στο άλλο θέμα που ξαναμπήκε το εν λόγο βίντεο, ο κρυόκωλος εγγλέζος δεν λέει αν είχε ABS η μοτό αν θα σκοτωνόταν ο αναβάτης. Ναι και η ταχύτητα και η σωστή προσαρμογή της αλλά αν είχε σύστημα αντιμπλοκαρίσματος πόσο νωρίτερα χωρίς σύρσιμο θάχε σταματήσει?

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27808
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ατυχηματα και περι γνώσεως αιτιών - αποφυγής αυτων

Δημοσίευση από ioannis1975 Την / Το Τρι Δεκ 18, 2012 4:58 pm

δεν ανοιγω καινουργιο θεμα,το κολλάω εδω...
ειναι απο την ηλεκτρονικη βιβλιοθήκη του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού...
ΑΣΦΑΛΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ
μια ματιά δεν βλαπτει....
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
ioannis1975

Αριθμός μηνυμάτων : 457
Ημερομηνία εγγραφής : 19/05/2012

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ατυχηματα και περι γνώσεως αιτιών - αποφυγής αυτων

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Δεκ 18, 2012 8:35 pm

Δεν ανοίγει Γιαννάκο, θέλει να αποθηκευτεί για να το διαβάσεις. 😢

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27808
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ατυχηματα και περι γνώσεως αιτιών - αποφυγής αυτων

Δημοσίευση από ioannis1975 Την / Το Τρι Δεκ 18, 2012 9:08 pm

κατεβασε το,τότε...
1,06 mb ειναι,αρχείο pdf...
avatar
ioannis1975

Αριθμός μηνυμάτων : 457
Ημερομηνία εγγραφής : 19/05/2012

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ατυχηματα και περι γνώσεως αιτιών - αποφυγής αυτων

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Δεκ 18, 2012 9:59 pm

ioannis1975 έγραψε:κατεβασε το,τότε...
1,06 mb ειναι,αρχείο pdf...

Εμ αυτό είναι το θέμα, εγώ θα το κάνω αλλά δεν νομίζω και κανείς άλλος.

Παρόλα αυτά νάσαι καλά Γιαννάκο μου σε ευχαριστούμε φίλε μου που δεν τόπα το γαιδούρι ! Laughing

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27808
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ατυχηματα και περι γνώσεως αιτιών - αποφυγής αυτων

Δημοσίευση από ioannis1975 Την / Το Τρι Δεκ 18, 2012 10:21 pm

ωραία λοιπον...
αφου υπάρχουν και ανθρωποι,που δεν θα το κατεβασουν για να το διαβάσουν,
ας πατησετε εδω: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
και μετα ανοιξτε το 4ο αρχείο...
ενδιαφερον ειναι και το 3ο...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την ioannis1975 στις Τρι Δεκ 18, 2012 10:50 pm, 1 φορά
avatar
ioannis1975

Αριθμός μηνυμάτων : 457
Ημερομηνία εγγραφής : 19/05/2012

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ατυχηματα και περι γνώσεως αιτιών - αποφυγής αυτων

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Δεκ 18, 2012 10:43 pm

Ομοίως και αυτά πρέπει να αποθηκευτούν πρώτα αλλά εντάξει φίλε μου μην στενοχωριέσαι, όποιος θέλει ας τα αποθηκεύσει και ας τα διαβάσει. Wink

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27808
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ατυχηματα και περι γνώσεως αιτιών - αποφυγής αυτων

Δημοσίευση από ioannis1975 Την / Το Τρι Δεκ 18, 2012 10:53 pm

κατσε γιατι θα τρελαθω...
οταν κλικάρεις πανω στο αρχειο,σου ανοιγει παραθυρο.
εχεις επιλογες:
1.ανοιγμα
2.αποθηκευση
3.ακυρο
αν πατησεις το ανοιγμα,ανοιγει το αρχείο σε 2'' και το διαβάζεις επιτόπου
αν πατησεις αποθηκευση το κατεβάζεις και το ανοιγεις αργότερα εσυ...
που ειναι το προβλημα???...
"ανοιγμα" και μετα διαβαζεις,ουτε να κατεβασεις ουτε τιποτα...
avatar
ioannis1975

Αριθμός μηνυμάτων : 457
Ημερομηνία εγγραφής : 19/05/2012

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ατυχηματα και περι γνώσεως αιτιών - αποφυγής αυτων

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Δεκ 18, 2012 10:56 pm

ioannis1975 έγραψε:κατσε γιατι θα τρελαθω...
οταν κλικάρεις πανω στο αρχειο,σου ανοιγει παραθυρο.
εχεις επιλογες:
1.ανοιγμα
2.αποθηκευση
3.ακυρο
αν πατησεις το ανοιγμα,ανοιγει το αρχείο σε 2'' και το διαβάζεις επιτόπου
αν πατησεις αποθηκευση το κατεβάζεις και το ανοιγεις αργότερα εσυ...
που ειναι το προβλημα???...
"ανοιγμα" και μετα διαβαζεις,ουτε να κατεβασεις ουτε τιποτα...

Ο explorer πούχω τώρα που μιλάμε αλλιώς συνηθως chrome δεν μου δίνει άλλη επιλογή παρά αποθήκευση.
Εντάξει όμως Γιάννη μου,πολύ το κουράσαμε το θέμα, όποιος θέλει θα βρεί άκρη φίλε μου. Wink

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27808
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ατυχηματα και περι γνώσεως αιτιών - αποφυγής αυτων

Δημοσίευση από ioannis1975 Την / Το Πεμ Ιαν 03, 2013 7:49 pm

Το να κινείται ανάμεσα στα ακινητοποιημένα από την κίνηση αυτοκίνητα αποτελεί ένα από τα βασικότερα πλεονεκτήματα του δικύκλου. Ωστόσο, η πρακτική αυτή (γνωστή ως διήθηση) κρύβει πολλούς κινδύνους.

Δεν είναι τυχαίο ότι μεγάλο μέρος των τροχαίων ατυχημάτων που περιλαμβάνουν μοτοσικλέτα έχουν γίνει σε συνθήκες πυκνής κίνησης. Το σενάριο είναι γνωστό και όλοι το έχουμε λίγο-πολύ ζήσει: Η μοτοσικλέτα κινείται ανάμεσα σε ακινητοποιημένα αυτοκίνητα και σε ένα από αυτά ο οδηγός αποφασίζει να αλλάξει απροειδοποίητα λωρίδα κίνησης. Κόβει έτσι το δρόμο στη μοτοσικλέτα και η κατάληξη έχει να κάνει με το πόσο προετοιμασμένος ήταν ο αναβάτης. Αν φρενάρει έγκαιρα, όλα καλά – εκτός από τα καθιερωμένα «γαλλικά» που θα ανταλλάξει με τον απρόσεκτο οδηγό. Αν όχι, το ατύχημα είναι δεδομένο, με πρώτο θύμα τον ίδιο τον αναβάτη.

Επειδή, λοιπόν, η διήθηση σε φέρνει σε μια από αυτές τις θέσεις που οι υπόλοιποι μπορεί να μη σε προσέξουν, οπότε εσύ πρέπει να προσέχεις και για τους άλλους, σας παραθέτουμε κάποιες χρήσιμες συμβουλές, ώστε να βγαίνετε κάθε φορά αλώβητοι από τον λαβύρινθο του μποτιλιαρίσματος.

· Διατηρήστε σταθερά χαμηλή ταχύτητα. Κινούμενοι ανάμεσα σε ακινητοποιημένα αυτοκίνητα, καλό είναι να μην ξεπερνάτε τα 50 χλμ./ώρα, ενώ σε περίπτωση που και τα αυτοκίνητα κινούνται, αυξήστε τη μέχρι και 20 χλμ.ώρα παραπάνω από αυτά.

· Μείνετε 100% συγκεντρωμένοι στο δρόμο μπροστά σας και μην αφαιρείστε για κανένα λόγο. Ακόμη και η στιγμιαία ματιά στον πίνακα οργάνων μπορεί να σας στοιχίσει πολύτιμα δευτερόλεπτα αντίδρασης.

· Έχετε πάντα ένα ή δύο δάχτυλα στη μανέτα και τα πόδια έτοιμα να πιέσουν το πίσω φρένο ή να κατεβάσουν ταχύτητα στο κιβώτιο. Έτσι θα είστε προετοιμασμένοι για απότομο φρενάρισμα.

· Στην περίπτωση που η μοτοσικλέτα σας δε διαθέτει ABS, σε φρενάρισμα πανικού τερματίστε αρχικά τη διαδρομή της μανέτας στο πρώτο τσίμπημα των φρένων, απελευθερώστε τη ακαριαία και ξαναπατήστε φρένο. Με λίγη εξάσκηση, θα μπορείτε να φρενάρετε απότομα, χωρίς να κινδυνεύετε με μπλοκάρισμα των τροχών.

· Κινούμενοι ανάμεσα σε ουρές αυτοκινήτων μην εστιάζετε το βλέμμα σας στο πίσω μέρος τους, αλλά στις μπροστινές ρόδες, ώστε να δείτε εγκαίρως την αλλαγή κατεύθυνσης.

· Δώστε μεγάλη προσοχή όταν προσπερνάτε φορτηγά ή λεωφορεία. Δεν βλέπετε το αυτοκίνητο μπροστά του και ο οδηγός του δε βλέπει εσάς, οπότε είναι επικίνδυνο. Ελαττώστε ταχύτητα μέχρι να βεβαιωθείτε ότι το μπροστινό όχημα δε σκοπεύει να αλλάξει λωρίδα.

· Μη διστάζετε να χρησιμοποιήσετε διακριτικά την κόρνα σας, όταν θεωρείτε ότι κάποιος δε σας έχει δει και μπορεί να σας κόψει το δρόμο.

· Σε συνθήκες μειωμένης ορατότητας (βροχή, σκοτάδι) καλό είναι να έχετε αναμμένα και τα αλάρμ, καθώς κινείστε.

· Μην αφήνετε τις μοτοσικλέτες πίσω σας να καθορίσουν την ταχύτητα με την οποία κινείστε. Κάντε στην άκρη, αφήστε τους να περάσουν και οδηγήστε με το ρυθμό που νιώθετε εσείς άνεση και ασφάλεια.

· Αποφύγετε να κολλάτε στον μπροστινό σας. Μια σειρά με δίκυκλα κολλημένα το ένα πίσω από το άλλο μπορεί να αποδειχθεί επικίνδυνη σε περίπτωση που κάποιος μπροστά αναγκαστεί να φρενάρει απότομα.
ΠΗΓΗ : [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
ΠΡΟΣΟΧΗ
Η διήθηση είναι παράνομη σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ.
avatar
ioannis1975

Αριθμός μηνυμάτων : 457
Ημερομηνία εγγραφής : 19/05/2012

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ατυχηματα και περι γνώσεως αιτιών - αποφυγής αυτων

Δημοσίευση από ioannis1975 Την / Το Πεμ Ιαν 03, 2013 7:50 pm

εδώ η συνεχεια του αρθρου:


Χθες σας δώσαμε κάποιες πρώτες συμβουλές για τη διήθηση. Σήμερα, θα δείτε κάποιες επιπλέον, καθώς και τι πρέπει να κάνετε σε κάποιες ειδικές περιπτώσεις, όπως το πέρασμα ασθενοφόρου.
Όπως αναφέραμε και χθες, η διήθηση είναι μια βολική και γρήγορη πρακτική, καθώς επιτρέπει στα δίκυκλα όχι μόνο να μην κολλάνε στην κίνηση, αλλά και να μην αποτελούν μέρος του προβλήματος αυτού. Ωστόσο, κρύβει πολλούς κινδύνους, καθώς πολλοί είναι οι οδηγοί που, αφηρημένοι ή εκνευρισμένοι, αλλάζουν λωρίδα χωρίς να προσέξουν το δίκυκλο που μπορεί να κινείται ανάμεσα στις λωρίδες. Για το λόγο αυτό, ο αναβάτης πρέπει να είναι απόλυτα συγκεντρωμένος και να γνωρίζει κάποιες απλές συμβουλές, οι οποίες μπορεί να αποτρέψουν ένα ατύχημα.

Βέβαια, εκτός από τους συνηθισμένους κινδύνους, η διήθηση κρύβει και πολλά απρόοπτα, των οποίων τα πιο κοινά εξετάζουμε εδώ. Εκτός από τους αγανακτισμένους οδηγούς, ο αναβάτης πρέπει να έχει και το νου για τη βροχή, άλλους αναβάτες, ασθενοφόρα και πολλά άλλα «φαινόμενα» των ελληνικών δρόμων που μπορούν να αποδειχτούν πιο επικίνδυνα απ’ όσο φαίνονται.

· Προσπαθήστε να ψυχολογήσετε όσους βρίσκονται στο δρόμο. Όσο τους πλησιάζετε, δείτε πώς κινούνται και προβλέψτε τις αντιδράσεις τους.

· Σε περίπτωση που κινείστε ανάμεσα σε δυο σειρές αυτοκινήτων στην πόλη, έχετε το νου σας στις διασταυρώσεις. Μπορεί οι οδηγοί των αυτοκινήτων να έχουν σταματήσει, παραχωρώντας προτεραιότητα σε κάποιον που δεν έχετε δει.

· Δείξτε τεράστια προσοχή όταν κάνετε ελιγμούς για να αλλάξετε λωρίδα και έχετε το νου σας μήπως έρχεται κάποιο άλλο δίκυκλο. Αποφύγετε να αλλάξετε λωρίδα μπροστά από φορτηγό η λεωφορείο, καθώς εκεί δεν έχετε ορατότητα.

· Πολλές φορές θα τύχει να συναντήσετε ασθενοφόρο, το οποίο επίσης θα κινείται ανάμεσα από τα ακινητοποιημένα αυτοκίνητα, τα οποία του κάνουν χώρο. Φαίνεται καλή ιδέα να το ακολουθήσετε από κοντά (αφού όλοι κάνουν στην άκρη), αλλά είναι επικίνδυνο. Με το που θα περνάει το ασθενοφόρο, οι οδηγοί που έκαναν στην άκρη θα επανέρχονται στη θέση τους, χωρίς να σας έχουν δει.

· Σε περίπτωση βροχής, εννοείται ότι η ταχύτητά σας πρέπει να είναι μικρότερη και οι αποστάσεις που κρατάτε από τα προπορευόμενα οχήματα μεγαλύτερες απ’ ότι σε στεγνό δρόμο.

· Τα πιο επικίνδυνα τμήματα της ουράς των αυτοκινήτων είναι το τέλος (εκεί που θα μπείτε ανάμεσά τους) και η αρχή (εκεί που ξανανοίγει ο δρόμος). Στην πρώτη περίπτωση θα πρέπει να δείξετε ιδιαίτερη προσοχή σε αυτούς που επιλέγουν θέση και εναλλάσσονται ανάμεσα στις ουρές και στη δεύτερη στους πηγμένους που επιτέλους βρήκαν χώρο μπροστά τους και ξεδίνουν για την καθυστέρηση της μιας ώρας.

· Επιλέξτε να κινηθείτε ανάμεσα από την αριστερή και μεσαία λωρίδα κυκλοφορίας. Υπάρχει μεγαλύτερος χώρος ανάμεσά τους και σπάνια θα αναγκαστείτε να σταματήσετε.

· Ρίχνετε πάντα κλεφτές ματιές πίσω σας, για την περίπτωση που κάποιο άλλο δίκυκλο ετοιμάζεται να χωθεί και να σας προσπεράσει. Καλύτερα να μη σας πιάσει απροετοίμαστο.
ΠΡΟΣΟΧΗ
Η διήθηση είναι παράνομη σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την ioannis1975 στις Πεμ Ιαν 03, 2013 7:53 pm, 1 φορά
avatar
ioannis1975

Αριθμός μηνυμάτων : 457
Ημερομηνία εγγραφής : 19/05/2012

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ατυχηματα και περι γνώσεως αιτιών - αποφυγής αυτων

Δημοσίευση από ioannis1975 Την / Το Πεμ Ιαν 03, 2013 7:51 pm

εδώ η συνεχεια του αρθρου:


Χθες σας δώσαμε κάποιες πρώτες συμβουλές για τη διήθηση. Σήμερα, θα δείτε κάποιες επιπλέον, καθώς και τι πρέπει να κάνετε σε κάποιες ειδικές περιπτώσεις, όπως το πέρασμα ασθενοφόρου.
Όπως αναφέραμε και χθες, η διήθηση είναι μια βολική και γρήγορη πρακτική, καθώς επιτρέπει στα δίκυκλα όχι μόνο να μην κολλάνε στην κίνηση, αλλά και να μην αποτελούν μέρος του προβλήματος αυτού. Ωστόσο, κρύβει πολλούς κινδύνους, καθώς πολλοί είναι οι οδηγοί που, αφηρημένοι ή εκνευρισμένοι, αλλάζουν λωρίδα χωρίς να προσέξουν το δίκυκλο που μπορεί να κινείται ανάμεσα στις λωρίδες. Για το λόγο αυτό, ο αναβάτης πρέπει να είναι απόλυτα συγκεντρωμένος και να γνωρίζει κάποιες απλές συμβουλές, οι οποίες μπορεί να αποτρέψουν ένα ατύχημα.

Βέβαια, εκτός από τους συνηθισμένους κινδύνους, η διήθηση κρύβει και πολλά απρόοπτα, των οποίων τα πιο κοινά εξετάζουμε εδώ. Εκτός από τους αγανακτισμένους οδηγούς, ο αναβάτης πρέπει να έχει και το νου για τη βροχή, άλλους αναβάτες, ασθενοφόρα και πολλά άλλα «φαινόμενα» των ελληνικών δρόμων που μπορούν να αποδειχτούν πιο επικίνδυνα απ’ όσο φαίνονται.

· Προσπαθήστε να ψυχολογήσετε όσους βρίσκονται στο δρόμο. Όσο τους πλησιάζετε, δείτε πώς κινούνται και προβλέψτε τις αντιδράσεις τους.

· Σε περίπτωση που κινείστε ανάμεσα σε δυο σειρές αυτοκινήτων στην πόλη, έχετε το νου σας στις διασταυρώσεις. Μπορεί οι οδηγοί των αυτοκινήτων να έχουν σταματήσει, παραχωρώντας προτεραιότητα σε κάποιον που δεν έχετε δει.

· Δείξτε τεράστια προσοχή όταν κάνετε ελιγμούς για να αλλάξετε λωρίδα και έχετε το νου σας μήπως έρχεται κάποιο άλλο δίκυκλο. Αποφύγετε να αλλάξετε λωρίδα μπροστά από φορτηγό η λεωφορείο, καθώς εκεί δεν έχετε ορατότητα.

· Πολλές φορές θα τύχει να συναντήσετε ασθενοφόρο, το οποίο επίσης θα κινείται ανάμεσα από τα ακινητοποιημένα αυτοκίνητα, τα οποία του κάνουν χώρο. Φαίνεται καλή ιδέα να το ακολουθήσετε από κοντά (αφού όλοι κάνουν στην άκρη), αλλά είναι επικίνδυνο. Με το που θα περνάει το ασθενοφόρο, οι οδηγοί που έκαναν στην άκρη θα επανέρχονται στη θέση τους, χωρίς να σας έχουν δει.

· Σε περίπτωση βροχής, εννοείται ότι η ταχύτητά σας πρέπει να είναι μικρότερη και οι αποστάσεις που κρατάτε από τα προπορευόμενα οχήματα μεγαλύτερες απ’ ότι σε στεγνό δρόμο.

· Τα πιο επικίνδυνα τμήματα της ουράς των αυτοκινήτων είναι το τέλος (εκεί που θα μπείτε ανάμεσά τους) και η αρχή (εκεί που ξανανοίγει ο δρόμος). Στην πρώτη περίπτωση θα πρέπει να δείξετε ιδιαίτερη προσοχή σε αυτούς που επιλέγουν θέση και εναλλάσσονται ανάμεσα στις ουρές και στη δεύτερη στους πηγμένους που επιτέλους βρήκαν χώρο μπροστά τους και ξεδίνουν για την καθυστέρηση της μιας ώρας.

· Επιλέξτε να κινηθείτε ανάμεσα από την αριστερή και μεσαία λωρίδα κυκλοφορίας. Υπάρχει μεγαλύτερος χώρος ανάμεσά τους και σπάνια θα αναγκαστείτε να σταματήσετε.

· Ρίχνετε πάντα κλεφτές ματιές πίσω σας, για την περίπτωση που κάποιο άλλο δίκυκλο ετοιμάζεται να χωθεί και να σας προσπεράσει. Καλύτερα να μη σας πιάσει απροετοίμαστο.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

ΠΡΟΣΟΧΗ
Η διήθηση είναι παράνομη σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ.
avatar
ioannis1975

Αριθμός μηνυμάτων : 457
Ημερομηνία εγγραφής : 19/05/2012

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ατυχηματα και περι γνώσεως αιτιών - αποφυγής αυτων

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Ιαν 04, 2013 8:29 am

Πάρα μα πάρα πού ωραίο Γιάννη φίλε μου, νάσαι καλά ! cheers cheers cheers

Προσθέτω από την εμπειρία άλλο ένα :
Μεγάλη προσοχή μην τυχόν και ενώ κάνετε διήθηση σας πετάξει δίκυκλο τροχό από την δεξιά λωρίδα αυτοκινήτων, προσπαθώντας να μπεί στη δική σας λωρίδα γιατί κόλησε στην άλλη.

Συνήθως παπί ! affraid

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27808
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ατυχηματα και περι γνώσεως αιτιών - αποφυγής αυτων

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Ιαν 04, 2013 8:32 am

Και άλλο που θυμήθηκα :

-Προσοχή όταν κάνετε διήθηση σε ακινητοποιημένα μεγάλα οχήματα όπως φορτηγά ή λεωφορεία στο μπροστινό τους μέρος για Πεζούς που δεν χρησιμοποιούν διάβαση και περνάνε από όπου νάναι.
Όταν βλέπετε τέτοια ψηλά οχήματα που σας στερούν πλαγία ορατότητα, μηδενίστε ταχύτητα και περάστε προσεκτικά !

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27808
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σωστή συμπεριφορά και ασφάλεια στο φανάρι

Δημοσίευση από ioannis1975 Την / Το Κυρ Φεβ 17, 2013 2:16 pm

Σωστή συμπεριφορά και ασφάλεια στο φανάρι


Πολλά δίκυκλα περνούν ένα σεβαστό μέρος της ζωής του σταματημένα μπροστά σε ένα κόκκινο φανάρι. Επειδή, όμως, είναι σταματημένα, δε σημαίνει πως ο αναβάτης τους πρέπει να είναι εντελώς ξέγνοιαστος.

Οι ιδιαιτερότητες και οι κίνδυνοι παραμένουν και σε αυτή την περίπτωση, ειδικά όταν μιλάμε για βράδυ ή για φανάρια πολυσύχναστα, από πεζούς και οχήματα. Για το λόγο αυτό, παρά το γεγονός ότι ο κινητήρας λειτουργεί στο ρελαντί, εμείς θα πρέπει να παραμένουμε σε εγρήγορση.

· Μη σταματάς πάνω στη διάβαση των πεζών. Εκτός από ανάγωγο (και παράνομο) μπορεί να αποβεί και επικίνδυνο, καθώς δεν είσαι σε θέση να βλέπεις όλους τους πεζούς που ενοχλημένοι θα τη διασχίσουν μπροστά σου, πίσω σου και δίπλα σου.

· Ένας ακόμη λόγος να αποφύγεις τη διάβαση πεζών είναι η βροχή. Οι γραμμές στο οδόστρωμα γλιστράνε όταν είναι βρεγμένες και μπορεί να βρεθείς στο έδαφος, με το τελευταίο που θυμάσαι να είναι το πόδι σου να πατά (με πλαστή σιγουριά) στην άσφαλτο.

· Μη σταματάς ποτέ στη μέση του δρόμου στο φανάρι (ειδικά το βράδυ). Πήγαινε στην άκρη προς το πεζοδρόμιο, για να μειώσεις τις πιθανότητες κάποιος να σε χτυπήσει από πίσω.

· Προτίμησε το βράδυ να φοράς μπουφάν που έχει ανακλαστικά στο πίσω μέρος. Έστω και την τελευταία στιγμή, αυτά μπορεί να σε σώσουν.

· Έχε το νου σου στους καθρέφτες, ακόμη κι αν είσαι μόνος σου. Κάποιος μεθυσμένος που κάνει τρελή πορεία, μπορεί να εντοπιστεί έγκαιρα.

· Επίσης, όταν ξεκινάς στο φανάρι, ρίξε τις ματιές σου αριστερά-δεξιά. Πόσες φορές δεν έχεις δει αυτοκίνητα να περνάνε με «βαθύ» κόκκινο;

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
ioannis1975

Αριθμός μηνυμάτων : 457
Ημερομηνία εγγραφής : 19/05/2012

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Κρυμμένες απειλές

Δημοσίευση από ioannis1975 Την / Το Κυρ Φεβ 17, 2013 2:18 pm

Κρυμμένες απειλές


Πολλές φορές, ακόμη και ο πιο παρατηρητικός αναβάτης μπορεί να βρεθεί αντιμέτωπος με μια απειλή κρυμμένη που θα αποφασίσει να μην κάνει την εμφάνισή της παρά μόνο όταν θα είναι πολύ αργά.




Ακόμη και η καλή ορατότητα που προσφέρει η θέση οδήγησης μιας μοτοσικλέτας δε μας εξασφαλίζει από κάθε κίνδυνο, καθώς υπάρχουν περιπτώσεις που δε θα τον αντιληφθούμε εγκαίρως. Για το λόγο αυτό, οφείλουμε να είμαστε συνεχώς συγκεντρωμένοι και να έχουμε το νου μας σε μερικές ιδιόμορφες περιπτώσεις.

· Ειδικά όταν προηγείται αυτοκίνητο, οι λακκούβες είναι δύσκολο να γίνουν αντιληπτές εγκαίρως. Προτιμήστε να βρίσκεστε στην ευθεία των τροχών του αυτοκινήτου κι όχι στο μέσο, αφού και ο οδηγός του θα προσπαθεί να περάσει πάνω από τις λακκούβες.

· Όταν στο δεξί μέρος του δρόμου έχει σταματήσει λεωφορείο, να είστε προετοιμασμένοι για κάποιον πεζό που μπορεί να διασχίσει το δρόμο, μπροστά από το λεωφορείο. Δεν πρόκειται να τον δείτε παρά την τελευταία στιγμή, οπότε ελαττώστε ταχύτητα, ώστε να προλάβετε να αντιδράσετε. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση σταθμευμένων φορτηγών που μας κλείνουν την ορατότητα.

· Όταν βλέπετε ένα αυτοκίνητο να ελαττώνει ταχύτητα ή να σταματά προσωρινά στο δρόμο (φαινομενικά) χωρίς αιτία, μην επιχειρήσετε αμέσως να το προσπεράσετε. Μπορεί να σταμάτησε για να παραχωρήσει την προτεραιότητα σε άλλο αυτοκίνητο, το οποίο δεν έχετε δει και ούτε ο οδηγός του έχει δει εσάς.

· Τις βροχερές ημέρες, ο δρόμος γεμίζει λιμνούλες νερό, ειδικά όταν υπάρχουν λακκούβες. Ειδικά αν δε γνωρίζετε το δρόμο, αποφύγετε να περάσετε πάνω από τις συγκεκριμένες λιμνούλες. Πότε δεν ξέρετε πόσο βαθιές είναι.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
ioannis1975

Αριθμός μηνυμάτων : 457
Ημερομηνία εγγραφής : 19/05/2012

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ατυχηματα και περι γνώσεως αιτιών - αποφυγής αυτων

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Κυρ Φεβ 17, 2013 2:43 pm

cheers cheers cheers άψογα και χρησιμότατα !

Ευχαριστούμε φίλε μου ! Very Happy

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27808
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ατυχηματα και περι γνώσεως αιτιών - αποφυγής αυτων

Δημοσίευση από Moto Hellas Forum Την / Το Κυρ Φεβ 17, 2013 10:58 pm

Δεν θελω να κανω καθολου τον εξυπνο αλλα αρκετα μας εχει διδαξει η πειρα και φυσικα ακομα μας διδασκει...
κανοντας λογο για τα προαναφερομενα!...κοινως τα ματια μας 400! Smile

_________________
Honda Sh300i/CBS Pearl White Mod.10/2010

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
avatar
Moto Hellas Forum
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 3206
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 44
Τόπος : Θεσσαλονίκη-Κερκυρα

http://moto-hellas-forum.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ατυχηματα και περι γνώσεως αιτιών - αποφυγής αυτων

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Φεβ 27, 2013 12:02 pm

Όταν κάνουμε διήθηση ανάμεσα σε αυτοκίνητα (είναι παράνομη υπόψιν) τεράστια προσοχή, μην παρασύρεστε ποτέ και ανοίγετε ταχύτητα πάνω από 20 χλμ από τα αυτοκίνητα δηλαδή αν είναι σταματημένα με 20 χλμ που σημαίνει σχεδόν έρπειν.

Προσοχή ιδιαίτερα όταν δεν έχετε οπτικό πεδίο δεξιά - αριστερά και σας το περιορίζει όχημα μεγάλου όγκου όπως φορτηγό.

Προσοχή στο εμπρός μέρος λεωφορείων, μπορεί να πεταχτεί πεζός που μόλις αποβιβάστηκε.

Προσοχή οταν είστε μεταξύ μεσαίας και αριστερής αλλά και μεσαίας και δεξιάς. Μπορεί να θέλει να στρίψει κάποιος και να <<ανοιχτεί>> σαν νταλίκα κλείνοντάς σας το δρόμο.

Προσοχή ποτέ διήθηση δεξιά από ΤΑΧΙ μπορεί να σταματήσει και να ανοίξει πόρτα ο επιβάτης για να κατέβει.

Προσοχή με περνάτε ανάμεσα από διπλά λεωφορεία, τρόλευ κ.λ.π.
Είναι μεγάλα οχήματα και ειδικά στη στροφή ΠΡΕΠΕΙ να ανοιχτούν για να στρίψουν !

Γενικά όμως μεγάλη προσοχή ή διαφορετικά ακολουθήστε τα αυτοκίνητα και μην κάνετε διήθηση.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27808
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ατυχηματα και περι γνώσεως αιτιών - αποφυγής αυτων

Δημοσίευση από vaggos Την / Το Τετ Φεβ 27, 2013 1:49 pm

Κάποιοι γιατί βιάζονται πως την παλεύουν και πάνε σαν τρελοί ανάμεσα στα αυτοκίνητα ; Δεν το μπορώ θέλω να πάω με την ησυχία μου για να μπορω να παρατηρώ και να φρενάρω εύκολα.
avatar
vaggos

Αριθμός μηνυμάτων : 786
Ημερομηνία εγγραφής : 19/10/2012
Ηλικία : 40

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ατυχηματα και περι γνώσεως αιτιών - αποφυγής αυτων

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Φεβ 27, 2013 1:58 pm

vaggos έγραψε:Κάποιοι γιατί βιάζονται πως την παλεύουν και πάνε σαν τρελοί ανάμεσα στα αυτοκίνητα ; Δεν το μπορώ θέλω να πάω με την ησυχία μου για να μπορω να παρατηρώ και να φρενάρω εύκολα.

Ένα από τα ίδια και δεν το θεωρώ καθόλου σόφρων αυτό που κάνουνε ορισμένοι μέσα στην πόλη γιατί αν είναι σε ανοιχτό δρόμο (τηρουμένου του +20) εντάξει μπορείς να ελέγξεις αλλά μέσα?

Α μπά, πολλές φορές έχω μπεί πίσω από αμάξι να περάσουν οι <<γρήγοροι>> και μετά από ελάχιστο- μηδενικό σχεδόν χρόνο, τσούπ είμαστε παρεούλα στο φανάρι.

Δηλαδή δεν κερδίζουν και τίποτα. No

Απλά για να μανουριάζουμε μεταξύ μας αλλά τι ψάχνουμε να βρούμε?
Άς τα ξέρουμε εμείς να μην έχουμε παρατράγουδα και από κεί και πέρα............. Rolling Eyes

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27808
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ατυχηματα και περι γνώσεως αιτιών - αποφυγής αυτων

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Ιουν 03, 2013 2:02 pm

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27808
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ατυχηματα και περι γνώσεως αιτιών - αποφυγής αυτων

Δημοσίευση από Moto Hellas Forum Την / Το Δευ Ιουν 03, 2013 10:25 pm

Πολυ καλο Σαββα ! και εκπαιδευτικο

_________________
Honda Sh300i/CBS Pearl White Mod.10/2010

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
avatar
Moto Hellas Forum
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 3206
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 44
Τόπος : Θεσσαλονίκη-Κερκυρα

http://moto-hellas-forum.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ατυχηματα και περι γνώσεως αιτιών - αποφυγής αυτων

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Ιουν 03, 2013 10:46 pm

Το νού μας φίλε μου ! Wink

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27808
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 1 από 3 1, 2, 3  Επόμενο

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης