Ελαστικά και όλα τα σχετικά με αυτά.

Σελίδα 3 από 3 Επιστροφή  1, 2, 3

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Απ: Ελαστικά και όλα τα σχετικά με αυτά.

Δημοσίευση από Moto Hellas Forum Την / Το Τρι Μαρ 10, 2015 10:19 pm

Πολυ καλο Σαββα! ευχαριστουμε!

_________________
Honda Sh300i/CBS Pearl White Mod.10/2010

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
avatar
Moto Hellas Forum
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 3615
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 43
Τόπος : Θεσσαλονίκη-Κερκυρα

http://moto-hellas-forum.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ελαστικά και όλα τα σχετικά με αυτά.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Μαρ 12, 2015 9:42 pm

Διάβασα σε φιλικό μοτοφόρουμ κάτι που μου θύμισε το Γιώργο gprhellas.


Το μεταφέρω αυτολεξεί : 


<<Με έπιασε και εμένα Κυριακάτικα να πλύνω το gileraki μου. Εκεί λοιπόν που το γυάλιζα τι παρατηρώ το fail στο μπροστινό λάστιχο. 

Να επισημάνω ότι τα λάστιχα τα έβαλα το καλοκαίρι (Ιούλιο αν θυμάμαι καλά), σε ένα λαστιχά εδώ στον Άγιο Νικόλαο (Ασχολείται και αποκλειστικά με ελαστικά μότο), και τα ελαστικά δεν έχουν κάνει πάνω από 3000 χιλιόμετρα. Δεν μου έδειξαν και ποτέ ότι ήταν φοβερά λάστιχα , αλλά μέσα στην πόλη και σε διαδρομές του χιλιόμετρου τι να δείξουν έλεγα....

Συνεχίζοντας το ξεψείρισμα παρατηρώ ότι τα λάστιχα έχουν αρχίσει να δείχνουν πολύ "κουρασμένα" (και μπροστά και πίσω) , αλλά αυτό που με παραξένεψε ήταν κάποιες χαρακιές γύρω από τη ζάντα στο μπροστά λάστιχο και μόνο στο μπροστά [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.] . Βγάζω κάποιες φωτογραφίες ,για να σας τις δείξω κιόλας, και τώρα κοιτάζοντας τις φωτογραφίες παρατηρώ ότι το μπροστινό μου λάστιχο γράφει.........rear wheel..... [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.] [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.] 

Επιπλέον να πω και την αλήθεια, δεν είδα ποτέ ημερομηνίες παραγωγής (αύριο θα δω). Τώρα τι παίζει ρε παίδες; Δεν παίζει τίποτα; Έκανα εγώ μαλακία; Έκανε η Dunlop ; Έκανε ο λαστιχάς; Και άραγε τώρα μετά από 6 μήνες; Τι γίνεται; Να το προσπεράσω; Να ζητήσω αντικατάσταση και από ποιόν; 

Ποπο και βαριέμαι να ασχολούμαι με βλακείες.... [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.] [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.] [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.] >>





Ακολουθεί το φωτογραφικό υλικό:



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



κάτι έντονες γραμμές σαν φρενάρισμα είναι λόγο του ότι γύριζα με το χέρι εκείνη τη στιγμή τη ρόδα!

και μια ματιά στο πίσω λάστιχο:



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Λατρείες τα φώτα σας Pleaseee................>>



<<θα κάνω μια βόλτα από το μαγαζί μέσα στη εβδομάδα. Τα λάστιχα δουλεύω πάντα 32psi δεν έχει πέσει ποτέ κάτω από 30psi. Με χαλάει το ότι το μπροστινό μου είναι "rear wheel" , δεν νομίζω να το αντικαταστήσει γιατί κανένας εδώ δεν είναι αρκετά επαγγελματίας για να αναγνωρίσει το λάθος του.

Μάκη τα λάστιχα τα έβαλα στο Σκύβαλο , είναι σχετικά καινούριος στην αγορά και είπα να τον δοκιμάσω. Αν το αντικαταστήσει έχει καλώς και με κερδίζει σαν πελάτη , αλλιώς επιβεβαιώνω το ότι έκανα μαλακία που τα έβαλα εδώ και εμπιστεύτηκα ντόπιο επαγγελματία. Το πρόβλημα είναι ότι ή δεν ξεχωρίζει το rear απο το front και βάζει ότι νάνε ή πήγε να κάνει "εξυπνάδα" και να ξεστοκάρει σε εμένα. Έχω ειλικρινά βαρεθεί να ασχολούμαι με τις μαλακίες τους.

Λέω να στείλω ένα μήνυμα και στην dunlop να τους πω τον πόνο μου, τι λέτε και εσείς; [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.] [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.] Αν και πιστεύω ότι μόλις δούν ότι έχω λάστιχο rear μπροστά θα μου πουν να τα βρώ με αυτόν που τα τοποθέτησε [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.] [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Αν δεν γίνει τίποτα θα μείνουν ως έχουν για κανένα 1,5 χρόνο και μετά βλέπουμε... [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]>>



Και τελικά η επιτυχία : 


<<Λοιπόν.....έχουμε καλά νέα !!!

Τελικά έστειλα μήνυμα στην dunlop Ελλάδος, με πήρε τηλέφωνο ένας τεχνικός και μου το αντικατέστησαν !!

Την προηγούμενή εβδομάδα τοποθετήθηκε το νέο ελαστικό οπότε τέλος καλό όλα καλά!


Ένα μεγάλο μπράβο στην Dunlop για τον επαγγελματισμό τους! Με τέτοιες κινήσεις κερδίζουν πελάτες!>> 



Οπότε καταλαβαίνετε ότι αν δεν κλάψει το παιδί η μάνα δεν το ταΐζει.


Γιώργη μήπως πρέπει να κάνεις το ίδιο ?


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27326
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ελαστικά και όλα τα σχετικά με αυτά.

Δημοσίευση από gprhellas Την / Το Παρ Μαρ 13, 2015 8:38 am

Καλημέρα, ενδιαφέρον όντως.
Κοίταξα το service book μου και είδα οτι τα λάστιχα (Dunlop) τα άλλαξα 25/10/2013 (με 25666Km)


(τυχαίο το ....666 στο τέλος ? δεν νομίζω scratch  )


Αρα δεν νομίζω μετά απο 1,5 χρόνο και 9227 Km, να παίζει αντικατάσταση.
avatar
gprhellas

Αριθμός μηνυμάτων : 2298
Ημερομηνία εγγραφής : 19/05/2014
Ηλικία : 51
Τόπος : ΡΑΦΗΝΑ/ΑΤΑΛΑΝΤΗ/ΑΙΓΙΟ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ελαστικά και όλα τα σχετικά με αυτά.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Μαρ 13, 2015 8:44 am

gprhellas έγραψε:Καλημέρα, ενδιαφέρον όντως.
Κοίταξα το service book μου και είδα οτι τα λάστιχα (Dunlop) τα άλλαξα 25/10/2013 (με 25666Km)


(τυχαίο το ....666 στο τέλος ? δεν νομίζω scratch  )


Αρα δεν νομίζω μετά απο 1,5 χρόνο και 9227 Km, να παίζει αντικατάσταση.
Καλημερούδια αδερφέ μου.

Δίκιο έχεις μαμότω αλλά δες που δεν είσαι ο μόνος ε?


Γιατί τώρα αυτά τα πράματα ποιός ξέρει ?


Επίσης σημαντικό είναι ότι αν το προσέξατε τούχαν βάλει το μπρός πίσω.....σκεφτείτε ότι τα λάστιχα έχουν μέχρι <<φορά>> εκτός του μπρος πίσω.


Γιαυτό πρέπει να πηγαίνουμε σε γνώστες και όχι κουκουρούκου.


Άλλο παράδειγμα με μένα.
Τα BREDGESTONE εκτός από τα παραπάνω έχουν και ένα άλλο κόλπο.
Μία κίτρινη κουκκίδα που την βάζεις κατά την τοποθέτηση του ελαστικού ακριβώς στη βαλβίδα.
Στον ΠΕΡΙΣΤΕΡΑ πάντα έτσι το βάζουνε, στο TYRE SHOP όπως λάχει τα βάλανε....ευτυχώς δεν έχω παρατράγουδα...

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27326
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ο συγγραφέας αυτού του μηνύματος έχει αποκλειστεί απο το φόρουμ - Δείτε το μήνυμα

Απ: Ελαστικά και όλα τα σχετικά με αυτά.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Μαρ 13, 2015 11:56 am

kostassh300 έγραψε:όλα την έχουν την κουκίδα για την βαλβίδα....τα μετζελερ έχουν 2 κόκκινες....
Αλλά οι όμορφοι και ξερόλες βουλκανιζατεράδες ......μην τυχόν και τη βάλουνε εκεί που πρέπει...... άμα με ξαναδούνε να μου γράψουνε.....

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27326
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ελαστικά και όλα τα σχετικά με αυτά.

Δημοσίευση από Nikos sh300 Την / Το Τετ Φεβ 08, 2017 12:25 pm

Μετρητης πιεσης ελαστικων. Ενα χρησιμο εργαλειο αφου εκτος θεμα ασφαλειας ειναι και θεμα οικονομιας στην καταναλωση και φθορα των ελαστικων. Το σκεφτομουν τον τελευταιο καιρο για αγορα. Λενε πως τα μισελεν ειναι ακριβεστατα. Εσεις εχετε? Εχω δει αυτα τα οποια εκτος απο μετρηση εχουν επιπλεον φακο,σφυρακι για τα τζαμια και κοφτη ζωνων!!!
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
Nikos sh300

Αριθμός μηνυμάτων : 557
Ημερομηνία εγγραφής : 23/06/2014
Τόπος : Ηράκλειο Κρήτης

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ελαστικά και όλα τα σχετικά με αυτά.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Φεβ 08, 2017 12:40 pm

Nikos sh300 έγραψε:Μετρητης πιεσης ελαστικων. Ενα χρησιμο εργαλειο αφου εκτος θεμα ασφαλειας ειναι και θεμα οικονομιας στην καταναλωση και φθορα των ελαστικων. Το σκεφτομουν τον τελευταιο καιρο για αγορα. Λενε πως τα μισελεν ειναι ακριβεστατα. Εσεις εχετε? Εχω δει αυτα τα οποια εκτος απο μετρηση εχουν επιπλεον φακο,σφυρακι για τα τζαμια και κοφτη ζωνων!!!
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Δεν έχω προσωπικά Νίκο μιας και έχω αεροσυμπεστάκι που μετράει ΚΑΙ πίεση όταν το συνδέσεις.
Για να δεις πιέσεις πραγματικές τα λάστιχα πρέπει νάναι παγωμένα και όχι πάνω στο ταξίδι.

Σε μεγάλα ταξίδια αν δεν έχει σύντροχος (ο Λευτέρης έχει συνήθως) παίρνω το αεροσυμπιεστάκι μαζί οπότε είμαι καλυμμένος και για μέτρηση και για φούσκωμα. Τον θεωρώ πεταμένα λεφτά τον μετρητή που κάνει αυτό μόνο. Πάρε ένα αεροσυμπιεστή μικρού μεγέθους της Μισελέν να τάχεις όλα σε ένα με λίγα παραπάνω λεφτά.

Με αυτόν μετράς όταν είναι κρύα και αν χρειαστεί τον βάζεις στο μπριζάκι και τα φουσκώνεις κιόλας.
Στο δρόμο αν σε πιάσει λάστιχο το επισκευάζεις και το φουσκώνεις με αυτό μια χαρά από το μπριζάκι παροχής ρεύματος πάλι.

Αυτή είναι η δική μου άποψη.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27326
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ελαστικά και όλα τα σχετικά με αυτά.

Δημοσίευση από Nikos sh300 Την / Το Τετ Φεβ 08, 2017 1:19 pm

Σαββα μου καλησπερα. Θελω κατι μικρο σε μεγεθος ωστε να μη πιανει καθολου χωρο. Να μετραω τη πιεση το πρωι που ειναι κρυα αν ειναι σωστη. Θα μου εις οτι δε φουσκωνει. Δε πειραζει αφου θα εχω βαλει απο τη προηγουμενη και αν ειναι παρακατω αφαιρω λιγο
avatar
Nikos sh300

Αριθμός μηνυμάτων : 557
Ημερομηνία εγγραφής : 23/06/2014
Τόπος : Ηράκλειο Κρήτης

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ελαστικά και όλα τα σχετικά με αυτά.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Φεβ 08, 2017 1:25 pm

Nikos sh300 έγραψε:Σαββα μου καλησπερα. Θελω κατι μικρο σε μεγεθος ωστε να μη πιανει καθολου χωρο. Να μετραω τη πιεση το πρωι που ειναι κρυα αν ειναι σωστη. Θα μου εις οτι δε φουσκωνει. Δε πειραζει αφου θα εχω βαλει απο τη προηγουμενη και αν ειναι παρακατω αφαιρω λιγο

Καλησπέρα Νίκο μου.
Με τις παραπάνω τιμές διαφωνούσα αλλά άμα είναι με ένα δεκάρικο πούβαλε ο Παναγιώτης και κάνει τόσα αναιρώ και συμφωνώ πλέον.
Δυό καφέδες είναι ...

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27326
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ελαστικά και όλα τα σχετικά με αυτά.

Δημοσίευση από aldel Την / Το Τετ Φεβ 08, 2017 1:43 pm

Ρίξε μια ματιά κι εδώ: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Το έχω τρία χρόνια και είναι σταθερότατο, αν κι έχει φάει το ξύλο της αρκούδας. Δεν το έχω συγκρίνει με επαγγελματικό/καλιμπραρισμένο, ωστόσο μετά από τόσο καιρό δίνει την ίδια μέτρηση για την ίδια πίεση, πράγμα σημαντικότερο από το να χάνει +/- 1 psi.
avatar
aldel

Αριθμός μηνυμάτων : 365
Ημερομηνία εγγραφής : 29/11/2012
Τόπος : Αθήνα, Καβάλα, Βρυξέλλες...

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ελαστικά και όλα τα σχετικά με αυτά.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Ιουν 12, 2017 2:21 pm

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] 



<<Προκειμένου τα ελαστικά σας να έχουν τη βέλτιστη απόδοση, η Bridgestone συνιστά οπωσδήποτε να οδηγείτε πολύ προσεκτικά κατά τα πρώτα 200 χλμ. για να στρώσουν και να «καθίσουν» τα ελαστικά επάνω στη ζάντα. Έτσι η επιφάνεια του πέλματος «αγριεύει» όσο πρέπει για να λειτουργήσει σωστά.
Προκειμένου τα ελαστικά σας να έχουν τη βέλτιστη απόδοση, η Bridgestone συνιστά οπωσδήποτε να οδηγείτε πολύ προσεκτικά κατά τα πρώτα 200 χλμ. για να στρώσουν και να «καθίσουν» τα ελαστικά επάνω στη ζάντα. Έτσι η επιφάνεια του πέλματος «αγριεύει» όσο πρέπει για να λειτουργήσει σωστά.
Στη συνέχεια τα ελαστικά θα πρέπει να ελέγχονται για να διαπιστωθεί η σωστή εφαρμογή και η πίεσή τους. Μετά από αυτή την αρχική περίοδο, μπορούν να αυξάνονται σταδιακά οι κλίσεις καθώς και οι δυνάμεις επιτάχυνσης και φρεναρίσματος. Να θυμάστε ότι το ελαστικό λειτουργεί πιο αποδοτικά αφού φτάσει τη θερμοκρασία λειτουργίας του.
Αμέσως μετά την τοποθέτηση των ελαστικών, θα πρέπει να αποφεύγονται η απότομη επιτάχυνση, το απότομο φρενάρισμα και το στρίψιμο με μεγάλη ταχύτητα. Έτσι ο αναβάτης θα μπορέσει να προσαρμοστεί στην αίσθηση και τα χαρακτηριστικά οδικής συμπεριφοράς των νέων ελαστικών. Συνιστάται επίσης αμέσως μετά την τοποθέτηση ενός νέου ελαστικού, ο έμπορος ή ο αυτός που έχει αναλάβει την τοποθέτηση να εξασφαλίσουν ότι η επιφάνεια του πέλματος δεν έχει "ρυπανθεί" με οποιονδήποτε τρόπο (π.χ. από την τοποθέτηση περίσσειας λιπαντικού). Συνιστάται επίσης η επιφάνεια του πέλματος να «γυαλίζεται» με ένα στεγνό πανί στην περίμετρο. Φροντίστε επίσης να έχει αφαιρεθεί η ετικέτα πριν από τη χρήση.
Ανακεφαλαιωτικά, το στρώσιμο των ελαστικών εξυπηρετεί πολλούς σκοπούς:
Το ελαστικό πρέπει να «καθίσει» σωστά επάνω στη ζάντα.
Τα διάφορα μέρη του ελαστικού (σκελετός, πέλμα κλπ.) πρέπει να αποκτήσουν σωστή συνοχή μεταξύ τους.
Όταν τα ελαστικά είναι καινούργια, η επιφάνεια του πέλματος είναι λεία και αυτή η επιφάνεια πρέπει να αγριέψει για να έχει το ελαστικό τη μέγιστη δυνατή πρόσφυση.
Έτσι ο αναβάτης μπορεί να εξοικειωθεί με το νέο ελαστικό και τη συμπεριφορά του.>>



Προσωπικά ακολουθώ τα 500 χλμ στρώσιμο ούτως ώστε να δουλέψουν σε όλες τις συνθήκες και να <<πατήσουν >> παντού ακόμα και στα πλάγια ομαλά.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27326
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 3 από 3 Επιστροφή  1, 2, 3

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης