Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Σελίδα 36 από 38 Επιστροφή  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38  Επόμενο

Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Μαρ 22, 2018 4:18 pm

Να το πάρει γιατί θα ικανοποιεί τα ΘΕΛΩ του, μεταξύ των οποίων μπορεί νάναι οτιδήποτε πάντα υποκειμενικό και αναλόγως με το τι θέλει ο καθένας από μας.

Να το πάρει το οτιδήποτε γιατί θα τον κάνει να χαμογελάει κάθε φορά που θα το καβαλάει αλλά...και εδώ είναι η ένστασή μου...να μπορεί και να το συντηρήσει σωστά και να το κυκλοφορεί και να μην το κοιτάει παραπονεμένα γιατί θέλει σέρβις και δεν μπορεί να πάει βόλτα.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26994
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από vagma Την / Το Πεμ Μαρ 22, 2018 5:37 pm

σαββα εγω δεν ειχα την προθεση να συνεχισω μια συζητηση που ειναι εκτος θεματος......αλλα πρεπει........το αμαξι σου το χεις μεν 17 χρονια αλλα αν θυμαμαι απο αυτα που μου χεις πει αν δεν κανω λαθος εχει 120000χλμ μονο......οποτε δεν θεωρειται κριτηριο αξιοπιστιας......ο κυκνος ναι μεν 10 ετων αλλα μονο 46000χλμ......αν δεν κανω λαθος.....η χοντρη οσο εχει δεν ξερω εσυ ξερεις και το λιντακι που ναι 20 χρονων ποσα χλμ εχει???..........

σε ρωταω γιατι βαζεις και γραφεις για την ηλικια τους και οχι για τα χιλιομετρα τους.............οταν εγραφα εγω για το οτι οι εταιρειες θελουν καθε 5 χρονια να αγοραζεις κατι αλλο καινουργιο εννοουσα για μια χρηση ετησιως των 20-30000χλμ.........

εγω παραπανω δεν εξεφρασα την προσωπικη μου αποψη..........μονο τα παραδειγματα τα λιγα που εβαλα ηταν απο δικες μου περιπτωσεις-παραστασεις ζωης................ολα τα υπολοιπα που εγραψα μπορεις να τα βρεις στο διαδικτυο..................

ψαξε και βρες για ποιο λογο εμφανιστηκαν μετα το 2005 λαδια με ιξωδες 5-30 και 0-30 για βενζινοκινητηρες και 5-20 για πετρελαιοκινητηρες............μονο για τις προδιαγραφες καυσαεριων...........με αποτελεσμα σχεδον ολα τα αυτοκινητα να καινε λαδια...αυτα τα λαδια πριν καν φθασουν στην αλλαγη λαδιων.................

αυτα τα ολιγα για τα καταπληκτικα λαδια που βγαλανε οι εταιρειες πετρελαιοειδων τα τελευταια 20 χρονια.................α και τα poly alpha olefin λαδια εχουν εμφανιστει καμια 30ρια χρονια..........και τα διπλοεστερικα καμια 20ρια χρονια..............σε απαντηση της τρομερης εξελιξης των λαδιων τα τελευταια χρονια α και των κινητηρων...................

υγ. ειναι δικαιωμα του καθενος να κανει οτι θελει την περιουσια του...............να την συντηρει οπως και οποτε θελει.....................αλλα οι κανονες θα υπαρχουν και θα υπαρχουν.......και οι συνεπειες της μη τηρησης επισης .......δεκτο η μη δεν εχει καμια σημασια.....................

υγ......τρελο αγορι με opel astra ecotec με 80000χλμ........εχοντας αλλαξει λαδια μολις 3 φορες με το σουπερ ντουπερ λαδι της GM..............εκανε σαν κροταλιας.....βουλωμενος αγωγος λαδιου,δεν εφτανε το λαδι στην κεφαλη..............και αναρωτιοταν γιατι να συμβαινει αυτο αφου το μανιουαλι λεεει καθε 20000χλμ αλλαγη.............ε και αυτος λιγο παραπανω το πηγε..................απαντηση του μηχανικου μου...........πας για νεο μοτερ συγχαρητηρια...........προσωρινα για τωρα θα προσπαθησω να βγαλω την λασπη απο το μοτερ σου.........θα σαι τυχερος αν πας μονο για νεα κεφαλη............το φτιαξε και εφυγε οπως ηρθε σαν τρακτερ.............λαδι 5-30 economy της GM.............

υγ.....αυτα και με αποδειξεις.................χαιρετε!!!!!!!!!!!!!!!!

υγ...............ειμαι ευτυχης κατοχος ενος FORD FIESTA 957 κυβικων  χρονολογιας 1985 με 1,5 εκατ χιλιομετρα στην πλατη του...............αλλαζα και αλλαζω ακομα λαδακια 20w-50 καθε 3000χλμ και βαλβολινες καθε 20000χλμ.............και εχει ακομα το μαμασαζμαν 4 ταχυτητων.............περι αποδειξεων ο λογος.......... Very Happy Very Happy Very Happy

υγ......ο γραπτος λογος παρεξηγηται και ζητω συγνωμη προκαταβολικως σε περιπτωση που θιχτηκε κανεις.............


Έχει επεξεργασθεί από τον/την vagma στις Πεμ Μαρ 22, 2018 8:29 pm, 2 φορές συνολικά
avatar
vagma

Αριθμός μηνυμάτων : 1528
Ημερομηνία εγγραφής : 26/03/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από enterprise-psi Την / Το Πεμ Μαρ 22, 2018 6:35 pm

Η Honda Λέει κάθε 12.000 , γιατί κάτι ξέρει.  Δεν υπάρχει συνωμοσία,  όταν μετά απο 15288 χιλιόμετρα, τεστάρουν το λάδι και δείχνει οκ

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Αρα αποδεδειγμένα, το λάδι μετά από 12.000 χιλιόμετρα είναι οκ.

_________________
Θοδωρής
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
enterprise-psi
Moderator

Αριθμός μηνυμάτων : 2580
Ημερομηνία εγγραφής : 18/11/2014
Ηλικία : 37
Τόπος : Sector 001

https://www.instagram.com/enterprise_psi/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από tc-drift Την / Το Πεμ Μαρ 22, 2018 7:25 pm

Θοδωρή ο κατασκευαστής λέει όμως και κάτι άλλο μέσα στα Manual. Για κανονική χρήση..

Το φυλλάδιο που έβαλες παραπάνω είναι μια χημική ανάλυση σε ένα λάδι απο μοτέρ κάποιου (σε ποιά χώρα και σε ποιές θερμοκρασίες?) και όπως αναφέρει κυρίως για χρήση interstate (δηλαδή εθνική οδός)/

Εμείς εδώ Ελλάδα είμαστε πάνω απο τον μέσο όρο σε θερμοκρασίες, κάνουμε πιο πολύ χρήση σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης οι περισσότεροι και έχουμε και βενζίνες μέτριας προς κακής ποιότητας που αφήνουν κατάλοιπα. Δεν το θεωρώ αυτό κανονική χρήση για κάποιον που χρησιμοποιεί καθημερινά την μοτοσυκλέτα του. Εγώ που την έχω μόνο για ταξίδι κάνω κανονική χρήση. Εσύ κάνεις κανονική χρήση θεωρείς?

Με βάση τα παραπάνω καλό θα ήταν κατα τη γνώμη μου να μην αφήνει κάποιος όσο λέει ο κατασκευαστής τα λάδια, είναι φτηνό το λαδάκι σε σχέση με τα υπολοιπα έξοδα της μηχανής. Είναι το ΜΟΝΟ που δεν χρειάζεται να εξαντλούμε το όριο του. Δεν χάνουμε κάτι .Ενα μικρό εξοδάκι παραπάνω για το πιο σημαντικό πράγμα πάνω σε ένα μοτέρ, τα λάδια που του δίνουν ζωή. Έστω λίγο νωρίτερα όποιος θέλει.

Εγώ και μόνο εγώ προσωπικά αν είχα ένα CB500X Που το χρησιμοποιώ καθημερινά και σε δύσκολα χιλιόμετρα όπως ο Θοδωρής θα άλλαζα λάδια κάθε 6.000km για να μην χαλάσω και τα διαστήματα service
avatar
tc-drift

Αριθμός μηνυμάτων : 396
Ημερομηνία εγγραφής : 30/01/2013

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από vagma Την / Το Πεμ Μαρ 22, 2018 7:34 pm

σωστος ο βαγγος και γιατι η κουβεντα γινεται μονο για τα λαδια......δεν ειναι χοντολαδο θοδωρη.....ειναι amsoil ενα απο τα καλυτερα λαδια παγκοσμιως....συν το οτι τα χιλιομετρα ειναι ευκολα........στα υπολοιπα δεν διαφωνουμε πουθενα............
avatar
vagma

Αριθμός μηνυμάτων : 1528
Ημερομηνία εγγραφής : 26/03/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από enterprise-psi Την / Το Πεμ Μαρ 22, 2018 11:12 pm

έβαλα ενδεικτικά την συγκεκριμένη, που είναι στο Τέξας , με 50 βαθμούς Laughing
Υπάρχουν πολλές εξετάσεις με διαφορετικά λάδια, και χοντολαδα, και ειδικά από αυτούς που τα έχουν κάνει τελείως εκτός δρόμου με τα rally raid κιτς, και τα πηγαίνουν στα λαγκάδια.
Που να μιλήσουμε και για την Αυστραλία , που βρήκαν φτηνό αφρικα και του πίνουν το αίμα.

Είναι δυνατόν να είναι χειρότερα στην Ελλάδα;

Για μένα είναι κανονική χρήση, η καθημερινή χρήση της μηχανής. Αλλιώς οι ευρωπαϊκές οδηγίες θα υποχρέωναν τον κατασκευαστή να γράψει , λάδια κάθε 12.000 αν η μηχανή χρησιμοποιείται μόνο τα ΣΚ Laughing

Από εκεί και πέρα, δεν διαφωνώ με τον Βαγγέλη, δεν είναι τίποτα 25 ευρώ παραπάνω ,για αλλαγή στα 6000. Κοντεύω τα 6000 απο την τελευταία αλλαγή, και ήδη νιώθω τις ταχύτητες να ψιλο κοπανάνε. Τώρα επειδή έσπασε το λάδι ή ζέστανε ο καιρός, δεν γνωρίζω.

Αλλά , για να επανέλθουμε στο θέμα μας. Ο καθε κατασκευαστής θέτει όρια ασφαλείας. αν λέει κάθε 12.000 χιλιόμετρα αλλαγή, σημαίνει οτι πάει και 16.000 χιλιόμετρα χωρίς θέμα. Ας βάλουμε εμείς κάθε 6000, για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο.

Στο μπενελι , που λέει κάθε 6000, πρέπει με την ίδια λογική να βάζουμε κάθε 3000;

_________________
Θοδωρής
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
enterprise-psi
Moderator

Αριθμός μηνυμάτων : 2580
Ημερομηνία εγγραφής : 18/11/2014
Ηλικία : 37
Τόπος : Sector 001

https://www.instagram.com/enterprise_psi/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Μαρ 23, 2018 6:50 am

enterprise-psi έγραψε:έβαλα ενδεικτικά την συγκεκριμένη, που είναι στο Τέξας , με 50 βαθμούς  Laughing
Υπάρχουν πολλές εξετάσεις με διαφορετικά λάδια, και χοντολαδα, και ειδικά από αυτούς που τα έχουν κάνει τελείως  εκτός δρόμου με τα rally raid κιτς, και τα πηγαίνουν στα λαγκάδια.
Που να μιλήσουμε και για την Αυστραλία , που βρήκαν φτηνό αφρικα και του πίνουν το αίμα.

Είναι δυνατόν να είναι χειρότερα στην Ελλάδα;  

Για μένα είναι κανονική χρήση, η καθημερινή χρήση της μηχανής.  Αλλιώς οι ευρωπαϊκές οδηγίες θα υποχρέωναν τον κατασκευαστή να γράψει ,  λάδια κάθε 12.000 αν η μηχανή χρησιμοποιείται μόνο τα ΣΚ  Laughing

Από εκεί και πέρα, δεν διαφωνώ με τον Βαγγέλη, δεν είναι τίποτα 25 ευρώ παραπάνω ,για αλλαγή στα 6000.  Κοντεύω τα 6000 απο την τελευταία αλλαγή, και ήδη νιώθω τις ταχύτητες να ψιλο κοπανάνε. Τώρα επειδή έσπασε το λάδι ή ζέστανε ο καιρός, δεν γνωρίζω.

Αλλά , για να επανέλθουμε στο θέμα μας.  Ο καθε κατασκευαστής θέτει όρια ασφαλείας. αν λέει κάθε 12.000 χιλιόμετρα αλλαγή, σημαίνει οτι πάει και 16.000 χιλιόμετρα χωρίς θέμα.  Ας βάλουμε εμείς κάθε 6000, για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο.

Στο μπενελι , που λέει κάθε 6000,  πρέπει με την ίδια λογική να βάζουμε κάθε 3000;
Αν ξέπεράσουμε το εκπληκτικό του Βαγγέλη ότι επίτηδες τα κάνουν έτσι οι κατασκευαστές για να χαλάνε στα 5 χρόνια και να παίρνουμε άλλα εκτός από τα ENTERPRISE τα δικά μου πούναι δουλεμένα με φροντίδα και προδέρμ λες και δεν με έχει δει κανείς σας πως πάω (να μίλαγα και με αγνώστους νάλεγα...  ), έτσι ακριβώς είναι και μάλιστα παρακολουθούν οι κατασκευαστές και βελτιώνουν.

Ειδικά το τελευταίο το επεσήμανε εύστοχα ο Βαγγέλης TC DRIFT και είπε ο άνθρωπος επί της αρχικής συζητήσεως που ξέφυγε ως συνήθως και πήγε ως συνήθως στα λάδια (λόγο γλιστρήματος ελαιολιπαντικού φαίνεται πάντα τσουοοοοοοουπ και πάμε στο λάδι....Ελληνάρες ρε τα μυαλά στο λάδωμα... ) ..είπε λοιπόν ότι η BENELLI είναι νέα εταιρεία στα πρώτα βήματα να ξανασταθεί οπότε μην περιμένετε σαν τους κολοσσούς με τα τεράστια R&D νάναι το ίδιο. Θα προχωρήσει θα δει και θα διαμορφώσει ανάλογα με τις εξελίξεις και συμφωνώ απόλυτα.

Και ναι που λες για το δεύτερο, με αυτή τη λογική αν κυκλοφορεί πόλη και αρχίσει να κοπανάει θα τα αλλάζεις στις 3.000 χλμ σαν το σκουτεράκι μου. Γιαυτό και οι αρχικές ενστάσεις - προβληματισμοί. Πολύ συχνό - πυκνό - απαιτητικό πρόγραμμα συντηρήσεως που δεν ξέρω πως μεταφράζεται σε κόστος χρήσεως για τον κάτοχο. Απλά πράγματα.

Αναμένουμε απάντηση από το mail του Βαγγέλη να δούμε το κόστος.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26994
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από vagma Την / Το Παρ Μαρ 23, 2018 7:47 am

ο εκπληκτικος βαγγελης:
φαε λαδι και ελα βραδυ.......περι λαδωματος .......περιττο να σου πω σαββα οτι τελικα συμφωνουμε οτι διαφωνουμε......εχω τελικα παραδοση με τους στραταιους χιχιχιχιχι
avatar
vagma

Αριθμός μηνυμάτων : 1528
Ημερομηνία εγγραφής : 26/03/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Μαρ 23, 2018 8:16 am

vagma έγραψε:
ο εκπληκτικος βαγγελης:
φαε λαδι και ελα βραδυ.......περι λαδωματος       .......περιττο να σου πω σαββα οτι τελικα συμφωνουμε οτι διαφωνουμε......εχω τελικα παραδοση με τους στραταιους χιχιχιχιχι    
ΤΡΙΑ ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΚΑΘΟΝΤΑΝ:
Μπαααα δεν το περίμενα ότι θα διαφωνούσαμε καθόλου, αιφνιδιάστηκα !  Σίγουρα έχεις παράδοση, τι παράδοση τώρα μόνο εσύ την ξέρεις στο άπειρο του Γαλαξία που κυκλοφορείς αλλάζοντας λάδια κάθε έτος φωτός....τρώγοντας όντως λάδι και ερχόμενος όντως βράδυ στο κενό του διαστήματος (εδώ συμφωνούμε ..για λίγο μην παίρνουμε θάρρος...) αλλά ποιος θα σε περιποιηθεί δεν ξέρω....  

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26994
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Μαρ 23, 2018 8:52 am

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26994
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Μαρ 23, 2018 8:54 am

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26994
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Μαρ 23, 2018 8:55 am

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26994
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από tc-drift Την / Το Παρ Μαρ 23, 2018 9:01 am

enterprise-psi έγραψε:έβαλα ενδεικτικά την συγκεκριμένη, που είναι στο Τέξας , με 50 βαθμούς  Laughing
Υπάρχουν πολλές εξετάσεις με διαφορετικά λάδια, και χοντολαδα, και ειδικά από αυτούς που τα έχουν κάνει τελείως  εκτός δρόμου με τα rally raid κιτς, και τα πηγαίνουν στα λαγκάδια.
Που να μιλήσουμε και για την Αυστραλία , που βρήκαν φτηνό αφρικα και του πίνουν το αίμα.

Είναι δυνατόν να είναι χειρότερα στην Ελλάδα;  

Για μένα είναι κανονική χρήση, η καθημερινή χρήση της μηχανής.  Αλλιώς οι ευρωπαϊκές οδηγίες θα υποχρέωναν τον κατασκευαστή να γράψει ,  λάδια κάθε 12.000 αν η μηχανή χρησιμοποιείται μόνο τα ΣΚ  Laughing

Από εκεί και πέρα, δεν διαφωνώ με τον Βαγγέλη, δεν είναι τίποτα 25 ευρώ παραπάνω ,για αλλαγή στα 6000.  Κοντεύω τα 6000 απο την τελευταία αλλαγή, και ήδη νιώθω τις ταχύτητες να ψιλο κοπανάνε. Τώρα επειδή έσπασε το λάδι ή ζέστανε ο καιρός, δεν γνωρίζω.

Αλλά , για να επανέλθουμε στο θέμα μας.  Ο καθε κατασκευαστής θέτει όρια ασφαλείας. αν λέει κάθε 12.000 χιλιόμετρα αλλαγή, σημαίνει οτι πάει και 16.000 χιλιόμετρα χωρίς θέμα.  Ας βάλουμε εμείς κάθε 6000, για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο.

Στο μπενελι , που λέει κάθε 6000,  πρέπει με την ίδια λογική να βάζουμε κάθε 3000;

AMSOIL φοράω εδώ και χρόνια στο Bandit.. Γαμάνε και δεν τα αλλαζω με τίποτα!!
avatar
tc-drift

Αριθμός μηνυμάτων : 396
Ημερομηνία εγγραφής : 30/01/2013

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Μαρ 23, 2018 9:11 am

Τα AMSOIL είναι γνωστά, εξαιρετικά λάδια και στο παρελθόν που τα έκανε εισαγωγή ο Λαμπριανίδης που τούχω εμπιστοσύνη μιας και είμαι πελάτης του από το 1980, τα έπαιρνα και αυτά έβαζα και εγώ εκτός από αυτά που θέλανε JASO MB και δεν υπήρχε τέτοια προδιαγραφή σε αυτά. Κάποια στιγμή σταμάτησε να τα φέρνει. Ανακαλύφθηκαν σε μια περίεργη αποθήκη που προσωπικά δεν μου γέμιζε το μάτι, ανησύχησα γιατί δυστυχώς και στα λάδια γίνονται πολλές μαλαγανιές για να το πω όσο ποιο ευγενικά μπορώ και με βαριά καρδιά αφού δεν ήμουν σίγουρος ότι ήταν όντως αμερικάνικα AMSOIL τα εγκατέλειψα.

Δεν ξέρω από που τα παίρνεις Βαγγέλη, είμαι σίγουρος ότι τόχεις ψάξει καλά το πράγμα και θάναι σωστά αλλά έχε το και αυτό υπόψη σου.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Savvas στις Παρ Μαρ 23, 2018 9:13 am, 1 φορά

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26994
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Παρ Μαρ 23, 2018 9:12 am

Εν συντομία για τα περί λαδιών...

* Ο Σάββας έχει αναρτήσει ένα εξαιρετικό άρθρο για τα λάδια που εξηγεί το όλο θέμα
* Οι εταιρείες δεν λειτουργούν πια αυτοβούλως. Υπάρχουν και κανονισμοί, όπως τα γνωστά EURO που καθορίζουν και τέτοια θέματα, όπως η μείωση των αλλαγών των λαδιών για περιβαλλοντολογικούς λόγους και όχι μόνο. Απο εκεί και πέρα οι εταιρείες πρέπει να κόψουν το κεφάλι τους για να πιάσουν το στόχο...
* Η κωδικοποίηση για το ιξώδες δεν λέει όλη την ιστορία. Το 10W-30 μια εταιρείας μπορεί να είναι 10W-40 σε μια άλλη... Ιδανικά θα έπρεπε να βλέπει κανείς τους πίνακες με τα λεπτομερή στοιχεία π.χ. τα cSt του κινηματικού ιξώδους. (Καλά σιγά μην κάνουμε και αυτό... Very Happy)
* Η παράθεση της ανάλυσης του Amsoil ήταν κάπως ατυχής καθώς πρόκειται για ένα απο τα καλύπτεται πλήρως συνθετικά. Λάδια που δεν «πέφτουν» εύκολα. Ουσιαστικά τα αλλάζεις γιατί βρωμίζουν, όχι γιατί φθείρονται...
* Ο μόνος ουσιαστικός τρόπος για να αποφασίσεις πότε πρέπει να αλλάξεις ένα συγκεκριμένο λάδι σε έναν συγκεκριμένο κινητήρα είναι η χημική ανάλυση όπως η παραπάνω... Πρακτική που εφαρμόζεται π.χ. σε βιομηχανίες που θέλουν μείωση του κόστους και τις λιγότερες διακοπές στην παραγωγή τους. Το καλνουν ακόμη και στην Ελλάδα... Very Happy
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1037
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Μαρ 23, 2018 9:17 am

Και ο ΕΣ το κάνει προ αμνημονεύτων ετών για το κάθε όχημα μηχάνημα, άρμα κλπ κλπ προκειμένου να προγραμματιστεί βάση των φθορών η ανακατασκευή του κινητήρα.

Σωστός Στέλιο και υπόψη ότι εγώ κοιτάω - ελέγχω όλα τα χαρακτηριστικά στο τεχνικό σεντόνι που πρέπει να συνοδεύει το κάθε σοβαρό λάδι. Αν δεν υπάρχει απορρίπτω και το λάδι.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26994
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από tc-drift Την / Το Παρ Μαρ 23, 2018 9:26 am

Για να κλείσω κι εγώ την ταπεινή συμμετοχή μου στο θέμα.. Ποιός είμαι εγώ να το πω απλά που θα αμφισβητήσω τον κατασκευαστή πως είναι ΟΚ να αλλάζεις τα λάδια στις 12.000km??

Ο κανένας είμαι μπροστά σε εταιρείες κολοσσούς θα απαντήσω που έχουν ξοδέψει εκατομμύρια σε R&D και μελέτες έτσι ώστε να καταλήξουν πως το προιόν που πουλάνε θα είναι αξιόπιστο και ανθεκτικό σε βάθος χρόνου.

ΔΕΝ θέλουν οι κατασκευαστές να διαλύονται τα μοτέρ τους σε 80 ή 100.000km νομίζω όποιος το πιστεύει αυτό είναι λάθος.

Τυχαία να αναφέρω ένα παράδειγμα την Porsche η οποία περήφανα δηλώνει πως το 70% απο τις 911 που έχει παράγει απο την αρχή της ζωής αυτών των αυτοκινήτων πριν καπου 40 χρόνια κυκλοφοράνε ακόμα στο δρόμο! Κάτι που σημαίνει πως δίνουν μεγάλη σημασία στην διάρκεια ζωής των οχημάτων τους και ΕΙΔΙΚΑ η Honda Που δεν πουλάει πρώτα απ όλα γιατί βγάζει τα πιο όμορφα οχήματα αλλά απο τα πιο αξιοπιστα στον κόσμο. Εκεί πάνω έχει χτίσει τον μύθο της και το Brand name της.

Απλά εγώ ως απλός ταπεινός άνθρωπος υπολογίζω στην εξίσωση και ένα σημαντικό κομμάτι των εταιρειών που λέγεται marketing. Πράγματι πολλές φορές οι μηχανικοί κατευθύνονται ή και ΄΄διατάζονται΄΄ απο τα ανώτερα κλιμάκια του οικονομικού management ωστε να παίρνουν αποφάσεις υπο την πίεση κάποιων εξωγενών παραγόντων. Ένας απο αυτούς τους παράγοντες στις μέρες μας ΄΄καλώς ή κακώς΄΄ έχει αναδειχτεί να είναι τα μεσοδιαστήματα Service.

ΑΓΩΝΑΣ γίνεται κυριολεκτικά απο τις εταιρείες ειδικά της αυτοκίνησης ποιός θα φτιάξει διάγραμμα συντήρησης πιο αραιό ωστε να αποδείξει στον υποψήφιο αγοραστή πως θα αγοράσει το πιο οικονομικό όχημα σε βάθος χρόνου και που θα απαιτεί απο τον χρήστη (τον άσχετο σε γενικές γραμμές στις μέρες μας) να ασχοληθεί το δυνατόν λιγότερο με το όχημα που καβαλάει. Γιατί αυτό καίει περισσότερο τον σύγχρονο άνθρωπο. Πώς θα ασχοληθεί γενικά λιγότερο με πράγματα. Να του φτιάξουμε Cruise Control να μην πατάει γκαζάκι στην εθνική, βάλτου και αισθητήρες να φρενάρει αυτόματα και να διατηρεί την πορεία του μέσα στην διαγράμμιση. Φτιάξτου και σύστημα να παρκάρει μόνο του το αυτοκίνητο. Δώστου ΟΣΑ εφόδια απαιτεί για να εξοικονομήσει χρόνο και κόπο απο απλές καθημερινές εργασίες (που σε μένα και όλους τους Petrolheads η enthusiasts δίνουν χαρά) έτσι ώστε να έχουν περισσότερο χρόνο μετά να παίξουν το πουλάκι τους στο instagram, στο FB Και να κάνουν Snapchat και να τουιτάρουν!!

Στα πλαίσια αυτά ΄΄φοβάμαι΄΄ πως κάποιες αποφάσεις των μηχανικών ΄΄επηρεάζονται΄΄ απο τα αυτά τα σάπια τμηματα που μετράνε απλά ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΕΣ. Και οι στατιστικές τους να είστε σίγουροι πως αν τους δείξουν στις εργαστηριακές μελέτες πως το λάδι αν μείνει μέσα στο μοτέρ αντί για 6.000km, μείνει 12.000km τότε η πτώση απόδοσης του ελαίου είναι 5% ή 10% και αυτό σε βάθος χρόνου θα έχει μια αυξημένη φθορά στον κινητήρα κατα 1% ή κατα 2% να είστε σίγουροι πως αυτό το 1% ή το 2% δεν τους λέει ΤΙΠΟΤΑ μπροστά στο όφελος που θα έχει διαφημιστικά η εταιρεία αν παίξει αυτό το παιχνίδι των εντυπώσεων των αραιών διαστημάτων Service. Γιατί έχουν απο την άλλη το τμήμα εγγυήσεων και στατιστικών στοιχείων στην εταιρεία που τους λέει πως το κοστολόγιο που προκύπτει απο αστοχίες, ανακλήσεις κλπ είναι ΤΟΣΟ που δεν αλλοιώνει στατιστικά την εικόνα της εταιρείας ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ πως..(και εδώ διαβάστε προσεκτικά)

ο μέσος χρήστης στην Ευρώπη π.χ. θα αλλάξει όχημα ανα 5 ή ΄6 χρόνια ΣΥΝΕΠΩΣ όταν το όχημα μετακυλίσει στην δευτερογενή αγορά ο επόμενος απλά θα κατηγορήσει τον προηγούμενο ή τα συνεργεία που χρησιμοποίησε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης και σπάνια την άγια καλή εταιρεία που το έφτιαξε καλά αλλά ο προηγούμενος του έβγαλε τα μάτια!

Γι αυτό και αν έχετε παρατηρήσει οι έρευνες αξιοπιστίας γίνονται σε πολύ φρέσκα οχήματα, ενός έτους, 2 ετών κλπ. ΚΛΑΙΝ ΜΑΙΝ δηλαδή, άντε τίποτα ηλεκτρικά να εμφανίσει το όχημα ή καμιά αστοχία, πού να προλάβει να βγάλει κάτι μηχανολογικό.

Για άτομα λοιπόν ελαφρώς καχύποπτα ή λίγο πιο ψυχαναγκαστικα όπως εγώ και επειδή δεν κάνω κανένα απολύτως κακό στην μοτοσυκλέτα παρά στην τσέπη μου έχω επιλέξει όταν κρίνω διαισθητικά κυρίως πως το όχημα μου θέλει πιο συχνά λάδια (κοπανάει το κιβώτιο, ακούω μια λειτουργία πιο τραχιά, έχει αλλοιωθεί λίγο η υφή του λαδιού κλπ) να αλλάζω τα λάδια.

Κακό δεν του κάνω σίγουρα τελικά αυτό έχει σημασία. Τώρα αν του κάνω καλό δεν μπορώ να σας απαντήσω με σιγουριά,θα ήμουν αφελής καθώς στη μηχανολογία και στις επιστήμες γενικά πρέπει να έχεις σαφή επιστημονικά δεδομένα ανα περίπτωσει βάσει των οποίων να βγάζεις συμπεράσματα και εδώ δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα. θα σας παραπέμψω μονάχα σε αυτά που έγραψα παραπάνω για το πώς αντιλαμβάνομαι την λειτουργία του πράγματος.

Αυτά απο μένα με πολύ σεβασμό στην γνώμη του καθενός και δεν χρειάζεται κανείς να χαλιέται και να νευριάζει όταν κανουμε συζήτηση αρκεί να μην είμαστε ισχυρογνώμονες και να μην προσβάλουμε τον φίλο μας νομίζω.

Καλημέρα!
avatar
tc-drift

Αριθμός μηνυμάτων : 396
Ημερομηνία εγγραφής : 30/01/2013

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από tc-drift Την / Το Παρ Μαρ 23, 2018 9:35 am

Savvas έγραψε:Τα AMSOIL είναι γνωστά, εξαιρετικά λάδια και στο παρελθόν που τα έκανε εισαγωγή ο Λαμπριανίδης που τούχω εμπιστοσύνη μιας και είμαι πελάτης του από το 1980, τα έπαιρνα και αυτά έβαζα και εγώ εκτός από αυτά που θέλανε JASO MB και δεν υπήρχε τέτοια προδιαγραφή σε αυτά. Κάποια στιγμή σταμάτησε να τα φέρνει. Ανακαλύφθηκαν σε μια περίεργη αποθήκη που προσωπικά δεν μου γέμιζε το μάτι, ανησύχησα γιατί δυστυχώς και στα λάδια γίνονται πολλές μαλαγανιές για να το πω όσο ποιο ευγενικά μπορώ και με βαριά καρδιά αφού δεν ήμουν σίγουρος ότι ήταν όντως αμερικάνικα AMSOIL τα εγκατέλειψα.

Δεν ξέρω από που τα παίρνεις Βαγγέλη, είμαι σίγουρος ότι τόχεις ψάξει καλά το πράγμα και θάναι σωστά αλλά έχε το και αυτό υπόψη σου.

Νοθεία στην αγορά πιστεύω πως περιμένει κάποιος να γίνεται με πολύ εμπορικές μάρκες που μπορούν οι απατεώνες να κρυφτούν στις μάζες.

Με ειδικά Brand names οπως η Amsoil δεν με ανησυχεί τόσο καθώς είναι ασύμφορο για έναν απατεώνα να ασχοληθεί με λιγότερο εμπορικές μάρκες.

Και ο παραχαράκτης θα αντιγράψει 5ευρα που κυκλοφοράνε πολύ και όχι κατοστάευρα πιστευω.

Εγώ τα ψωνίζω απο μεγάλο και παλιό μαγαζί στην Θηβών Αιγάλεω τον Χαραλαμπάκη και νομίζω είχε 11€ το λίτρο το 10W40 και τελευταία είχε μια αύξηση και το πήρα με 12€ το λίτρο.

Είναι εκπληκτικό λάδι και δεν ξέρω αν το νοθεύουν αλλά αν το νοθεύουν το κάνουν με εξίσου εκπληκτικό λάδι χαχα

Πριν μερικά χρόνια έβαλα λάδια Motul απο το εμπόριο και σε 1500km κοπανούσε το κιβώτιο λες και του έβαζα τις ταχύτητες με σφυρί! Ενώ το Motul by Suzuki Που είχα βάλει παλαιότερα ήταν άψογο. ¨Αντε πες μου εσύ εκεί αν ήταν νοθεία!
avatar
tc-drift

Αριθμός μηνυμάτων : 396
Ημερομηνία εγγραφής : 30/01/2013

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Μαρ 23, 2018 9:39 am

Άριστα ετέθη το θέμα ! 
Εύγε Βαγγέλη, συμφωνώ απολύτως.

Τα ίδια κάνω και εγώ στα οχήματά μου και κατά αυτόν τον τρόπο ενεργώ λαμβάνοντας υπόψη βέβαια και στοιχεία που αναφέρθηκαν σποραδικά στα παραπάνω ποστ για να μην επαναλαμβανόμεθα ασκόπως.

Τώρα στα λοιπά, δυστυχώς ο καθείς είναι αυτός που είναι και δεν αλλάζει ποτέ, τι να κάνουμε ?
Δεν υπάρχει δε νόημα περαιτέρω επεκτάσεως επί τούτου. ότι συμπεράνει ο αναγνώστης από τα αναφερθέντα.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26994
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Μαρ 23, 2018 9:51 am

tc-drift έγραψε:
Savvas έγραψε:Τα AMSOIL είναι γνωστά, εξαιρετικά λάδια και στο παρελθόν που τα έκανε εισαγωγή ο Λαμπριανίδης που τούχω εμπιστοσύνη μιας και είμαι πελάτης του από το 1980, τα έπαιρνα και αυτά έβαζα και εγώ εκτός από αυτά που θέλανε JASO MB και δεν υπήρχε τέτοια προδιαγραφή σε αυτά. Κάποια στιγμή σταμάτησε να τα φέρνει. Ανακαλύφθηκαν σε μια περίεργη αποθήκη που προσωπικά δεν μου γέμιζε το μάτι, ανησύχησα γιατί δυστυχώς και στα λάδια γίνονται πολλές μαλαγανιές για να το πω όσο ποιο ευγενικά μπορώ και με βαριά καρδιά αφού δεν ήμουν σίγουρος ότι ήταν όντως αμερικάνικα AMSOIL τα εγκατέλειψα.

Δεν ξέρω από που τα παίρνεις Βαγγέλη, είμαι σίγουρος ότι τόχεις ψάξει καλά το πράγμα και θάναι σωστά αλλά έχε το και αυτό υπόψη σου.

Νοθεία στην αγορά πιστεύω πως περιμένει κάποιος να γίνεται με πολύ εμπορικές μάρκες που μπορούν οι απατεώνες να κρυφτούν στις μάζες.

Με ειδικά Brand names οπως η Amsoil δεν με ανησυχεί τόσο καθώς είναι ασύμφορο για έναν απατεώνα να ασχοληθεί με λιγότερο εμπορικές μάρκες.

Και ο παραχαράκτης θα αντιγράψει 5ευρα που κυκλοφοράνε πολύ και όχι κατοστάευρα πιστευω.

Εγώ τα ψωνίζω απο μεγάλο και παλιό μαγαζί στην Θηβών Αιγάλεω τον Χαραλαμπάκη και νομίζω είχε 11€ το λίτρο το 10W40 και τελευταία είχε μια αύξηση και το πήρα με 12€ το λίτρο.

Είναι εκπληκτικό λάδι και δεν ξέρω αν το νοθεύουν αλλά αν το νοθεύουν το κάνουν με εξίσου εκπληκτικό λάδι χαχα

Πριν μερικά χρόνια έβαλα λάδια Motul απο το εμπόριο και σε 1500km κοπανούσε το κιβώτιο λες και του έβαζα τις ταχύτητες με σφυρί! Ενώ το Motul by Suzuki Που είχα βάλει παλαιότερα ήταν άψογο. ¨Αντε πες μου εσύ εκεί αν ήταν νοθεία!
Και εγώ από τον Χαραλαμπάκη ψωνίζω πλέον για όλα τα μηχανοκίνητά μου και είναι άριστος κατά τη γνώμη μου.
Ο Λαμπριανίδης δυστυχώς τα τελευταία χρόνια παίρνεις κάτι, το ξαναθέλεις και...δεν έχει...κρίμα..

Μπααα αν το νοθεύουν όπως είπες θάδειχνε το πράγμα γιατί όντως δείχνει ειδικά σε μοτό με ταχύτητες το σαζμάν λέει πολλά.
Η MOTUL όπως τόπες όταν φτιάχνει ειδικά για την εταιρεία τότε όλα πάνε καλά αλλά γενικότερα και αυτά έχουν πολύ καλά χαρακτηριστικά και προσωπικά τώρα αυτά προτιμώ μιας και τα βρίσκω εύκολα, είμαι σίγουρος ότι είναι αυτά που πρέπει και μου κάνουν μια χαρά χωρίς ευτράπελα, ανατινάξεις κλπ τραγελαφικά.

Να λοιπόν πούμαθα σήμερα ότι ο Χαραλαμπάκης έχει και AMSOIL.
Πάντα βγαίνει κάτι καλό από μια συζήτηση και πάντα γηράσκουμε αεί διδασκόμενοι αν και εφόσον βέβαια αντολαμβανόμαστε ότι δεν ξέρουμε τα πάντα και  δεν ταξιδεύουμε στον Γαλαξία του <<τα ξέρω όλα, εγώ είμαι και άλλος δεν είναι>>.

Να προσθέσω και ένα άλλο περίεργο..
Μερικές φορές παίρνεις ένα λάδι άριστο στις προδιαγραφές, στην φήμη, στα πάντα όλα και....βλέπεις κατανάλωση σε κινητήρα που δεν είχε πριν σταγόνα. Το αλλάζεις, πας σε δοκιμασμένη λύση προηγούμενη και πάλι όλα καλά ! 
Όσο τρελό και αν ακούγεται λοιπόν μερικές φορές είναι και πως <<κάθεται>> κάποιο λάδι στον κινητήρα.
Ναι τρελό, κουφό αλλά μακροσκοπικά έχει παρατηρηθεί και αυτό.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26994
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από tc-drift Την / Το Παρ Μαρ 23, 2018 9:56 am

Ναι ισχύει αυτό! το έχω ακούσει κι εγώ σε περιπτωσεις να αλλάζονται λάδια με καλή μάρκα λάδια και να παρουσιάζεται κατανάλωση.

Έχει AMSOIL το Χαραλαμπάκης και σε καλή τιμή πιστεύω, όπως μπαίνεις τα έχει φάτσα ευθεία απέναντι αν θυμάμαι καλά.

Και μένα μου αρέσει ο τύπος και γενικά ψωνίζω απο κει λαδάκια.
avatar
tc-drift

Αριθμός μηνυμάτων : 396
Ημερομηνία εγγραφής : 30/01/2013

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Μαρ 23, 2018 10:39 am

tc-drift έγραψε:Ναι ισχύει αυτό! το έχω ακούσει κι εγώ σε περιπτωσεις να αλλάζονται λάδια με καλή μάρκα λάδια και να παρουσιάζεται κατανάλωση.

Έχει AMSOIL το Χαραλαμπάκης και σε καλή τιμή πιστεύω, όπως μπαίνεις τα έχει φάτσα ευθεία απέναντι αν θυμάμαι καλά.

Και μένα μου αρέσει ο τύπος και γενικά ψωνίζω απο κει λαδάκια.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26994
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από enterprise-psi Την / Το Παρ Μαρ 23, 2018 2:29 pm

Με τα μοτουλ, κοπανάνε από τα 3000 χιλιόμετρα , ενώ υπήρξε και κατανάλωση, ελάχιστη, αλλά υπήρξε, όταν ήταν κάνα μισαωρο στις 8.000 στροφές εθνική.

Με το χοντολαδο άρχισε μικρο κοπανημα στα 5000 χιλιόμετρα, ενώ με αντίστοιχο τελικιασμα, δεν υπάρχει καθόλου κατανάλωση.

Ευκαιρία τώρα να δοκιμάσω και Amsoil Very Happy Και [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] , επειδή αναφέρει Whether riding aggressively, cruising or in stop-and-go traffic Laughing

_________________
Θοδωρής
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
enterprise-psi
Moderator

Αριθμός μηνυμάτων : 2580
Ημερομηνία εγγραφής : 18/11/2014
Ηλικία : 37
Τόπος : Sector 001

https://www.instagram.com/enterprise_psi/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Μαρ 23, 2018 2:32 pm

enterprise-psi έγραψε:Με τα μοτουλ, κοπανάνε από τα 3000 χιλιόμετρα , ενώ υπήρξε και κατανάλωση, ελάχιστη, αλλά υπήρξε, όταν ήταν κάνα μισαωρο στις 8.000 στροφές εθνική.

Με το χοντολαδο άρχισε  μικρο κοπανημα στα 5000 χιλιόμετρα, ενώ με αντίστοιχο τελικιασμα, δεν υπάρχει καθόλου κατανάλωση.

Ευκαιρία τώρα να δοκιμάσω και Amsoil Very Happy  Και [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] , επειδή αναφέρει Whether riding aggressively, cruising or in stop-and-go traffic Laughing
Μακάρι να τα έχει Θοδωρή και ειδικά 10-30 είναι λίγο δύσκολο να βρεις.
Πάρε όμως ένα τηλέφωνο [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26994
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από tc-drift Την / Το Παρ Μαρ 23, 2018 3:16 pm

enterprise-psi έγραψε:Με τα μοτουλ, κοπανάνε από τα 3000 χιλιόμετρα , ενώ υπήρξε και κατανάλωση, ελάχιστη, αλλά υπήρξε, όταν ήταν κάνα μισαωρο στις 8.000 στροφές εθνική.

Με το χοντολαδο άρχισε  μικρο κοπανημα στα 5000 χιλιόμετρα, ενώ με αντίστοιχο τελικιασμα, δεν υπάρχει καθόλου κατανάλωση.

Ευκαιρία τώρα να δοκιμάσω και Amsoil Very Happy  Και [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] , επειδή αναφέρει Whether riding aggressively, cruising or in stop-and-go traffic Laughing

Κοροιδεύεις παλιοχαρακτήρα?! Laughing Laughing

Εγώ δουλεύω αυτά στο bandit

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Γκαμούνε σε λέω απλά μια διευκρίνιση που μάλλον την ξέρεις. Τα Amsoil είναι αυστηρά και μόνο Full Synthetic. American Synthetic Oil..! Γιατί κάποιοι επιμένουν ή θέλουν ημισυνθετικά στο λέω.

avatar
tc-drift

Αριθμός μηνυμάτων : 396
Ημερομηνία εγγραφής : 30/01/2013

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 36 από 38 Επιστροφή  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38  Επόμενο

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης