Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Σελίδα 35 από 38 Επιστροφή  1 ... 19 ... 34, 35, 36, 37, 38  Επόμενο

Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Μαρ 20, 2018 1:45 pm

Κάθε 3.000 λάδια και φίλτρο λαδιού.
Κάθε 10.000 φίλτρο καυσίμου αλλαγή.
Κάθε 7.000 φίλτρο αέρα αλλαγή.
Κάθε 7.000 αλλαγή μπουζί.
Κάθε 13.000 χλμ αλλαγή εύκαμπτων σωλήνων συστήματος τροφοδοσίας καυσίμου ή κάθε 3 χρόνια.
Ρύθμιση βαλβίδων κάθε 13.000 χλμ.
Αλυσίδα πρέπει να εννοεί την αλυσίδα μετάδοσης, αλλαγή κάθε 22.000 χλμ μαζί με την γλύστρα και τεντωτήρα.

Και διάφορα άλλα που μου φαίνονται περίεργα...αυτά καταλαβαίνω εγώ... Rolling Eyes

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26994
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Μαρ 20, 2018 1:46 pm

enterprise-psi έγραψε:ή επειδή είναι καινούργιο, είναι επιφυλακτικοί , όπως στο citycom; Πρώτα αλλαγή λαδιών κάθε 3000, μετά κάθε 5000, τώρα νομίζω κάθε 8000 χιλιόμετρα.
Δεν ξέρω, τι να πώ?
Για βρες και του 500αριού να το μελετήσουμε.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26994
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από enterprise-psi Την / Το Τετ Μαρ 21, 2018 6:47 am

Κάπως ποιο νορμάλ το TRK502

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


  • Λάδι και φίλτρο μηχανής καθώς και καυσίμου κάθε 6000 χιλιόμετρα
  • Λάδι αέρα καθε 13000 χιλιόμετρα
  • μπουζί κάθε 13000 χιλιόμετρα
  • πάλι αυτό με τα σωληνάκια καύσιμου κάθε 13000 χιλιόμετρα Shocked
  • έλεγχος βαλβίδων κάθε 13.000 χιλιόμετρα
  • αλλαγή λαδιών μπροστά ανάρτησης κάθε 10.000 χιλιόμετρα.
  • τεντωτηρας κάθε 13000.


Τι λένε ρε; Laughing

_________________
Θοδωρής
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
enterprise-psi
Moderator

Αριθμός μηνυμάτων : 2580
Ημερομηνία εγγραφής : 18/11/2014
Ηλικία : 37
Τόπος : Sector 001

https://www.instagram.com/enterprise_psi/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Μαρ 21, 2018 7:17 am

enterprise-psi έγραψε:Κάπως ποιο νορμάλ το TRK502

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


  • Λάδι και φίλτρο μηχανής καθώς και καυσίμου  κάθε 6000 χιλιόμετρα
  • Λάδι αέρα καθε 13000 χιλιόμετρα
  • μπουζί κάθε 13000 χιλιόμετρα
  • πάλι αυτό με τα σωληνάκια καύσιμου κάθε 13000 χιλιόμετρα  Shocked
  • έλεγχος βαλβίδων κάθε 13.000 χιλιόμετρα
  • αλλαγή λαδιών μπροστά ανάρτησης κάθε 10.000 χιλιόμετρα.
  • τεντωτηρας κάθε 13000.


Τι λένε ρε; Laughing
-Κάθε 6.000 ή κάθε χρόνο Λάδια και φίλτρο λαδιού
-Κάθε 13.000 φίλτρο καυσίμου
-Κάθε 7.000 φίλτρο αέρα
-Μπουζί κάθε 13.000
-Κάθε 13.000 ή 3 χρόνια αλλαγή ελαστικών σωλήνων τροφοδοσίας
-Έλεγχος βαλβίδων - ρύθμιση κάθε 22.000 χλμ (μπερδεύτηκες με τις 13.671 μίλια )
-Αλυσίδα τώρα και ρουλεμάν - λάδι  μπροστινού τι να σχολιάσω που μου φαίνονται πολύ υπερβολικά.

Με στενοχωρεί αυτό το πρόγραμμα συντηρήσεως χωρίς βέβαια να ξέρω το τιμολόγιο εργατικών - αναλωσίμων πλην όμως σε κάποιον που γράφει πολλά χιλιόμετρα δεν ξέρω αν τον συμφέρει την στιγμή που ο άμεσος ανταγωνισμός που είναι σχεδόν στα ίδια λεφτά έχει πολύ μικρότερες απαιτήσεις σε συντήρηση. Δυστυχώς αυτή είναι μια πραγματικότητα.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26994
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από enterprise-psi Την / Το Τετ Μαρ 21, 2018 7:20 am

Δεν μπορεί, θα είναι λάθος ή θα έχει βγει καινούργιο revision , με ποιο νορμαλ καταστάσεις.

_________________
Θοδωρής
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
enterprise-psi
Moderator

Αριθμός μηνυμάτων : 2580
Ημερομηνία εγγραφής : 18/11/2014
Ηλικία : 37
Τόπος : Sector 001

https://www.instagram.com/enterprise_psi/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Μαρ 21, 2018 7:56 am

enterprise-psi έγραψε:Δεν μπορεί, θα είναι λάθος ή θα έχει βγει καινούργιο revision , με ποιο νορμαλ καταστάσεις.
Μακάρι γιατί είναι κρίμα τόσο ωραίο εργαλείο να έχει τέτοια συντήρηση και μιας και ακόμα διαβάζω ας βάλω λίγα ακόμη που βρήκα και μου έκαναν εντύπωση : 

-Βάρος (CURB WEIGHT) :235 κιλά (δεν το περίμενα νάναι τόσο)
-Συνιστώμενο λάδι : 10-50
-Χωρητικότητα λαδιού : 3 λίτρα χωρίς αλλαγή φίλτρου (γιατί το γράφει αφού ΠΑΝΤΑ προβλέπεται αλλαγή φίλτρου δεν ξέρω) με αλλαγή φίλτρου 3,2 λίτρα.
-Χωρητικότητα συστήματος ψύξεως : 2,4 λίτρα
-Φίλτρο αέρα τύπου σφουγγαριού (εντυπωσιακή - περίεργη επιλογή για μοτό 500 κυβικών)
-Χωρητικότητα τεπόζιτου βενζίνης 20 λίτρα +- 0,5 λίτρα
Ρεζέρβα 3 λίτρα
-Κατανάλωση (δεν λέει με ποιες συνθήκες - ταχύτητα να καταλάβουμε περισσότερα ) : 3,9 λίτρα στα 100 χλμ

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26994
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από enterprise-psi Την / Το Τετ Μαρ 21, 2018 7:59 am

Savvas έγραψε:-Χωρητικότητα τεπόζιτου βενζίνης 20 λίτρα +- 0,5 λίτρα
Ρεζέρβα 3 λίτρα

Πω πω αυτά είναι , Πάνω από 500 χιλιόμετρα αυτονομία , λογικά

_________________
Θοδωρής
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
enterprise-psi
Moderator

Αριθμός μηνυμάτων : 2580
Ημερομηνία εγγραφής : 18/11/2014
Ηλικία : 37
Τόπος : Sector 001

https://www.instagram.com/enterprise_psi/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Μαρ 21, 2018 8:44 am

enterprise-psi έγραψε:
Savvas έγραψε:-Χωρητικότητα τεπόζιτου βενζίνης 20 λίτρα +- 0,5 λίτρα
Ρεζέρβα 3 λίτρα

Πω πω αυτά είναι ,  Πάνω από 500 χιλιόμετρα αυτονομία , λογικά
Έτσι και ειδικά αν ισχύει στην πράξη η αναφερόμενη κατανάλωση!

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26994
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από tc-drift Την / Το Τετ Μαρ 21, 2018 9:09 am

Ψυχραιμία παιδιά..

η benelli προφανώς διάλεξε καταρχάς σε πρώτη φάση να κάνει ένα πιο αναλυτικό και προσεκτικό Manual και συντήρηση απο άλλους κατασκευαστές.

Στο 250 λέει λάδια κάθε 3.000km, μπουζί κάθε 6.000km, έλεγχος βαλβίδες κάθε 13.000km, αλλαγή παραφλού κάθε 2 χρόνια. Δεν είναι παράλογα αυτά τα διαστήματα συντήρησης. Μικρό μοτεράκι είναι 250 κυβικά. Και προφανώς έχει κοκκοράκια στις βαλβίδες. Νομίζω και το NC700 με τα κοκκοράκια 12.000Km λέει βαλβίδες.

Αυτά που λέει για αλλαγή λαδιών στις αναρτήσεις κανονικά σε όλες τις μηχανές πρέπει να αναφέρονται και να αλλάζονται μην κοιτάμε που δεν το γράφουν στο manual για λόγους marketing. Όποιος ενδιαφέρεται για την ασφαλεια του το κάνει.

Τα αξιοπερίεργα στο manual είναι που δίνει αλλαγή στα ρουλεμάν τροχών στα 22.000km και αλλαγή καδένα και τεντωτήρα. Υποθέτω πως ως νέα εταιρεία και ως νέα μοτέρ έχουν ένα άγχος παραπάνω στο θέμα αξιοπιστίας και προτιμούν να προτείνουν αλλαγή σε κινούμενα μέρη σε συγκεκριμένα χιλιόμετρα. Οι περισσότεροι κατασκευαστές δεν δίνουν χιλιόμετρα για αλλαγή σε αυτά τα μέρη. Και φυσικά δεν θα αλλάξεις ρουλεμάν τροχού στα 22.000km αν δεν χρειάζονται, είναι υπερβολή και ούτε έχουν άλλα ρουλεμάν απο άλλες μηχανές!

Τώρα για τον τεντωτήρα δεν ξέρω. Υποθέτω με το πέρας 2-3 ετών αφού πάρουν Feedback απο τις αντιπροσωπείες τους και τα service τους θα διαμορφώσουν αντίστοιχα τους χρόνους συντήρησης.

Εν κατακλείδι το μόνο που με προβληματίζει στο manual τους είναι τα 22.000km για την αλλαγή καδένας τα άλλα τα βρίσκω φυσιολογικά για ένα μοτέρ 250 κυβικά (είναι η συντήρηση που θα έκανα κι εγώ έτσι κι αλλιώς και κάνω π.χ. στο παπί μου). Δεν νομίζω όμως πως είναι λόγος να μην πάρει κάποιος το μηχανάκι. Προτιμώ έναν κατασκευαστή που είναι προσεκτικός και ειλικρινής με τον πελάτη του παρά κατασκευαστές που λένε λάδια κάθε 12.000km για λόγους marketing και καθώς χέστηκαν αν αρχίσει να καίει λάδια στις 60-70.000km ή αν κολλήσει το μηχανάκι τότε καθώς θα είναι εκτός εγγύησης και κόψε το λαιμό σου πελάτη!

Όσο για το SH300 Που ειπώθηκε, παιδιά εγώ τελευταία όλο σπασμένα μοτέρ σε SH300 ακούω. Ενός γνωστού καλοσυντηρημένο χτήπησε κεφαλή στις 44.000km και πάει άχρηστο το μοτέρ του 2013 μοντέλο. Έχει και καλύτερα δείγματα η Honda απο το SH300 νομίζω.
avatar
tc-drift

Αριθμός μηνυμάτων : 396
Ημερομηνία εγγραφής : 30/01/2013

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από enterprise-psi Την / Το Τετ Μαρ 21, 2018 9:18 am

Γιαυτό λέω εγώ , να περάσουν 2,3 χρόνια, να γίνει το Beta testing απο τους ιδιοκτήτες, όπως κάνουν όλες οι εταιρίες πλέον, να βγουν νέες εκδόσεις στα εγχειρίδια, και μετά θα δούμε τι εστι Benelli.

_________________
Θοδωρής
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
enterprise-psi
Moderator

Αριθμός μηνυμάτων : 2580
Ημερομηνία εγγραφής : 18/11/2014
Ηλικία : 37
Τόπος : Sector 001

https://www.instagram.com/enterprise_psi/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Μαρ 21, 2018 9:40 am

24.000 χλμ έχει το NC έλεγχο - ρύθμιση βαλβίδων Βάγγο. Άλλαξε σε όλα τα μοντέλα αλλά και τότε μας είχε ξυνοφανεί το 12.000.Στο δικό μου έχει αλλάξει και στο χρονοδιάγραμμα συντηρήσεως κανονικότατα.
Ίσως έτσι να γίνει και εδώ.
Κατά τα άλλα όμως κάθε 12.000 λάδια, κάθε 24.000 λάδια - φίλτρα, κάθε 48.000 χλμ έλεγχο και αν απαιτείται αντικατάσταση μπουζί και ....αλλά ας αφήσουμε το NC μιας και τούτο είναι 750άρι με άλλη τιμή αν θέλουμε να συγκρίνουμε με Χόντα και ας πιάσουμε το CB 500 πούχει παρεμφερή τιμή και τα ίδια διαστήματα σέρβις με το NC και ας το βάλουμε δίπλα δίπλα  με το BENELLI. Και εκεί υπάρχουν τεράστιες διαφορές που δεν ξέρω για άλλους αλλά προσωπικά θα τις μέτραγα μιας και κακά τα ψέμματα προσθέτουν μεγάλο κόστος φίλε μου στην κυκλοφορία του μοτό. Επιπρόσθετα το CB το βλέπουμε σε όλες τις βόλτες πως πάει και τι τραβάει αγόγγυστα.

Το SH τώρα σε σχέση με την χρήση που του κάναμε τουλάχιστον δύο εδώ μέσα (Scooter Sport Touring   ) αλλά και τόσα πούχαμε εδώ μέσα και έχουμε ακόμα και σε σύγκριση με τα άλλα που επικρατεί ομερτά και δεν αναφέρονται μπιελίτσες στα 19.000 χλμ κλπ κλπ είναι βράχος και προσωπικά θα το επέλεγα ξανά αν έπαιρνα κάτι τέτοιο (παρόλο ότι ανήκω σε έναν από τους 4 αναφερθέντες κατόχους με χτυπημένη τελική μετάδοση που όμως αν και εκτός εγγυήσεως μούγινε μια έκπτωση 50% από την εταιρεία στην επισκευή του). Άλλωστε ότι και να πάθαινε με ένα 500άρικο στις 150 τόσες χιλιάδες χλμ γίνεται καινούργιο.
Το παράδειγμα δόθηκε μιας και τόχαμε πρόχειρο από του Αλέξανδρου που ανοίχθηκε στις 156.000 χλμ (ιδέ αντίστοιχο αναλυτικότατο θέμα) και μετρήθηκαν οι ανοχές σύμφωνα με το εγχειρίδιο συντηρήσεως. Όλα εντός των προδιαγραφών, αλυσίδα εκκεντροφόρου, τεντωτήρας όλα μια χαρά. Να μην κάνουμε λοιπόν την σύγκριση θέλουμε δεν θέλουμε ? Σούρχεται στο μυαλό...

Είναι λίγο τραβηγμένα αυτά που γράφουνε, προσωπικά μένω στο ότι αν δεν επικρατήσει και εδώ ομερτά και οι κάτοχοί του μιλάνε και αναφέρουν τα πάντα όλα, θα δείξει από την χρήση. Εμείς απλά βλέπουμε τι προβλέπεται που τα γράφουν οι ίδιοι και αναφέρουμε τι μας εντυπωσιάζει καλώς ή κακώς. Μακάρι νάναι διαφορετικά γιατί προσωπικά μου αρέσει πάρα μα πάρα πολύ !

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26994
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από tc-drift Την / Το Τετ Μαρ 21, 2018 1:01 pm

Το nc εχει και αυτοκινηταδικο μοτερ. Εγω βεβαια 12000 χλμ λαδια δεν αφηνα οπως και να χειμην αλλα αυτοσε ειναι αλλη κουβεντα.

Υποθετω Σαββα μου πως σε καναμια χρονο θα αναθεωρησουν λιγο την συντηρηση αναπο δουνε και που και ποσονα πονανε. Κακα τα ψεμματα για τη benelli ειναι μια επανεκκινηση και οι πρωτοι κατοχοι ισως ζησουν και καποια περιεργα αλλα εμενα προσωπικα το ξαναλεω. Δεν θα με πολυσκοτιζε τοσο το διαγραμμα service εκτος αν εκαναθες πανω αποαπο 10.000κμ το χρονο. Κατανοητο ομως ο σκεπτικισμος. Δεν ειναιθα ομως νομιζω deal braker.
avatar
tc-drift

Αριθμός μηνυμάτων : 396
Ημερομηνία εγγραφής : 30/01/2013

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από vagma Την / Το Τετ Μαρ 21, 2018 3:10 pm

Σωστός ο βαγγος.....
avatar
vagma

Αριθμός μηνυμάτων : 1528
Ημερομηνία εγγραφής : 26/03/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Μαρ 21, 2018 3:41 pm

tc-drift έγραψε:Το nc εχει και αυτοκινηταδικο μοτερ. Εγω βεβαια 12000 χλμ λαδια δεν αφηνα οπως και να χειμην αλλα αυτοσε ειναι αλλη κουβεντα.

Υποθετω Σαββα μου πως σε καναμια χρονο θα αναθεωρησουν λιγο την συντηρηση αναπο δουνε και που και ποσονα πονανε. Κακα τα ψεμματα για τη benelli ειναι μια επανεκκινηση και οι πρωτοι κατοχοι ισως ζησουν και καποια περιεργα αλλα εμενα προσωπικα το ξαναλεω. Δεν θα με πολυσκοτιζε τοσο το διαγραμμα service εκτος αν εκαναθες πανω αποαπο 10.000κμ το χρονο. Κατανοητο ομως ο σκεπτικισμος. Δεν ειναιθα ομως νομιζω deal braker.
Το CB και αυτό αυτοκινητάδικο έχει ? Το CROOSSRUNNER ?  Όχι φίλε μου. 
Εγώ και όλοι μας τα αφήνουμε κανονικότατα πάντως όπως προβλέπει η μάνα τους που σίγουρα ξέρει καλύτερα από μας. Και ειδικά στο δικό μου υπάρχουν και ταξιδιάρηδες που επειδή έκατσε αλλαγή πάνω στο ταξίδι αλλάξανε και στα 16.000. Κιχ δεν κάνει και μάλιστα γράφει 165.000+ απροβλημάτιστα χλμ.

Για τα υπόλοιπα συμφωνώ εκτός από το deal breaker. Εκεί έχω την διαφωνία μου μιας και προσωπικά θάπαιρνα άλλο με παρόμοια τιμή και μεγαλύτερα διαστήματα συντηρήσεως άρα οικονομικότερο στην χρήση. Βέβαια πολλοί ψωνίζουν με μοναδικό κριτήριο το <<μου αρέσει>> οπότε εξαρτάται από το ποιος είναι ο αγοραστής.

Εσύ θα τόπαιρνες και ο συνενόματος από κάτω σου που συμφωνεί μετά από αυτό το χρονοδιάγραμμα συντηρήσεως ?
Προσοχή δεν είμαι κατά, όπως είπα μου αρέσει πολύ το μοντέλο αλλά όλα αυτά είναι κάπως... Rolling Eyes

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26994
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από vagma Την / Το Τετ Μαρ 21, 2018 4:14 pm

δεν θα επαιρνα BENELLI......

συμφωνω για τις πιο συχνες αλλαγες λαδιων............τα τελευταια 20 χρονια οι κατασκευαστες ολων των οχηματων εχουν ξεκινησει μια κουρσα περιεργη το οτι τα οχηματα τους χρειαζονται πολυ μεγαλυτερα διαστηματα σερβις..........και το διαφημιζουν.......πχ η τογιοτα.......αυτη που χα εγω του 1999 με τα 1332 κυβικα οριζε αλλαγη λαδιων καθε 5000χλμ........η του 2000 που ηταν φει-λιφτ αλλα με μοτερ αλλο 1400σαρι ελεγε αλλαγη λαδιων καθε 7500χλμ......ελεγα τοτε οκ ειναι αλλο μοτερ πιο συγχρονο,ενταξει δεκτο............το 2001 αλλαζει σασι αλλα με το ιδιο μοτερ στα 1400 κυβικα..........αλλαγη λαδιων καθε 15000χλμ...........ρωταω τον αρχιμηχανικο γιατι διπλασιαστηκε το διαστημα της αλλαγης λαδιων και γνωριζοντας με οτι ειμαι μηχανολογος μηχανικος μου απαντησε αληθινα για λογους μαρκετινγκ...........


εχω πολλα παραδειγματα να πω.........αλλο ενα.......στο FORD FIESTA ST MY2006 που κατεχω η μαμα φορδ δινει αλλαγη λαδιων καθε 20000χλμ.........και βαζει ορυκτελαιο 5-30............ας βρει καποιος απο δω κατι που να με πεισει στο οτι αντεχει 20000χλμ ενα ορυκτελαιο...............

ΕΧΟΥΝ ΔΟΛΟ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ....ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΚΡΑΤΗΣΕΙ Η ΜΗΧΑΝΗ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΑΛΛΗ.......

κατ εμε καθε 5000χλμ φιλτρο και λαδι(οποιας ποιοτητας) γιατι ενα φρεσκο λαδακι στον κινητηρα μας ειναι καλυτερο απο ενα νερολαδο των πολλων χιλιαδων χιλιομετρων..............


καθε 30000χλμ αλλαγη λαδιων στις μπροστινες μπουκαλες.........οσο για τις βαλβιδες αν η οδηγηση ειναι σωστη θα χρειαστουν ρυθμιση μετα απο απειρα χιλιομετρα............εξαψηφια...........

ΥΓ. το σωστο ειναι οι ωρες λειτουργιας που δουλευει ενας κινητηρας και οχι τα χλμ...........η αεροπορικη βιομηχανια αλλα και η ναυτιλιακη δειχνουν τον σωστο δρομο................

ΥΓ 2. ο καθενας μπορει να πιστευει οτι θελει αλλωστε δικαιωμα του ειναι..........αλλα δεν μπορει να αμφισβητησει επ ουδενι την ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑ........ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΠΟΥ ΜΙΛΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.........
avatar
vagma

Αριθμός μηνυμάτων : 1528
Ημερομηνία εγγραφής : 26/03/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Μαρ 21, 2018 4:21 pm

Και να συμπληρώσω στο παραπάνω ποστ μια δεύτερη σκέψη αν και θάθελα να διαβάσετε με προσοχή όλο το χρονοδιάγραμμα συντηρήσεως από κανονικό pc και όχι κινητό που είμαι σίγουρος ότι διαβάζετε στα πεταχτά.

Έστω λοιπόν ότι δεν είναι deal breaker τα τόσο συχνά διαστήματα συντηρήσεως (όταν πρωτοπήρα το δικό μου σε 10 μήνες έκανα 12.000 χλμ υπόψη και έτσι κρίνω). Προσωπικά θάθελα να μάθω και το κόστος των αναλωσίμων - εργατικών κάθε σέρβις λεπτομερέστατα πριν να το έπαιρνα.

Εγώ ξέρω τι λέω και τα ρώτησα αυτά όταν πρωτόδαμε το μοντέλο. Επισήμανα δε από τότε ότι δεν μου άρεσε το κάθε 6.000 αλλαγή λαδιών αλλά το κατάπια διότι απλά δεν είδα το κατεβατό πούδα σήμερα. Ένα σοκ λοιπόν τόχω πάθει ομολογουμένως και γιαυτό ενίσταμαι.

Τέλος πάντων συζήτηση κάνουμε απλά μιας και ο μόνος που θα πάρει αν πάρει σίγουρα δεν είμαστε οι συζητούντες που ήδη έχουμε πάρει και θα αργήσουμε να ξαναπάρουμε. Μέχρι να ξαναπάρουμε εμείς θάχει ξεκαθαρίσει το τοπίο.

Υ.Γ. Στο παραπάνω ποστ του Βαγγέλη θα συμφωνήσω με τις ώρες λειτουργίας και αν χρησιμοποιούσα και εγώ αμάξι και μοτό στην πόλη θα άλλαζα στα μισά. Κατά τα άλλα δεν πιστεύω ότι έχουν δόλο οι κατασκευαστές αλλά ότι έχουν εξελιχθεί τόσο τα ελαιολιπαντικά όσο και οι τριβές στους κινητήρες νέας τεχνολογίας. Ο καθείς βέβαια ότι κρίνει με τα εργαλεία του και με τα λεφτά του.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26994
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από vagma Την / Το Τετ Μαρ 21, 2018 4:34 pm

σαββα πιστεψε με δεν εχει αλλαξει τοσο ριζοσπαστικα η τεχνολογια στα λαδια τα τελευταια 20 χρονια.........ταμπελες στα ιδια 4λιτρα κουτια αλλαζουν...........μονο τα high end λιπαντικα εχουν αλλαξει.............λιπαντικα διπλων εστερων και poly-alpha-olefin λαδια..........και αυτα τα τελευταια καμια 10ετια στην αγορα ειναι........


σαββα εχουν δολο..............εξηγησε μου πως γινεται να μην αλλαζονται καθολου οι βαλβολινες στα κιβωτια ταχυτητων..........αυτο που γινεται απο τους κατασκευαστες απλα δεν υπαρχει..............

ολα πρεπει να αλλαζονται σαββα............και λαδια κινητηρα και βαλβολινες στο σαζμαν και λαδια υδραυλικου τιμονιου και υγρα φρενων και παραφλου...................και οχι με τα χλμ η τα χρονια ...... αλλα με τις ωρες λειτουργιας...........


υγ. στο inazuma που ταν 250ρακι αλλαγη λαδιων καθε 6000χλμ.........μαλλον λογω μικρου κυβισμου και κοντου σαζμαν αλλα παροτι δικυλινδρο...........στο sv καθε 12000χλμ.............ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ......


ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΛΕΩ.........ΔΟΛΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ..........
avatar
vagma

Αριθμός μηνυμάτων : 1528
Ημερομηνία εγγραφής : 26/03/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Μαρ 21, 2018 7:43 pm

Θα εμμείνω Βάγγο σε ότι είπα παραπάνω και για να το λέω πάει να πει ότι τόχω ψαγμένο και δεν το βγάζω από την κοιλιά μου.
Έχουν εξελιχθεί δραστικά τα πάντα ξαναλέω, τόσο τα μέταλλα των κινητήρων - σχεδιασμός που είναι πλέον χαμηλών τριβών όσο και τα λάδια και ναι στα μοτό βάζω λάδια εστέρων.Τα λοιπά είναι για να δουλεύουν τα συνεργεία και της τσέπης του καθενός. Τάχουμε πει - συζητήσει κατ' επανάληψη αυτά.

Αυτή όμως είναι μια άλλη συζήτηση από την αρχική που βασιλεύει στον μοτο-αυτοκινητο-κόσμο χρόοοονια τώρα, ο καθείς έχει την άποψή του και δεν έχει αρχή ή τέλος.

Η συζήτηση γίνεται και αφορά το κατεβατό των μεγάλων αναγκών τακτικής συντηρήσεως σε δύο μοντέλα της αγαπητής αναβιώσασας πρόσφατα BENELLI.

Με την νοοτροπία που αναφέρεται στη συζήτηση περί λαδιών στο αγαπητό BENELLI θα πρέπει αντί για 6.000 χλμ να αλλάζουμε λάδια κάθε 3.000, στις Χάρλευ που θέλουν λάδια κάθε 4.000 στις 2.000 και ούτω καθεξής. Μα τώρα ...για πάμε ξανά επί του θέματος και στο πως μας φαίνεται αυτό το χρονοδιάγραμμα, αν νομίζετε ότι θα επιβαρύνει την τσέπη του ιδιοκτήτη χρήστη, αν αποτελεί αιτία μη αγοράς των εν λόγο μοτό λόγο υπερβολικών απαιτήσεων συντηρήσεως και τα λοιπά σχετικά.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26994
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από vagma Την / Το Τετ Μαρ 21, 2018 9:17 pm

Να γραφτεί σε θέμα της benelli......για τα υπόλοιπα επιμένω γιατί είναι ένα μέρος της δουλειάς μου.......
avatar
vagma

Αριθμός μηνυμάτων : 1528
Ημερομηνία εγγραφής : 26/03/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Μαρ 21, 2018 9:30 pm

vagma έγραψε:Να γραφτεί σε θέμα της benelli......για τα υπόλοιπα επιμένω γιατί είναι ένα μέρος της δουλειάς μου.......
Τι να γραφεί σε θέμα της BENELLI ?
Ότι θέλει κάποιος ανοίγει θέμα και γράφει αυτό που θέλει. Προστακτική δεν πάει να κάνει κάποιος άλλος την δουλειά και να βγάλει τα μάτια του. 
Προσωπικά θα έβαζα αν άνοιγα θέμα νέτα σκέτα τα εγχειρίδια χρήστη που εδώ όσο νάναι θα χαθούν και όποιος θέλει ας τα διαβάσει και ας βγάλει τα συμπεράσματά του με ηρεμία και βάση της δικής του κρίσεως.
Αυτό που κάναμε, κακώς βέβαια ίσως εδώ αλλά εν τη ρύμη του λόγου, ήτανε κάποιες σκέψεις - προβληματισμοί.  

Για τα λοιπά επέμενε όσο θέλεις αλλά μην ξεχνάς ότι και δικής μου δουλειάς είναι θέμα και το έχω σπουδάσει ομοίως σε ΑΕΙ καθώς επίσης εξασκήσει επί δεκαετίες σε χωματουργικά βαριά  μηχανήματα και όχι μόνο  οπότε ο καθείς και οι απόψεις του και φυσικά εμμένουμε σε αυτές και κάνουμε ότι νομίζουμε καλύτερο για τα εργαλεία μας.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26994
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από tc-drift Την / Το Πεμ Μαρ 22, 2018 10:21 am

Καλημέρα καταρχήν, Σάββα μου δεν θέλω να αρπάζεσαι σε καμία περίπτωση, με στεναχωρεί, απλά συζητάμε με πολύ πολύ σεβασμό όπως πάντα και είναι θεμιτό ενδεχομένως να έχουμε σε κάποια θέματα και λίγο διαφορετικές απόψεις. Δεν είναι κακό!

Καταρχήν να ξεκαθαρίσω για μένα προσωπικά λίγο την θέση μου. Αν κάποιος θέλει να αγοράσει μια μοτοσυκλέτα για καθημερινό εργαλείο τα διαστήματα συντήρησης είναι ένα κριτήριο που μπορεί να επηρεάσει την αγορά του. Εμένα προσωπικά δεν είναι καθώς την μοτοσυκλέτα την έχω ως όχημα αναψυχής και για τα χαζά καθημερινά χιλιόμετρα έχω το παπάκι μου. Συνεπώς βλέπουμε πως απο τα αποδυτήρια τα κριτήρια του καθενός είναι διαφορετικά. Δεν θα επιλέξω να μην αγοράσω μια μοτοσυκλέτα επειδή θέλει πιο συχνά λάδια σύμφωνα με τον κατασκευαστή καθώς έτσι κι αλλιώς την πληρώνω ακριβά και θέλω να έχω αυτή που θέλω και που μου ικανοποιεί τα γούστα πρωτίστως.

Στο δεύτερο ζήτημα. ¨Εχει παρατηρηθεί πως νέες μοτοσυκλέτες και νέες εταιρείες προτιμάνε για λόγους ασφαλείας να φτιάχνουνε διαγράμματα συντήρησης. Πολλά παραδείγματα. SYM, Brixton, Benelli κλπ. Σαφώς δεν έχουν τις δεκαετίες πίσω τους σε μεγάλα μοτέρ και τα δεδομένα να υποστηρίξουν ενδεχομένως πολύ μεγάλα διαστήματα σέρβις.

Πάμε τώρα στο δια ταύτα.

Αγοράζει ο ένας ένα CB500X και ο άλλος ένα benelli TRK502. Και τα έχουν 5 χρόνια και γράφουν 50.000km. Πάμε λοιπόν στα κοστολόγια. Σε 5 χρόνια τα έξοδα θα είναι

Πάγια:Ασφάλειες, τέλη= κάπου 1000€

βενζίνες= κάπου 4500€

Σύνολο 5.500€

λάστιχα πες 3 σετ=700€

Φρένα-τακάκια κλπ πες 3 σετ εμπρός 1 πίσω (μονή δισκόπλακα το CB, διπλή το TRK) πες 180€ το Benelli 120€ το CB

Και πάμε στην περι του λόγου συντήρηση..

Σύμφωνα με τα διαγράμματα συντήρησης που παραθέσατε η Benelli σε γενικές γραμμές θα πάει κάθε 6.000km στο συνεργείο για μικρός service και στις 12.000km για μεγάλο Service. Ενώ το CB θα πάει στις 12.000km και μετά στις 24.000km για το μεγάλο με βαλβίδες.

Χωρίς να ξέρω ακριβώς τα κοστολόγια της κάθε αντιπροσωπείας θα κάνω μια εκτίμηση και με το δεδομένο πως κάποιος πάει μόνο αντιπροσωπεία.

Αν πούμε οτι για λαδάκια ελέγχους στη Benelli θα σου πάρουν ένα απλό Service 50€ σημαίνει πως μέχρι τα 50.000km θα έχεις εξτρα 4 φορές επίσκεψη περισσότερο στο συνεργείο. Δηλαδή 200€

Στα service των 12.000 το benelli έχει παραπάνω και μπουζί και βαλβίδες. Δηλαδή τρως ένα καπέλο κάνα 50ρικο και απο εδώ σίγουρα. Βάλε άλλα 200€

Και φυσικά αυτή η περιβόητη καδένα με τον τεντωτήρα! Πραγματικά δεν ξέρω τί ρόλο βαράει αυτό. Να πούμε ένα καπέλο άλλα 200€ για να γίνει και αυτό 2 φορές.

Έχουμε λοιπόν στην 5ετία ένα παραπανίσιο κόστος σύμφωνα με τα Manual γύρω στα 600€ σε σχέση με τον άμεσο ανταγωνισμό CB500X Που ΕΙΝΑΙ ένα πρόβλημα.

Αυξάνει το κόστος χρήσης της μοτοσυκλέτας καπου 120€ τον χρόνο που δεν είναι αμελητέο, είναι ουσιαστικά σχεδόν η ασφάλεια η ετήσια της μηχανής. Και φυσικά πληθαίνει τις επισκέψεις στο συνεργείο και την ταλαιπωρία που συνεπάγεται αυτό.

Εμένα που η μοτοσυκλέτα είναι πιο πολύ όχημα διασκέδασης μάλλον δεν θα με απέτρεπε αλλά κατανοω πολλούς πως θα τους προβλημάτιζε και θα τους απέτρεπε.

Εγώ θα στείλω όμως ένα mail στην αντιπροσωπεία που είναι συνεργάσιμοι και δραστήριοι να μας ενημερώσουν τελικά ΑΚΡΙΒΩΣ πιο διάγραμμα συντήρησης τηρούν σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή και τί κοστολόγιο προκύπτει στην πραγματικότητα εάν κάποιος πάρει ένα TRK502..

ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΣΟΥΜΑ. Με πρόχειρους λογιστικούς υπολογισμούς για 5 χρόνια και 50.000km θες όλο το πακέτο χρήσης-συντήρησης κάπου 7.500-7600€ για το Benelli και κάπου 7.000€ για το Honda. Μια επιβάρυνση κάπου 8%, όχι αμελητέα..
avatar
tc-drift

Αριθμός μηνυμάτων : 396
Ημερομηνία εγγραφής : 30/01/2013

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από enterprise-psi Την / Το Πεμ Μαρ 22, 2018 10:36 am

Για να είμαστε εντελώς δίκαιοι όμως, το CB το παίρνεις εντελώς γυμνό, ουτε χούφτες, ουτε κάγκελα, ουτε διπλό σταντ. Αν το μπενελι το παίρνεις, έτσι όπως το είδαμε στην αντιπροσωπεία, τότε αυτό το 8% εξαφανίζεται στα πρώτα 5 χρόνια Laughing

Προσωπικά όμως, έχω μια μηχανή για όλα, μετακίνηση και βόλτες, το CB το έχω 19 μήνες και κοντεύει 30.000 χιλιόμετρα.

Γιαυτό και λέω, αφήστε τους άλλους να κάνουν Beta testing, και το 2020, το ξαναβλέπουμε Very Happy

_________________
Θοδωρής
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
enterprise-psi
Moderator

Αριθμός μηνυμάτων : 2580
Ημερομηνία εγγραφής : 18/11/2014
Ηλικία : 37
Τόπος : Sector 001

https://www.instagram.com/enterprise_psi/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από tc-drift Την / Το Πεμ Μαρ 22, 2018 10:54 am

enterprise-psi έγραψε:Για να είμαστε εντελώς δίκαιοι όμως, το CB το παίρνεις εντελώς γυμνό, ουτε χούφτες, ουτε κάγκελα, ουτε διπλό σταντ.  Αν το μπενελι το παίρνεις, έτσι όπως το είδαμε στην αντιπροσωπεία, τότε αυτό το 8% εξαφανίζεται στα πρώτα 5 χρόνια Laughing

Προσωπικά όμως, έχω μια μηχανή για όλα, μετακίνηση και βόλτες, το CB το έχω 19 μήνες και κοντεύει 30.000 χιλιόμετρα.

Γιαυτό και λέω, αφήστε τους άλλους να κάνουν Beta testing, και το 2020, το ξαναβλέπουμε Very Happy

Το διπλό σταντ είναι Aftermarket!

Παίρνεις όμως κάγκελα, σχάρα πίσω, σοβαρή ζελατίνα, χούφτες και κάποιες ακόμα λεπτομέρειες όπως 12V παροχή και μπαράκι στα όργανα κλπ. Και μαζί φυσικά το θηριώδες μπροστινό πηρούνι με τα διπλά δισκόφρενα και τις ακτινικές.

Έχει τα συν έχει και τα πλην. Τα service είναι ένα βραχνάς! Και οικονομικός και σε ταλαιπωρία πήγαινε έλα στο συνεργείο.
avatar
tc-drift

Αριθμός μηνυμάτων : 396
Ημερομηνία εγγραφής : 30/01/2013

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Μαρ 22, 2018 2:21 pm

tc-drift έγραψε:Καλημέρα καταρχήν, Σάββα μου δεν θέλω να αρπάζεσαι σε καμία περίπτωση, με στεναχωρεί, απλά συζητάμε με πολύ πολύ σεβασμό όπως πάντα και είναι θεμιτό ενδεχομένως να έχουμε σε κάποια θέματα και λίγο διαφορετικές απόψεις. Δεν είναι κακό!

Καταρχήν να ξεκαθαρίσω για μένα προσωπικά λίγο την θέση μου. Αν κάποιος θέλει να αγοράσει μια μοτοσυκλέτα για καθημερινό εργαλείο τα διαστήματα συντήρησης είναι ένα κριτήριο που μπορεί να επηρεάσει την αγορά του. Εμένα προσωπικά δεν είναι καθώς την μοτοσυκλέτα την έχω ως όχημα αναψυχής και για τα χαζά καθημερινά χιλιόμετρα έχω το παπάκι μου. Συνεπώς βλέπουμε πως απο τα αποδυτήρια τα κριτήρια του καθενός είναι διαφορετικά. Δεν θα επιλέξω να μην αγοράσω μια μοτοσυκλέτα επειδή θέλει πιο συχνά λάδια σύμφωνα με τον κατασκευαστή καθώς έτσι κι αλλιώς την πληρώνω ακριβά και θέλω να έχω αυτή που θέλω και που μου ικανοποιεί τα γούστα πρωτίστως.

Στο δεύτερο ζήτημα. ¨Εχει παρατηρηθεί πως νέες μοτοσυκλέτες και νέες εταιρείες προτιμάνε για λόγους ασφαλείας να φτιάχνουνε διαγράμματα συντήρησης. Πολλά παραδείγματα. SYM, Brixton, Benelli κλπ. Σαφώς δεν έχουν τις δεκαετίες πίσω τους σε μεγάλα μοτέρ και τα δεδομένα να υποστηρίξουν ενδεχομένως πολύ μεγάλα διαστήματα σέρβις.

Πάμε τώρα στο δια ταύτα.

Αγοράζει ο ένας ένα CB500X και ο άλλος ένα benelli TRK502. Και τα έχουν 5 χρόνια και γράφουν 50.000km. Πάμε λοιπόν στα κοστολόγια. Σε 5 χρόνια τα έξοδα θα είναι

Πάγια:Ασφάλειες, τέλη= κάπου 1000€

βενζίνες= κάπου 4500€

Σύνολο 5.500€

λάστιχα πες 3 σετ=700€

Φρένα-τακάκια κλπ πες 3 σετ εμπρός 1 πίσω (μονή δισκόπλακα το CB, διπλή το TRK) πες 180€ το Benelli 120€ το CB

Και πάμε στην περι του λόγου συντήρηση..

Σύμφωνα με τα διαγράμματα συντήρησης που παραθέσατε η Benelli σε γενικές γραμμές θα πάει κάθε 6.000km στο συνεργείο για μικρός service και στις 12.000km για μεγάλο Service. Ενώ το CB θα πάει στις 12.000km και μετά στις 24.000km για το μεγάλο με βαλβίδες.

Χωρίς να ξέρω ακριβώς τα κοστολόγια της κάθε αντιπροσωπείας θα κάνω μια εκτίμηση και με το δεδομένο πως κάποιος πάει μόνο αντιπροσωπεία.

Αν πούμε οτι για λαδάκια ελέγχους στη Benelli θα σου πάρουν ένα απλό Service 50€ σημαίνει πως μέχρι τα 50.000km θα έχεις εξτρα 4 φορές επίσκεψη περισσότερο στο συνεργείο. Δηλαδή 200€

Στα service των 12.000 το benelli έχει παραπάνω και μπουζί και βαλβίδες. Δηλαδή τρως ένα καπέλο κάνα 50ρικο και απο εδώ σίγουρα. Βάλε άλλα 200€

Και φυσικά αυτή η περιβόητη καδένα με τον τεντωτήρα! Πραγματικά δεν ξέρω τί ρόλο βαράει αυτό. Να πούμε ένα καπέλο άλλα 200€ για να γίνει και αυτό 2 φορές.

Έχουμε λοιπόν στην 5ετία ένα παραπανίσιο κόστος σύμφωνα με τα Manual γύρω στα 600€ σε σχέση με τον άμεσο ανταγωνισμό CB500X Που ΕΙΝΑΙ ένα πρόβλημα.

Αυξάνει το κόστος χρήσης της μοτοσυκλέτας καπου 120€ τον χρόνο που δεν είναι αμελητέο, είναι ουσιαστικά σχεδόν η ασφάλεια η ετήσια της μηχανής. Και φυσικά πληθαίνει τις επισκέψεις στο συνεργείο και την ταλαιπωρία που συνεπάγεται αυτό.

Εμένα που η μοτοσυκλέτα είναι πιο πολύ όχημα διασκέδασης μάλλον δεν θα με απέτρεπε αλλά κατανοω πολλούς πως θα τους προβλημάτιζε και θα τους απέτρεπε.

Εγώ θα στείλω όμως ένα mail στην αντιπροσωπεία που είναι συνεργάσιμοι και δραστήριοι να μας ενημερώσουν τελικά ΑΚΡΙΒΩΣ πιο διάγραμμα συντήρησης τηρούν σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή και τί κοστολόγιο προκύπτει στην πραγματικότητα εάν κάποιος πάρει ένα TRK502..

ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΣΟΥΜΑ. Με πρόχειρους λογιστικούς υπολογισμούς για 5 χρόνια και 50.000km θες όλο το πακέτο χρήσης-συντήρησης κάπου 7.500-7600€ για το Benelli και κάπου 7.000€ για το Honda. Μια επιβάρυνση κάπου 8%, όχι αμελητέα..
Καλησπέρα Βάγγο και σε όλους τους συντρόχους.

Συμφωνώ Βαγγέλη , μια χαρά τα λες και να διευκρινίσω ότι γράφω κατά αυτόν τον τρόπο πάντα, δεν τσαντίζομαι.
Ενοχλούμαι όταν διαβάζω πράγματα τραβηγμένα όμως. Αυτά φαίνονται και είναι πραγματικά ακατανόητα από μένα τουλάχιστον και δεν θα επεκταθώ περαιτέρω. Παράδειγμα οι εταιρείες θέλουν να διαλύσουν στα 5 χρόνια να πάρουμε άλλα....εντάξει αυτά με ξεπερνάνε και δεν είναι επιπέδου συζητήσεως τέτοια. Εγώ αγοράζω όπως φαίνεται από <<άλλες>> εταιρείες μιας και έχω εν κινήσει μια χαρά τόσο αμάξι 17 ετών όσο μοτό 20ετίας. Μην τρελαθούμε εντελώς δηλαδή και βέβαια θα πάψω στο μέλλον να απαντώ όταν βλέπω τέτοιες τοποθετήσεις μιας και δεν υπάρχει νόημα. Απαντήστε οι υπόλοιποι αν καταλαβαίνετε - μπορείτε.

Επί του κυρίου θέματος γράφουμε υποθετικά. Το μόνο που υπάρχει ζωντανό και αναμφισβήτητο είναι το εγχειρίδιο το οποίο εξέδωσε η εταιρεία.
Για να το ξαναπάρουμε από την αρχή το πράγμα δεν κατανοώ πολλά από τα προβλεπόμενα στο εγχειρίδιο της αγαπητής BENELLI.
Αυτά πρέπει να διευκρινισθούν από την αντιπροσωπεία.
Επίσης πρέπει να γίνει γνωστό το πόσο διαρκεί σε εργατοώρες το κάθε σέρβις, πόσο κοστίζει η εργατοώρα και πόσο τα αναλώσιμα προκειμένου ο καθείς να κάνει καθαρά τους υπολογισμούς του και τα κουμάντα του.

Τα υπόλοιπα τώρα επί θεωρητικής βάσεως και υποθετικά είναι για να κάνουμε συζήτηση χωρίς όμως να έχει ανταπόκριση στην πραγματικότητα οπότε τι συζητάμε φίλε μου ?

Αναμένουμε λοιπόν μέχρι να δούμε ξεκάθαρη τοποθέτηση επί των ανωτέρω ούτως ώστε να μπορούμε να μιλήσουμε με ασφάλεια και ποιος ξέρει ? Ίσως το BENELLI να βγει νικητής από τη σύγκριση η οποία θα γίνει αλλά με στοιχεία και όχι υποθέσεις.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26994
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τα νέα της αγοράς των μοτό κάθε είδους και όχι μόνο.

Δημοσίευση από tc-drift Την / Το Πεμ Μαρ 22, 2018 3:33 pm

Καλή η μηχανολογία, καλή η συζήτηση αλλά πάντα πρέπει να κρατάμε στο μυαλό μας πως συζητάμε για μοτοσυκλέτες (ίσως και για αμάξια που μπήκαν στην κουβέντα).

Δεν είναι μίξερ, δεν είναι τηλεοράσεις, δεν είναι laptop.

Την μηχανή την καβαλάμε πρώτα απ όλα για να νιώθουμε ελεύθεροι και για την ψυχή μας. Φυσικά για μένα και δεν τίθεται θέμα ΄΄σύγκρισης΄΄ για να βγει το καλύτερο μηχανάκι.Μπορεί να γίνει μια σύγκριση σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο ως μέσο πληροφόρησης αλλά όταν φτάνεις στο ταμείο τα ωραία δουλεμένα σου λεφτάκια οφείλεις να τα επενδύσεις και με σεβασμό στην ψυχή σου.

Αν κάποιος αγοράζει μοτοσυκλέτα απλά για να κάνει μια Value for money αγορά καλύτερα ας πάει να αγοράσει Μπλέντερ!!

Ας το πάρει όποιος το γουστάρει πραγματικά το Benelli, σημασία έχει να βγει αξιοπιστο. Θα ζήσει μαζί του χρόνια και οφείλει στον εαυτό του να καβαλάει κάτι που γουστάρει. Και ας δώσει και λίγα λεφτά παραπάνω, τα πάθη πληρώνονται!

Αν θέλει να πάρει CB500X να το πάρει όχι όμως γιατί είναι Honda και γιατί έχει αραιότερα service γιατί ο μόνος που θα είναι ευτυχισμένος θα είναι ο επόμενος ιδιοκτήτης!
avatar
tc-drift

Αριθμός μηνυμάτων : 396
Ημερομηνία εγγραφής : 30/01/2013

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 35 από 38 Επιστροφή  1 ... 19 ... 34, 35, 36, 37, 38  Επόμενο

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης