Ιμαντας Μεταδοσης (Κινησης) CVT

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Ιμαντας Μεταδοσης (Κινησης) CVT

Δημοσίευση από Moto Hellas Forum Την / Το Σαβ Μαϊος 26, 2012 7:07 am

Aνοιγω φιλτατοι ενα θεμα που εχει να κανει με τον ιμαντα μεταδοσης ή αλλιως (Transmission Belt) CVT ή Ελληνιστι Τραπεζοειδης Ιμαντας
...το πως λειτουργει δεν μπορουμε να το πουμε με ευκολια...αλλα που μας χρειαζεται...
Απλα ενωνει το βαριατο με το στροφαλο του αξονα, και οπως ξερουμε ολοι μας σε εκεινο το σημειο δημιουργουνται παρα πολλες τριβες οποτε θελουμε και
ενα υλικο που να αντεχει σ'αυτες!


_________________
Honda Sh300i/CBS Pearl White Mod.10/2010

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
avatar
Moto Hellas Forum
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 3619
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 43
Τόπος : Θεσσαλονίκη-Κερκυρα

http://moto-hellas-forum.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ιμαντας Μεταδοσης (Κινησης) CVT

Δημοσίευση από Moto Hellas Forum Την / Το Σαβ Μαϊος 26, 2012 7:08 am

Σας παραθετω παρακατω απο ποια υλικα απαρτιζεται ο ιμαντας κινησης, και πως μοιαζει!
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

_________________
Honda Sh300i/CBS Pearl White Mod.10/2010

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
avatar
Moto Hellas Forum
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 3619
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 43
Τόπος : Θεσσαλονίκη-Κερκυρα

http://moto-hellas-forum.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ιμαντας Μεταδοσης (Κινησης) CVT

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Σαβ Μαϊος 26, 2012 8:19 am

Να και το που μπαίνει για να καταλάβουμε τι ζόρι τρώει (παρατηρείστε πως δουλεύει σε μικρή - μεγάλη ταχύτητα):

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Δείτε και ένα άλλο είδος ιμάντα με δόντια μέσα - έξω:

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Κανονίστε δε να μην τον ξεχνάτε στην τύχη του γιατί θάχει σπρώξιμο μετά. Laughing

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27338
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ιμαντας Μεταδοσης (Κινησης) CVT

Δημοσίευση από Moto Hellas Forum Την / Το Σαβ Μαϊος 26, 2012 8:21 am

Πολυ καλες οι εικονες!...Ευγε Σαββα!
Υ.Γ. Εχω οδικη δεν μασαω! Laughing Laughing

_________________
Honda Sh300i/CBS Pearl White Mod.10/2010

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
avatar
Moto Hellas Forum
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 3619
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 43
Τόπος : Θεσσαλονίκη-Κερκυρα

http://moto-hellas-forum.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ιμαντας Μεταδοσης (Κινησης) CVT

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Σαβ Μαϊος 26, 2012 8:29 am

Ευχαριστώ φίλε μου και οι δικές σου δεν πάνε πίσω, συμπληρώνουμε ο ένας τον άλλον για το βέλτιστο αποτέλεσμα. Όσοι βέβαια το κατέχουν το θέμα και δεν εκμεταλεύονται γνώσεις άλλων που κόπιασαν για να τις αποκτήσουν. Wink

Άν δε αλλάζει ο ιμάντας στα προβλεπόμενα σέρβις μετά από τις μετρήσεις των ορίων φθοράς, ποτέ δεν θα σε αφήσει στον δρόμο εκτός και αν υπάρχουν άλλα προβλήματα.

Προσωπικά όταν τον έβγαλα ήταν σε άριστη κατάσταση και θα βάλω φωτό με την πρώτη ευκαιρία για το πως είναι μετά από 18.000 χλμ χρήσης.

Ενδεχομένως να δείτε και πλήρες ρεπορτάζ από χρησιμοποιημένο για 22.000 + χλμ.
Αναμείνατε γιατί η ειδοποιός διαφορά εδώ είναι ότι και γνωρίζουμε και ξέρουμε να λερώσουμε τα χέρια μας. Smile Wink

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27338
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ιμαντας Μεταδοσης (Κινησης) CVT

Δημοσίευση από klik_k Την / Το Πεμ Ιουν 28, 2012 12:22 pm

Η βασική αρχή λειτουργίας του έχει ως εξής:
Η καρδιά του κιβωτίου CVT αποτελείται από δυο διαιρούμενες τροχαλίες. Η μία βρίσκεται στον άξονα του τροχού και η άλλη στην έξοδο του συμπλέκτη που, στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι πάντα φυγοκεντρικός. Οι τροχαλίες με τη σειρά τους αποτελούνται από δύο κωνικούς δίσκους η καθεμία. Με δεδομένο το πλάτος του ιμάντα που θα σταθεί στο σημείο όπου η απόσταση των δύο δίσκων είναι ίση με αυτό, τη στιγμή που οι δύο δίσκοι απομακρύνονται μεταξύ τους, μειώνεται η διάμετρος, αλλάζοντας τη σχέση μετάδοσης.

Η απομάκρυνση ή σύγκλιση των δύο δίσκων των τροχαλιών ελέγχεται από ένα φυγοκεντρικό στην τροχαλία του τροχού. Ανοίγοντας το γκάζι, ο κινητήρας ανεβάζει στροφές και εμπλέκει ο φυγοκεντρικός συμπλέκτης. Αυτός παρασέρνει την τροχαλία που βρίσκεται στο άκρο του, η οποία αυτή τη στιγμή βρίσκεται ανοιχτή με τον ιμάντα στη μικρότερη δυνατή διάμετρο. Ο ιμάντας κινεί την τροχαλία του τροχού, αναγκάζοντας τον τελευταίο, και κατ΄ επέκταση το scooter σε κίνηση.

Αρχίζοντας ο τροχός να περιστρέφεται, ασκείται δύναμη στα αντίβαρα του φυγοκεντρικού συστήματος. Αυτά εξαναγκάζουν τους δίσκους της τροχαλίας να απομακρυνθούν, μειώνοντας τη διάμετρο. Ο ιμάντας χαλαρώνει και επιτρέπει στους δίσκους της τροχαλίας στο συμπλέκτη να πλησιάσουν, μεγαλώνοντας τη διάμετρο, ώστε να βρεθεί ο ιμάντας και πάλι με την ίδια τάση. Έχοντας αλλάξει η σχέση των διαμέτρων των τροχαλιών, έχει αλλάξει και η σχέση μετάδοσης, που τώρα έχει γίνει πιο "μακριά", επιτρέποντας στο scooter να αυξήσει ταχύτητα.
Η απομάκρυνση των δίσκων στην τροχαλία του συμπλέκτη ελέγχεται από ένα ελατήριο που τους κρατά συνεχώς σε επαφή με τις πλευρές του ιμάντα. Η ρύθμιση του συστήματος γίνεται μειώνοντας το βάρος των αντίβαρων στο φυγοκεντρικό σύστημα. Η τροχαλία ανοίγει δυσκολότερα, δίνοντας στοιχεία "κοντής" ρύθμισης στο κιβώτιο. Το CVT διαθέτει, όπως και κάθε σύστημα, άλλωστε, κάποια πλεονεκτήματα, αλλά και ορισμένα μειονεκτήματα.

Ανάμεσα στα πλεονεκτήματα λογίζονται:
• Η απλότητα στο χειρισμό, ένα πλεονέκτημα ακόμη πιο σημαντικό για τον αρχάριο.
• Η επιλογή της βέλτιστης κατά περίπτωση σχέσης μετάδοσης, αφού υπάρχει η δυνατότητα επιλογής από έναν άπειρο αριθμό σχέσεων.
• Χαμηλότερη κατανάλωση, ως αποτέλεσμα του παραπάνω.
• Απλότητα στην κατασκευή, με συνέπεια το χαμηλό κόστος κατασκευής και συντήρησης.
• Αθόρυβη λειτουργία.

Από την άλλη, κάποια από τα μειονεκτήματα είναι τα εξής:
• Μεγάλος απαιτούμενος χώρος για την τοποθέτηση του συστήματος.
• Ευαισθησία στη ρύθμιση που μπορεί εύκολα να ανατρέψει την ομαλή λειτουργία του όλου συστήματος.
Φυσικά, με το πέρασμα των ετών, το συγκεκριμένο σύστημα εξελίσσεται συνεχώς, με αποτέλεσμα να βελτιώνεται και να μειώνει σιγά-σιγά την επιρροή των μειονεκτημάτων του
avatar
klik_k

Αριθμός μηνυμάτων : 394
Ημερομηνία εγγραφής : 19/05/2012
Τόπος : Οπου ξημερώνει

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης