ComBiz 125 -Προβλήματα.

Πήγαινε κάτω

ComBiz 125 -Προβλήματα.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Μάης 18, 2012 7:55 pm

Μακρυά No αλλά αν συμβούν τα συζητάμε εδώ.
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27847
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ComBiz 125 -Προβλήματα.

Δημοσίευση από fasarias Την / Το Τετ Απρ 05, 2017 10:12 pm

Και εκει που πηγαινα αμεριμνος στο δρομο ακου κατι μπαμ-μπουμ και τεζα το μηχανακι, ηταν αναμμενο κανονικα αλλα δεν προχωραγε.
Μετα απο αρκετο σπρωξιμο και ανοιγμα καπακιων και σχετικων λοιπων παπατζιλικιων.
Ιδου ο φταιχτης της ακινησιας.


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Λεπτομερειες θα σας πω αυριο μετα το περας των εργασιων.
avatar
fasarias

Αριθμός μηνυμάτων : 53
Ημερομηνία εγγραφής : 29/01/2016
Ηλικία : 36
Τόπος : Πειραιάς

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ComBiz 125 -Προβλήματα.

Δημοσίευση από Θανος.Κ Την / Το Πεμ Απρ 06, 2017 8:31 am

Καλημέρα σας.  

Fasarias ο ιμαντας κοπηκε γτ δεν αλλαχθηκε στο προβλεπομενο διαστημα Ή επειδη ηταν ελλατωματικος ???
avatar
Θανος.Κ

Αριθμός μηνυμάτων : 1462
Ημερομηνία εγγραφής : 12/03/2013
Ηλικία : 33
Τόπος : Προτεκτοράτο Ε.Ε.

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ComBiz 125 -Προβλήματα.

Δημοσίευση από fasarias Την / Το Πεμ Απρ 06, 2017 8:58 am

Καλημερες!!!

Θανο το αν ειναι ηταν ελλατωματικος δεν νομιζω οτι μπορει να το πει κανεις με σιγουρια.
Εκανα τους υπολογισμους στα χιλιομετρα που εχω διανυσει, και με αυτον τον ιμαντα εχω ακριβως 11.920 χλμ, η sym προτεινει καθε 6 χιλιαδες ελεγχο και καθε 12 αντικατασταση.
Τωρα απ`οτι θυμαμαι και απο αρχης-εργοστασιακα αυτον τον ιμαντα φοραγε (mitsuboshi) τα ιδια ζορια του εδινα και σε περισσοτερα χλμ τον ειχα αλλαξει, αλλα δεν ειχε κοπει.
Τι να πω δεν ξερω, η αληθεια ειναι παντως οτι με τρομαξε ετσι ξαφνικα που με αφησε στη μεση του δρομου.
Απο την αλλη μου εκανε και λιγο καλο ολη η φαση γιατι γενικως εγω με την συντηρηση δεν τα παω καλα και τωρα ειναι ευκαιρια να αλλαξω μαζι και τις μπιλιες και το λαδι μεταδοσης αφου το ανοιξα.
avatar
fasarias

Αριθμός μηνυμάτων : 53
Ημερομηνία εγγραφής : 29/01/2016
Ηλικία : 36
Τόπος : Πειραιάς

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ComBiz 125 -Προβλήματα.

Δημοσίευση από Στησίλαος Την / Το Πεμ Απρ 06, 2017 7:45 pm

Εγώ πάντως ενώ έλεγε κάθε15000 χλμ αλλαγή, εγώ τον είχα αλλάξει αν θυμάμαι στα 19500. Υπήρχε και άλλος SYMορίτης που τον είχε αλλάξει στα 21000+. Βέβαια ήταν και 30kg λιγότερα από μένα...
avatar
Στησίλαος

Αριθμός μηνυμάτων : 1116
Ημερομηνία εγγραφής : 13/09/2012
Ηλικία : 48
Τόπος : Ἐν Κανθάρου λιμήν

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Προβλήματα COMBIZ

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Απρ 06, 2017 8:01 pm

Κάποια μακακία έγινε κατά την τοποθέτηση δεν μπορεί, αυτά είπα και εγώ του Μιχάλη, 18.000 στο Γιαμάχα, 21 και βάλε τον έβγαλα ολοκαίνουργιο.
Τα ιδια και στο SH τόσες και τόσες φορές ε δεν γίνεται παίχτηκε μακακία κατά την τοποθέτηση 100%.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27847
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ComBiz 125 -Προβλήματα.

Δημοσίευση από fasarias Την / Το Παρ Απρ 07, 2017 9:25 am

Update news και καλημερα κιολας!

Αλλαχθηκε ιμαντας-μπιλιες-λαδι μεταδοσης-τακακια-υγρα φρενων.

Ακουσα την γνωμη του θειου σαββα και πηγα στον αλεξοπουλο και πηρα ιμαντα bando αντι του mitsuboshi που ειχα πριν, μπιλιες μ`εψησε αυτος εκει στο μαγαζι και τις εβαλα κι`αυτες bando, λαδι μεταδοσης κλασσικα βαλβολινη sae 85-140 οτι προτεινει ακριβως δηλαδη η sym και απο τακακια, φυσικα ebc που τα βαζω στα μηχανακια μου τα τελευταια χρονια.
Για το σκουτερ βαζω τα carbon scoseries που ειναι ενα τακακι με παστα περιπου ενδιαμεση μεταξυ οργανικων και μεταλλικων, τα βγαζει η ebc ειδικα για σκουτερακια και ειναι αρκετα ικανοποιητικο για τα γουστα μου.
Υγρα φρενων ειχα 2 επιλογες στο στοκ μου, ferodo απλα dot 4 και ebc racing πανακριβα υψηλων θερμοκρασιων που τα ειχα παρει για το tdm, φυσικα μπηκαν τα ferodo (δεν υπαρχει κανενα νοημα να βαλω αγωνιστικα).

Συνοπτικο κοστος ανταλλακτικων:
Ιμαντας 28 ευρω
Μπιλιες 7 ευρω
Βαλβολινη 1 λιτρο γιατι δεν υπηρχε μικροτερη ποσοτητα και μετα απο γερο παζαρι με τον υπαλληλο στον λαμπριανιδη 12 ευρω (ετσουξε λιγακι αλλα δεν βαριεσαι).
Συριγγα για να χωσουμε την βαλβολινη 0,50 λεπτα
Τακακια 10 ευρω (εχουμε καλη εκπτωσουλα εκει)
Υγρα φρενων δεν ξερω γιατι τα ειχα αλλα ας βαλω ενδεικτικα 3 ευρω.
Αρα εχουμε σαν συνολο 60,50 ευρω.

Να αναφερω ετσι για την ιστορια πως τις συγκεκριμενες εργασιες (ιμαντα-μπιλιες) δεν τις ειχα ξανακανει ποτε μονος μου και πηγα εντελως στα τυφλα.
Να πω φυσικα και ενα τεραστιο ευχαριστω στον θειο σαββα που με βοηθησε τα μεγιστα τηλεφωνικα ο ανθρωπος παρ`ολη την ταλαιπωρια και την κουραση που τραβαει αυτες τις μερες.

Τωρα θα χρειαστω λιγακι τα φωτα σας ειδικοι σκουτερολογοι του φορουμ γιατι φυσικα εχω και καποιες αποριες.
Παρατηρησα οτι η λειτουργια του σκουτερ μου ειναι καπως διαφορετικη οδηγικα.
Το μηχανακι απο σταματημενο οταν ξεκιναγε ειχε μια σπιρταδα, εκανε δηλαδη ενα μπαμ και πεταγοταν μπροστα σαν τρελο, τωρα παρατηρω οτι ξεκιναει πιο βαριεστημενα, εχασε δηλαδη στις χαμηλες αυτο το κλωτσημα που ειχε αλλα δουλευει ομως πιο στρωτα σαν συνολο.
Μετα κατι αλλο που νομιζω οτι κανει ειναι σαν ενα μαγκωμα, δηλαδη σαν να βρισκει κοντρα καπου.

Απορια πρωτη:
Χρειαζονται καποια χιλιομετρα ψιλοστρωσιματος, να πατησουν δηλαδη καλα ο ιμαντας και οι μπιλιες τωρα που ειναι ακομα καινουργια?

Απορια δευτερη:
Παιζει ρολο ποσο σφιξιμο εδωσα στο βαριατορ και μου μαγκωνει πουθενα εκει τον ιμαντα, γιατι ηταν πολυ τεντωμενος οταν τελειωσα αλλα ομως γυρναγε κανονικα πανω στον αξονα που εδραζεται?

Απορια τριτη:
Ο μιτσουμποσι ειχε βελακια κατευθυνσης φορας, ο μπαντο οχι και τον εβαλα οπως να`ναι γιατι ετσι κι`αλλιως ιδια διαταξη ειχαν τα δοντια του, παιζει ρολο κατι εκει?

Απορια τεταρτη:
Η διαφορετικοτητα της οδηγησης και η σπιρταδα στις χαμηλες που εξαφανιστηκε ειναι αποτελεσμα του οτι αλλαξα μαρκα μπιλιες και εβαλα τις bando αντι αυτων που εχει η sym?
Στα γραμμαρια παντως ειναι υποτιθεται οι ιδιες, 10 γραμμαρια οι εργαστασιακες (τις πηρα μαζι μου και στον αλεξοπουλο οταν πηγα και τις ζυγισαμε εκει επιτοπου) και αντιστοιχες αυτες που μου πουλησε.

Εχω μια εντονη αισθηση και ανησυχια οτι καπου μου μαγκωνει ρε γαμωτο, αν δεν παιζει ρολο ομως το ποσο σφιγγει το βαριατορ τοτε ευθυνονται σιγουρα αυτες οι μπιλιες που μου αλλαξαν την λειτουργια οδηγικα και με βλεπω να τις ξαναλλαζω συντομα.

υ.γ. θειο σαββα βρηκα και εβαλα και μπλε κολλα σπειρωματων στα παξιμαδια να ξερεις.

Αυτα, να και 2 φωτο απο οταν τελειωσα:

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
avatar
fasarias

Αριθμός μηνυμάτων : 53
Ημερομηνία εγγραφής : 29/01/2016
Ηλικία : 36
Τόπος : Πειραιάς

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ComBiz 125 -Προβλήματα.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Απρ 07, 2017 9:51 am

Μιχαλη γραφω απο το κινητο οποτε θα καλυψω οσα μπορω.
Ο ιμαντας εχει φορα. Πρεπει απο τη μερια του συμπλεκτη να διαβαζεις τα γραμματα Μπαντο οπως κοιτας τη μεταδοση να ειναι προς τη μερια σου δηλαδη και να διαβαζονται.

Οι μπιλιες Μπαντο σε αλλους καθονται καλα σε αλλους οχι. Καλυτερες ειναι οι πουλευ σε γραμμαρια 10-15 τοις εκατο κατω απο τα μανα γραμμαρια.

Προς το παρον αφου δουλευει καλα και ομαλα παρατα το οπως ειναι και σε καμια δεκαρια χιλιαδες χλμ η αμα νιωσεις κατι περιεργο το ανοιγεις ξανα.

Δες τα φτιαξτο μονος σου του φορουμ και θα βοηθηθεις πολυ.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27847
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ComBiz 125 -Προβλήματα.

Δημοσίευση από nks1967 Την / Το Παρ Απρ 07, 2017 10:11 am

Ο ιμάντας της bando έχει φορά και αυτή είναι όπως διαβάζεις τα γράμματα.
avatar
nks1967

Αριθμός μηνυμάτων : 443
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2015
Ηλικία : 51
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ComBiz 125 -Προβλήματα.

Δημοσίευση από fasarias Την / Το Παρ Απρ 07, 2017 8:50 pm

Οκ αρα σωστα τον εβαλα.
Βασικα καπως ετσι το σκεφθηκα κι`εγω εκεινη την ωρα, οχι οτι εχει φορα αλλα οτι η λογικη μου λεει να βλεπω τα γραμματα και να μπορω να τα διαβαζω.

Το λοιπον, μαγκωμα δεν ξαναενοιωσα σημερα που το κυκλοφορησα περισσοτερο (ολη μερα σχεδον), αρα παμε στο οτι ο ενοχος ειναι αυτες οι μπιλιες.
Μου εχει αδειασει τις χαμηλες (οχι μεγαλη διαφορα απλα το εχει κανει καπως κουφιο) μου εχει ομως γεμισει λιγο τις μεσαιες και τις ρεπριζ, στις ψηλες μια απο τα ιδια.
Ακομα δεν ειμαι σιγουρος αν μ`αρεσει αυτη η λειτουργια.
Απο την μια κανει την οδηγηση μου πιο ηρεμη χωρις πεταγματα και τα σχετικα, αλλα και απο την αλλη αυτο το νευρο που ειχε ηταν οτι επρεπε, σιγα δηλαδη και τις ταχυτητες που αναπτυσσει (γελαει ο κοσμος) για να μην του φανει κιολας.
avatar
fasarias

Αριθμός μηνυμάτων : 53
Ημερομηνία εγγραφής : 29/01/2016
Ηλικία : 36
Τόπος : Πειραιάς

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ComBiz 125 -Προβλήματα.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Απρ 07, 2017 9:01 pm

Μια χαρά Μιχάλη λοιπόν.
Άστο τώρα στην ησυχία του, την άλλη φορά τώρα που πήρες το κολλάει DR PULLEY.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27847
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ComBiz 125 -Προβλήματα.

Δημοσίευση από Θανος.Κ Την / Το Σαβ Απρ 08, 2017 10:35 am

Μπραβο ρε ΜΙχαλη... Βασικα οι μπιλιες εαν δεν σε ικανοποιησουν είτε οι εργοστασιακες ειτε τα pulley οπως ειπαν οι προηγουμενοι.

Τα pulley στη περιπτωση σου , μιας κ το combiz ειναι σκουτερ εργατης, θα σε ικανοποιησουν με την αντοχή τους μιας κ βγαζουν τα διπλα χλμ απο τα εργοστασιακα εως την αντικατασταση τους.

Ο κανονας παντως ειναι για "κοντημα" μεταδοσης μικροτερα γραμμαρια μπιλιες...για "απλωμα" μεγαλύτερα γραμμαρια.
avatar
Θανος.Κ

Αριθμός μηνυμάτων : 1462
Ημερομηνία εγγραφής : 12/03/2013
Ηλικία : 33
Τόπος : Προτεκτοράτο Ε.Ε.

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ComBiz 125 -Προβλήματα.

Δημοσίευση από fasarias Την / Το Κυρ Απρ 09, 2017 12:40 pm

Ευχαριστω πολυ θανο, να`σαι καλα ρε φιλαρακι.

Το γαμωτο με τις μπιλιες ειναι οτι κι`εγω για dr`pulley τους ειπα οταν πηγα στο μαγαζι αλλα αυτοι μου επεμειναν να παρω τις bando και πως ειναι ιδανικοτερες για την χρηση που κανω.
Βασικα δεν τρεχει και τιποτα σιγα, την επομενη φορα θα δοκιμασουμε αλλες, κλαιν!
avatar
fasarias

Αριθμός μηνυμάτων : 53
Ημερομηνία εγγραφής : 29/01/2016
Ηλικία : 36
Τόπος : Πειραιάς

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ComBiz 125 -Προβλήματα.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Κυρ Απρ 09, 2017 7:21 pm

Αυτές δεν τραβιούνται Μιχάλη και προφανώς θέλανε να τις σπρώξουνε φίλε...πωλητές...άμα δεν είσαι μελετημένος την έφαγες...δεν είναι κακές απλά οι DR PULLEY είναι ασύγκριτες σε όλα.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27847
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ComBiz 125 -Προβλήματα.

Δημοσίευση από fasarias Την / Το Πεμ Ιουλ 26, 2018 12:35 pm

Λεω οτι μαλλον ηρθε η ωρα να παω για αγορα καινουργιου ιμαντα και μπιλιες.

Βλεπω στο μανουαλι μου οτι τα ειχα αλλαξει στα 24,400 χλμ και αυτη τη στιγμη εχω 30,800 χλμ.
Νομιζω ειναι πολυ νωρις ακομα για αλλαγη, αλλα μπορω να παω να τα αγορασω τωρα που εχω λιγο χρονο στη διαθεση μου και να τα εχω καβατζα στην αποθηκη για μολις ερθει η ωρα τους.

Σε ιμαντα ειμαι 100% σιγουρος οτι θα παρω mitsuboshi και ποτε ξανα bando.
Στις μπιλιες προβληματιζομαι παλι.
Τωρα εχω βαλει bando και δεν ειμαι καθολου ευχαριστημενος.
Να παρω τις εργοστασιακες ή να παρω Dr`pulley τι λετε?

Οι pulley εχουν σχεδον διπλη τιμη απο τις εργοστασιακες, και αυτο που γραφει ο θανος παραπανω για την μεγαλυτερη διαρκεια ζωης δεν το πολυκαταλαβα, δηλαδη οι μπιλιες δεν αλλαζονται πακετο καθε φορα που αλλαζουμε και τον ιμαντα ας πουμε?

Οι εργοστασιακες ζυγιζουν περι τα 11 γραμμαρια, σε pulley τι να βαλω?
Ο αλεξοπουπουλος μου ειπε κατι για 10 γραμμαρια οτι εχει διαθεσιμες.
avatar
fasarias

Αριθμός μηνυμάτων : 53
Ημερομηνία εγγραφής : 29/01/2016
Ηλικία : 36
Τόπος : Πειραιάς

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ComBiz 125 -Προβλήματα.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Ιουλ 26, 2018 2:09 pm

fasarias έγραψε:Λεω οτι μαλλον ηρθε η ωρα να παω για αγορα καινουργιου ιμαντα και μπιλιες.

Βλεπω στο μανουαλι μου οτι τα ειχα αλλαξει στα 24,400 χλμ και αυτη τη στιγμη εχω 30,800 χλμ.
Νομιζω ειναι πολυ νωρις ακομα για αλλαγη, αλλα μπορω να παω να τα αγορασω τωρα που εχω λιγο χρονο στη διαθεση μου και να τα εχω καβατζα στην αποθηκη για μολις ερθει η ωρα τους.

Σε ιμαντα ειμαι 100% σιγουρος οτι θα παρω mitsuboshi και ποτε ξανα bando.
Στις μπιλιες προβληματιζομαι παλι.
Τωρα εχω βαλει bando και δεν ειμαι καθολου ευχαριστημενος.
Να παρω τις εργοστασιακες ή να παρω Dr`pulley τι λετε?

Οι pulley εχουν σχεδον διπλη τιμη απο τις εργοστασιακες, και αυτο που γραφει ο θανος παραπανω για την μεγαλυτερη διαρκεια ζωης δεν το πολυκαταλαβα, δηλαδη οι μπιλιες δεν αλλαζονται πακετο καθε φορα που αλλαζουμε και τον ιμαντα ας πουμε?

Οι εργοστασιακες ζυγιζουν περι τα 11 γραμμαρια, σε pulley τι να βαλω?
Ο αλεξοπουπουλος μου ειπε κατι για 10 γραμμαρια οτι εχει διαθεσιμες.
Μιχάλη όλα είναι σχετικά με το τι ταιριάζει στον κάθε ιδιοκτήτη - εργαλείο.
Προσωπικά πίνω νερό στο όνομα BANDO από ιμάντες. Εσύ από την άλλη δεν είσαι ευχαριστημένος, δεν μπορώ να αντιληφθώ γιατί.
Υπόψη ότι η HONDA βάζει BANDO από μάνα.

Οι PULLEY τώρα με έχουν αφήσει προσωπικά πολύ ευχαριστημένο επίσης και δικαιολογούν τα διπλά λεφτά και από την ελαφρώς καλύτερη απόδοση και από την μεγάλη έως τεράστια αντοχή τους. Πρόσφατα άλλαξα ιμάντα στις 22.000 χλμ στο YAMAHA. Άλλαξα και γλύστρες στο βαριατόρ αλλά όχι μπίλιες μιας και είχα βάλει στην προηγούμενη αλλαγή DR PULLEY και ήταν σαν καινούργιες. Καθαρίστηκαν και ξαναμπήκαν χαλαρά και μετά από άλλες 22.000 χλμ θα τις ξανακοιτάξω.

Όσο αφορά τα γραμμάρια των PULLEY. 
Η εταιρία συνιστά 10-15% λιγότερα γραμμάρια από μάνα.
Αν έχεις λοιπόν μάνα 11άρες θα πρέπει να βάλεις 10άρες ή 9άρες.
Προσωπικά θάβαζα ή τα ίδια γραμμάρια ή ένα γραμμάριο κάτω.

Αυτές είναι οι δικές μου απόψεις - προτάσεις και το τι κάνω εγώ στα δικά μου.

ΕΝΤΙΤ : Υπόψη ότι και ο ιμάντας και ειδικά οι DR PULLEY έχουν φορά ειδική που μπαίνουν. Αν δεν μπουν σωστά τότε υπάρχει κακή απόδοση και δεν φταίει ο γυαλός αλλά εμείς στραβά αρμενίζουμε. Όλα αυτά έχουν αναφερθεί - παρουσιαστεί στο φόρουμ κατά διαστήματα. Ψάξτε και θα τα βρείτε. Ο ιμάντας μπαίνει έτσι ώστε να διαβάζεις τα γράμματα από την πλευρά που κάθεσαι και τον τοποθετείς. Οι DR PULLEY έχουν ειδικό δικό τους θέμα με σχετικό βίντεο για το πως μπαίνουν.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27847
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ComBiz 125 -Προβλήματα.

Δημοσίευση από fasarias Την / Το Πεμ Ιουλ 26, 2018 3:30 pm

Ξαναμιλησα με την sym και το βαρος των εργοστασιακων μπιλιων ειναι στα 10 γραμμαρια.
Αρα μιλαμε οτι θα πρεπει να βαλω σε pulley τουλαχιστον 9 γραμμαρια, το βλεπω λιγακι χλωμο να βρισκω τετοιου βαρους μπιλιες, βρηκα σιγουρα στα ιδια 10 γραμμαρια.

Ο ιμαντας bando εχει μπει σωστα οπως αποδεικνυουν και οι φωτο που ειχα ανεβασει παραπανω απο την τοτε τοποθετηση συν ολη η συζητηση που ειχαμε κανει γυρω απο αυτο το θεμα, αρα φευγουμε απο το γεγονος οτι μιλαμε για λαθος τοποθετηση και παμε καθεαυτου στο γεγονος του προσωπικου γουστου και στην απευθειας συγκριση πρωην ιμαντα mitsuboshi με νυν ιμαντα bando.
Για να μην ειμαι ομως αδικος και απολυτος, το σωστο θα ηταν να δω πρωτα ποσα χιλιομετρα θα αντεξει αυτος ο ιμαντας και μετα να τον συγκρινω με τον προγενεστερο, ετσι κι`αλλιως η χρηση ιδια ειναι και δεν αλλαξε.
avatar
fasarias

Αριθμός μηνυμάτων : 53
Ημερομηνία εγγραφής : 29/01/2016
Ηλικία : 36
Τόπος : Πειραιάς

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ComBiz 125 -Προβλήματα.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Ιουλ 26, 2018 8:23 pm

fasarias έγραψε:Ξαναμιλησα με την sym και το βαρος των εργοστασιακων μπιλιων ειναι στα 10 γραμμαρια.
Αρα μιλαμε οτι θα πρεπει να βαλω σε pulley τουλαχιστον 9 γραμμαρια, το βλεπω λιγακι χλωμο να βρισκω τετοιου βαρους μπιλιες, βρηκα σιγουρα στα ιδια 10 γραμμαρια.

Ο ιμαντας bando εχει μπει σωστα οπως αποδεικνυουν και οι φωτο που ειχα ανεβασει παραπανω απο την τοτε τοποθετηση συν ολη η συζητηση που ειχαμε κανει γυρω απο αυτο το θεμα, αρα φευγουμε απο το γεγονος οτι μιλαμε για λαθος τοποθετηση και παμε καθεαυτου στο γεγονος του προσωπικου γουστου και στην απευθειας συγκριση πρωην ιμαντα mitsuboshi με νυν ιμαντα bando.
Για να μην ειμαι ομως αδικος και απολυτος, το σωστο θα ηταν να δω πρωτα ποσα χιλιομετρα θα αντεξει αυτος ο ιμαντας και μετα να τον συγκρινω με τον προγενεστερο, ετσι κι`αλλιως η χρηση ιδια ειναι και δεν αλλαξε.
Όχι μπορείς να βάλεις και στα ίδια γραμμάρια (τόγραψα παραπάνω) πούχει ο Αλεξόπουλος όπως έγραψες παραπάνω.
Και εγώ για το YAMAHA επειδή πήρα να τις έχω κάβα, τούτη τη δόση πήρα ίδια γραμμάρια με μάνα ενώ τώρα φοράω ένα γραμμάριο κάτω.
Ανεπαίσθητες έως μη κατανοητές οι διαφορές σε 125άρι.
Στο 300άρι καταλάβαινες κάπως στις ρεπρίζ αλλά εκεί υπήρχε μια σχετική ιπποδύναμη. Τώρα στο 125άρι με 10,8 αλογατάκια στρόφαλο δεν νομίζω ότι καταλαβαίνεις (ιπποδύναμη Γιαμαχακίου, δεν ξέρω το Συμάκι τι έχει).

Ο Αλεξόπουλος άκουσα ότι σταμάτησε την συνεργασία με την Πούλευ και ότι έχει πουληθεί (το μαγαζί) σε ένα Κύπριο δεν ξέρω σε τι ποσοστό. Οπότε είναι ευκαιρία να πάρεις-ετε τώρα όσο υπάρχει απόθεμα Πούλευ γιατί μετά η επόμενη λύση είναι ένας Λαρισαίος σε μεγαλύτερες αρκετά τιμές (εκεί πούχει τώρα ο Αλεξόπουλος 24άρια κάντο 30άρια) και μετά ένας Γερμανός που εκεί σε σκίζει στα διπλά λεφτά.

Τώρα για τον ιμάντα αφού μπήκε σωστά δεν καταλαβαίνω γιατί δεν είσαι ευχαριστημένος.
Χάλασε γρηγορότερα λόγο φθοράς ? Δεν αποδίδει (και φταίει σίγουρα ο ιμάντας αφού μπήκε σωστά και είναι ο σωστός σε διαστάσεις για το σκούτερ)? Προσωπικά δεν είδα στα δικά μου κάτι τέτοιο ούτε στο 300άρι ούτε στο 125άρι (  αντίστοιχα). Βγήκανε σε αντικαταστάσεις σχεδόν καινούργιοι.
Βάλε και τον άλλο λοιπόν και βλέπεις - αποφασίζεις ότι κάτσει καλύτερα όπως προανεφέρθει.

Επίσης κάθε πόσα χλμ αλλάζεις ιμάντα Μιχάλη ?
Εγώ αλλάζω στο 125άρι κάθε 22.000 χλμ (και την επόμενη θα το κάνω 23.000 αφού βγήκε πάλι καλός) ενώ η μάνα του λέει 18.000.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27847
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ComBiz 125 -Προβλήματα.

Δημοσίευση από fasarias Την / Το Σαβ Ιουλ 28, 2018 10:13 am

Δεν μπορω να πω με σιγουρια καθε ποτε αλλαζω ιμαντα.
Στην αρχη το μηχανακι το πηγαινα συνεργειο αρα δεν ξερω πως και τι, και αν φυσικα λεγανε αληθειες σ`αυτα που γραφανε και αυτα που πληρωνα.
Τι εννοω.
Τον ενα ιμαντα τον αλλαξα εγω αφοτου μου κοπηκε εν`κινησει στα 24,400 χλμ, στο σερβις μανουαλ γραφει το ταδε συνεργειο οτι μου ειχε κανει αλλαγη ιμαντα στις 12 κατι χιλιαδες χλμ, αρα αν υποθεσουμε οτι λεγαν αληθεια αλλαξω ιμαντα καθε 12 χιλιαδες χλμ., πραγμα που συμβαδιζει και με το τεχνικο εγχειριδιο της sym που λεει ελεγχος καθε 12 χιλιαδες και αντικατασταση αν χρειαζεται.
Αν παρουμε την αντιθετη αποψη τωρα, οτι δηλαδη με κοροιδεψαν και δεν τον αλλαξαν ή τον αλλαξαν χωρις να ειναι απαραιτητο, τοτε παω για αλλαγη ειτε καθε 23-24 χιλιαδες χλμ ή σε αγνωστου αριθμου χιλιομετρων αντικατασταση.
Οπως και να`χει, εναν ιμαντα πρεπει να τον παρω και να τον εχω σπεαρ σε περιπτωση που χρειαστει και ξαναμεινω στα ξαφνικα στην μεση του πουθενα.
avatar
fasarias

Αριθμός μηνυμάτων : 53
Ημερομηνία εγγραφής : 29/01/2016
Ηλικία : 36
Τόπος : Πειραιάς

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ComBiz 125 -Προβλήματα.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Σαβ Ιουλ 28, 2018 10:58 am

Χμμμ αυτό είναι θέμα Μιχάλη και μπορεί να επιλυθεί μόνο τώρα που ασχολείσαι προσωπικά γιατί δυστυχώς στα συνεργεία δεν ξέρεις τι σου γίνεται εκτός από εξαιρέσεις και γιαυτό προσωπικά μένω σε συγκεκριμένους ανθρώπους που έχω πλήρη εμπιστοσύνη αλλιώς μόνος σου και ξέρεις τι σου γίνεται. Από κάπου πρέπει να γίνει μια σωστή αρχή στα πάντα.

Τώρα για να τον αλλάξεις μόνος σου στο δρόμο γίνεται φυσικά αλλά χρειάζεται και κανά δύο εργαλεία ή έστω ένα 12βολτο κρουστικό για να ξεβιδώσεις βαριατόρ, να βάλεις ιμάντα και να ξαναβιδώσεις (φυσικά και ένα βασικό σετάκι για να βγει το καπάκι της μετάδοσης).

Από την άλλη όμως  αφού άλλαξες στα σίγουρα εσύ προσωπικά  στα 24.400 χλμ γιατί δεν ανοίγεις να δεις την κατάσταση που επικρατεί στις 36.000 χλμ?
Δεν ξέρω από ΣΥΜ αλλά τόσο στα Χόντα όσο και στα Γιαμάχα που ξέρω, οι κατασκευαστές δείχνουν τον τρόπο μετρήσεως του ιμάντα και δίνουν όριο σέρβις = ελάχιστο πάχος με φωτό που ακριβώς μετράς κλπ. Εκτιμώ ότι και η ΣΥΜ μπορεί νάχει κάτι τέτοιο. Για ψάξτο.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27847
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ComBiz 125 -Προβλήματα.

Δημοσίευση από fasarias Την / Το Κυρ Ιουλ 29, 2018 12:44 pm

Δεν εννοουσα να τον αλλαξω επιτοπου στην μεση του δρομου ρε θειο σαββα, τι ειμαι η express service

Απλα λεω να υπαρχει stock στην αποθηκη για αμεση αντικατασταση αν χρειαστει.

Αυτο εχω σκοπο να κανω αφου παω ψαχνοντας, θα ανοιξω να δω σε τι κατασταση βρισκεται και θα κανω μια ερωτηση σε κανα συνεργειο να μου πουνε καθε ποτε αλλαζεται ή που πρεπει να μετρησω, το ασχημο ειναι οτι κανα-δυο συνεργεια που ειναι εδω στην πλησιεστερη περιοχη και ασχολουνται με τα sym κρατανε omerta και ορκο σιωπης μην τους φας το ψωμι και απαξιουν να ασχοληθουν με τυπους diy σαν κι`εμενα, και να φανταστεις οτι ο ενας απο τους 2 ειναι και αυτος που αγορασα το μηχανακι κιολας.
avatar
fasarias

Αριθμός μηνυμάτων : 53
Ημερομηνία εγγραφής : 29/01/2016
Ηλικία : 36
Τόπος : Πειραιάς

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ComBiz 125 -Προβλήματα.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Κυρ Ιουλ 29, 2018 8:31 pm

Εμ τι μαχίμι είσαι βρε ?
Εγώ αυτό κατάλαβα, ότι θα τον αφήσεις μέχρι να σπάσει και αν σπάσει αλλαγή ατάκα και επιτόπου.
Ένα 30-35άρι θέλει οδική να σε γυρίσει σπίτι πάντως.

Τώρα να σου πούνε τα συνεργεία δεν το νομίζω, βρες το εγχειρίδιο συντηρήσεως, μελέτησέ το καλά και δεν θα χρειαστεί κατά πάσα πιθανότητα να ρωτήσεις κανέναν.

Υ.Γ. Όταν πρωτομάθαινα τι και πως παίζει με τα σκουτ μούφυγε η βίδα του βαριατόρ στη Συγγρού γιατί έδεσα μόνο με κρουστικό χωρίς να βάλω κόλλα σπειρωμάτων. Επιτόπου τόφτιαξα και γύρισα πίσω οπότε αν τόκανα εγώ ο γέροντας μια φορά εσύ το κάνεις χίλιες. Δεν μου φαίνεται παράξενο.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27847
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης