Πρόσφατα Θέματα

SH 300i -Σέρβις, συντήρηση.

Σελίδα 40 από 43 Επιστροφή  1 ... 21 ... 39, 40, 41, 42, 43  Επόμενο

Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από Θανος.Κ Την / Το Σαβ Φεβ 27, 2016 9:23 pm

Να παμε να αποκλεισουμε τις πορτες οπως οι αγροτες στη Θεσαλλονικη εβαλα το διπλοκαμπινο στη πορτα του Υπουργειου Μακεδονιας Θρακης lol! lol! lol!
avatar
Θανος.Κ

Αριθμός μηνυμάτων : 1395
Ημερομηνία εγγραφής : 12/03/2013
Ηλικία : 32
Τόπος : Προτεκτοράτο Ε.Ε.

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Μαρ 02, 2016 11:19 am

Μεταφέρω το μήνυμα του Γιώργου αυτολεξεί : 


και μερικά σχόλια απο μένα για το σερβις του SH300 μιας και πλησιάζει τα 44000Km 

Θα γίνει μαζί με τον Αντρέα στο Χειρουργείο στη Ραφήνα το Σαββάτο 5/3/2016 και ωρα μετα τις 10:00 το πρωί.


-------------------------------------------------------
Pending to do:

Επόμενη αλλαγή λαδιού ( με φίλτρο λαδιού) (απο 38200 Km) + 6000Km => 44200 Km.

Επόμενη αλλαγή ιμάντα:
(+18000 Km = 37000 Km) official
(+25000 Km = 44000 Km) practically 

(απο 26067 Km - Αλλαγή Μπουζί)
(+12000 Km = 38000 Km) official 
(+18000 Km = 44000 Km) practically

(απο 25/10/2013, 25666 Km - Αλλαγή τακάκια πίσω) / έλεγχος 11/7/15, 38200Km έχουν ακόμα ψωμί, οκ.
-------------------------------------------------------


ΜΕΓΑΛΟ ΣΕΡΒΙΣ 44000 Km





Ιμάντας 71€ (γνήσιος Honda) eMOTO
Μπουζί 18€ (γνήσιο Honda) eMOTO
2lt ,λάδια 5w40 MB 16€ Castrol Act Evo
Φίλτρο λαδιού+ροδέλα 8,5€ (Honda)
Αλλαγή λαδιού 280 ml μετάδοσης (ΜΑ).
Σιαγώνες φυγοκεντρικού: 52,46 € (eMOTO)
Λίπανση συμπλέκτη με ειδικό γράσο
Καθαρισμός φίλτρου αέρα DNA
Έλεγχος τακάκια εμπρός πίσω ?

                 Σύνολο περίπου 170€



Και προσθέτω ότι εντός επομένης εβδομάδος θα γίνουν τα ίδια στου Αλέξανδρου.


Τα ίδια παίρνει και αυτός με τη διαφορά ότι θα πάρει ιμάντα BANDO πούναι ίδιος αλλά φθηνότερος από τον μάνα και συμπλέκτη NEWFREN, ράουλα DR PULLEY 18άρια.


Σας λέω από τώρα ότι τα DR PULLEY που φοράει έχουν περί τις 50.000 χλμ και θα δείτε φωτό να πάθετε πλάκα.


Επίσης ο συμπλέκτης NEWFREN είναι επάνω 30.000 χλμ.


Το SH του Αλέξανδρου έχει πλέον των 130.000 χλμ υπόψη.


Υ.Γ. Στον Αντρέα δεν βλέπω γλύστρες βαριατόρ και μπιλάκια, μήπως ξεχάστηκαν ?


Υ.Γ. 2 : Θάνο έσω έτοιμος για να δεις άνοιγμα μετάδοσης και λεπτομέρεια που δεν έχεις ξαναδεί. Θάσαι επίσημος παρατηρητής και άμα θες και φωτογράφος.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26758
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από gprhellas Την / Το Τετ Μαρ 02, 2016 1:04 pm

Savvas έγραψε:
Υ.Γ. Στον Αντρέα δεν βλέπω γλύστρες βαριατόρ και μπιλάκια, μήπως ξεχάστηκαν ?

ΕΧΕΙ DR PULLEY 19άρια - ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΓΛΥΣΤΡΕΣ ......(ναι ξεχαστηκαν.....θα δούμε)

(ευχαριστω για την μεταφορά - απλά εδω στη δουλεια πρέπι να γραφω σε χρονο dt.... καταλαβαίνετε)
avatar
gprhellas

Αριθμός μηνυμάτων : 2345
Ημερομηνία εγγραφής : 19/05/2014
Ηλικία : 51
Τόπος : ΡΑΦΗΝΑ/ΑΤΑΛΑΝΤΗ/ΑΙΓΙΟ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Μαρ 02, 2016 1:35 pm

gprhellas έγραψε:
Savvas έγραψε:
Υ.Γ. Στον Αντρέα δεν βλέπω γλύστρες βαριατόρ και μπιλάκια, μήπως ξεχάστηκαν ?

ΕΧΕΙ DR PULLEY 19άρια - ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΓΛΥΣΤΡΕΣ ......(ναι ξεχαστηκαν.....θα δούμε)

(ευχαριστω για την μεταφορά - απλά εδω στη δουλεια πρέπι να γραφω σε χρονο dt.... καταλαβαίνετε)

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26758
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από gprhellas Την / Το Κυρ Μαρ 06, 2016 1:09 pm

Σάββατο 5/3/2016 - Μεγάλο σέρβις SH300 (μοντ.10’ - 45046 Km)

Έγιναν τα εξής: study



Αλλαγή λαδιών (από προηγούμενη αλλαγή χωρίς φίλτρο - έβγαλαν 6845 Km με το απαραίτητο συμπλήρωμα φυσικά κάθε 1000 με 1500Km -

/ CASTROL MB 1,4LT+ φίλτρο + ροδέλα, + αλλαγή λαδιών μετάδοσης MA)


Αλλαγή μπουζί (HONDA) (το παλιό έβγαλε 18980 Km , ήταν σε άψογη κατάσταση)

ΛΥΣΙΜΟ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ – ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ

Καθάρισμα/πλύσιμο εμπρός (Dr Pulley) σε άψογη κατάσταση, ξαναμπήκαν όλα τα ίδια.

ΠΙΣΩ:

Πρόβλημα με τις σιαγόνες (Honda μαμά), είχαν αρχίσει να τρώνε την καμπάνα σε τέσσερα σημεία,
είχαν φαγωθεί σχεδόν τελείως το υλικό στις σιαγώνες (άντεξαν +27000 km).


Έλεγχος ρουλεμάν όλα εντάξει, λύθηκε όλος ο συμπλέκτης, πλύθηκε,
γρασαρίστηκε και τοποθετήθηκε καινούριος συμπλέκτης NEWFREN (FC1352),
έλεγχος στην καμπάνα (..... scratch  Στα 134,69mm…. Ξαναμπήκε αφού καθαρίστηκε…… )


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


Αλλαγή Ιμάντα (γνήσιος HONDA)

(ο παλαιός έβγαλε 27046 Km , ήταν σε πολύ καλή κατάσταση με μόνο μερικές ραγάδες από την πίσω πλευρά,
δυστυχώς δεν μπόρεσα να τον μετρήσω – τον πήρε ο Αντρέας μαζί του)



Καθαρισμός φίλτρου βαριατόρ (μόνο εγώ έλειπα από εκεί μέσα……) και καθαρισμός φίλτρου αέρα DNA με ειδικό υγρό αλκαλικό + νερό,
στέγνωμα στον ήλιο (είχαμε μπόλικο το Σαββάτο.. sunny ) και μετά σπρέι λαδιού KTM.


Αλλαγή πίσω τακάκια (είχε πολύ λίγο ψωμί ακόμα για Κανά 1000άρι Km αλλά αλλάχτηκαν για  σιγουριά – έβγαλαν 19380km),
καθάρισμα δαγκάνας και λίπανση με γράσο σιλικόνης (θέλει αλλαγή το λαστιχάκι/τσιμούχα της δαγκάνας πίσω δεν κρατάει το γράσο).


ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ περίπου 4 ώρες (μαζί με το μοντάρισμα-ξεμοντάρισμα της ράμπας) pirat
avatar
gprhellas

Αριθμός μηνυμάτων : 2345
Ημερομηνία εγγραφής : 19/05/2014
Ηλικία : 51
Τόπος : ΡΑΦΗΝΑ/ΑΤΑΛΑΝΤΗ/ΑΙΓΙΟ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Κυρ Μαρ 06, 2016 4:38 pm

 Άλλος Αλέξανδρος μας βρήκε εδώ...



Τέτοια νούμερα διάρκειας ιμάντα κλπ μπλιμλικιών μόνο ο Αλέξανδρος τολμούσε μέχρι σήμερα αλλά φαίνεται έχουμε δεύτερο τώρα να δούμε τα όρια αντοχής .


Πλέον μέχρι εγώ πάω τον ιμάντα στα 20.000 χλμ άρα λογικά με Μαλόσι χαΛαρά θα κρατήσει 18.000.


Dr Pulley αναμείνατε να δείτε διάρκεια σοκ.....


Την έλυσες τη ράμπα ? Shocked
Ώχ......900 μείνανε...


Ωραία αναμετάδοση Γιώργη.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26758
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από SHakias Την / Το Κυρ Μαρ 06, 2016 8:49 pm

Εγω εχω παραγγείλει την βίδα του βαριατορ εδω και 15 μέρες και ακόμα τίποτα .
Μέχρι τώρα έχω περάσει κατά 1500χλμ το σέρβις των 80,000χλμ Sad
avatar
SHakias

Αριθμός μηνυμάτων : 651
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2015

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Κυρ Μαρ 06, 2016 9:04 pm

SHakias έγραψε:Εγω εχω παραγγείλει την βίδα του βαριατορ εδω και 15 μέρες και ακόμα τίποτα .
Μέχρι τώρα έχω περάσει κατά 1500χλμ το σέρβις των 80,000χλμ Sad
Πόσες μέρες σούπανε φίλε μου ότι θα κάνει ?

Πόσα χλμ έχει ο ιμάντας ?
Για πες καμιά λεπτομέρεια, μπίλιες Πούλευ έχεις πάνω ?

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26758
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από SHakias Την / Το Πεμ Μαρ 24, 2016 6:08 pm

Το εργαλείο είναι πάνω στον πάγκο του γιατρού !!
Ξεκινήσαμε βαλβίδες (μια εξαγωγής τελείως κλειστή!!)
Μετρήσαμε συμπιεση Sad 13kg/cm
καθάρισμα ψεκασμός σαπούνισμα!! Αλλαγή iacτο αλλαγή oring στο λαιμό της εισαγωγής
Και τώρα το βάλαμε στον υπολογιστή......τι να πω για τον Χρηστο .....απλα άψογος
Πήγε μέχρι το μπεκ για καθάρισμα αλλα είχε κλείσει λόγο τριημέρου νωρίς ο τύπος με το καθαρισμό Sad
Το βράδυ φωτογραφία.
avatar
SHakias

Αριθμός μηνυμάτων : 651
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2015

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Μαρ 24, 2016 8:53 pm

Πάλι καλά που πήγε έγκαιρα...άκου βαλβίδα κλειστή affraid affraid affraid affraid ....θα μπορούσε να την κάψει και να τη διαλύσει ρε μαμότω.


Η μέτρηση δεν καταλαβαίνω τι σημαίνει της συμπίεσης πρέπει να ανατρέξω στο εγχειρίδιο.


Τώρα μου μπήκανε ιδέες και πρέπει οπωσδήποτε να κάνω το σέρβις και να πάω για βαλβίδες αφού είναι ο καιρός του προ οδοιπορικού.  


Άψογος όπως πάντα !   

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26758
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από SHakias Την / Το Πεμ Μαρ 24, 2016 9:11 pm

Σαββα αν εβλεπες το σωμα του ψεκασμου !!!!! affraid affraid

η βαλβιδα IACV ειχε τα χαλια της και αποφασιστηκε να μπει καινουργεια (42 ευρω νομιζω κοστος)

μετρησε την αντλια βενζινης ποση ποσοτητα βγαζει στο idle .

εκανε απιστευτη δουλεια στο ψεκασμο αλλα και στα reset .
μεγαλη διαφορα στην αποδοση του ψεκασμου τωρα
το Σαββατο εχω παλι ραντεβου για καθαρισμο του μπεκ και αλλαγη παραφλου
καθαρισμα μεταδοση γρασαρισμα και τοποθετηση ραουλα dr pulley 16-17 γρμ .
οΧρηστος μου ειπε οτι λογο φθορας στην μεταδοση το σκουτερ ειναι σαν να ξεκιναει με δευτερα !!
οποτε ποιο ελαφρια ραουλα ισως βοηθεισουν μεχρι να βρεθει μεταδοση καινουργια .
θα βαλω μερικες φωτο
ακομα η ρυθμιση βαλβιδων ειναι ΑΠΛΑ ΠΑΝΕΥΚΟΛΗ !!!
ενα μπραβο στην HONDA !!!
avatar
SHakias

Αριθμός μηνυμάτων : 651
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2015

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Μαρ 24, 2016 9:29 pm

SHakias έγραψε:Σαββα αν εβλεπες το σωμα του ψεκασμου !!!!! affraid affraid

η βαλβιδα IACV ειχε τα χαλια της και αποφασιστηκε να μπει καινουργεια (42 ευρω νομιζω κοστος)

μετρησε την αντλια βενζινης ποση ποσοτητα βγαζει στο idle .

εκανε απιστευτη δουλεια στο ψεκασμο αλλα και στα reset .
μεγαλη διαφορα στην αποδοση του ψεκασμου τωρα
το Σαββατο εχω παλι ραντεβου για καθαρισμο του μπεκ και αλλαγη παραφλου
καθαρισμα μεταδοση γρασαρισμα και τοποθετηση ραουλα dr pulley 16-17 γρμ .
οΧρηστος μου ειπε οτι λογο φθορας στην μεταδοση το σκουτερ ειναι σαν να ξεκιναει με δευτερα !!
οποτε ποιο ελαφρια ραουλα ισως βοηθεισουν μεχρι να βρεθει μεταδοση καινουργια .
θα βαλω μερικες φωτο
ακομα η ρυθμιση βαλβιδων ειναι ΑΠΛΑ ΠΑΝΕΥΚΟΛΗ !!!
ενα μπραβο στην HONDA !!!
Σώπα βρε φίλε μου, τόσο χάλια ε ?

Δεν τόχω καθαρίσει ποτέ λέμε εκτός από τα καθαριστικά που χρησιμοποιώ αρκετά τακτικά.
Η βαλβίδα IACV είναι ύποπτη για τα σβησίματα, εμένα μου την αλλάξανε τότε εντός εγγύησης.


Οι βαλβίδες όντως φαίνονται πανεύκολες στη ρύθμιση αλλά ποιος πάει τώρα να ψάχνει - αγοράζει καπελότα που θα χρειαστούν και τέτοια. Γιατί πρέπει να ανοίξεις - μετρήσεις για να βρεις ποιο καπελότο χρειάζεται οπότε Χρήστος και άγιος ο Θεός.


Για τη συμπίεση τώρα το προβλεπόμενο είναι 1,569Kpa ή 16kgf/cm στο τετράγωνο στις 450 στροφές (μιζιές δηλαδή).
Εσένα είχε 13 κιλά.
Άρα είναι στο 81,25%.


Φίλε μου ακόμα είναι μια χαρά όπως σούπα εφόσον ο κύλινδρος είναι πάνω από 80% και εγώ δεν θάκανα τίποτα μέχρι να πέσει κάτω από το 80 και στο 75% περίπου.


Ναι σίγουρα θα ξυπνήσει με 16-17 γραμμάρια δεν υπάρχει περίπτωση, οπότε κάντο και θάσαι μια χαρά. Κατά τις 100.000 + και μια αντικατάσταση το 490άρι που λέγαμε και για άλλες 100.000 άντε γεια.


Εντάξει προσωπικά είμαι πολύ ευχαριστημένος και δε με χαλάνε καθόλου όλα αυτά.
Ρισπέκτ στο θηρίο !

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26758
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από SHakias Την / Το Πεμ Μαρ 24, 2016 9:37 pm

Η κεφαλη με τους εκκεντροφορους απλα κανει δεξια η αριστερα τα κοκορακια και περνεις το καβαλετο στο χερι τοσο απλα χωρις καν δυναμη !!!

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Μap Sensor και Tps

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Iacv αντικατασταθηκε (μπελας να μπει σωστα θελει Ποοολλλυυυ λεπτους χειρισμούς)

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

το μπεκ του ψεκασμου εχει μια μικρη σιτα που αλλαζετε οταν παει για καθαρισμα

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

η εισαγωγη και τα δυο oring που αλαχτηκαν (κοστος 20.60 !!)

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

τα καθαριστικα στην βενζινη ΔΕΝ καθαριζουν το ΣΩΜΑ του ψεκασμου παρα μονο το μπεκ και τον κύλινδρο
οποτε Σαββα μου καλο ειναι να κανεις εναν καθαρισμο αν εχεις πολλα χλμ .


και να βαλω και ενα κουιζ ποσα SH 300 ειναι παρκαρισμενα γυρω απο μια κολονα ;;;


















[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


Laughing  Laughing  lol!  lol!

SH CORNER !!!!


Έχει επεξεργασθεί από τον/την SHakias στις Πεμ Μαρ 24, 2016 10:07 pm, 1 φορά
avatar
SHakias

Αριθμός μηνυμάτων : 651
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2015

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Μαρ 24, 2016 9:43 pm

 Ωραία πράματα.



Η βαλβίδα  IACV κατάμαυρη μέσα στην μπίχλα ρε μαμότω.


Τα Ο ring της εισαγωγής αλλάχτηκαν Μάνο γιατί ανοίχτηκε - βγήκε η εισαγωγή για καθάρισμα ή για άλλο λόγο ?


Η διαρροή λαδιού από πού ήτανε ?

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26758
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Μαρ 24, 2016 9:45 pm

Ναι εννοείται ότι κάποια στιγμή θα γίνει καθαρισμός σώματος και μπεκ.
Εντιτ : Καλά τα SH γυρνάνε γύρω από την κολόνα να τη ρίξουνε ?

Πες τους νάρθουν εδώ να τους πω πώς τις γκρεμίζουν μωρέ με το άρμα να μη παιδεύονται, μπετονένιες, σιδερένιες από όλες ξέρω - έχω εμπειρία....

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26758
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από SHakias Την / Το Πεμ Μαρ 24, 2016 10:11 pm

lol!

Λοιπον η διαροη ηταν απο την φλαντζα κεφαλης
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

εβγαλε ολο το σωμα μαζι με την εισαγωγη
το ενα Oring ηταν τοσο πατημενο που ηθελε αλλαγη οποτε τα αλλαξαμε και τα δυο να εχω το κεφαλι μου ήσυχο
το Σαββατο θα γινει και καθαρισμος Μπεκ και μεταδοσης
avatar
SHakias

Αριθμός μηνυμάτων : 651
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2015

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από SHakias Την / Το Πεμ Μαρ 24, 2016 10:15 pm

Ακομα να πω οτι εντυπωσει μου εκανε το κιλινδρακι που παταει ο εκκεντροφορος
το γυρισα με το χερι και εκανε πολλες περιστροφες και μαλιστα γεμισε λαδι !!

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

ειναι αυτα τα κυλυνδρικα δυπλα στο 15 που γραφει
με αυτο το τροπο μειωνει τριβες η Honda αντι για τα απλα κοκορακια σε αλλους κινητήρες !!
avatar
SHakias

Αριθμός μηνυμάτων : 651
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2015

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ρύθμιση βαλβίδων αλλαγή IACV φλάντζας τσιμουχών κλπ

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Μαρ 24, 2016 10:19 pm

Ωραία πράματα ! 


Πω ρε μαμότω τώρα αντελήφθηκα πως γράφουμε στη γενική συζήτηση..


Μισό να τα μεταφέρω στο σέρβις - συντήρηση.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26758
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από SHakias Την / Το Παρ Μαρ 25, 2016 6:17 am

Έκανα κάποια χλμ και η διαφορά είναι εμφανείς!!
Τόσο στο δούλεμα του ψεκασμού όσο και στην απόδοση
Τώρα όμως είναι ακόμα ποιο εμφανές η φθορά στην μετάδοση
Τελικά είχε δίκιο ο Ιάπωνας της Bando που έλεγε αλλαγή στα πιάτα κάθε 4-5 αλλαγές ιμάντα
Και αλλαγή ιμάντα κάθε 20,000χλμ.
Ακόμα να πω ότι παρόλο που είχα αλλάξει φίλτρο πριν 3,500χλμ
Ο Χρήστος άλλαξε και έβαλε καινούργιο λόγο ότι όλα είναι πεντακάθαρά και θα γινόταν και η επανεκκίνηση της ECU .
Τώρα αν ξανακάνει σβήσιμο χλωμό το βλέπω με το τρόπο που δουλεύει όταν αφήνω το γκάζι
Λες και είναι καινούργιο!!
Τώρα πρέπει να βρω πιάτα για την μετάδοση και ένα βαριατόρ .
avatar
SHakias

Αριθμός μηνυμάτων : 651
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2015

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από Θανος.Κ Την / Το Παρ Μαρ 25, 2016 7:17 am

Άρα χρειάζοταν ενα σερβις ... σε πρώτη φάση Μανο. Wink

Ο ιάπωνας έγραφε για αλλαγή ιμάντα ανα 20,000 ενω η Honda ανα 18,000.



avatar
Θανος.Κ

Αριθμός μηνυμάτων : 1395
Ημερομηνία εγγραφής : 12/03/2013
Ηλικία : 32
Τόπος : Προτεκτοράτο Ε.Ε.

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Μαρ 25, 2016 9:07 am

SHakias έγραψε:Έκανα κάποια χλμ και η διαφορά είναι εμφανείς!!
Τόσο στο δούλεμα του ψεκασμού όσο και στην απόδοση
Τώρα όμως είναι ακόμα ποιο εμφανές η φθορά στην μετάδοση
Τελικά είχε δίκιο ο Ιάπωνας της Bando που έλεγε αλλαγή στα πιάτα κάθε  4-5 αλλαγές ιμάντα
Και αλλαγή ιμάντα κάθε 20,000χλμ.
Ακόμα να πω ότι παρόλο που είχα αλλάξει φίλτρο  πριν 3,500χλμ
Ο Χρήστος άλλαξε και έβαλε καινούργιο λόγο ότι όλα είναι πεντακάθαρά και θα γινόταν και η επανεκκίνηση της  ECU .
Τώρα αν ξανακάνει σβήσιμο χλωμό το βλέπω με το τρόπο που δουλεύει όταν αφήνω το γκάζι
Λες και είναι καινούργιο!!
Τώρα πρέπει να βρω πιάτα για την μετάδοση και ένα βαριατόρ .
Άψογα φίλε μου και με το μπεκάκι που θα καθαριστεί θα το νιώσεις ακόμα περισσότερο ζωντανό μιας και δεν θα κατουράει αλλά θα ψεκάζει όπως πρέπει. Είδες το Τζαπανάκι έστω και πιτσαδόρικο το κακόμοιρο ? 


20.000 έχω τον ιμάντα πάνω και εγώ, πριν το ατύχημα μακράν η αλλαγή, ακινησία, χλμ, ότι ταλαιπωρία θες και ακόμα εκεί είναι και σε λίγο θα δείτε φωτό και μετρήσεις σε σύγκριση με τον καινούργιο.


5 αλλαγές ιμάντα = 100.000 χλμ φίλε μου.
Θα δείτε σε λίγο εντός της άλλης εβδομάδας και πιάτα και συμπλέκτου πιάτα όσο μπορώ γιατί αυτή τη φορά δεν θα λυθεί (την επόμενη) με 130.000+ χλμ.


Το κινητηράκι όμως 81% συμπίεση ο σκύλος ε ? Άλλα αδερφέ μου με τη δικιά μας χρήση και τα γκάζια έχουν πεθάνει στις 50-60.000 και έχουν βαρέσει ήδη ε ? Wink
Θανος.Κ έγραψε:Άρα χρειάζοταν ενα σερβις ... σε πρώτη φάση Μανο.  Wink

Ο ιάπωνας έγραφε για αλλαγή ιμάντα ανα 20,000 ενω η Honda ανα 18,000.



Άλλα λέει το εγχειρίδιο χρήστη και άλλα το εγχειρίδιο συντηρήσεως.

Τον μετράς τον ιμάντα και ΑΝ είναι κάτω από τα όρια σέρβις ή παρουσιάζει φθορές τον αλλάζεις.
Μη κοιτάς Θάνο τι κάνω εγώ που τόχω έξω και δε γουστάρω να γυρίσω με οδική.
Και 36.000+ έχει βγάλει ο Αλέξανδρος με δικό μου πούχε 18.000 και τούκανε άλλα τόσα και βάλε και είχε τιην ίδια φθορά πούχε στις 18.000 ήτοι μερικούς ραγάδες στα εσωτερικά δόντια.
Υπάρχει λόγος για το   και   στη   και δεν είναι ένας.....
Υπάρχει λόγος για τα 3 Χοντίσια σκυλάκια του μαντριού...

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26758
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από nikosn14 Την / Το Παρ Μαρ 25, 2016 2:01 pm

Καλησπέρα στην παρέα! Εχω ενα sh300 που δεν έχει αλλάξει μπουζί ποτέ. Εχω 28.000. Το πήρα μτχ και στα εργαλεία δεν είχε το μπουζόκλειδο. Πως μπορώ να βγάλω το μπουζι για να το αλλάξω;
avatar
nikosn14

Αριθμός μηνυμάτων : 35
Ημερομηνία εγγραφής : 16/03/2016
Τόπος : Σαλόνικα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Μαρ 25, 2016 2:11 pm

nikosn14 έγραψε:Καλησπέρα στην παρέα! Εχω ενα sh300 που δεν έχει αλλάξει μπουζί ποτέ. Εχω 28.000. Το πήρα μτχ και στα εργαλεία δεν είχε το μπουζόκλειδο. Πως μπορώ να βγάλω το μπουζι για να το αλλάξω;
Καλώς το Νίκο στην παρέα του :ScHFo: !



Το καρέ του μπουζί είναι 14άρι οπότε αν αγοράσεις ένα 14άρι κατά προτίμηση βαθύ μπουζόκλειδο είσαι εντάξει.


Εμείς το βγάζουμε κάθε 18.000 χλμ και στον έλεγχό του είναι εντάξει με ελάχιστο φάγωμα του ηλεκτροδίου αν και στο εγχειρίδιο κατόχου λέει κάθε 12.000 το εγχειρίδιο συντηρήσεως (συνεργείου) λέει έλεγχο να μην έχει σπασίματα στην πορσελάνη του, εμφανείς φθορές κλπ, έλεγχο του διακένου του ηλεκτροδίου και μετά ξανά μέσα και έλεγχο μετά από 6.000 αν θυμάμαι καλά και ούτω καθεξής αλλά καλό είναι στις 18.000 όπως είπα να το αλλάζεις.


Προσοχή στο σφίξιμο με τη σωστή ροπή.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26758
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Μαρ 25, 2016 2:15 pm

Συμπλήρωση του παραπάνω : 
-Διάκενο ακίδας : 0.8-0,9 mm
-Ροπή συσφίξεως : 16 Nm.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26758
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από nikosn14 Την / Το Παρ Μαρ 25, 2016 2:59 pm

Ευχαριστώ πολύ Σάββα! Είχα προσπαθήσει με εναν φίλο μου με μπουζόκλειδο (αν και θυμάμαι 16 οτι ήταν) να το βγάλουμε και για κάποιον λόγο δεν μπορούσαμε. Σαν να μην έφτανε να στρίψει το μπουζί στην βαση του γιατι ήταν πολύ χοντρό και έβρισκε στα τοιχώματα. Αν κατάλαβες τι θελω να πω.Όπως και να χει θα προσπαθήσω ξανα! Ευχαριστώ πολύ!
avatar
nikosn14

Αριθμός μηνυμάτων : 35
Ημερομηνία εγγραφής : 16/03/2016
Τόπος : Σαλόνικα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 40 από 43 Επιστροφή  1 ... 21 ... 39, 40, 41, 42, 43  Επόμενο

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης