SH 150i -Σέρβις, συντήρηση.

Σελίδα 1 από 2 1, 2  Επόμενο

Πήγαινε κάτω

SH 150i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Μάης 18, 2012 10:47 am

Εδώ τα σέρβις - συντήρηση που κάνουμε σε συνεργεία, εξουσιοδοτημένα ή μη.


Για να βοηθούνται όλοι καλό είναι να αναφερόμαστε σε χλμ, τι ακριβώς κάναμε και τι πληρώσαμε αναλυτικά ξεχωριστά σε αναλώσιμα και ξεχωριστά για την εργασία.


Ότι κάνουμε μόνοι μας όμως, στο <<Φτιάξτο μόνος σου>>. Wink


Πίνακες συντηρήσεως SH 150 : 

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27173
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 150i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από Nikos sh300 Την / Το Τρι Σεπ 29, 2015 7:38 pm

Honda sh150 του 2015.
Εγινε πριν 10 μερες το σερβις των 1.000χλμ με αλλαγη λαδιου και λαδιου διαφορικου(εγω το ζητησα).Αψογα ολα.Εχω ξεκινησει και το ανοιγω σιγα-σιγα
avatar
Nikos sh300

Αριθμός μηνυμάτων : 640
Ημερομηνία εγγραφής : 23/06/2014
Τόπος : Αθηνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 150i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Σεπ 29, 2015 7:42 pm

Τιμούλα Νίκο ?

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27173
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 150i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από Nikos sh300 Την / Το Τρι Σεπ 29, 2015 10:09 pm

Savvas έγραψε:Τιμούλα Νίκο ?
Μονο το λαδι πληρωσα 14 ευρω(ξερω ακριβα).Λαδι διαφορικου δε χρεωσε.Εργασια δωρεαν
avatar
Nikos sh300

Αριθμός μηνυμάτων : 640
Ημερομηνία εγγραφής : 23/06/2014
Τόπος : Αθηνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 150i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Σεπ 29, 2015 10:35 pm

Nikos sh300 έγραψε:
Savvas έγραψε:Τιμούλα Νίκο ?
Μονο το λαδι πληρωσα 14 ευρω(ξερω ακριβα).Λαδι διαφορικου δε χρεωσε.Εργασια δωρεαν
Έτσι κάνουν όλοι οπότε μια χαρά.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27173
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 150i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από joebar Την / Το Τρι Σεπ 29, 2015 10:49 pm

14 ευρα το χοντολαδο,μαλιστα,α ρε σαρακακη αθανατε...
avatar
joebar

Αριθμός μηνυμάτων : 2231
Ημερομηνία εγγραφής : 19/05/2012
Ηλικία : 44
Τόπος : χαλανδρι

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 150i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από Nikos sh300 Την / Το Τετ Αυγ 31, 2016 8:16 pm

Ενας χρονος περιπου απο το περσινο σερβις των 1.000χλμ και φτασαμε στα 4.000χλμ( ) οποτε λεω επειδη κλεισαμε χρονο απο τη τελευταια αλλαγη ας παω.
Μου αλλαζει λαδια και καθαριζει,τη σιτα λαδιου δινω 14 ευρω μονο για λαδι και φευγω.
Φτανοντας σπιτι επειδη μου εδωσε το υπολοιπο μπουκαλι παω να το βαλω στην αποθηκη και βλεπω 10-30ma!!! Shocked Shocked Shocked
Τωρα τι να του πεις!!!
Θεωρητικα εχω λιγοτερη προστασια αφου το ma προοριζεται για μηχανακια που εχουν και το συμπλεκτη μαζι στο ιδιο λαδι.
Μ αρεσει που εχω κινητηρα μειωμενων τριβων!
Εχω ενα μπουκαλι mb αλλα να πεταξω τα καινουρια ma αμαρτια δεν ειναι?
Βρηκαμε ασχολια τωρα!
avatar
Nikos sh300

Αριθμός μηνυμάτων : 640
Ημερομηνία εγγραφής : 23/06/2014
Τόπος : Αθηνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 150i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Αυγ 31, 2016 8:42 pm

Τι   Θεέ μου, γιαυτό δεν τα μπορώ τα μαστόρια.... No


Τώρα τι να πω Νίκο ?


Εγώ θα πήγαινα εκεί άμεσα όπως πήγα όταν ο περί πολλού όνομα και μη χωριό πολυδιαφημιζόμενος από το σκουτεροκλάμπ τάδε μούβαλε βαλβολίνη στην τελική μετάδοση αντί για λάδι κινητήρα 10-30, έγινε χαμός, τα άλλαξε και πήρα και τα λεφτά μου πίσω και τότε πήρα όρκο ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ.....


Χόντα εγώ δεν είμαι για να πω αντίθετα από αυτήν τη στιγμή που λέει ΜΒ (με αντιτριβικά πρόσθετα ) και όχι ΜΑ, τα υπόλοιπα είναι του κεφαλιού μας.....καινούργιο μοτό....(6.000 χλμ έχω στο νέο σε 1,5 μήνα λόγο διακοπών και η κόρη 3,500 στο PCX μαζί με τα δικά μου βέβαια για δουλειές )

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27173
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 150i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από Nikos sh300 Την / Το Τετ Αυγ 31, 2016 9:23 pm

Θα του το πω αλλα ειμαι σιγουρος θα μου πει "δε παθαινει τιποτα μην ανησυχεις".
Αν δε τα αλλαξει θα τα αλλαξω εγω πριν μπει ο χειμωνας και μεγαλωνουν οι τριβες με τα κρυα
avatar
Nikos sh300

Αριθμός μηνυμάτων : 640
Ημερομηνία εγγραφής : 23/06/2014
Τόπος : Αθηνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 150i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Αυγ 31, 2016 10:04 pm

Nikos sh300 έγραψε:Θα του το πω αλλα ειμαι σιγουρος θα μου πει "δε παθαινει τιποτα μην ανησυχεις".
Αν δε τα αλλαξει θα τα αλλαξω εγω πριν μπει ο χειμωνας και μεγαλωνουν οι τριβες με τα κρυα
Τι πάει να πει τι θα πει αυτός Νίκο στο εργαλείο το δικό σου ?
Πας με το εγχειρίδιο στο χέρι του το δείχνεις και απαιτείς με τα λεφτά σου και την κυρά σου, λάθος κάνεις για τον χειμώνα και τις τριβές ....εν πάση περιπτώση όπως νομίζεις φίλε μου εγώ δεν θα επιμείνω περισσότερο, τη γνώμη μου την είπα....

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27173
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 150i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από Nikos sh300 Την / Το Τετ Αυγ 31, 2016 10:41 pm

Savvas έγραψε:
Nikos sh300 έγραψε:Θα του το πω αλλα ειμαι σιγουρος θα μου πει "δε παθαινει τιποτα μην ανησυχεις".
Αν δε τα αλλαξει θα τα αλλαξω εγω πριν μπει ο χειμωνας και μεγαλωνουν οι τριβες με τα κρυα
Τι πάει να πει τι θα πει αυτός Νίκο στο εργαλείο το δικό σου ?
Πας με το εγχειρίδιο στο χέρι του το δείχνεις και απαιτείς με τα λεφτά σου και την κυρά σου, λάθος κάνεις για τον χειμώνα και τις τριβές ....εν πάση περιπτώση όπως νομίζεις φίλε μου εγώ δεν θα επιμείνω περισσότερο, τη γνώμη μου την είπα....
Η γνωμη σου εμενα με ενδιαφερει και το ξερεις.
Για το χειμωνα εννοουσα οτι επειδη εχει κρυο αργει να πιασει σαν μοτερ θερμοκρασια και οπως γνωριζουμε οσο περισσοτερη ωρα κανει ενας κινητηρας να "πιασει" θερμοκρασια τοσο μεγαλυτερη φθορα εχει
avatar
Nikos sh300

Αριθμός μηνυμάτων : 640
Ημερομηνία εγγραφής : 23/06/2014
Τόπος : Αθηνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 150i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από nks1967 Την / Το Πεμ Σεπ 01, 2016 7:41 am

Το χειμώνα παίζει ρόλο το 10 ή το 5 ή το 0 και όχι το ΜΑ ή το ΜΒ.
Στο μοτέρ των σκούτερ αν βάλεις ΜΑ δεν έγινε και τίποτε, έτσι και αλλιώς η Χόντα "προτείνει" αφού και τα 2 είναι μέσα στις προδιαγραφές JASO T903,  αλλά στο σασμάν αν βάλεις ΜΒ θα έχεις πρόβλημα λόγω αντιτριβικών.
Όσο αναφορά το  πχ. 10-30 λάδι κινητήρα με τη "βαλβολίνη" 85W είναι  το ίδιο όσο αναφορά την ρευστότητα, μόνο που το ένα έχει ειδικά πρόσθετα για την καύση και το άλλο όχι, επίσης το ένα παίζει σε θερμοκρασίες από πχ. -20 έως + 45 άρα είναι σωστότερο σε κρύο καιρό, ενώ το άλλο  μόνο σε πχ. +45, επίσης η βαλβολίνη αντέχει καλύτερα στις πιέσεις που δημιουργούν τα γρανάζια, δεν αφρίζει, γιαυτό και κατά τη γνώμη μου είναι καλύτερο σε κλειστό σασμάν όπως των σκούτερ.
Στο ιντερνετ υπάρχουν χιλιάδες σελίδες περί σύγκρισης λαδιών, αλλά καλύτερα να βρεις να ενημερωθείς από σελίδες των εταιρειών που παράγουν λάδια.
Σου παραθέτω μία που βρήκα σε απλή αναζήτηση. Καλό διάβασμα.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Υ.Γ.: Δοκιμασμένο (η βαλβολίνη και το ΜΑ) σε προηγούμενα σκούτερ, τα οποία πουλήθηκαν με αρκετά χιλιόμετρα στην πλάτη τους (πάνω από 60.000), χωρίς να έχουν πρόβλημα ούτε στα γρανάζια τους ούτε στο μοτέρ τους.
avatar
nks1967

Αριθμός μηνυμάτων : 435
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2015
Ηλικία : 50
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 150i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από Nikos sh300 Την / Το Πεμ Σεπ 01, 2016 7:57 am

Το γνωριζω οτι ο πρωτος αριθμος παιζει ρολο απλα ελεγα πως το mb λογω αντιτριβικων θα ειναι ακομα πιο καλο απο το ma.
Στο σημειο αυτο εχω και μια απορια:γιατι οι αλλες εταιριες σκουτερ βαζουν ma και οχι mb? Δε θελουν οτι καλυτερο στους κινητηρες τους? Οι κινητηρες της χοντα ειναι πιο ευαισθητοι?
Διυλυζουμε τον κωνωπα που λενε επειδη θελουμε οτι καλυτερο για το μοτο μας
avatar
Nikos sh300

Αριθμός μηνυμάτων : 640
Ημερομηνία εγγραφής : 23/06/2014
Τόπος : Αθηνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 150i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Σεπ 01, 2016 8:09 am

Ο κατασκευαστής δεν προτείνει, λέει τι ακριβώς στο θέμα ΜΑ -ΜΒ, λάδι κινητήρα ή βαλβολίνη στην τελική μετάδοση τόσο στο εγχειρίδιο κατόχου όσο και στο εγχειρίδιο συντηρήσεως συνεργείου και ΝΑΙ υπάρχουν διαφορές που έχουν αναφερθεί στα τεχνικά θέματα άκρως αναλυτικά με πίνακες κλπ αν τα διαβάσει κάποιος.


Ο κατασκευαστής προτείνει όταν λέει λάδι 10-30 προδιαγραφών τάδε (SG κλπ ) JASO MB HONDA 4 STROKE κλπ  ή  ισοδύναμο, διαβάστε το εγχειρίδιό σας. 




Λάδι κινητήρα στην τελική μετάδοση προβλέπεται να παίρνουν μόνο HONDA - YAMAHA από όσα είχα εγώ μέχρι τώρα, οι λοιποί βαλβολίνη.


Διαλέγετε και παίρνετε σύντροχοι, του κεφαλιού σας ή του κατασκευαστή?
Έτσι απλά, εγώ είμαι με τον κατασκευαστή πάντα και εδώ κλείνει η άποψή μου.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27173
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 150i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από nks1967 Την / Το Πεμ Σεπ 01, 2016 8:12 am

Πιο καλό δεν θα το έλεγα, ίσως να είναι λίιιιγο καλύτερο σε θέμα οικονομίας καυσίμου.
Θα σου φέρω σαν παράδειγμα τα υβριδικά αμάξια, όλα θέλουν λάδι 0-30 ή 0-40, ενώ στα αντίστοιχα κανονικά, μη υβριδικά ο κατασκευαστής προτείνει 5-30 ή 10-30 γιατί; Αν βάλεις σε κανονικό αμάξι μη υβριδικό 0-30 αντί του 10-30 θα χαλάσει; Φυσικά και όχι ίσως να δεις και καλύτερη κατανάλωση.
Όσο για τον κώνωπα συμφωνώ, το παρακάνουμε, η υπερβολή στο μεγαλείο της.
avatar
nks1967

Αριθμός μηνυμάτων : 435
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2015
Ηλικία : 50
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 150i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από nks1967 Την / Το Πεμ Σεπ 01, 2016 8:25 am

Από το service manual του sh 150  προηγούμενο μοντέλο, τι προτείνει η Χόντα για το σασμάν. Για το νέο δεν το έχω βρει ακόμη.

Recommended final drive oil
Hypoid gear oil, SAE #90 or
Honda 4-stroke oil or equivalent motor oil
API service classification SE, SF or SG
Viscosity: SAE IOW-30

και για το μοτέρ:
Recommended engine oil

Honda 4-stroke oil or equivalent motor oil
API service classification SE, SF or SG
Viscosity: SAE IOW-30
avatar
nks1967

Αριθμός μηνυμάτων : 435
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2015
Ηλικία : 50
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 150i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Σεπ 01, 2016 8:48 am

nks1967 έγραψε:Πιο καλό δεν θα το έλεγα, ίσως να είναι λίιιιγο καλύτερο σε θέμα οικονομίας καυσίμου.
Θα σου φέρω σαν παράδειγμα τα υβριδικά αμάξια, όλα θέλουν λάδι 0-30 ή 0-40, ενώ στα αντίστοιχα κανονικά, μη υβριδικά ο κατασκευαστής προτείνει 5-30 ή 10-30 γιατί; Αν βάλεις σε κανονικό αμάξι μη υβριδικό 0-30 αντί του 10-30 θα χαλάσει; Φυσικά και όχι ίσως να δεις και καλύτερη κατανάλωση.
Όσο για τον κώνωπα συμφωνώ, το παρακάνουμε, η υπερβολή στο μεγαλείο της.
Νίκο ρωτώ ευθέως σύντροχε : Γνωρίζουμε εμείς καλύτερα από τον κατασκευαστή ?


Ας αφήσουμε τα αμάξια εκτός θέματος  γιατί μιλάμε για άλλους κινητήρες εκτός από ένα και μοναδικό μοτό πούχει αυτοκινητάδικο κινητήρα αλλά αυτό δεν είναι του παρόντος θέματος. Επίσης ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ για ΙΞΩΔΗ και το 0-30 ΥΠΕΡΚΑΛΥΠΤΕΙ το 10-30 και το ξέρεις καλά μιλάμε για προδιαγραφές JASO MA και ΜΒ και όχι για ιξώδες οπότε το παράδειγμα είναι άστοχο κατά τη γνώμη μου.
nks1967 έγραψε:Από το service manual του sh 150  προηγούμενο μοντέλο, τι προτείνει η Χόντα για το σασμάν. Για το νέο δεν το έχω βρει ακόμη.

Recommended final drive oil
Hypoid gear oil, SAE #90 or
Honda 4-stroke oil or equivalent motor oil
API service classification SE, SF or SG
Viscosity: SAE IOW-30

και για το μοτέρ:
Recommended engine oil

Honda 4-stroke oil or equivalent motor oil
API service classification SE, SF or SG
Viscosity: SAE IOW-30
Εγώ διαβάζω άλλα [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] 77 για τα λάδια κινητήρα και για την τελική μετάδοση δεν βλέπω να λέει κάτι εκτός και αν δεν εννοείς αυτό το μοντέλο.



Άμα λέει όμως αυτά τότε ότι λέει ο κατασκευαστής για το καθένα, αυτή είναι η γνώμη μου.
Πού δεν συμφωνουμε στο παραπάνω (στο ότι λέει ο κατασκευαστής εννοώ, συμφωνείς ή διαφωνείς?)


Για να βάλουμε την συζήτηση σε μια σειρά για να μην χαθούμε εγώ υποστηρίζω την άποψη <<Ότι προβλέπει ο κατασκευαστής>>.


Εσένα η άποψή σου με δύο λόγια ποια είναι για να καταλάβω και να μη γράφουμε τζάμπα ?

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27173
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 150i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από nks1967 Την / Το Πεμ Σεπ 01, 2016 9:33 am

Και στο εγχειρίδιο χρήσης το ίδιο λέει: (αντιγράφω)
Προτεινόμενο Λάδι
Honda “4-STROKE MOTORCYCLE OIL” ή αντί-
στοιχο.
Απλά στο service manual είναι πιο αναλυτικές οι οδηγίες.

Η άποψή μου είναι ότι στο μοτερ είτε βάλεις ΜΑ είτε ΜΒ δεν χάλασε και ο κόσμος. Θα χαλάσει αν βάλεις ΜΒ στο σασμαν. Επίσης στο σασμαν των σκούτερ είτε βάλεις βαλβολίνη είτε λάδι κινητήρα (προσοχή ΟΧΙ ΜΒ!) είναι το ίδιο και το αυτό με μικρή κλίση ως προς το καλύτερο στη βαλβολίνη.
Η άποψή μου βασίζεται στις άπειρες ώρες διαβάσματος τεχνικών χαρακτηριστικών των λαδιών και ανάλυσης αυτών.
avatar
nks1967

Αριθμός μηνυμάτων : 435
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2015
Ηλικία : 50
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 150i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Σεπ 01, 2016 9:55 am

ΟΚ καταγράφονται και οι δύο απόψεις και ο αναγνώστης μπορεί να αποφασίσει.


Εννοείται δε ότι διαβασμένοι είμαστε όλοι αλλά η τελική απόφαση είναι του κάθε χρήστη για το τι θα κάνει - βάλει στο μοτό του.
Και κάπου εδώ το θέμα εξαντλήθηκε, πολυσυζητημένο και εξαντλημένο προ πολλού αλλά επανάληψις μήτηρ πάσης μαθήσεως.


Υ.Γ. Το εγχειρίδιο δεν γράφει μόνο αυτά, σας προτρέπω όσους διαβάζετε να διαβάσετε καλά ΟΛΟ το περιεχόμενο το οποίο κείται πάνω από το αναφερόμενο από τον Νίκο, το <<ή αντίστοιχο>> κατά τη γνώμη μου πάει στην μάρκα (Χόντα) ΑΛΛΑ με όλες τις παραπάνω προδιαγραφές που αναφέρονται σαφέστατα και πεντακάθαρα.
Υ.Γ. 2 Και εγώ δεν βάζω πάντα λάδια Χόντα (αναλόγως της έρευνάς μου και της καλύτερης σχέσης τιμής - ποιότητας και τάχετε δει και σε βίντεο κλπ) πλην όμως τηρώ τις προδιαγραφές του κατασκευαστή με θρησκευτική ευλάβεια.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27173
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 150i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από Nikos sh300 Την / Το Πεμ Σεπ 01, 2016 10:36 am

Κατι ασχετο:εχω ενα μπουκαλι ανοιχτο απο το Δεκεμβρη του 14. Να το βαλω ή οχι? Δε θελω να ερθω αυτη τη φορα σε αντιπαραθεση με το μαστορα (αν μου πει πως το ma δεν κανει κακο) γιατι εχω καποια θεματα στο μηχανακι που κυνηγαω να καλυφθουν με εγγυηση και οπως καταλαβαινεται εδω στο νησι δεν εχεις πολλες επιλογες απο εξουσιοδοτημενα οπως στην Αθηνα
avatar
Nikos sh300

Αριθμός μηνυμάτων : 640
Ημερομηνία εγγραφής : 23/06/2014
Τόπος : Αθηνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 150i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Σεπ 01, 2016 2:23 pm

Nikos sh300 έγραψε:Κατι ασχετο:εχω ενα μπουκαλι ανοιχτο απο το Δεκεμβρη του 14. Να το βαλω ή οχι? Δε θελω να ερθω αυτη τη φορα σε αντιπαραθεση με το μαστορα (αν μου πει πως το ma δεν κανει κακο) γιατι εχω καποια θεματα στο μηχανακι που κυνηγαω να καλυφθουν με εγγυηση και οπως καταλαβαινεται εδω στο νησι δεν εχεις πολλες επιλογες απο εξουσιοδοτημενα οπως στην Αθηνα
Αν είναι σε αποθήκη και δεν το βλέπει ο ήλιος κλπ εγώ θα τόβαζα και  τα βάζω κα;νονικότατα αν έχω περισσεύματα από το ίδιο (σε αποθήκη σε άριστες συνθήκες).
Όχι μην έρθεις σε αντιπαράθεση αν παίζει τέτοιο πράμα, μην κλείνεις πόρτες ειδικά αν δεν υπάρχουν εναλλακτικές, κάνε αυτό που πρέπει μόνος σου και την επόμενη πήγαιντου εσύ τα λάδια σαν <<περίσσευμα>> από το 300άρι που τ΄χες πάρει και τι να τα κάνεις? Wink

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27173
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 150i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Πεμ Σεπ 01, 2016 5:24 pm

Ο,τι λέει ο Savvas... Ακολουθούμε πιστά τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.

Η τυποποίηση JASO έχει να κάνει καθαρά με τον συμπλέκτη. Με το λάθος λάδι δεν θα δουλεύει σωστά, θα πατινάρει π.χ. το κιβώτιο υγρού συμπλέκτη.

Γενικά, υγρός συμπλέκτης / wet clutch = JASO MA, και όλα τα άλλα JASO MB αλλά πάντα ελέγχουμε τι αναφέρει ο κατασκευαστής του οχήματος. Στις γενικότητες υπάρχουν και εξαιρέσεις. Για όποιον θέλει τις λεπτομέρειες υπάρχουν όλες οι πληροφορίες στο net...

Εδώ δεν υπάρχει καλύτερο σε ο,τι αφορά τις προδιαγραφές. Υπάρχει μόνο το κατάλληλο λιπαντικό για μια συγκεκριμένη χρήση / εφαρμογή, περιβάλλον, υλικά...

Καλύτερο μπορεί να είναι ένα λιπαντικό από ένα άλλο ίδιων προδιαγραφών αν διατηρεί τις ιδιότητες του για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1054
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 150i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από Nikos sh300 Την / Το Τρι Οκτ 04, 2016 11:31 pm

Αλλαχτηκε το λαδι ma μετα απο 250χλμ χρησης του με το mb σημερα απο μενα.Πλεον εχω ησυχο το κεφαλι μου οτι εχω το σωστο.Τωρα ιδεα μου ειναι δε ξερω αλλα μου φαινεται δουλευει λιγοτερο τραχιά με το mb
avatar
Nikos sh300

Αριθμός μηνυμάτων : 640
Ημερομηνία εγγραφής : 23/06/2014
Τόπος : Αθηνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 150i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Οκτ 05, 2016 7:16 am

 Δεν είναι η ιδέα σου, έχει αντιτριβικά πρόσθετα το MB.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27173
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 150i -Σέρβις, συντήρηση.

Δημοσίευση από nks1967 Την / Το Τετ Οκτ 05, 2016 7:19 am

Nikos sh300 έγραψε:Αλλαχτηκε το λαδι ma μετα απο 250χλμ χρησης του με το mb σημερα απο μενα.Πλεον εχω ησυχο το κεφαλι μου οτι εχω το σωστο.Τωρα ιδεα μου ειναι δε ξερω αλλα μου φαινεται δουλευει λιγοτερο τραχιά με το mb
Θεωρητικά ισχύει, στην πράξη είναι πολύ δύσκολο έως αδύνατο να διαπιστώσει κάποιος αυτές τις αλλαγές.
Η HONDA στην φόρμουλα 1 γιατί πήρε τους Μπάτον-Αλόνσο; Γιατί είναι οδηγοί εξέλιξης και μπορούν αυτό που "νιώθουν" να το μεταβιβάζουν στους μηχανικούς. Το ίδιο είναι και ο Ρόσσι. Αισθάνεται το μηχανάκι και το ρυθμίζει ανάλογα (αναρτήσεις κλπ) . Δεν το έχουν όλοι οι οδηγοί αυτό, και αυτό είναι που τους ξεχωρίζει από τους υπόλοιπους που απλά οδηγούν.
Λες να έχεις έναν Ρόσσι μέσα σου; Very Happy
avatar
nks1967

Αριθμός μηνυμάτων : 435
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2015
Ηλικία : 50
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 1 από 2 1, 2  Επόμενο

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης