SUZUKI BANDIT 650 Σέρβις - Συντήρηση

Πήγαινε κάτω

SUZUKI BANDIT 650 Σέρβις - Συντήρηση

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Μάης 15, 2018 8:55 pm

Ότι κάνουμε σε συνεργείο με τιμές ανταλλακτικών και τιμές εργατικών ξεχωριστά.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27011
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SUZUKI BANDIT 650 Σέρβις - Συντήρηση

Δημοσίευση από tsa Την / Το Παρ Μάης 18, 2018 6:19 pm

Απαντωντας στον συντροχο με το μπαντιτ απο το diy.
Το μηχανακι εχει υποθετικα 50.000 χμ.

Ιστορικο σερβις δεν εχω. Γιαυτο το λογο ξεκινησα τα απλα εγω ο ιδιος, γιατι αν για ΟΛΑ πηγαινα οπουδηποτε θα ηταν πολυ βαρυ το φορτιο.

Ωστοσο την αλλη εβδομαδα θα μπει συνεργειο για ρυθμιση ελεγχο βαλβιδων και αλυσιδογραναζα. Αυτο γενικα θαναι μεγαλο κοστος οποτε τα υπολοιπα υγρα φρενων, συμπλεκτη, παραφλου, λαδια πιρουνιου κτλ. θα πανε λιγο πιο μετα.

Κρινω λαθος που θεωρω πιο σημαντικο τον ελεγχο βαλβιδων?
avatar
tsa

Αριθμός μηνυμάτων : 33
Ημερομηνία εγγραφής : 09/05/2018

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SUZUKI BANDIT 650 Σέρβις - Συντήρηση

Δημοσίευση από Cube capacity Την / Το Παρ Μάης 18, 2018 6:31 pm

Αφού θα κάνεις βαλβίδες καθάρισε μπεκ και κάνε και ένα συγχρονισμό πεταλούδων.
avatar
Cube capacity

Αριθμός μηνυμάτων : 371
Ημερομηνία εγγραφής : 10/08/2017
Ηλικία : 40
Τόπος : Αθηνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SUZUKI BANDIT 650 Σέρβις - Συντήρηση

Δημοσίευση από tsa Την / Το Παρ Μάης 18, 2018 6:43 pm

Ευχαριστω πολυ, θα τα αναφερω και αυτα.
avatar
tsa

Αριθμός μηνυμάτων : 33
Ημερομηνία εγγραφής : 09/05/2018

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SUZUKI BANDIT 650 Σέρβις - Συντήρηση

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Σαβ Μάης 19, 2018 7:52 am

Όχι Αντώνη δεν κάνεις λάθος και ακολουθείς άριστο σκεπτικό.
Το ίδιο θάκανα και εγώ στη θέση σου προκειμένου να αρχίσω από ένα σημείο και μετά την σωστή παρακολούθηση της συντηρήσεως και εδώ μιλάμε για 2 τροχούς δεν μιλάμε για 4...οι 2 δαγκώνουν αν είναι ασυντήρητοι και μάλιστα πολύ άσχημα...

Οι βαλβίδες όπως είδα θέλουν έλεγχο κλπ βάση επίσημου χρονοδιαγράμματος συντηρήσεως κάθε 24.000 χλμ. Δεν ανησυχώ βέβαια ιδιαίτερα γιατί είναι με καπελότα και πάνε χαλαρά στα διπλά χλμ αλλά στα 50.000 καλό είναι που θα ελεγχθούν - ρυθμιστούν αν πρέπει.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27011
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SUZUKI BANDIT 650 Σέρβις - Συντήρηση

Δημοσίευση από tsa Την / Το Δευ Ιουν 11, 2018 9:24 pm

Λοιπόν σήμερα έβαλα το μηχανάκι μέσα για κάποιες εργασίες συντήρησης..

Αλλαγή λαδιών μπουκάλες
Αλλαγή παρά φλου
Αλλαγή υγρών συμπλέκτη
Αλλαγή γκρίπς
Αλλαγή εμπρός γρανάζι

Σύνολο 170 (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ)

Οι μπουκάλες αφαιρέθηκαν κ αποσυναρμολόγηθηκαν πληρως.
Πρώτο φάουλ του προηγούμενου ιδιοκτήτη:
στη μια μπουκάλα τα λάδια της μάνας του, στην άλλη αλλαγμένα κάτι κοκινα. Αν είναι δυνατόν να αλλάζεις λάδια στη 1 μπουκάλα. Ρε άνθρωπε αγαπάς τη ζωή σου( λέω εγώ τώρα) για ανάρτηση σε δίτροχο μιλάμε.. ευτυχώς τιμόνο πλάκες ρουλεμάν κτλ. εξαιρετικα (καινούργια μετά από τρακο ποιος ξέρειWink

Δεύτερο φάουλ πιο τραγικό κ από το πρώτο.
Το παράφλου που βγάλαμε ήταν σκέτο Τσιρλιπιπι, λάσπη εντελώς, ούτε στο οπελ άσκονα που είχα κάποτε, δε πιστεύαμε στα μάτια μας. Καθαρίστηκε το κύκλωμα με αφιονισμένο (χαχα αυτόματη διόρθωση ναούμ) νερό κ μπήκε φρέσκο παρά φλου.

Τρίτο φάουλ:
Είχε αλλάξει αλυσίδα αφηνοντας τα γρανάζια της μαμάς. Μπήκε JT με λάστιχακι εμπρός που υπήρχε άμεσα διαθέσιμο. Τα υπόλοιπα στην ουρά για τέλος καλοκαιριού. Η αλυσίδα με τη φροντίδα που της ελείπε θα βγάλει άνετα τουλάχιστον ένα τάλιρο είπα ο παλίκαρος, δεν θα την αφήσω τόσο όμως για κανένα λόγο.

Συμπέρασμα συντήρησης.
Άλλο μηχανάκι, το λέω κ σκέφτομαι μήπως είναι ιδέα μου κ τα παρά λέω. Στις ίδιες διαδρομές που πριν κοπανιοντουσαν κ τα μπαλάκια μου στα σαμάρακια κτλ. Τώρα καβαλάω χαλί πραγματικά. Ακόμη και Στις αλλαγές ταχυτήτων που πριν είχα βύθισμα αρκετό (νόμιζα ότι αλλάζω πολύ απότομα κ το θεωρούσα φυσιολογικό) τώρα έχω πολύ πιο πολιτισμένες αλλαγές. Όμοια και στο φρενάρισμα. Που να είχα κ καλύτερα λάστιχα.
Η άλλη μοντα που άλλαξε πολλά ήταν τα γκρίπς. Smile

Συμπέρασμα. Το μηχανάκι επιβεβαίωσε τον κανόνα του κακοσυντηρημένου μεταχειρισμένου. Ωστόσο με τις συντηρήσεις του σιγά σιγά μεταμορφώνεται κ γίνεται fun to drive.

Έχουν γίνει στα 50.500 Χμ.
Αλλαγή λαδιών κ φίλτρο λαδιού,
φίλτρου αέρος
μπουζί,
παρά φλου
υγρών συμπλέκτη
λαδιών ανάρτησης
γρανάζι εμπρός.

Μένουν αλυσίδα κ γρανάζι πίσω.
Υγρό φρενών
Ρύθμιση βαλβίδων,Μπέκ κτλ. Που προτείνατε.

Ο λόγος που προτίμησα πρώτα το σετ, ανάρτηση παραφλου κτλ. είναι ότι το παλικάρι που ασχολήθηκε έχει κ ο ίδιος Μπαντιτ κ επέμενε για την ανάρτηση κ τα ζουμιά. Αποδείχτηκε σωστός κ ήταν ο ΜΟΝΟΣ που μου είπε για την ανάρτηση από 4 που καβάλησαν το μηχανάκι.
avatar
tsa

Αριθμός μηνυμάτων : 33
Ημερομηνία εγγραφής : 09/05/2018

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης