Πρόσφατα Θέματα

Φίλτρο λαδιού κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Πήγαινε κάτω

Φίλτρο λαδιού κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Δημοσίευση από moto99 Την / Το Πεμ Δεκ 21, 2017 6:46 pm

Τι φίλτρο λαδιού χρησιμοποιείτε στα μηχανάκια σας (όσα έχουν φίλτρο Smile) ή ακόμα και στα αυτοκίνητα σας?
Γνήσιο? Αftermarket επώνυμο? ή κινέζικο ημιτασιονάρα από τα βάθη της Κίνας, ή δεν αλλάζετε ποτέ φίλτρο λαδιού... Razz

Οποιο τύπο και να χρησιμοποιείτε,(και πολύ καλά κάνετε-δικιά σας η επιλογή) καλό θα ήταν να ξέρουμε κάποια πραγματάκια γιαυτό το πολυσυζητήμενο "φίλτρο λαδιού".

Είναι ένα τεχνικό άρθρο μέσα από το forum των punto gt, (με μια ελαφριά επεξεργασία απο εμένα)την εποχή βεβαίως που βασίλευαν και μεσουρανούσαν.
Καλό σας διάβασμα. Very Happy  Very Happy

 [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
avatar
moto99

Αριθμός μηνυμάτων : 164
Ημερομηνία εγγραφής : 19/05/2012
Τόπος : Οπου υπάρχουν φίλοι..

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φίλτρο λαδιού κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Δεκ 21, 2017 7:35 pm

Εξαιρετικό ! 
Ευχαριστούμε φίλε μου ! 

Προσωπικά δεν γνώριζα τα περί βαλβίδος και ειλικρινά σήμερα έμαθα κάτι πολύ χρήσιμο. 

Ευτυχώς αν και δεν τόξερα ποτέ μα ποτέ δεν γκαζάρω με το που βάζω μπρος αποφεύγοντας πάντα το 1.
Το 2 ευελπιστώ να μην συμβαίνει έξω αλλά μέσα στην πόλη μιας και δυστυχώς δεν διαθέτουμε όργανο να δούμε. Λέω ευελπιστώ γιατί όσο νάναι έξω μας πιάνει και μας γυρνάει η βίδα όσο νάναι και κανουμε κανά πατηματάκι....

Ελπίζω να τα διαβάσουν αυτά οι σύντροχοι που βάζουν μπρος με γκαζιές συνήθως.... Rolling Eyes

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26991
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φίλτρο λαδιού κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Δημοσίευση από vagma Την / Το Πεμ Δεκ 21, 2017 9:39 pm

δυστηχως θα πω δυστηχως το αρθρο ειναι κακογραμμενο απο τον αρχικο συγγραφεα του φορουμ των πουντακηδων.............τα μοτερακια τους βεβαια εσπαγαν για αλλους λογους και οχι λογω του φιλτρου λαδιου......

το λοιπον η βαλβιδα bypass υπαρχει για να ρυθμιζει την διαφορικη πιεση του λαδιου στο φιλτρο και μονο(διαφορικη πιεση σημαινει η διαφορα πιεσης εισοδου(που ειναι παντα μεγαλυτερη) - πιεσης εξοδου (  που ειναι παντα εστω και 0,0001 bar  μικροτερη)του λαδιου στο φιλτρο λαδιου)

ο λογος ειναι απλος και ειναι ο εξης.......για την αποφυγη μειωμενης πιεσης στο κυκλωμα λαδιου λογω βουλωμενου φιλτρου και βεβαια λογω της μειωμενης πιεσης την αποφυγη κινδυνου σπασιματος ενος κινητηρα λογω ελλειψης λαδιου......η και την αποφυγη σπασιματος του στελεχους του φιλτρου(εξωτερικο μεταλλικο περιβλημα του φιλτρου) που θα χει σαν αποτελεσμα απωλεια λαδιου απο τον κινητηρα..........οταν ειναι κρυο το μοτερ υπο νορμαλ συνθηκες καιρου  ανοιγει εν μερη η βαλβιδα  αυτη ετσι ωστε να υπαρχει μια φυσιολογικη ροη λαδιου στον κινητηρα......γιατι το λαδι ειναι κρυο και ειναι πιο παχυρευστο......αν εχει -50 C  ανοιγει πληρως μεχρι την αποκαταστση της φυσιολογικης διαφορικης πιεσης εισοδου-εξοδου.....που συνηθως ειναι 0,1-0,2 bar..........οταν ειναι ζεστος ο κινητηρας δεν ανοιγει σχεδον ποτε............η βαλβιδα αυτη δεν εχει δηλ την λειτουργια on-off.......το ελατηριο της ειναι μεταβαλομμενης συμπιεσης ....δηλ  πχ ας θεωρησουμε οτι ειμαστε στις μεσαιες στροφες του μοτερ........στο φιλτρο λαδιου εκεινη την στιγμη ενα 20% περναει μεσα απο την βαλβιδα οποτε  περναει στον κινητηρα το λαδι αφιλτραριστο και το υπολοιπο 80% περναει μεσα απο τα στοιχεια του φιλτρου οποτε φιλτραρεται........αυτο γινεται συνεχεια και καθε στιγμη.................και στην περιπτωση κακης λειτουργιας της αντλιας λαδιου με αποτελεσμα την ανωμαλη πιεση του κυκλωματος του λαδιου στον κινητηρα τοτε η βαλβιδα bypass στο φιλτρο λαδιου παραμενει ανοικτη..............

ακομα και στην περιπτωση του αποτομου πατηματος γκαζιου το λαδι δεν μενει αφιλτραριστο.............προφανως καποιοι φιατακηδες μπερδευουν την πιεση λαδιου που βλεπουν στο οργανακι τους στο ταμπλω(που ειναι η πιεση του κυκλωματος λαδιου και οχι η πιεση λαδιου που βγαζει η αντλια) με την πιεση λαδιου στο φιλτρο λαδιου που δεν εχουν καμια σχεση μεταξυ τους...........
avatar
vagma

Αριθμός μηνυμάτων : 1528
Ημερομηνία εγγραφής : 26/03/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φίλτρο λαδιού κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Δημοσίευση από moto99 Την / Το Πεμ Δεκ 21, 2017 10:51 pm

vagma έγραψε:δυστηχως θα πω δυστηχως το αρθρο ειναι κακογραμμενο απο τον αρχικο συγγραφεα του φορουμ των πουντακηδων.............τα μοτερακια τους βεβαια εσπαγαν για αλλους λογους και οχι λογω του φιλτρου λαδιου......
Συγχώρεσε με αλλά  1ον)δεν αναφέρομαι για σπασμένα μοτέρ 2ον) δεν κατάλαβα τον λόγο γιατί είναι κακογραμμένο το άρθρο και 3ον)επίσης δεν κατάλαβα την δικιά σου απάντηση της οποίας ο συνειρμός της σκέψης κόβεται και συνεχίζεται επανηλειμμένα....


vagma έγραψε:καποιοι φιατακηδες μπερδευουν την πιεση λαδιου που βλεπουν στο οργανακι τους στο ταμπλω(που ειναι η πιεση του κυκλωματος λαδιου και οχι η πιεση λαδιου που βγαζει η αντλια) με την πιεση λαδιου στο φιλτρο λαδιου που δεν εχουν καμια σχεση μεταξυ τους...........
Προσωπικά μου είναι παγερά αδιάφορο το τι λένε οι φιατάκηδες και οι οποιοδήποτε φιατάκηδες!!!!
Θα διαφωνήσω όμως,θυμίζοντας την Αρχή του Πασκαλ δλδ, << Μια βασική ιδιότητα των ρευστών  που βρίσκονται σε ισορροπία είναι ότι αν ασκήσουμε πίεση σε ένα σημείο τους, τότε η πίεση αυτή μεταφέρεται ομοιόμορφα σε όλη την έκταση του ρευστού,λόγω του ότι είναι ασυμπίεστα. >>
Και συνεχίζω λέγοντας ότι είχα όργανο πίεσης λαδιού μόνιμα πάνω στον μηχανάκι μου(ιδιοκατασκευή-οι περισσότεροι δε,το είχαν δει εν λειτουργία)είχα πίεση λαδιού σταθερή απο όπου και να έπερνα απο το μοτέρ. Ετσι για την ιστορία,είχα πάρει την πίεση απο την τρόμπα λαδιού του μοτέρ (μέσα απο το μοτέρ)μετά την βαλβίδα ανακούφισης.


Το ζητούμενο όμως δεν είναι τι έκανα εγώ και ο κάθε εγώ αλλά γιατί κατά τα λεγόμενα σου είναι λάθος το άρθρο των "πουντάκηδων"
Μπορεί σύντροχοι εξυπνότεροι απο εμένα να κατάλαβαν την απάντηση σου,εγώ πάντως όχι.
Θα ήθελα εάν φυσικά το επιθυμείς,μια απλή εξήγηση γιατί είναι λάθος και που,το άρθρο με το φίλτρο λαδιού με απλά και κατανοητά λόγια,ώστε να το απορρίψω.
avatar
moto99

Αριθμός μηνυμάτων : 164
Ημερομηνία εγγραφής : 19/05/2012
Τόπος : Οπου υπάρχουν φίλοι..

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φίλτρο λαδιού κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Δεκ 22, 2017 7:42 am

Να βοηθήσω όσο μπορώ και εγώ αν και η πυκνή γραφή και ας μου επιτραπεί χωρίς παρεξήγηση Βαγγέλη η λίγο ασυνάρτητη, δεν μου δίνει και εμένα την δυνατότητα να καταλάβω πλήρως τι θες να πεις.


Όπως προανέφερα δεν ήξερα το θέμα περί βαλβίδας και έμαθα κάτι εχθές καλοδεχούμενο πάντα μιας και ποτέ δεν θα γνωρίζουμε τα πάντα και θα γερνάμε διδασκόμενοι πάντα.


Ψάχνοντας βλέπω το παρακάτω βίντεο του Πανεπιστημίου της Αλεξάνδρειας στα Αγγλικά δυστυχώς που επι της ουσίας της βαλβίδας λέει ότι αυτή υπάρχει ως σύστημα ασφαλείας προκειμένου αν τυχόν βουλώσει το φίλτρο να ανοίξει και να τροφοδοτηθεί ο κινητήρας με λάδι διότι είναι καλύτερο να λιπαίνεται έστω και με βρώμικο λάδι από το να μην λιπαίνεται καθόλου : 








Από την άλλη πλευρά συντάσσεται πλήρως με το αρχικό άρθρο που παρετέθη από τον Γιάννη η άποψη του αρθρογράφου [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] όπου μεταξύ των άλλων αναφέρεται ότι : 


Relief valve: When the engine is cold, such as upon start-up, it still requires oil. At low temperatures, however, the oil is too thick to pass through the filter medium. The relief valve allows small amounts of unfiltered oil into the engine to meet lubrication needs until the oil has heated enough to pass through the oil filter normally.



Και σε ελεύθερη μετάφραση : 
Όταν ο κινητήρας είναι κρύος  στην αρχική εκκίνηση, χρειάζεται λάδι. Στις χαμηλές θερμοκρασίες το λάδι είναι πολύ χοντρό για να περάσει διαμέσου του μέσου του φίλτρου (που περιέχει το στοιχείο φιλτραρίσματος). Η βαλβίδα ανακουφίσεως επιτρέπει σε μικρές ποσότητες μη φιλτραρισμένου λαδιού να περάσει στον κινητήρα προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες λιπάνσεώς του μέχρι να ζεσταθεί το λάδι αρκετά και να περάσει κανονικά διαμέσου του φίλτρου.


Αν το ψάξετε θα δείτε ότι οι απόψεις συγκλίνουν στην δεύτερη και σαν τελευταία λύση φυσικά κατά του <<φραξίματος>> του φίλτρου λαδιού αυτή η βαλβίδα μπορεί να μείνει ανοιχτή για να μην κολλήσει ο κινητήρας.


Η λογική μας πρέπει να μπει εδώ κατά τη γνώμη μου και να μας πει ότι όλα αυτά φαίνονται άκρως φυσιολογικά.
Ως εκ τούτου συμπεραίνουμε ότι το φίλτρο δεν είναι κάτι απλό που μπορούμε να πάρουμε ένα ότι νάναι και να το βάλουμε εκεί και ζήτω βρήκαμε ένα πάμφθηνο και κάναμε τη δουλειά μας.
Το φίλτρο είναι ουσιώδους σημασίας για τον κινητήρα και πρέπει να βάζουμε επώνυμα και καλής ποιότητας.


Βέβαια στο χέρι του καθενός είναι τι θα κάνει στη δική του μοτοσυκλέτα που αυτός πλήρωσε και θα πληρώσει εφόσον συμβεί κάποια στραβή.


Μετά από τα παραπάνω συμφωνώ με το αρχικό άρθρο που βοηθάει να καταλάβουμε τη σημασία ενός ποιοτικού φίλτρου λαδιού.


Εκτιμώ δε Βαγγέλη ότι λες τα ίδια πράγματα γενικά αλλά η πυκνογραμμένη αράδα δεν βοηθάει να καταλάβει κάποιος τι λες.


Η διαφωνία σου έγκειται μόνο, όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ, στο ότι σε <<πάτημα>> δεν υπάρχει διαφορά στο άνοιγμα της βαλβίδας. Η βαλβίδα παραμένει λες πλήρως κλειστή και το λάδι εξακολουθεί να φιλτράρεται 100% ενώ στο αρχικό άρθρο λέει στο 2 ότι θα πάει και αφιλτράριστο λάδι στον κινητήρα επειδή η βαλβίδα θα ανοίξει μερικώς.


Αυτό είναι το ερώτημα λοιπόν : <<Υπάρχει άνοιγμα της βαλβίδας και περνά αφιλτράριστο λάδι στον κινητήρα όταν ο κινητήρας είναι ζεστός - σε κανονική θερμοκρασία όταν τον λειτουργήσουμε απότομα από τις 3.500 στροφές στις 11.000 ?>>.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26991
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φίλτρο λαδιού κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Δημοσίευση από vagma Την / Το Παρ Δεκ 22, 2017 3:13 pm

οταν το μυαλο τρεχει με 1000 ο λογος με 100 και η γραφη με 5 και πρεπει να γραψεις τα απαντα σε μια παραγραφο το αποτελεσμα ειναι αυτο................. What a Face  What a Face  What a Face


το αρθρο ειναι αντιγραφη προφανως και δεν ειναι λαθος προφανως αλλα η φιλοσοφια του ειναι λαθος..............δινει περισσοτερη σημασια στο φιλτραρισμα του λαδιου του κινητηρα και στην αγορα ενος σωστου φιλτρου απο την ιδια την λιπανση ενος κινητηρα............

να ξαναπω παλι οτι η λειτουργια των 2 βαλβιδων που υπαρχουν σε ενα φιλτρο λαδιου δεν ειναι on-off..........η λειτουργια τους ειναι συνεχης οποτε ποτε δεν ειναι πληρως ανοικτες η πληρως κλειστες........

ετσι οδηγουμαστε σε λαθος συμπερασματα.............για να καταλαβουμε πως λειτουργει ενα φιλτρο και το ρολο που παιζει στην λιπανση ενος κινητηρα πρεπει να καταλαβουμε πρωτα πως γινεται η λιπανση στον κινητηρα..........

η λιπανση ενος κινητηρα εσωτερικης καυσηε γινεται μεσω μιας γραναζωτης αντλιας η οποια βρισκεται στο κατω τμημα του κινητηρος η αλλιως καρτερ........καπου εκει διπλα δεξια στην εξωτερικη πλευρα του κινητηρα ειναι το φιλτρο λαδιου....(η και στην μεση η απο κατω η απο την δεξια μερια)........

στο ρελαντι και οταν ειναι κρυο το λαδι μας,η αντλια λαδιου δινει μια πιεση λαδιου κοντα στα 3,5 bar(νουμερα ενδεικτικα αλλα και πιθανως αληθινα).....δημιουργειται μια δυνατη αναμοχλευση του λαδιου οπου η αντλια το κοπαναει στα τοιχωματα του κινητηρα και λιπαινονται ρουλεμαν,στροφαλος, το μεγαλυτερο τμημα του κυλινδρου.......και ενα μερος του λαδιου ανεβαινει μεσω ενος αγωγου στην κεφαλη του κινητηρα για να λιπανθουν  τα εκκεντρα και τα λοιπα εξαρτηματα.........

σε αυτον τον αγωγο του λαδιου συνηθως οι κατασκευαστες βαζουν αναμονη για οργανο ελεγχου το οποιο  μπαινει στο ταμπλω των οργανων..........οταν ειναι κρυο το λαδι εχουμε μια πιεση (στον αγωγο)ελαχιστη εκει στα 1,5 bar.....στο ρελαντι.......αν πατησουμε τερμα το γκαζι η πιεση θα παει στα 7 bar λογω του σχηματος του αγωγου........

οταν ζεσταθουν λαδια και μοτερ τοτε στο ρελαντι η πιεση του λαδιου ανεβαινει καπου στα 3 bar  και στις μεγιστες στροφες μολις που φτανει τα 5 bar........

ωρε συντροχε τι ειναι αυτα που λες?????................για το φιλτρο λαδιου μιλαμε....... affraid affraid affraid

και τωρα θα πουμε για το φιλτρο αφου εκανα μια εισαγωγη η οποια θα βοηθησει να καταλαβετε τι ρολο βαραει αυτο το πραμα..........

ειτε κρυο ειτε ζεστο το λαδι περναει και απο το φιλτρο και φιλτραρεται αλλα και κατευθειαν αφιλτραριστο απο τον κεντρικο αγωγο.............

σημαντικο......δεν φιλτραρεται καθε στιγμη ολο το λαδι του κινητηρα......ενα μερος του μονο  σε συγκεκριμενο χρονικο διαστημα.......20%.......οποτε στο κομματι φιλτρο η ποσοτητα του λαδιου που παει και ερχεται και φιλτραρεται ειναι ακομα μικροτερη.......10%..........

δηλαδη το λαδι στην μηχανη μου που ναι 2,3 λιτρα δεν φιλτραρεται μονομιας........χρειαζεται χρονος........οποτε στα 5 λεπτα ζητημα ειναι να χει περασει απο το φιλτρο το μισο λαδι και ποσο απο αυτο να χει φιλτραριστει..........

οποτε και απαντησα και στον σαββα............ξανα παλι......οσο πιο κρυο ειναι το λαδι φιλτραρεται λιγοτερο....οσο πιο ζεστο φιλτραρεται περισσοτερο.......για υτο ειναι σημαντικοτερο για μενα η αγορα παντα καλου λαδιου και η αλλαγη του πιο συντομα ετσι ωστε να μην δημιουργειται μουργα στο λαδι........η ποιοτητα στο φιλτρο δεν παιζει και τοσο ρολο τελικα γιατι απο τα παραπανω συμπεραινουμε οτι παντα μα παντα μια ποσοτητα αφιλτραριστου λαδιου ειτε ζεστου ειτε κρυου φτα νει στα διαφορα μερη του κινητηρα.............ουφ τελειωσα.......... Very Happy

υγ.  υπαρχουν και εξωτερικες αντλιες λαδιου για πιο τρελες καταστασεις στα αυτοκινητα............
avatar
vagma

Αριθμός μηνυμάτων : 1528
Ημερομηνία εγγραφής : 26/03/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φίλτρο λαδιού κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Δημοσίευση από Pappous Vatraxos Την / Το Παρ Δεκ 22, 2017 3:42 pm

Πολύ πιο κατανοητή η 2η επεξήγηση,     ... παρόλο που μηχανολογικά δεν σκαμπάζω και πολλά...  


vagma έγραψε:οταν το μυαλο τρεχει με 1000 ο λογος με 100 και η γραφη με 5 και πρεπει να γραψεις τα απαντα σε μια παραγραφο το αποτελεσμα ειναι αυτο................. What a Face  What a Face  What a Face

Εεεεε... να το προσέξεις αυτό, γιατί σου συμβαίνει και αλλού...

Στο μυαλό σου είσαι πιλότος και πιάνεις το 1μαχ για πλάκα...
Στα λόγια είσαι ο Βαλεντινο Ρόσσι και στρίβεις με τα αυτιά...
Και στην πραγματική οδήγηση είσαι ο Βαγγελάκης Πτώση και πέφτεις όρθιος χαμένε...
avatar
Pappous Vatraxos

Αριθμός μηνυμάτων : 240
Ημερομηνία εγγραφής : 07/09/2012
Ηλικία : 36
Τόπος : Γύφτισσα Αγιά Βαρβάρα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φίλτρο λαδιού κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Δημοσίευση από vagma Την / Το Παρ Δεκ 22, 2017 4:20 pm

Pappous Vatraxos έγραψε:Πολύ πιο κατανοητή η 2η επεξήγηση,     ... παρόλο που μηχανολογικά δεν σκαμπάζω και πολλά...  


vagma έγραψε:οταν το μυαλο τρεχει με 1000 ο λογος με 100 και η γραφη με 5 και πρεπει να γραψεις τα απαντα σε μια παραγραφο το αποτελεσμα ειναι αυτο................. What a Face  What a Face  What a Face

Εεεεε... να το προσέξεις αυτό, γιατί σου συμβαίνει και αλλού...

Στο μυαλό σου είσαι πιλότος και πιάνεις το 1μαχ για πλάκα...
Στα λόγια είσαι ο Βαλεντινο Ρόσσι και στρίβεις με τα αυτιά...
Και στην πραγματική οδήγηση είσαι ο Βαγγελάκης Πτώση και πέφτεις όρθιος χαμένε...


......βατραχουλί πουλα κανα νεφρι ρε και παρε κανα σοβαρο μηχανακι............
avatar
vagma

Αριθμός μηνυμάτων : 1528
Ημερομηνία εγγραφής : 26/03/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φίλτρο λαδιού κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Δεκ 22, 2017 7:32 pm

Αμ τώρα κάτι λέμε όντως και επιπλέον λέμε όοοοολα τα καλά παιδιά τα ίδια πράματα με το αρχικό ποστ  με πολλά λόγια.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26991
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης