HONDA NC 750 - Τοποθέτηση συστήματος λιπάνσεως αλυσίδας TUTORO.

Σελίδα 2 από 2 Επιστροφή  1, 2

Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 - Τοποθέτηση συστήματος λιπάνσεως αλυσίδας TUTORO.

Δημοσίευση από nks1967 Την / Το Πεμ Δεκ 14, 2017 7:34 am

joebar έγραψε:ναι,δεν ξερω αν θα το βαζα,δεν μου αρεσει η τοποθετηση (δεν λεω για σενα σαββα φανταζομαι οτι ολα ετσι μπαινουν) αυτα τα δεματικα στο ψαλιδι δεν υπηρχε καμμια πιθανοτητα να τα βαλω και να φαινονται ετσι,επισης ειμαστε σιγουροι οτι για καποιον αγνωστο λογο-νομο του μερφυ- δεν θα φυγει λιπαντικο να παει στο λαστιχο? μπορει να λεω και βλακειες αλλα ετσι οπως το βλεπω δεν μου αρεσει το θεμα

Και γω θα συμφωνήσω μαζί σου, ακόμα και στην τελευταία θολή φωτογραφία μετά την επιστροφή, φαίνεται να έχει λερωθεί το λάστιχο με λάδι. Για μένα αυτό είναι άκρως επικίνδυνο, καθώς είναι σε σημείο που έτσι και αλλιώς το ελαστικό πατάει ελάχιστα όταν είσαι πλαγιασμένος και όταν θα σου χρειαστεί πχ. σε ένα σώσιμο, απότομο πλάγιασμα κλπ, το ελαστικό θα έχει επάνω λάδι με ότι συνεπάγεται αυτό.
Θα πρότεινα να ρυθμιστεί στο σημείο που να μην λερώνει το ελαστικό και όχι κατά πόσο λιπαίνει καλά την αλυσίδα, αν και από τη λειτουργία του, από τα λίγα που διάβασα, αυτό ρυθμίζει σχεδόν μόνο του την ροή (ανάλογα τους κραδασμούς ).
Τέλος, δεν θέλω ούτε καν να περάσει από το μυαλό μου η λέξη βλάβη του εξαρτήματος αυτού.
avatar
nks1967

Αριθμός μηνυμάτων : 439
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2015
Ηλικία : 50
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 - Τοποθέτηση συστήματος λιπάνσεως αλυσίδας TUTORO.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Δεκ 14, 2017 8:24 am

nks1967 έγραψε:
joebar έγραψε:ναι,δεν ξερω αν θα το βαζα,δεν μου αρεσει η τοποθετηση (δεν λεω για σενα σαββα φανταζομαι οτι ολα ετσι μπαινουν) αυτα τα δεματικα στο ψαλιδι δεν υπηρχε καμμια πιθανοτητα να τα βαλω και να φαινονται ετσι,επισης ειμαστε σιγουροι οτι για καποιον αγνωστο λογο-νομο του μερφυ- δεν θα φυγει λιπαντικο να παει στο λαστιχο? μπορει να λεω και βλακειες αλλα ετσι οπως το βλεπω δεν μου αρεσει το θεμα

Και γω θα συμφωνήσω μαζί σου, ακόμα και στην τελευταία θολή φωτογραφία μετά την επιστροφή, φαίνεται να έχει λερωθεί το λάστιχο με λάδι. Για μένα αυτό είναι άκρως επικίνδυνο, καθώς είναι σε σημείο που έτσι και αλλιώς το ελαστικό πατάει ελάχιστα όταν είσαι πλαγιασμένος και όταν θα σου χρειαστεί πχ. σε ένα σώσιμο, απότομο πλάγιασμα κλπ, το ελαστικό θα έχει επάνω λάδι με ότι συνεπάγεται αυτό.
Θα πρότεινα να ρυθμιστεί στο σημείο που να μην λερώνει το ελαστικό και όχι κατά πόσο λιπαίνει καλά την αλυσίδα, αν και από τη λειτουργία του, από τα λίγα που διάβασα, αυτό ρυθμίζει σχεδόν μόνο του την ροή (ανάλογα τους κραδασμούς ).
Τέλος, δεν θέλω ούτε καν να περάσει από το μυαλό μου η λέξη βλάβη του εξαρτήματος αυτού.
Προσωπικά δεν ανησυχώ καθόλου δεδομένου ότι τόχουμε ψάξει το πράγμα πολλοί εξ ημών και υμών και εγώ προσωπικά από εκατοντάδες - χιλιάδες που τόχουν ήδη χρόνια και έχουν ταξιδέψει άπειρα χλμ εδώ και στο εξωτερικό.

Όπως προανέφερα αλλά μάλλον δεν τα διαβάζετε ή διαβάζετε ότι θέλετε, ακόμα και σε λάθος ρύθμιση το <<λέρωμα>> του ελαστικού αφορά μόνο το πλαϊνό και είναι τέτοιο λέρωμα (στις φωτό φαίνεται το πρώτο που δεν καθαρίζεται καν με το χαρτί κουζίνας πούχα μαζί σκεφτείτε για τι μιλάμε) που είναι παντελώς ανεπαίσθητο και σε καμία περίπτωση επικίνδυνο όπως τόδα. Αν ήταν επικίνδυνο θα το άφηνα?  Με έχετε για τελείως  τρελό ? Θάχε κλείσει άμεσα και με την επιστροφή θάχε βγει με συνοπτικές διαδικασίες. Χάσαμε 60 ευρώ κλάιν μάιν. Τα προηγούμενα βέβαια δεν ισχύουν αν εσείς στρίβετε με τα πλαϊνά του ελαστικού και όχι με το πέλμα...ε σύντροχοι μην τρελαθούμε κιόλας και ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε ε ?

Στις φωτό λοιπόν βλέπετε το πρώτο λέρωμα που δεν καθαρίζεται καν και ήταν με υπερβολική ροή και σαν <<πιτσιλιά>> θα το χαρακτήριζα περισσότερο. Αυτό δεν αυξήθηκε με την μείωση ροής αλλά και να αυξηθεί δεν πάει εκεί που πατάει το ελαστικό ακόμα και αν στρίψουμε ξύνοντας αυτιά αλλά ούτε και τρέχει.

Μέχρι τώρα από το Advride που μαζί συνεργαστήκαμε και τα πήραμε, ακόμα και οι καινούργιοι που τα βάλανε δεν είδανε κάτι κακό - επικίνδυνο, ομοίως οι παλαιοί. Προσωπικά βγαίνω πάντα για δοκιμή πριν τα ταξίδια και ειδικά σε τοποθετήσεις διαφόρων νέων πραγμάτων ή μετά από σέρβις για να μην συμβεί κάτι στραβό στο δρόμο.
Οπότε εγώ θάλεγα να μην προτρέχετε σπείροντας πανικό και φόβο.
Αφήστε να το δούμε και μετά μιλάμε αν και επαναλαμβάνω ότι το προϊόν είναι χρόνια στην αγορά και τα στραβά μαθαίνονται αμέσως.
Βέβαια είναι και σεβαστή η άποψη του καθενός και η επιλογή δεν παίρνουμε ποσοστά από οτιδήποτε εδώ ούτε μας χαρίζουνε τίποτα αλλά αν δεν δοκιμάζετε κάτι μην προτρέχετε ξαναλέω γιατί δεν γνωρίζετε.

Ειδικά εσύ Νίκο δεν έχεις λόγο να ανησυχείς κανένα με τον ιμάντα, το ίδιο και οι Μπεμβεδάκηδες με τον άξονα (να κάνουμε και λίγο καλαμπούρι ε?).

Και μετά τις απαραίτητες διευκρινήσεις ας συνεχίσουμε μιας και υπάρχει λίγος χρόνος, το θέμα με την τοποθέτηση κλπ.

Εδώ παρουσιάστηκε ένας τρόπος τοποθετήσεως που όπως προανεφέρθη είναι ο προβλεπόμενος από την κατασκευάστρια εταιρεία.
Δεν λέει κάποιος ότι είναι ο ομορφότερος αλλά αντιμετωπίζουμε κάτι νέο - άγνωστο και είναι λογική η ανησυχία που όπως βλέπετε και τα παιδιά παραπάνω (Κώστας - Νίκος) ανησυχούν με το όλο σύστημα, πόσο μάλλον με άλλη τοποθέτηση από αυτή της μάνας του.

Η δοκιμή έγινε για να δω εκτός των άλλων (ρύθμιση ροής κλπ) αν όλα πάνε καλά με τη δρομολόγηση των σωλήνων, τη λειτουργία της ανάρτησης, έπεφτα σε σαμάρια, επέλεξα την παραλιακή γιατί έχει τις γραμμές του τραμ πούχουν καλές ανωμαλίες και τις περνούσα με αρκετά και όρθιος στα πατητήρια επίτηδες για να δουλέψει η ανάρτηση το δυνατόν περισσότερο κλπ.
Ο τρόπος αυτός λοιπόν είναι δοκιμασμένος έστω για αυτά τα 40 χλμ και δουλεύει καλά. Επόμενη δοκιμή σε μεγάλη βόλτα που ίσως να γίνει και αυτό το Σ/Κ.

Στην πορεία λοιπόν και στην εξοικείωση που θα αποκτήσουμε μαζί του θα δούμε πιθανώς και νέους τρόπους για δρομολόγηση - στήριξη σωλήνων κλπ αλλά επί του παρόντος εκτός από τη βαρεμάρα τη δική μου εκτιμώ ότι δεν είναι σώφρων να πάμε αλλιώς από ότι λέει η κατασκευάστρια άλλοι χρήστες που τάχουνε βάλει προ πολλού και δουλεύει καλά - ασφαλώς σίγουρα.

Έχετε υπομονή λοιπόν και κατά τη χρήση θα δούμε τι θα γίνει, αν γίνεται κλπ. δεν κρύβω ότι κάποιες ιδέες έχω αλλά προς το παρόν δεν λέω - κάνω τίποτα. Αν δουλεύει μην το πειράζεις που λένε και οι Αμερικάνοι.

ΕΝΤΙΤ : Τώρα τόδα.
Το σύστημα ΔΕΝ ΡΥΘΜΙΖΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΤΗ ΡΟΗ .
Εμείς την ρυθμίζουμε με ανάλογο ρυθμιστή πούχει από τέρμα κλειστό μέχρι τέρμα ανοιχτό. Είναι αυτά που λέω ότι δεν γνωρίζετε για τι πράμα μιλάμε σύντροχοι καν και μιλάμε άνευ λόγου και αιτίας. Μελετήστε το πρώτα και μετά συζητάμε.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27440
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 - Τοποθέτηση συστήματος λιπάνσεως αλυσίδας TUTORO.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Πεμ Δεκ 14, 2017 8:53 am

Για την εγκατάσταση δεν υπάρχει ένας δρόμος. Υπάρχουν πολλοί. Η εταιρία κάνει απλώς μια πρόταση βατή απο τους περισσότερους.

Μπορείς να το τοποθετήσεις όπου θέλεις, αρκεί να τηρούνται οι κανόνες ώστε να μπορεί να δουλέψει.

Επίσης πάρτε ιδέες και απο άλλους κατασκευαστές & χρήστες, μην περιορίζεστε στο τι προτείνει ο συγκεκριμένος.

Όσο για το πόσο ασφαλές είναι, έχει μια ιστορία 35 ετών στα δίκυκλα χωρίς προβλήματα ασφάλειας.

Πρόβλημα μπορεί να έχεις μόνο αν η ροή είναι ΠΟΛΥ περισσότερο πλούσια από ότι πρέπει (λάθος ρύθμιση ή και ιξώδες).

Γενικά το ιδανικό είναι να έχεις ένα ελάχιστο πιτσίλισμα, σχεδόν μη παρατηρήσιμο. Εγώ το έχω στη μία σταγόνα ανά 60”, και σε ταχύτητες Ε.Ο. θέλει μάλλον αύξηση αλλά δεν το θυμάμαι ποτέ και ας είναι πανεύκολο...

Και όπως έχω αναφέρει προηγουμένως, το εντάσσουμε στην περιοδική συντήρηση της μηχανής μας. Ελέγχουμε την λειτουργία του, και αν η εγκατάσταση μας έχει παραμείνει όπως πρέπει. (Σε εμένα είχε σπάσει ο σφιγκτήρες που συγκρατούσε τον ψεκαστήρα, και σκλήρυνε η σωλήνα αλλά αυτό εσάς δεν είναι κάτι που θα σας απασχολήσει).
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1070
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 - Τοποθέτηση συστήματος λιπάνσεως αλυσίδας TUTORO.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Δεκ 14, 2017 9:05 am

Ste7ios έγραψε:Για την εγκατάσταση δεν υπάρχει ένας δρόμος. Υπάρχουν πολλοί. Η εταιρία κάνει απλώς μια πρόταση βατή απο τους περισσότερους.

Μπορείς να το τοποθετήσεις όπου θέλεις, αρκεί να τηρούνται οι κανόνες ώστε να μπορεί να δουλέψει.

Επίσης πάρτε ιδέες και απο άλλους κατασκευαστές & χρήστες, μην περιορίζεστε στο τι προτείνει ο συγκεκριμένος.

Όσο για το πόσο ασφαλές είναι, έχει μια ιστορία 35 ετών στα δίκυκλα χωρίς προβλήματα ασφάλειας.

Πρόβλημα μπορεί να έχεις μόνο αν η ροή είναι ΠΟΛΥ περισσότερο πλούσια από ότι πρέπει (λάθος ρύθμιση ή και ιξώδες).

Γενικά το ιδανικό είναι να έχεις ένα ελάχιστο πιτσίλισμα, σχεδόν μη παρατηρήσιμο. Εγώ το έχω στη μία σταγόνα ανά 60”, και σε ταχύτητες Ε.Ο. θέλει μάλλον αύξηση αλλά δεν το θυμάμαι ποτέ και ας είναι πανεύκολο...

Και όπως έχω αναφέρει προηγουμένως, το εντάσσουμε στην περιοδική συντήρηση της μηχανής μας. Ελέγχουμε την λειτουργία του, και αν η εγκατάσταση μας έχει παραμείνει όπως πρέπει. (Σε εμένα είχε σπάσει ο σφιγκτήρες που συγκρατούσε τον ψεκαστήρα, και σκλήρυνε η σωλήνα αλλά αυτό εσάς δεν είναι κάτι που θα σας απασχολήσει).
Για την εγκατάσταση  επειδή ερμηνεύουν πολλοί τα πράγματα με διάφορους τρόπους και ακόμα και όταν τα γράφουμε γίνονται αντιληπτά επίσης με διάφορους τρόπους δεν θα συμφωνήσω μαζί σου και θα επαναλάβω ότι η δική μου συμβουλή είναι να ακολουθηθούν οι οδηγίες του κατασκευαστή. Οτιδήποτε άλλο όποιος κάνει θα το κάνει με δική του ευθύνη.



Μία σταγόνα έως δύο βαριά το λεπτό είναι η στατική ρύθμιση που προτείνει και η TUTORO με τις οδηγίες της.
Έτσι ρυθμίστηκε αρχικά πλην όμως κατά τη δοκιμή απαιτήθηκε μείωση κατά 1/4 της στροφής τελικά.

Ενδεχομένως να απαιτηθεί άλλη ρύθμιση για εθνική με υψηλές ταχύτητες και άλλη σε χωματόδρομο. Δεν ξέρω θα το δούμε στην πορεία.

Για τα υπόλοιπα συμφωνώ απολύτως.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27440
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 - Τοποθέτηση συστήματος λιπάνσεως αλυσίδας TUTORO.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Πεμ Δεκ 14, 2017 9:20 am

Διαφωνώ. Οι κανόνες είναι σαφέστατοι, ξεκάθαροι και δεν χωρούν ερμηνείες. Τους ακολουθείς κατά γράμμα και δεν υπάρχει πρόβλημα.

Αν δεν το έχεις και τις οδηγίες να ακολουθήσεις κατά γράμμα η πατάτα πάλι μπορεί να συμβεί και η ευθύνη είναι πάντα δική σου, σε καμία περίπτωση του κατασκευαστή.

Αν δεν μπορεί κάποιος, ενήλικας είναι, ξέρει τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνει.
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1070
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 - Τοποθέτηση συστήματος λιπάνσεως αλυσίδας TUTORO.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Δεκ 14, 2017 9:22 am

Ste7ios έγραψε:Διαφωνώ. Οι κανόνες είναι σαφέστατοι, ξεκάθαροι και δεν χωρούν ερμηνείες. Τους ακολουθείς κατά γράμμα και δεν υπάρχει πρόβλημα.

Αν δεν το έχεις και τις οδηγίες να ακολουθήσεις κατά γράμμα η πατάτα πάλι μπορεί να συμβεί και η ευθύνη είναι πάντα δική σου, σε καμία περίπτωση του κατασκευαστή.

Αν δεν μπορεί κάποιος, ενήλικας είναι, ξέρει τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνει.
Πού διαφωνείς ?
Στο ότι συνιστάται να ακολουθηθούν οι οδηγίες της TUTORO για την τοποθέτηση του συστήματός της ή κάπου αλλού ?

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27440
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 - Τοποθέτηση συστήματος λιπάνσεως αλυσίδας TUTORO.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Πεμ Δεκ 14, 2017 10:26 am

Όχι σε καμία περίπτωση. Οι οδηγίες είναι σαφέστατες στο πως πρέπει να στηθεί το σύστημα και δεν χωράνε πατέντες ή το τι μπορεί να πιστεύει ο καθένας.

Το που θα τοποθετηθεί όμως το δοχείο λαδιού είναι απλώς μια πρόταση απο τις πολλές που υπάρχουν.

Και επειδή έχουν δει πολλά τα μάτια μου, όταν πιστέυετε οτι κάτι που έχετε στο μυαλό θα παίξει όπως ΝΟΜΙΖΕΤΕ, σκεφτήτε το διπλά, τριπλά, καλύτερα, ολοκληρωμένα.

Π.χ. το να σκεφτείς ότι θα βάλεις ένα λαμάκι για να στηρίξεις κάτι δεν αρκεί, δεν λέει τίποτα. Έχεις σκεφτεί τι γίνεται σε εκείνο το σημείο; Τι δυνάμεις δέχεται εκεί απο τον αέρα που έρχεται από διάφορες κατευθύνσεις; Ότι πρέπει να αντέχει να κρεμαστείς επάνω του και να μην καταλαβαίνει τίποτα (που λέει ο λόγος αλλά καταλαβαίνετε τι θέλω να πωWink.

Αν υπάρχει περίπτωση να εμπλακεί με την κίνηση του ψαλιδιού; Τι θα συμβεί αν εμπλακεί;

Γνώθι σαυτόν παίδες... Τα πράγματα έχουν περισσότερες απο μια πτυχές και εμείς συνήθως δεν βλέπουμε ούτε τη μία...
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1070
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 - Τοποθέτηση συστήματος λιπάνσεως αλυσίδας TUTORO.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Δεκ 14, 2017 10:36 am

Συμφωνώ απολύτως Στέλιο.
Αυτά προσπαθώ να πω ακριβώς.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27440
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 - Τοποθέτηση συστήματος λιπάνσεως αλυσίδας TUTORO.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Ιαν 11, 2018 12:42 pm

Και η τοποθέτηση του Αλέξανδρου : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Σε απορίες δεν θα μπορέσω να απαντήσω εγώ.
Αν υπάρχουν ρωτήστε και αν τα δει ο Αλέξανδρος θα σας απαντήσει.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27440
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 - Τοποθέτηση συστήματος λιπάνσεως αλυσίδας TUTORO.

Δημοσίευση από Cube capacity Την / Το Πεμ Ιαν 11, 2018 1:18 pm

Σάββα η hazard area που λέει και το μανουαλ λέει ότι το κάτω μέρος του τουτορο πρέπει να είναι 10 με 13 πόντους από το προστατευτικό της αλυσίδας;;

Δλδ τοποθετεις το τουτορο (όπου το βάλεις) και μετά μετράς από το κάτω μέρος του μέχρι το προστατευτικό της αλυσίδας να είναι 10 με 13 πόντους;;

Η ισχύει κάτι άλλο;;
avatar
Cube capacity

Αριθμός μηνυμάτων : 393
Ημερομηνία εγγραφής : 10/08/2017
Ηλικία : 40
Τόπος : Αθηνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 - Τοποθέτηση συστήματος λιπάνσεως αλυσίδας TUTORO.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Ιαν 11, 2018 1:52 pm

Cube capacity έγραψε:Σάββα η hazard area που λέει και το μανουαλ λέει ότι το κάτω μέρος του τουτορο πρέπει να είναι 10 με 13 πόντους από το προστατευτικό της αλυσίδας;;

Δλδ τοποθετεις το τουτορο (όπου το βάλεις) και μετά μετράς από το κάτω μέρος του μέχρι το προστατευτικό της αλυσίδας να είναι 10 με 13 πόντους;;

Η ισχύει κάτι άλλο;;
Ναι έτσι λέει το σχεδιάγραμμα των οδηγιών του με βάση την κίνηση της αναρτήσεως.

Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι ότι : 
-Το σημείο στο πατητήρι του συναναβάτη είναι ακίνητο και 
-Κινείται το ψαλίδι του μοτό ανάλογα με τη διαδρομή της ανάρτησης.

Οπότε το βάζουμε και μετά έχουμε ένα παρατηρητή και κουνώντας αφού κάτσουμε στη σέλα (χοροπηδώντας ει δυνατόν), το μοτό βλέπουμε αν υπάρχει έστω και υπόνοια να βρει.

Όμως εσύ έχεις ένα τεράστιο πλεονέκτημα ήτοι το <<τρικάβαλο >> του Θοδωρή.
Μετά την πρόσφατη βόλτα που κάναμε και πήγαν όλα καλά είναι σίγουρο πως η τοποθέτησή του είναι άριστη.
Μιλάω για [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] 

Βλέπεις ότι είναι έξω από την επικίνδυνη ζώνη στου Θοδωρή οπότε δεν ενδιαφέρει η απόσταση.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27440
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 - Τοποθέτηση συστήματος λιπάνσεως αλυσίδας TUTORO.

Δημοσίευση από Cube capacity Την / Το Πεμ Ιαν 11, 2018 1:58 pm

Ναι το έχω δει του Θοδωρή απλά εγώ σκεφτόμουνα άλλο σημειο το οποιο μου αφήνει από κάτω 8.5 πόντους με το βάρος της μότο μόνο.
avatar
Cube capacity

Αριθμός μηνυμάτων : 393
Ημερομηνία εγγραφής : 10/08/2017
Ηλικία : 40
Τόπος : Αθηνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 - Τοποθέτηση συστήματος λιπάνσεως αλυσίδας TUTORO.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Ιαν 11, 2018 2:13 pm

Cube capacity έγραψε:Ναι το έχω δει του Θοδωρή απλά εγώ σκεφτόμουνα άλλο σημειο το οποιο μου αφήνει από κάτω 8.5 πόντους με το βάρος της μότο μόνο.
Μπορεί να κάτσει μπορεί και όχι Γιώργο.
Καλύτερα να κινηθείς με γνώμονα την ασφάλεια και όχι την ομορφιά.
Επίσης σκέψου την κατάσταση όχι μονοκάβαλο αλλά δικάβαλο και με φορτίο που ενδεχομένως θάχεις.

Μπορείς με πρόχειρη τοποθέτηση να ελέγξεις αν τα περιθώριά σου είναι καλά.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27440
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 2 από 2 Επιστροφή  1, 2

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης