HONDA PCX 150 - Αλλαγή δισκόπλακας

Πήγαινε κάτω

HONDA PCX 150 - Αλλαγή δισκόπλακας

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Νοε 01, 2017 1:42 pm

Μετά την εκκίνηση με το λουκέτο δισκόφρενου της ABUS στράβωσε η δισκόπλακα και έπρεπε να αλλαχθεί.


Η εργασία ξεκίνησε με χαλάρωση των παξιμαδιών - βιδών του κεντρικού άξονα του μπροστινού τροχού, της δαγκάνας του φρένου και της στηρίξεως των μαρκουτσιών των υγρών φρένων όσο ο μπροστινός τροχός πάταγε στο έδαφος. Πρωτίστως όμως πιέστηκε η δαγκάνα ούτως ώστε να μπουν τα έμβολα μέσα και να μας διευκολύνει στην αφαίρεση και ιδίως στην επανατοποθετηση : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Τα εργαλεία που χρειάζονται για να γίνει η δουλειά είναι αυτά : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Μια λεπτομέρεια της παλιάς δισκόπλακας (στραβής) γιατί η τοποθέτηση της νέας πρέπει να γίνει έτσι ώστε να φαίνονται τα γράμματα που διακρίνονται στη φωτό :


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Στη συνέχεια σηκώνουμε το σκούτερ χρησιμοποιώντας εδώ πατέντες και ευρεσιτεχνίες μιας και όποτε το LIDL βγάζει το γρύλο έχω καβούρια στην τσέπη   ...και αφαιρούμε την δαγκάνα και τον τροχό με την βοήθεια δεύτερου ατόμου (έρμη σύζυγο, παιδιά κλπ) με την τακτική πατάω εγώ την ουρά και βάζε εσύ από κάτω πράμα....  Δοκιμάζουμε την πατέντα μας μη σκάσει κάτω και μας έρθουν 130 κιλά στα χέρια, κάνουμε τον   και προχωράμε : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Λύνουμε τη στραβή δισκόπλακα : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Τη βλέπουμε σε λεπτομέρεια (την στραβή) και διακρίνουμε και την εταιρεία κατασκευής της : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Αυτή η εταιρεία χρησιμοποιείται στα καινούργια μοντέλα ενώ των προηγουμένων μοντέλων από το οποίο και μπήκε η νέα δισκόπλακα δεν έγραφε τίποτα : 


Η νέα που τοποθετήθηκε : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Η στραβωμένη , μα πολύ στραβωμένη όπως φαίνεται από την κακή δυστυχώς φωτό : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Σειρά έχει η τοποθέτηση της δισκόπλακας και στη συνέχεια η τοποθέτηση του τροχού, της δαγκάνας και της βίδας στερεώσεως των μαρκουτσιών. 
 Στις βίδες της δισκόπλακας και της δαγκάνας των φρένων μπήκε και κόλλα σπειρωμάτων. Οι βίδες της δισκόπλακας (άλλεν) σφίχτηκαν <<σταυρωτά>>. Ο άξονας πριν μπει επαλείφθηκε ελαφρώς με γράσο όπως ορίζει το εγχειρίδιο συντηρήσεως.


Οι ροπές που σφίχτηκαν τα πάντα σύμφωνα με το εγχειρίδιο συντηρήσεως είναι αυτές : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Τα τοποθετούμε όλα λοιπόν σφίγγοντας ελαφρά


 και η όψη είναι αυτή : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Αφαιρούμε τα στηρίγματα και σφίγγουμε με δυναμόκλειδο : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Είμαστε έτοιμοι και βγαίνουμε για δοκιμή στο δρόμο.
Όλα καλά και τέλος καλό όλα καλά.


Στο σημείο αυτό να ευχαριστήσω τον Γιώργο για την άριστη δισκόπλακα πούχε βγάλει για πούλημα, που την πήρα μεταξύ άλλων και ορίστε που χρειάστηκε σχεδόν άμεσα.


Η δισκόπλακα που βγήκε είχε 3.600 περίπου χλμ και αυτή που μπήκε περί τις 2-2.500.


Ελπίζω να βοηθήσει όποιον τυχόν θελήσει να αλλάξει και αυτός την δισκόπλακά του. Υπόψη ότι και για το 125 και για το 150 ειναι οι ίδιες όπως διαπιστώθηκε. Αυτή που μπήκε ήταν από 125άρι. Ίδια τα πάντα μετρημένα.


Το PCXάκι ρολάρει χαρούμενο ξανά ! 

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26297
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης