BENELLI TRK 502 - TEST RIDE και εντυπώσεις.

Πήγαινε κάτω

BENELLI TRK 502 - TEST RIDE και εντυπώσεις.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Σεπ 29, 2017 7:54 pm

Το BENELLI TRK502 είναι μεταξύ άλλων μια νέα προσπάθεια αναβίωσης της ιστορικής εταιρείας.


Ιστορία της εταιρείας θα βρείτε [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]



Λεπτομέρειες του μοντέλου και ιστοσελίδα του θα βρείτε στην Ελληνική αντιπροσωπεία του [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] .



Σήμερα λοιπόν πήγαμε στην Ελευσίνα για να δούμε - δοκιμάσουμε το νέο μοντέλο.

Ξεκινάμε με λεπτομερείς φωτό του μοντέλου : 

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Συνεχίζεται.........

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27847
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: BENELLI TRK 502 - TEST RIDE και εντυπώσεις.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Σεπ 29, 2017 8:04 pm

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27847
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: BENELLI TRK 502 - TEST RIDE και εντυπώσεις.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Σεπ 29, 2017 9:13 pm

Να ξεκινήσω την κριτική λέγοντας ότι εγώ δεν το οδήγησα αλλά ο Κυριάκος.
Προσωπικά ασχολήθηκα με την λεπτομερή εξέτασή του και τη συζήτηση με τον αντιπρόσωπο σχετικά με αυτά που θα διαβάσετε ακολούθως.


Μετά από τα παραπάνω ο καθείς θα αναλύσει αυτά που έμαθε - είδε - διαπίστωσε.
Ο Κυριάκος θα σας πει το <<ζουμί>> όλων αυτών που βλέπουμε ήτοι για την συμπεριφορά του μοτό στο δρόμο.
Εγώ τα λοιπά όσο είναι δυνατόν και για τους δύο βέβαια διότι με ένα test ride 50 χλμ μπορείς να διαπιστώσεις κάποια πράγματα αλλά για να γνωρίσεις οποιοδήποτε μοτό πρέπει να συμβιώσεις μαζί του τουλάχιστον για καμιά 12αριά χιλιάδες χλμ κατά τη γνώμη μου.


Ξεκινώ από τον Δημήτρη τον αντιπρόσωπο ο οποίος μας καλοδέχθηκε, ήταν ευγενέστατος και τακτοποίησε το θέμα του test ride άμεσα μετά από τηλεφωνική επικοινωνία βεβαίως. Εμένα με ανέχθηκε για πολύ ώρα και απαντούσε ευχαρίστως σε όλες τις ερωτήσεις μου και δεχόταν τα όποια <<μελανά>> σημεία του ανέφερα επισημαίνοντας ότι θα αναφερθούν στην εταιρεία ως παρατηρήσεις γιατί βέβαια δεν ήταν μόνο δικά μου.


Ένα μεγάλο ευχαριστώ λοιπόν στον ευγενέστατο Δημήτρη ευχόμενοι καλές δουλειές και η εταιρεία να πάει εξαιρετικά ! 


Πάμε τώρα στο μοτό.


Μου άρεσε πολύ ! 
Είναι φορτωμένο στην κυριολεξία με αξεσουάρ που σε άλλα πληρώνουμε αδρά να βάλουμε.
Ας ρίξουμε μια ματιά να τα δούμε : 
-Βάση μπαγκαζιέρας και πλαϊνών βαλιτσών, πίσω φτεράκι και τύπου BMW λασπωτήρας για τα νερά (αναλογιστείτε πόσο κάνουν σαν εξτρά αυτά) :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Κάγκελα προστασίας με μανιταράκι εσωτερικά, που δεν χτυπάει τίποτα σε κακή στιγμή όπως το είδα, προέκταση μπροστινού φτερού που όμως όπως είδαμε όταν ήρθε ο Κυριάκος χμμμ κάνει μικρή δουλίτσα γιατί λασπούλες περάσανε, καλύμματα τσιμουχών μπροστινού : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Κάλυμμα προστασίας ψυγείου : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Χούφτες :


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Πρίζα φορτίσεως : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Και συνεχίζουμε εκτός αξεσουάρ που όπως βλέπουμε το μόνο που λείπει από ότι θα θέλαμε είναι θερμαινόμενα γκριπς και προβολάκια, με τα υπόλοιπα πρώτης τοποθετήσεως - εξοπλισμού που μας άρεσαν.


Ελαστικά πρώτης τοποθετήσεως PIRELLI ANGEL παρακαλώ : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Όμορφο κλειδί αλλά δεν ξέρουμε ούτε δυστυχώς το ρώτησα, αν έχει immobilizer για προστασία : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Κουμπί απενεργοποιήσεως ABS κατά τις επιθυμίες του αναβάτη : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



LED παντού :


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]





Αφού είδαμε τι μας άρεσε πάμε και στο τι ΔΕΝ μας άρεσε τώρα.


Πρώτα από όλα αμαυρώνει την υπόλοιπη πανέμορφη εικόνα η δουλειά βαφής που έγινε στο πλαίσιο του μοτό : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Στερέωση με δεματικά tie up τώρα σε επίσημο σχεδιασμό εταιρείας χμμμμμ μάλλον θυμίζουν τη δουλειά τη δικιά μου την ερασιτεχνική στο ερασιτεχνικό γκαράζ μου για να <<πιάσω>> τα προβολάκια που έβαλα μόνος μου στα κάγκελα προστασίας για να γλυτώσω τα λεφτά των <<μάνα>>....θα μπορούσαν νάταν καλύτερα σχεδιασμένα - υλοποιημένα : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Το μπροστινό με το φίλτρο λαδιού και τις εξατμίσεις αρκετά εκτεθειμένο σε καμιά πέτρα ή κάτι σκληρό του δρόμου που άμα το <<φάει>> το φίλτρο ίσως νάχουμε άσχημα ξεμπερδέματα....: 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Μου άρεσε ο ήχος του ! 
Πολύ όμως ! 


Από πλευράς συντηρήσεως τώρα ....μου τάπε ο Δημήτρης και αν θυμάμαι καλά γιατί δυστυχώς δεν σημείωσα... Embarassed κάθε 5-6.000 θέλει σέρβις λαδιών και κάθε 12.000 μπουζί - βαλβίδες. Τιμές αναλωσίμων δεν είναι γνωστές, μούπε ο Δημήτρης ότι είναι φθηνά αλλά το <<φθηνά>> έχει διαφορετική έννοια για τον καθένα οπότε εδώ δυστυχώς όποιος τυχόν ενδιαφερθεί για το μοντέλο θα πρέπει να τα ρωτήσει - διευκρινίσει ο ίδιος.


Τελειώνω με την τιμή.
6.500 ευρώ +ότι έξοδα έχουν τα τέλη ταξινόμησης για να βγουν οι πινακίδες που αυτά ποικίλουν από έμπορο σε έμπορο.


Ανταγωνιστές του όπως το επίσης δικύλινδρο CB 500 της HONDA κοστίζει τιμή τιμοκαταλόγου 7.150 + ότι έξοδα επίσης έχουν οι πινακίδες,  που όπως ξέρουμε όμως σε περίπτωση μετρητών κλπ κατεβαίνει αρκετά.


Τελική άποψή μου είναι ότι μου αρέσει.
Πρόκειται για μια νέα προσπάθεια της ιστορικής εταιρείας που εύχομαι ολόψυχα να πάει καλά.


Ο αντιπρόσωπός του όπως φαίνεται στην ιστοσελίδα της εταιρείας είναι στη Θεσσαλονίκη.
Δεν τον ξέρω ποιος είναι και δεν ξέρω πως θα αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις υποστηρίξεως του μοντέλου.
Προσωπικά είμαι συνηθισμένος να ζητώ αναλώσιμα - ανταλλακτικά σε μοτό 25ετίας και να μην έχω κανένα πρόβλημα, τώρα εδώ όποιος το πάρει θα είναι και το <<πειραματόζωο>> που θα δει τι θα γίνει από πλευράς υποστηρίξεως.


Ο Δημήτρης που το ρώτησα επίμονα με διαβεβαίωσε πως το οτιδήποτε χρειαστεί είναι εδώ μέσα σε ένα μήνα και ότι δεν υπάρχει πρόβλημα αλλά μεταξύ της θεωρίας και της πράξεως μεσολαβεί μεγάλο διάστημα.
Μόνο για αυτούς τους λόγους προσωπικά δεν θα τόπαιρνα και θα πήγαινα στα <,σίγουρα>> πλην όμως και γιαυτό είναι και τόσο φορτωμένο με αξεσουάρ που έχουν πολλά λεφτά για να τα βάλεις μετά αφού οι <<σίγουροι>> δεν έχουν τίποτα ακριβώς γιατί είναι <<σίγουροι>>.


Παρακαλώ τον Κυριάκο να πάρει το λόγο όποτε μπορέσει και να μας πει τι είδε από πλευράς test ride.


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27847
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: BENELLI TRK 502 - TEST RIDE και εντυπώσεις.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Σαβ Σεπ 30, 2017 1:35 pm

Μου πάει ?

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27847
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: BENELLI TRK 502 - TEST RIDE και εντυπώσεις.

Δημοσίευση από Θανος.Κ Την / Το Σαβ Σεπ 30, 2017 7:28 pm

Θυμάμαι την αναφορά του Κυριάκου κ παλαιότερα για το συγκεκριμένο. Πραγματικά Value for Money πρόταση.

Τωρα στο ερώτημα ποιος θα κάνει το πειραματόζωο Σαββουλη μου, όποιος εχει υπομονη/ άλλο μότο/ χρημα ειναι η γνωμη μου.

Πάντως σκέφτομαι από τη μια σε φτιάχνει η ύπαρξη των αξεσουάρ που αλλου τα ακουμπάς αδρά κ σε χαλάει κατι στις λεπτομέρειες.

Ευχαριστούμε πολύ για τη περιγραφή φιλε.

Άντε βρε Κυριακο για πες κ εσύ τις εντυπώσεις σου αγαπητέ.

Εν αναμονη
avatar
Θανος.Κ

Αριθμός μηνυμάτων : 1462
Ημερομηνία εγγραφής : 12/03/2013
Ηλικία : 33
Τόπος : Προτεκτοράτο Ε.Ε.

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: BENELLI TRK 502 - TEST RIDE και εντυπώσεις.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Σαβ Σεπ 30, 2017 7:53 pm

Θανος.Κ έγραψε:Θυμάμαι την αναφορά του Κυριάκου κ παλαιότερα για το συγκεκριμένο. Πραγματικά Value for Money πρόταση.

Τωρα στο ερώτημα ποιος θα κάνει το πειραματόζωο Σαββουλη μου, όποιος εχει υπομονη/ άλλο μότο/ χρημα ειναι η γνωμη μου.

Πάντως σκέφτομαι από τη μια σε φτιάχνει η ύπαρξη των αξεσουάρ που αλλου τα ακουμπάς αδρά κ σε χαλάει κατι στις λεπτομέρειες.

Ευχαριστούμε πολύ για τη περιγραφή φιλε.

Άντε βρε Κυριακο για πες κ εσύ τις εντυπώσεις σου αγαπητέ.

Εν αναμονη
Νάσαι καλά Θάνο.



Με την ευκαιρία θα πω δύο κουβέντες εγώ γιατί δεν ξέρω αν ο Κυριάκος προλάβει να γράψει.


Έλειπε αρκετή ώρα.
Έφτασε μέχρι Καντήλι οπότε υπήρξε ποικιλία διαδρομών.


Διαπίστωσε πως το μοτό είναι πάρα πολύ καλό μέχρι εντυπωσιακά καλό, με ωραία φρένα, οδική συμπεριφορά και ελαστικό κινητήρα που τραβάει από χαμηλά.


Η σέλα του με την κάπως περίεργη θέση του τεπόζιτου κουράζει τον ψηλό αναβάτη και αυτό ήταν το μοναδικό μειονέκτημα που είδε.
ΕΝΤΙΤ : Παραπονέθηκε και για τον σχετικά μικρό λεβιέ ταχυτήτων που τον δυσκόλεψε στις αλλαγές με την μπότα που φόραγε.


Δεν τον ρώτησα (το ξέχασα) αν έχει καβαλήσει το 500άρι το CB να μας έκανε μια σύγκριση ή να μούλεγε αν έχει κάτι παραπάνω ή αν είναι καλύτερο - χειρότερο ή το ίδιο.


Εκτιμώ, αν κρίνω ότι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναφέρει ότι <<πουλάει νεφρό>>  lol! μαζί με τις παραπάνω φωτογραφίες, ότι του άρεσε τόσο που θα το αγόραζε άμεσα αν υπήρχαν λεφτά.


Αυτά από μένα μέχρι να γράψει ο Κυριάκος ή αν δεν γράψει να κλείσει το θέμα ομαλά και με τις εντυπώσεις που προσπάθησα να μεταφέρω.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27847
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: BENELLI TRK 502 - TEST RIDE και εντυπώσεις.

Δημοσίευση από Cube capacity Την / Το Κυρ Οκτ 01, 2017 8:44 am

Αρκετά εντυπωσιακό!!!

Τα περιφερειακά του δεν δεν παίζονται.
avatar
Cube capacity

Αριθμός μηνυμάτων : 404
Ημερομηνία εγγραφής : 10/08/2017
Ηλικία : 40
Τόπος : Αθηνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: BENELLI TRK 502 - TEST RIDE και εντυπώσεις.

Δημοσίευση από Pappous Vatraxos Την / Το Κυρ Οκτ 01, 2017 2:43 pm

Θα γράψω ρε σεις, τα πάντα, αναλυτικά, απλά τρέχω ελεεινά.
Λίγο υπομονή και σήμερα ή αύριο θα το καταφέρω...
avatar
Pappous Vatraxos

Αριθμός μηνυμάτων : 295
Ημερομηνία εγγραφής : 07/09/2012
Ηλικία : 37
Τόπος : Γύφτισσα Αγιά Βαρβάρα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: BENELLI TRK 502 - TEST RIDE και εντυπώσεις.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Κυρ Οκτ 01, 2017 7:18 pm

Pappous Vatraxos έγραψε:Θα γράψω ρε σεις, τα πάντα, αναλυτικά, απλά τρέχω ελεεινά.
Λίγο υπομονή και σήμερα ή αύριο θα το καταφέρω...

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27847
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: BENELLI TRK 502 - TEST RIDE και εντυπώσεις.

Δημοσίευση από Pappous Vatraxos Την / Το Δευ Οκτ 02, 2017 4:28 pm

Έχω από την Παρασκευή  που έχω βάλει αγγελία το νεφρό μου,
δεν έχω κάποιον ενδιαφερόμενο, μέχρι στιγμής...!!!
Μάλλον για ανταλλαγή πάμε...
εγώ δίνω νεφρό και οι υπόλοιποι μου δίνουν τα "φρύδια" τους...!!! Razz


(Έτσι για να ξεκινήσουμε χιουμοριστικά...)


Πάμε λοιπόν...


BENELLI TRK 502 TEST RIDE + ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ...


Εισαγωγή...
Οι περισσότεροι γνωρίζατε ήδη, την αγάπη μου και τον ενδιαφέρον μου,
για την εν λόγω μοτοσυκλέτα...
Την είδα σαν πρότζεκτ πριν 3 χρόνια και την περίμενα με αγωνία, από το 2015,
που κυκλοφόρησε στον υπόλοιπο κόσμο...
Είχα ρωτήσει στην έκθεση που έγινε στο Γκάζι τον Απρίλη του 2016
και συμμετείχε με περίπτερο η Benelli και μου είχαν πει για άφιξη, Οκτώβρη του 16.
Όλο αυτό το διάστημα, έβλεπα βιντεάκια από εξωτερικό και διάβαζα όποιο άρθρο και κριτική γινόταν.
Τελικά, η μοτό ήρθε επίσημα στα μέσα του 17.


Ήξερα εξ αρχής ότι ο εισαγωγέας διαθέτει όχημα για test ride
και στο πίσω μέρος του μυαλού μου, είχε καρφωθεί η ιδέα.
Αποφάσισα λοιπόν να κάνω δώρο στον εαυτό μου, ανήμερα της ονομαστικής εορτής μου,
μια βολτίτσα με την υποψήφια μέλλουσα κυρία μου.
Μετά από ενημέρωση-πρόσκληση προς τον Σάββα,
που ήξερε από 1ο χέρι την "αδυναμία" μου για το εν λόγω όχημα,
τον πήρα για παρέα και για να έχω μια 2η πιο αντικειμενική γνώμη,
καθότι εγώ σαν "ερωτευμένος" θα έβλεπα αυτά που ήθελα
και όχι αυτά που δείχνει πραγματικά η μηχανή.


(Επίσης πήρα και κάλεσα ΜΟΝΟ τον Σάββα,
γιατί είμαι κομπλεξικός, μυστικοπαθής, αντικοινωνικός, ηθικά ανασφαλής
και δεν ήθελα με τίποτα να συγκριθεί το "υπερόπλο" αυτό,
με άλλα "σοβαρά και ΣΩΣΤΑ" γιαπωνέζικα μοτόρια,
που θα απεδείκνυαν, ότι το μοτόρι είναι για πέταμα...!!!
Λες και μοτοσυκλετιστή θα με κάνει η μηχανή που καβαλάω...!!!


Η διαφορά Ψυχολόγου με Ψυχίατρο, είναι ότι στον 1ο,
πας με τη θέλησή σου, φορώντας ότι ρούχα γουστάρεις
και συζητάτε για τα θέματά σου, πίνοντας καφέ,
ενώ στον 2ο, σε πάνε άλλοι με το ζόρι, φορώντας μόνο,
ένα άσπρο, μακρυμάνικο πουκάμισο, που δένει πισθάγκωνα
και συζητάτε, αφού σου δώσει να πιείς, μια χούφτα χάπια...!!!
I REST MY CASE...!!!)


Πίσω στα της μηχανής τώρα...


Όταν πήρα το ZONGSHEN το 2014, πληρούσε τα κριτήρια και τις προδιαγραφές,
που ήθελα και θέλω, από μια μηχανή, για μένα, τις ανάγκες μου και την χρήση που ζητάω.
Είχα πει λοιπόν από τότε, πως αν όλα αυτά που έχει ο Κινέζος μου, βγουν σε περισσότερα κυβικά,
τότε πολύ ευχαρίστως, να το συζητήσουμε το θέμα.
Και η Benelli, μάλλον με άκουσε 1η...


Οn-off, με τεράστιο ντεπόζιτο 20 λίτρων, τρομερή αυτονομία και κατανάλωση,
ευέλικτο κινητήρα που να μπορεί να με πάει παντού και να κάνει ότι καπρίτσιο ζητήσω,
ταξιδιάρικο, άνετο για συναναβάτη, καλοζυγισμένο για τους ελληνικούς δρόμους,
με σοβαρά φρένα και όχι 2πιστονες μέτριες δαγκάνες, (βλέπε v-strom),
σύγρονη σχεδίαση και περιφερειακά που δεν θα κοστίζουν ένα μισθό,
ούτε θα θέλω +2 χιλιάρικα για να το εξοπλίσω με κάγκελα, χούφτες, προστασίες, μπρίζες κλπ κλπ.
και φυσικά, να είναι ένα μηχανάκι που με κ@υλώνει όταν το βλέπω και με ξεκ@υλώνει, όταν το καβαλάω...!!!


Μέχρι εδώ, καλά τα πήγε η Benelli.
Ώρα για να αποκτήσω προσωπική άποψη και εμπειρία.


Το τεστ κλείστηκε από το τηλέφωνο σε λίγα λεπτά,
ο Δημήτρης εξυπηρετικότατος και φιλικότατος,
με νοοτροπία που δεν προσπάθησε να μου το εκθειάσει σαν σύγχρονο θαύμα.
Συζητήσαμε για λίγο, ανταλλάξαμε απόψεις και μου είπε πως θα τα πούμε αναλυτικότερα,
αφού γυρίσω, γιατί δεν ήθελε να με επηρεάσει, θετικά ή αρνητικά.
Αν και μου επισήμανε ότι λόγω σωματότυπου, θα είχα θέμα με την κοντή σέλα
και το πως θα κουμπώσω πάνω της, σε σημείο να μην με κουράσει, πράγμα στο οποίο είχε δίκιο.
Να σημειώσω στα ΠΟΛΥ θετικά, ότι επειδή δεν υπήρχε άλλο ραντεβού εκείνη την ημέρα για τεστ,
μόλις συμπλήρωσα τα χαρτιά, μου είπε...
"Πάρτο ΟΣΗ ώρα θες, πήγαινε όπου γουστάρεις και κάνε ότι θες".
Ούτε γύρνα σε 20 λεπτά, ούτε πρόσεχε, ούτε συνοδεία, ούτε τίποτα...!!!
Και ειλικρινά, κάποια στιγμή, θυμήθηκα ότι με περιμένει πίσω ο Σάββας και πήρα το δρόμο του γυρισμού,
γιατί αλλιώς θα έφτανα χαλαρότατα Λουτράκι και ίσως και πιο μακριά...!!!


Ξεκίνησα από Ελευσίνα λοιπόν και ακολούθησα την εξής [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]...


Λίγο βιτσιόζικο να ξεκινάς με μηχανή που δεν γνωρίζεις και να πηγαίνεις κατευθείαν να μπλέξεις μέσα στην καθημερινή κίνηση.
Κέντρο Ελευσίνας, με πολύ σταμάτα-ξεκίνα στα στενά, φανάρια και κίνηση.
Άψογη συμπεριφορά, που εξαφάνισε με το καλημέρα τα 230 κιλά πλήρους φόρτου.
Η μηχανή ξεκινάει με τη σκέψη, απλά αφήνοντας ομαλά το συμπλέκτη,
πράγμα που στα πρώτα λεπτά, με έκανε να την πατινάρω, γιατί χρησιμοποιούσα πολύ περισσότερο γκάζι, από όσο χρειαζόταν.
Αλλά ούτε λεπτό δεν δυσανασχέτησε ο κινητήρας. Δεν πέταξε κώλο, δεν έσβησε, δεν είχε λόξυγκα, τίποτα.
Απλά, ανεχόταν το καπρίτσιο μου και έκανε υπομονή μέχρι να το συνηθίσω.


Στα πρώτα 2χλμ και ενώ είμαι σταματημένος σε φανάρι, η αίσθηση που μου έβγαζε η μηχανή, ήταν παραπάνω από φιλική.
"Τι με κοιτάς περίεργα ρε φίλε...???!!! Αφού γνωριζόμαστε χρόνια. Κάνεις λες και με οδηγείς πρώτη φορά...!!!
Χαλάρωσε. Με ξέρεις, με έχεις ζυγίσει καλά, ξέρεις τα χούγια μου, βρήκες το γκάζι μου, χαλάρωσε και απόλαυσέ με...!!!
Κοινώς, φιλικότατη ακόμα και για πραγματικά νέο και άπειρο αναβάτη...!!!


Σε λίγο και ενώ κινούμαι επί της Ηρώων Πολυτεχνείου, αποφασίζω να στρίψω αριστερά
και να πάρω την παλιά Εθνική που περνά μπροστά από τα διυλιστήρια.
Στροφή, ίσιωμα και δώσε γκάζι.
Ποιά 230 κιλά...???!!!
Πού πήγαν...???!!!
Υπάκουσε με τη σκέψη, επιτάχυνε προοδευτικότατα και γρήγορα και ήδη με έβαλε σε παιχνιδιάρικη διάθεση.
Στρίβει αποτελεσματικότατα, σε σημείο που ξεχνάς τον όγκο της, αποφεύγει λακκούβες και εμπόδια για πλάκα,
με στήσιμο, γεωμετρία και ζύγισμα που θα ζήλευαν πολλές εταιρίες, καταπίνει χλμ και κάνει απολαυστικό το σύνολο της οδήγησης...!!!


Έφτασα στο σημείο που έρχεται από τον παράδρομο των διοδίων και είτε συνεχίζεις ευθεία και πας παραλιακά, με το στροφιλίκι που έχει,
ή κόβεις δεξιά, ανεβαίνεις το βουνό, περνάς μέσα από τον οικισμό, ανεβαίνεις την ανηφόρα και βγαίνεις παραλληλα με την νέα εθνική,
στο κομμάτι που έχει ευθείες και καταλήγει στη γέφυρα των Μεγάρων... επέλεξα το 2ο και δεν μετάνιωσα καθόλου...!!!
Μέσα στο στροφιλίκι και το οικισμό, όλα χαλαρά. Στρίβει, φρενάρει, δεν κουράζει, σταματάει εκεί που θες
και σε συνδυασμό με την χαμηλή σέλα και το ύψος μου, δεν είχα ούτε στιγμή πρόβλημα διαχείρισης,
στο να κρατήσω μια κατά τα άλλα βαριά μηχανή 230 κιλών, στην κακή άσφαλτο που έχει εκείνη η περιοχή.
Βγήκα στις ευθείες λοιπόν και κάπου εκεί, ξεκίνησε ο κανιβαλισμός.
Όσοι ήδη κουραστήκατε, δείτε το βίντεο, που μοιάζει κατά 95% με τον τρόπο που το οδήγησα και γω...





Επιταχύνει πανέμορφα, στρίβει ολοκληρωμένα, φρενάρει αποτελεσματικότατα από οποιαδήποτε ταχύτητα
και τα σλάλομ είναι παιχνιδάκι, σε σημείο να κάνει την οδήγηση διασκεδαστική...!!!
Τόσο διασκεδαστική, που κάποια στιγμή, έπιασα τον εαυτό μου, να μονολογεί...
"μαλάκα ΗΡΕΜΑ, θα ξύσεις, αν το πλαγιάσεις κι άλλο...!!!"
Και κάπου εκεί μαζεύτηκα η αλήθεια είναι...


Σειρά είχε το όρος Καντήλι...!!!
Δεν το σήκωσα καντήλι, γιατί φοβήθηκα, έριξα βέβαια κάτι καντήλια σε αδέσποτα αρκουδόσκυλα που συνάντησα,
αλλά εκεί ανέλαβε η Benelli να με ξελασπώσει...
Θες ο όγκος, θες το ζύγισμα, θες η γραμμική επιτάχυνση, θες τα ξερόγκαζα, έκαναν τα αρκουδόσκυλα γατάκια
και παραμέρισαν κάτω από τον μπάσο ήχο της μαμάς εξάτμισης, που δεν την ένιωσα ούτε λεπτό να με ζεσταίνει.
Και παρόλο που οι σχέσεις μου με τις θρησκείες, δεν είναι και φανατικές, σε πολλά σημεία, αναφώνησα...
"ΘΕΕ ΜΟΥ...!!! Τι γλυκιά μπασαδούρα είναι αυτή...!!! Τι γαμάτο ήχο έχει αυτή η εξάτμιση...!!!
Ειδικά σε φάσεις που καρύδωνα το γκάζι, ο ήχος γινόταν ηδονικός...!!!


Λίγο off road δοκίμασα και το αντεστραμένο μπροστινό μου έδειξε ικανοποιητικότατη ανταπόκριση.
Καταπίνει ανωμαλίες για πλάκα, στήριζει και όρθια και καθιστή οδήγηση
και παρόλο που ΔΕΝ απενεργοποίησα το ABS στο χώμα, δεν είχα κανένα πρόβλημα...!!!
(Επιλογή απενεργοποίησης ABS σε ένα μηχανάκι μεσαίας κατηγορίας, δεν έχω δει ξανά σε καμία εταιρεία, πλην της BMW...!!! )


Το MCN, μοτοσυκλετιστικό περιοδικό και site της Αγγλίας, που το είχα πάντα σε υπόληψη,
ούτε λίγο ούτε πολύ ΕΘΑΨΕ στην κριτική του, το Benelli, σε σημείο που δημιούργησε ενστάσεις ανά τον κόσμο.
Αργό, ψόφιο, θεόβαρο, επικίνδυνο στα φρένα, ότι δηλαδή λίγο πολύ, λέει ο μέσος ξερόλας, γρήγορος ελληνάρας που έχει 1200 κυβικά για την Κηφισίας...!!!
Η αλήθεια είναι ότι επηρεάστηκα αρνητικά από το δημοσίευμα [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] και αυτός ήταν ο λόγος που με ώθησε να κάνω το test ride.
O Δημήτρης στην ZEN ONE RACING, μου είπε, οδήγα το πρώτα και το συζητάμε μετά.
Η άποψή μου λοιπόν, είναι ίδια με του τύπου στο παρακάτω βίντεο...
Μάλλον δεν τα πήραν από την Benelli, ή δεν κατάλαβαν τι οδηγούσαν...!!!
Κρίμα και το είχα σε υπόληψη, σαν αμερόληπτο και αντικειμενικό...
Αλλά όλοι έχουν μια γνωμη, όπως όλοι έχουν κι από ένα κώλο...!!! Τες πα...!!!


Στο παρακάτω βιντεάκι λοιπόν, τόσο ο τύπος που κάνει το τεστ, όσο και στα σχόλια από κάτω, όλοι λένε το ίδιο πράγμα.
Μας εξέπληξε θετικά.
Επίσης στο 5:20, απαντάει στο ερώτημα του Σάββα, σχετικά με σύκγριση τόσο στο 500αρι της Χόντα, όσο και στο NC700...!!!
Δεν έχω ιδία άποψη, δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη, αν έχει δίκιο ή όχι...





Αφού λοιπόν τελείωσα με το όρος Καντήλι, ξαναβγήκα στον παράπλευρο της εθνικής, αυτόν με τις ευθείες
και εκεί ξεκίνησε, άλλου είδους τεστ...
Κατέβασμα ταχύτητας στα 60χλμ/ώρα, 6η σχέση στο κιβώτιο και προοδευτικό καρύδωμα στο γκάζι...!!!
WOW...!!! Επιτάχυνε το ρημάδι από τα 60 στα 135, για πλάκα, χωρίς ζόρι, χωρίς αντίρρηση, χωρίς δισταγμό.
Ξανά...
Τσαρούχωμα φρένα, υπάκουσε άψογα, ικανοποιητικό το ABS, κατέβασμα ταχύτητας σε 2η σχέση,
60χλμ, 6η στο κιβώτιο και πάμε καρύδωμα τώρα... Γκααααααν... πάρτα μωρή άρρωστη...!!!
Και τα πήρε...!!! 60 στα 140 με καρύδωμα, προσπέραση σουβλακερί σε 3 αυτοκίνητα, απομάκρυνση και φρένα...!!!
Α-Ψ-Ο-Γ-Ο...!!!
Και σε συνδυασμό με την μπασαδούρα της εξάτμισης, τολμώ να πω, ότι ερωτεύτηκα...!!!


Σειρά είχε η νέα εθνική οδός, από την έξοδο μετά τα διόδια ως και την 2η έξοδο της Ελευσίνας.
Βγαίνω εθνική παίρνω θέση, κλείνω ζελατίνα και ride it like you stole it...!!!
Τέρμα καρύδωμα στο γκάζι, δυσανασχέτησα λίγο λόγω ύψους, στο πως ο κατά τα άλλα υπέροχος ανεμοθώρακας
με έκανε να νιώθω λίγο στροβιλισμό στο κράνος, αλλά κατέβασα λίγο κεφάλι μεσα στη μηχανή, μπήκα πίσω από το ανεμωθώρακα
και τη στιγμή που κοίταξα το κοντέρ στο ύψος της υπόγειας διάβασης του Praktiker, είδα 170...!!!
Απλά, χαλαρά, ξεκούραστα, χωρίς κανένα τρίξιμο, χωρίς τζόγο, χωρίς άγχος ότι το ζορίσω στα όρια του.
Είχε σίγουρα να δώσει κι άλλο, αλλά δεν το επεδίωξα.


Ξαναμπήκα, μέσα σε αστικό περιβάλλον, για να δω πως θα μου φανεί μετά από την εθνική.
Ρε συ... Ωραίο παπί...!!! Σφήνες αέρα, ζύγισμα τρελό, σταμάτα-ξεκίνα παιχνίδι,
σε σημείο που να κάνω βραδυπορεία στα φανάρια και να βάλω το πόδι κάτω για πλήρη έλεγχο, μόνο ΜΙΑ φορά...!!!


Έφτασα ξανά στην αντιπροσωπεία, με τον Σάββα να με περιμένει υπομονετικά, (ευχαριστώ αδερφέ)
και τον Δημήτρη να με ρωτάει με ενδιαφέρον, την άποψή μου...!!!


1. Αν είχα τα λεφτά, το έπαιρνα ΧΤΕΣ...!!!
2. Είχες δίκιο. Το ζύγισμα και η γεωμετρία του, κάνουν ένα εκπληκτικό σύνολο.
Η μηχανή σε βάζει μέσα στη θέση οδήγησης άψογα και ο έλεγχος είναι εκπληκτικός.
3. Ψηλοί αναβάτες, θα έχουν θέμα με την τόσο χαμηλή σέλα.
Άβολη θέση στα χέρια, σε σημείο να ψάχνω πως να τοποθετηθώ, για να μην με κουράζει και να το ελέγχω καλύτερα.
Με 2-3 πόντους σήκωμα στη σέλα, πιστεύω το ξεχνάς αυτό. Και ίσως και τον στροβιλισμό στο κράνος, λόγω κακής θέσης κεφαλιού.
4. Ρε λαλάκες Κινέζοι. Δεν έχουμε όλοι τον σωματότυπό σας. Λίγο πιο μεγάλο το λεβιέ ταχυτήτων παρακαλώ,
γιατί με δυσκολία έμπαινε η μπότα μου, όταν έπρεπε για να κάνει τις αλλαγές σωστά.
Αλλάζει η θέση, από ότι μου είπε ο Δημήτρης. Ε κι αν όχι, βάζεις ένα μεγαλύτερο λεβιέ και είσαι άρχοντας.
5. Το MCN, απλά, λέει μαλακίες.
Μετα την οδήγηση των 50χλμ που έκανα, οι εντυπώσεις είναι θετικότατες.
Ούτε αργό, ούτε ψόφιο, ούτε επικίνδυνο στα φρένα.
Οι 4πίστονες δαγκάνες με το ABS, δεν αφήνουν περιθώρια κακού φρεναρίσματος.
6. Για 6.800 τελική τιμή, το μηχανάκι τα σπάει.
7. Δεν έχω αποφασίσει το χρώμα που το θέλω.
Άσπρο, ΚΟΚΚΙΝΟ, ή γκρί που οδήγησα...!!!
8. Έχω ακόμα 2 νεφρά...!!!
9. Και σεις μάλλον πρησμένα συκώτια...!!!
10. Όπως είπα και στον Σάββα, με αυτό το μηχανάκι, παντρεύομαι...!!!
Έχει ότι θέλω και κάνει ότι θέλω, όπως το θέλω...!!!


Τώρα, αν θα βγεί αξιόπιστο γιατί είναι κινέζικο...





LOGO


avatar
Pappous Vatraxos

Αριθμός μηνυμάτων : 295
Ημερομηνία εγγραφής : 07/09/2012
Ηλικία : 37
Τόπος : Γύφτισσα Αγιά Βαρβάρα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: BENELLI TRK 502 - TEST RIDE και εντυπώσεις.

Δημοσίευση από aldel Την / Το Δευ Οκτ 02, 2017 5:36 pm

Προσωπικά δεν το γουστάρω το μοτόρι, αλλά εσύ βατραχούλη που το γουστάρεις κάνε μια χάρη στον εαυτό σου και... πάρε το κόκκινο λέμε!

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
avatar
aldel

Αριθμός μηνυμάτων : 409
Ημερομηνία εγγραφής : 29/11/2012
Τόπος : Αθήνα, Καβάλα, Βρυξέλλες...

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: BENELLI TRK 502 - TEST RIDE και εντυπώσεις.

Δημοσίευση από captnemo Την / Το Δευ Οκτ 02, 2017 5:59 pm

Πάαααρα πολύ ωραίο εργαλείο Κυριάκο,άντε με το καλό!
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.],ένα Test Ride στην Κύπρο τον περασμένο Αύγουστο.
Το λευκό,όλα τα λεφτά(προσωπική άποψη) και το ίδιο λένε και στο test!
avatar
captnemo

Αριθμός μηνυμάτων : 1162
Ημερομηνία εγγραφής : 06/03/2013

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: BENELLI TRK 502 - TEST RIDE και εντυπώσεις.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Δευ Οκτ 02, 2017 6:29 pm

Καλορίζικο, με γεια Κυριάκο! Smile Άντε με το καλό & σύντομα!
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1108
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: BENELLI TRK 502 - TEST RIDE και εντυπώσεις.

Δημοσίευση από vagma Την / Το Δευ Οκτ 02, 2017 7:20 pm

avatar
vagma

Αριθμός μηνυμάτων : 1548
Ημερομηνία εγγραφής : 26/03/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: BENELLI TRK 502 - TEST RIDE και εντυπώσεις.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Οκτ 02, 2017 8:05 pm

bravo bravo bravo bravo bravo bravo bravo bravo bravo bravo bravo bravo bravo

Σκεφτόμουν τόση ώρα πούβλεπα τα βίντεο πόσο μα πόσο Αλτσχάιμερ και οι δυό μας ? 
Ή  ....

Την κάμερα την έχω για να κάθεται σπίτι το φελέκι μου μέσα ?
Μακάρι να μπορούσα να εξηγήσω γιατί πήρα μόνο την φωτογραφικούλα και δεν πήρα την κάμερα να την βάζαμε πάνω με μια βάση και δε μαμιέται η βάση ...η Κινεζία νάναι καλά να τραβάγαμε ένα βίντεο test ride ? Νταξ...μερικές φορές .....δεν ξέρω....

Λοιπόν αφού ψηφίζουμε, ψηφίζω ΚΟΚΚΙΝΟ.

Για τα υπόλοιπα το μόνο πούχω να πω είναι ότι το τι λένε γενικότερα ο α ή ο δείνα, τι λένε τα <<τεστ των μεγαλόσχημων>> κλπ προσωπικά πάντα τάγραφα στα τρυφερά μου και πήγαινα όπως ο Κυριάκος και δοκίμαζα ότι με ενδιέφερε. Σχημάτιζα ιδία αντίληψη και αποφάσιζα. 
100% ποτέ δεν συμφώνησα με τις κουταμάρες που διάβασα - άκουσα εδώ και 4 δεκαετίες.
Σχεδόν ποτέ δεν έμεινα δυσαρεστημένος ή μάλλον λάθος, έμεινα...όταν τους άκουσα...όπως όταν πήρα το παπί το ΤΡΟΜΕΡΟ κατά αυτούς το ΑΝΥΠΕΡΒΛΗΤΟ MAX 110 της Καφασάκι.....τέτοιο μπο@ρδέλο ε δεν είχε ξαναγίνει....πουλήθηκε εντός εξαμήνου  με συνοπτικές διαδικασίες και Άγιο C90 ! 

Αυτά λέγαμε και με τον Κυριάκο ακριβώς και να που αποδείχθηκε ότι τι λέει ο α και ο δείνα είναι παρπαρολογίες. 
Το γιατί ας το συμπεράνει ο καθείς εξ ημών και υμών αν και μάλλον ευκολάκι είναι.

Η απορία παραμένει γιατί εγώ μίλησα - αναρωτήθηκα για το CB πούχουν παρόμοια τιμή δεν πήγα παραπάνω αλλά αν πήγαινα θάλεγα εντελώς φιλικά και με αγάπη για τον τύπο του βίντεο που το συγκρίνει και με το NC (αυτά που λέγαμε για το τι λέει ο καθένας)  ότι θα το δούμε στο δρόμο αυτό διότι απλά τα κυβικά είναι αναντικατάστατα που λένε και οι Αμεριχάνοι και συμφωνώ απόλυτα διότι για να βγάλεις ροπή θες και κυβισμό ή υπερσυμπιεστή οπότε αν μιλάμε για ατμοσφαιρικούς μιλάμε για κυβικά.
Κυριάκο μου 68 Νm ροπή είναι 68Nm. Και 45 είναι 45 στα ίδια κιλά. Αυτό και μόνο ακυρώνει οποιαδήποτε επιχειρηματολογία απλά.
Θα επιμείνω και για το CB που θάθελα να τάβλεπα δίπλα δίπλα με αντίστοιχους αναβάτες ή να πηγαίνουν μαζί εν πάση περιπτώση μια 500άρα βόλτα. Αν και το CB λιγάκι υστερεί λίιιγο στη ροπή, υπερτερεί λίιιγο στην ιπποδύναμη με 43 Nm - 48PS (CB)  έναντι 45Nm - 47,6 PS (BENELLI). Και 196 κιλά το CB ε ? 34 κιλά ελαφρύτερο. Θα παίξει στην τελική μετάδοση και στις σχέσεις πως τις έχουνε κατανεμημένες και στο τι θα φανεί φιλικότερο - αποδοτικότερο. 


Επιμένω γιατί τόχω δει το CB να πηγαίνει επί 2+ δεκάδες χιλιάδων τρικάβαλο χωρίς κιχ. Και είναι στην ίδια τιμή όχι σαν το άλλο που ξεφεύγει τα μάλα (ειδικά το DCT). Θάλεγα ότι για νάμαστε δίκαιοι απαιτείται ένα αντίστοιχο τεστ (ποιος θα το δώσει για τόσα χλμ δεν ξέρω  Rolling Eyes) και στον ανταγωνιστή.

Επίσης με τα μακρυά διαστήματα σέρβις (12.000 λάδια και κάθε 24.000 φίλτρο) μακροχρόνια η πλάστιγγα της οικονομίας γέρνει προς το CB επίσης έναντι του σέρβις κάθε 5.000 χλμ του πανέμορφου BENELLI. Πόσα είπε κατανάλωση ο Δημήτρης δεν θυμάμαι αλλά το τι έχω δει στο 3κάβαλο CB απλά δεν περιγράφεται. Και εκεί είναι ένα θέμα που πρέπει να επισημάνουμε οι ψυχραιμότεροι εμείς που κρίνουμε εξωτερικά και ανεπηρέαστα και θέλουμε το καλύτερο για τον φίλο μας και μόνο.

ΑΛΛΑ όοοοοολα τα παραπάνω ακυρώνονται όταν λεχθεί το μαγικό <<ΜΑ ΕΜΕΝΑ ΤΟ BENELLI ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ>>.
Εδώ πάω πάσο και εύχομαι καλορίζικο εννοείται επιμένοντας γιατί πάλι πειραματόζωο θα γίνει ο υποψήφιος κάτοχος και το ποσό ανεβαίνει. 
Μπορεί να κάτσει και να αγοραστεί και να πάει καλά αλλά αν δεν πάει τι γίνεται  αδερφέ μου ?
Ο αντιπρόσωπος και η διαθεσιμότητα άμεσης και επαρκούς υποστήριξης είναι μεγάλη υπόθεση κακά τα ψέμματα και εδώ είναι το μόνο δίλημμα - τροφή για σκέψη γιατί το μοτό ΑΞΙΖΕΙ με χίλια δεν το συζητώ αλλά ρίσκο υπάρχει.

Ο ΤΟΛΜΩΝ ΝΙΚΑ όμως λέμε......

Ευχαριστούμε αδερφέ για την υπέροχη - πληρέστατη κριτική και τον χρόνο σου που ξέρω ότι δεν έχεις και τον ξεκλέβεις δύσκολα.

Υ.Γ. Οι όποιες επισημάνσεις - συγκρίσεις με μοντέλα παρεμφερούς τιμής έγιναν μόνο για το καλό του φίλου - αδερφού υποψήφιου αγοραστή και το συμφέρον του μιας και μιλάμε για δύσκολες εποχές αλλά αυτά είναι σκέψεις του μυαλού, η καρδιά πάντα άλλα λέει. Wink

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27847
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: BENELLI TRK 502 - TEST RIDE και εντυπώσεις.

Δημοσίευση από enterprise-psi Την / Το Πεμ Μάης 31, 2018 11:05 am


_________________
Θοδωρής
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
enterprise-psi
Moderator

Αριθμός μηνυμάτων : 2830
Ημερομηνία εγγραφής : 18/11/2014
Ηλικία : 37
Τόπος : Sector 001

https://www.instagram.com/enterprise_psi/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: BENELLI TRK 502 - TEST RIDE και εντυπώσεις.

Δημοσίευση από vagma Την / Το Πεμ Μάης 31, 2018 7:21 pm

avatar
vagma

Αριθμός μηνυμάτων : 1548
Ημερομηνία εγγραφής : 26/03/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: BENELLI TRK 502 - TEST RIDE και εντυπώσεις.

Δημοσίευση από Pappous Vatraxos Την / Το Πεμ Αυγ 02, 2018 3:44 pm

avatar
Pappous Vatraxos

Αριθμός μηνυμάτων : 295
Ημερομηνία εγγραφής : 07/09/2012
Ηλικία : 37
Τόπος : Γύφτισσα Αγιά Βαρβάρα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: BENELLI TRK 502 - TEST RIDE και εντυπώσεις.

Δημοσίευση από alkone Την / Το Σαβ Αυγ 04, 2018 1:29 am

Κάποιος είναι ψημένος για benelli trk
avatar
alkone

Αριθμός μηνυμάτων : 109
Ημερομηνία εγγραφής : 16/07/2014
Ηλικία : 31
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: BENELLI TRK 502 - TEST RIDE και εντυπώσεις.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Σαβ Αυγ 04, 2018 7:42 am

alkone έγραψε:Κάποιος είναι ψημένος για benelli trk
Καμμένος θάλεγα αλλά είναι σκύλος και αυτό πούχει οπότε δεν του δίνεται δικαιολογία.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27847
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης