ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΟΤΕΡ SH300i ABS 10’ (ΓΚΟΥΦΗΣ) – ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Σελίδα 3 από 6 Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Απ: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΟΤΕΡ SH300i ABS 10’ (ΓΚΟΥΦΗΣ) – ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Μαρ 30, 2017 1:08 pm

Ευτυχως πουβαλα μεγαμπιτια και μπαινω δω μεσα και κατουριεμαι στο γελιο. Ειμαι και σε ουρολογικη κλινικη λετε να με χωσουν μεσα και μενα για ασκοπο κατουρημα?

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27338
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΟΤΕΡ SH300i ABS 10’ (ΓΚΟΥΦΗΣ) – ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Δημοσίευση από enterprise-psi Την / Το Πεμ Μαρ 30, 2017 1:11 pm

ΘΑ βάλει 3 αλεξίπτωτα στην βαλίτσα πίσω, και θα ανοίγουν με κουμπί, και θα σταματάει, ουτε δαγκάνες, ούτε τίποτα, απλές λύσεις!

Μονο που θα χάσεις χώρο στην βαλίτσα, και ποιος μαζεύει τα αλεξίπτωτα σε κάθε φρενάρισμα Laughing Laughing Laughing Laughing
avatar
enterprise-psi

Αριθμός μηνυμάτων : 2295
Ημερομηνία εγγραφής : 18/11/2014
Ηλικία : 36
Τόπος : Sector 001

https://www.instagram.com/enterprise_psi/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΟΤΕΡ SH300i ABS 10’ (ΓΚΟΥΦΗΣ) – ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Δημοσίευση από vagma Την / Το Πεμ Μαρ 30, 2017 5:43 pm

εγω το μονο που θα πω αδερφε γιωργη ειναι το εξης..............βαλε οτι καλυτερο υπαρχει σε κυλινδροπιστονο..............την εχω πατησει στην παπια που απο 130 κυβικα την εκανα 180 αλλα αστοχησε ο κυλινδρος.......ταλαιπωρηθηκα πολυ και μετα στο τελος το εκανα 150 κυβικα και το πουλησα και ζει και βασιλευει γιατι η ποιοτητα του 150ριου κυλινδροπιστονου ηταν απλα κορυφαια.......οποτε μην κανεις οικονομια,οχι οτι κανεις ετσι????, στο κυλινδροπιστονο...........προτιμω να το παρεις σε κιτ και οχι να κανεις ρεκτιφιε ...........
avatar
vagma

Αριθμός μηνυμάτων : 1357
Ημερομηνία εγγραφής : 26/03/2016
Ηλικία : 42
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΟΤΕΡ SH300i ABS 10’ (ΓΚΟΥΦΗΣ) – ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Δημοσίευση από gprhellas Την / Το Πεμ Μαρ 30, 2017 6:15 pm

ΜΕΡΟΣ 5

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΕΦΑΛΗΣ - ΒΑΛΒΙΔΕΣ
avatar
gprhellas

Αριθμός μηνυμάτων : 2299
Ημερομηνία εγγραφής : 19/05/2014
Ηλικία : 51
Τόπος : ΡΑΦΗΝΑ/ΑΤΑΛΑΝΤΗ/ΑΙΓΙΟ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΟΤΕΡ SH300i ABS 10’ (ΓΚΟΥΦΗΣ) – ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Δημοσίευση από gprhellas Την / Το Πεμ Μαρ 30, 2017 6:19 pm

vagma έγραψε:εγω το μονο που θα πω αδερφε γιωργη ειναι το εξης..............βαλε οτι καλυτερο υπαρχει σε κυλινδροπιστονο..............την εχω πατησει στην παπια που απο 130 κυβικα την εκανα 180 αλλα αστοχησε ο κυλινδρος.......ταλαιπωρηθηκα πολυ και μετα στο τελος το εκανα 150 κυβικα και το πουλησα και ζει και βασιλευει γιατι η ποιοτητα του 150ριου κυλινδροπιστονου ηταν απλα κορυφαια.......οποτε μην κανεις οικονομια,οχι οτι κανεις ετσι????, στο κυλινδροπιστονο...........προτιμω να το παρεις σε κιτ και οχι να κανεις ρεκτιφιε ...........

ΥΠΟΜΟΝΗ - (το υδροχιτώνιο το ξέρεις ?)

όλα στην ώρα τους.... αν δεν φάω λάχαvο όλα τα NC του φόρουμ δεν βγαίνει ο Γκούφης έξω......
lol!
avatar
gprhellas

Αριθμός μηνυμάτων : 2299
Ημερομηνία εγγραφής : 19/05/2014
Ηλικία : 51
Τόπος : ΡΑΦΗΝΑ/ΑΤΑΛΑΝΤΗ/ΑΙΓΙΟ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΟΤΕΡ SH300i ABS 10’ (ΓΚΟΥΦΗΣ) – ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Δημοσίευση από vagma Την / Το Πεμ Μαρ 30, 2017 6:53 pm

χιτωνιο αλλαξα βρε..........αλλα ηταν κατωτερης ποιοτητας η τα ελατηρια του πιστονιου ηταν μουφα........αλλα στις μετρησεις που εκανα στα 2000χλμ το χιτωνιο ειχε γινει οβαλ........και περναγαν καυσαερια στο καρτερ..........


αλλαξε βαλβιδες αδερφεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
avatar
vagma

Αριθμός μηνυμάτων : 1357
Ημερομηνία εγγραφής : 26/03/2016
Ηλικία : 42
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΟΤΕΡ SH300i ABS 10’ (ΓΚΟΥΦΗΣ) – ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Δημοσίευση από gprhellas Την / Το Πεμ Μαρ 30, 2017 6:58 pm

vagma έγραψε:χιτωνιο αλλαξα βρε..........αλλα ηταν κατωτερης ποιοτητας η τα ελατηρια του πιστονιου ηταν μουφα........αλλα στις μετρησεις που εκανα στα 2000χλμ το χιτωνιο ειχε γινει οβαλ........και περναγαν καυσαερια στο καρτερ..........

πες μου (με pm) σε ποιόν το έφτιαξες για να μην παω σε αυτόν..... χε χε

πάτα και κανα λινκ να δεις το japani πιστόνι που μπαίνει στο εργαλείο......απο ZX10 KAWASAKI (made in Japan)
avatar
gprhellas

Αριθμός μηνυμάτων : 2299
Ημερομηνία εγγραφής : 19/05/2014
Ηλικία : 51
Τόπος : ΡΑΦΗΝΑ/ΑΤΑΛΑΝΤΗ/ΑΙΓΙΟ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΟΤΕΡ SH300i ABS 10’ (ΓΚΟΥΦΗΣ) – ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Μαρ 30, 2017 8:29 pm

Βλέπω τώρα τις φωτό κεφαλής βαλβίδων.


Μου φαίνεται ότι κείνο το ματζούνι καθαρισμού συστήματος τροφοδοσίας ΔΕΕΕΝ κάνει δουλίτσα και πετάμε τζάμπα λεφτά ή είναι η ιδέα μου ?


Για δείτε παράδειγμα 


BMW 1200 GS με 200.000 χλμ


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



GOOFY με 60.000 χλμ και υποτίθεται καθαριστικό συστήματος τροφοδοσίας: 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Τι λέτε ?

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27338
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΟΤΕΡ SH300i ABS 10’ (ΓΚΟΥΦΗΣ) – ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Δημοσίευση από gprhellas Την / Το Πεμ Μαρ 30, 2017 9:39 pm

Οι κατακαθίσεις επάνω στις βαλβίδες είναι αποτέλεσμα του λαδιού που μπαίνει στον θάλαμο καύσης
(ο μάστορας το είπε) και σε συνδυασμό με τις υψηλές θερμοκρασίες γίνονται αυτά που βλέπεις.
Το καθαριστικό δεν κάνει τίποτα εκεί - φαντάσου πως θα είναι όταν θα ανοίξουμε του Μάνου. !!!!
avatar
gprhellas

Αριθμός μηνυμάτων : 2299
Ημερομηνία εγγραφής : 19/05/2014
Ηλικία : 51
Τόπος : ΡΑΦΗΝΑ/ΑΤΑΛΑΝΤΗ/ΑΙΓΙΟ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΟΤΕΡ SH300i ABS 10’ (ΓΚΟΥΦΗΣ) – ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Δημοσίευση από vagma Την / Το Πεμ Μαρ 30, 2017 9:44 pm

gprhellas έγραψε:
vagma έγραψε:χιτωνιο αλλαξα βρε..........αλλα ηταν κατωτερης ποιοτητας η τα ελατηρια του πιστονιου ηταν μουφα........αλλα στις μετρησεις που εκανα στα 2000χλμ το χιτωνιο ειχε γινει οβαλ........και περναγαν καυσαερια στο καρτερ..........

πες μου (με pm) σε ποιόν το έφτιαξες για να μην παω σε αυτόν..... χε χε

πάτα και κανα λινκ να δεις το japani πιστόνι που μπαίνει στο εργαλείο......απο ZX10 KAWASAKI (made in Japan)

εγω απο cbr εβαλα 57 χιλιοστα πιστονι...............δεν θυμαμαι απο ποσα κυβικα  ηταν αλλα εγινε μετα αλεξισφαιρο............
τσιου:
αλλα ειχα ξενερωσει με το 150αρι γιατι το 180αρι ειχε πολυ δυναμη γυρω στα 30 αλογα δυναμομετρημενο αλλα ειχα θεματα με τ τα καυσαερια σδτο κερτεςρ μκαι την σταματησαμε την δυναμομετρηση πριν γινει ζημια..........μετα λιγο πριν το δωσω ηταν 150 κυβικα και 18 αλογα .......αλλα εσπασε το ρουλεμαν του εκκεντρου που ειχα βαλει και αναγκαστηκα και εβαλα τον μαμα εκκεντροφορο και επεσε πολυ η ιπποδυναμη στα 15 αλογα........το εδωσα και πηρα το σουτζουκακι..........ολα αυτα εν ετει 2015.....καποιος τυπας στον νεο κοσμο ηταν.................
avatar
vagma

Αριθμός μηνυμάτων : 1357
Ημερομηνία εγγραφής : 26/03/2016
Ηλικία : 42
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΟΤΕΡ SH300i ABS 10’ (ΓΚΟΥΦΗΣ) – ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Μαρ 30, 2017 9:49 pm

gprhellas έγραψε:Οι κατακαθίσεις επάνω στις βαλβίδες είναι αποτέλεσμα του λαδιού που μπαίνει στον θάλαμο καύσης
(ο μάστορας το είπε) και σε συνδυασμό με τις υψηλές θερμοκρασίες γίνονται αυτά που βλέπεις.
Το καθαριστικό δεν κάνει τίποτα εκεί - φαντάσου πως θα είναι όταν θα ανοίξουμε του Μάνου. !!!!
Τα ίδια και το παραπάνω GS και γιαυτό αλλάχθηκαν και σε αυτό πιστόνι - ελατήρια.



Απλά αναρωτιόμουνα αν κάνει κάτι το καθαριστικό αλλά όπως το βλέπω άμα καίει λάδια τι να κάνει ε ?


Και του Αλέξανδρου πλέον έτσι θάναι αφού και αυτό καίει στις 150.000 ένα λίτρο κάθε 1.000, μακάρι να βλέπαμε φωτό και από εκεί.


Οι εισαγωγής πάντως τρώγονται σχετικά, οι εξαγωγής όμως α πα πα πα πα έχουμε και τις καλύτερες βενζίνες   και δένει το γλυκό..

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27338
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΟΤΕΡ SH300i ABS 10’ (ΓΚΟΥΦΗΣ) – ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Δημοσίευση από nks1967 Την / Το Παρ Μαρ 31, 2017 8:18 am

Μια χαρά είναι οι βαλβίδες, ελάχιστες επικαθήσεις και λογικές για τα 60.000 χιλιόμετρα.
Γυαλοχαρτάρισμα σε επίπεδη επιφάνεια να υποθέσω έγινε στην κεφαλή έτσι;
avatar
nks1967

Αριθμός μηνυμάτων : 388
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2015
Ηλικία : 50
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΟΤΕΡ SH300i ABS 10’ (ΓΚΟΥΦΗΣ) – ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Μαρ 31, 2017 9:00 am

Καλες ηταν οι βαλβιδες για μονοκυλινδρο.Βλεπουμε ομως την διαφορα παραπανω στο δικυλινδρο με 200.000 χλμ που μοιραζεται το εργο.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27338
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΟΤΕΡ SH300i ABS 10’ (ΓΚΟΥΦΗΣ) – ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Δημοσίευση από Θανος.Κ Την / Το Κυρ Απρ 02, 2017 9:25 am

Το καθαριστικό ειναι για το ψεκασμό. Οποτε δεν έγινε κ τίποτα που οι βαλβίδες έχουν επικαθήσεις.

Για την αποψη περί κολημενων ελατηριων κ την αποψη του μηχανικου θα έλεγα το ςξης: Για ποιο λόγο δε μπορεί να κάνει ταξίδια το σκούτερ;;

Μα τα ελατήρια δεν έχουν αστοχία από κατασκευής; Δε συσχετίζεται αυτο;

Επιπλέον αν πηγαίνεις με 110-120 η επαρχιακό που δουλεύει ποιο στρωτά ο κινητήρας γτ να χεις θέμα;; Τελοσπαντων αυτές ειναι κ προσωπικές απόψεις εκτιμήσεις. Ούτε εχω τρελες μηχανολογικές γνώσεις ούτε αμφισβητείται από μενα η πείρα του μηχανικού κ οι γνώσεις του. Απλά μεταφρω τη δικιά μου αποψη
Ενδιαφέρον θέμα. Gpr κ να μη το σκλιζες ενα Sh300 κανουργιο παίρνεις.
avatar
Θανος.Κ

Αριθμός μηνυμάτων : 1615
Ημερομηνία εγγραφής : 12/03/2013
Ηλικία : 32
Τόπος : Προτεκτοράτο Ε.Ε.

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΟΤΕΡ SH300i ABS 10’ (ΓΚΟΥΦΗΣ) – ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Κυρ Απρ 02, 2017 10:19 am

Αν το ψάξεις δεν είναι μόνο για τα μπεκ και γενικότερα για το σύστημα τροφοδοσίας αλλά ισχυρίζεται ότι κρατάει καθαρές και τις έδρες κλπ των βαλβίδων με την προϋπόθεση ότι δεν καίει λάδι βέβαια.

Επίσης άποψή μου και ότι λέει ο κατασκευαστής στις οδηγίες του μέσω των εγχειριδίων του, είναι πως ο κινητήρας δεν πρέπει να μπαίνει στην κόκκινη περιοχή των στροφών που είτε θες είτε δεν θες ΔΕΝ μπαίνει γιατί έχει κόφτη. Η λοιπή περιοχή είναι η ωφέλιμη περιοχή λειτουργίας.

Τα ελατήρια πιστονιού έχουν δώσει δείγμα γραφής ευθύς εξαρχής και δεν αποτελεί φαινόμενο μόνο του SH - μοτό αλλά και όλου του VW GROUP για παράδειγμα στους κινητήρες TSi που ΟΛΟΙ ανεξαιρέτως μασάνε λάδι λίγο μετά από τα πρώτα χλμ για τον ίδιο λόγο.

Στα μοτό δε στα άλλα και δη στο YAMAHA πούχει 40.000 χλμ και οδηγείται κατά τον ίδιο τρόπο αναλογικά για τα 125 κυβικά του από εμένα επίσης ήτοι τσίτα, δεν έχει παρουσιαστεί κατανάλωση λαδιού ούτε ml από την αρχή μέχρι σήμερα.

Μην την ψάχνετε περαιτέρω, χωριό που φαίνεται από την αρχή κολαούζο δεν θέλει. 
Άμα αλλάξει κάποιος μόνο τα ελατήρια του πιστονιού ευθύς εξαρχής δεν θα έκαιγε ούτε σταγόνα λάδι αλλά ποιος το κάνει σε καινούργιο εργαλείο?
Περιμένεις λοιπόν να πάει κανά 100.000 χλμ και προχωράς νάναι και χαλάλι. 

Αυτές είναι οι δικές μου απόψεις.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27338
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΟΤΕΡ SH300i ABS 10’ (ΓΚΟΥΦΗΣ) – ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Δημοσίευση από gprhellas Την / Το Κυρ Απρ 02, 2017 1:06 pm

Θανος.Κ έγραψε:.....
Για την αποψη περί κολημενων ελατηριων κ την αποψη του μηχανικου θα έλεγα το ςξης: Για ποιο λόγο δε μπορεί να κάνει ταξίδια το σκούτερ;;
Μα τα ελατήρια δεν έχουν αστοχία από κατασκευής; Δε συσχετίζεται αυτο;

Επιπλέον αν πηγαίνεις με 110-120 η επαρχιακό που δουλεύει ποιο στρωτά ο κινητήρας γτ να χεις θέμα;; Τελοσπαντων αυτές ειναι κ προσωπικές απόψεις εκτιμήσεις. Ούτε εχω τρελες μηχανολογικές γνώσεις ούτε αμφισβητείται από μενα η πείρα του μηχανικού κ οι γνώσεις του. Απλά μεταφρω τη δικιά μου αποψη
Ενδιαφέρον θέμα. Gpr κ να μη το σκλιζες ενα Sh300 κανουργιο παίρνεις.

Δεν είπα πουθενά ότι το σκούτερ δεν κάνει για ταξίδια.
Είπα (είπε για να ακριβολογούμε - και συμφωνώ φυσικά και εγώ) ότι δεν κάνει να πηγαίνει ΤΕΡΜΑ ΓΚΑΖΙ για πολύ ώρα (ώρες) στα ταξίδια.
Αν το σκούτερ πηγαίνει όπως λες 110-120 και δουλεύει στρωτά ο κινητήρας - ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι δεν εχεις πρόβλημα (πας Βλαδιβοστόκ) -
- η πολύωρη χρήση του τέρμα γκάζι δημιουργεί πρόβλημα.
(και όταν λέω πολύ ώρα εννοώ πάνω από μισάωρο τέρμα γκάζι και ειδικά το καλοκαίρι - για να έχουμε και μέτρο σύγκρισης στην συζήτηση)


Savvas έγραψε:......
Επίσης άποψή μου και ότι λέει ο κατασκευαστής στις οδηγίες του μέσω των εγχειριδίων του, είναι πως ο κινητήρας δεν πρέπει να μπαίνει στην κόκκινη περιοχή των στροφών που είτε θες είτε δεν θες ΔΕΝ μπαίνει γιατί έχει κόφτη. Η λοιπή περιοχή είναι η ωφέλιμη περιοχή λειτουργίας.

Προσωπικά δεν συμφωνω (στο -> ...Η λοιπή περιοχή είναι η ωφέλιμη περιοχή λειτουργίας.)
και αυτό γιατί μπορεί το κόκκινο να είναι 9000 στροφές και να πηγαίνεις τέρμα γκάζι για μια ώρα στις 8900 (που σε αφήνει η χαρτογράφηση) να το κάνεις αλλά είναι ακριβώς αυτό που λέω πριν - και η περιοχή από 8500 έως 8900 (με κόκκινο 9000 - τυχαίο παράδειγμα) είναι περιοχή δυσκολη για έναν μονοκυλινδρο - και άρα είναι σαν να είσαι στα κόκκινα.


Savvas έγραψε:......
Στα μοτό δε στα άλλα και δη στο YAMAHA πούχει 40.000 χλμ και οδηγείται κατά τον ίδιο τρόπο αναλογικά για τα 125 κυβικά του από εμένα επίσης ήτοι τσίτα, δεν έχει παρουσιαστεί κατανάλωση λαδιού ούτε ml από την αρχή μέχρι σήμερα.

προχθές (δεν λέω που για αυτονόητους λόγους - αν θέλει κάποιος τον ενημερώνω με pm)
μου είπε εκεί ο μάστορας (αντιπροσωπία HONDA - ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΈΝΟ)
...ότι τους ήρθε Παππούς με PCX125 καινούριο με 6000km και είχε κάψει όλο το λάδι -
και συζητάγατε να του αλλάξουν πιστόνι μέσα στην εγγύηση.....
..γενικά υπάρχουν προβλήματα στην ποιότητα υλικών - η προσωπική μου εκτίμηση .
avatar
gprhellas

Αριθμός μηνυμάτων : 2299
Ημερομηνία εγγραφής : 19/05/2014
Ηλικία : 51
Τόπος : ΡΑΦΗΝΑ/ΑΤΑΛΑΝΤΗ/ΑΙΓΙΟ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΟΤΕΡ SH300i ABS 10’ (ΓΚΟΥΦΗΣ) – ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Κυρ Απρ 02, 2017 1:29 pm

Για το τελευταίο μόνο σχολιασμός μιας και στα  λοιπά υπάρχει αντιδιαμετρική άποψη, ένα PCX, δύο, τρία μπορεί να έχουν αστοχία και γιαυτό υπάρχει και η εγγύηση.

Στην περίπτωση του Γκουφάκου μιλάμε για ποσοστά για να μην πω 100% θα πω 90%+ από όσα τουλάχιστον ξέρουμε εδώ μέσα.
Δεν είναι το ίδιο.Δεν θάπρεπε νάχει σταγόνα κατανάλωση όχι αυτά πούχουμε δει.
Και όλα ανεξάρτητα αν ταξιδεύανε τσίτα άν δουλεύανε πόλη μόνο ή οτιδήποτε άλλο οδηγικό προφίλ. τυχαίο? Δεν νομίζω. 
Όλα μα όλα εκκίνηση με τις ίδιες ποσότητες κατανάλωσης λαδιού και όσο ανεβαίνανε τα χλμ ανέβαινε και η κατανάλωση.

Υπόψη ότι το 125άρι PCX έχει ήδη 6.000 χλμ και εξακολουθεί να μην καίει σταγόνα και μέχρι πρότινος μαντέψτε και ποιος άλλος τόπαιρνε μονοκάβαλο, δικάβαλο κλπ  ε ?
Και τα χλμ προχωράνε...θα δείξουν και αυτά βέβαια και θα αναφερθεί οτιδήποτε σχετικό.

Για το YAMAHA μίλησα πούχει ήδη 40.000 χλμ τάπα τέζα μπαλαντέζα και παραπάνω από μισή ώρα τελικές πχ Ραφήνα σπίτι μου αναλογικά μιλώντας πάντα 125άρι έναντι 300αριού, σκεφτείτε το.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27338
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΟΤΕΡ SH300i ABS 10’ (ΓΚΟΥΦΗΣ) – ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Κυρ Απρ 02, 2017 2:22 pm

Συμπλήρωση για να γίνει περισσότερο κατανοητό το σκεπτικό μου.

Ο Γκουφάκος έχει κόφτη στα 156 κοντερίσια χλμ.
Αν πηγαίνει πορεία με 130-140 σερί είναι περίπου στα :
140,4 : 10% ήτοι πάει με 90%
132,6 : 15% ήτοι πάει με 85%.
117 : 25% ήτοι πάει με 75%.

Πουθενά δεν έχω δει να μου λέει οποιοδήποτε εγχειρίδιο - οδηγία να μην πηγαίνει κάποιο μηχάνημα μέσα στην ωφέλιμη περιοχή λειτουργίας του κινητήρα του. Εκτιμώ ότι θάχουν λάβει υπόψη και αντίστοιχους αναβάτες που θα το πάνε τσίτα ή όχι ?

Απλά προς προβληματισμό.
Αν δεν υπήρχε η κατανάλωση λαδιού και το θέμα με τα προβληματικά εξαρχής ελατήρια του πιστονιού θα βγάζαμε καλύτερα συμπεράσματα για το δούλεμα σε αυτά τα ποσοστά και τις ενδεχόμενες επιπτώσεις, τώρα δεν νομίζω να βγαίνει συμπέρασμα με εξαρχής προβληματικά ελατήρια και κάψιμο λαδιού.

Τα αναφέρω έτσι γιατί είναι λεπτά τα σημεία της υγιούς διαφωνίας - συζητήσεως.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27338
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΟΤΕΡ SH300i ABS 10’ (ΓΚΟΥΦΗΣ) – ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Κυρ Απρ 02, 2017 5:27 pm

Σάββα μπορεί να μη γράφουν τίποτα αλλά γενικά είναι κοινή γνώση πως όσο αυξάνει η απόδοση, όσο αυξάνουν οι στροφές, τόσο αυξάνουν οι φθορές, οι καταπονήσεις όλων των μερών του κινητήρα.

Για αυτό και οι κινητήρες υψηλής απόδοσης έχουν μικρή διάρκεια ζωής και οι χαμηλότερης απόδοσης μεγαλύτερη.

Γενικά μέχρι στο 75% - 80% μία ΜΕΚ δουλεύει χωρίς ζόρι και σου δίνει τα μέγιστα σε χρόνο ζωής...

Κανόνας που τειρούμε με τον Perkins 4.236 και δεν έχει βγάλει ποτέ πρόβλημα πέρα απο σινεμπλόκ, και προβλήματα που σχετίζονται με την ποιότητα του πετρελαίου, και μιλάμε για άπειρες ώρες σε σταθερές στροφές σε αρχαίο diesel κινητήρα...

Άλλοι που δεν το τειρούν αυτό έχουν καλή σχέση με τους μηχανικούς...

Όσο για τις εταιρείες ειδικά όσες ασχολούνται με καταναλωτικά αγαθά όπως τα δίκυκλα δεν πρόκειται να σου πουν ποτέ πως θα τα διατηρήσεις "για πάντα". Είναι τελείως αντίθετο προς το συμφέρον τους. Αξιοπιστία οκ, αλλά ως ένα σημείο.

Και όπως φαίνεται στο όχι πολύ μακρινό μέλλον, η ιδιοκτησία φαίνεται να σβήνει και να ακολουθείται ένα μοντέλο pay per use από το λογισμικό έως τουλάχιστον την αυτοκίνηση...
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1122
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 42
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΟΤΕΡ SH300i ABS 10’ (ΓΚΟΥΦΗΣ) – ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Κυρ Απρ 02, 2017 5:51 pm

Προσωπικά τηρώ το 3/4 στροφών - γκαζιού και τα παραδείγματα με καμία σχέση με μάστορα τα είδατε παραπάνω πλην Γκούφυ που και αυτός εδώ που τα λέμε με τον παραπάνω τρόπο λειτουργίας 90-100.000 θα τάχε χαλαρά δεν μπορεί.

Στο παράδειγμα του YAMAHA θα βάλω και το δίχρονο LEADάκι που άλλαξε μόνο πιστόνι και ελατήρια λόγο αποτυχίας αντλίας λαδιού που κόλλησε στις 100.000 χλμ πάντα τσίτα και πολλές φορές δικάβαλο. Αερόψυκτο μονοκύλινδρο δίχρονο μοτέρ.

Άλλο παράδειγμα μονοκύλινδρος ROTAX του Θωμά στον Πήγασο που επίσης πάει τσίτα σερί εθνική. 130.000 χλμ μέχρι πρότινος (τώρα παραπάνω) και πάει μια χαρά.
Θέλουμε και άλλα παραδείγματα ?
Μιλώ στην πράξη και όχι θεωρητικά και από την μέχρι σήμερα εμπειρία. Οι μηχανικοί δε πλην Γιαπωνεζο-Ιταλού Γκουφάκου δεν με ξέρουνε.

Πιστεύω ότι άμα δεν έκαιγε λάδια θα πήγαινε το μοτέρ του Γκούφυ πολλάααα απροβλημάτιστα χλμ μετρούμενα σε τουλάχιστον 1,5 εκατοντάδα χιλιάδων.

Βέβαια υπάρχει και το παράδειγμα του κουμπάρου μου που στην γριά Τενερέ 600 της τίναξε τα πέταλα στις 50-60.000 χλμ αλλά είναι ο μοναδικός που ξέρω με χτυπημένο μοτέρ από ταξίδια. Και υπόψη και το σημαντικότερο στον Γκουφάκο είναι ότι δεν χτύπησε καμιά μπιέλα, δούλευε βελούδο το μοτεράκι, απλά πάντα έκαιγε λάδια και αυτό και όλα.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27338
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΟΤΕΡ SH300i ABS 10’ (ΓΚΟΥΦΗΣ) – ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Δημοσίευση από alkone Την / Το Κυρ Απρ 02, 2017 7:33 pm

Καλησπεριζω την παρεα μετα απο αρκετο καιρο,μπαινω στο φορουμ κ βλεπω θεμα με βελτιωση sh 300,εδω ειμαστε λεω

Για αρχη καλη δυναμη κ υπομονη στο προτζεκτ που ξεκινησες γιωργο,για συνεχεια θελω να σχολιασω περι κολλημενων ελατηριων κλπ περα απο αστοχιες σε παρτιδες  που εχουν καποια sh θελω να σχολιασω το γεγονος οτι το μηχανακι μας δουλευει αρκετα στεγνο απο νορμαλ κατασταση,απο οσο γνωριζω ο σαββας το δουλευε με έλευθερο φιλτρο κ εξατμιση πραγμα που το στεγνωνει ακομα περισσοτερο το μηχανακι μας με αποτελεσμα μεγαλυτερες θερμοκρασιες καυσαεριων αυτο απο μονο του επιβαρυνει την κατασταση στο μοτερ πραγμα που ειναι εμφανες κ στις φωτο απο θαλαμο καυσης κ βαλβιδες

Γιωργο οταν με το καλο προχωρησεις την βελτιωση να ξερεις οτι υπαρχει λυση για να φτιαξεις την χαρτογραφηση στον εργοστασιακο εγκεφαλο χωρις παραλληλους κλπ κ με καλα αποτελεσματα ακομα κ σε νορμαλ SΗ

Παραθετω μια φωτο με ενα τετοιο SH που ομολογω με εχει βαλει σε σκεψεις για remap κ στο δικο μου!!

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
avatar
alkone

Αριθμός μηνυμάτων : 80
Ημερομηνία εγγραφής : 16/07/2014
Ηλικία : 30
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΟΤΕΡ SH300i ABS 10’ (ΓΚΟΥΦΗΣ) – ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Κυρ Απρ 02, 2017 9:45 pm

Ο Γιώργος είναι εκτός οπότε μάλλον θα αργήσει να τα διαβάσει.

Όντως εγώ τούχα ελεύθερο φίλτρο και εξάτμιση μαζί με βαριατόρ MALOSSI .Κινητήρας κλπ μάνα παντελώς απείραχτα.
Το μπουζί του δεν έδειχνε κάτι περίεργο σε αυτό μόνο μπορώ να συμβάλλω γιατί καυσανάλυση δεν έκανα ποτέ για να δω τι γινόταν ακριβώς. 

Ωραία πράγματα βλέπω στη δυναμομέτρηση παραπάνω, το θέμα είναι πόσο θα κρατήσει και αν θα αντέξουν τα λοιπά μέρη κινητήρα και η μετάδοση τόσο η CVT όσο και η τελική μετάδοση.

Θα δείξει βέβαια μετά την εφαρμογή.

Ο εγκέφαλος προσωπικά από όσο είχα ακούσει - συζητήσει με  εξουσιοδοτημένο που διέθετε τα πάντα (δυναμόμετρο κλπ) τον καιρό που εξέταζαν το άλλο πρόβλημα των σβησιμάτων, δεν παίρνει επέμβαση όπως στα αμάξια ή σε άλλα μοτό. Δεν τόψαξα παραπάνω ούτε ξέρω άλλες λεπτομέρειες άλλωστε προσωπικά δεν ήθελα και κάτι παραπάνω αφού τόχα για ταξίδια και όχι για κόντρες που ούτε μου αρέσουν ούτε επικροτώ.

Είμαι γενικά της απόψεως ότι αν θέλει κάποιος πολύ παραπάνω από οτιδήποτε καλό είναι να πάρει άλλο και να μην προσπαθεί να κάνει το υπάρχον παραπάνω από ότι έχει σχεδιαστεί.
 
Δεν μπορώ όμως να πω ότι δεν μου αρέσει να διαβάζω τέτοια θέματα.
Απλά όσες φορές τόχω κάνει προσωπικά οδήγησε σε παταγώδη αποτυχία μετά από κανά δύο χιλιάδες χιλιόμετρα οπότε και σταμάτησα να ασχολούμαι, απλά παίρνω μεγαλύτερο και τέλος.

Και να προσθέσω και κάτι σε αυτά που συζητάγαμε παραπάνω.
Υποθέστε ότι κάποιος ζει στα προάστια μεγαλουπόλεως του εξωτερικού που ζουν άπειροι σε Ιταλία κλπ μιας και τα ενοίκια είναι φθηνότερα κλπ.
Μπαίνουν όλοι αυτοί σε αυτοκινητόδρομο για να πάνε στο κέντρο.
Πάνε τσίτα λοιπόν παραπάνω από μισή ώρα με τελικές, τι σημαίνει αυτό ότι διαλύονται ?
Δεν νομίζω.

Επίσης μέσα στο κέντρο πόσες φορές δουλεύει το βεντιλατέρ το κατακαλόκαιρο? Συνέχεια σχεδόν οπότε πού ανεβάζει περισσότερο θερμοκρασίες ?

Το ταξίδι φταίει λοιπόν ?

Και επαναλαμβάνω ότι αν δουλεύει στο ωφέλιμο εύρος του κινητήρα δεν παθαίνει τίποτα. Άντε ένα κλικ παρακάτω για νάσαι σίγουρος.
Οι επικαθήσεις που φαίνονται στις φωτό είναι καμένο λαδάκι κάργα από το γνωστό θέμα των ελατηρίων.
Αν πάθαινε θα συνοδευόταν από ωραιότατο χτύπημα μπιελίτσας και σωθικών κινητήρα.

Και καλά να δεχθώ ότι έπαθε από το σερί εθνικής κλπ και ανέβαζε θερμοκρασίες κλπ σε ένα μελετημένο απείραχτο κινητήρα κλπ από το R&D της HONDA.
Σε ένα βελτιωμένο κινητήρα από εμάς εδώ μεγαλύτερης αποδόσεως - κυλινδρισμού κλπ κλπ με πειραγμένους εγκεφάλους, χαρτογραφήσεις κλπ πιστεύετε ότι δεν θα ανεβάζει θερμοκρασίες σε πολύ μικρότερη απόσταση - χρόνο λειτουργίας και ότι θα αντέξει ?

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27338
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΟΤΕΡ SH300i ABS 10’ (ΓΚΟΥΦΗΣ) – ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Δημοσίευση από alkone Την / Το Κυρ Απρ 02, 2017 11:20 pm

Savvas έγραψε:
Ωραία πράγματα βλέπω στη δυναμομέτρηση παραπάνω, το θέμα είναι πόσο θα κρατήσει και αν θα αντέξουν τα λοιπά μέρη κινητήρα και η μετάδοση τόσο η CVT όσο και η τελική μετάδοση.

Θα δείξει βέβαια μετά την εφαρμογή.
Κοιτα θεωρω οτι 3αλογα στο τροχο ειναι αξιοσημειωτη βελτιωση για το μοτο μας κ αν δεις την αποδιδει σε μεγαλο ευρος χλμ κ ειναι ενα νουμερο που μπορει να διαχειριστει μια χαρα η μεταδοση μας,απο πληροφοριες που εχω μαζεψει για το συγκεκριμενο μοτο ειναι οτι μετα το προγραμμα κατεβαζε το κοντερ του αισθητα πιο ανετα κ ειδικα σε θεμα τελικης
κ απο κουβεντα με το βελτιωτη του προγραμματος μου τονισε οτι απο θεμα χαρτογραφησης το μηχανακι ειναι αρκετα φιμωμενο κ για αυτο εχει τετοια βελτιωση με ρυθμιση μειγματος κ αβανς

Savvas έγραψε:
Ο εγκέφαλος προσωπικά από όσο είχα ακούσει - συζητήσει με  εξουσιοδοτημένο που διέθετε τα πάντα (δυναμόμετρο κλπ) τον καιρό που εξέταζαν το άλλο πρόβλημα των σβησιμάτων, δεν παίρνει επέμβαση όπως στα αμάξια ή σε άλλα μοτό.
Πλεον ειναι εφικτο το να επεμβεις στην εργοστασιακη χαρτογραφηση κ απο οτι φαινεται με αρκετα καλα αποτελεσματα

Savvas έγραψε:
Και να προσθέσω και κάτι σε αυτά που συζητάγαμε παραπάνω.
Υποθέστε ότι κάποιος ζει στα προάστια μεγαλουπόλεως του εξωτερικού που ζουν άπειροι σε Ιταλία κλπ μιας και τα ενοίκια είναι φθηνότερα κλπ.
Μπαίνουν όλοι αυτοί σε αυτοκινητόδρομο για να πάνε στο κέντρο.
Πάνε τσίτα λοιπόν παραπάνω από μισή ώρα με τελικές, τι σημαίνει αυτό ότι διαλύονται ?
Δεν νομίζω.

Επίσης μέσα στο κέντρο πόσες φορές δουλεύει το βεντιλατέρ το κατακαλόκαιρο? Συνέχεια σχεδόν οπότε πού ανεβάζει περισσότερο θερμοκρασίες ?

Το ταξίδι φταίει λοιπόν ?

Και επαναλαμβάνω ότι αν δουλεύει στο ωφέλιμο εύρος του κινητήρα δεν παθαίνει τίποτα. Άντε ένα κλικ παρακάτω για νάσαι σίγουρος.
Οι επικαθήσεις που φαίνονται στις φωτό είναι καμένο λαδάκι κάργα από το γνωστό θέμα των ελατηρίων.
Αν πάθαινε θα συνοδευόταν από ωραιότατο χτύπημα μπιελίτσας και σωθικών κινητήρα.

Και καλά να δεχθώ ότι έπαθε από το σερί εθνικής κλπ και ανέβαζε θερμοκρασίες κλπ σε ένα μελετημένο απείραχτο κινητήρα κλπ από το R&D της HONDA.
Σε ένα βελτιωμένο κινητήρα από εμάς εδώ μεγαλύτερης αποδόσεως - κυλινδρισμού κλπ κλπ με πειραγμένους εγκεφάλους, χαρτογραφήσεις κλπ πιστεύετε ότι δεν θα ανεβάζει θερμοκρασίες σε πολύ μικρότερη απόσταση - χρόνο λειτουργίας και ότι θα αντέξει ?

To συγκεκριμενο θεμα  σηκωνει αρκετη συζητηση κ θα εχει ενδιαφερον σε μια συναντηση με καφε να αναλυθει,εν συντομια θα σου πω οτι ενα στεγνο μηχανακι απο μειγμα οπως το sh ,αν το στεγνωσεις κ αλλο με φιλτρο κ εξατμιση θα εχεις καλυτερη αποδοση λογω οτι ελευθερωνεις το μηχανακι αλλα ταυτοχρονα κ αισθητη αυξηση θερμοκρασιας καυσαεριων το οποιο δημιουργει θεμα στα εσωτερικα του μοτερ,επισης το φορτιο που δουλευεις στο ταξιδι κοντα στη τελικη με στεγνο μειγμα το επιβαρυνει πολυ περισσοτερο απο κινηση στην πολη που το φορτιο ειναι αρκετα μικροτερο λογω μικροτερης ταχυτητας,

ενα βελτιωμενο(σωστα παντα) μοτερ που δουλευει σχετικα πλουσιο(afr<14,εφοσων εχει ρυθμιστει σωστα η αναλογια καυσιμου-αερα με προγραμμα) σε σχεση με ενα μαμα(afr>=14),εχει καλυτερη αξιοπιστια κ (αυξημενη καταναλωση επισης) γτ με το πλουσιο μειγμα εχουμε χαμηλοτερες θερμοκρασιες καυσαεριων κ καλυτερη αποδοση σε ολο το φασμα των στροφων!Ελπιζα στις συντομες αυτες γραμμες να εγινα κατανοητος σε αυτα που θελω να πω!
avatar
alkone

Αριθμός μηνυμάτων : 80
Ημερομηνία εγγραφής : 16/07/2014
Ηλικία : 30
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΟΤΕΡ SH300i ABS 10’ (ΓΚΟΥΦΗΣ) – ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Απρ 03, 2017 6:47 am

Πλήρως κατανοητά και γνωστά πλην όμως είπα  αν και χωρίς καυσανάλυση δεν φάνηκε στο μπουζί, χονδρικά βέβαια, ότι στέγνωσε. Θεωρητικά  σωστά τα λες και συμφωνώ απολύτως πλην πόλης που τόδα τόσα χρόνια πως συμπεριφέρεται και αν ανεβάζει θερμοκρασία.Και ανεβάζει και το βεντιλατέρ του δουλεύει υπερωρίες με σωστή συντήρηση κλπ.

Εθνική έβγαινε συνήθως πολύ μετά την Θήβα και μετά την παράκαμψη των διοδίων αφήνοντας μόνο το ένα με το μεγάλο ποσό 2,40 πως το λένε δεν μούρχεται τώρα και από την άλλη πλευρά Κόρινθο Αθήνα άμα μας έπιανε νύχτα.Λίγες φορές πήγε όλο εθνική στην Τριπόλεως.Γενικά και όλη η ταξιδιάρικη παρέα ξέρει ότι εθνικάκηδες ΔΕΝ είμαστε ούτε μας αρέσει αυτή η βαρεμάρα της ευθείας.
Κανόνας ήτανε ο επαρχιακός όπου δούλευε πάντα κάτω από τη μέση στη δροσούλα.
Άμα έβγαινα όμως εθνική 130-140 πορεία πήγαινα σερί δεν το συζητώ.

Όσο αφορά την βελτίωση γενικότερα όπως προανέφερα και πάλι προσωπικά έχω άσχημη εμπειρία οπότε δεν πειράζω τίποτα στον κινητήρα.

Εν πάση περιπτώση προσωπικά τις απόψεις μου τις κατέθεσα, δεν έχω κάτι άλλο εποικοδομητικό να προσθέσω.

Εύχομαι να πάνε όλα καλά και στον Γιώργο και σε σένα αν το αποφασίσεις και παρακολουθώ το θέμα με μεγάλο ενδιαφέρον ασχέτως με το τι κάνω προσωπικά και ποια είναι η άποψή μου που δεν έχει σημασία.

Καφέ πίνουμε τακτικά κάθε Παρασκευή εκτός από την πρόσφατη που εγώ δεν μπορώ μιας και έχω προβλήματα με τον πατέρα μου και τρέχω σε Νοσοκομείο. Όταν περάσουν αυτά θα ανακάμψουμε και πάλι οπότε όποτε θέλεις και εσύ και όποιος άλλος σύντροχος είστε ευπρόσδεκτοι.Τα γράφουμε αυτά στις εκδρομές - συναντήσεις.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27338
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΟΤΕΡ SH300i ABS 10’ (ΓΚΟΥΦΗΣ) – ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Δημοσίευση από nks1967 Την / Το Δευ Απρ 03, 2017 7:30 am

alkone έγραψε:Καλησπεριζω την παρεα μετα απο αρκετο καιρο,μπαινω στο φορουμ κ βλεπω θεμα με βελτιωση sh 300,εδω ειμαστε λεω

Για αρχη καλη δυναμη κ υπομονη στο προτζεκτ που ξεκινησες γιωργο,για συνεχεια θελω να σχολιασω περι κολλημενων ελατηριων κλπ περα απο αστοχιες σε παρτιδες  που εχουν καποια sh θελω να σχολιασω το γεγονος οτι το μηχανακι μας δουλευει αρκετα στεγνο απο νορμαλ κατασταση,απο οσο γνωριζω ο σαββας το δουλευε με έλευθερο φιλτρο κ εξατμιση πραγμα που το στεγνωνει ακομα περισσοτερο το μηχανακι μας με αποτελεσμα μεγαλυτερες θερμοκρασιες καυσαεριων αυτο απο μονο του επιβαρυνει την κατασταση στο μοτερ πραγμα που ειναι εμφανες κ στις φωτο απο θαλαμο καυσης κ βαλβιδες

Γιωργο οταν με το καλο προχωρησεις την βελτιωση να ξερεις οτι υπαρχει λυση για να φτιαξεις την χαρτογραφηση στον εργοστασιακο εγκεφαλο χωρις παραλληλους κλπ κ με καλα αποτελεσματα ακομα κ σε νορμαλ SΗ

Παραθετω μια φωτο με ενα τετοιο SH που ομολογω με εχει βαλει σε σκεψεις για remap κ στο δικο μου!!

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Αυτό μπορεί να γίνει μόνο στο 300 ή και μεις οι μικροί μπορούμε να ωφεληθούμε;
avatar
nks1967

Αριθμός μηνυμάτων : 388
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2015
Ηλικία : 50
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 3 από 6 Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης