HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Σελίδα 2 από 3 Επιστροφή  1, 2, 3  Επόμενο

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Δευ Απρ 24, 2017 11:06 pm

Γενικά δεν προβλέπεται καμία άλλη σύνδεση πέρα απο το subharness μέσω του γνωστού OPTION-6P connector.

Στο χώρο της μπαταρίας υπάρχει ο connector για το διαγνωστικό.

Κάποια άλλα που έχει πάρει το μάτι μου δεν έχω ιδέα. Θα πρέπει να μελετηθεί το σχεδιάγραμμα των ηλεκτρικών του συγκεκριμένου μοντέλου, αλλά δεν βλέπω τον λόγο να μπει κανείς στον κόπο απο τη στιγμή που υπάρχει ο σίγουρος προβλεπόμενος τρόπος...
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1181
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 42
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Απρ 24, 2017 11:16 pm

Συμφωνώ με τον Στέλιο.

Ο μόνος σίγουρος - προβλεπόμενος τρόπος και ασφαλής είναι το subharness για τα αξεσουάρ, τα υπόλοιπα έχουν κοπτοραπτική που δεν θάναι υπολογισμένη μέσω ρελέ κλπ και όσο νάναι θα λειτουργήσει μεν αλλά μακροχρόνια θα δημιουργήσει θέματα και έτσι καταλαβαίνετε γιατί σε κάποιες μοτό που περνάνε την 5ετία αρχίζουν τα όργανα και οι αλλαγές σε πλεξούδες κλπ κλπ, υπάρχουν άπειρα παραδείγματα παντού και σε όλα τα μοτοσυκλετιστικά φόρουμ.

Μέσω sub harness όμως πάμε με ασφάλεια και δεν διακινδυνεύουμε τίποτα μιας και είναι υπολογισμένα τα αξεσουάρ.

Προσωπικά όσο αφορά GPS αν χρειαστεί σε μεγάλα ταξίδια η φόρτισή του (αν και κουβαλάω μαζί μου γιαυτούς τους λόγους και αρκετά power banks) θα συνδεθεί στο μπριζάκι εσωτερικά του ψευτοτεπόζιτου που θα το αφήνω ελαφρώς ανοικτό (δεν ανοίγει ακόμα και σε μεγάλες σχετικά ταχύτητες) αλλά και να κλείσει έχει τόσο χοντρή τσιμούχα που δεν νομίζω ότι θα το ενοχλήσει κάπου.

Το GPS στο μπαράκι πούχω βάλει στο τιμόνι με βάση ram mount και κοντά στο ψευτοτεπόζιτο.
Εκτιμώ ότι δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα κατά αυτόν τον τρόπο.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27784
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από kostbill Την / Το Δευ Απρ 24, 2017 11:28 pm

Αν πράγματι υπάρχει εκεί κάποιος power connector τότε τον έχουν βάλει για κάποιο λόγο. Ίσως να μην κάνει για την δουλειά που το θέλω, αλλά για κάποια άλλη δουλεία, αλλιώς γιατί να τον βάλουν;

Έχετε δίκιο πως πρέπει να δούμε το ηλεκτρικό διάγραμμα.

Δεν θέλω να βάλω GPS για να παρακολουθώ που βρίσκομαι στον δρόμο (αν και αυτό θα ήταν καλό, αλλά δεν ξέρω πως θα το βάλω με πολύ σταθερή βάση για να μην μπορούν να το κλέψουν στα φανάρια).

Θέλω να βάλω ένα GPS/GPRS για να φτιάξω το δικό μου tracking σύστημα αν εναλλακτικό συναγερμό.
avatar
kostbill

Αριθμός μηνυμάτων : 14
Ημερομηνία εγγραφής : 23/04/2017

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Τρι Απρ 25, 2017 12:04 am

Και όμως υπάρχουν διάφοροι connectors που δεν χρησιμοποιούνται, και έχω δει όλα τα εγχειρίδια της Honda. Όλα πάνε στο subharness και μόνο.

Η ίδια καλωδίωση μπορεί να χρησιμοποιείται και από άλλα μοντέλα για αυτό και τα παραπανίσια, όπως και πολλά άλλα εξαρτήματα.
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1181
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 42
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από kostbill Την / Το Τρι Απρ 25, 2017 12:09 am

Ναι αυτό που λες είναι λογικό.

Οπότε πάω για το subharness.
Απλά θέλει κάπου 45 ευρώ η εγκατάσταση και τα εξαρτήματα, όπως λέει ο Σάββας κάπου στα 30, που τσιμπάει λίγο.
avatar
kostbill

Αριθμός μηνυμάτων : 14
Ημερομηνία εγγραφής : 23/04/2017

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Απρ 25, 2017 7:20 am

Ναι τσιμπάει όντως Βασίλη αλλά μια φορά θα γίνει και τέλος. Wink
Και εγώ τα παραπάνω υλικά τα μάζευα μήνες μέχρι να τα τοποθετήσω.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27784
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Απρ 28, 2017 8:26 am

Λοιπόν βρήκα [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] τι έλεγε - εννοούσε ο Βασίλης σχετικά με την παροχή ρεύματος πάνω από την μπαταρία όπως έλεγε ο Γερμανός που ποατάρισε ήτοι αυτό : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Στη δεύτερη σελίδα λοιπόν ο συγκεκριμένος γράφει ότι : 


<<Ok, let me see. I am in trouble realizing what the problem is about my text [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
I will try to go into easy details. Hope this helps. What I was describing is a way to connect a small [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] device or similar electronic device to switched [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]The method described in my post is not sufficient to connect any other device!. The connector I was referring to was installed by professional workshop at my NC, so I guess this should be a feasible solution. At least for me it used to work flawlessly up to now.>>


Από το παραπάνω λοιπόν εξάγεται το συμπέρασμα ότι η παροχή που αναφέρεται τοποθετήθηκε στο NC του από επαγγελματία ηλεκτρολόγο και δεν υπάρχει από τη μάνα του στο μοτό.


Εκτιμώ ότι με τα παραπάνω δίνεται εξήγηση Βασίλη στην έρευνά σου.
Όπως βλέπεις κουταμάρες κάνουνε και μετά προσπαθούν να μαζέψουν τα αμάζευτα διότι από την παροχή του <<επαγγελματία>> που την τοποθέτησε θα μπορούσε κάλλιστα κάποιος μελλοντικός ιδιοκτήτης που θα αγόραζε μεταχειρισμένο το εν λόγο NC να συνδέσει κάτι άλλο και να γίνει ψητή η καλωδίωση κλπ.


Μόνος ασφαλής τρόπος λοιπόν επαναλαμβάνω η πρόβλεψη της μάνας   με το Subharness για τα αξεσουάρ με ρελέ + ασφάλεια αλλά και ασφάλεια και στο κάθε ένα πρόσθετο αξεσουάρ όπως είδατε από την παραπάνω τοποθέτηση στο εν λόγο φτιάξτο μόνος σου.


Δεν έκανε δε και κάτι εργονομικά που βοηθά καλύτερα μιας και εκεί μέσα βάζεις το μπριζάκι που προβλέπεται από τη μάνα του και φορτίζεις το GPS κλπ.


Νομίζω ότι ξεκαθάρισε το θέμα.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27784
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από kostbill Την / Το Παρ Απρ 28, 2017 10:39 am

Πράγματι ο τρόπος που το εξηγούσε στην αρχή ήταν εντελώς αποπροσανατολιστικός.

Ευχαριστώ !
avatar
kostbill

Αριθμός μηνυμάτων : 14
Ημερομηνία εγγραφής : 23/04/2017

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Απρ 28, 2017 1:53 pm

kostbill έγραψε:Πράγματι ο τρόπος που το εξηγούσε στην αρχή ήταν εντελώς αποπροσανατολιστικός.

Ευχαριστώ !
Χαίρομαι που μπόρεσα να βοηθήσω.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27784
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Παρ Απρ 28, 2017 2:06 pm

Το παραπάνω είναι κλέφτης... Σφάζει τη μόνωση και μπορεί να κόψει και λίγο απο το σύρμα.

Η γραμμή που έχει χρησιμοποιήσει (W/Bu) φαίνεται να ανήκει σε κάποιον αισθητήρα.

Ο,τι να'ναι... Και έτσι κάποια στιγμή αρχίζουν τα κουλά...
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1181
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 42
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Απρ 28, 2017 2:13 pm

Όντως είναι <<κλέφτης>>, η μεγαλύτερη προχειροδουλειά και ευκολοδουλειά - ξεπέτα που μπορεί να γίνει.
Ευτυχώς τόκανε και <<επαγγελματίας>>...
Άμα δε είναι και από αισθητήρα τότε ουαί και αλίμονο....

Τι έχουν τα έρμα και ψοφάνε οέο?

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27784
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από kostbill Την / Το Πεμ Αυγ 31, 2017 3:20 am

Καλησπέρα ξανά.

Έγραψα και ποστ στο άλλο forum, αλλά γράφω και εδώ για να το δείτε σίγουρα:

Απορία 1
Σάββα βλέπω στις φωτογραφίες πως αγόρασες τα oxford heated grips sports.

Οι διαφοροποιήσεις ανάμεσα στα adventure/touring/sport στα oxford heated grips είναι οι εξής:

touring: Μήκος από 110 έως 120 χιλιοστά.
sport: Μήκος από 114 έως 123 χιλιοστά.
adventure: Μήκος από 122 έως 132 χιλιοστά.

Μέτρησα το μήκος των χειρολαβών στην μηχανή μου (nc750x dct 2017) και είναι 11.5 cm.

Αν και εσένα είναι τόσο, υπήρχε λόγος που πήρες το sport και όχι το touring;
Το ρωτάω επειδή το touring ίσως να μην χρειάζονταν να το κόψεις καθόλου.
Να πάρω το touring ή δεν θα κάνει λες;

Επιπλέον έχω και μια ακόμα απορία.
Απορία 2
Βλέπω πως στα μοντέλα 2016 και 2017 υπάρχει ένδειξη για τα heated grips της Honda στην μηχανή.
Απ' όσο μπόρεσα να βγάλω άκρη στο nc700.co.uk υπάρχει ένας option b connector, που τον είδα και με την ονομασία option 3p, αλλά δεν είμαι σίγουρος για αυτό.

Αυτός έχει κάποια καλώδια που πηγαίνουν στο heated grip indicator και εμφανίζεται όταν τα ανάβεις.

Τα heated grips της Oxford δεν έχουν τέτοια ένδειξη, αλλά ψήνομαι να τα αλλάξω λίγο (προφανώς δική μου ευθύνη) με έναν μικροελεγκτή και να δίνω τις κατάλληλες οδηγίες στο indicator.

Γνωρίζει κανένας που βρίσκεται ο option b connector και ποιο είναι το pin out του;

Λογικά στο 2016/2017 service manual θα υπάρχει η καλωδίωση.

Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας,
Βασίλης.
avatar
kostbill

Αριθμός μηνυμάτων : 14
Ημερομηνία εγγραφής : 23/04/2017

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Αυγ 31, 2017 8:25 am

kostbill έγραψε:Καλησπέρα ξανά.

Έγραψα και ποστ στο άλλο forum, αλλά γράφω και εδώ για να το δείτε σίγουρα:

Απορία 1
Σάββα βλέπω στις φωτογραφίες πως αγόρασες τα oxford heated grips sports.

Οι διαφοροποιήσεις ανάμεσα στα adventure/touring/sport στα oxford heated grips είναι οι εξής:

touring: Μήκος από 110 έως 120 χιλιοστά.
sport: Μήκος από 114 έως 123 χιλιοστά.
adventure: Μήκος από 122 έως 132 χιλιοστά.

Μέτρησα το μήκος των χειρολαβών στην μηχανή μου (nc750x dct 2017) και είναι 11.5 cm.

Αν και εσένα είναι τόσο, υπήρχε λόγος που πήρες το sport και όχι το touring;
Το ρωτάω επειδή το touring ίσως να μην χρειάζονταν να το κόψεις καθόλου.
Να πάρω το touring ή δεν θα κάνει λες;

Στο άλλο φόρουμ (εκτιμώ ότι αναφέρεσαι στο NC CLUB)  προσωπικά δεν μπαίνω Βασίλη λόγο κάθετης διαφοράς απόψεων με τον εκεί διαχειριστή στις αρχές του τρέχοντος χρόνου. Απλά είμαι ένα μη ενεργό  μέλος οπότε ότι θέλεις από εμένα θα το ρωτάς εδώ γιατί απλά εκεί δεν βλέπω τα ποστ - ερωτήματά σας καθόλου, ως εκ τούτου δεν απαντώ εκεί. 

Επί της ουσίας τώρα του ερωτήματός σου.
Όπως ανέφερες πολύ σωστά μιας και εγώ τα μέτρησα, το μήκος των μάνα γκρίπς είναι περίπου 115mm.
Τα OXFORD όταν λένε (τα sport ) από 114 έως 123 χιλιοστά εννοούν ότι αν δεν τα κόψεις είναι 123 χιλιοστά αλλά στην  πλευρά τους έχουν περιθώριο να τα κόψεις και να τα κοντύνεις μέχρι τα 114 που είναι το απόλυτο όριο για να μην κάνεις ζημιά στις αντιστάσεις.

Στην αριστερή πλευρά λοιπόν όπως βλέπουμε τον εμπρός τροχό, το μήκος τους είναι ιδανικό (των sport) ούτως ώστε να φωλιάσουν τέλεια, ακριβώς όπως φαίνεται και στις φωτό χωρίς απολύτως κανένα κόψιμο.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Στη δεξιά πλευρά τώρα της γκαζιέρας πρέπει να κοπούν στο όριο σχεδόν των 114 χιλιοστών προκειμένου να μη βρίσκουν ούτε αριστερά αλλά ούτε δεξιά στο αντίβαρο και να επιτυγχάνεται το απροβλημάτιστο <<free play>> του γκαζιού.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Αν δεις τις διαστάσεις των άλλων δύο τύπων γίνεται άμεσα αντιληπτό ότι θα έχεις προβλήματα κατά τη γνώμη μου στη σωστή τοποθέτησή τους.

Οπότε μιας και εγώ τάδα αυτά πριν τα πάρω αλλά ξέχασα να τα γράψω (βέβαια μια φωτό = 1.000 λέξεις και δημιουργήθηκε η απορία και νάμαστε να το συζητάμε - επεξηγούμε), προσωπικά προτείνω τα ίδια πούβαλα και μπαίνουν σίγουρα 100% χωρίς κανένα πρόβλημα μετά τη δοκιμή για πολλές χιλιάδες χιλιομέτρων πλέον.


Επιπλέον έχω και μια ακόμα απορία.
Απορία 2
Βλέπω πως στα μοντέλα 2016 και 2017 υπάρχει ένδειξη για τα heated grips της Honda στην μηχανή.
Απ' όσο μπόρεσα να βγάλω άκρη στο nc700.co.uk υπάρχει ένας option b connector, που τον είδα και με την ονομασία option 3p, αλλά δεν είμαι σίγουρος για αυτό.

Αυτός έχει κάποια καλώδια που πηγαίνουν στο heated grip indicator και εμφανίζεται όταν τα ανάβεις.

Τα heated grips της Oxford δεν έχουν τέτοια ένδειξη, αλλά ψήνομαι να τα αλλάξω λίγο (προφανώς δική μου ευθύνη) με έναν μικροελεγκτή και να δίνω τις κατάλληλες οδηγίες στο indicator.

Γνωρίζει κανένας που βρίσκεται ο option b connector και ποιο είναι το pin out του;

Λογικά στο 2016/2017 service manual θα υπάρχει η καλωδίωση.

Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας,
Βασίλης.

Εδώ Βασίλη δεν μπορώ να βοηθήσω δυστυχώς.
Το μόνο που γνωρίζω είναι πως αν βάλεις τα μάνα στο δικό μας μοντέλο όντως ανάβει και ένδειξη στο ταμπλώ όταν τα ενεργοποιείς αλλά με την σύνδεσή τους στο subharness plug and play. Δεν γνωρίζω για την τοποθέτηση κάποιου επιπλέον μικροελεγκτή πλέον του ρελέ - ασφάλειας. Αυτά εκτιμώ ότι περιλαμβάνονται ίσως στο αριστερό γκριπ πούχει και τον διακόπτη ενεργοποιήσεώς τους.

Επίσης δυστυχώς δεν διαθέτω το εγχειρίδιο συντηρήσεως του τελευταίου δικού μας μοντέλου για να το δω.

Αν το κάνεις θα με ενδιέφερε και εμένα και εκτιμώ και άλλους συντρόχους να μας έλεγες πως γίνεται.

Νάσαι καλά, ο σκοπός των forum αυτός είναι Βασίλη, η αλληλοβοήθεια μεταξύ άλλων αλλιώς δεν υπάρχει νόημα υπάρξεώς τους. Αυτές είναι οι δικές μου απόψεις.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27784
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από kostbill Την / Το Πεμ Αυγ 31, 2017 11:21 am

Καλησπέρα και ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση.
Θυμάμαι και στις πρώτες μου απορίες είχες απαντήσει γρήγορα και με όρεξη, όπως και ο Στέλιος.

Επανέρχομαι στην ερώτηση 1.
Τα touring είναι πιο κοντά από τα sport. Το μόνο πιθανό πρόβλημα όπως το βλέπω, είναι να είναι 3 χιλιοστά πιο κοντά στην αριστερή πλευρά από τα sport. Όμως έχουν το εξής καλό: Μπορούν να συγχωρέσουν πιθανό λάθος αν κόψεις παραπάνω από την δεξιά χειρολαβή. Δηλαδή ενώ στα sport έπρεπε να κόψεις ακριβώς στο χιλιοστό -και αν κόψεις παραπάνω κατά λάθος ίσως να προκαλέσεις ζημιά στις αντιστάσεις- στα touring μπορείς να κόψεις και 2 χιλιοστά παραπάνω και να μην υπάρχει πρόβλημα. Πως σου φαίνεται αυτό που λέω; Νομίζεις πως στέκει; Να πάω με τα touring ή να προτιμήσω τα sport;

Όσο για το δεύτερο, είμαι 99.99% σίγουρος πως η σύνδεση των Honda heated grips δεν γίνεται μόνο στο subharness που συνδέουμε τα υπόλοιπα, έχω ψάξει πάρα πολλές ώρες σε διάφορα forum για να καταλάβω τι γίνεται και ακόμα δεν είμαι σίγουρος, αλλά το subharness που έχεις και έχω και εγώ έχει μόνο 3 πράγματα:
1. Τάση μετά που θα πάρει μπροστά η μηχανή.
2. Γείωση.
3. Τάση όταν είναι ενεργοποιημένα τα μεγάλα φώτα (η μπλε γραμμή νομίζω, θυμάσαι αν ισχύειWink. Αυτό χρειάζεται έτσι ώστε τα προβολάκια να ανοίγουν με το που ενεργοποιείς τα μεγάλα φώτα, αλλιώς βάζεις τον extra διακόπτη που πήρες (και μου αρέσει πολύ και εμένα και σκέφτομαι να πάρω το ίδιο, αν και όχι για προβολάκια, αλλά για γκαραζόπορτα).

Από αυτά δεν μπορεί να καταλάβει το heated grip indication αν πρέπει να ανάψει ή όχι. Δυστυχώς δεν μπορώ να βρω τις οδηγίες εγκατάστασης των Honda heated grips 2016. Τα έχει κανείς;

Ste7ios νομίζω πως σε κάποιο Αγγλικό forum που έγραψες πρέπει να πήρε το μάτι μου πως έχεις δει όλα τα service manual, αν ισχύει, μπορείς να ανεβάσεις το συγκεκριμένο;

Τώρα, αν τελικά καταφέρω να το κάνω αυτό, δεν έχω κανένα πρόβλημα να το μοιραστώ με τον κόσμο και να το δώσω, όμως θα είναι κάτι εντελώς εκτός εγγύησης και δεν θα μπορώ να εγγυηθώ την καλή λειτουργία του, επίσης δεν θα μπορώ να εγγυηθώ πως δεν θα επιδράσει αρνητικά και στην υπόλοιπη μηχανή. Το αναφέρω τώρα, θα το αναφέρω και όταν/αν το καταφέρω τελικά.
avatar
kostbill

Αριθμός μηνυμάτων : 14
Ημερομηνία εγγραφής : 23/04/2017

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Πεμ Αυγ 31, 2017 11:49 am

Το subharness το μόνο που δίνει στα μοντέλα του 2016 είναι switched power, ρεύμα μόνο όταν ο διακόπτης είναι στο On.

Δεν υπήρχε ποτέ γραμμή σχετική με τη μεγάλη σκάλα.

Οι προβολείς πάντα είχαν δικό τους διακόπτη που έμπαινε κάτω από τα όργανα.

Η καλωδίωση του Option 6P στα X του '12 είναι:

Red/White (R/W) - Backup Power
Violet/Red (V/R) - Switched Power
Light Blue (Lb) - Right Turn
Green (G) - GND
Orange (O) - Left Turn

Στα καινούργια έχουν φύγει σίγουρα τα φλας. Ερωτηματικό για το backup power... (μόνιμη παροχή).

Με τα καινούργια που δίνουν ένδειξη στα όργανα παίζει να είναι ψηφιακή η σύνδεση.
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1181
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 42
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από kostbill Την / Το Πεμ Αυγ 31, 2017 12:02 pm

Ste7ios έγραψε:Το subharness το μόνο που δίνει στα μοντέλα του 2016 είναι switched power, ρεύμα μόνο όταν ο διακόπτης είναι στο On.

Δεν υπήρχε ποτέ γραμμή σχετική με τη μεγάλη σκάλα.

Οι προβολείς πάντα είχαν δικό τους διακόπτη που έμπαινε κάτω από τα όργανα.

Η καλωδίωση του Option 6P στα X του '12 είναι:

Red/White (R/W) - Backup Power
Violet/Red (V/R) - Switched Power
Light Blue (Lb) - Right Turn
Green (G) - GND
Orange (O) - Left Turn

Στα καινούργια έχουν φύγει σίγουρα τα φλας. Ερωτηματικό για το backup power... (μόνιμη παροχή).

Με τα καινούργια που δίνουν ένδειξη στα όργανα παίζει να είναι ψηφιακή η σύνδεση.
Στέλιο το καφέ καλώδιο στο δικό μας subharness (το δικό μου είναι ίδιο με του Στέλιου) τι είναι; Αχρησιμοποίητο;


Εκτός αν έχουν φτιάξει ψηφιακή σύνδεση για όλα τα όργανα, θα μου φαίνονταν περίεργο να έστησαν ολόκληρο πρωτόκολλο επικοινωνίας μόνο για επικοινωνία με τα heated grips.

Έχεις καμιά ιδέα πως θα βρούμε τις οδηγίες εγκατάστασης των Honda heated grips για το 2016/17;;;
avatar
kostbill

Αριθμός μηνυμάτων : 14
Ημερομηνία εγγραφής : 23/04/2017

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Αυγ 31, 2017 2:13 pm

kostbill έγραψε:Καλησπέρα και ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση.
Θυμάμαι και στις πρώτες μου απορίες είχες απαντήσει γρήγορα και με όρεξη, όπως και ο Στέλιος.

Επανέρχομαι στην ερώτηση 1.
Τα touring είναι πιο κοντά από τα sport. Το μόνο πιθανό πρόβλημα όπως το βλέπω, είναι να είναι 3 χιλιοστά πιο κοντά στην αριστερή πλευρά από τα sport. Όμως έχουν το εξής καλό: Μπορούν να συγχωρέσουν πιθανό λάθος αν κόψεις παραπάνω από την δεξιά χειρολαβή. Δηλαδή ενώ στα sport έπρεπε να κόψεις ακριβώς στο χιλιοστό -και αν κόψεις παραπάνω κατά λάθος ίσως να προκαλέσεις ζημιά στις αντιστάσεις- στα touring μπορείς να κόψεις και 2 χιλιοστά παραπάνω και να μην υπάρχει πρόβλημα. Πως σου φαίνεται αυτό που λέω; Νομίζεις πως στέκει; Να πάω με τα touring ή να προτιμήσω τα sport;

Λάθος να κάνεις και να κόψεις παραπάνω ούτως ώστε να γίνει ζημιά είναι σχεδόν αδύνατον Βασίλη σε όποιον πιάνουν έστω και λίγο τα χέρια του. Η επεξήγηση μέχρι που κόβεις είναι άριστη και είναι σχεδόν αδύνατον να κάνεις λάθος. Μην σε απασχολεί αυτό. Προσωπικά θα πήγαινα the safe way αφού κάποιος άλλος το ξεκίνησε, τόβαλε και δουλεύει γιατί να πειραματιστώ? Wink

Όσο για το δεύτερο, είμαι 99.99% σίγουρος πως η σύνδεση των Honda heated grips δεν γίνεται μόνο στο subharness που συνδέουμε τα υπόλοιπα, έχω ψάξει πάρα πολλές ώρες σε διάφορα forum για να καταλάβω τι γίνεται και ακόμα δεν είμαι σίγουρος, αλλά το subharness που έχεις και έχω και εγώ έχει μόνο 3 πράγματα:
1. Τάση μετά που θα πάρει μπροστά η μηχανή.
2. Γείωση.
3. Τάση όταν είναι ενεργοποιημένα τα μεγάλα φώτα (η μπλε γραμμή νομίζω, θυμάσαι αν ισχύειWink. Αυτό χρειάζεται έτσι ώστε τα προβολάκια να ανοίγουν με το που ενεργοποιείς τα μεγάλα φώτα, αλλιώς βάζεις τον extra διακόπτη που πήρες (και μου αρέσει πολύ και εμένα και σκέφτομαι να πάρω το ίδιο, αν και όχι για προβολάκια, αλλά για γκαραζόπορτα).

Από αυτά δεν μπορεί να καταλάβει το heated grip indication αν πρέπει να ανάψει ή όχι. Δυστυχώς δεν μπορώ να βρω τις οδηγίες εγκατάστασης των Honda heated grips 2016. Τα έχει κανείς;

Ste7ios νομίζω πως σε κάποιο Αγγλικό forum που έγραψες πρέπει να πήρε το μάτι μου πως έχεις δει όλα τα service manual, αν ισχύει, μπορείς να ανεβάσεις το συγκεκριμένο;

Τώρα, αν τελικά καταφέρω να το κάνω αυτό, δεν έχω κανένα πρόβλημα να το μοιραστώ με τον κόσμο και να το δώσω, όμως θα είναι κάτι εντελώς εκτός εγγύησης και δεν θα μπορώ να εγγυηθώ την καλή λειτουργία του, επίσης δεν θα μπορώ να εγγυηθώ πως δεν θα επιδράσει αρνητικά και στην υπόλοιπη μηχανή. Το αναφέρω τώρα, θα το αναφέρω και όταν/αν το καταφέρω τελικά.
Για το δεύτερο δυστυχώς δεν μπορώ να βοηθήσω περαιτέρω παρά ίσως αν βρούμε τα αξεσουάρ κάπου του 2016 (τρίτη γενιά γενικά)  οπότε θα ποσταριστεί άμεσα εννοείται. Ειδικά στα ηλεκτρολογικά προσωπικά δεν προχωράω πέραν του σίγουρου μονοπατιού.Αλλά δεν με ενδιαφέρει κιόλας να έχω κάποια άλλη ένδειξη πέραν του πληκτρολογίου ελέγχου της OXFORD. Είναι ένα γκατζετάκι άνευ πρακτικής σημασίας.

Όσο αφορά το ότι βάζουμε στα <<φτιάξτο μόνος σου>> επαναλαμβάνεται πάντα ότι όποιος ακολουθεί το οιοδήποτε <<φτιάξτο μόνος σου>> το πράττει ιδία ευθύνη. Κανείς δεν φέρει καμία ευθύνη ούτε εγγυάται τίποτα, αλίμονο.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27784
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από kostbill Την / Το Πεμ Αυγ 31, 2017 2:17 pm

OK πείστηκα, θα βάλω τα sport για να ακολουθήσω την ήδη περπατημένη οδό.

Για τα ηλεκτρολογικά, το ψάχνω ακόμα, περιμένω να δω αν θα βρει και κάτι ο Στέλιος.

Ευχαριστώ!
avatar
kostbill

Αριθμός μηνυμάτων : 14
Ημερομηνία εγγραφής : 23/04/2017

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Αυγ 31, 2017 9:31 pm

Οι οδηγίες  τοποθετήσεως των θερμαινόμενων γκριπς με κωδικό P/N 08T70-MKA-D80 που αφορά τα μοντέλα <<After ‘15 NC700X/XD>> εκδόσεως MII 15736/Issue Date March 2016 βρίσκεται [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]  


Καλή μελέτη.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27784
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από kostbill Την / Το Πεμ Αυγ 31, 2017 10:50 pm

Ευχαριστώ Στέλιο! Απίθανος.

Ενώ βλέπω πως η πληροφορία που παίρνει η ένδειξη έρχεται μάλλον από την σύνδεση που φαίνεται στην οδηγία 33 της σελίδας, δεν μπορώ να ξέρω τι είναι αυτή η πληροφορία, πολύ πιθανόν να είναι ψηφιακή όπως είπες προηγουμένως.

Οπότε το αφήνω και θα το συνδέσω κανονικά. Εκτός αν προλάβω και βρω κάποιο μεταχειρισμένο αλλά το βλέπω δύσκολο

Ευχαριστώ και πάλι,
Βασίλης.
avatar
kostbill

Αριθμός μηνυμάτων : 14
Ημερομηνία εγγραφής : 23/04/2017

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από kostbill Την / Το Πεμ Αυγ 31, 2017 11:55 pm

Στέλιο είχα ρωτήσει και εχθές, είσαι σίγουρος πως το καφέ καλώδιο που έρχεται από το sub harness είναι αχρησιμοποίητο;

Αν πραγματικά έρχονταν από το high beam, θα ήταν η καλύτερη περίπτωση για γκαραζόπορτα!!

edit: ίσως να είναι το μπλε καλώδιο, δεν είμαι σίγουρος. Αλλά το ζητούμενο είναι να υπάρχει η τροφοδοσία από τα μεγάλα φώτα, το χρώμα θα το βρούμε.

Εσύ Σάββα χρησιμοποίησες το μπλε καλώδιο για τα φώτα;
avatar
kostbill

Αριθμός μηνυμάτων : 14
Ημερομηνία εγγραφής : 23/04/2017

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Σεπ 01, 2017 6:12 am

kostbill έγραψε:Στέλιο είχα ρωτήσει και εχθές, είσαι σίγουρος πως το καφέ καλώδιο που έρχεται από το sub harness είναι αχρησιμοποίητο;

Αν πραγματικά έρχονταν από το high beam, θα ήταν η καλύτερη περίπτωση για γκαραζόπορτα!!

edit: ίσως να είναι το μπλε καλώδιο, δεν είμαι σίγουρος. Αλλά το ζητούμενο είναι να υπάρχει η τροφοδοσία από τα μεγάλα φώτα, το χρώμα θα το βρούμε.

Εσύ Σάββα χρησιμοποίησες το μπλε καλώδιο για τα φώτα;
Όχι δεν χρησιμοποίησα τίποτα τέτοιο γιατί δεν θέλω να ανάβουν οι προβολείς με τα μεγάλα, δεν έχει πρακτική εφαρμογή αυτός ο τρόπος τουλάχιστον για τον τρόπο χρήσεως που κάνω εγώ.

Σε μένα όπως φαίνεται και στο <<φτιάξτο μόνος σου>> υπάρχει ξεχωριστός αδιάβροχος διακόπτης της GIVI αποκλειστικά και μόνο για τον χειρισμό των προβολέων.

Υπόψη ότι το LED φανάρι όταν ανάψει η μεγάλη σκάλα σκοτώνει στην κυριολεξία, στην εθνική δε εκεί πούχει 4 λωρίδες + ΛΕΑ τις πιάνει όλες σε πλάτος.

Τα προβολάκια κατά τη γνώμη μου χρειάζονται σε δύσκολες καταστάσεις επαρχιακής όπου θα έχεις μόνο πορείας και θέλεις να φαίνονται τα πρανή του δρόμου λόγου σφιχτών στροφιλικιών ή να διακρίνεσαι σε συνθήκες ομίχλης, ή σε βαρύ πήξιμο (αν και σε αυτή την περίπτωση ανάβεις τη μεγάλη σκάλα και σε βλέπουν οι πάντες)  όχι για συνήθεις καταστάσεις.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27784
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Σεπ 01, 2017 6:25 am

kostbill έγραψε:Ευχαριστώ Στέλιο! Απίθανος.

Ενώ βλέπω πως η πληροφορία που παίρνει η ένδειξη έρχεται μάλλον από την σύνδεση που φαίνεται στην οδηγία 33 της σελίδας, δεν μπορώ να ξέρω τι είναι αυτή η πληροφορία, πολύ πιθανόν να είναι ψηφιακή όπως είπες προηγουμένως.

Οπότε το αφήνω και θα το συνδέσω κανονικά. Εκτός αν προλάβω και βρω κάποιο μεταχειρισμένο αλλά το βλέπω δύσκολο

Ευχαριστώ και πάλι,
Βασίλης.
 Ο Σάββας είμαι, μπερδευτήκαμε....

Στην οδηγία 33 λέει να αφαιρέσεις το ψευτοκάπακο - ψευτοσυνδετήρα και να το φυλάξεις, αυτό είναι το <<dummy connector>>. Το <<μυστικό>> του ελέγχου βρίσκεται κατά τη γνώμη μου ίσως στην οδηγία 37 όπου συνδέεται ο ελεγκτής των θερμαινόμενων (heater controller). Αυτός κατά πάσα πιθανότητα κάνει τη δουλειά και των ενδείξεων ή βάση του πίνακα προβλημάτων ο διακόπτης τα κάνει αυτά που διαθέτει μικροτσίπ. 

Ή το ένα νάναι πάντως ή το άλλο δεν νομίζω πως είναι κάτι που μπορεί να γίνει κάπως αλλιώς και να δοθεί ένδειξη με άλλα θερμαινόμενα πλην μάνας.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27784
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από kostbill Την / Το Παρ Σεπ 01, 2017 9:43 am

[quote="Savvas"]
kostbill έγραψε:Ευχαριστώ Στέλιο! Απίθανος.
Στην οδηγία 33 λέει να αφαιρέσεις το ψευτοκάπακο - ψευτοσυνδετήρα και να το φυλάξεις, αυτό είναι το <<dummy connector>>. Το <<μυστικό>> του ελέγχου βρίσκεται κατά τη γνώμη μου ίσως στην οδηγία 37 όπου συνδέεται ο ελεγκτής των θερμαινόμενων (heater controller). Αυτός κατά πάσα πιθανότητα κάνει τη δουλειά και των ενδείξεων ή βάση του πίνακα προβλημάτων ο διακόπτης τα κάνει αυτά που διαθέτει μικροτσίπ. 

Ή το ένα νάναι πάντως ή το άλλο δεν νομίζω πως είναι κάτι που μπορεί να γίνει κάπως αλλιώς και να δοθεί ένδειξη με άλλα θερμαινόμενα πλην μάνας.
Όπως βλέπω το 37, ο heat controller έχει μόνο μια είσοδο, η οποία είναι από το καλώδιο που έρχεται μαζί με το kit.

Αυτό που ψάχνουμε εμείς, είναι κάτι που να συνδέεται και να μιλάει με την μηχανή. Γιαυτό είπα για το 33, που έκανα λάθος και εννοούσα 34, αν δεις, ο 3 pin connector του καλωδίου που έρχεται από το kit μπαίνει σε ένα 3 pin connector που έρχεται από την μηχανή και είναι ο μοναδικός που έρχεται από την μηχανή και δεν έχει να κάνει με τροφοδοσία.

Κοίτα, αν είχα το μαμίσιο θα μπορούσα να φτιάξω κάτι. Υποψιάζομαι πως δεν έχει να κάνει με ψηφιακό πρωτόκολλο αλλά με αντιστάσεις, δηλαδή θα μου έκανε μεγάλη εντύπωση να βάλουν τόσο δουλειά για να υλοποιήσουν ένα πρωτόκολλο μόνο για τα heated grips.

Δεν θα βάλω μεγάλα φώτα επειδή βγαίνω πολύ πολύ σπάνια εκτός πόλης και δεν θυμάμαι να έχω κυκλοφορήσει ποτέ με ομίχλη.

Sorry σας μπερδεύω επειδή και οι δυο ξεκινάτε με Σ!!!
avatar
kostbill

Αριθμός μηνυμάτων : 14
Ημερομηνία εγγραφής : 23/04/2017

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Σεπ 01, 2017 11:46 am

kostbill έγραψε:
Savvas έγραψε:
kostbill έγραψε:Ευχαριστώ Στέλιο! Απίθανος.
Στην οδηγία 33 λέει να αφαιρέσεις το ψευτοκάπακο - ψευτοσυνδετήρα και να το φυλάξεις, αυτό είναι το <<dummy connector>>. Το <<μυστικό>> του ελέγχου βρίσκεται κατά τη γνώμη μου ίσως στην οδηγία 37 όπου συνδέεται ο ελεγκτής των θερμαινόμενων (heater controller). Αυτός κατά πάσα πιθανότητα κάνει τη δουλειά και των ενδείξεων ή βάση του πίνακα προβλημάτων ο διακόπτης τα κάνει αυτά που διαθέτει μικροτσίπ. 

Ή το ένα νάναι πάντως ή το άλλο δεν νομίζω πως είναι κάτι που μπορεί να γίνει κάπως αλλιώς και να δοθεί ένδειξη με άλλα θερμαινόμενα πλην μάνας.
Όπως βλέπω το 37, ο heat controller έχει μόνο μια είσοδο, η οποία είναι από το καλώδιο που έρχεται μαζί με το kit.

Αυτό που ψάχνουμε εμείς, είναι κάτι που να συνδέεται και να μιλάει με την μηχανή. Γιαυτό είπα για το 33, που έκανα λάθος και εννοούσα 34, αν δεις, ο 3 pin connector του καλωδίου που έρχεται από το kit μπαίνει σε ένα 3 pin connector που έρχεται από την μηχανή και είναι ο μοναδικός που έρχεται από την μηχανή και δεν έχει να κάνει με τροφοδοσία.

Κοίτα, αν είχα το μαμίσιο θα μπορούσα να φτιάξω κάτι. Υποψιάζομαι πως δεν έχει να κάνει με ψηφιακό πρωτόκολλο αλλά με αντιστάσεις, δηλαδή θα μου έκανε μεγάλη εντύπωση να βάλουν τόσο δουλειά για να υλοποιήσουν ένα πρωτόκολλο μόνο για τα heated grips.

Δεν θα βάλω μεγάλα φώτα επειδή βγαίνω πολύ πολύ σπάνια εκτός πόλης και δεν θυμάμαι να έχω κυκλοφορήσει ποτέ με ομίχλη.

Sorry σας μπερδεύω επειδή και οι δυο ξεκινάτε με Σ!!!
 Πλάκα κάνω δεν υπάρχει πρόβλημα, ας το λέει όποιος νάναι αρκεί να βρίσκεται το ζητούμενο.

Επί του θέματος ούτε στο 34 είναι δυνατόν να είναι γιατί είναι απλά η σύνδεση των γκριπ με τη φύσα.
Είτε στον διακόπτη πούχει μικροτσίπ (το λέει πεντακάθαρα ότι έχει ) είτε στο κυτίο ελέγχου είναι και αυτά πρέπει να τα αγοράσεις να τα κανιβαλίσεις και αν βγει άκρη που δεν νομίζω να βγει.

Παρόμοιο σύστημα έχουν και τα OXFORD στο κυτίο ελέγχου τους το οποίο ελέγχει την μπαταρία και αν διαπιστώσει ότι τραβάει ρεύμα χωρίς νάναι αναμμένος ο κινητήρας τότε σβήνουν μόνα τους σε περίπτωση απευθείας συνδέσεως με την μπαταρία για να μην την αδειάσουν. Νέα κόλπα αυτά στα τελευταία μοντέλα μεταξύ των οποίων και αυτά πούβαλα και θα βάλεις και εσύ.

Συμπερασματικά για να το κλείσουμε κάπου εδώ το θέμα δεδομένου ότι άκρη δεν βγαίνει, κατά την άποψή μου αν δεν μπουν μάνα δεν νομίζω να υπάρχει τρόπος να έχουμε ενδείξεις στο ταμπλώ των οργάνων με κάποια άλλη μέθοδο - κατασκευή εύκολη με απλά - οικονομικά υλικά. No

ΕΝΤΙΤ : Μην σου κάνει καθόλου εντύπωση λαμβανομένης υπόψη της τιμής τους. Κανονικά θάπρεπε νάχουν όσο τα άλλα μάνα Χόντα άντε βαριά γύρω στα 140-150 ευρώ, αυτά έχουν 300 και βάλε, ήτοι τα διπλά για να έχουν ένδειξη στο ταμπλώ και σύστημα διάγνωσης ε ? Οποτε ναι από ότι φαίνεται έχουν εξελίξει ανάλογο τσιπ και κάνει αυτά.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27784
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 2 από 3 Επιστροφή  1, 2, 3  Επόμενο

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης