Πρόσφατα Θέματα

HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Σελίδα 1 από 3 1, 2, 3  Επόμενο

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Κυρ Νοε 13, 2016 10:24 pm

Αφού συγκεντρώθηκαν όλα τα απαραίτητα ήτοι :


1.Το Subharness αγορασμένο από τη HONDA εδώ με 16 ευρώ αν θυμάμαι καλά  : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



2. Το απαραίτητο ρελέ και η ασφάλεια 7,5 Α για τα αξεσουάρ που αγοράστηκαν επίσης από την εδώ αντιπροσωπεία Χόντα με 15 ευρώ : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



3. Φύσες για τις συνδέσεις με το subharness από Κίνα με κανά 3άρι ευρώ : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



4. Οι προβολείς που προετοιμάστηκαν μετά την άφιξή τους με εξτρά σιλικόνη σε επίμαχα σημεία που ενδεχομένως ήταν επικίνδυνα να μπάσουν νερό και αφού αγοράστηκε διακόπτης εξτρά της GIVI με 8 ευρώ αδιάβροχος διότι αυτός που είχανε τα προβόλια δεν μου άρεσε :


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Τα προβόλια ήταν έτσι :


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Και τάκανα έτσι : 



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Αριστερά ο διακόπτης πούχανε οι προβολείς αλλά δεν μου άρεσε και δεξιά ο αδιάβροχος που πήρα εξτρά της GIVI :



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



5. Τα θερμαινόμενα γκριπς της OXFORD :


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



6. Το μπριζάκι : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Εκτυπώθηκαν οι οδηγίες τοποθετήσεως από site του εξωτερικού και τυπώθηκαν για να χρησιμοποιηθούν στο λύσιμο - τοποθέτηση.


Την πρώτη μέρα, τοποθετήθηκαν το ρελέ και η ασφάλεια στην ασφαλειοθήκη, βγήκαν τα μάνα γκριπς και λύθηκε το αριστερό κοστούμι.


Τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας στην ασφαλειοθήκη : 


Ανοίγουμε το ντουλάπι που πίσω του βρίσκεται η μπαταρία και η ασφαλειοθήκη ξεβιδώνοντας τις δύο βίδες που βλέπετε στην εικόνα : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Και βλέπουμε αυτό : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Ανοίγουμε την ασφαλειοθήκη και τοποθετούμε σύμφωνα με τις οδηγίες που λέγαμε το ρελέ και την ασφάλεια στις υπάρχουσες κενές θέσεις αναμονής : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Που είναι αυτές σε λεπτομέρεια : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Και νάτα τοποθετημένα : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Οι επόμενες φωτό περιλαμβάνουν τις εκτυπωμένες οδηγίες για τη σειρά λυσίματος που θα ακολουθήσουμε :


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Άλλες οδηγίες δεν βάζω διότι ούτε θα βοηθήσουν αλλά ούτε και ταιριάζουν λόγο μη εγκαταστάσεως αξεσουάρ μάνας οπότε εκεί μπήκαν βάση της κρίσεως της δικής μου.


Το θέμα επειδή είναι πολύ μεγάλο θα συμπληρωθεί σταδιακά και θα παραμείνει κλειδωμένο μέχρι να τελειώσει.
Αν υπάρχει κάτι που θέλετε να πείτε πριν τελειώσει το συζητάμε στον τομέα του NC <<φτιάξτο μόνος σου>>.


Συνεχίζεται...

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27003
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Νοε 14, 2016 8:46 am

Ακολουθώντας τη σειρά των οδηγιών τοποθετήσεως για το μπριζάκι που παρετέθησαν παραπάνω ξεκινάμε την αφαίρεση εξαρτημάτων.
Οι οδηγίες δεν αφορούν βέβαια αξεσουάρ ήδη τοποθετημένα οπότε προσαρμοζόμαστε ανάλογα.


Αφαιρούνται οι χούφτες με το λύσιμο δύο βιδών, της στηρίξεώς τους :


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Και έχουμε τα γκριπς μας άμεσα προσβάσιμα σε αυτή την κατάσταση : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Αφαιρούμε τη σέλα του αναβάτη ξεβιδώνοντας τις δύο βίδες που φαίνονται : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Και αρχίζει το λύσιμο του κοστουμιού σταδιακά όπως φαίνεται στις παρακάτω φωτό και με αφαίρεση των βιδών που φαίνονται επίσης : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Αποθηκεύουμε τα κομμάτια που βγάζουμε γιατί αν δεν έχουμε σκοπό να το ξενυχτήσουμε το πράμα θα πάρει μέρες να τελειώσει.
Στην προκειμένη περίπτωση προσωπικά επειδή έχω πορτ μπαγκάζ σπηλιά στο αμάξι και είναι και δίπλα μου τα αποθηκεύω εκεί μέχρι να ξαναμπούνε πάνω.


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Το λύσιμο - βγάλσιμο των πλαστικών στα Χόντα είναι τυφλοσούρτης.
Άμα ξέρεις ένα τα ξέρεις όλα και λειτουργεί με την νοοτροπία τραβάω απαλά να ξεκουμπώσει όπου τυχόν είναι κάτι κουμπωμένο ή άμα είναι θηλυκωμένο μετακινώ προς τα αριστερά (μούρη μοτό) στην προκειμένη περίπτωση με ολίσθηση και τραβάω προς τα πάνω και το παίρνω στο χέρι.


Μετά το βγάλσιμο του πρώτου πλαστικού βλέπουμε έτσι την μοτό : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Φαίνονται ήδη οι βίδες που πρέπει να ξεβιδώσουν προκειμένου να βγει το μεγάλο κομμάτι με το λογότυπο της Χόντα.


Πάμε όμως να τις δούμε σε λεπτομέρεια ποιες πρέπει να ξεβιδωθούν - βγούν (τα κλιπσάκια τα πατάμε στη μέση και τα τραβάμε από την άκρη τη στρόγγυλη για να βγουν, μετά επαναφέρουμε αυτό που είναι στο κέντρο προς την πάνω πλευρά του να εξέχει και το πατάμε μέσα για να ασφαλίσει, το περιγράφει και το εγχειρίδιο συντηρήσεως επακριβώς του 700αριού αλλά και όλων των Χόντα) : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]





[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Οι βίδες είναι αρκετές οπότε κάντε τα κουμάντα σας όταν τις βγάλετε να τις αποθηκεύσετε κατά τέτοιο τρόπο και σειρά που να ξέρετε που πάει τι ακριβώς όταν έρθει η ώρα να δέσετε :


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Δώστε ιδιαίτερη βάση σε αυτό το κρυφό πούναι κάτω από το εμπρός ρύγχος που ακριβώς βρίσκεται :






[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Σύρτε προς τα αριστερά και σηκώστε προς τα πάνω για να ξεκουμπώσετε και αυτό το κομμάτι.
Στηρίξτε το και σηκώστε το πλαστικό κάλυμμα που θα δείτε στην συνέχεια και αποσυνδέστε την φύσα του αριστερού εμπρός φλας :


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Πλέον είμαστε έτοιμοι και αφαιρούμε εντελώς και αυτό το κομμάτι αποθηκεύοντάς το  : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Το επόμενο στη σειρά για βγάλσιμο είναι αυτό : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Εδώ παρατηρήστε άλλου είδους κλιπσάκια που βγαίνουν επίσης με πίεση προς τα μέσα του Τ που βλέπετε στο κέντρο.Για να τα ξαναβάλετε, πρέπει το Τ να έρθει προς τα έξω, τα τοποθετείτε με το Τ προς τα έξω, πιέζετε το Τ προς τα μέσα νάρθει στην όψη που βλέπετε στην παρακάτω εικόνα και είστε έτοιμοι και αυτά ασφαλισμένα


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Σειρά έχει τώρα το τελευταίο για βγάλσιμο κομμάτι, αυτό με το λογότυπο NC 750 :


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Βγάζοντας τις εξής βίδες : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]





[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Άλλο κλιπς εδω , αυτό ξεβιδώνεται με κατσαβίδι .
Προσέξτε όμως και βγάλτε και το επόμενο που φαίνεται δεξιά και είναι για το πλαστικό της ουράς που δεν θα βγεί μεν αλλά θα τραβηχτεί προς τα έξω για να μπορεσει να βγει αυτό που θέλουμε αλλιώς ΔΕΝ βγαίνει


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Για να το βγάλουμε λοιπόν όπως ανεφέρθη παραπάνω πρώτα τραβάμε λίγο προς τα έξω το πλαστικο της ουράς και μετά τραβώντας το προς τα έξω, αριστερά και πάνω ξεκουμπώνει και το βγάζουμε τραβώντας προς τα πάνω γιατί όταν το παρατηρήσετε στην επόμενη φωτό έχει ένα γλωσσίδι που πιάνει κάτω και αντίστοιχα ένα που κουμπώνει δεξιά με το πλαστικό της ουράς.


Νάτο έξω και αυτό :


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Μετά το βγάλσιμο και αυτού του κομματιού φτάνουμε πλέον στο σημείο ενδιαφέροντος και βλέπουμε το βύσμα που θα ενωθεί το subharness. Τραβάμε προς τα έξω τη γλωττίδα που το συγκρατεί, το τραβάμε προς τα κάτω και το έχουμε στο χέρι μας


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Σειρά για την πρώτη μέρα είχε το βγάλσιμο των μάνα γκριπς και το προβάρισμα των θερμαινόμενων.


Το αριστερό γκριπ βγήκε πανεύκολα άθικτο εντελώς 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Τα μεγάλα γλέντια όμως είναι στο γκριπ της γκαζιέρας.


Αυτό δεν βγαίνει με τίποτα παρά μόνο με κόψιμο, ίσως με κομπρεσέρ και <<φούσκωμα >> νάβγαινε αλλά εγώ τόκοψα και τέλος.
Όταν τόβγαλα είδα αυτό : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Αυτός πούχε την καταπληκτική αυτή ιδέα μιλάμε ότι είναι και πολύ..... ....τέλος πάντων καλό κοπίδι και αρχίζω να κόβω και να λειαίνω μέχρι πούφτασα σε αυτό το στάδιο (μπορεί να γίνει και με ντρέμελ και με τροχάκι και με όποιον τρόπο θέλετε αλλά είναι σχετικά μαλακό οπότε προσωπικά το πήγα με το χέρι και το κοπίδι ) :


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Στη συνέχεια έγινε προβάρισμα τοποθετήσεως των γκριπς ειδικά στην γκαζιέρα όπου έπρεπε να δω την σωστή λειτουργία του γκαζιού με το αντίβαρο τοποθετημένο. Στην πλευρά της γκαζιέρας πρέπει να κοπεί για να λειτουργούν όλα σωστά : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Το παραπάνω δεν ήταν αρκετό οπότε κόπηκε και άλλο (μέσα στα όρια που δίνει η OXFORD) και τελικά έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Στην άλλη πλευρά πανεύκολα τα πράγματα με τη μία.


Αυτά έγιναν την πρώτη μέρα και στο τέλος της μέρας η μοτό είχε αυτή την όψη : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Συνεχίζεται....

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27003
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Νοε 14, 2016 7:31 pm

Η επόμενη μέρα (δεύτερη εργασιών) ήταν η μέρα των ηλεκτρολογικών συνδέσεων.


Εδώ θα σταθώ λίγο να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τον σύντροχο Στέλιο που με βοήθησε φτιάχνοντας στον πάγκο τα φυσάκια με το εργαλείο του (που θα πάρω οπωσδήποτε μέσα στην εβδομάδα και εγώ γιατί απλά χρειάζεται και πρέπει να υπάρχει στην εργαλειοθήκη μας για ωραίες ηλεκτρολογικές δουλειές με φύσες μαζί με ένα νέο κολλητήρι)! 


Ιδού ο Μάστορας των ηλεκτρολογικών επί τω έργω  (με φόντο απλωμένα ρούχα αλλά τι να κάνουμε, μέσα στο πρόγραμμα είναι όλα Laughing) :


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Αφού έγιναν τα ηλεκτρολογικά στον πάγκο, κατεβήκαμε με το ποτηροτρύπανο του Στέλιου και έκανα την τρύπα στην προβλεπόμενη θέση για να μπει το μπριζάκι.


Το ποτηροτρύπανο που χρειάζεται είναι αυτό : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Η θέση που γίνεται η τρύπα για να μπει το μπριζάκι είναι αυτή : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Τρύπημα λοιπόν και νάτο : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Στη συνέχεια για να εκμεταλλευτώ και τον χρόνο που χρειάζεται για να στεγνώσει η κόλλα, έβαλα τα γκριπς στη θέση τους μετά από καλό προβάρισμα προκειμένου να μην ενοχλούν κανένα χειριστήριο γιατί εδώ για όσους έχουν DCT υπάρχει πολύ κουμπί άκρως απαραίτητο για κατέβασμα - ανέβασμα ταχυτήτων κλπ που δεν επιτρέπεται να μπερδεύεται με καλώδια κλπ.


Μετά από καλό προβάρισμα λοιπόν κατέληξα στη θέση και τοποθετήθηκαν με κόλλα.


Οι θέσεις που δεν ενοχλούν πουθενά (θα δείτε παρακάτω και άλλες φωτό από τη δρομολόγηση των καλωδίων) είναι οι παρακάτω.


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]





[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]





Συνεχίζεται...

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27003
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Νοε 14, 2016 8:09 pm

Η επόμενη μέρα (τρίτη εργασιών) περιελάμβανε σπαζοκεφαλιά και σκέψη για την τοποθέτηση του χειριστηρίου των θερμαινόμενων, του διακόπτη των προβολέων σε λειτουργική μεν θέση αλλά που δεν θα πείραζε τίποτα από την ΟΕΜ κατάσταση της μοτό αλλά και τη σωστή δρομολόγηση των καλωδίων - φυσών κλπ προκειμένου να μην παρεμβαίνουν πουθενά σε στρίψιμο τιμονιού ή οπουδήποτε αλλού.


Ομολογώ ότι εδώ ήταν ίσως το δυσκολότερο κομμάτι και με παίδεψε αρκετά αλλά βρέθηκε λύση άριστη σε όλα.


Πάμε λοιπόν ένα ένα πως έγιναν.


Κατ' αρχάς όλες οι μονώσεις έγιναν πρώτα με λαστιχοταινία και από πάνω με μονωτική την γνωστή σε όλους.
Υποβρύχιες, δεν μασάνε με τίποτα :


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Το χειριστήριο των θερμαινόμενων αποφάσισα να το βάλω στο μπαράκι πούχω ήδη τοποθετήσει.
Ταίριαξε τέλεια και είναι πολύ στιβαρό.


Να πως μπήκε και σε ποια θέση ακριβώς : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Σειρά τώρα έχει η δρομολόγηση των καλωδίων, η στερέωσή τους κλπ.
Ελπίζω οι φωτό να τη δείχνουν καλά.


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Καταλαβαίνετε ποια είναι η μάνα καλωδίωση και ποια η πρόσθετη στην παραπάνω φωτό ?
Και συνεχίζουμε ..


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Και έτσι μπήκαν και τα θερμαινόμενα γκριπς. 
Σταδιακά γινόντουσαν δοκιμές αν δουλεύανε όλα σωστά και αφού διαπιστώθηκε ότι όλα πήγαν καλά στερεώθηκαν στην τελική τους θέση τα πάντα.


Σειρά τώρα είχανε τα προβόλια σαν τελευταία για τοποθέτηση.
Η δρομολόγηση των καλωδίων σχετικά η ίδια και με την ίδια νοοτροπία αλλά ήδη είχα αρχίσει και ζαλιζόμουνα οπότε ξέχασα να βγάλω αρκετές φωτό, είχαμε και τις παρεμβολές μας των γνωστών και φίλων που περνούσανε από το χώρο εργασιών οπότε που μυαλό για δουλειά.....


Όμως τους έχωσα να βοηθήσουν κανονικά λέμε .....


Ορίστε λοιπόν η συνδεσμολογία των προβολέων με τον παλιάνθρωπο βοηθό : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]





Παλιάνθρωπε γιατί παίζεις με τα κουμπάκια ?


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Μετά τις δοκιμές, οδεύτηκαν τα καλώδια με παρόμοιο τρόπο (από πάνω κλπ) όπως με τα θερμαινόμενα γκριπς, στερεώθηκαν, μπήκε ο διακόπτης και να το αποτέλεσμα (ο αριστερός να κοιτάει κάτω να μην ενοχλεί τους οδηγούς απέναντί μου): 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Έτσι τελείωσε και η τρίτη μέρα εργασιών.


Συνεχίζεται..

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27003
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Νοε 14, 2016 8:29 pm

Η τέταρτη και τελευταία μέρα περιελάμβανε το δέσιμο κατά την αντίστροφη ακριβώς σειρά από το λύσιμο που έδειξα παραπάνω.


Εύκολα τα πράγματα, απρόοπτα δεν υπήρχαν παρά μόνο μια δυσκολία να βολέψω το καλωδιομάνι - ασφαλειομάνι κάτω από το πλαστικό.
Το μεγάλο καλώδιο των θερμαινόμενων που δεν κόπηκε αλλά διπλώθηκε και το σχετικά δύσκαμπτο των προβολέων μούκαναν λίγο τη ζωή δύσκολη αλλά τελικά δεν τους πέρασε και μπήκαν τα πάντα όλα στη θέση τους.


Ο Στέλιος με προέτρεψε να βάλω στην ασφαλειοθήκη των προβολέων από κάτω στην κόλληση και σιλικόνη να γίνει υποβρύχιο και τον άκουσα, ευτυχώωωωως που ακούω και δεν κάνω του κεφαλιού μου γιατί ο Μέρφυ έφερε την ασφάλεια να βλέπει το μόνο ανοιχτό μέρος του πλαστικού....  αλλά τώρα όλα καλά.


Και να λοιπόν το τελικό αποτέλεσμα πως δείχνει και που είναι τι έτοιμη  : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Και σε άλλα με υγεία λοιπόν ελπίζοντας να βοηθήσει όποιον θέλει να κάνει κάτι παρόμοιο.


Το παρόν θέμα είναι παγκόσμια πρωτιά για το μοντέλο του 2016 μιας και δεν υπάρχει πουθενά αντίστοιχος τέτοιος οδηγός μέχρι σήμερα.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27003
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Νοε 14, 2016 8:34 pm

Το θέμα ξεκλειδώνεται και οποιαδήποτε απορία υπάρχει αν μπορώ ευχαρίστως να βοηθήσω.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27003
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από Akis1212 Την / Το Δευ Νοε 14, 2016 8:47 pm

Μπράβο Σάββα πολύ καλή και προσεκτική δουλειά
Πολύ αναλυτική και χρήσιμη η περιγραφή σου για όποιον χρειαστεί να κάνει κάτι αντίστοιχο
Καλορίζικα και πάλι για όλα
avatar
Akis1212

Αριθμός μηνυμάτων : 1068
Ημερομηνία εγγραφής : 05/05/2016
Ηλικία : 51
Τόπος : Αθήνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Νοε 14, 2016 9:12 pm

Akis1212 έγραψε:Μπράβο Σάββα πολύ καλή και προσεκτική δουλειά
Πολύ αναλυτική και χρήσιμη η περιγραφή σου για όποιον χρειαστεί να κάνει κάτι αντίστοιχο
Καλορίζικα και πάλι για όλα
Ευχαριστώ φίλε μου ! 

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27003
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από nks1967 Την / Το Τρι Νοε 15, 2016 7:36 am

Σαν δουλειά, δεν μπορώ παρά να δώσω τα συγχαρητήριά μου. Ευχαριστούμε για την αναλυτική περιγραφή. (Εκτός από το κόψιμο στο "κόκκαλο" του γκαζιού, αλλά προφανώς έπρεπε να γίνει καθώς δεν θα χωρούσε το λάστιχο της Oxford)
Όσο αναφορά την θέση των προβολέων, μπορεί να είναι σε λειτουργική θέση, όμως είναι άκομψοι και θα έλεγα επικίνδυνοι, καθώς προεξέχουν πάρα πολύ.
avatar
nks1967

Αριθμός μηνυμάτων : 381
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2015
Ηλικία : 49
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από enterprise-psi Την / Το Τρι Νοε 15, 2016 10:30 am

Ωραίος ο Σάββας, εξαιρετικό how to, τώρα που πήρε το κολαι, θα έρθω να μου βάλεις και την μπριζα usb Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
avatar
enterprise-psi

Αριθμός μηνυμάτων : 2215
Ημερομηνία εγγραφής : 18/11/2014
Ηλικία : 36
Τόπος : Sector 001

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Νοε 15, 2016 10:33 am

nks1967 έγραψε:Σαν δουλειά, δεν μπορώ παρά να δώσω τα συγχαρητήριά μου. Ευχαριστούμε για την αναλυτική περιγραφή. (Εκτός από το κόψιμο στο "κόκκαλο" του γκαζιού, αλλά προφανώς έπρεπε να γίνει καθώς δεν θα χωρούσε το λάστιχο της Oxford)
Όσο αναφορά την θέση των προβολέων, μπορεί να είναι σε λειτουργική θέση, όμως είναι άκομψοι και θα έλεγα επικίνδυνοι, καθώς προεξέχουν πάρα πολύ.

 
Νάσαι καλά Νίκο.
Ελπίζω να βοηθήσει όποιον κάτοχο θέλει να κάνει το ίδιο.Αυτός είναι ο σκοπός όλων των <<φτιάξτο μόνος σου>> άλλωστε.

Δυστυχώς οποιοδήποτε άλλο γκριπ και να θέλεις να βάλεις πρεπει να κάνεις το ίδιο.Ακόμα και αν φθαρούν εννοώ και θες να βάλεις κάποια απλά γκριπ αλλά όχι μάνα.
Όσο αφορά τα μάνα θερμαινόμενα προβλέπεται να βγάλεις εντελώς τη γκαζιέρα και να την αντικαταστήσεις με αυτή πούχει ενσωματωμένο, με την ίδια νοοτροπία, το θερμαινόμενο γκριπ.
Αυτή την τακτική δεν την καταλαβαίνω προσωπικά και πρώτη φορά την βλέπω τόσα χρόνια, δεν μούχει ξανατύχει αυτό ποτέ ξανά. Βέβαια αυτό δικαιολογεί και την τιμή των 330 ευρώ για τα ΟΕΜ θερμαινόμενα γκριπ μεταξύ άλλων.

Οι προβολείς τώρα.
Δεν είναι ότι καλύτερο αλλά δεν υπάρχει εναλλακτική με αυτά τα κάγκελα.
Η κομψότητα δεν με ενδιαφέρει προσωπικά αλλά η λειτουργικότητα και αυτό θα το καταλάβει όποιος βρεθεί κατά λάθος, γιατί σκόπιμα είναι μάλλον ανοησία, στο βουνό νύχτα βαθιά.

Επικινδυνότητα δεν βλέπω γιατί μπορεί νάχουν, σε περίπτωση πτώσης θα συντριβούν , ας είναι, κατά τα άλλα τώρα γύρισα από δουλειά στο κατάκεντρο της Αθήνας και από πήξιμο συνεχές στο ποτάμι όπου η διήθηση ήταν συνεχής.
Πουθενά  δεν με προβλημάτισαν αλλά όταν δεν έχω αρκετό χώρο δεν χώνομαι κιόλας.

Ή έτσι ή αλλιώς με έχουν περιορίσει και οι χούφτες ήδη και στο ίδιο πλάτος με τα προβόλια οπότε εγώ δεν βλέπω να χειροτέρεψαν κάτι.

Με την ευκαιρία θα προσθέσω επειδή ήμουν στις παρυφές της Πάρνηθας στις 07.30 τω πρωί που το κρύο έτσουζε πως με την μικρότερη ρύθμιση τα γκριπς ζεματάγανε και φόραγα καλοκαιρινά γάντια. Τους βάζω άριστα και είναι καλύτερα από τα μανα πούχα στο SH που δεν ζέσταιναν ούτε τόσο γρήγορα ούτε τόσο πολύ. Μπορεί βέβαια ναχει σχέση και το σύστημα φορτίσεως του ενός και του άλλου μοτό. Τα γκριπς λοιπόν ήδη παίρνουν άριστα στην δοκιμή τους. Τα άλλα θα δούμε στο μέλλον και αφού ρυθμιστούν.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27003
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Νοε 15, 2016 10:44 am

enterprise-psi έγραψε:Ωραίος ο Σάββας, εξαιρετικό how to, τώρα που πήρε το κολαι, θα έρθω να μου βάλεις και την μπριζα usb Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Νάσαι καλά Θοδωρή.

Αν υπάρχουν αντίστοιχες οδηγίες σαν αυτές πούβαλα παραπάνω εύκολο θάναι αλλά στο λύσιμο - δέσιμο βλέπεις πόσο χρόνο χρειάστηκε αν χρειάζεται λύσιμο - δέσιμο δεν ξέρω.

Καλό θάναι να το δούμε λεπτομερώς στο <<φτιάξτο μόνος σου>> στο CB, να συγκεντρωθούν όλα τα απαραίτητα πρώτα, να το δουλέψουμε στο μυαλό μας τι και πως και μετά προχωράμε άφοβα.

Πρώτα θα βάλουμε το μπριζάκι στου Στέλιου που τόχει καιρό τώρα αλλά δεν τόχει τολμήσει, περιμένω να μου πει το πότε και προχωράμε εκεί.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27003
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από gthanasis Την / Το Τρι Νοε 15, 2016 12:39 pm

Ξερω οτι θα ειναι σουπερ να πω τη λαλακια μου οπως ειδα τη φωτο με τους προβολεις???? το καλωδιο γιατι τεντωμενο ?????......και οχι οπως οδευουν τα καγκελα??? φαινεται καπως. Συμφωνω χουφτες και προβολεις δεν ενοχλουν
avatar
gthanasis

Αριθμός μηνυμάτων : 102
Ημερομηνία εγγραφής : 28/11/2014
Τόπος : Αθήνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Τρι Νοε 15, 2016 2:21 pm

Θα παρατηρήσεις ότι όταν ανεβαίνουν οι στροφές θα ζεσταίνουν περισσότερο, και όταν πέφτουν λιγότερο!

Θα έλεγα να έχεις τον νου στη μπαταρία. Εγώ 10-15' πριν φτάσω, καλού κακού κλείνω όλα τα μπλιμπλίκια ώστε να πάρει ο,τι μπορεί η μπαταρία.

Τελειώνω με βαψίματα και ετοιμάζομαι για το πριζάκι. Θα σου πω! Μάλλον το Σ/Κ.
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1098
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 42
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Νοε 15, 2016 2:25 pm

gthanasis έγραψε:Ξερω οτι θα ειναι σουπερ να πω τη λαλακια μου οπως ειδα τη φωτο με τους προβολεις???? το καλωδιο γιατι τεντωμενο ?????......και οχι οπως οδευουν τα καγκελα??? φαινεται καπως. Συμφωνω χουφτες και προβολεις δεν ενοχλουν
Καθόλου λαλακία Θανάση αλλά πολύ σωστή και εύστοχη παρατήρηση.

Έχει μπόσικα το καλώδιο όσα πρέπει ακριβώς για να μην τεντώνεται υπερβολικά αλλά ούτε και να <<σκαμπιλίζει>> στις μεγάλες ταχύτητες τα πλαστικά.
Δεν το έπαιρνε πάντα κατά τη γνώμη μου και με τον τρόπο που το δρομολόγησα προς τα πάνω και σύμφωνα με την μάνα καλωδίωση για να έχει διαφορετική όδευση ή δέσιμο στα κάγκελα γιατί δεν πρέπει να ακουμπάει σε σημεία του κινητήρα ή σε άλλα που ανεβάζουν σημαντικά θερμοκρασία.

Το μικρότερο κακό που θα παρακολουθείται συνέχεια είναι πως το δεξί είναι πάνω από το πάνω κολάρο νερού του ψυγείου και ενδεχομένως να έχει θέμα με θερμοκρασίες, θα το παρακολουθώ αυτό και θα πράξω αναλόγως.

Είναι από τις φωτό που δεν μπόρεσα λόγο κόπωσης να βγάλω εσωτερικά να το βλέπατε και που τώρα είναι αδύνατον αφού έκλεισε το κοστούμι.

Ειδικά το δεξί όπως καθόμαστε στη σέλα είναι που θέλει πολύ σκέψη σχετικά με την όδευσή του.
Τελικά αποφασίσθηκε να πάει προς τα πάνω και μακρυά από κινητήρα όπως προανέφερα. 
Συγκεκριμένα πήγε πάνω και ακολούθησε την οδευση των ΟΕΜ καλωδίων και τελικά πήγε να πάρει ρεύμα από την φύσα του subharness.

Αυτά αποφεύγονται με τα κάγκελα της μάνας γιατί μπαίνουν ψηλά και ακολουθούν άλλη εντελώς όδευση χονδροειδώς αναφέροντας πίσω από το κεντρικό φανάρι σε κάποιο σίδερο πούχει εσωτερικά.
Με αυτά τα κάγκελα όμως δεν έβλεπα καλύτερη λύση που μπορεί ομολογουμένως να υπάρχει και θα χαρώ να μας την παρουσιάσει όποιος σύντροχος επιχειρήσει το ίδιο.

Αν εμφανιστεί κάτι καλύτερο σαν πρόταση με τα υπάρχοντα υλικά - αξεσουάρ ήτοι κάγκελα GIVI, τότε φυσικά θα την ακολουθήσω και εγώ την επομένη φορά που θα λύσω για κάποια εργασία συντηρήσεως.

Ανέφερα ήδη ότι είναι παγκόσμια πρωτιά το συγκεκριμένο θέμα στο του 2016 μοντέλο οπότε σίγουρα σε λεπτομέρειες πιθανώς να πάσχει.
Προβόλια έχουν βάλει και άλλοι σύντροχοι αλλά η ενημέρωση δυστυχώς είναι από φτωχή μέχρι ανύπαρκτη σε σχέση νομίζω με το παρατεθέν θέμα.

Υ.Γ. Ζωντανά δεν φαίνεται καθόλου κάπως αν το δεις κατά τη γνώμη μου. Βελτιώσεις σίγουρα θα υπάρξουν αναλόγως με το τι θα παρατηρήσω και θα παρατεθούν εδώ.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27003
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Νοε 15, 2016 2:31 pm

Ste7ios έγραψε:Θα παρατηρήσεις ότι όταν ανεβαίνουν οι στροφές θα ζεσταίνουν περισσότερο, και όταν πέφτουν λιγότερο!

Θα έλεγα να έχεις τον νου στη μπαταρία. Εγώ 10-15' πριν φτάσω, καλού κακού κλείνω όλα τα μπλιμπλίκια ώστε να πάρει ο,τι μπορεί η μπαταρία.

Τελειώνω με βαψίματα και ετοιμάζομαι για το πριζάκι. Θα σου πω! Μάλλον το Σ/Κ.
Ακόμα είναι νωρίς Στέλιο να τα δω αυτά.
Εσύ έχεις μεγάλη εμπειρία μετά από 4 χρόνια χρήσης.
Θα ακολουθήσω τις οδηγίες σου που είναι πολύ σωστές και σε ευχαριστώ.
Είμαι πάρα μα πάρα πολύ ευχαριστημένος με την απόδοσή τους πάντως, σκοτώνουν!
Τελικά στην πρώτη σκάλα τα είχα, στην μεσαία μούψησαν τα χέρια ! 

Είμαι έτοιμος για το μπριζάκι, βγάλε μόνο τις οδηγίες για το μοντέλο σαν αυτές πούχα τυπωμένες που είδες νάναι εύκολο το λύσιμο. Wink

Θα βγάλουμε και για το μοντέλο του 12 αντίστοιχο <<φτιάξτο μόνος σου>>.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27003
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από vagma Την / Το Τρι Νοε 15, 2016 9:41 pm

θεωρω οτι με αλλαγη βασεων των προβολεων( custom ) ετσι ωστε να καθονται μπροστα στα καγκελα και οχι διπλα οπως ειναι τωρα θα αποφυγεις σε μια,εξω απο μας, ενδεχομενη πτωση την διαλυση των προβολεων......κατα τα αλλα η δουλεια που εκανες ειναι καταπληκτικη σαββα μπραβο και στους βοηθους σου....ευγε!!!!!!!!!
avatar
vagma

Αριθμός μηνυμάτων : 1313
Ημερομηνία εγγραφής : 26/03/2016
Ηλικία : 42
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Νοε 15, 2016 9:52 pm

vagma έγραψε:θεωρω οτι με αλλαγη βασεων των προβολεων( custom ) ετσι ωστε να καθονται μπροστα στα καγκελα και οχι διπλα οπως ειναι τωρα θα αποφυγεις σε μια,εξω απο μας, ενδεχομενη πτωση την διαλυση των προβολεων......κατα τα αλλα η δουλεια που εκανες ειναι καταπληκτικη σαββα μπραβο και στους βοηθους σου....ευγε!!!!!!!!!
Ευχαριστούμε άπαντες Βάγγο.

Δεν με ενδιαφέρουν οι προβολείς καθόλου σύντροχε αλλά τα μέρη της μηχανής, οι προβολείς ας διαλύσουν θα τους αντικαταστήσω σιγά τα λεφτά που κάνουν. Ενδεικτικά αναφέρω κόστος προβολέων 28,5  ολόκληρα ευρώ, κόστος fairing...... δεεε θέλω να μάθω αλλά άκουσα κάτι για 400.....οπότε νομίζετε πως είναι τυχαία η θέση που μπήκαν ? Όχι καθόλου. Wink

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27003
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από Θανάσης Την / Το Τρι Νοε 15, 2016 10:47 pm

Καλορίζικα όλα Σάββα. Τελικά προτίμησες θερμαινόμενα της oxford.
avatar
Θανάσης

Αριθμός μηνυμάτων : 1067
Ημερομηνία εγγραφής : 23/01/2014
Τόπος : Νίκαια

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Νοε 16, 2016 6:15 am

Θανάσης έγραψε:Καλορίζικα όλα Σάββα. Τελικά προτίμησες θερμαινόμενα της oxford.      
Ευχαριστώ Θανάση, ναι της OXFORD με 63 ευρώ έναντι 330  Shocked  των μάνα πούχουν και θεματάκια ....

Θυμάσαι Θανάση ένα κουτί πούχανε τα δικά σου στην τροφοδοσία ρεύματος ?
Δεν υπάρχει πλέον, μόνο το χειριστήριο και τα γκριπς πλέον σαν τα μάνα του SH.  Ακόμα καλύτερα και από ζέστη ...ψήνουν μπριζολάκια λέμε.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27003
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από jimeta Την / Το Δευ Νοε 21, 2016 6:18 pm

Καταπληκτική δουλειά έχεις κάνει Σάββα με τα προβολάκια και το review σου αναλυτικότατο με φωτό.
avatar
jimeta

Αριθμός μηνυμάτων : 3
Ημερομηνία εγγραφής : 21/11/2016

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Νοε 21, 2016 7:04 pm

jimeta έγραψε:Καταπληκτική δουλειά έχεις κάνει Σάββα με τα προβολάκια και το review σου αναλυτικότατο με φωτό.
Ευχαριστώ φίλε μου, ελπίζω να σας βοηθήσει ! 

Ζωντανά φαίνονται ακόμα καλύτερα τα πάντα, οι φωτό τα αδικούν. Wink

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27003
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Νοε 29, 2016 2:09 pm

Ένα μικρό feedbuck μετά την προχθεσινή βόλτα με φουλ ομίχλη, βροχή και όλα τα καλά του κόσμου.


Κατ' αρχάς κανένα ηλεκτρολογικό πρόβλημα παρόλα τα αναφερθέντα παραπάνω που ήταν σκληρό τεστ αρκούντως αρκετό.


Τα θερμαινόμενα συνεχώς στην πρώτη σκάλα εκτός ελαχίστων περιπτώσεων που έβαλα την δεύτερη και το γύρισα σχεδόν άμεσα στην πρώτη ! ΕΥΓΕ στην OXFORD, είναι σαφώς καλύτερα από τα ΟΕΜ Χόντα του Γκούφυ που τάχα πληρώσει χρυσά.


Τα προβόλια χρειάστηκαν τόσο στην ομίχλη που μας συνόδεψε αρκετές φορές στην βόλτα μας όσο και το βράδυ στην επιστροφή που βοηθάγανε να μας βλέπουνε καλύτερα αλλά φέγγανε ψηλά.
Σήμερα μετά από αρκετές δοκιμές, λυσίματα δεσίματα μιας και έχουν το μειονέκτημα ότι ρυθμίζονται κατά διεύθυνση αλλά όχι καθ' ύψος, μπήκαν στο ίδιο ύψος με τη μεσαία σκάλα και εκτιμώ ότι θα δείχνουν άριστα.
Στο πάρκιν μου πάντως που τα δοκίμασα δείχνανε άριστα.


Είναι πολύ φωτεινά και όντως στη μεγάλη σκάλα τους φωτάνε όχι αστεία ! 


Μετά από την ειδική περιποίηση που τους έγινε προ τοποθετήσεως με σιλικόνη στα επικίνδυνα σημεία δεν μπάσανε σταγόνα νερό ! 


Μόνο το πριζάκι δεν δοκιμάστηκε να έχω πλήρες φορτίο αξεσουάρ γιατί δεν χρειάστηκε κάποια φόρτιση κάτι.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27003
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Κυρ Απρ 23, 2017 10:28 pm

Προς τον σύντροχο Βασίλη επειδή στο άλλο δεν μπορώ να απαντήσω και γενικά είναι φόρουμ παιδεμός.

Οι ερωτήσεις σου είναι οι εξής : 
1. Αναφέρεις πως πήρες το subharness από την Honda εδώ. Από που εννοείς; Κάποια αντιπροσωπεία; Έχεις κάποιο τηλέφωνο;
Από την κεντρική αντιπροσωπεία Σαρακάκη στη Λεωφόρο Αθηνών πήρα το subharness, ρελέ και ασφάλεια.
2. Ισχύει δηλαδή αυτό που γράφω, πως με το subharness η τροφοδοσία υπάρχει μόνο όταν η μηχανή είναι αναμένη;
Ακριβώς, μόνο όταν η μοτό είναι ανμμένη και όταν σβήσεις σβήνουν τα πάντα και χωρίς καμία κοπτοραπτική ή επέμβαση στα ηλεκτρολογικά της μοτό, όλα σύμφωνα με το εγχειρίδιο της Χόντα με θρησκευτική ευλάβεια.
3. Αν πάω να κάνω μόνος την εγκατάσταση, όπως εσύ, ακυρώνεται η εγγύηση;
Σίγουρα ναι εκτός και αν έχεις γνωστό εξουσιοδοτημένο συνεργείο να πει ότι στην έκανε αυτό αν εγκρίνει τη δουλειά σου. Στην δική μου περίπτωση βέβαια λόγο χρήσεως μη Χόντα αξεσουάρ είναι ακόμα δυσκολότερο το θέμα αλλά είναι ρίσκο που αν θέλεις παίρνεις τώρα αλλιώς μετά τη λήξη της εγγυήσεως τα κάνεις αυτά. Αν προτιμήσεις τα μάνα Χόντα, τις τιμές τις είδες παραπάνω και δεν συμπεριλαμβάνουν εργατικά. Προσωπικά τον Μάιο στις 12 κλείνω χρόνο που έχω το μοτό.
4. Δηλαδή δεν χρησιμοποίησες αυτήν την τροφοδοσία δίπλα στην μπαταρία, γνωρίζεις αν υπάρχει στην μηχανή σου;
Όχι ούτε έχω δει να υπάρχει τέτοια τροφοδοσία στο μοτό. Ξαναβάλε και εδώ τη φωτό να τη δούνε και οι άλλοι σύντροχοι να πούνε την άποψή τους.Εμένα μου φαίνεται σαν κλέφτης που τρυπάει καλώδιο ενεργό με τον διακόπτη, όχι κάτι μάνα δηλαδή και έχει κοπτοραπτική που προσωπικά δεν κάνω σε δική μου μοτό.
4. Τα θερμαινόμενα γκρίπς σε ικανοποίησαν;
Όπως αναφέρω παραπάνω, απόλυτα ναι.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27003
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 750 DCT/2016 - Λύσιμο κοστουμιού αριστερά και τοποθέτηση ρελέ - ασφάλειας, subharness, θερμαινόμενων γκριπς OXFORD, μπρίζας παροχής ρεύματος και προβολέων.

Δημοσίευση από kostbill Την / Το Δευ Απρ 24, 2017 10:52 pm

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις.

Δεν μπορώ να αναρτήσω εικόνα επειδή μου βγάζει το μήνυμα "Τα νέα μέλη δεν επιτρέπονται να δημοσιεύουν εξωτερικούς συνδέσμους ή ηλεκτρονικά ταχυδρομεία για 7 ημέρες. Παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με τον διαχειριστή του φόρουμ για περισσότερες πληροφορίες".

Πάντως πρόκειται για μια τροφοδοσία που υπάρχει περίπτωση να υπάρχει δίπλα στην μπαταρία, να δίνει 12V μόνο όταν η μηχανή είναι αναμμένη και να κάνει για μικρά ρεύματα, γνωρίζει κανένας σχετικά;

Σάββα έχεις κάνει απίθανη δουλειά! Μακάρι να έπιαναν τα χέρια μου έτσι.
avatar
kostbill

Αριθμός μηνυμάτων : 14
Ημερομηνία εγγραφής : 23/04/2017

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 1 από 3 1, 2, 3  Επόμενο

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης