NC 750 X DCT/2016 - Τοποθέτηση χουφτών SW MOTECK KOBRA

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

NC 750 X DCT/2016 - Τοποθέτηση χουφτών SW MOTECK KOBRA

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Κυρ Οκτ 16, 2016 7:57 pm

Αγοράστηκαν αυτές οι χούφτες :


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Οι οδηγίες τοποθετήσεώς τους όχι και ότι καλύτερο (θα δείτε παρακάτω γιατί) είναι αυτές : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Αποσυσκευασία λοιπόν : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Μελέτη στις πρόσθετες οδηγίες : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Και έναρξη συναρμολόγησης των χουφτών : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Μέχρι εδώ όλα καλά και έτοιμες εν μέρη : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Μπαίνει και ο σπαστός δακτύλιος που έχουν και αφού λαμβάνεται η απόφαση γνωρίζοντας από κατόχους του εξωτερικού ότι δεν χρειάζεται να βγάλω τα μάνα αντίβαρα και τα σωθικά πούχουν τα μάνα αντίβαρα μέσα στο τιμόνι πούναι αρκετά δύσκολη διαδικασία και δεν το ήθελα όχι γιατί δεν ξέρω να το κάνω αλλά θέλω να παραμένει όσο το δυνατόν μάνα η μοτό, έβγαλα μόνο τα αντίβαρα τα εξωτερικά : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Κατόπιν αφού είδα οι σπαστοί βραχίονες που θα πιάσουν στο τιμόνι ακριβώς, έβαλα λαστιχοταινία εκεί που θα πιάνανε μην τυχόν και γρατζουνιστεί το τιμόνι (είπαμε όλες οι διαδικασίες είναι πάντα αναστρέψιμες στο μάνα άμεσα όταν κάνω τέτοιες δουλειές) αν και τέτοιος φόβος είναι μάλλον απίθανος με την ποιότητα πούχουν και το άψογο φινίρισμα αλλά ας φυλάμε τα σάπια και τοποθετήθηκαν.


Η τοποθέτηση που θα δείτε στην συνέχεια ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ και την παρουσιάζω μόνο ενδεικτικά.


ΛΑΘΟΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Μα γιατί θα πείτε είναι λάθος?
Και μένα σωστές μου φαινόντουσαν αλλά στην επιθεώρηση μετά την τοποθέτηση παρόλο ότι ήταν στέρεες σαν βράχοι και όλα φαινόντουσαν άριστα, κάτι δεν μου καθότανε καλά στην αριστερή γιατί ήταν λίγο στο αριστερό ύψος του χειρόφρενου που παρόλα αυτά δεν δημιουργούσε ιδιαίτερο πρόβλημα αλλά ήταν λίγο κάπως εργονομικά και στην δεξιά γιατί χωρίς να βρίσκει με τίποτα ήταν πολύ κοντά στο πάνω (το σιδερένιο μέρος  ) μαρκούτσι του φρένου.


Τα παράτησα και σταμάτησα μερικές ώρες για ξεκούραση αλλά το απόγευμα της ίδιας μέρας επανήλθα με μελέτη και ως εκ θαύματος θυμήθηκα και βρήκα σύντροχο του εξωτερικού που τις είχε βάλει και είχε ανεβάσει φωτό.


Από τις φωτό του συντρόχου που τράβηξα με τη σειρά μου και εγώ με το κινητό, κατέβηκα κάτω και διαπίστωσα πως ο αρθρωτός σύνδεσμος έχει δεξί και αριστερό παρακαλώ που δεν γράφουν φυσικά ΠΟΥΘΕΝΑ οι οδηγίες.


Ξαναβγήκαν λοιπόν οι χούφτες, λύθηκαν στο σημείο του συνδέσμου, αντικαταστάθηκαν οι σύνδεσμοι, επανατοποθετήθηκαν  ΚΑΙ....ως  εκ θαύματος ότι εργονομικό θέμα υπήρχε ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ οπότε στη συνέχεια δείτε προσεκτικά τη σωστή τοποθέτηση και δώστε μεγάλη βάση στην τοποθέτηση των αρθρωτών συνδέσμων (ξέρω ότι το μηχανάκι είναι μέσα στην μπίχλα ε ? ) : 


ΣΩΣΤΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Αυτά εννοώ και έτσι είναι σωστά τοποθετημένα : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Καμία σχέση πλέον με τα προηγούμενα όλα στις σωστές αποστάσεις : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Η λεπτομέρεια της λαστιχοταινίας :


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Μάνα αντίβαρα με μάνα βίδες και επαρκέστατο σπείρωμα για βίδωμα αλλά συνιστάται να βάλετε και κόλλα σπειρωμάτων καλού κακού : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Τα της MOTECK αντίβαρα και τα σωθικά που μπαίνουν μέσα στο τιμόνι περίσσευμα (και εφεδρικά δεν είναι κακό να υπάρχουν ):


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Στιβαρότατες, κάνουν δουλειά αν και έχουν με 20 ευρώ επιπλέον και προέκταση για ακόμα μεγαλύτερη ανεμοκάλυψη και δοκιμάστηκαν σήμερα σε ταχύτητες μέχρι και 160+ μη δημιουργώντας το παραμικρό πρόβλημα ευστάθειας και με την πρωινή δροσούλα των 12 βαθμών να μην γίνεται αισθητή στα χέρια, χώρια τα μαμούνια που φάγανε ήδη και δεν τα φάγανε τα χέρια μου.


Εργονομικά τώρα δουλεύουν όλα άψογα και με γάντια. Χειρόφρενο κλπ.
Μπορώ να μετακινώ το μοτό τσουλώντας το με τα χέρια επίσης χωρίς πρόβλημα και κρατώ το τιμόνι όπως μου αρέσει στο χαλαρό οδήγημα και από τα αντίβαρα χωρίς κανένα θέμα που νόμιζα ότι θάχω από άλλες πούχα παλιότερα.


Γενικά νομίζω ότι είναι άριστες για τα δικά μου θέλω.


Ελπίζω το παρόν να βοηθήσει όσους τυχόν θελήσουν να τις τοποθετήσουν.


Και σε άλλα με υγεία.
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 24867
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 750 X DCT/2016 - Τοποθέτηση χουφτών SW MOTECK KOBRA

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Κυρ Οκτ 16, 2016 8:36 pm

Εύγε νέε μου! :-D
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 905
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 42
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 750 X DCT/2016 - Τοποθέτηση χουφτών SW MOTECK KOBRA

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Οκτ 17, 2016 6:17 am

Ste7ios έγραψε:Εύγε νέε μου! :-D

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 24867
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 750 X DCT/2016 - Τοποθέτηση χουφτών SW MOTECK KOBRA

Δημοσίευση από nks1967 Την / Το Δευ Οκτ 17, 2016 7:29 am

Ευχαριστούμε, για την ενημέρωση.
Στην φωτογραφία των όπως αναφέρεις αρθρωτών συνδέσμων δείχνει ότι η άρθρωση πάει στο κάτω μέρος του τιμονιού, ενώ εσύ στην αρχική τοποθέτηση τους έχεις βάλει από το πάνω μέρος (σελίδα 4). Μπορεί να μην το λένε αναλυτικά, αλλά με λίγη προσοχή φαίνεται ότι πάει από το κάτω μέρος. Είδες τι κάνει η εμπειρία από φωτοσυνθέσεις του Πλαίσιο και του Ικέα;  Wink
Την λαστιχοταινία από που την έχεις πάρει;
avatar
nks1967

Αριθμός μηνυμάτων : 364
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2015
Ηλικία : 50
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 750 X DCT/2016 - Τοποθέτηση χουφτών SW MOTECK KOBRA

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Οκτ 17, 2016 8:14 am

nks1967 έγραψε:Ευχαριστούμε, για την ενημέρωση.
Στην φωτογραφία των όπως αναφέρεις αρθρωτών συνδέσμων δείχνει ότι η άρθρωση πάει στο κάτω μέρος του τιμονιού, ενώ εσύ στην αρχική τοποθέτηση τους έχεις βάλει από το πάνω μέρος (σελίδα 4). Μπορεί να μην το λένε αναλυτικά, αλλά με λίγη προσοχή φαίνεται ότι πάει από το κάτω μέρος. Είδες τι κάνει η εμπειρία από φωτοσυνθέσεις του Πλαίσιο και του Ικέα;  Wink
Την λαστιχοταινία από που την έχεις πάρει;
Νάσαι καλά Νίκο.
Χμμμ έτσι νόμιζα και εγώ για το που πάει η άρθρωση αλλά....τέλος καλό όλα καλά και άμα έχεις χρόνο ακόμα καλύτερα.
Την τελευταία λαστιχοταινία που αγόρασα την πήρα από τον ΦΑΝΟ (ηλεκτρονικά).

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 24867
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 750 X DCT/2016 - Τοποθέτηση χουφτών SW MOTECK KOBRA

Δημοσίευση από lixouri Την / Το Δευ Οκτ 17, 2016 8:41 am

Μπράβο Σάββα αναλυτικότατος όπως πάντα!!
avatar
lixouri

Αριθμός μηνυμάτων : 240
Ημερομηνία εγγραφής : 11/05/2016

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 750 X DCT/2016 - Τοποθέτηση χουφτών SW MOTECK KOBRA

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Οκτ 17, 2016 8:46 am

lixouri έγραψε:Μπράβο Σάββα αναλυτικότατος όπως πάντα!!
 Ελπίζω να βοηθήσει.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 24867
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 750 X DCT/2016 - Τοποθέτηση χουφτών SW MOTECK KOBRA

Δημοσίευση από naftilos Την / Το Δευ Οκτ 17, 2016 12:08 pm

Σεβάσμιε γέροντα εκτός του ότι εχουτε ξεφυγ. Παραβιάζετε καταφορά και το μορατόριουμ των εξοπλισμών.
avatar
naftilos

Αριθμός μηνυμάτων : 903
Ημερομηνία εγγραφής : 11/02/2013

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 750 X DCT/2016 - Τοποθέτηση χουφτών SW MOTECK KOBRA

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Οκτ 17, 2016 2:05 pm

naftilos έγραψε:Σεβάσμιε γέροντα εκτός του ότι εχουτε ξεφυγ. Παραβιάζετε καταφορά και το μορατόριουμ των εξοπλισμών.
 Άστα να πάνε Θωμάκο, και Μέρκελ το φελέκι μου μέσα αλλά τι να κάνω που τα άλλα δεν?

Και πήρα και άλλο μέρκελ που θα βάλω αργότερα όταν τελειώσω το project ....

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 24867
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης