NC 700-750 Αξεσουάρ.

Σελίδα 16 από 19 Επιστροφή  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19  Επόμενο

Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Αξεσουάρ.

Δημοσίευση από lixouri Την / Το Δευ Ιουλ 03, 2017 9:32 am

Το θέμα όμως είναι γιατί να καεί η ασφάλεια......
Τι μπορεί να έγινε..... Λές κάποια επιπλοκή με την υπερθέρμανση?
avatar
lixouri

Αριθμός μηνυμάτων : 253
Ημερομηνία εγγραφής : 11/05/2016

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Αξεσουάρ.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Ιουλ 03, 2017 9:43 am

lixouri έγραψε:Το θέμα όμως είναι γιατί να καεί η ασφάλεια......
Τι μπορεί να έγινε..... Λές κάποια επιπλοκή με την υπερθέρμανση?
Μακάρι νάξερα να σου απαντήσω Προκόπη. No
Απλά διευκρινίζω ότι κάηκε η ασφάλεια από την μπρίζα που δεν ξέρω καν πόσα Α είναι μιας και δεν την άνοιξα κατά την τοποθέτηση.
Υποθέτω ότι το κινητό πρέπει να τράβηξε στιγμιαία πολύ ρεύμα, αυτό είναι το μόνο λογικό αλλά κάνει έτσι όταν υπερθερμανθεί ? Δεν ξέρω.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27143
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Αξεσουάρ.

Δημοσίευση από nks1967 Την / Το Δευ Ιουλ 03, 2017 9:55 am

Διαβόλου πράγματα, αυτά τα κινητά, gps, κλπ ηλεκτρονικά. Καλύτερα είμαστε με τον έντυπο χάρτη, καθώς δεν χαζεύουμε σε αυτά συνέχεια (το οποίο είναι και επικίνδυνο).
avatar
nks1967

Αριθμός μηνυμάτων : 435
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2015
Ηλικία : 50
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Αξεσουάρ.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Ιουλ 03, 2017 10:17 am

nks1967 έγραψε:Διαβόλου πράγματα, αυτά τα κινητά, gps, κλπ ηλεκτρονικά. Καλύτερα είμαστε με τον έντυπο χάρτη, καθώς δεν χαζεύουμε σε αυτά συνέχεια (το οποίο είναι και επικίνδυνο).
Οντως διαολου πραματα αλλα χρησιμα αν τα χρησιμοποιεις οπως πρεπει. Χαζεμα πχ δεν υπαρχει οταν ακους φωνητικα τις οδηγιες μεσω bluetooth. Σε αντιθεση ο χαρτης θελει κοιταγμα.Αλλιως δεν γινεται και να σταματας καθε λιγο δε λεει.

Πλην ομως το θεμα μας ειναι γιατι καηκε η ασφαλεια οταν υπερθερμανθηκε ρο κινητο.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27143
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Αξεσουάρ.

Δημοσίευση από enterprise-psi Την / Το Δευ Ιουλ 03, 2017 10:22 am

Αμα καει και η δεύτερη το ψάχνουμε, τώρα που κάηκε η πρώτη , μπορεί να ήταν ελαττωματική ή χιλιαδιο αλλα.

_________________
Θοδωρής
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
enterprise-psi
Moderator

Αριθμός μηνυμάτων : 2626
Ημερομηνία εγγραφής : 18/11/2014
Ηλικία : 37
Τόπος : Sector 001

https://www.instagram.com/enterprise_psi/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Αξεσουάρ.

Δημοσίευση από nks1967 Την / Το Δευ Ιουλ 03, 2017 10:52 am

Να πω κάτι που μου είπαν στην MLS όταν πήγα να κάνω μια επισκευή σε τάμπλετ.
Μην το χρησιμοποιείτε όταν είναι σε φόρτιση, γίνεται μεγάλη υπερθέρμανση της συσκευής και μπορεί ακόμα και να ρίξει την ασφάλεια του ρελέ διαφυγής στον πίνακα! Shocked
Καλό είναι να είναι τελείως απενεργοποιημένη όταν φορτίζει.
ίσως κάτι τέτοιο να συνέβει και σε σένα, λόγω υπερβολικής ζέστης , φόρτισης και λειτουργίας.
avatar
nks1967

Αριθμός μηνυμάτων : 435
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2015
Ηλικία : 50
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Αξεσουάρ.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Δευ Ιουλ 03, 2017 11:32 am

Για την υπερθέρμανση σας τα έχω πει. Τα περισσότερα οικιακά ηλεκτρονικά έχουν εύρος λειτουργίας 0°C έως 35°C και κάτι ελάχιστα έως τους 40°C.

Πρακτικά αυτό πέφτει και άλλο, αν μπει στη μέση και η φόρτιση.

Σάββα, κακώς αγνόησες τις προειδοποιήσεις. Έπρεπε να το έχεις κλείσει και να το αφήσεις να κρυώσει. Βασικά βλακεία του Android, που έπρεπε να κλείνει χωρίς να σε ρωτάει, όπως στο iOS.

Θα μπορούσε να προκληθεί ζημιά κυρίως με τη μπαταρία, που υπάρχει και ο κίνδυνος να αναφλεγεί και να σκάσει... (Οι LiCoO2 που χρησιμοποιούν μπορούν να το κάνουν αυτό. Ουσιαστικά, από την οικογένεια μπαταριών λιθίου μόνο οι LiFePO4 είναι ασφαλής).

Σχετικά με την ασφάλεια προφανώς τράβηξε περισσότερο ρεύμα από ότι αντέχει η ασφάλεια (καλωδίωση, κλπ). Τώρα γιατί... Θα δούμε...

Πριν βάλουμε κάτι σε μια πρίζα, πρέπει να ξέρουμε πόσο ρεύμα τραβάει το μέγιστο η συσκευή και τι αντέχει η πρίζα (και η καλωδίωση της).

Οπότε το ερώτημα είναι πόσα amperes τραβάει το κινητό (ποιο είναιWink και τι αντέχει να σου δώσει η πρίζα (αν έχεις κάποιο link, να είμαστε και προετοιμασμένοι).
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1052
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Αξεσουάρ.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Δευ Ιουλ 03, 2017 11:38 am

Savvas έγραψε:
lixouri έγραψε:Το θέμα όμως είναι γιατί να καεί η ασφάλεια......
Τι μπορεί να έγινε..... Λές κάποια επιπλοκή με την υπερθέρμανση?
Μακάρι νάξερα να σου απαντήσω Προκόπη. No
Απλά διευκρινίζω ότι κάηκε η ασφάλεια από την μπρίζα που δεν ξέρω καν πόσα Α είναι μιας και δεν την άνοιξα κατά την τοποθέτηση.
Υποθέτω ότι το κινητό πρέπει να τράβηξε στιγμιαία πολύ ρεύμα, αυτό είναι το μόνο λογικό αλλά κάνει έτσι όταν υπερθερμανθεί ? Δεν ξέρω.
Το λογικό θα ήταν να σταματήσει τη λειτουργία του και την φόρτιση για να προστατευτεί, αλλά όπως φαίνεται δεν...

Για το στιγμιαία εξαρτάται απο τον τύπο της ασφάλειας. Υπάρχουν οι γρήγορες (fast) και με χρονοκαθυστέρηση (μπαίνουν κυρίως όπου υπάρχει μοτέρ). Λογικά εδώ θα είναι τύπου fast. Θα δούμε...
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1052
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Αξεσουάρ.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Δευ Ιουλ 03, 2017 11:50 am

enterprise-psi έγραψε:Αμα καει  και η δεύτερη το ψάχνουμε, τώρα που κάηκε η πρώτη , μπορεί να ήταν ελαττωματική ή χιλιαδιο αλλα.
Βασικά 3 πράγματα μπορεί να είναι:

1. Η συσκευή τραβάει περισσότερο φορτίο από ότι αντέχει η πρίζα, λάθος χρήση
2. Η ασφάλεια έκανε τη δουλειά της, κάτι πήγε στραβά με τη συσκευή
3. Η ασφάλεια ήταν ελαττωματική, σχετικά σπάνιο

avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1052
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Αξεσουάρ.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Δευ Ιουλ 03, 2017 12:26 pm

Savvas έγραψε:
nks1967 έγραψε:Διαβόλου πράγματα, αυτά τα κινητά, gps, κλπ ηλεκτρονικά. Καλύτερα είμαστε με τον έντυπο χάρτη, καθώς δεν χαζεύουμε σε αυτά συνέχεια (το οποίο είναι και επικίνδυνο).
    Οντως διαολου πραματα αλλα χρησιμα αν τα χρησιμοποιεις οπως πρεπει. Χαζεμα πχ δεν υπαρχει οταν ακους φωνητικα τις οδηγιες μεσω bluetooth.    Σε αντιθεση ο χαρτης θελει κοιταγμα.Αλλιως δεν γινεται και να σταματας καθε λιγο δε λεει.

Πλην ομως το θεμα μας ειναι γιατι καηκε η ασφαλεια οταν υπερθερμανθηκε ρο κινητο.
Συμφωνώ. Του διαόλου πράγματα και ναι και όχι. Όταν τα χρησιμοποιούμε στο γόνατο, χωρίς να έχουμε σχεδιάσει προσεκτικά τη διαδρομή εκ των προτέρων (όπως έχω περιγράψει στον οδηγό), τότε οι 'εκπλήξεις' είναι αναμενόμενες, όπως και όταν δεν έχουμε κατανοήσει πλήρως τη λειτουργία του, τι πρέπει να κάνουμε ανά περίπτωση, π.χ. όταν αλλάξουμε την πορεία μας...

Του διαόλου θα έλεγα όταν αρχίζουν τα κουλά τύπου δεν παίζει τον Bluetooth, κολλήματα και τέτοια...

Ο χάρτης είναι άλλη φάση. Χοντρικά θες χρόνο, πολύ χρόνο, σταμάτα ξεκίνα και δεν συμμαζεύεται, και θες βιβλίο ολόκληρο για να πας σε μεγάλη κλίμακα. Πρακτικά είναι ταλαιπωρία, η τελευταία μου λύση...
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1052
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Αξεσουάρ.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Ιουλ 03, 2017 12:57 pm

enterprise-psi έγραψε:Αμα καει  και η δεύτερη το ψάχνουμε, τώρα που κάηκε η πρώτη , μπορεί να ήταν ελαττωματική ή χιλιαδιο αλλα.
Την γκαντεμιά μου μέσα...σε μένα έλαχε η ελαττωματική ?

Είναι μέσα στα πλαστικά και πρέπει να λύσω όλη την αριστερή πλευρά ξανά για να την αλλάξω...δεν παίζει με τίποτα αυτό λέμε.

Όλα τα άλλα, προβόλια και γκριπς δηλαδή λειτουργούν κανονικότατα και προβλεπόμενα.
nks1967 έγραψε:Να πω κάτι που μου είπαν στην MLS όταν πήγα να κάνω μια επισκευή σε τάμπλετ.
Μην το χρησιμοποιείτε όταν είναι σε φόρτιση, γίνεται μεγάλη υπερθέρμανση της συσκευής και μπορεί ακόμα και να ρίξει την ασφάλεια του ρελέ διαφυγής στον πίνακα! Shocked
Καλό είναι να είναι τελείως απενεργοποιημένη όταν φορτίζει.
ίσως κάτι τέτοιο να συνέβει και σε σένα, λόγω υπερβολικής ζέστης , φόρτισης και λειτουργίας.
Άκου να δεις... Shocked Shocked Shocked
Να κάτι που δεν ήξερα και το κάνω κατά κόρο σε άπειρα αλλά δεν ξέρω άμα έχει να κάνει και με μάρκα και με είδος συσκευής.

Παράδειγμα αυτό του κινητού που με 10.000 power bank που το χρησιμοποιώ στο αμάξι ΠΟΤΕ δεν έκανε κιχ και φορτίζει συνέχεια και λειτουργεί ως GPS συνέχεια. Βέβαια στο αμάξι παίζει και climatronic και πρέπει να αναφερθεί.

Θα γίνει αντίστοιχη δοκιμή το ερχόμενο Σάββατο και στο μοτό αλλά σε βάση που έδειξα παραπάνω.
Κατά τα άλλα θα συνδεθεί στο εν λόγο power bank που θάναι σε σκιερό μέρος να δούμε πως θα συμπεριφερθεί όλη μέρα.
Ste7ios έγραψε:Για την υπερθέρμανση σας τα έχω πει. Τα περισσότερα οικιακά ηλεκτρονικά έχουν εύρος λειτουργίας 0°C έως 35°C και κάτι ελάχιστα έως τους 40°C.

Πρακτικά αυτό πέφτει και άλλο, αν μπει στη μέση και η φόρτιση.

Σάββα, κακώς αγνόησες τις προειδοποιήσεις. Έπρεπε να το έχεις κλείσει και να το αφήσεις να κρυώσει. Βασικά βλακεία του Android, που έπρεπε να κλείνει χωρίς να σε ρωτάει, όπως στο iOS.

Θα μπορούσε να προκληθεί ζημιά κυρίως με τη μπαταρία, που υπάρχει και ο κίνδυνος να αναφλεγεί και να σκάσει... (Οι LiCoO2 που χρησιμοποιούν μπορούν να το κάνουν αυτό. Ουσιαστικά, από την οικογένεια μπαταριών λιθίου μόνο οι LiFePO4 είναι ασφαλής).

Σχετικά με την ασφάλεια προφανώς τράβηξε περισσότερο ρεύμα από ότι αντέχει η ασφάλεια (καλωδίωση, κλπ). Τώρα γιατί... Θα δούμε...

Πριν βάλουμε κάτι σε μια πρίζα, πρέπει να ξέρουμε πόσο ρεύμα τραβάει το μέγιστο η συσκευή και τι αντέχει η πρίζα (και η καλωδίωση της).

Οπότε το ερώτημα είναι πόσα amperes τραβάει το κινητό (ποιο είναιWink και τι αντέχει να σου δώσει η πρίζα (αν έχεις κάποιο link, να είμαστε και προετοιμασμένοι).
Ναι βλακεία που αγνόησα τις προειδοποιήσεις του, έπρεπε να το αποσυνδέσω και να πάω μόνο με την μπαταρία του και να το φορτίσω αφού φτάσω μιας και είχα μαζί μου power bank.

Σίγουρα τράβηξε περισσότερο από την αγνώστου Αμπέρ ασφάλεια πούχει το μπριζάκι αλλά το μπριζάκι κοίτα τι λέει από κάτω : 
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Αυτό τώρα είναι το ρελέ και η ασφάλεια που η ασφάλεια για τα αξεσουάρ έχω την εντύπωση πως είναι 7 Αμπέρ μόνο και το ανακύπτον ερώτημα είναι αν όπως βλέπουμε παραπάνω το μπριζάκι έχει δικιά του ασφάλεια ξέρω γω 20 Αμπέρ και το κύκλωμα των αξεσουάρ μόνο 7, δεν θάπρεπε να κάψει την ασφάλεια των αξεσουάρ και όχι την δικιά του ?

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Λογικά έτσι θάπρεπε να γίνει οπότε μάλλον η ασφάλεια πούναι γυάλινη κυλινδρικού - παλαιού τύπου σε αντίθεση με τα άλλα πούχουν μαχαιρωτές, είναι μάπα. Λέω εγώ τώρα τι σκέφτομαι ε ? scratch
Ste7ios έγραψε:
Savvas έγραψε:
lixouri έγραψε:Το θέμα όμως είναι γιατί να καεί η ασφάλεια......
Τι μπορεί να έγινε..... Λές κάποια επιπλοκή με την υπερθέρμανση?
Μακάρι νάξερα να σου απαντήσω Προκόπη. No
Απλά διευκρινίζω ότι κάηκε η ασφάλεια από την μπρίζα που δεν ξέρω καν πόσα Α είναι μιας και δεν την άνοιξα κατά την τοποθέτηση.
Υποθέτω ότι το κινητό πρέπει να τράβηξε στιγμιαία πολύ ρεύμα, αυτό είναι το μόνο λογικό αλλά κάνει έτσι όταν υπερθερμανθεί ? Δεν ξέρω.
Το λογικό θα ήταν να σταματήσει τη λειτουργία του και την φόρτιση για να προστατευτεί, αλλά όπως φαίνεται δεν...

Για το στιγμιαία εξαρτάται απο τον τύπο της ασφάλειας. Υπάρχουν οι γρήγορες (fast) και με χρονοκαθυστέρηση (μπαίνουν κυρίως όπου υπάρχει μοτέρ). Λογικά εδώ θα είναι τύπου fast. Θα δούμε...
Τύπου μάπα μάλλον είναι Στέλιο...
Ste7ios έγραψε:
enterprise-psi έγραψε:Αμα καει  και η δεύτερη το ψάχνουμε, τώρα που κάηκε η πρώτη , μπορεί να ήταν ελαττωματική ή χιλιαδιο αλλα.
Βασικά 3 πράγματα μπορεί να είναι:

1. Η συσκευή τραβάει περισσότερο φορτίο από ότι αντέχει η πρίζα, λάθος χρήση
2. Η ασφάλεια έκανε τη δουλειά της, κάτι πήγε στραβά με τη συσκευή
3. Η ασφάλεια ήταν ελαττωματική, σχετικά σπάνιο

1.Αποκλείεται το κινητό να τραβάει 20Α.
2.Παίζει αφού έβγαζε κάργα προειδοποιήσεις να σταματήσω την φόρτιση
3.Δεν ξέρω.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27143
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Αξεσουάρ.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Δευ Ιουλ 03, 2017 1:15 pm

Όλα αρχίζουν και τελειώνουν στις θερμοκρασίες λειτουργίας.

Προφανώς και στο αυτοκίνητο δεν έχεις πρόβλημα με το κλιματιστικό, αλλά στη μηχανή καμία σχέση. Πέρα από τη ζέστη το χτυπάει και ο ήλιος οπότε τους 35°C+ τους πιάνεις για πλάκα και χωρίς τη φόρτιση.

Έτσι για να υπάρχει σημείο αναφοράς το GPS της μηχανής έχει θερμοκρασίες λειτουργίας 0°C - 60°C.

Μην το δοκιμάσεις καν με το powerbank. Ίσως να μην κάψεις καμία ασφάλεια αλλά το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο.

Καλό είναι να ξέρεις επίσης και τις θερμοκρασίες λειτουργίας του powerbank.

Σε φάση βόλτας με τη μηχανή είναι καλύτερο να φορτίζεις το κινητό σε στάσεις, απενεργοποιώντας τα πάντα ή καλύτερα κλείνοντας το τελείως, επιταχύνοντας κάπως τη φόρτιση, και μειώνοντας τη θερμοκρασία που αναπτύσσεται.

Το power bank αν είναι αρκετά ζεστό μην επιχειρήσεις να το φορτίσεις.
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1052
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Αξεσουάρ.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Δευ Ιουλ 03, 2017 1:20 pm

20A, άρα η ασφάλεια πρέπει να είναι στα 25A.

Ναι έπρεπε να είχε καεί η μικρότερη των 7A.

Δεν είναι θέμα κυλινδρικής. Απλώς ήταν μάπα όπως φαίνεται... Κακής ποιότητας.
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1052
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Αξεσουάρ.

Δημοσίευση από enterprise-psi Την / Το Δευ Ιουλ 03, 2017 1:21 pm

Εμένα πάντως φορτίζει 2 πράματα ταυτόχρονα, [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] Ταμπλετ ή κινητό για πλοήγηση και την κάμερα ή το χειριστήριο της ή κάποιο powerbank στο τανκμπαγκ, και δεν έχει πρόβλημα μέχρι στιγμής.

Αλλά είναι σε Ram mount, και δεν έχουν θέμα υπερθέρμανσης.

_________________
Θοδωρής
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
enterprise-psi
Moderator

Αριθμός μηνυμάτων : 2626
Ημερομηνία εγγραφής : 18/11/2014
Ηλικία : 37
Τόπος : Sector 001

https://www.instagram.com/enterprise_psi/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Αξεσουάρ.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Ιουλ 03, 2017 1:30 pm

Ste7ios έγραψε:Όλα αρχίζουν και τελειώνουν στις θερμοκρασίες λειτουργίας.

Προφανώς και στο αυτοκίνητο δεν έχεις πρόβλημα με το κλιματιστικό, αλλά στη μηχανή καμία σχέση. Πέρα από τη ζέστη το χτυπάει και ο ήλιος οπότε τους 35°C+ τους πιάνεις για πλάκα και χωρίς τη φόρτιση.

Έτσι για να υπάρχει σημείο αναφοράς το GPS της μηχανής έχει θερμοκρασίες λειτουργίας 0°C - 60°C.

Μην το δοκιμάσεις καν με το powerbank. Ίσως να μην κάψεις καμία ασφάλεια αλλά το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο.

Καλό είναι να ξέρεις επίσης και τις θερμοκρασίες λειτουργίας του powerbank.

Σε φάση βόλτας με τη μηχανή είναι καλύτερο να φορτίζεις το κινητό σε στάσεις, απενεργοποιώντας τα πάντα ή καλύτερα κλείνοντας το τελείως, επιταχύνοντας κάπως τη φόρτιση, και μειώνοντας τη θερμοκρασία που αναπτύσσεται.

Το power bank αν είναι αρκετά ζεστό μην επιχειρήσεις να το φορτίσεις.
Απόγευμα κατά τις 19.00 ήταν που τάφτυσε.
Μια δοκιμή θα την κάνω Στέλιο, πρέπει να ξέρω που βαδίζω αν το χρειαστώ για κάπου ή να βρω άλλη λύση.
Δεν είναι δυνατόν να μου κάτσει πουθενά στου διαβόλου τον πατέρα τέτοια φάση, έστω να ξέρω ότι δεν γίνεται τίποτα να μαζέψω λεφτά να πάρω GPS κανονικό με τα παρελκόμενά του.

Έχε υπόψη σου ότι ο Θοδωρής έχει αναφέρει ότι χρησιμοποιεί την ίδια λύση αλλά με τη νέα βάση που σας έδειξα που πήρα και τοποθέτησα ήδη και ότι το φορτίζει ταυτόχρονα από αντίστοιχο μπριζάκι και δεν έκανε κιχ όλη μέρα στο οδοιπορικό σε αντίθεση με την κλειστή βάση που συνέβησαν οι δικές μου στραβές αλλά και στον Θοδωρή ομοίως. Μακακία μου γιατί ήξερα από τον Θοδωρή, ήθελα όμως να δω και με την αδιάβροχη τι γίνεται επίσης για λόγους δοκιμής.

Το συμπέρασμα αυτής της δοκιμής είναι ότι άμα δεν είσαι σε Βόρεια χώρα ή τον χειμώνα εδώ με βροχή και χαμηλές θερμοκρασίες ξέχνα τη χρήση αυτής της βάσης. Παρόλα αυτά για νάμαι καλυμμένος από παντού έχω διατηρήσει και την βάση της αδιάβροχης στο μπαράκι (έχω χώρο) και έχω βάλει και την άλλη που σας έδειξα ταυτόχρονα. Στο ψευτοτεπόζιτο έχω την αδιάβροχη θήκη stand by και μόνιμα τώρα πάνω την τύπου RAM MOUNT αράχνη.

Στην μοτό όταν δεν έχει καύσωνα και επικρατούν φυσιολογικές συνθήκες μην ξεχνάτε την αερόψυξη που γίνεται που στο αμάξι είναι μηδενική και ειδικά στο ταμπλώ που το βάζω εγώ τρώει ήλιο αβέρτα και εκει ζεσταίνεται φουλ λοιπόν και δουλεύει μόνιμα με το power bank μιας και το μπριζάκι του αμαξιού είναι σε άβολο σημείο σε κονσόλα κάτω από τον τεμπέλη και θέλει καλώδιο μην πω πόσο μεγάλο.

Το ζητούμενο δε είναι κάτι φθηνό που δουλεύει.
Έχω αναφέρει ξανά ότι με λύσεις των 500+ ευρώ ξέρω καλά τι και πως. Wink

Υ.Γ. Να μαζί γράφαμε με τον Θοδωρή και αυτά λέω ακριβώς.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27143
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Αξεσουάρ.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Ιουλ 03, 2017 1:39 pm

Ste7ios έγραψε:20A, άρα η ασφάλεια πρέπει να είναι στα 25A.

Ναι έπρεπε να είχε καεί η μικρότερη των 7A.

Δεν είναι θέμα κυλινδρικής. Απλώς ήταν μάπα όπως φαίνεται... Κακής ποιότητας.
Α γειά σου, δεν υπάρχει άλλη λογική εξήγηση.

Οποτε θέλει αν και εφόσον   δεν έχω τι να κάνω και ξαναλύσω το μοτό,  αγορά άλλης της προκοπής όπως έκανα στο καρότσι του πατέρα μου και βρήκα την υγιά μου (τέτοια μακακία είχε και αυτό, γυάλινη κυλινδρική και έβαλα μαχαιρωτή με τη θήκη της όπως μπήκε στα προβόλια, ίδια ακριβώς) και αντικατάστασή της. Θα βάλω δε μια των 6 Αμπέρ ενα κλικ κάτω από των αξεσουάρ της ασφαλειοθήκης.

Τον καιρό εκείνο που ήτανε να μπούνε με είχε απασχολήσει το θέμα αυτό ήτοι αν καούν ποιος λύνει να τις αλλάξει αλλά ησύχασα υποθέτωντας ακριβώς αυτό ήτοι πως θα καεί η 7άρα της ασφαλειοθήκης μιας και οι άλλες είναι μεγαλύτερες αλλά κοίτα φάση....ποτέ μη λες ποτέ την γκαντεμιά μου μέσα...

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27143
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Αξεσουάρ.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Δευ Ιουλ 03, 2017 1:47 pm

Εννοείται μια ανοικτή βάση με την μικρότερη κάλυψη του κινητού βοηθάει στην ψύξη.

Οι κλειστές δεν παίζουν από την άνοιξη. Δοκιμασμένο.

Το κακό των ανοικτών είναι ότι σε περιορίζουν στη βροχή...
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1052
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Αξεσουάρ.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Δευ Ιουλ 03, 2017 1:55 pm

Δεν είναι θέμα 'μαχαιρωτής' σου ξαναλέω... Οι υάλινες δεν είναι αρχαίες ή ντεμοντέ.

Θα βρεις και μαχαιρωτές εξίσου μάπα...

Το άσχημο είναι ότι πρέπει να ανοίγεις το πλαϊνό...
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1052
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Αξεσουάρ.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Ιουλ 03, 2017 2:09 pm

Ste7ios έγραψε:Εννοείται μια ανοικτή βάση με την μικρότερη κάλυψη του κινητού βοηθάει στην ψύξη.

Οι κλειστές δεν παίζουν από την άνοιξη. Δοκιμασμένο.

Το κακό των ανοικτών είναι ότι σε περιορίζουν στη βροχή...
Γιαυτό και οι δύο λύσεις όπως είπα παραπάνω. Wink
Ste7ios έγραψε:Δεν είναι θέμα 'μαχαιρωτής' σου ξαναλέω... Οι υάλινες δεν είναι αρχαίες ή ντεμοντέ.

Θα βρεις και μαχαιρωτές εξίσου μάπα...

Το άσχημο είναι ότι πρέπει να ανοίγεις το πλαϊνό...
Λες να μην είναι θέμα μαχαιρωτής ? scratch Και όμως στο καροτσάκι όταν αλλάχθηκε με μαχαιρωτή (πλήρη με τη βάση της με τα πάντα όλα) βρήκα την υγιά μου, έλιωνε από την υπερθέρμανση και δεν θα μου κάνει καθόλου εντύπωση αν ανοίξω και δω κάτι τέτοιο αφού μούχει ξανασυμβεί.

Η μαχαιρωτή πάντως που πήρα (ίδια και στο καρότσι) για τα προβόλια είναι μια χαρά.

Για το πλαϊνό πρέπει να βρεθεί κάποια λύση και όπως το βλέπω θα κόψω όλες τις ασφάλειες θα ενώσω το καλώδιο εκεί που θα κοπούν με θερμοσυστελλόμενο, λαστιχοταινία κλπ και θα κόψω κάπου κοντά στο λαιμό του τιμονιού - θα τοποθετήσω εκεί τις ασφαλειοθήκες ούτως ώστε να  είναι προσβάσιμες οι ασφάλειες.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27143
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Αξεσουάρ.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Δευ Ιουλ 03, 2017 2:44 pm

Όχι. Είναι θέμα τύπου της ασφάλειας. Το ρεύμα είναι μόνο ένα χαρακτηριστικό μιας ασφάλειας.

Δες εδώ: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Στο καροτσάκι επειδή έχει μοτέρ έπρεπε να έχει ασφάλεια χρονοκαθυστέρησης καθώς στην πρώτη φάση της εκκίνησης του τραβάει πολύ περισσότερο ρεύμα από το κανονικό λειτουργίας του. Αν θυμάμαι καλά είχε fast...

Αντίθετα επειδή τα ηλεκτρονικά, ημιαγωγοί κλπ αρπάζουν πολύ γρήγορα θέλουν ασφάλειες τύπου fast / ultra fast, να διακόψουν το κύκλωμα άμεσα.

Για αυτό στις πρίζες αυτές θέλουμε fast...

Επίσης δεν σκεφτήκαμε την περίπτωση #4, να μην είναι η ασφάλεια αλλά κάποια κακή επαφή...
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1052
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Αξεσουάρ.

Δημοσίευση από enterprise-psi Την / Το Δευ Ιουλ 03, 2017 2:47 pm

Υπάρχει περίπτωση να μην έχει καεί η ασφάλεια , και κάτι να μην κάνει επαφή;

εδιτ , με πρόλαβε ο Στέλιος Laughing Laughing Laughing


Έχει επεξεργασθεί από τον/την enterprise-psi στις Δευ Ιουλ 03, 2017 2:48 pm, 1 φορά

_________________
Θοδωρής
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
enterprise-psi
Moderator

Αριθμός μηνυμάτων : 2626
Ημερομηνία εγγραφής : 18/11/2014
Ηλικία : 37
Τόπος : Sector 001

https://www.instagram.com/enterprise_psi/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Αξεσουάρ.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Δευ Ιουλ 03, 2017 2:47 pm

Ο λαιμός δεν ξέρω αν είναι το καλύτερο σημείο. Το κρυφό ντουλαπάκι ίσως προσφέρεται καλύτερα...
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1052
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Αξεσουάρ.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Δευ Ιουλ 03, 2017 2:48 pm

Μαζί γράφαμε! Very Happy
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1052
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Αξεσουάρ.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Ιουλ 03, 2017 7:44 pm

Να μην κάνει επαφή ε ? scratch
Έκανα μια δοκιμή γιατί μου πέρασε από το μυαλό και αυτό με το ματζαφλάρι που πήρα για να μετράει το βολτάζ της μπαταρίας και δεν δούλευε ούτε αυτό.

Στο μπριζάκι είχα βάλει αρσενικό με usb για να συνδέσω το κινητό που όταν είναι συνδεδεμένο ανάβει ένα μπλε φωτάκι και δεν άναβε.

Μπορεί να συμβαίνει και αυτό αλλά δεν το κοίταξα, το Σάββατο στη βόλτα θα το δω και με τα δύο και με άλλο ένα usb πούχω να δω τι θα κάνει και το άλλο.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27143
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Αξεσουάρ.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Δευ Ιουλ 03, 2017 7:53 pm

Τι να κοιτάξεις... Δυστυχώς άμα δεν λυθεί άκρη δεν θα βρεθεί.
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1052
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 16 από 19 Επιστροφή  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19  Επόμενο

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης