HONDA NC 700-750 Φτιάξτο μόνος σου

Σελίδα 9 από 9 Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 700-750 Φτιάξτο μόνος σου

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Ιουν 06, 2018 3:59 pm

gprhellas έγραψε:
Savvas έγραψε:Rolling Eyes Question Μια τιμή μπαίνει στο δυναμόκλειδο, όχι εύρος.

Σαββούλη, όχι σε όλες της μάρκες, Ναι στη HONDA ισχύει
αλλά  σε όλα τα piagio στο manual λέει εύρος δηλ  (34 - 38) Nm
Α πα πα δύσκολα πράματα μεσημεριάτικα...
Θα βάλω μετά φόβου Θεού Πίστεως και Αγάπης 9 Nm να δω πως πάμε και μετά θα ρίξω 12 και τέλος ανάλογα με το πως το αισθάνομαι το πράμα. Την προηγούμενη δόση δεν τις έσπασα..ελπίζω και αύριο να μην έχω αναγούλες...θάχω το Γιαμ ετοιμοπόλεμο πάντως καλού κακού....Παλιοχονταίοι με ταλαιπωρείτε...  Σκέψου νάχα Πιάτζιο τι θα γινότανε ..θάχα πάρει εφεδρικές όλες τις βίδες....

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27173
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 700-750 Φτιάξτο μόνος σου

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Τετ Ιουν 06, 2018 4:14 pm

Με 12Nm εγώ πάντως τις έσπασα. Πιθανώς να λερώθηκαν με λάδι όμως... Σε αυτή την περίπτωση έπρεπε να σφίξω με 8,4 περίπου...

Μπορεί βέβαια να είμαι λάθος στη διάσταση και να είναι μικρότερη...

Εύκολο πράγμα να κάνεις λαμακία και ας είναι όλα μπροστά στα μάτια σου! Very Happy
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1054
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 700-750 Φτιάξτο μόνος σου

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Τετ Ιουν 06, 2018 4:19 pm

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1054
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 700-750 Φτιάξτο μόνος σου

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Ιουν 06, 2018 9:54 pm

Savvas έγραψε:Εκείνες οι βίδες του φίλτρου συμπλέκτη στο DCT έχει ιδέα κανείς κάτοχος με τι ροπή τις σφίγγουμε ?
Έχω ψάξει από τότε που τόκανα πρώτη φορά στα 1.000 δεν βρήκα τίποτα.
Τις έσφιξα όσο παίρνει και ένα τικ ακόμα.
Τα εγχειρίδια δεν λένε τίποτα όσο είδα εγώ τουλάχιστον.
Βάζω όλα τα ποστ από την αρχή της συζητήσεως και του ερωτήματος αφ' ενός για να γίνει μια ανακεφαλαίωση αφ' ετέρου για να μπουν φωτό κλπ βοηθητικά στοιχεία μη μπας και βγει καμιά άκρη σίγουρη για τους χρήστες γιατί εγώ μέχρι τώρα δεν έχω καταλήξει τελεσίδικα στο ποια είναι η σωστή ροπή που πρέπει να μπει στο ροπόκλειδο για να γίνει η δουλειά μας και βλέπω όλη τη συζήτηση σαν χρησμό της [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] λιγάκι..σφίξε τόσο αλλά αν και εφόσον...μπορεί να σπάσει μπορεί και όχι...

Όλα καλά δεν τρέχει τίποτα και ευχαριστώ τους συντρόχους που βοηθάνε συμμετέχοντας στη συζήτηση αλλά όπως το βλέπω εγώ το πράγμα δεν βοηθάμε τον μελλοντικό αναγνώστη ούτε δίνουμε σίγουρη λύση με τα όσα λέμε. Σίγουρη λύση είναι η απόλυτα ασφαλής κατά την γνώμη μου και όχι κάποια διφορούμενη.

Πάμε λοιπόν αναλυτικά.
Οι βίδες που αναφέρομαι (φωτό από την μοτό του Αλέξανδρου) είναι αυτές : 

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Ste7ios έγραψε:Λένε και είναι πολύ.

Δεν χρειάζεται πολύ σφίξιμο, καθώς το O-Ring είναι αυτό που κάνει τη δουλειά.

Προσοχή μην λαδωθεί το σπείρωμα γιατί μπορείς να τις κόψεις άνετα...
Το να λαδωθούν οι βίδες από την προσωπική μου εμπειρία αφού ήδη τόχω ανοίξει και έχω αλλάξει φίλτρο είναι λίγο απίθανο μιας και το καπάκι βγαίνει με την μία και λάδι υπάρχει σε ότι περικλείεται από το O RING.

Αν όμως λαδωθούν έχουμε πάντα λίγο στουπί δίπλα και τις σκουπίζουμε.
Η δουλειά που πρέπει να κάνουμε και τα σχετικά στοιχεία από το εγχειρίδιο συντηρήσεως είναι αυτές : 

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Πουθενά εδώ δεν αναφέρεται ροπή συσφίξεως των βιδών [1]
nks1967 έγραψε:[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Εδώ λέει γενικές οδηγίες για σφίξιμο ανάλογα τη βίδα πχ 6μμ- 9 έως 12Νμ, 8μμ - 22 έως 27Νμ και για 10μμ-34 έως 39Νμ ανάλογα αν έχει και παξιμάδι

Καθώς τα αγγλικά μου είναι μέτρια έως κακά, πρέπει να λέει και συγκεκριμένα για τις βίδες που θες,  με το λίγο που έψαξα. Φυσικά είναι για το 700 αλλά πάνω κάτω το ίδιο είναι.

Ste7ios έγραψε:Αυτό. Αλλά πρώτα κοιτάς και τον τύπο του μπουλονιού στο parts catalogue.

Αν θυμάμαι καλά είναι 6 mm flange bolt (NSHF) στα 12Nm.

Αλλά αλλά όπως είπα δεν χρειάζεται τόσο το συγκεκριμένο...

Savvas έγραψε:Χμμμ άρα δεν ξέρουμε, οκ όπως την άλλη φορά.
Ευχαριστώ παιδιά.


Α το εγχειρίδιο συντηρήσεως τόχω και του 12 και το συμπληρωματικό που έχει και της πρώτης γενιάς και της δεύτερης.
Δεν λέει τίποτα απολύτως στο συγκεκριμένο τμήμα της συντηρήσεως δυστυχώς.
Αυτό με κάνει να υποθέσω πως δεν το θεωρεί ιδιαίτερης σημασίας γιατί στα άλλα που θεωρεί το λέει σαφέστατα με βελάκια κλπ κλπ όχι μόνο σε αυτό το μοντέλο αλλά και σε όλα τα άλλα πούχω δει μέχρι σήμερα.

Τι θα κάνω ?
Σφίξιμο μέχρι εκεί που παίρνει που το κάνω συνήθως με το χέρι και μετά ένα τικ μόνο ακόμα γιατί εκεί ειδικά ζεσταίνεται από τα λάδια και η βίδα διαστέλλεται σφίγγοντας ακόμα περισσότερο. Έτσι έκανα και την προηγούμενη φορά και 2+ χρόνια και 23.000 χλμ όλα καλά.

Ste7ios έγραψε:Σάββα ξέρουμε. Αυτό που λέει ο nks...

Οι ροπές είναι τυποποιημένες ανάλογα το μέγεθος, τα χαρακτηριστικά του σπειρώματος, και αν χρησιμοποιείται κάποιος τρίτος παράγοντας όπως λίπανση, κάποιο σφραγιστικό, κλπ. (οπού εκεί μειώνουμε με κάποιο συντελεστή).

Εφαρμόζουμε γενικά αυτές τις ροπές εκτός και αν επισημαίνεται διαφορετικά...

Βασικές γνώσεις στο θέμα δίνει από όσο θυμάμαι το common service manual στα εισαγωγικά του. Μπορείς να βρεις και άλλα χρήσιμα και στη Norbar...

Το συγκεκριμένο πάντως, ξαναλέω, δεν χρειάζεται πολύ σφίξιμο. Μην το παρακάνεις. (Σίγουρα δεν θα φτάσεις τα 12!).

Savvas έγραψε:Rolling Eyes Question Μια τιμή μπαίνει στο δυναμόκλειδο, όχι εύρος.
Όλα καλά θα το σφίξω όπως ξέρω με την εμπειρία πούχω.

Ste7ios έγραψε:Κόλλησες Σάββα! Very Happy

Στο δυναμόκλειδο δίνεις την τιμή που προτείνεται για το κάθεμπουλόνι/βίδα/παξιμάδι. Τον πίνακα τον είδες;

Σελ. 1-15.
Ορίστε λοιπόν και τα αναφερόμενα στη σελίδα 1-15 του εγχειριδίου συντηρήσεως : 

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


Savvas έγραψε:
Ste7ios έγραψε:Κόλλησες Σάββα! Very Happy

Στο δυναμόκλειδο δίνεις την τιμή που προτείνεται για το κάθεμπουλόνι/βίδα/παξιμάδι. Τον πίνακα τον είδες;

Σελ. 1-15.
Αυτό μάλλον εννοείς ε ? 
<<6 mm flange bolt (Include NSHF) and nut  12 >> Ναί?
Και μεγενθυμένα τα πράγματα :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
gprhellas έγραψε:
Savvas έγραψε:Rolling Eyes Question Μια τιμή μπαίνει στο δυναμόκλειδο, όχι εύρος.

Σαββούλη, όχι σε όλες της μάρκες, Ναι στη HONDA ισχύει
αλλά  σε όλα τα piagio στο manual λέει εύρος δηλ  (34 - 38) Nm

Savvas έγραψε:
gprhellas έγραψε:
Savvas έγραψε:Rolling Eyes Question Μια τιμή μπαίνει στο δυναμόκλειδο, όχι εύρος.

Σαββούλη, όχι σε όλες της μάρκες, Ναι στη HONDA ισχύει
αλλά  σε όλα τα piagio στο manual λέει εύρος δηλ  (34 - 38) Nm
Α πα πα δύσκολα πράματα μεσημεριάτικα...
Θα βάλω μετά φόβου Θεού Πίστεως και Αγάπης 9 Nm να δω πως πάμε και μετά θα ρίξω 12 και τέλος ανάλογα με το πως το αισθάνομαι το πράμα. Την προηγούμενη δόση δεν τις έσπασα..ελπίζω και αύριο να μην έχω αναγούλες...θάχω το Γιαμ ετοιμοπόλεμο πάντως καλού κακού....Παλιοχονταίοι με ταλαιπωρείτε...  Σκέψου νάχα Πιάτζιο τι θα γινότανε ..θάχα πάρει εφεδρικές όλες τις βίδες....

Ste7ios έγραψε:Με 12Nm εγώ πάντως τις έσπασα. Πιθανώς να λερώθηκαν με λάδι όμως... Σε αυτή την περίπτωση έπρεπε να σφίξω με 8,4 περίπου...

Μπορεί βέβαια να είμαι λάθος στη διάσταση και να είναι μικρότερη...

Εύκολο πράγμα να κάνεις λαμακία και ας είναι όλα μπροστά στα μάτια σου! Very Happy
Και εκεί πούχουμε καταλήξει με τα προβλεπόμενα στην παραπάνω σελίδα έρχεται η πληροφορία ότι με 12Nm έσπασε άρα άνθρακες ο θησαυρός.
Ste7ios έγραψε:[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Τώρα να διαβάσω τι λέει η NORBAR κλπ τάχω στο δυναμόκλειδό μου σε σελίδα μέσα στη συσκευασία ...δεν μου λέει τίποτα δυστυχώς.

Ο λόγος που στα 1.000 έσφιξα εμπειρικά αφού είδα πόσο σφιγμένες ήταν από τη μάνα τους στο εργοστάσιο και έβαλα την ίδια περίπου δύναμη εμπειρικά ξαναλέω ήταν γιατί δεν είχα το τρίτο δυναμόκλειδο που πήρα αργότερα για μικρότερες δυνάμεις.
Το σχετικά μικρό δυναμόκλειδο πούχα μέχρι τότε αρχίζει από τα 20Nm.

Είπα λοιπόν μιας και έχω πλέον δυναμόκλειδο που αρχίζει από τα 4 Nm νάκανα μια ερώτηση μη μπας και μούχε ξεφύγει κάτι γιατί άνθρωπος είμαι όπως όλοι αλλά τελικά δεν ξέρω για σας αλλά προσωπικά δεν βγάζω σίγουρη άκρη.
Βλέπω ότι φάσκουμε και αντιφάσκουμε και άκρη δεν βρίσκουμε.

Κόλλησα λοιπόν ξανά και αυτή τη φορά  δεν ξεκολλάω με τίποτα.
Θα κάνω ότι έκανα και την πρώτη φορά εμπειρικά και τέλος.Μέθοδος αποδεδειγμένα σωστή.
Αν θυμηθώ θα ρωτήσω και τον μηχανικό μου για την άποψή του όταν πάω για βαλβίδες.

Και πάλι ευχαριστώ παιδιά για την προσπάθεια να βοηθήσετε.
Μην με παρεξηγήσετε, αυτή είναι η άποψή μου από όσα διάβασα.
Αν τώρα ένα τρίτο μάτι δει κάτι διαφορετικό ας το ακούσουμε και προσωπικά θάθελα να το δω και να μην ακούσω το <<κρακ>> που προκαλεί ιδρώτα και έρχεται δίχως να το καταλάβεις. affraid

Εσείς αν νομίζετε ότι έχετε σίγουρη λύση (οι κάτοχοι) εφαρμόστε τη στις μοτό σας αλλά συμβουλή μου είναι να προσέξετε και να σφίξετε με το χέρι όσο πάει και πολύ προσεκτικά γιατί υπάρχει και ελατήριο και μπορεί να στροβοκάτσει και μετά πάρτε την καστάνια και σφίξτε ένα μικρό κλικ ακόμα. Αυτονόητο είναι πως δεν θάχουν λάδι τα σπειρώματα και αν πέσει πάνω τους κατά λάθος θα τα σκουπίσετε και μετά θα τα βιδώσετε.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27173
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 700-750 Φτιάξτο μόνος σου

Δημοσίευση από nks1967 Την / Το Πεμ Ιουν 07, 2018 7:40 am

NUTS, BOLTS, FASTENERS
Check that all chassis nuts, screws and bolts are
tightened to their correct torque values (page 1-15).
Check that all cotter pins, safety clips, hose clamps and
cable stays are in place and properly secured.

Οπότε θα έλεγα να βάλεις την κατώτερη και να του δώσεις λίγο ακόμα, έτσι και αλλιώς όλα τα δυναμόκλειδα έχουν απώλεια +- δεν έχουν 100% ακρίβεια σφιξίματος.
avatar
nks1967

Αριθμός μηνυμάτων : 435
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2015
Ηλικία : 50
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 700-750 Φτιάξτο μόνος σου

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Ιουν 07, 2018 11:21 am

Αμ Έπος Αμ Έργον, Ότι δεν λύνεται κόβεται και τα συναφή για να τελειώνουμε με τις κοσμοθεωρίες : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Η δουλειά έγινε , 8άρι το καρύδι, 12 Nm η ροπή.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27173
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA NC 700-750 Φτιάξτο μόνος σου

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Ιουλ 19, 2018 7:42 am

Αλλαγή φίλτρου αέρος [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27173
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 9 από 9 Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης