NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Σελίδα 4 από 6 Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο

Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Μάης 16, 2018 2:31 pm

Cube capacity έγραψε:Είναι απλά τα πράματα.

Εγώ όταν το έπλενα πήγαινα με το αμάξι στην δουλεια.

Στο cb απλά βγάζεις μπαταρία και με 4 βίδες βρίσκεις φίλτρο.

Στο hayabusa όταν έκανα το Γενικό σέρβις (καθάρισμα μπεκ πεταλούδες )είχε λυθεί όλο το μηχανακι οπότε είδαμε και μέσα.

Και όχι μηχανικός δεν σου καθαρίζει το φίλτρο. Μόνος σου το κάνεις.
ΟΚ για το CB μια χαρά είναι τα πράγματα, για το δικό μου όχι.

Μόνος εν τω μεταξύ μην νομίζεις ότι επειδή το κάνεις εσύ το καθάρισμα, εγώ και κανά δύο άλλοι πως το κάνουν όλοι, ξέρω καλά τι λέω. Wink

Εν πάση περιπτώση μια χαρά αν υπάρχει εύκολο βγάλσιμο κλπ καθώς επίσης αν μένει στον <<αέρα>> να στεγνώνει. Αυτή είναι η προβλεπομένη διαδικασία και πολύ καλά κάνεις.

Υ.Γ. Τώρα να πω ότι δεν ψιλοζήλεψα για το CBφιλτράκι και το πως μπαινοβγαίνει θα πω ψέμα .
Τυχερούληδες !

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27143
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από vagma Την / Το Τετ Μάης 16, 2018 4:10 pm

Ste7ios έγραψε:Μπα, o κωδικός σωστός είναι.

Αν έτρεχε κάτι όμως θα είχε βουίξει το Internet στους κόλπους των SVάκιδων αλλά και για άλλες φίρμες και μοντέλα... Με τα βίας βρήκα άλλη μία αναφορά και αυτή πάλι για το SV650.

Σκεφτείτε το. Πρόκειται για προϊόντα ευρείας κυκλοφορίας που χρησιμοποιείται από ανθρώπους που καταλαβαίνουν τι κάνουν και μη, σε αυτοκίνητα & δίκυκλα... Τεράστια αγορά. Θα υπήρχαν πάμπολες αναφορές και σίγουρα κάποια ανάκληση...

Μπορεί κάλλιστα το συγκεκριμένο να είναι μαϊμού. Κυκλοφορούν τέτοια και σε HiFlo.



υποψιαζομαι οτι δεν ειναι το ιδιο φιλτρο για το μηχανακι γιατι εχει η σουτζουκι ενα κακο να κανει καθε χρονο καποιες αλλαγες σε φιλτρα τακακια κλπ σε οτι υπαρχει αναλωσιμο..........καπως ετσι ετρεχα σαν τον βεγγο για να βρω τακακι για την σουτζουκα..........ολα ιδια φαινονταν αλλα ειχαν πολυ μικρς διαφορες...........
avatar
vagma

Αριθμός μηνυμάτων : 1533
Ημερομηνία εγγραφής : 26/03/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από vagma Την / Το Τετ Μάης 16, 2018 4:21 pm

Savvas έγραψε:Όσο αφορά το <<κόψιμο>> - φύσημα συμφωνώ Βαγγέλη και τότε βλέπεις καλά τι γίνεται.
Κάτι που παρέλειψα να πω και το ρώτησα στον Αλέξανδρο μιας και δεν τόχω δει προσωπικά ακόμα, δεν έχει λάδι το φίλτρο οπότε κάλλιστα το φυσάς και βλέπεις τι θα γίνει και αν γουστάρεις το ξαναχρησιμοποιείς αν και εφόσον είναι σε καλή κατάσταση και καθαρό.


Με το κόψιμο πάει καλιά του βέβαια.
όποιος θυμηθεί και τόχει για πέταμα ας ρίξει ένα κόψιμο, ας τραβήξει φωτό να το δούμε.
Βέβαια δεν βλέπω να βάζει κανείς, εκτός από τους συνήθεις ύποπτους, κάτι τέτοιο ή κάτι άλλο.
Οπότε κυρ Βάγγο και οι λοιποί φίλοι για έλα να μας δείξεις κάτι ρε φίλε να μάθουμε και εμείς.


Όσο αφορά τα ελεύθερα φίλτρα τώρα - καθαριζόμενα.
Ναι η αλήθεια είναι πως το σκέφτηκα και το σκέφτηκα πολύ καλά, ξανά και ξανά και ξανά.
Συμφέρει, κάνεις απόσβεση στη δεύτερη αλλαγή και μετά από τη δεύτερη αρχίζεις και κερδίζεις αλλά :
1.Ποιος θα εφαρμόσει αυτά που πρέπει και θα το αφήσει να στεγνώσει όπως πρέπει πριν το λαδώσει για να το βάλει επάνω στο δικό μου μοτό πάντα εννοώ που είναι πανεύκολο στη συντήρηση των πάντων αλλά στο φίλτρο μια μανουρίτσα την έχει (θα την δείτε οσονούπω που θα αλλάξω και θα προσπαθήσω για ένα <<φτιάξτο μόνος σου>> μήπως βοηθηθεί κάποιος συνκάτοχος).


Να βάλεις πάνω μάνα μέχρι να στεγνώσει κλπ για νάναι κυκλοφορήσιμο και μετά ξανά λύσιμο και να βάλεις το ελεύθερο δεν παίζει με τίποτα. 


Να το φυσήξεις να στεγνώσει ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ και το κατέστρεψε όποιος το κάνει.
Να το βάλεις και να στα κάνει αυτά όπως προβλέπεται συνεργείο?
Εδώ δεν γελάνε απλά αλλά κλαίνε από τα γέλια που θα κάτσει συνεργείο να καθαρίσει - περιμένει να στεγνώσει το φίλτρο όπως πρέπει... Θα πάει το φύσημα με τον αέρα και το κομπρεσέρ σύννεφο, θα μαμήσουν την μανούλα στη γάζα πούχει και (ΔΕΙΤΕ ΟΔΗΓΙΕΣ όσοι τυχόν έχετε) και θα φιλτράρει το απόλυτο τίποτα και μαντέψτε που θα πηγαίνουν όλα αυτά που θα περνάνε μέσα..ναι ναι ναι καλά καταλάβατε...στους κυλίνδρους της αγαπημένης σας....


Ναι ναι ξέρω τι θάλεγε ο αντίλογος...<<θα το κάνουν προσεκτικά και...>> ναι καλά..πείσθηκα, εδώ δεν το κάνω εγώ που δεν χρεώνω εργατοώρα...


2.Αυτό που θα διαβάσετε στη συνέχεια σηκώνει πολύ κουβέντα και εδώ δεν είναι το πρέπον να γίνει.
Αφορά ειδικά τα περί πολλού Κ@Ν και όχι τόσο τα DNA που φαίνεται να τα πηγαίνουν πολύ καλά και δεν θα μιλήσω καθόλου για PIPERCROSS (το πέταξα και το πλήρωσα πανάκριβα στο SH γιατί δεν είχε καλή εφαρμογή και σε σύντροχο περάσανε τα μύρια όσα στο φιλτροκούτι) και λοιπά από τα πολλά που κυκλοφορούν.


Την συγκεκριμένη μοτό την πήρα για να την κρατήσω πολλά χρόνια μα πάρα πολλά και δεν θέλω από μια κουταμάρα - τσιγκουνιά να μου πάθει οτιδήποτε.
Δεν διακινδυνεύω λοιπόν να περάσει τίποτα στους κυλίνδρους και κακά τα ψέμματα από το μάνα δεν περνά.
Αυτά μόνο θα πω και αυτή είναι η επιλογή η δική μου.


Υπάρχουν σύντροχοι που τόχουν επάνω και σε NC μάλιστα.
Είδατε έστω και έναν να δείξει τι και πως όταν ήρθε η ώρα για συντήρηση και αν το φιλτροκούτι είναι καθαρό κλπ?
Όχι η απάντηση από μένα και περιμένω επίσης να με διαφωτίσει όποιος έχει κάτι.




Όσο αφορά τώρα το <<θάχε βουίξει ο κόσμος >> αν και εφόσον τα HIFLO είχαν θέμα.
Ναι έχει μια βάση αυτό αλλά πόσους ξέρετε αλήθεια που ασχολούνται προσωπικά με την συντήρηση της μηχανής τους να μας πούνε τι είδανε ή πόσους έχετε δει να λένε υπέρ η κατά που το κάνανε μόνοι τους βάλανε συγκριτικά κλπ.
Αν ξέρετε δείχτε το και σε μένα παιδιά όπως έκανα και εγώ παραπάνω να μιλήσουμε επί πραγματικής και όχι θεωρητικής βάσεως.
Σε τέτοια θέματα υποθέσεις Στέλιο μου δεν δέχομαι με τίποτα και προτιμώ <<the super safe way>>.


Νάναι τώρα μαϊμού ?
Ούτε έχω δει ούτε έχω διαβάσει κάτι τέτοιο για τα HIFLO.
Έχω διαβάσει για   NGK κλπ αλλά για φίλτρα αέρα όχι.
Ο κωδικός πάντως είναι σωστός, η συσκευασία επίσης αλλά...δεν κάνει.Τόδατε, καλύτερα να μας το δείξει ο κάτοχος δεν γίνεται από το βίντεο που δείχνει λεπτομερώς τα πάντα.


Είμαι ανοικτός σε οποιαδήποτε διαφώτιση λοιπόν επί των ανωτέρω αλλά επειδή με ξέρετε και μένα και τον gprhellas και όσους γενικά ασχολούμαστε δω μέσα τουλάχιστον με το <<φτιάξτο μόνος σου>> γερά σας παρακαλώ όχι θεωρίες αλλά hard evidense υλικό για να μη μιλάμε καθόλου επί θεωρητικής βάσεως. 
Στα λόγια έχουμε πει κατ' επανάληψη << χτίζω ανώγια και κατώγια>> βλέπετε τι σας δείχνω κάθε φορά, δεν είναι θεωρία και προσπαθώ να την αποφεύγω όπως ο διάολος το λιβάνι. 


λαδι η ειδικη ρητινη εχει και το χαρτινο...........θα το καταλαβεις οταν τριψεις 2 δακτυλα σου σε μια πτυχη του......αλλα ειναι λιγο και πολυ λεπτο το λαδι.....

οσο αφορα τα φιλτρα βιομηχανικου τυπου η ελευθερας ροης χρειαζεσαι χρονο για να το καθαρισεις...........τα ιδια τραβαω με το βαρελοειδες ανθρακονηματινο φιλτρο της BMC που χω στο αμαξι......θες μια μερα αφου το πλυνεις με το σαμπουαν του και το ξεπλυνεις με νερο βρυσης να στεγνωσει στον καθαρο αερα..........επειτα λαδωμα και αλλη μια μερα να στραγγισει το παραπανω λαδι..........αλλα εσυ ρε σαββα δεν την χρησιμοποιεις την μηχανη καθε μερα οπως εγω και εχεις την πυλωτη για να περιμενεις 2 μερες και να τελειωσεις την δουλεια.........οπως κανω με το αμαξι που δεν το δουλευω συνεχειαοποτε αφαιρω το βαρελακι και το καθαριζω-λαδωνω στο χωρο μου.......

σκοπευω να καθαρισω το βαρελακι-φιλτρο του αυτοκινητου συντομα.........οποτε οταν ερθει η ωρα θα ανοιχθει θεμα με φωτο....... Very Happy Very Happy Very Happy
avatar
vagma

Αριθμός μηνυμάτων : 1533
Ημερομηνία εγγραφής : 26/03/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Τετ Μάης 16, 2018 5:24 pm

vagma έγραψε:
Ste7ios έγραψε:Μπα, o κωδικός σωστός είναι.

Αν έτρεχε κάτι όμως θα είχε βουίξει το Internet στους κόλπους των SVάκιδων αλλά και για άλλες φίρμες και μοντέλα... Με τα βίας βρήκα άλλη μία αναφορά και αυτή πάλι για το SV650.

Σκεφτείτε το. Πρόκειται για προϊόντα ευρείας κυκλοφορίας που χρησιμοποιείται από ανθρώπους που καταλαβαίνουν τι κάνουν και μη, σε αυτοκίνητα & δίκυκλα... Τεράστια αγορά. Θα υπήρχαν πάμπολες αναφορές και σίγουρα κάποια ανάκληση...

Μπορεί κάλλιστα το συγκεκριμένο να είναι μαϊμού. Κυκλοφορούν τέτοια και σε HiFlo.



υποψιαζομαι οτι δεν ειναι το ιδιο φιλτρο για το μηχανακι γιατι εχει η σουτζουκι ενα κακο να κανει καθε χρονο καποιες αλλαγες σε φιλτρα τακακια κλπ σε οτι υπαρχει αναλωσιμο..........καπως ετσι ετρεχα σαν τον βεγγο για να βρω τακακι για την σουτζουκα..........ολα ιδια φαινονταν αλλα ειχαν πολυ μικρς διαφορες...........

Ε όχι και κάθε χρόνο βρε Βαγγέλη μου...

Έχουμε και λέμε:

Τα SV650 από το 1999 έως το 2002 φοράνε το 13780-20F00-000, και η HiFlo έχει αντίστοιχο το HFA3609. Αυτό δεν γίνεται να μπερδευτεί με τίποτα αν το δεις στις φωτογραφίες...

Τα SV650 από το 2003 n το 2009 φοράνε το 13780-16G00-000 με το αντίστοιχο HFA3612 της HiFlo.

Για τα SVF650 του 2014 με 2015 και το SV650 του 2017 έχουμε το 13780-44H00 με αντίστοιχο της HiFlo το HFA3618.

Τα δύο τελευταία είναι εύκολο να μπερδευτούν καθώς είναι ΣΧΕΔΟΝ τα ίδια, αν βεβαίως πας και πεις "φέρε ένα φίλτρο για το SV650" ή δεν προσέξεις να δώσεις τις απαραίτητες λεπτομέρειες (μοντέλο, χρονολογία κατασκευής), και ο πωλητής δεν είναι πίτουρας...

Αν πας με τους κωδικούς OEM του μοντέλου ΣΟΥ ή με τους κωδικούς τρίτου κατασκευαστή βάσει των πινάκων cross reference tables ή τα online εργαλεία που δίνουν, δεν υπάρχει περίπτωση να κάνεις λάθος... Πανεύκολα πράγματα πια.

Το πιο πιθανό να τα μπέρδεψε ο τύπος...
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1052
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Τετ Μάης 16, 2018 5:36 pm

vagma έγραψε:
λαδι η ειδικη ρητινη εχει και το χαρτινο...........θα το καταλαβεις οταν τριψεις 2 δακτυλα σου σε μια πτυχη του......αλλα ειναι λιγο και πολυ λεπτο το λαδι.....

οσο αφορα τα φιλτρα βιομηχανικου τυπου η ελευθερας ροης χρειαζεσαι χρονο για να το καθαρισεις...........τα ιδια τραβαω με το βαρελοειδες ανθρακονηματινο φιλτρο της BMC που χω στο αμαξι......θες μια μερα αφου το πλυνεις με το σαμπουαν του και το ξεπλυνεις με νερο βρυσης να στεγνωσει στον καθαρο αερα..........επειτα λαδωμα και αλλη μια μερα να στραγγισει το παραπανω λαδι..........αλλα εσυ ρε σαββα δεν την χρησιμοποιεις την μηχανη καθε μερα οπως εγω και εχεις την πυλωτη για να περιμενεις 2 μερες και να τελειωσεις την δουλεια.........οπως κανω με το αμαξι που δεν το δουλευω συνεχειαοποτε αφαιρω το βαρελακι και το καθαριζω-λαδωνω στο χωρο μου.......

σκοπευω να καθαρισω το βαρελακι-φιλτρο του αυτοκινητου συντομα.........οποτε οταν ερθει η ωρα θα ανοιχθει θεμα με φωτο....... Very Happy Very Happy Very Happy
Σε δουλειά να βρισκόμαστε... Άσε καλύτερα... Very Happy
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1052
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από vagma Την / Το Τετ Μάης 16, 2018 6:02 pm

στελιο τα λες τοσο απλα..............αλλα ειμαστε στην ελλαδα που πωλητης ειναι ο καθενας ασχετος και κυκλοφορουν και ανταλλακτικα ιμιτασιον στο τετραγωνο...............και ιμιτασιον οδηγοι-ιδιοκτητες........


πληρωσε χρυσο το χαρτι............εγω προτιμω την καλυτερη λυση ασχετως κοστους..........ακομα και μεσα στην κριση......
avatar
vagma

Αριθμός μηνυμάτων : 1533
Ημερομηνία εγγραφής : 26/03/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Τετ Μάης 16, 2018 6:51 pm

Απλά είναι. Αν ξέρεις τι ζητάς, το ζητάς, και μπορείς και να ελέγξεις αν είναι το σωστό. ΠΑΝΤΑ έχω πάρει ό,τι έχω ζητήσει στα θέματα που γνωρίζω. Ποτέ δεν βασίστηκα σε κανέναν πωλητή (το 99,9% δεν έχει ιδέα τι πουλάει) για να πάρω κάποια πληροφορία ή να αγοράσω το οτιδήποτε. Απλά του λέω φέρε μου π.χ. το Honda part 06455-MGS-D81 (μπροστινό τακάκι) ή το EBC FA388HH και τέλος. Ας τολμήσει να φέρει κάτι άλλο...

Το μαϊμού είναι άλλη ιστορία, γενικώς προσέχουμε από που ψωνίζουμε.

Και έξω δεν είναι καλύτερα. Μην νομίζεις... Τελικά τα ίδια ακούω και έξω. Δεν γλιτώνεις από πουθενά! Very Happy
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1052
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Μάης 16, 2018 7:40 pm

Βάγγο δεν γίνεται φίλε νάχω το μοτό λυμένο κατά τρόπο περίεργο για μέρες, είναι πονηρές οι μέρες που ζούμε.
Τόκανα μια φορά όταν μπήκαν τα διάφορα αξεσουάρ αλλά μην προκαλούμε και την τύχη μας.

Όπως είπα και παραπάνω προς το παρόν θα μπαίνει μάνα, αν έχει λάδι, δεν έχει κλπ θα το δω καλά όταν το βάλω και θα ενημερώσω φυσικά. Όμως το πιθανότερο είναι πως δεν έχει γιατί όσα έχουν απλά φαίνεται από όταν είναι μέσα στην κλειστή τους συσκευασία.

Αν ζορίσουν  οικονομικά τα πράματα πολύ και μόνο, προσωπικά θα επιλέξω τη λύση του καθαριζόμενου αλλιώς όπως είπε ο Στέλιος σε δουλειά να βρισκόμαστε συνέχεια και όχι μόνο.

Κατά τα άλλα όπως είπα μιλάμε θεωρητικά παιδιά.
Βοηθάνε τα μέγιστα οι φωτό όταν κάνετε κάτι και ο ανάλογος σχολιασμός.

Εννοείται πως συμφωνώ με τον Στέλιο πως αν πας με τα σωστά στοιχεία, πλαίσιο, ακριβές μοντέλο, λάθη είναι απίθανο να γίνουν. Έχει συμβεί αλλά είναι δύσκολο. Αν πηγαίνεις τώρα χύμα όπως βλέπω πολλούς σε μαγαζιά που συχνάζω και λένε καλημέρα θέλω τακάκια..εκεί πέφτω κάτω από τα γέλια στην επόμενη ερώτηση πούναι <<πες μου αδερφέ και για τι μοτό...>>...
Ε αν είναι τέτοιοι αναβάτες καληνύχτα και όνειρα γλυκά...

Άλλο θέμα τώρα είναι ότι βλέπω 2-3 κόμπους στην αλυσίδα μου και κατά πάσα πιθανότητα θα την αλλάξω διότι αυτό σημαίνει ότι έχασε το γράσο από μέσα και είναι μπλοκαρισμένα τα links.
Να πω ότι δεν την λίπαινα - καθάριζα τακτικότατα, ακόμα και σε ταξίδι,  να πω εντάξει αλλά 23.300 χλμ με περιποίηση δεν την περίμενα τόσο μάπα. No
Βέβαια ο Θοδωρής την άλλαξε στις 15.000 οπότε εμένα άντεξε και κάτι τις παραπάνω πλην όμως είχα συνηθίσει τα 40.000+ και μούχει ξυνίσει .....

Το κουλό είναι ότι δεν θέλει τέντωμα, είναι ακόμα στα όρια ακριβώς και τέλεια κατά τα άλλα.
Με το σέρβις των 24.000 βλέπω να αλλάζω και αλυσιδογράναζα.... Rolling Eyes

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27143
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Τετ Μάης 16, 2018 7:57 pm

Με την αλυσίδα είσαι σίγουρος; Πως το τσέκαρες; Ένα γενικό σφίξιμο το έχουν αυτές... Έχω μια καινούρια στο συρτάρι μου και είναι πολύ σφικτή γενικά...

Τελικά μήπως βλάπτει το καθάρισμα; Very Happy
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1052
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Μάης 16, 2018 8:49 pm

Ste7ios έγραψε:Με την αλυσίδα είσαι σίγουρος; Πως το τσέκαρες; Ένα γενικό σφίξιμο το έχουν αυτές... Έχω μια καινούρια στο συρτάρι μου και είναι πολύ σφικτή γενικά...

Τελικά μήπως βλάπτει το καθάρισμα;
Αν εννοείς πως έλεγξα τον τζόγο της είναι πάρα πολύ απλό.
Μετράς την απόσταση μεταξύ εμπρός και πίσω γραναζιού.
Βρίσκεις την μέση ακριβώς.
Εκεί μετράς τον τζόγο με ένα μεταλλικό χάρακα ή ένα μετράκι μεταλλικό και πάλι κατά προτίμηση για να μπορεί να στέκεται όρθιο.
Πιάνεις την άκρη του χάρακα - μέτρου στο 0 και υψώνεις την αλυσίδα κρατωντας το σημείο μηδέν σταθερό στο κέντρο του κρίκου.
Αν σηκώνοντας μέχρι πάνω την αλυσίδα έχει τζόγο μεταξύ 3-4 εκατοστών με ιδανικό το 3,5 είσαι εντάξει αλλιώς την τεντώνεις.

Αν εννοείς πως είδα τους κρίκους πούναι σφιχτοί, με το μάτι φυσικά και αν θυμάσαι όταν φτιάχναμε στα μοτό τα διάφορα ηλεκτρολογικά σούχα πει τότε πως και εσύ έχεις και μάλιστα αρκετούς.

Δεν έχω φωτό από την δικιά μου αλλά θα σου δείξω μια από το νετ για να καταλάβουμε όλοι τι εννοούμε όταν λέμε ότι η αλυσίδα έχει κόμπους ή στα αγγλικά θα το δείτε στη φωτό (το ότι φτιάχνονται κλπ μη το λάβετε καθόλου υπόψη αν ταξιδέψουν ταξίδεψαν και το φτιάξιμο είναι προσωρινό εκτός και αν κάποιος έχει τρόπο να βάλει ξανά το γράσο μέσα στα κυλινδράκια πούναι σφραγισμένα) :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Αν η καθαριότητα βλάπτει?
Φίλε μου ούτε σαν αστείο δεν μπορούμε να το πούμε αυτό.
Η αλυσίδα κάνει αυτούς τους κόμπους από έλλειψη καθαριότητας και δη λιπάνσεως αν φάει υπερθέρμανση κάποια στιγμή και είναι αλίπαντη. Βέβαια με την προσοχή που της έδινα προσωπικά δεν θεωρώ ότι έμεινε ακαθάριστη ή αλίπαντη ποτέ αλλά απλά ότι σαν πρώτης τοποθετήσεως είναι απλά μάπα.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27143
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Πεμ Μάης 17, 2018 9:50 am

Μου κάνει εντύπωση να έχει σφικτά σημεία χωρίς να έχει ξεχειλώσει και να θέλει τέντωμα.

Η απορεία μου είναι πότε είναι κάποιο σημείο πραγματικά σφικτό & προβληματικό, γιατί όπως βλέπω μια αλυσίδα με O-Rings είναι γενικώς σφικτή τουλάχιστον για το χέρι. Θα το ξανατσεκάρω...

Η καθαριότητα σαφώς και δεν βλάπτει εφόσον γίνεται σωστά δηλαδή με καθαριστικό που δεν περνάει τα O-Rings και δεν χαλάει το γράσο, ομοίως για το μέσο καθαρισμού, τουλάχιστον για το εσωτερικό που βρίσκονται τα O-Rings.
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1052
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Μάης 17, 2018 12:18 pm

Ste7ios έγραψε:Μου κάνει εντύπωση να έχει σφικτά σημεία χωρίς να έχει ξεχειλώσει και να θέλει τέντωμα.

Η απορεία μου είναι πότε είναι κάποιο σημείο πραγματικά σφικτό & προβληματικό, γιατί όπως βλέπω μια αλυσίδα με O-Rings είναι γενικώς σφικτή τουλάχιστον για το χέρι. Θα το ξανατσεκάρω...

Η καθαριότητα σαφώς και δεν βλάπτει εφόσον γίνεται σωστά δηλαδή με καθαριστικό που δεν περνάει τα O-Rings και δεν χαλάει το γράσο, ομοίως για το μέσο καθαρισμού, τουλάχιστον για το εσωτερικό που βρίσκονται τα O-Rings.
Μιας και όπως είπα πολλές φορές δεν είμαι της θεωρητικής αλλά της πρακτικής βάσεως, με την ευκαιρία του ξεκουκουλώματος σήμερα της μοτό ορίστε εικόνες σφιχτού κρίκου μακρινές και κοντινές που ισοδυναμούν με χιλιάδες λέξεις (Επαναλαμβάνω ότι εδώ και πολύ καιρό η αλυσίδα σου φίλε Στέλιο έχει τέτοιους κρίκους σφιχτούς και μάλιστα πολλούς.Εφόσον έχεις καινούργια αλυσίδα απορώ πως δεν την έχεις αλλάξει ήδη. Εγώ κάνω τόσες σκέψεις για ελάχιστους και όχι σε τραγική κατάσταση.) :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Και ναι μπορούμε να πούμε ότι είμαι ίσως πολύ ψείρας αλλά με την συντήρηση έχω ένα κάτι...είναι γεγονός...

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27143
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Πεμ Μάης 17, 2018 1:00 pm

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αυτό πως σου φαίνεται;
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1052
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Μάης 17, 2018 1:34 pm

Ste7ios έγραψε:[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αυτό πως σου φαίνεται;
Μια χαρά και είναι η καινούργια να υποθέσω.
Δεν πάει όμως έτσι το πράμα.
Μπαίνει πάνω παίρνει τα <<μπόσικα>> ξαναρυθμίζεται στον τζόγο που πρέπει και μετά δεν έχει τίποτα.

Και πώς και πήρες πάλι την ίδια ?
Η ίδια δεν είναι με αυτή που φοράει από μάνα?

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27143
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Πεμ Μάης 17, 2018 1:55 pm

Από ότι είδα όταν δεν έχει τάση, αν δεν την τεντώσεις μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο. Είναι σφικτή γενικά και οι κρίκοι μένουν όπου τους αφήσεις. Σε καμία περίπτωση δεν είναι ελεύθεροι.

Είμαι κάπως δύσπιστος καθώς τρώμε πολλά φούμαρα και υπερβολές για να πουλήσει η αγορά των moto και το ψάχνω στη ευρύτερη αγορά των roller chains...

Δεν είναι ίδια με τη μαμά. Είναι η VX2. Τις μαμά τις βρίσκεις μόνο μέσα απο τα κανάλια της Honda.
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1052
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Μάης 17, 2018 1:59 pm

Ste7ios έγραψε:Από ότι είδα όταν δεν έχει τάση, αν δεν την τεντώσεις  μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο. Είναι σφικτή γενικά και οι κρίκοι μένουν όπου τους αφήσεις. Σε καμία περίπτωση δεν είναι ελεύθεροι.

Είμαι κάπως δύσπιστος καθώς τρώμε πολλά φούμαρα και υπερβολές για να πουλήσει η αγορά των moto και το ψάχνω στη ευρύτερη αγορά των roller chains...

Δεν είναι ίδια με τη μαμά. Είναι η VX2. Τις μαμά τις βρίσκεις μόνο μέσα απο τα κανάλια της Honda.
Εγώ μιλάω για τάση, τοποθετημένη όμως.
Καλά κάνεις και είσαι δύσπιστος και έτσι πρέπει, γιαυτό τα συζητάμε.

Βγάλε όποτε μπορείς και την αλυσίδα πούχεις επάνω να δούμε.
Έχεις δει πόσο τζόγο έχει και σε πόσα χλμ είσαι τώρα?

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27143
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Πεμ Μάης 17, 2018 2:45 pm

Θα το δω κάποια στιγμή. Δυστυχώς στο parking που το έχω δεν είναι εύκολο αυτό. Πρέπει να τρέχω στο πατρικό...

Χρησιμότατο για τα roller chain γενικά, για να μην πω η Βίβλος των roller chains:

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Από σελίδα 128 και κάτω...

Στην 134 εξηγεί και τα διάφορα προβλήματα, και πιο κάτω το πότε πρέπει να αλλάζεις...
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1052
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Μάης 17, 2018 2:51 pm

Ste7ios έγραψε:Θα το δω κάποια στιγμή. Δυστυχώς στο parking που το έχω δεν είναι εύκολο αυτό. Πρέπει να τρέχω στο πατρικό...

Χρησιμότατο για τα roller chain γενικά, για να μην πω η Βίβλος των roller chains:

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Από σελίδα 128 και κάτω...

Στην 134 εξηγεί και τα διάφορα προβλήματα, και πιο κάτω το πότε πρέπει να αλλάζεις...
Timing for Replacement If the engagement between chain and sprockets becomes defective or any factor that causes excessive decline in the strength of the chain occurs, replace the entire chain. When any of the following conditions occur in the chain you use, replace the entire chain to maintain safety. ¡When a chain is worn close to the "Elongation limit of chain" on P.130. ¡When a flaw or crack occurs in a plate. ¡When a flaw or crack or defective rotation of a roller is observed. ¡When a chain link is stiff. Rolling Eyes ¡When a pin has been rotated. ¡When a pin is bent or otherwise deformed or when a plate is seriously warped. ¡When rust buildup prevents smooth bending of the chain. ¡When diluted sulfuric acid or any other corrosive material is deposited. ※If you cannot judge whether a flaw is "harmful", pleas

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27143
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Πεμ Μάης 17, 2018 3:04 pm

Δεν το αμφισβητώ αυτό. Το θέμα είναι η σωστή εκτίμηση.
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1052
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Μάης 17, 2018 5:25 pm

Ste7ios έγραψε:Δεν το αμφισβητώ αυτό. Το θέμα είναι η σωστή εκτίμηση.
Και πώς γίνεται η σωστή εκτίμηση κατά τη γνώμη σου?


Επαναλαμβάνω τι βλέπω στην πηγή πούδωσες : <<When a chain link is stiff.>>.


Και μιλά για ένα...

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27143
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Πεμ Μάης 17, 2018 7:26 pm

Αυτό ψάχνω! Very Happy

Έχω στο μυαλό μου κάτι και προσπαθώ να το διασταυρώσω. Αν καταλήξω θα σας πω.

Ένα, ναι, σίγουρα. Δεν είναι εκεί το όμως το θέμα μου.

Αλλά ΠΟΥ το τσεκάρεις αυτό το ένα για να είναι σωστή η εκτίμηση, και μέχρι πόσο σφιχτό είναι εντάξει σε μια O-Ring αλυσίδα.

Αν είχαμε π.χ. μια απλή αλυσίδα που είναι χαλαρή εκ φύσεως δεν τίθεται θέμα. Σφίξιμο = άμεσο πρόβλημα.

Ομοίως και με τις X-Ring που είναι χαλαρότερες από τις O-Ring.

Εδώ έχουμε όμως μια αλυσίδα που είναι φυσιολογικά σφιχτή (τόσο ώστε να χάνουμε και κάποια ιπποδύναμη εξαιτίας της...).

Θα το βρω!
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1052
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Μάης 17, 2018 7:48 pm

Σιγά σιγά δεν μας βιάζει και τίποτα.

Προσωπικά έχω κάνει ήδη την έρευνά μου, δεν θα βάλω ξανά DID, λέω να πάω και να δοκιμάσω την AFAM τι πουλιά πιάνει και λέω επίσης να αλλάξω και γρανάζια για νάμαι απόλυτα σίγουρος για το τι θα δω και από αυτήν.

Έλεγα μάλιστα νάπαιρνα αλυσίδα και πίσω γρανάζι AFAM και να πάρω το μπροστά μάνα γιατί νόμιζα πως είχε λαστιχάκι αλλά όπως είδα στο νετ σε ανταλλακτικά - εικόνες δεν έχει λαστιχάκι οπότε μάλλον θα τα πάρω όλα AFAM.
Φυσικά θα πάω στην ακριβή σειρά της την χρυσή κλπ.

Υ.Γ. Εν τω μεταξύ απορώ πως δεν μιλά κανείς άλλος, όλοι με αλυσίδες είμαστε δω μέσα ούτε ένας με άξονα, άποψη δεν υπάρχει για τους κόμπους στην αλυσίδα από άλλον πλην εμού και εσού ? Η αλυσίδα και το πότε χαλάει - έχει πρόβλημα δεν έχει να κάνει με μοντέλο μοτό. Τέλος πάντων ίσως και να θεωρείται πως ψειρίζουμε την μαϊμού ...

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27143
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από gprhellas Την / Το Πεμ Μάης 17, 2018 8:03 pm

τι να πούμε βρε οι άλλοι ? Suspect
αφού δεν έχουμε ούτε πρόβλημα ούτε το έχουμε κάνει διατριβή στο Κολούμπια όπως εσύ και Στέλιος .....

Το δικό μου πάντως το αδυσιδογράναζο σε μαμά πάει 264€ [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

avatar
gprhellas

Αριθμός μηνυμάτων : 2444
Ημερομηνία εγγραφής : 19/05/2014
Ηλικία : 51
Τόπος : ΡΑΦΗΝΑ/ΑΤΑΛΑΝΤΗ/ΑΙΓΙΟ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Μάης 17, 2018 8:09 pm

gprhellas έγραψε:τι να πούμε βρε οι άλλοι ?  Suspect
αφού δεν έχουμε ούτε πρόβλημα ούτε το έχουμε κάνει διατριβή στο Κολούμπια όπως εσύ και Στέλιος .....

Το δικό μου πάντως το αδυσιδογράναζο σε μαμά πάει 264€ [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Ναι βρε σιγά την διατριβή study , έρχεται το PHD τώρα.....
Άσε την μαμά και μας έχει κανά 240άρι όλα, ούτε να το σκέφτονται, ράφι να τάχουν για πάντα ..είναι γιατί έχω μείνει και πολύ ευχαριστημένος με την μαμά....

Υ.Γ. Δεν έχετε πρόβλημα τώρα αλλά κάποια στιγμή όοοολα τα αλυσιδάκια έχουνε και πώς θα το καταλάβετε οέο ? 
Όλα τα αλυσιδοφόρα εμπλεκόμαστε αργά ή γρήγορα στο θεματάκι. Μόνο οι άξονες τη γλυτώνουν. Όταν δεν σπάνε.....

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27143
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από vagma Την / Το Πεμ Μάης 17, 2018 9:18 pm

ΑΣΧΕΤΑ :
ψειριζεται την μαιμου.............        ........τα γραναζια σας πως ειναι και δη το πισω?????????????

εγκω ντεν εχει θεμα.........καθε μερα την βλεπω και την χαιδευω.......γι αυτο μου κανει ολα τα χατηρια...........   


και μεταξυ σοβαρου και αστειου πρακτικε χειρονακτη μην το λες συχνα αυτο γιατι δεν ειμαστε βλαμμενοι να κυκλοφοραμε με μια καμερα οταν παμε να ακουμπησουμε την αγαπημενη μας..............εχουμε και σοβαροτερα προβληματα να ασχοληθουμε απο το να ασχολουμαστε περαν του δεοντος με τα σιδερα.............

ελπιζω να μην παρεξηγηθει κανενας αλλα αν ηθελα να το πω πιο απλα θα ελεγα το εξης............

ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΟΤΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΠΡΑΚΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΟΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟΙ......ΧΕΣΤΗΚΕ Η ΦΟΡΑΔΑ ΣΤΟ ΑΛΩΝΙ


και επειδη θα παρεξηγηθω για ακομα μια φορα κανενας δεν εχει το χωρο το χρονο την μουρλα πες το οπως θες,και μπραβο σου και ξαναμπραβο σου...σας,που διαθετετε το χρονο και κοπο σας να δειξετε μεσω φωτο και βιδεο τα παντα στο φορουμ αλλα αυτο δεν σημαινει αυτοματως οτι καποιοι αλλοι δεν κανουν αντιστοιχα πραγματα οταν εχουν διαθεσιμο χωρο και χρονο επειδη δεν τα δημοσιευουν κιολας................αλλα αν κανατε τον κοπο να μπειτε στην ομαδα του φεις modenas GT 135 hellenic friends και κοιταγες στα αλμπουμ θα βλεπατε τι δουλεια ειχα ριξει στο μοτερ του παπιου ΟΤΑΝ ΕΙΧΑ ΤΟΝ ΧΩΡΟ(ενος φιλου) ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ...........

αυτα τα ολιγα και συγνωμη σε ολο το φορουμ αν η γραφη μου φαινεται αναγωγη.............. Sad Sad Sad Sad
avatar
vagma

Αριθμός μηνυμάτων : 1533
Ημερομηνία εγγραφής : 26/03/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 4 από 6 Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης