Πρόσφατα Θέματα

NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Σελίδα 3 από 6 Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο

Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Τρι Ιουλ 18, 2017 11:06 am

Το μόνο ερωτηματικό που έχω είναι με την πίεση, που στο μαμά είναι 3,43 bar ενώ σε αυτά τα aftermarket 3.

Αν μπορεί να μας διαφωτίσει κάποιος μηχανικός...
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1005
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Μαρ 02, 2018 7:30 pm

Ερώτημα αν μπορεί να βοηθήσει κάποιος κάτοχος που έχει αλλάξει φίλτρο αέρα.

Το HIFLO είναι ίδιο με το μάνα εξωτερικά όπως το βλέπουμε?
Εννοώ αν από την μία είναι χάρτινο (πάνω μεριά) και από την άλλη (κάτω μεριά) αν έχει μεταλλική σίτα.

Βολοδέρνω στην απόφαση μάνα ή HIFLO ?

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26758
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Παρ Μαρ 02, 2018 10:28 pm

Εγώ θα έβαζα το Hiflo εκτός αν έβρισκα το μαμά σε εξαιρετική τιμή.
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1005
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από terios123 Την / Το Παρ Μαρ 02, 2018 11:16 pm

Και εγω Hiflo θα βαλω όταν θα ερθει η στιγμη να το αλλαξω.
avatar
terios123

Αριθμός μηνυμάτων : 96
Ημερομηνία εγγραφής : 06/09/2015
Ηλικία : 46
Τόπος : Αθηνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Σαβ Μαρ 03, 2018 7:10 am

Ste7ios έγραψε:Εγώ θα έβαζα το Hiflo εκτός αν έβρισκα το μαμά σε εξαιρετική τιμή.

terios123 έγραψε:Και εγω  Hiflo θα βαλω όταν θα ερθει η στιγμη να το αλλαξω.
Μακάρι να μπορούσα νάχω και τα δύο να τα έβλεπα μακροσκοπικά, θάταν ευκολότερη η απόφασή μου.
Ευχαριστώ παιδιά!

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26758
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Απρ 20, 2018 9:58 pm

Λοιπόν....σήμερα πήγα για διάφορα αναλώσιμα μεταδόσεως για να κάνω κάποια στιγμή σέρβις στο σκούτερ στο e moto στη Βόδα και λέω δεν ρωτάω τα παιδιά που τα ξέρω εκεί να έβλεπα το φίλτρο αέρα το μάνα ?


Νάναι καλά μου το φέρνουν με αφήνουν και το ανοίγω και το βλέπω.
Ρωτάω τιμή και πέφτω σέκος...45 ευρώ!
Δεν κρατήθηκα....


Λοιπόν και πάμε στο προκείμενο.


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] βλέπουμε το μάνα πούχει 45 και [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] βλέπουμε το HIFLO που τόχει φωτό μπρος πίσω και πλέον αφού τόδα είμαι σίγουρος πως δεν έχουν καμία διαφορά.



Τιμή HIFLO 19,5 ευρώ παντού και στον Πίσσαρη και στο e moto.


Δεν μας τα λες καθόλου καλά μάνα HONDA οπότε πάρε   και ας τα πάρει η  HIFLO  αφού εσύ τα πίνεις και σε μας δε δίνεις....


Είπα να πάρω ένα   DNA πούχει καλή τιμή και με την τιμή του μάνα έχω κάνει απόσβεση  και περισσεύουν με την δεύτερη αλλαγή αλλά έχει κάποια δουλίτσα η αλλαγούλα και πρέπει να λυθούν κάποια πλαστικά. Δεν γίνεται λοιπόν μέχρι να στεγνώσει καλά το πλενόμενο μετά το καθάρισμά του να βάλω προσωρινά ένα μάνα ή άλλο ξέρω γω για λίγο και μετά να ξαναλύνω όπως έκανα στο SH πχ να βάλω το πλενόμενο οπότε εδώ δεν παίζει για μένα το πλενόμενο.
Υπόψη δε για όσους τόχουν και πάνε συνεργείο ότι το φύσημα με αέρα ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ από τις οδηγίες τους σαφέστατα διότι ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ και σκεφτείτε μετά τι θα περνάει μέσα στον κινητήρα σας.
Τάπα και αμαρτία ουκ έχω.


Η απόφαση ελήφθη λοιπόν και πάω για HIFLO  άνευ ετέρας.


Υ.Γ. Αλέξανδρε ξέρω ότι θα το διαβάσεις οπότε λέω ΑΚΥΡΟ φίλε μην μου πάρεις μάνα, θα πάρω HIFLO.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26758
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από nks1967 Την / Το Δευ Απρ 23, 2018 9:18 am

Εμφανισιακά όλα ίδια είναι, αλλά στην επόμενη αλλαγή θα δεις αν είναι το ίδιο με το μάνα HONDA, αν δεν έχει περάσει μέσα σκόνη κλπ.
avatar
nks1967

Αριθμός μηνυμάτων : 418
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2015
Ηλικία : 50
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Απρ 23, 2018 9:27 am

nks1967 έγραψε:Εμφανισιακά όλα ίδια είναι, αλλά στην επόμενη αλλαγή θα δεις αν είναι το ίδιο με το μάνα HONDA, αν δεν έχει περάσει μέσα σκόνη κλπ.  
Ναι θάχει περάσει γιατί της Χόντα το χαρτί είναι φτιαγμένο από χρυσό και γενικά είναι ειδικής κατασκευής με εξωτικά υλικά.
Προφανώς κάνω πλάκα αλλά την τρομολαγνεία δεν την δέχομαι προσωπικά ειδικά αφού έχω κάνει την έρευνά μου.
Από κει και πέρα ας αποφασίσει ο κάθε κάτοχος NC τι θα κάνει στο εργαλείο του. Προσωπικά τόσα λεφτά στη Χόντα δεν δίνω και από τις πωλήσεις που έχει όπως λέει το e moto όλοι θα τα καταστρέψουμε αφού δεν πουλάνε τίποτα από Χονταίικο.

Ο κύβος ερρίφθη.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26758
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Μαϊος 04, 2018 8:22 am

Savvas έγραψε:
nks1967 έγραψε:Εμφανισιακά όλα ίδια είναι, αλλά στην επόμενη αλλαγή θα δεις αν είναι το ίδιο με το μάνα HONDA, αν δεν έχει περάσει μέσα σκόνη κλπ.  
Ναι θάχει περάσει γιατί της Χόντα το χαρτί είναι φτιαγμένο από χρυσό και γενικά είναι ειδικής κατασκευής με εξωτικά υλικά.
Προφανώς κάνω πλάκα αλλά την τρομολαγνεία δεν την δέχομαι προσωπικά ειδικά αφού έχω κάνει την έρευνά μου.
Από κει και πέρα ας αποφασίσει ο κάθε κάτοχος NC τι θα κάνει στο εργαλείο του. Προσωπικά τόσα λεφτά στη Χόντα δεν δίνω και από τις πωλήσεις που έχει όπως λέει το e moto όλοι θα τα καταστρέψουμε αφού δεν πουλάνε τίποτα από Χονταίικο.

Ο κύβος ερρίφθη.
Από ότι φαίνεται ο κύβος ερρίφθη μεν αλλά τον Ρουβίκωνα δεν ξέρω πως θα τον διαβώ γιατί η έρευνα συνεχίζεται μέχρι τελευταία στιγμή και σήμερα βρήκα κάτι που δεν μου άρεσε καθόλου μα καθόλου.

Για να καταλάβουμε πλήρως ας δούμε το παρακάτω βίντεο πούφτιαξε ωραιότατα κάτοχος   και φαίνεται σαφέστατα πως η εφαρμογή του φίλτρου αέρα της συγκεκριμένης εταιρείας δεν έχει απόλυτη εφαρμογή για 1 χιλιοστό περίπου. Αυτό το χιλιοστό όμως παίζει μεγάλο ρόλο διότι η εισρόφηση αέρα είναι μεγάλη με αποτέλεσμα την σίγουρη παράσυρση μικροσωματιδίων (πετραδάκια πολύ μικρά) μέχρι και εντόμων στα σώματα γκαζιού. 

Ας δούμε το βίντεο πρώτα : 



Βίντεο αντίστοιχο από το δικό μου μοτό δυστυχώς δεν βρίσκω αλλά η αμφιβολία εφαρμογής έστω 1/1.000.000 με οδηγεί να μην περάσω τον Ρουβίκωνα και να τα σκασω στην κυρά Χόντα διότι δεν θέλω να διαλύσω το μοτό μου για 25 ευρώ διαφορά - όφελος.

Εξακολουθώ βέβαια να μην είμαι ευχαριστημένος από την υπέρογκη τιμή που ζητά η Χόντα και θα ψάξω μήπως βρεθεί σε καλύτερη τιμή από τα 45 ευρώ.

Ανακαλώ λοιπόν λόγο νεότερων στοιχείων της έρευνάς μου που παρατέθηκαν.
Θάθελα νάταν αληθινό αλλά δυστυχώς δεν είναι όπως φαίνεται έστω και από έναν. No 

Υ.Γ. Σίγουρα θα τόβλεπα όταν θα τόβαζα αν υπάρχει έστω και ένα χιλιοστό διαφορά αλλά δεν προτίθεμαι να κάνω προσωπικά το πείραμα αυτό. Αν κάποιος τολμηρός σύντροχος κάτοχος τόχει κάνει και έχει στοιχεία ας βοηθήσει και ας μας πει σχετικά. Εννοώ να τόχει βάλει και ο ίδιος όχι συνεργείο και να μην είδε ο ίδιος πως εφαρμόζει. 
Αν υπάρξει κάτι νεότερο θα ενημερώσω.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26758
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από gthanasis Την / Το Παρ Μαϊος 04, 2018 8:47 am

Μπραβο Σαββα ….διοτι αυτό είναι σωστη ενημέρωση!!!!! μαθαίνω κατι κακο εστω κατι που μπορει να συμβεί , αντίθετο σε αυτά που εγραφα και αμέσως ενημερώνω για να μην γινει η στραβή!!!! Μπράβο και παλι….γιατι το αλαθητο το εχει μονο ο Παπας….Δυσκολο είναι μετα από αυτό που ανακάλυψες να κάνεις το πείραμα στο δικο σου
avatar
gthanasis

Αριθμός μηνυμάτων : 128
Ημερομηνία εγγραφής : 28/11/2014
Τόπος : Αθήνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Μαϊος 04, 2018 9:05 am

gthanasis έγραψε:Μπραβο Σαββα ….διοτι αυτό είναι σωστη ενημέρωση!!!!! μαθαίνω κατι κακο εστω κατι που μπορει να συμβεί , αντίθετο σε αυτά που εγραφα και αμέσως ενημερώνω για να μην γινει η στραβή!!!! Μπράβο και παλι….γιατι το αλαθητο το εχει μονο ο Παπας….Δυσκολο είναι μετα από αυτό που ανακάλυψες να κάνεις το πείραμα στο δικο σου
Θα ήταν φίλε μου Θανάση παράπτωμα χαρακτήρα το να ανακαλύψω κάτι κακό και να μην το αναφέρω προκειμένου να μην διακινδυνεύσω μομφή προς την αρχική μου άποψη και με κίνδυνο έστω και ένας σύντροχος να πάθει κακό - ζημιά στηριζόμενος στην άποψή μου.



Τα <<παραπτώματα χαρακτήρα>> εμείς οι δύο τουλάχιστον τα ξέρουμε πολύ καλά και προσωπικά για μένα είναι στο υψηλότερο σημείο του καταλόγου των προτεραιοτήτων μου για να αποκλείσω άτομα από την παρέα.
Αυτά συμβαίνουν σε άλλους όχι εδώ.
Αν ανακαλυφθεί δε ότι συμβαίνουν και εδώ σύντομα θα απομακρυνθεί όποιος τα κάνει με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο.


Επίσης είναι γνωστό ότι αλάθητο δεν υπάρχει όπως και το  «Ο αναμάρτητος υμών πρώτος τον λίθον βαλέτω... >>.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26758
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από enterprise-psi Την / Το Παρ Μαϊος 04, 2018 9:12 am

Κοίταξε Σάββα, 45 ευρώ κάθε 2 χρόνια, δεν πάει στο διάολο; Βάζε σε έναν κουμπάρα 2 ευρώ το μήνα, που λέει ο λόγος.

Και να ήταν φίλτρο λαδιού , να πω οκ, αλλά αέρα , από όσο έχω καταλάβει είναι σούπερ ΣΟΣ.

Βάλε μάνα να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, και ας είναι σχεδόν σίγουρο οτι μας δουλεύει η HOnda.

_________________
Θοδωρής
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
enterprise-psi
Moderator

Αριθμός μηνυμάτων : 2541
Ημερομηνία εγγραφής : 18/11/2014
Ηλικία : 37
Τόπος : Sector 001

https://www.instagram.com/enterprise_psi/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Μαϊος 04, 2018 9:21 am

enterprise-psi έγραψε:Κοίταξε Σάββα, 45 ευρώ κάθε 2 χρόνια, δεν πάει στο διάολο;  Βάζε σε έναν κουμπάρα 2 ευρώ το μήνα, που λέει ο λόγος.

Και να ήταν φίλτρο λαδιού , να πω οκ, αλλά αέρα , από όσο έχω καταλάβει είναι σούπερ ΣΟΣ.

Βάλε μάνα να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, και ας είναι σχεδόν σίγουρο οτι μας δουλεύει η HOnda.
Θοδωρή το θεωρώ πάνω από όλα κοροϊδία και υπερτιμημένο φίλε μου, αυτό είναι το θέμα.
Μην εκμεταλεύεστε ρε παιδιά κει στη Χόντα την αγάπη μας για τους δύο τροχούς, ότι νάναι δεν είναι από χρυσάφι.

Ούτε για το φίλτρο λαδιού - μετάδοσης για όσους έχουν DCT είναι παίξε γέλασε Θοδωρή για πολλούς λόγους κάποιους από τους οποίους ανέλυσε ο φίλος Γιάννης Moto99 σε ένα υπέροχο τεχνικό ποστ πούβαλε προ μηνών για όσους το διάβασαν αλλά και για πολλούς άλλους λόγους.

Όλα έχουν την σημασία τους και όλα πρέπει νάναι σωστά.

Σε μας η τακτική συντήρηση των 24.000 χλμ περιλαμβάνει με τιμές για φίλτρα μόνο τα εξής : 
Φίλτρο αέρα : 45 ευρώ 
Φίλτρο λαδιού : 8,5 ευρώ
Φίλτρο DCT : 14 ευρώ
ΣΥΝΟΛΟ για φίλτρα : 67,5 ευρώ.

Δεν τα λες και λίγα.
Σε αυτά αν προστεθούν και τα λάδια σε Χόντα με 12,5 ευρώ το λίτρο νομίζω = 50 το 4λιτρο, είσαι στα 117,5 ευρώ αναλώσιμα μόνο.

Μας τον πιάνουνε... Rolling Eyes

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26758
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Μαϊος 04, 2018 9:38 pm

Σήμερα παραγγέλθηκε ηλεκτρονικά με μηδενικά μεταφορικά το φίλτρο αέρος μάνα   από τη Χόντα Νέας Μάκρης. Κόστος 39 ευρώ.
Δευτέρα θα αποσταλεί με ΕΛΤΑ courier.


Με πήρε τηλέφωνο και ο φίλος Αλέξανδρος και με ενημέρωσε ότι και στην Βόδα (e moto ) του το άφησαν το μάνα φίλτρο στα 40 ευρώ από 45 και βάλε που τιμολογούνται στο διαδίκτυο.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26758
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Μαϊος 11, 2018 1:01 pm

Ήρθε το φίλτρο σε συσκευασία άριστη : 

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Πάρτε τώρα και την λεπτομέρεια που φαίνεται και όπου αλλού κοιτάξουμε πολύ πολύ προσεκτικά : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Δεν ήθελα Ταϊβανέζικο .......Γειά σου Παππού Βάτραχε ! Είσαι πολύ μπροστά γιατί τελικά...όλοι είμαστε Κινέζοι...  cheers cheers cheers cheers



Μετά την τοποθέτηση θα δείξει η νεκροψία....  Εγώ το καθήκον μου το έπραξα....

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26758
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Μαϊος 15, 2018 9:16 am

Αλλάχθηκε το φίλτρο αέρος από τον Αλέξανδρο και μούστειλε φωτό νέου και παλαιού.
Σαν σχόλιο πριν τα δείτε θα πω πως μια χαρά βλέπω το παλιό. Δεν ξέρω αλλά μάλλον νωρίς το αλλάζουμε.
Δεν μπορεί κανείς να πει πως είναι μπλοκαρισμένο ή πενταβρώμικο, αντιθέτως θα έλεγα.


Για δείτε : 

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26758
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από vagma Την / Το Τρι Μαϊος 15, 2018 5:15 pm

το φιλτρο διαθετει αν και χαρτινο χιλιαδες πτυχες-διπλωσεις χαρτιου οποτε ενας εξωτερικος ελεγχος βρωμιας δεν λεει κατι...........παρε ενα μαχαιρι η ενα κοφτη τραβα του μια κοψια καθετα και θα δεις ποσο χωμα εχει μεσα..............η πηγαινε σε ενα βενζιναδικο και φυσα το...........θα πας φυλακη για δημιουργια φωτοχημικου νεφους........ ...........

περιληψη..........το φιλτρο δεν ειναι σωβρακοφανελα για να το ελεγχεις απο το χρωμα.........

συμπερασμα............παρε ενα φιλτρο KN η DNA να βρεις την ησυχια σου.........καμια σχεση το φιλτραρισμα απο το χαρτι με το φιλτραρισμα ενος καθαρα φιλτρου βιομηχανικου τυπου με λαδι........κατι ηξερε και η STEYR...........
avatar
vagma

Αριθμός μηνυμάτων : 1490
Ημερομηνία εγγραφής : 26/03/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από vagma Την / Το Τρι Μαϊος 15, 2018 5:19 pm

Savvas έγραψε:
Savvas έγραψε:
nks1967 έγραψε:Εμφανισιακά όλα ίδια είναι, αλλά στην επόμενη αλλαγή θα δεις αν είναι το ίδιο με το μάνα HONDA, αν δεν έχει περάσει μέσα σκόνη κλπ.  
Ναι θάχει περάσει γιατί της Χόντα το χαρτί είναι φτιαγμένο από χρυσό και γενικά είναι ειδικής κατασκευής με εξωτικά υλικά.
Προφανώς κάνω πλάκα αλλά την τρομολαγνεία δεν την δέχομαι προσωπικά ειδικά αφού έχω κάνει την έρευνά μου.
Από κει και πέρα ας αποφασίσει ο κάθε κάτοχος NC τι θα κάνει στο εργαλείο του. Προσωπικά τόσα λεφτά στη Χόντα δεν δίνω και από τις πωλήσεις που έχει όπως λέει το e moto όλοι θα τα καταστρέψουμε αφού δεν πουλάνε τίποτα από Χονταίικο.

Ο κύβος ερρίφθη.
Από ότι φαίνεται ο κύβος ερρίφθη μεν αλλά τον Ρουβίκωνα δεν ξέρω πως θα τον διαβώ γιατί η έρευνα συνεχίζεται μέχρι τελευταία στιγμή και σήμερα βρήκα κάτι που δεν μου άρεσε καθόλου μα καθόλου.

Για να καταλάβουμε πλήρως ας δούμε το παρακάτω βίντεο πούφτιαξε ωραιότατα κάτοχος   και φαίνεται σαφέστατα πως η εφαρμογή του φίλτρου αέρα της συγκεκριμένης εταιρείας δεν έχει απόλυτη εφαρμογή για 1 χιλιοστό περίπου. Αυτό το χιλιοστό όμως παίζει μεγάλο ρόλο διότι η εισρόφηση αέρα είναι μεγάλη με αποτέλεσμα την σίγουρη παράσυρση μικροσωματιδίων (πετραδάκια πολύ μικρά) μέχρι και εντόμων στα σώματα γκαζιού. 

Ας δούμε το βίντεο πρώτα : 



Βίντεο αντίστοιχο από το δικό μου μοτό δυστυχώς δεν βρίσκω αλλά η αμφιβολία εφαρμογής έστω 1/1.000.000 με οδηγεί να μην περάσω τον Ρουβίκωνα και να τα σκασω στην κυρά Χόντα διότι δεν θέλω να διαλύσω το μοτό μου για 25 ευρώ διαφορά - όφελος.

Εξακολουθώ βέβαια να μην είμαι ευχαριστημένος από την υπέρογκη τιμή που ζητά η Χόντα και θα ψάξω μήπως βρεθεί σε καλύτερη τιμή από τα 45 ευρώ.

Ανακαλώ λοιπόν λόγο νεότερων στοιχείων της έρευνάς μου που παρατέθηκαν.
Θάθελα νάταν αληθινό αλλά δυστυχώς δεν είναι όπως φαίνεται έστω και από έναν. No 

Υ.Γ. Σίγουρα θα τόβλεπα όταν θα τόβαζα αν υπάρχει έστω και ένα χιλιοστό διαφορά αλλά δεν προτίθεμαι να κάνω προσωπικά το πείραμα αυτό. Αν κάποιος τολμηρός σύντροχος κάτοχος τόχει κάνει και έχει στοιχεία ας βοηθήσει και ας μας πει σχετικά. Εννοώ να τόχει βάλει και ο ίδιος όχι συνεργείο και να μην είδε ο ίδιος πως εφαρμόζει. 
Αν υπάρξει κάτι νεότερο θα ενημερώσω.



πηρε λαθος φιλτρο και βαζω στοιχημα............τα ιδια επαθα εγω με τα πισω τακακια μεχρι να παω στο BRAKE SHOP.......... Shocked Shocked Shocked
avatar
vagma

Αριθμός μηνυμάτων : 1490
Ημερομηνία εγγραφής : 26/03/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Τρι Μαϊος 15, 2018 7:07 pm

Μπα, o κωδικός σωστός είναι.

Αν έτρεχε κάτι όμως θα είχε βουίξει το Internet στους κόλπους των SVάκιδων αλλά και για άλλες φίρμες και μοντέλα... Με τα βίας βρήκα άλλη μία αναφορά και αυτή πάλι για το SV650.

Σκεφτείτε το. Πρόκειται για προϊόντα ευρείας κυκλοφορίας που χρησιμοποιείται από ανθρώπους που καταλαβαίνουν τι κάνουν και μη, σε αυτοκίνητα & δίκυκλα... Τεράστια αγορά. Θα υπήρχαν πάμπολες αναφορές και σίγουρα κάποια ανάκληση...

Μπορεί κάλλιστα το συγκεκριμένο να είναι μαϊμού. Κυκλοφορούν τέτοια και σε HiFlo.
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1005
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Μαϊος 15, 2018 8:31 pm

Όσο αφορά το <<κόψιμο>> - φύσημα συμφωνώ Βαγγέλη και τότε βλέπεις καλά τι γίνεται.
Κάτι που παρέλειψα να πω και το ρώτησα στον Αλέξανδρο μιας και δεν τόχω δει προσωπικά ακόμα, δεν έχει λάδι το φίλτρο οπότε κάλλιστα το φυσάς και βλέπεις τι θα γίνει και αν γουστάρεις το ξαναχρησιμοποιείς αν και εφόσον είναι σε καλή κατάσταση και καθαρό.


Με το κόψιμο πάει καλιά του βέβαια.
όποιος θυμηθεί και τόχει για πέταμα ας ρίξει ένα κόψιμο, ας τραβήξει φωτό να το δούμε.
Βέβαια δεν βλέπω να βάζει κανείς, εκτός από τους συνήθεις ύποπτους, κάτι τέτοιο ή κάτι άλλο.
Οπότε κυρ Βάγγο και οι λοιποί φίλοι για έλα να μας δείξεις κάτι ρε φίλε να μάθουμε και εμείς.


Όσο αφορά τα ελεύθερα φίλτρα τώρα - καθαριζόμενα.
Ναι η αλήθεια είναι πως το σκέφτηκα και το σκέφτηκα πολύ καλά, ξανά και ξανά και ξανά.
Συμφέρει, κάνεις απόσβεση στη δεύτερη αλλαγή και μετά από τη δεύτερη αρχίζεις και κερδίζεις αλλά :
1.Ποιος θα εφαρμόσει αυτά που πρέπει και θα το αφήσει να στεγνώσει όπως πρέπει πριν το λαδώσει για να το βάλει επάνω στο δικό μου μοτό πάντα εννοώ που είναι πανεύκολο στη συντήρηση των πάντων αλλά στο φίλτρο μια μανουρίτσα την έχει (θα την δείτε οσονούπω που θα αλλάξω και θα προσπαθήσω για ένα <<φτιάξτο μόνος σου>> μήπως βοηθηθεί κάποιος συνκάτοχος).


Να βάλεις πάνω μάνα μέχρι να στεγνώσει κλπ για νάναι κυκλοφορήσιμο και μετά ξανά λύσιμο και να βάλεις το ελεύθερο δεν παίζει με τίποτα. 


Να το φυσήξεις να στεγνώσει ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ και το κατέστρεψε όποιος το κάνει.
Να το βάλεις και να στα κάνει αυτά όπως προβλέπεται συνεργείο?
Εδώ δεν γελάνε απλά αλλά κλαίνε από τα γέλια που θα κάτσει συνεργείο να καθαρίσει - περιμένει να στεγνώσει το φίλτρο όπως πρέπει... Θα πάει το φύσημα με τον αέρα και το κομπρεσέρ σύννεφο, θα μαμήσουν την μανούλα στη γάζα πούχει και (ΔΕΙΤΕ ΟΔΗΓΙΕΣ όσοι τυχόν έχετε) και θα φιλτράρει το απόλυτο τίποτα και μαντέψτε που θα πηγαίνουν όλα αυτά που θα περνάνε μέσα..ναι ναι ναι καλά καταλάβατε...στους κυλίνδρους της αγαπημένης σας....


Ναι ναι ξέρω τι θάλεγε ο αντίλογος...<<θα το κάνουν προσεκτικά και...>> ναι καλά..πείσθηκα, εδώ δεν το κάνω εγώ που δεν χρεώνω εργατοώρα...


2.Αυτό που θα διαβάσετε στη συνέχεια σηκώνει πολύ κουβέντα και εδώ δεν είναι το πρέπον να γίνει.
Αφορά ειδικά τα περί πολλού Κ@Ν και όχι τόσο τα DNA που φαίνεται να τα πηγαίνουν πολύ καλά και δεν θα μιλήσω καθόλου για PIPERCROSS (το πέταξα και το πλήρωσα πανάκριβα στο SH γιατί δεν είχε καλή εφαρμογή και σε σύντροχο περάσανε τα μύρια όσα στο φιλτροκούτι) και λοιπά από τα πολλά που κυκλοφορούν.


Την συγκεκριμένη μοτό την πήρα για να την κρατήσω πολλά χρόνια μα πάρα πολλά και δεν θέλω από μια κουταμάρα - τσιγκουνιά να μου πάθει οτιδήποτε.
Δεν διακινδυνεύω λοιπόν να περάσει τίποτα στους κυλίνδρους και κακά τα ψέμματα από το μάνα δεν περνά.
Αυτά μόνο θα πω και αυτή είναι η επιλογή η δική μου.


Υπάρχουν σύντροχοι που τόχουν επάνω και σε NC μάλιστα.
Είδατε έστω και έναν να δείξει τι και πως όταν ήρθε η ώρα για συντήρηση και αν το φιλτροκούτι είναι καθαρό κλπ?
Όχι η απάντηση από μένα και περιμένω επίσης να με διαφωτίσει όποιος έχει κάτι.




Όσο αφορά τώρα το <<θάχε βουίξει ο κόσμος >> αν και εφόσον τα HIFLO είχαν θέμα.
Ναι έχει μια βάση αυτό αλλά πόσους ξέρετε αλήθεια που ασχολούνται προσωπικά με την συντήρηση της μηχανής τους να μας πούνε τι είδανε ή πόσους έχετε δει να λένε υπέρ η κατά που το κάνανε μόνοι τους βάλανε συγκριτικά κλπ.
Αν ξέρετε δείχτε το και σε μένα παιδιά όπως έκανα και εγώ παραπάνω να μιλήσουμε επί πραγματικής και όχι θεωρητικής βάσεως.
Σε τέτοια θέματα υποθέσεις Στέλιο μου δεν δέχομαι με τίποτα και προτιμώ <<the super safe way>>.


Νάναι τώρα μαϊμού ?
Ούτε έχω δει ούτε έχω διαβάσει κάτι τέτοιο για τα HIFLO.
Έχω διαβάσει για   NGK κλπ αλλά για φίλτρα αέρα όχι.
Ο κωδικός πάντως είναι σωστός, η συσκευασία επίσης αλλά...δεν κάνει.Τόδατε, καλύτερα να μας το δείξει ο κάτοχος δεν γίνεται από το βίντεο που δείχνει λεπτομερώς τα πάντα.


Είμαι ανοικτός σε οποιαδήποτε διαφώτιση λοιπόν επί των ανωτέρω αλλά επειδή με ξέρετε και μένα και τον gprhellas και όσους γενικά ασχολούμαστε δω μέσα τουλάχιστον με το <<φτιάξτο μόνος σου>> γερά σας παρακαλώ όχι θεωρίες αλλά hard evidense υλικό για να μη μιλάμε καθόλου επί θεωρητικής βάσεως. 
Στα λόγια έχουμε πει κατ' επανάληψη << χτίζω ανώγια και κατώγια>> βλέπετε τι σας δείχνω κάθε φορά, δεν είναι θεωρία και προσπαθώ να την αποφεύγω όπως ο διάολος το λιβάνι. 

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26758
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Μαϊος 15, 2018 9:55 pm

Θα μου επιτρέψετε να τονίσω εδώ ξανά γιατί το προηγούμενο βγήκε σεντόνι και δεν ξέρω αν τονίσθηκε αρκετά, το φίλτρο αέρα του εργαλείου ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΑΔΙ όπως μούπε ο Αλέξανδρος και θα δω και προσωπικά σε 1.400 χλμ περίπου και όλα τα καθαριζόμενα έχουν..τα υπόλοιπα σας τα αφήνω ως τροφή για σκέψη........

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26758
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Cube capacity Την / Το Τετ Μαϊος 16, 2018 8:33 am

Εγώ παντός σε όλα μου τα μηχανάκια και αυτοκίνητα είχα φίλτρα ελευθερας.

Σε όσα σέρβις έκανα οι εκάστοτε μηχανικοί δεν μου ανέφεραν κάτι.

Ούτε σε πεταλούδες ούτε σε σώματα ψεκασμού.

Ακόμα και στο PCΧ είχα και βέβαια όχι για επιδόσεις αλλά επειδή μπορούσα να το έχω πάντα καθαρό όποτε ήθελα.

Και ΝΑΙ ΠΑΝΤΑ τα καθάριζα και τα έπλενα όπως λέει ο κατασκευαστης με τα δικά τους κιτ καθαρισμού.

Και ΝΑΙ πάντα έχω ένα μαμά φίλτρο για ώρα ανάγκης.

Τώρα σε περιοχές με χώμα η σε χωμάτινες διαδρομές το πιο πιθανό να είχα το μαμά επάνω,βέβαια ακόμα και τα ελευθερας λένε οτι κάνουν δουλειά στο χώμα.

Στο DNA μου είπαν λάδωμα στις 15.000χλμ. Εννοείται ότι δεν θα τα αφήσω τόσο.

Με κάθε αλλαγή λαδιών και καθάρισμα/συντήρηση. Και εννοείται πως δεν αφήνω λάδι μέσα για 12.000χλμ όπως λέει η χοντα Laughing Laughing Laughing Laughing

avatar
Cube capacity

Αριθμός μηνυμάτων : 355
Ημερομηνία εγγραφής : 10/08/2017
Ηλικία : 40
Τόπος : Αθηνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Μαϊος 16, 2018 8:56 am

Πώς το στεγνώνεις δεν το κατάλαβα scratch , βάζεις το μάνα, το αφήνεις να στεγνώσει όπως προβλέπεται - λιπαίνεις και μετά ανοίγεις ξανά και το αλλάζεις και πάλι ? Δεν αναφέρομαι στα PCX-SH κλπ πούχουν εξωτερικό - εύκολο φιλτροκούτι αλλά στο CB πούχεις τώρα.

Αν και στο cb δεν ξέρω πως αλλάζει αλλά αν κρίνω από το δικό μου και το κρος και άλλα....δεν παίζει για μένα τέτοιο πράμα να βγάζω πλαστικά και να ξαναβάζω-ξαναβγάζω-ξαναβάζω...α πα πα πα πα ...

Τώρα για το τι περνάει και τι όχι ψάξτε το, όλα είναι στον αέρα και στο νετ.

Μηχανικός δε να κάνει αυτό το πράμα δεεε το νομίζω, άμα έχετε βέβαια κάποιον ενημερώστε με, θα το βάλω αλλά θάμαι από πάνω μέχρι να στεγνώσει άφαγος, άυπνος για μιάμιση μέρα, εκεί κανονικά σκοπός και με την GoPro ανα χείρας....

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26758
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Μαϊος 16, 2018 9:17 am

Δεύτερο ποστ λόγο αρχών αλτσχάιμερ...

Για το αν περνάει και τι περνάει αναφέρομαι στα K@N - PIPERCROSS στο δεύτερο ειδικά από ιδία αντίληψη που τόδα με τα ίδια μου τα μάτια (κάπου υπάρχουν και φωτό μάλλον)  και   όχι στο DNA που από την χρήση απεδείχθη άριστο και υπάρχει ακόμα, ζει και βασιλεύει από όσο γνωρίζω στον Γιώργο πούχει και το μοτό.
Αν θάβαζα (αν ήταν εύκολο να κάνω την τράμπα με το μάνα για να στεγνώνει καλά όπως προβλέπεται) θάβαζα μόνο DNA.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26758
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Cube capacity Την / Το Τετ Μαϊος 16, 2018 9:19 am

Είναι απλά τα πράματα.

Εγώ όταν το έπλενα πήγαινα με το αμάξι στην δουλεια.

Στο cb απλά βγάζεις μπαταρία και με 4 βίδες βρίσκεις φίλτρο.

Στο hayabusa όταν έκανα το Γενικό σέρβις (καθάρισμα μπεκ πεταλούδες )είχε λυθεί όλο το μηχανακι οπότε είδαμε και μέσα.

Και όχι μηχανικός δεν σου καθαρίζει το φίλτρο. Μόνος σου το κάνεις.
avatar
Cube capacity

Αριθμός μηνυμάτων : 355
Ημερομηνία εγγραφής : 10/08/2017
Ηλικία : 40
Τόπος : Αθηνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 3 από 6 Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης