NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Σελίδα 1 από 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο

Πήγαινε κάτω

NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Κυρ Μάης 08, 2016 7:43 pm

Ότι κάνουμε σε συνεργείο με τιμές ανταλλακτικών και τιμές εργατικών ξεχωριστά.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27832
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Αυγ 24, 2016 11:57 am

Βρήκα ότι οι διαστάσεις αλυσιδογράναζων για το NC 750 X DCT/2016 είναι : 


Μπροστά γρανάζι : 17 δόντια
Πίσω γρανάζι     :  43 δόντια


Μέγεθος αλυσίδας : 520
Links : 112


Ξέρει κανείς αν ισχύουν τα παραπάνω ?

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27832
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Σεπ 30, 2016 7:32 pm

Savvas έγραψε:Βρήκα ότι οι διαστάσεις αλυσιδογράναζων για το NC 750 X DCT/2016 είναι : 


Μπροστά γρανάζι : 17 δόντια
Πίσω γρανάζι     :  43 δόντια  39 δόντια


Μέγεθος αλυσίδας : 520
Links : 112


Ξέρει κανείς αν ισχύουν τα παραπάνω ?
Δεν ισχύουν μετά από έλεγχο  το πίσω γρανάζι γράφει : 



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Τα υπόλοιπα θα βρεθούν σιγά σιγά και έγκαιρα προ αντικαταστάσεως εκτιμώ.


Τα παραπάνω αφορούν το μοντέλο με DCT/2016.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27832
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Σεπ 30, 2016 7:43 pm

Το παρόν ποστ με αφορμή την αλλαγή λαδιών στα μισά από τα προβλεπόμενα χλμ από τον Θοδωρή χθες αλλά σε άλλο μοντέλο βέβαια με άλλον κινητήρα το CB 500 X πούχει μοτοσυκλετιστικό κινητήρα και όχι αυτοκινητάδικο λιγόστροφο όπως το NC.


Κακώς δεν έβγαλα μια φωτό αλλά σε έλεγχο λαδιών πούκανα πριν λίγο,  μετά από την 1.500άρα βόλτα και μερικά εντός τειχών χλμ - βολτίτσα, διαπιστώνω με μακροσκοπικό έλεγχο βέβαια και με την μέχρι τώρα προσωπική μου εμπειρία ότι τα λάδια είναι μετά από 6.500+ χλμ σαν καινούργια, ξανθά με άριστη λιπαντική ικανότητα (είπαμε μακροσκοπικά - εμπειρικά ) και ούτε κατά διάνοια δεν φαίνονται ταλαιπωρημένα και ότι χρειάζονται αλλαγή.


Βέβαια το μοτό κυκλοφορεί ελάχιστα εδώ μέσα και σε ανοιχτούς δρόμους και κάνει διαδρομές όχι μικρές για να ταλαιπωρούνται τα λάδια αλλά το πως λειτουργεί ο κινητήρας φαίνεται κακά τα ψέμματα.


Καμία σκέψη για αλλαγή λοιπόν προ των προβλεπομένων από τη μαμά Χόντα  12.000 χλμ για μένα.


Υ.Γ. Εννοείται ότι δεν λείπει σταγόνα και ο δείκτης είναι στο μέγιστο. Αν δεν ακολουθήσετε την προβλεπόμενη διαδικασία λειτουργίας κινητήρα για 3 -5 λεπτά, σβήσιμο, αναμονή κανά 5λεπτο, θα δείτε πάνω από το μέγιστο. Αν ακολουθήσετε την προβλεπόμενη διαδικασία τότε στο μέγιστο ακριβώς.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27832
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Akis1212 Την / Το Παρ Σεπ 30, 2016 7:55 pm

Άμα είχες κάνει πολλά χιλιόμετρα θα σου έλεγα να αλλάξεις μάρκα λαδιών.
Επειδή το μηχανάκι είναι ακόμα καινούργιο δεν έχει μαζέψει τίποτα(κατάλοιπα καύσης, κάπνες, κ.α.)
Το λάδι αν βγαίνει μαύρο σημαίνει ότι καθαρίζει και κάνει την δουλεία του.
Τώρα βέβαια πως του Αρχιερέα βγαίνει σχεδόν καθαρό δεν μπορώ να το εξηγήσω. Ίσως επειδή είναι χειροτονημένο Shocked
avatar
Akis1212

Αριθμός μηνυμάτων : 621
Ημερομηνία εγγραφής : 05/05/2016
Ηλικία : 52
Τόπος : Αθήνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Σεπ 30, 2016 8:03 pm

Akis1212 έγραψε:Άμα είχες κάνει πολλά χιλιόμετρα θα σου έλεγα να αλλάξεις μάρκα λαδιών.
Επειδή το μηχανάκι είναι ακόμα καινούργιο δεν έχει μαζέψει τίποτα(κατάλοιπα καύσης, κάπνες, κ.α.)
Το λάδι αν βγαίνει μαύρο σημαίνει ότι καθαρίζει και κάνει την δουλεία του.
Τώρα βέβαια πως του Αρχιερέα βγαίνει σχεδόν καθαρό δεν μπορώ να το εξηγήσω. Ίσως επειδή είναι χειροτονημένο Shocked  
Άκη αδερφέ μου ξέρεις ποιος είμαι και τι ξέρω, αυτά είναι αυτονόητα και το αλφάβητο γιαυτό και δεν τάγραψα, έχω τεχνικά θέματα που αναλύουν τα πάντα όλα επί του θέματος στον αντίστοιχο τομέα.



Μιλάμε για άλλον κινητήρα εδώ που τον βλέπουμε με εντυπωσιασμό και σε πληροφορώ ότι και τα ΧΟΝΤΙΣΙΑ λάδια πούναι σχεδόν ένα χρόνο στο PCX (δεν τόγραψα γιατί εδώ είναι για το NC ) αλλά για λόγους συγκρίσεως θα το γράψω τώρα, είναι ξανθά μετά από 4.500 χλμ σκληρά μέσα στην πόλη σερί και ένα χρόνο. Κινητήρας χαμηλών τριβών αδερφέ και πρωτόγνωρα πράματα, το μέλλον είναι εδώ.


Πάμε στου Μπίλυ τώρα με 120-130.000 χλμ...τα ίδια....τι άλλο χρειάζεται και πούσαι, δεν πάει μόνο ταξίδια και εδώ μέσα λιώνει όλη την εβδομάδα το εργαλείο, ρώτα τον να σου πει.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27832
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Akis1212 Την / Το Παρ Σεπ 30, 2016 8:22 pm

Τελικά τόσα χρόνια που δουλεύει η Honda τις μειώσεις τριβών στους κινητήρες της φαίνονται τα αποτελέσματα.
Εντάξει με τα δικάμας που έχουμε λίγα χιλιόμετρα αλλά είναι πολύ εντυπωσιακό αυτό που βλέπουμε με τα λάδια στο μηχανάκι του Αρχιερέα
avatar
Akis1212

Αριθμός μηνυμάτων : 621
Ημερομηνία εγγραφής : 05/05/2016
Ηλικία : 52
Τόπος : Αθήνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Σεπ 30, 2016 8:40 pm

Akis1212 έγραψε:Τελικά τόσα χρόνια που δουλεύει η Honda τις μειώσεις τριβών στους κινητήρες της φαίνονται τα αποτελέσματα.
Εντάξει με τα δικάμας που έχουμε λίγα χιλιόμετρα αλλά είναι πολύ εντυπωσιακό αυτό που βλέπουμε με τα λάδια στο μηχανάκι του Αρχιερέα
Προσωπικά δεν μπορώ να πιστέψω αυτό που βλέπω πάντως από αυτά τα δύο (NC - PCX) , καταρρίπτουν κάθε δεδομένο ! 

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27832
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Μαρ 08, 2017 6:59 pm

Για νάχουμε ένα μπούσουλα σχετικά με την αλλαγή αλυσίδας και γραναζιών αναφέρεται ότι φίλος άλλαξε από καινούργιο την μάνα αλυσίδα και τα γρανάζια στις 36.000 χλμ. 


Ίσως νάχε λίγο ψωμί ακόμα από ότι μου είπε.


Έβαλε μάνα αλλά τιμές δεν αναφέρονται μιας και έχει άλλες τιμές ο ίδιος τόσο στα εργατικά όσο στα αναλώσιμα.


Το μοτό κυκλοφορεί τόσο πόλη όσο και σε ταξίδια ήτοι παντού για νάχουμε μια βάση.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27832
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Τετ Μαρ 08, 2017 7:18 pm

Μια χαρά! Καλό θα ήταν να ξέρουμε πως και κάθε πότε τη συντηρούσε.
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1107
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από gthanasis Την / Το Τετ Μαρ 08, 2017 7:37 pm

Savvas έγραψε:
Akis1212 έγραψε:Άμα είχες κάνει πολλά χιλιόμετρα θα σου έλεγα να αλλάξεις μάρκα λαδιών.
Επειδή το μηχανάκι είναι ακόμα καινούργιο δεν έχει μαζέψει τίποτα(κατάλοιπα καύσης, κάπνες, κ.α.)
Το λάδι αν βγαίνει μαύρο σημαίνει ότι καθαρίζει και κάνει την δουλεία του.
Τώρα βέβαια πως του Αρχιερέα βγαίνει σχεδόν καθαρό δεν μπορώ να το εξηγήσω. Ίσως επειδή είναι χειροτονημένο Shocked  
Άκη αδερφέ μου ξέρεις ποιος είμαι και τι ξέρω, αυτά είναι αυτονόητα και το αλφάβητο γιαυτό και δεν τάγραψα, έχω τεχνικά θέματα που αναλύουν τα πάντα όλα επί του θέματος στον αντίστοιχο τομέα.



Μιλάμε για άλλον κινητήρα εδώ που τον βλέπουμε με εντυπωσιασμό και σε πληροφορώ ότι και τα ΧΟΝΤΙΣΙΑ λάδια πούναι σχεδόν ένα χρόνο στο PCX (δεν τόγραψα γιατί εδώ είναι για το NC ) αλλά για λόγους συγκρίσεως θα το γράψω τώρα, είναι ξανθά μετά από 4.500 χλμ σκληρά μέσα στην πόλη σερί και ένα χρόνο. Κινητήρας χαμηλών τριβών αδερφέ και πρωτόγνωρα πράματα, το μέλλον είναι εδώ.


Πάμε στου Μπίλυ τώρα με 120-130.000 χλμ...τα ίδια....τι άλλο χρειάζεται και πούσαι, δεν πάει μόνο ταξίδια και εδώ μέσα λιώνει όλη την εβδομάδα το εργαλείο, ρώτα τον να σου πει.

Εδω θα πω οτι τα δικά μου με την χρήση που κάνω (οχι πολυ εντος πόλης και ταξιδια στα χαλαρά) ...τα άλλαξα στα 3000 λόγω οτι ειχε περάσει 1 χρόνος ήταν μαύρα. Αν θυμάστε και αυτά που είχα ανεβάσει τότε που είχα παραπάνω λάδια και τα έβγαλα με σύριγγα. Όλες οι αλλαγές μου είναι με λάδια χοντα και Νς μου εχει 15000χλμ.
Δε ξερω τι ρόλο παίζει το ξανθό και αν το ποιο μαυρο έχει αλλοιωθεί... αλλα για να καταθέσω άποψη στο θεμα χρειάζονται αναλύσεις . Δηλ λετε οτι το ξανθό ειναι καλό σημαδι για τον κινητήρα επειδή τέτοιο χρώμα έχουν οταν τα βάζουμε???Δεν μου φαίνεται σωστή η επιχειρηματολογια χρώμα...Shocked
Οτι δεν καει λάδια.. ναι το λεω και εγώ δεν εχω συμπληρώσει ποτε.
avatar
gthanasis

Αριθμός μηνυμάτων : 139
Ημερομηνία εγγραφής : 28/11/2014
Τόπος : Αθήνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Μαρ 08, 2017 8:47 pm

Ste7ios έγραψε:Μια χαρά! Καλό θα ήταν να ξέρουμε πως και κάθε πότε τη συντηρούσε.
Άμα δεν πει ο ίδιος δεν ξέρω να πω εγώ δυστυχώς, είπα ότι ήξερα και μπορούσα να πω.
Έχεις δίκιο όμως χρειάζονται λεπτομέρειες.


Αυτό που γνωρίζω είναι ότι μετά το πρώτο τέντωμα η αλυσίδα του ήθελε συχνά πυκνά τεντώματα οπότε στις 36.000 έφτανε σε λίγο το τέρμα της και απαιτείτο η αλλαγή.Μπορεί να έβγαζε άλλα 2-3.000 χλμ βέβαια.


Προσωπικά καθαρίζω κάθε 1.000 και λαδώνω κάθε 500.
gthanasis έγραψε:
Savvas έγραψε:
Akis1212 έγραψε:Άμα είχες κάνει πολλά χιλιόμετρα θα σου έλεγα να αλλάξεις μάρκα λαδιών.
Επειδή το μηχανάκι είναι ακόμα καινούργιο δεν έχει μαζέψει τίποτα(κατάλοιπα καύσης, κάπνες, κ.α.)
Το λάδι αν βγαίνει μαύρο σημαίνει ότι καθαρίζει και κάνει την δουλεία του.
Τώρα βέβαια πως του Αρχιερέα βγαίνει σχεδόν καθαρό δεν μπορώ να το εξηγήσω. Ίσως επειδή είναι χειροτονημένο Shocked  
Άκη αδερφέ μου ξέρεις ποιος είμαι και τι ξέρω, αυτά είναι αυτονόητα και το αλφάβητο γιαυτό και δεν τάγραψα, έχω τεχνικά θέματα που αναλύουν τα πάντα όλα επί του θέματος στον αντίστοιχο τομέα.



Μιλάμε για άλλον κινητήρα εδώ που τον βλέπουμε με εντυπωσιασμό και σε πληροφορώ ότι και τα ΧΟΝΤΙΣΙΑ λάδια πούναι σχεδόν ένα χρόνο στο PCX (δεν τόγραψα γιατί εδώ είναι για το NC ) αλλά για λόγους συγκρίσεως θα το γράψω τώρα, είναι ξανθά μετά από 4.500 χλμ σκληρά μέσα στην πόλη σερί και ένα χρόνο. Κινητήρας χαμηλών τριβών αδερφέ και πρωτόγνωρα πράματα, το μέλλον είναι εδώ.


Πάμε στου Μπίλυ τώρα με 120-130.000 χλμ...τα ίδια....τι άλλο χρειάζεται και πούσαι, δεν πάει μόνο ταξίδια και εδώ μέσα λιώνει όλη την εβδομάδα το εργαλείο, ρώτα τον να σου πει.

Εδω θα πω οτι τα δικά μου με την χρήση που κάνω (οχι πολυ εντος πόλης και ταξιδια στα χαλαρά)  ...τα άλλαξα στα 3000 λόγω οτι ειχε περάσει 1 χρόνος ήταν μαύρα. Αν θυμάστε και αυτά που είχα ανεβάσει τότε που είχα παραπάνω λάδια και τα έβγαλα με σύριγγα. Όλες οι αλλαγές μου είναι με λάδια χοντα και Νς μου εχει 15000χλμ.
Δε ξερω τι ρόλο παίζει το ξανθό και αν το ποιο μαυρο  έχει αλλοιωθεί... αλλα για να καταθέσω άποψη στο θεμα χρειάζονται αναλύσεις . Δηλ λετε οτι το ξανθό ειναι καλό σημαδι για τον κινητήρα  επειδή τέτοιο χρώμα έχουν  οταν τα βάζουμε???Δεν μου φαίνεται σωστή η επιχειρηματολογια χρώμα...Shocked
Οτι δεν καει λάδια.. ναι το λεω και εγώ δεν εχω συμπληρώσει ποτε.
Πολύ σωστά τα λες Θανάση.

Άμα τα δεις και βγαίνουν στην αλλαγή  ξανθά δεν κάνουν τη δουλειά τους.


Μιλάω για την αλλαγή και όχι για τους ελέγχους με το δείκτη, εκεί δείχνουν ότι είναι  ξανθά και εκεί αναφερόμουν παραπάνω στα παλιότερα ποστ.


Πρόσφατα έκανα αλλαγή λόγο χλμ μιας και έφτασα τις 12.000 και για την ακρίβεια 11.997.
Κατάμαυρα βγήκανε αλλά όχι σπασμένα (MOTUL 5100). Το λίγο πούπεσε στα χέρια μου μου γλίστραγε και η τάπα και δεν μπορούσα να βγάλω τη ροδέλα να την αλλάξω με τίποτα αν δεν τα σκούπιζα καλά (φοράω γάντια πάντα) με χαρτί κουζίνας να φύγουν τελείως.


Ελπίζω να το διευκρίνισα καλύτερα αυτή τη φορά.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27832
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Akis1212 Την / Το Τετ Μαρ 08, 2017 9:14 pm

Για την δική μου αλυσίδα λέει ο Σάββας
Την άλλαξα στα 30000χλμ. αν και έβγαζε το πολύ άλλα 5000χλμ.
Την άλλαξα γιατί βαριόμουν το συνεχές σφίξιμο κάθε 700-1000χλμ. και γιατί μέσα στον Μάρτη φεύγω για Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική
Λάδωμα κάθε 500χλμ. ή μετά από πλύσιμο και καλό καθάρισμα στο Dirty Moto Wash που την πάω 1 με 2 φορές τον μήνα
Σε συζήτηση με τον φίλο και υπεύθυνο τουεξουσιοδοτημένου συνεργείου που άλλαξα την αλυσίδα και τα γρανάζια, μου είπε ότι με την συντήρηση που ανέφερα παραπάνω θα κρατήσει πολύ περισσότερο από την μαμά που είχε.
Τοποθετήθηκε πάλι DID ενισχυμένη(χρυσή DID 520 VX2 xring)
και μαμά γρανάζια
avatar
Akis1212

Αριθμός μηνυμάτων : 621
Ημερομηνία εγγραφής : 05/05/2016
Ηλικία : 52
Τόπος : Αθήνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από gthanasis Την / Το Τετ Μαρ 08, 2017 9:29 pm

Akis1212 έγραψε:Για την δική μου αλυσίδα λέει ο Σάββας
Την άλλαξα στα 30000χλμ. αν και έβγαζε το πολύ άλλα 5000χλμ.
Την άλλαξα γιατί βαριόμουν το συνεχές σφίξιμο κάθε 700-1000χλμ. και γιατί μέσα στον Μάρτη φεύγω για Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική
Λάδωμα κάθε 500χλμ. ή μετά από πλύσιμο και καλό καθάρισμα στο Dirty Moto Wash που την πάω 1 με 2 φορές τον μήνα
Σε συζήτηση με τον φίλο και υπεύθυνο τουεξουσιοδοτημένου συνεργείου που άλλαξα την αλυσίδα και τα γρανάζια, μου είπε ότι με την συντήρηση που ανέφερα παραπάνω θα κρατήσει πολύ περισσότερο από την μαμά που είχε.
Τοποθετήθηκε πάλι DID ενισχυμένη(χρυσή DID 520 VX2 xring)
και μαμά γρανάζια

Του εβαλες χρυσα δοντακια δηλ??? παπου μου θυμιζει....
avatar
gthanasis

Αριθμός μηνυμάτων : 139
Ημερομηνία εγγραφής : 28/11/2014
Τόπος : Αθήνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Τετ Μαρ 08, 2017 10:25 pm

Και σε εμένα σκούρα βγήκαν...

Μια χαρά Άκη! Συμφωνώ με ο,τι σου είπαν στο συνεργείο! Και εγώ την ίδια έχω στο συρτάρι αλλά γρανάζια της JT.

Θανάση άσε... Απο χρώματα δεν μας τα λένε καλά! Καθόλου γούστο! :p Very Happy
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1107
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Μαρ 08, 2017 10:33 pm

 Χρυσά δοντάκια..μας ταιριάζει...

Το 30.000 λιγάκι με στενοχώρησε δεν λέω αλλά και τέντωμα κάθε 1.000..ξέρω γω ?

Ευχαριστούμε τον αδερφό Άκη για τις πληροφορίες.

Στέλιο για ρίξε και συ σε παρακαλώ καμιά πληροφορία από που πήρες αλυσίδα και γρανάζια νάχουμε υπόψη μας.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27832
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Τετ Μαρ 08, 2017 10:41 pm

Στα €69,48 η vx2 από το uride αν θυμάμαι καλά...

Και τα γρανάζια:
JTF1373.16 €24,51
JTR1303.39 €32,19
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1107
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Μαρ 08, 2017 11:10 pm

Ste7ios έγραψε:Στα €69,48 η vx2 από το uride αν θυμάμαι καλά...

Και τα γρανάζια:
JTF1373.16 €24,51
JTR1303.39 €32,19
Πολύ καλές τιμές, ευχαριστώ φίλε μου αλλά βλέπω ότι το μπρος είναι  16άρι ενώ σε μένα λέει 17άρι.
Στο πίσω ΟΚ 39άρι.

Εσένα παίρνει 16άρι ? Είσαι σίγουρος ?

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27832
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Τετ Μαρ 08, 2017 11:14 pm

Ναι απο το service manual...
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1107
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Akis1212 Την / Το Πεμ Μαρ 09, 2017 12:18 am

Ναι το 700XD παίρνει 16άρι
Τα 750XD παίρνουν 17άρι
avatar
Akis1212

Αριθμός μηνυμάτων : 621
Ημερομηνία εγγραφής : 05/05/2016
Ηλικία : 52
Τόπος : Αθήνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Μαρ 09, 2017 6:43 am

Μάλιστα να και άλλες διαφορές λοιπόν από γενιά σε γενιά!
Ωραία συζήτηση παιδιά και ανακαλύψαμε και νέα πράγματα που προσωπικά δεν ήξερα.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27832
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από craneman Την / Το Πεμ Απρ 06, 2017 8:30 am

Καλημέρα. Χτες (05 Απριλίου 2017) έγινε το πρώτο service των 1000 χλμ. (1035 για την ακρίβεια).
Πήγα στο συνεργείο του Χρήστου, στη Μεταμόρφωση.
Άλλαξε λάδια, έβαλε Honda 10-30, φίλτρο λαδιού, φίλτρο DCT (αν το γραφώ σωστά, Σάββα διόρθωσε με όπου χρειάζεται).

Τελική τιμή 78 ευρώ τα ανταλλακτικά και 10 ευρώ τα εργατικά = 88 ευρώ.

Και κατά την διάρκεια του service μου ξεκίνησε ο εξής διάλογος:
 Γιατί έβαλες την σήτα στο ψυγείο μπροστά;
 Γιατί; Τον ρωτώ.
 Η απάντηση του: καλύπτεις το 40% του ψυγείου και δεν υπάρχει επαρκή ψύξη.
 Όμως αν ¨φάει¨ κάποια πέτρα, τι θα γίνει;
 Θα αλλάξεις ψυγείο. Καλυτέρα να αλλάξεις ψυγείο παρά να δουλεύει το βεντιλατέρ συνέχεια στη προσπάθεια του να ρίξει τη θερμοκρασία και να δημιουργηθεί ηλεκτρόλυση και μετά από 20-30.000 να πάθεις μεγαλύτερη ζημιά.

Έμεινα κάγκελο. Δεν περίμενα ότι πιθανόν να γίνει τέτοια ζημιά.

Επόμενος διάλογος:
 Γιατί έβαλες στο μπροστινό φτερό, επέκταση;
 Για τις λάσπες, νερά, πέτρες να μην κάνουν κάποια ζημιά.
 Αν σε κάποια ¨βύθιση¨, τερματίσει η μπροστινή ανάρτηση, είσαι σίγουρος ότι δεν βρίσκει στο προστατευτικό, ακριβώς από πίσω;
 Τι μπορεί να γίνει;
 Απλά θα πέσεις γιατί θα ¨μαγκώσει¨ η προέκταση στο πλαστικό, θα τα ξηλώσει. Θα το δούμε όταν κάνω τη βόλτα.
Τελικά, δεν μου κάτι όταν έκανε τη βόλτα.

Συμβουλές δικές του. (αυτός είναι τεχνικός, γνωρίζει καλύτερα.)
Να μην σβήνουμε τη μηχανή με ταχύτητα ¨μέσα¨. Αν γίνεται αυτό, θα υπάρξει πρόβλημα. Πάντα να βγάζουμε ταχύτητα και μετά να σβήνουμε.
Όταν του ανάφερα ότι ¨και στα φανάρια ή σε κάποια στάση βάζω τη νεκρά¨ μου απάντησε ότι δεν έχει σημασία.

Το επόμενο service είναι στα 12.000 χλμ. Αν θες έλα να τα αλλάξουμε στις 6.000 χλμ. Σε ερώτηση μου, ποιο είναι το ιδανικό, μου απάντησε ότι αν βγαίνεις οικονομικά και αν μπορείς να αλλάζεις κάθε 4.000 χλμ. Δηλαδή στις 4.000 μετά στις 8.000 μετά στις 12.000 και ου το κάθε εξής.

Αυτά μου είπε….

Ο καθένας μπορεί να κάνει και να πράξει όπως νομίζει.

craneman

Αριθμός μηνυμάτων : 28
Ημερομηνία εγγραφής : 21/05/2012

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Απρ 06, 2017 10:44 am

Ευχαριστουμε Αλεξανδρε για την ενημερωση.
Πληροφοριακα την σητα την εχει και ο Ακης και εγω χωρις κανενα προβλημα. Το φτερακι εχει παει σε ολα τα τερεν και επισης δεν βρηκε ουτε ειχε προβλημα.

Για τα λοιπα εχει φροντισει η μανα Χοντα εκπονωντας το χρονοδιαγραμμα συντηρησεως.

Κατα τα αλλα ο καθενας κανει οτι νομιζει με το εργαλειο του.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27832
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Απρ 06, 2017 10:47 am

Ξεχασα προσωπικα παντα βγαζω ταχυτητα πριν σβησω οπως και σε μεγαλες στασεις σε φαναρια η αλλου.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27832
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Σέρβις - Συντήρηση.

Δημοσίευση από Akis1212 Την / Το Πεμ Απρ 06, 2017 10:55 am

Θα παρατηρήσεις ότι στο συγκεκριμένο μηχανάκι σπάνια θα ακούσεις να δουλεύει το βεντιλατέρ, και αυτό μόνο σε μεγάλες ζέστες και όταν μένεις για ώρα σταματημένος
Για την προέκταση φτερού δεν ξέρω να σου πω, γιατί δεν έχω βάλει γιατί πιστεύω ότι δεν πολυχρειάζεται και επίσης δεν θέλω ούτε να τρυπάω ούτε να κολλάω τίποτα πάνω στο μηχανάκι
Προσωπικά σβήνω και εγώ με νεκρά, αλλά δεν ξέρω αν παίζει κάποιο ρόλο, γιατί με το που σβήσεις με ταχύτητα μπαίνει αυτόματα και αμέσως η νεκρά μόνη της, κάνοντας μάλιστα και τον χαρακτηριστικό ήχο.
Τώρα αυτό με τα λάδια στις 4000χλμ. ξεπερνάει και εμένα που είμαι άρρωστος με τα λάδια και αλλάζω λάδια-φίλτρα κάθε 6000χλμ.
Σε γενικές γραμμές να ξέρεις ότι αν το μηχανάκι το έχεις μόνο για ταξίδια, άνετα μπορείς να τα κρατήσεις για 12000χλμ.
Όμως αν το δουλεύεις και μέσα στην πόλη σε μικρές και συχνές διαδρομές και σε συνδυασμό με την ζέστη που έχουμε στην Ελλάδα, καλό θα ήταν να τα αλλάζεις κάθε 6000χλμ.
Σε κάθε περίπτωση το φρέσκο λαδάκι πάντα κάνει καλό στον κινητήρα σου, αλλά και κάθε 4000χλμ. είναι υπερβολή
avatar
Akis1212

Αριθμός μηνυμάτων : 621
Ημερομηνία εγγραφής : 05/05/2016
Ηλικία : 52
Τόπος : Αθήνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 1 από 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης