Πρόσφατα Θέματα

NC 700-750 Γενική Συζήτηση.

Σελίδα 9 από 9 Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Γενική Συζήτηση.

Δημοσίευση από GiNi Την / Το Πεμ Σεπ 28, 2017 11:50 am

Καλησπέρα αγόρια (κορίτσια δεν νομίζω να βρω κανένα εδώ μέσα !!!)
Θα ήθελα - αν έχετε όρεξη - να με διαφωτίσετε όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά του NC στην καθημερινή μετακίνηση - κυρίως - αλλά και στην ταξιδιάρική του.
Αφενός πως τα πάει μέσα στην πόλη ; Έχει ροπη, κόβει το τιμόνι του εύκολα ή δυσκολεύεται λόγω βάρους (230 δεν τα λες και λίγα) ; Έχει τις αναγκαίες προς επιβίωσην επιταχύνσεις ; Δεν θα ρωτήσω για κατανάλωση, το θέμα έχει ΥΠΕΡκαλυφθεί πιστεύω.
Έξω απο την πόλη έχει τις επιταχύνσεις για τις νορμαλ (δεν μιλάω με χουλιγκάνους...) προσπεράσεις ; Μπορείς να διατηρήσεις μια ταχύτητα 130-150 χλμ χωρίς να σε βαράει ο αέρας και χωρίς να έχεις στην πίσω θέση τον φίλο βενζινά ;
Αυτά τα ολίγα.
Γιώργος
avatar
GiNi

Αριθμός μηνυμάτων : 19
Ημερομηνία εγγραφής : 26/09/2016

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Γενική Συζήτηση.

Δημοσίευση από lixouri Την / Το Πεμ Σεπ 28, 2017 1:31 pm

Καλησπέρα φίλε!
όλα αυτά που λες τα κάνει και με το παραπάνω!
Μέσα στη πόλη επειδή είναι σχετικά στενή μηχανή κινείται εύκολα ανάμεσα στα αυτοκίνητα και οι καθρέφτες περνάνε πάνω από αυτούς των αυτοκινήτων. Πολλοί παρομοιάζουν την συμπεριφορά όμοια με αυτή ενός παπιού!
Ροπή έχει μπόλικη από χαμηλά και δεν έχεις πρόβλημα. Επιταχύνσεις μέσα στην πόλη καταλαβαίνεις ότι δεν τίθεται θέμα!
Σε επιτόπια στροφή και στατικές μανούβρες το τιμόνι δεν κόβει αλλά τα κιλά δεν φαίνονται γιατί είναι άψογα ζυγισμένο με χαμηλό κέντρο βάρους.
Σε εθνική οι ταχύτητες που λες είναι άνετες με ίσως μια μεγαλύτερη ζελατίνα, ανάλογα και με το ύψος σου. Προσπεράσεις είναι οκ και μπορείς άνετα από τα 140-150 να προσπεράσεις με 6η
Με ταχύτητες μέχρι 150 η κατανάλωση δεν ξεπερνάει τα 4 λίτρα.

εν ολίγοις αυτά. Θα σου απαντήσουν και οι υπόλοιποι και βλέπεις.....
avatar
lixouri

Αριθμός μηνυμάτων : 250
Ημερομηνία εγγραφής : 11/05/2016

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Γενική Συζήτηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Σεπ 28, 2017 2:08 pm

Με υπερκάλυψε ο Προκόπης ο οποίος χρησιμοποιεί το μοτό παντού γιατί προσωπικά τόχω μόνο για ταξίδια μιας και μέσα στην πόλη έχω τον σκλάβο ονόματι YAMAHA CYGNUS X 125.  

Θα προσθέσω για έξω κυρίως πως η ροπή του είναι τέτοια που δεν καταλαβαίνεις καθόλου ότι έχεις μόνο 55 άλογα.
Εγώ έχω το DCT, ο Προκόπης πούγραψε παραπάνω το manual.

Για το DCT λοιπόν θα προσθέσω ότι στην πόλη και στην εθνική προτιμώ το D ή το S1.
Στον επαρχιακό προτιμώ το S2 σε νορμάλ συνθήκες και σε καλά κυνηγητά - παιχνίδι με τους συντρόχους το S3 που αλλάζει πριν τους κόφτες. Τα κατεβάσματά του και το πως χειρίζεται τις ταχύτητες μόνο του είναι το κάτι άλλο και αλλάζει εκεί που θα άλλαζα και εγώ χειροκίνητα για να μην πω ότι με προλαβαίνει κιόλας. Λες και είναι μέσα στο μυαλό μου ! 
Τοχω από τον Μάιο του 2016 και ακόμα αυτό με εντυπωσιάζει ! 

Βέβαια αν θέλουμε (σε χώμα πχ το κάνω προσωπικά) το γυρνάμε στο manual και παίρνουμε τον έλεγχο εμείς απλά δεν έχουμε συμπλέκτη και ταχύτητες στο πόδι αλλά αντί αυτών έχουμε δύο κουμπιά ένα για ανέβασμα και ένα για κατέβασμα.
Τα παραπάνω κουμπιά μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ενώ είμαστε στο αυτόματο (είτε σε D είτε σε SPORT) αν θέλουμε να κατεβάσουμε ή να ανεβάσουμε χωρίς κανένα πρόβλημα. Το χρησιμοποιώ κυρίως σε κατεβάσματα και στο αυτόματο.

Ο αέρας βαράει και χρειάζεται επεμβάσεις είτε με αλλαγή ζελατίνας είτε με προσθήκη spoiler ανάλογα με το ύψος σου βέβαια. Προσωπικά έχω βάλει spoiler και με χτυπάει πλέον ο αέρας στο πάνω μέρος του κράνους.
Οι ταχύτητες που ταξιδεύω πορεία είναι από 140 έως και 160. Αν χρειαστεί έχει υπεραρκετό γκάζι μέχρι και τα 190 αν και δεν μου χρειάζεται προσωπικά. Κάπου εκεί τελειώνει και για να δούμε παραπάνω θέλει επιμονή και υπομονή αλλά μέχρι εκεί τάχει άνετα με τα 7 κοντά κιλά ροπής που διαθέτει. 

Παρόλα τα παραπάνω θα συνιστούσα Γιώργο να έπαιρνες ένα για test ride προκειμένου να έχεις ιδία αντίληψη.
Ότι άλλο είναι θολό ρώτα και ελπίζω να μπορέσουμε να σε καλύψουμε.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26340
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Γενική Συζήτηση.

Δημοσίευση από GiNi Την / Το Πεμ Σεπ 28, 2017 3:08 pm

Καλησπέρα σε όλους σας και σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.
Θα συμφωνήσω με τον Σάββα στο τελευταίο σκέλος που αφορά το test ride.
Απλά να αναφέρω οτι τον τελευταίο καιρό (και μετά απο τον πολύ ωραίο καφέ και κους-κους που είχα με κάποιον απο εδώ μέσα.....) καβάλησα και δοκίμασα πολλές υποψήφιες νύφες (το NC μία απο αυτές τις νύφες μέσω άλλου φίλου).
Δυστυχώς δεν μπορείς να καταλάβεις πολλά πράγματα μέσα σε 15 λεπτά ήτοι 20-30 χιλιόμετρα. Παίρνεις μια ιδέα μόνο και μετά ρωτάς ανθρώπους που έχουν κάνει +10.000 χλμ για να σου πουν τα υπόλοιπα.
Μετά....... κρίνεις
Και πάλι σας ευχαριστώ.
Γιώργος
avatar
GiNi

Αριθμός μηνυμάτων : 19
Ημερομηνία εγγραφής : 26/09/2016

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Γενική Συζήτηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Σεπ 28, 2017 6:53 pm

Δεν κάναμε τίποτα Γιώργο, ότι άλλο θες εδώ είμαστε να στο πούμε.
Έχεις δίκιο ότι δεν καταλαβαίνεις και πολλά με ένα μικρό test ride.
Προσωπικά θεωρώ ότι έμαθα το μοτό, μιας και είναι κάτι το πρωτόγνωρο και το πως λειτουργεί (το DCT εννοώ) μετά από τα πρώτα 8.000 χλμ. Μέχρι τότε ήμουν πολύ κρατημένος, δεν τούχα εμπιστοσύνη ότι θα κάνει αυτό που πρέπει, δεν ήξερα πως θα αντιδράσει και πολλά άλλα πούναι απόρροια του αγνώστου - νέου - πρωτόγνωρου. Στη συνέχεια ήξερα 100% περί τίνος επρόκειτο και τώρα απορώ πως στην ευχή σκεφτήκανε - προέβλεψαν όλα αυτά.  

Πλέον απολαμβάνω τις βόλτες και οδήγηση χωρίς να ασχολούμαι με τίποτα που να με αποσπά από την απόλαυση της ομορφιάς του τοπίου που βρίσκεται στα μέρη που πάω ! Ότι ακριβώς ήθελα !

Παλιά σε μια βόλτα στα Ζαγοροχώρια πούχαμε πάει είχαμε συναντήσει ένα Εγγλέζο πούχε νοικιάσει ένα 700άρι τον καιρό εκείνο και είχε έρθει από Αθήνα και αυτός και γυρνοβολούσε εκεί γύρω. Για ψάξτο, είναι μια καλή λύση αν τάχουν ακόμα σε νοικιάρικα. Ελπίζω βέβαια να είναι σε καλή κατάσταση από πλευράς συντηρήσεως.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26340
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Γενική Συζήτηση.

Δημοσίευση από GiNi Την / Το Πεμ Σεπ 28, 2017 7:39 pm

Στα Ζαγοροχώρια θα πέσει φίλε Σάββα φασουλάδα μετά λουκάνικου και όχι βόλτα με το 700. Πάντως δεν απορρίπτεται η πρόταση.
Προς το παρών και μέχρι να πουλήσω το τερατάκι μου θα την ψάχνω internet-ικά και καμμιά ευκαιρία στο car κλπ. κλπ.
Πάντως η πίσω ανάρτηση του NC δεν μου γέμισε τα μαλακά μόρια σε σχέση πάντα με άλλα της κατηγορίας του που έχω δοκιμάσει. Τα φρένα του απο την άλλη - αν και τα κατηγορούνε - δεν ήταν άσχημα, αν και θα προτιμούσα διπλά δισκόφρενα παρόλα αυτά σταματάνε το NC αξιοπρεπώς (τηρουμένων των αναλογιών πάντα)
avatar
GiNi

Αριθμός μηνυμάτων : 19
Ημερομηνία εγγραφής : 26/09/2016

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Γενική Συζήτηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Σεπ 28, 2017 8:34 pm

GiNi έγραψε:Στα Ζαγοροχώρια θα πέσει φίλε Σάββα φασουλάδα μετά λουκάνικου και όχι βόλτα με το 700. Πάντως δεν απορρίπτεται η πρόταση.
Προς το παρών και μέχρι να πουλήσω το τερατάκι μου θα την ψάχνω internet-ικά και καμμιά ευκαιρία στο car κλπ. κλπ.
Πάντως η πίσω ανάρτηση του NC δεν μου γέμισε τα μαλακά μόρια σε σχέση πάντα με άλλα της κατηγορίας του που έχω δοκιμάσει. Τα φρένα του απο την άλλη - αν και τα κατηγορούνε - δεν ήταν άσχημα, αν και θα προτιμούσα διπλά δισκόφρενα παρόλα αυτά σταματάνε το NC αξιοπρεπώς (τηρουμένων των αναλογιών πάντα)
 KAI μάσα κλπ αλλά ΜΕΤΑ την μοτοβόλτα ...  Η αρρώστια είναι αρρώστια.
Δεν ε΄χουν σημασία Γιώργο αν τα δισκόφρενα είναι διπλά ή τρίδιπλα, σημασία έχει ότι διαθέτει να το σταματάει αξιοπρεπώς και σου εγγυώμαι ότι το κάνει παραπάνω από καλά. Ομοίως η ανάρτηση, αν αποδίδει τα πρέποντα χωρίς νάναι σουμιές είναι κατά τη γνώμη μου μια χαρά. Βέβαια αργότερα αν πέσει η μάνα θα προχωρήσω μάλλον σε κάτι καλύτερο και ακριβότερο. Σαν πρώτης τοποθέτησης όμως και σε άσφαλτο και σε χώμα προσωπικά τη βρίσκω μια χαρά.

Ευκαιρία να βρεθεί όμως είναι δύσκολο.....πουλάνε τα 700άρια πούναι η πρώτη γενιά και γύρω στα 5.5 χιλιάρικα. Τα αξίζουν δεν λέω και γιαυτό είτε δεν πωλούνται είτε όσα πωλούνται είναι σε αυτή την τιμή και σκέψου ότι μετά το 700 ακολουθεί η β΄γενιά με 750 κυβικά και η τρίτη με 750 επίσης αλλά πολλές βελτιώσεις σε αναρτήσεις, λογισμικό DCT, αντικραδασμικούς άξονες κλπ

Δεν πρέπει νάχεις δει αλλά μισό να πάρεις μια γεύση παιχνιδίσματος με φίλους με λάστιχα 80 άσφαλτο και 20 χώμα, μπαγκαζιέρα που δεν βγάζω ποτέ όπως οι άλλοι σύντροχοι στην πλειονότητά τους για να μην κουνάνε κλπ κλπ και με φύλαγμα μιας και προσωπικά έχω 2 λάμες και 15 βίδες ήδη και δεν θέλω άλλα...  δες το όλο και θα βγάλεις τα συμπεράσματά σου αν επαρκούν τα φρένα ο κινητήρας κλπ κλπ (άνοιξε ήχο για μουσικούλα, επίσης στο κανάλι που βλέπεις έχει πολλά από βόλτες ) : 


_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26340
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Γενική Συζήτηση.

Δημοσίευση από GiNi Την / Το Πεμ Σεπ 28, 2017 9:38 pm

Θα το δω αύριο το πρωί στη δουλειά με τα ακουστικά μου.
Ανυπομονώ.
Thanks Laughing
avatar
GiNi

Αριθμός μηνυμάτων : 19
Ημερομηνία εγγραφής : 26/09/2016

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Γενική Συζήτηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Σεπ 28, 2017 10:15 pm

GiNi έγραψε:Θα το δω αύριο το πρωί στη δουλειά με τα ακουστικά μου.
Ανυπομονώ.
Thanks Laughing
Πήγαινε στο κανάλι [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] και δες Γιώργο όσα τραβάει η ψυχή σου.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26340
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Γενική Συζήτηση.

Δημοσίευση από craneman Την / Το Δευ Οκτ 02, 2017 1:25 pm

Καλή εβδομάδα σε όλους.

Με ενημέρωσαν τώρα ότι το κλειδί για το NC750  μπορεί να βγει – κοπεί και κοστίζει 70 ευρώ κομπλέ (προγραμματισμένο). Ο κλειδαράς ΑΦΟΙ ΣΑΒΒΟΥΛΙΔΗ
είναι Λένορμαν 90, Κολωνός, 104 44 Αθήνα Αττικής στο ρεύμα προς Περιστέρι. (Δεν υπάρχει κάποιος άλλος κλειδαράς επί της Λένορμαν) .

Δεν ξέρω αν είναι πολλά τα χρήματα που ζητάει…

craneman

Αριθμός μηνυμάτων : 27
Ημερομηνία εγγραφής : 21/05/2012

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Γενική Συζήτηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Οκτ 02, 2017 2:21 pm

craneman έγραψε:Καλή εβδομάδα σε όλους.

Με ενημέρωσαν τώρα ότι το κλειδί για το NC750  μπορεί να βγει – κοπεί και κοστίζει 70 ευρώ κομπλέ (προγραμματισμένο). Ο κλειδαράς ΑΦΟΙ ΣΑΒΒΟΥΛΙΔΗ
είναι Λένορμαν 90, Κολωνός, 104 44 Αθήνα Αττικής στο ρεύμα προς Περιστέρι. (Δεν υπάρχει κάποιος άλλος κλειδαράς επί της Λένορμαν) .

Δεν ξέρω αν είναι πολλά τα χρήματα που ζητάει…
Γιατί προγραμματισμένο φίλε μου ?
Τι να το κάνεις το τρίτο προγραμματισμένο ?
Ένα απρογραμμάτιστο θέλουμε για να το βάζουμε στο ψευτοτεπόζιτο απλά για να μην έχουν βγάλε - βάλε στο κανονικό.
Απρογραμμάτιστο ρώτα πόσο το δίνει.

Για να δούμε αν συμφέρει αναλογιζόμαστε πόσο έχει να το πάρουμε στην Χόντα και πόσα θέλει ο μάστορας (εξουσιοδοτημένο) να το προγραμματίσει με το μηχάνημα της Χόντα. 
Άκοπα τα δίνει η Χόντα υπόψη και κόβονται σε κλειδαρά αλλά προγραμματίζονται στο συνεργείο με το Χοντομηχάνημα που είναι το ίδιο που βρίσκει - σβήνει βλάβες κλπ.
Εμένα μου τόχανε κάνει 2 φορές που αλλάξανε 2 εγκεφάλους στο SH τότε με τα σβησίματα.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26340
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Γενική Συζήτηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Νοε 14, 2017 9:08 am

Εδώ και καιρό βλέπω στο Αμερικάνικο φόρουμ [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] συζήτηση περί νέου NC το 2018.
Παραπέμπουν στην ιστοσελίδα της εταιρείας στην Αμερική [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] όπου αναφέρουν λιτά ότι 


THE 2018 NC750X

MORE VERSATILE THAN EVER.

We’re all looking for one thing that does it all. Most of the time that means compromise. Not with our new Honda NC750X. The engine gets boosted to 745cc, and we’ve added Honda Selective Torque Control, more suspension travel, a more comfortable seat and a larger windscreen.

Read more at [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]



Στην αρχή δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία αν και το έργο παίζει από τις 6 Νοεμβρίου διότι εκεί το μοντέλο του 16 δεν έχει ούτε led φανάρια ούτε την ίδια ανάρτηση και το δίνουν και χωρίς ABS.


Βλέπω όμως και [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] με newsletter που μούρχεται ότι οι πληροφορίες διασταυρώνονται.
Για να δούμε λοιπόν τι θα δούμε.


Τώρα traction control σε τόσο μικρή ιπποδύναμη δεν ξέρω σε τι θα χρειαστεί αλλά τα άλλα είναι ευπρόσδεκτα. Γενικά όλα είναι καλά αρκεί να μην πετάξει η τιμή στο διάστημα.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26340
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Γενική Συζήτηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Κυρ Μαρ 18, 2018 7:34 am

Σε τηλεφωνική συνομιλία πούχα με τον Αλέξανδρο τις προάλλες για τα ευχάριστα του SH, μούπε και ένα δυσάρεστο...


Ήτοι ότι την προπροηγούμενη Πέμπτη πούχε τον τρομερό αέρα, η μηχανή που ήταν κουκουλωμένη στη δουλειά του στο λιμάνι, έπεσε αφού φούσκωσε η κουκούλα σαν πανί και την παρέσυρε ο αέρας, από την δεξιά πλευρά. Sad


Το ευχάριστο είναι πως τα μοναδικά πούπαθε ήταν : 


-Έσπασε το πλαστικό των χουφτών SW MOTECK το οποίο όμως κολλήθηκε σε φαναρτζίδικο που επισκευάζει προφυλακτήρες και δεν φαίνεται τίποτα. Κατά τα άλλα η χούφτα προστάτευσε τα πάντα και δεν έπαθε απολύτως τίποτα σε τιμόνι κλπ όσο και στην ίδια λοιπή χούφτα.
Άξιες οι χούφτες της SW MOTECK λοιπόν !  cheers


-Έσπασε ο πλαστικός προσκρουστήρας από τα κάγκελα GIVI και γρατζουνίστηκαν λίγο αλλά τίποτα άλλο. Αλλάχθηκε ο προσκρουστήρας, βάφηκε το κάγκελο και κλάιν μάιν και εδώ. Άξια και τα κάγκελα της GIVI και δεν τους τόχα τόσο πολύ... cheers


-Το τελευταίο και χειρότερο, γρατζουνίστηκε το αλουμινένιο φιλέτο - προστατευτικό της εξατμίσεως που δεν ξέρουμε πόσο έχει.


Από τα παραπάνω λοιπόν και από την ατυχία του φίλου μας βλέπετε τι παθαίνει η μορφονιά αν πέσει.


Προσωπικά μέσα στη λύπη μου χάρηκα διότι έχω δει και άλλες να πέφτουν στατικά και να στραβώνουν τιμόνια και πολλά άλλα οπότε νομίζω πως οι κάτοχοι πρέπει νάμαστε πολύ ευχαριστημένοι.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26340
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Γενική Συζήτηση.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Κυρ Μαρ 18, 2018 8:12 am

Το να στραβώσει το τιμόνι είναι πολύ εύκολο να συμβεί. Εμένα στραβό είναι από μια στατική στις αρχές αλλά μια και δεν με ενοχλεί στην οδήγηση το αφήνω ως έχει...

Εμείς να είμαστε καλά και οι μόνες πτώσεις να είναι τέτοιες.
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 971
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: NC 700-750 Γενική Συζήτηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Κυρ Μαρ 18, 2018 2:44 pm


_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26340
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 9 από 9 Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης