Συμβουλες περι εξορμησεων και όχι μόνο για νεους αναβατες

Σελίδα 4 από 8 Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Επόμενο

Πήγαινε κάτω

Απ: Συμβουλες περι εξορμησεων και όχι μόνο για νεους αναβατες

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Κυρ Σεπ 18, 2016 3:08 pm

Εκεί που κοιτάς εκεί θα πάς....

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27173
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συμβουλες περι εξορμησεων και όχι μόνο για νεους αναβατες

Δημοσίευση από vagma Την / Το Κυρ Σεπ 18, 2016 10:07 pm

βασικοτατο στην οδηγηση μοτοσυκλετας.............
avatar
vagma

Αριθμός μηνυμάτων : 1535
Ημερομηνία εγγραφής : 26/03/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συμβουλες περι εξορμησεων και όχι μόνο για νεους αναβατες

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Φεβ 20, 2017 2:19 pm

Το Σάββατο ξεκίνησαν τα μαθήματα οδηγήσεως με γραμμές.


Ακολουθούν τα βίντεο από αυτή τη μέρα όλα κατά σειρά για συζήτηση - σχολιασμό - μελέτη : 
























_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27173
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συμβουλες περι εξορμησεων και όχι μόνο για νεους αναβατες

Δημοσίευση από vagma Την / Το Δευ Φεβ 20, 2017 4:32 pm

για το 4,5,6 βιντεο δεν θα σχολιασω καθολου................γιατι εχω εκνευριστει ηδη.........
avatar
vagma

Αριθμός μηνυμάτων : 1535
Ημερομηνία εγγραφής : 26/03/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συμβουλες περι εξορμησεων και όχι μόνο για νεους αναβατες

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Φεβ 20, 2017 6:36 pm

vagma έγραψε:για το 4,5,6 βιντεο δεν θα σχολιασω καθολου................γιατι εχω εκνευριστει ηδη.........
Προς τι ο εκνευρισμός ?

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27173
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συμβουλες περι εξορμησεων και όχι μόνο για νεους αναβατες

Δημοσίευση από vagma Την / Το Δευ Φεβ 20, 2017 7:30 pm

αστοοοοοοοοο στο πα αλλα δεν το θυμασαι...................αστο............ολα καλα.........
avatar
vagma

Αριθμός μηνυμάτων : 1535
Ημερομηνία εγγραφής : 26/03/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συμβουλες περι εξορμησεων και όχι μόνο για νεους αναβατες

Δημοσίευση από Panag Την / Το Δευ Φεβ 20, 2017 9:59 pm

Πες το κ θα μας σκασεις ...καλο ειναι να τα λεμε ολα.
avatar
Panag

Αριθμός μηνυμάτων : 168
Ημερομηνία εγγραφής : 11/02/2013
Ηλικία : 48

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συμβουλες περι εξορμησεων και όχι μόνο για νεους αναβατες

Δημοσίευση από vagma Την / Το Δευ Φεβ 20, 2017 10:08 pm

να βελτιωθουμε λεγω..................
avatar
vagma

Αριθμός μηνυμάτων : 1535
Ημερομηνία εγγραφής : 26/03/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συμβουλες περι εξορμησεων και όχι μόνο για νεους αναβατες

Δημοσίευση από Panag Την / Το Δευ Φεβ 20, 2017 10:20 pm

Αυτο προσπαθουμε να κανουμε , ετσι δεν ειναι ?
Αυτο ειναι μια διαδικασια που απαιτει επιμονη, υπομονη και κατανοηση απο ολους τους συμμετεχοντες ,αναλογα του ρολου τους.
Διαφορετικα νομιζω, αν λειπει κατι απο τα παραπανω ,δεν υπηρχει λογος να γινονται τετοιες εκπαιδευτικες εξορμησεις .
avatar
Panag

Αριθμός μηνυμάτων : 168
Ημερομηνία εγγραφής : 11/02/2013
Ηλικία : 48

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συμβουλες περι εξορμησεων και όχι μόνο για νεους αναβατες

Δημοσίευση από vagma Την / Το Δευ Φεβ 20, 2017 10:27 pm

και πολλη χρηση της μηχανης οσο ειμαστε νεουδια................αραιη χρηση δεν βοηθα δυστηχως..............εκπαιδευση εκπαιδευση εκπαιδευση το τριπτυχο της επιτυχιας............
avatar
vagma

Αριθμός μηνυμάτων : 1535
Ημερομηνία εγγραφής : 26/03/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συμβουλες περι εξορμησεων και όχι μόνο για νεους αναβατες

Δημοσίευση από Panag Την / Το Δευ Φεβ 20, 2017 10:39 pm

Ακριβως , τα χιλιομετρα σε επαρχιακους δρομους ειναι το πεδιο δρασης μας και εκει ιδανικα θα πρεπει να εξασκουμαστε , προσπαθωντας να εφαρμοσουμε με οσο το δυνατον μεγαλυτερη ασφαλεια οτι μαθαινουμε απο τους εμπειρεστερους συντροχους και το υπολοιπο υλικο που βρισκουμε στο ιντερνετ.

Προσωπικα απο προχτες εχω κανει ακομη σχεδον 200 χιλιομετρα , προσπαθωντας να βελτιωθω ...βλεπω οτι εχω πολλα να λυσω ....ειδωμεν .


avatar
Panag

Αριθμός μηνυμάτων : 168
Ημερομηνία εγγραφής : 11/02/2013
Ηλικία : 48

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συμβουλες περι εξορμησεων και όχι μόνο για νεους αναβατες

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Φεβ 20, 2017 11:20 pm

Δεν βλέπω τον Γιώργη να λέει τίποτα οπότε ας πω εγώ την άποψή μου όσο σας έβλεπα από πίσω γιατί δεν είχα καλή ορατότητα και των τριών για να δω αν ακολουθούσατε γραμμές κλπ αλλά δεν έχει και πολύ σημασία και θα καταλάβετε στη συνέχεια γιατί.


Ξεκινώ από το ότι προσωπικά αιφνιδιάστηκα με το μάθημα την συγκεκριμένη μέρα.
Νόμιζα ότι θάτανε απλά μια χαλαρή βολτίτσα.
Αυτό με αιφνιδίασε και μαζί με άλλα προβλήματα πούχα την συγκεκριμένη μέρα σε συνδυασμό με τα συνεχή γκάζια - φρένα πούναι κουραστικά και σπαστικά μέχρι εκεί που δεν παίρνει με έκαναν να πάρω την απόφαση και να φύγω μέσω εθνικής.
Λυπάμαι αλλά είχα αρχίσει να τσαντίζομαι και όταν οδηγείς με νεύρα θα έχουμε άλλα που δεν θέλουμε.
Είναι από τα σημεία που συμφωνούμε ότι διαφωνούμε απλά μεταξύ μας και πάλι φίλοι είμαστε και θα καταλάβετε μετά, από τα παρακάτω,  γιατί.
Θα μου πείτε και γιατί δεν τόπες?
Απλά δεν ήθελα νάμαι αρνητικός εκείνη τη στιγμή ούτε να εξηγώ στο πόδι γιατί δεν είσαστε έτοιμοι για μάθημα γραμμών ακόμη.


Δεν λέω ότι κακώς έγινε, αντιθέτως καλό και άγιο ήτανε και μικρή - τέλεια διαδρομή αλλά έχω την άποψη ότι με δύο νέες μηχανές που κανένας από τους δύο αναβάτες δεν είχε την κατάλληλη γνωριμία με τη δική του, ήταν άκαιρη.Επιπρόσθετα ήταν η πρώτη βόλτα του Παναγιώτη μετά από τόσο καιρό απουσίας και ερωτώ, δεν ήθελε κάποια προσαρμογή ?


Εκτιμώ ότι πρωταρχικά πρέπει να γνωριστείτε παιδιά με τις μοτό σας και να τις δοκιμάσετε κατά μόνας, να δείτε πως συμπεριφέρονται στα πάντα όλα και  μετά να μιλήσουμε για οτιδήποτε και δη για γραμμές.


Κατά αυτή την έννοια θεωρώ πως όλα μα όλα τα λάθη που τυχόν είδαμε οφείλονται πρώτα από όλα στην άγνωστη σχέση αναβατών - μοτοσυκλετών. 


Άλλο ένα θέμα που πρέπει να καταπολεμηθεί μέσα στον καθένα και είναι ένας πόλεμος με τον εαυτό μας είναι ο φόβος.
Όλοι φοβόμαστε. Αν δεν φοβάσαι είσαι ή τρελός ή ηλίθιος αλλά ο φόβος χαλιναγωγείται και ελέγχεται.


Ο φόβος είναι κακός σύμβουλος διότι επενεργεί στα πάντα στην οδήγησή μας.
Μας κάνει να σφίγγουμε αδυσώπητα το τιμόνι, μεθοδολογία που σκοτώνει την οδήγηση.
Έδειξα κάποια στιγμή στον Παναγιώτη ΟΧΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΕΠΙΔΕΙΞΕΩΣ νομίζω έγινε κατανοητό αλλά καλό είναι να διευκρινισθεί ξανά, ότι η μοτό πάει ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑΒΑΤΗ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΙ ΣΤΡΙΒΕΙ ΜΑΛΙΣΤΑ χωρίς χέρια.


Αν πνίγουμε το τιμόνι από το πολύ σφίξιμο πώς να μιλήσουμε μετά για γραμμές - στροφές και counter steering αδέρφια ?
Πλάκα κάνουμε ή κοροιδευόμαστε μεταξύ μας ?


Αν νομίζετε ότι δεν ξέρω τι λέω θα σας πω ότι όταν πρωτοκαβάλησα μετά το ατύχημα νόμιζα σε κάθε χιλιοστό ότι θα πέσω και ίδρωνα σαν νάμουνα στη Σαχάρα..μετά από 10 λεπτά κατάλαβα τι γινότανε και επειδή έχω απίστευτο πείσμα είπα ότι δεν έχω νικηθεί τόσες φορές από τον κύριο που παίζει με την ψυχολογία μας, θα νικηθώ τώρα? Και τότε αφού το πήρα απόφαση ήρθα στα ίσια μου. Συνέχισα μόνος μου μέχρι να έρθω καλά στα ίσα μου και μετά πήγα κατευθείαν με ένα πόδι στην Πανελλήνια του my bike.


Ξέρω τι αισθάνεστε λοιπόν και θα σας πω ότι και εγώ το αισθάνομαι μιας και έχω τα γνωστά στο αριστερό πόδι και δεν πρέπει να ξαναπέσω αλλά..αν καβαλάς μοτό πρέπει να τα αποβάλλεις αυτά διαφορετικά δεν γίνεται και θάναι πολύ περισσότερο επικίνδυνο αν το μυαλό δεν είναι αποκλειστικά στην σωστή οδήγηση αλλά ασχολείται συνεχώς με άλλα. 
Αδειάστε το μυαλό σας και οδηγείστε.


Άρα συμπερασματικά ξαναλέω κατά την άποψή μου :
-Το μάθημα των γραμμών ήταν πολύ νωρίς διότι 
α.Δεν γνωρίζετε και οι δύο τις μηχανές σας και 
β Δεν έχετε κάνει την κατάλληλη συζήτηση με τον εαυτό σας προκειμένου να απαλλαχτείτε από τις περίεργες σκέψεις, να αδειάσετε το μυαλό σας από την καταχνιά και να διασκεδάσετε την οδήγηση της μοτό που άλλη τέτοια διασκέδαση δεν υπάρχει.


Με όλη μου την αγάπη ελπίζοντας ότι σας βοήθησα.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27173
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συμβουλες περι εξορμησεων και όχι μόνο για νεους αναβατες

Δημοσίευση από naftilos Την / Το Δευ Φεβ 20, 2017 11:27 pm

vagma έγραψε:να βελτιωθουμε λεγω..................
40 μερες κρατηση
avatar
naftilos

Αριθμός μηνυμάτων : 940
Ημερομηνία εγγραφής : 11/02/2013

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συμβουλες περι εξορμησεων και όχι μόνο για νεους αναβατες

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Φεβ 20, 2017 11:30 pm

naftilos έγραψε:
vagma έγραψε:να βελτιωθουμε λεγω..................
40 μερες κρατηση
Ρίξε καμιά συμβουλή Θωμάκο και μη ρίχνεις ποινές να μάθουμε κάτι όλοι μας.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27173
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συμβουλες περι εξορμησεων και όχι μόνο για νεους αναβατες

Δημοσίευση από naftilos Την / Το Δευ Φεβ 20, 2017 11:32 pm

vagma έγραψε:και πολλη χρηση της μηχανης οσο ειμαστε νεουδια................αραιη χρηση δεν βοηθα δυστηχως..............εκπαιδευση εκπαιδευση εκπαιδευση το τριπτυχο της επιτυχιας............
Μαστίγιο πολύ και καρότο καθόλου βοηθά τα μέγιστα στην εμπέδωση της γνώσεως χωρίς άσκοπες καθυστερήσεις και λοιπές κωλυσιεργίες
avatar
naftilos

Αριθμός μηνυμάτων : 940
Ημερομηνία εγγραφής : 11/02/2013

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συμβουλες περι εξορμησεων και όχι μόνο για νεους αναβατες

Δημοσίευση από naftilos Την / Το Δευ Φεβ 20, 2017 11:36 pm

Savvas έγραψε:
naftilos έγραψε:
vagma έγραψε:να βελτιωθουμε λεγω..................
40 μερες κρατηση
Ρίξε καμιά συμβουλή Θωμάκο και μη ρίχνεις ποινές να μάθουμε κάτι όλοι μας.
Μα πως θα βελτιωθεί αν δεν τιμωρηθεί? να του στησω ξοβεργες?
Έξ άλλου το αναφέρει καθαρά και ξάστερα το αρχαίο γνωμικό εκ της στέπας της Σιβηρίας.
Τιμωρία μητηρ πάσης μαθήσεως, διότι μανθάνω εμάνθανον τις άρπαξα και τα έμαθα όλα
avatar
naftilos

Αριθμός μηνυμάτων : 940
Ημερομηνία εγγραφής : 11/02/2013

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συμβουλες περι εξορμησεων και όχι μόνο για νεους αναβατες

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Τρι Φεβ 21, 2017 12:19 am

Το να μιλάμε για γραμμές έτσι απλά είναι λάθος. Είναι σα να λέμε απο το Α να πάμε ξαφνικά στο Φ χωρίς να έχουμε πει τίποτα για όλα τα προηγούμενα βήματα. Οι γραμμές είναι μόνο ένα κομμάτι απο όλα που πρέπει να ξέρουμε...

Νομίζω το έχουμε πάρει κάπως λάθος, τα του μαθήματος. Αν θέλουμε να γίνει μάθημα - ένα μικρό σχολείο, χρειάζεται δομή, μέθοδος, για να ειπωθούν και να εφαρμοστούν όλα σωστά...

Για αυτό και έχω πει να πάρουμε π.χ. το ToW II κομάτι - κομάτι. Το πάει ωραία, και σε σειρά, και εφαρμόζεται σχεδόν αυτούσιο στα σχολεία.

Και όσοι έχουμε περάσει κάποιο σχολείο ίσως μπορούμε να βοηθήσουμε με την εμπειρία μας απο εκεί...
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1054
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συμβουλες περι εξορμησεων και όχι μόνο για νεους αναβατες

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Φεβ 21, 2017 7:14 am

Ste7ios έγραψε:Το να μιλάμε για γραμμές έτσι απλά είναι λάθος. Είναι σα να λέμε απο το Α να πάμε ξαφνικά στο Φ χωρίς να έχουμε πει τίποτα για όλα τα προηγούμενα βήματα. Οι γραμμές είναι μόνο ένα κομμάτι απο όλα που πρέπει να ξέρουμε...

Νομίζω το έχουμε πάρει κάπως λάθος, τα του μαθήματος. Αν θέλουμε να γίνει μάθημα - ένα μικρό σχολείο, χρειάζεται δομή, μέθοδος, για να ειπωθούν και να εφαρμοστούν όλα σωστά...

Για αυτό και έχω πει να πάρουμε π.χ. το ToW II κομάτι - κομάτι. Το πάει ωραία, και σε σειρά, και εφαρμόζεται σχεδόν αυτούσιο στα σχολεία.

Και όσοι έχουμε περάσει κάποιο σχολείο ίσως μπορούμε να βοηθήσουμε με την εμπειρία μας απο εκεί...
Κατ' αρχάς εξήγησέ μας Στέλιο τις συντομογραφίες για να σε καταλάβουμε.

Τι είναι το <<ToW II>>?


Συμφωνώ ότι θέλει οργάνωση κλπ για να γίνει τέλειο αλλά ούτε χώρο έχουμε για να κάνουμε θεωρητική διδασκαλία με εκπαιδευτικά μέσα, ούτε προτζέκτορες ούτε πίνακες να προβάλουμε ούτε τίποτα.


Έχουμε το παρόν φόρουμ όμως, την  δύναμη της τεχνολογίας που μπορεί να μας δείξει εικόνες, βίντεο κλπ και η θεωρητική διδασκαλία μπορεί να γίνει και εδώ.


Προσωπικά δεν έχω πάει σε κανένα σχολείο και γενικά οι πενηντάριδες εδώ μέσα δεν νομίζω κανείς μας νάχει πάει σε κάτι τέτοιο οπότε δεν ξέρουμε τι λένε παρά μερικά ψήγματα πούχουμε ακούσει.


Συμφωνώ απολύτως ότι πήγαμε στα πολύ προχωρημένα άμεσα και στο στυλ πέταξέ τους μέσα να κολυμπήσουν λιγάκι για να κάνουμε και λίγο καλαμπούρι.


Στέλιο όσο μπορείς να βοηθήσεις εσύ πούδες και άκουσες στο αντίστοιχο σχολείο βόηθα τα παιδιά φίλε μου, όλοι το ίδιο πράγμα θέλουμε. 


Θα ξεκινήσω με μερικά εγώ που θα τα βάζω σε ξεχωριστά ποστ.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27173
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συμβουλες περι εξορμησεων και όχι μόνο για νεους αναβατες

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Φεβ 21, 2017 7:17 am

Και ξεκινώ με τον απαραίτητο προστατευτικό εξοπλισμό.


Και οι δύο σύντροχοι προχθές ήρθαν με κράνος - μπουφάν - γάντια. Μπορεί και μποτάκια δεν το πρόσεξα.


Παντελόνι με προστασίες όμως δεν είδα σε κανέναν τους.


Πρέπει να έχουμε το σύνολο του προστατευτικού εξοπλισμού πάνω σε μοτό γιατί απλά αυτό είναι η παθητική ασφάλειά μας που στερείται παντελώς η μοτό.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27173
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συμβουλες περι εξορμησεων και όχι μόνο για νεους αναβατες

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Φεβ 21, 2017 7:28 am

Το σχετικό βίντεο από τον Θανάση Χούντρα περί εξοπλισμού : 



Το σχετικό βίντεο από το τι παθαίνει ο εξοπλισμός σε περίπτωση τούμπας για να πεισθείτε καλύτερα : 




_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27173
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συμβουλες περι εξορμησεων και όχι μόνο για νεους αναβατες

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Φεβ 21, 2017 7:57 am

Σωστή θέση οδήγησης : 


1. ΔΕΝ ΚΡΑΤΙΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΑΛΛΑ ΣΤΗΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ.
Τα πόδια είναι αυτά που στηρίζουν το σώμα μας στη μοτοσυκλέτα.


2. Τα χέρια μας πρέπει να είναι χαλαρά πάνω στο τιμόνι ΣΑΝ ΝΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΑΥΓΑ.


3. Σωστό πάτημα στα μαρπιέ


4. Σωστή θέση δακτύλων χεριού στις μανέτες


5. Σωστή ρύθμιση μανετών στις σωματομετρικές μας διαστάσεις


6. Σωστή θέση σώματος κατά την οδήγηση



_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27173
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συμβουλες περι εξορμησεων και όχι μόνο για νεους αναβατες

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Φεβ 21, 2017 8:12 am

Γνωρίστε τη μοτοσυκλέτα σας.


Ο Βάγγος έβαλε ένα εξαιρετικό θέμα [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] που θεωρείται σκόπιμο να αναπαραχθεί ξανά εδώ για να έχει συνέχεια η θεωρητική διδασκαλία.


Είναι αυτό : 


Συμβουλές Οδήγησης: Οδηγώντας νέα ή ξένη μοτό


Σε αρκετές περιπτώσεις ίσως έχετε την ευκαιρία -ή αναγκαστείτε- να οδηγήσετε μια ξένη ή νέα μοτοσικλέτα, η οποία δεν πρόκειται να έχει τις ίδιες αντιδράσεις με τη δική σας και χρειάζεται αυξημένη επαγρύπνηση και προσοχή.

Οι περιπτώσεις κατά τις οποίες έχετε την ευκαιρία ή είστε αναγκασμένοι να οδηγήσετε κάτι άλλο είναι αρκετές: βγαίνετε βόλτα με τον κολλητό σας και αλλάζετε μοτοσικλέτες στα μισά, οδηγείτε νοικιάρικο, κάνετε test ride, αγοράζετε νέο μοντέλο ή αφήνετε το δικό σας για service και παίρνετε αντικαταστάτη από το συνεργείο.

Η προσοχή που πρέπει να επιδείξετε σε αυτές τις περιπτώσεις είναι μεγάλη. Το νέο ή ξένο μοντέλο έχει τις δικές του ιδιοτροπίες και δεν πρέπει να αντιμετωπιστεί με τη λογική ότι "δεν τρέχει τίποτα, εγώ οδηγώ μοτοσικλέτες εδώ και πολλά χρόνια". Και πιστέψτε μας, το δικό μας σινάφι το γνωρίζει αυτό καλύτερα από τον καθένα, μιας και είμαστε αναγκασμένοι (πάντα με την καλή έννοια) να αλλάζουμε μοτοσικλέτα ακόμη και κάθε εβδομάδα, ώστε να οδηγήσουμε τα μοντέλα που δοκιμάζουμε. Και κάθε φορά επιβεβαιώνεται το γεγονός ότι κάθε μοντέλο είναι ξεχωριστό και ως τέτοιο πρέπει να αντιμετωπίζεται.

1. To πρώτο που επιβάλλεται να κάνετε με το που ανεβείτε στη σέλα, είναι να προσαρμόσετε τους καθρέφτες στα μέτρα σας.

2. Πατήστε με τα δύο πόδια σταθερά στο έδαφος και κουνήστε δεξιά-αριστερά τη μοτοσικλέτα, ώστε να υπολογίσετε το βάρος της. Ειδικά αν πρόκειται για μοντέλο βαρύτερο από το δικό σας, επαναλάβετε τη διαδικασία μέχρι να το συνηθίσετε.

3. Ξεκινώντας, δώστε προσοχή στο συμπλέκτη. Σίγουρα δεν είναι ρυθμισμένος στα ίδια μέτρα με τον δικό σας. Ξεκινήστε αργά και έχετε το νου σας για το σημείο που αποσυμπλέκει, ώστε να αλλάζετε γρηγορότερα σχέση.

4. Στην περίπτωση που το μοντέλο που έχετε στην κατοχή σας διαθέτει ABS και αυτό που οδηγείτε για πρώτη φορά όχι, φρενάρετε δυνατά μερικές φορές, ώστε να συνηθίσετε στο γεγονός ότι στο τέλος της διαδρομής της μανέτας, τα φρένα μπορεί να μπλοκάρουν.

5. Αν κάνετε τη μετάβαση από ένα μικρού κυβισμού δίκυκλο σε ένα μεγάλο, μην το πιέσετε μέχρι να το συνηθίσετε. Ακόμη κι αν οδηγείτε κάποιο R1 τα τελευταία χρόνια, αναγκαστήκατε να οδηγήσετε παπί για μερικές ημέρες και επιστρέψατε ξανά στο R1, ένα μικρό διάστημα προσαρμογής είναι απαραίτητο προτού του… ξαναπιείτε το αίμα.

6. Αν η μοτοσικλέτα που πρόκειται να οδηγήσετε διαθέτει ηλεκτρονικά συστήματα που ρυθμίζονται εν κινήσει (π.χ. χάρτες ανάφλεξης, ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, κ.λπ.), αφιερώστε τους μερικά λεπτά πριν ξεκινήσετε, ώστε να μην σας αποσπάσουν την προσοχή εν ώρα οδήγησης.

7. Σε περίπτωση που αλλάξετε από scooter σε μοτοσικλέτα ή το αντίθετο, ποτέ μην ξεχνάτε το εξής: τα scooter βασίζονται περισσότερο στο πίσω φρένο, ενώ οι μοτοσικλέτες στο μπροστινό. Βλακείες αυτό μη το λάβετε υπόψη σας γιατί απλά δεν ισχύει.

8. Έχετε πάντοτε υπ´ όψιν ότι σε πολλές περιπτώσεις το νέο ή ξένο μοντέλο που θα κληθείτε να οδηγήσετε, δεν θα αντιδράσει με τον ίδιο τρόπο που αντιδρά το δικό σας. Μην ξεχνάτε ότι δεν οδηγείτε το μοντέλο που έχετε συνηθίσει και ενδεχομένως γνωρίζετε από την καλή και την ανάποδη, αλλά ένα ξένο και απρόβλεπτο.



Τα ίδια με τα παραπάνω ισχύουν για οποιαδήποτε νέα μοτό αποκτήσουμε και συμπληρώνω ότι πρέπει να πάτε σε ασφλαή χώρο να μάθετε τα φρένα σας, να τη δοκιμάσετε στα πάντα και μετά να βγείτε και να κάνετε χλμ σε όλες τις συνθήκες μέχρι να νιώσετε ότι είσαστε ένα και οι δύο σας.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27173
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συμβουλες περι εξορμησεων και όχι μόνο για νεους αναβατες

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Φεβ 21, 2017 8:14 am

Και εδώ σταματώ γιατί θεωρώ ότι πρέπει να αφομοιωθούν πρώτα τα παραπάνω ΑΠΟΛΥΤΑ για να κάνουμε το επόμενο βήμα.

Όποιος θέλει ας σχολιάσει αυτά για να τα συζητήσουμε.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27173
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συμβουλες περι εξορμησεων και όχι μόνο για νεους αναβατες

Δημοσίευση από vagma Την / Το Τρι Φεβ 21, 2017 8:39 am

εγω θα το πω και ας παρεξηγηθω..................κατ εμε ηταν λαθος εκ μερους του παναγιωτη που ηρθε σε βολτα μας εστω και χαλαρη ενω ειχε παρει νεα μοτο μολις την προηγουμενη μερα...............φαινοταν οτι δεν ηξερε καθολου την μηχανη το πως στριβει,επιταχυνει,φρεναρει........εγω ειχα κανει 400χλμ ηδη αλλα οχι σε κλειστη διαδρομη συν οτι δεν εχω σταματησει να οδηγω μοτο τον τελευταιο 1,5 χρονο........η αποχη του απο οδηγηση μοτο ηταν εμφανεστατη και αυτο δυστηχως δυσκολεψε τους αλλους συντροχους...........εγω προσωπικα εκνευριστηκα απο τον πολυ χαμηλο ρυθμο της βολτας(υπηρχε λογος εκπαιδευτικος βεβαια) και το οτι στο δευτερο κομματι ημουν πισω απο τον παναγιωτη οπου δεν ειχε ρυθμο κινησης ηταν ολο γκαζι φρενο σε ασχετα σημεια και φοβηθηκα πολλες φορες οτι θα πεσω πανω του....χωρις να το καταλαβατε οι περισσοτεροι ειχαμε θεματα ασφαλειας κατα την διαρκεια της βολτας..........αυτο με εκνευρισε και δεν μπορουσα να οδηγησω οπως ηθελα εγω και να δοκιμασω τις δυνατοτητες της μηχανης μου σε κλειστα κομματια.........εμενα προσωπικα αν και η ιδεα της εκπαιδευτικης βολτας εκ μερους του γιωργου ηταν πολυ καλη και σωστη και το κανει για μας δεν μου προσφερε σχεδον τιποτα και θα προτιμουσα μια βολτα μαζι του σε λιγο καλυτερους ρυθμους...............αυτα ηθελα να πω και ξαλαφρωσα.........δεν εχω την προθεση να προσβαλω κανεναν αλλα καμια φορα πρεπει να τα λεμε για να ειμαστε ενταξει με τον εαυτο μας αλλα και με τους συντροχους μας.........

υγ.εγω κουλομαρια ειμαι,ελπιζω να βελτιωθω και θα προσπαθησω οσο μπορω...........αλλα δεν ηταν η πρωτη μου βολτα με την παρεα σας εδω,το ξερει ο σαββας.............ευχαριστωωωωωωωωωωωωωωωω
avatar
vagma

Αριθμός μηνυμάτων : 1535
Ημερομηνία εγγραφής : 26/03/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συμβουλες περι εξορμησεων και όχι μόνο για νεους αναβατες

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Φεβ 21, 2017 9:17 am

Ρώτησε πάντως ο Παναγιώτης άμα θάναι χαλαρή βόλτα, του απαντήσαμε ναι και νάρθει,  είπε ο σύντροχος  ότι στενοχωρήθηκε για όποιο τυχόν πρόβλημα προκλήθηκε καθώς επίσης ότι από τότε έκανε πολλά χιλιόμετρα για να ξανασυνηθίσει και να μάθει τη νέα του μοτό οπότε εκτιμώ ότι το θέμα έχει λήξει εδώ. 
Σίγουρα όμως και φάνηκε πασιφανώς δεν είναι έτοιμος ακόμα σε καμία περίπτωση, έχει δρόμο ακόμα ο αδερφός σύντροχος για να βγει έξω με ασφάλεια.Θα το παλέψει και βλέπουμε.


Και εσύ όμως Βάγγο έκανες λάθη και σε μερικές περιπτώσεις κάποιους χειρισμούς που προκαλούσαν αστάθεια στο μοτό και με έκαναν να αγχώνομαι πολύ μην έχουμε καμιά στραβή. Έχουμε δρόμο ακόμα φίλε μου....


Φυσικά με αγάπη λέμε ότι λέμε και πρέπει να το λέμε για να καταλαβαίνουμε όλοι τι αισθάνονται οι σύντροχοί μας και όλοι μας να έχουμε την δυνατότητα να απολογηθούμε αν τυχόν κάτι κάνουμε στραβά και να προσπαθήσουμε να μην το επαναλάβουμε.


Ισχύει πάντως το περί εκνευρισμού γιατί και εγώ τόπαθα χωρίς καν να το καταλάβω μάλιστα, κουράστηκα αφόρητα σε τόσο μικρή βόλτα και αγανάκτησα.
Ήταν σίγουρο ότι αν δεν έφευγα θα είχα ατύχημα και γιαυτό έφυγα και θεωρώ ότι έκανα το καλύτερο τόσο για την παρέα όσο και για τον εαυτό μου.


Ξέρω ότι ο Γιώργος νευρίασε μαζί μου αφού όταν είπα ότι θα φύγω μούπε αν κατάλαβα καλά να μην ξανασυμμετάσχω σε τέτοιο μάθημα  και βεβαίως δεν θα ξανασυμμετάσχω κάτω από αυτές τις συνθήκες εφόσον δεν έχουν εφαρμοστεί όλα τα παραπάνω και αν δεν διορθωθούν όλα τα επισημανθέντα.


Και εγώ θέλω να βοηθήσω αλλά αυτό που κάναμε προχθές ναι εγκυμονούσε κινδύνους, ναι κούρασε αφόρητα όσους είμαστε από πίσω και ναι δεν ήταν ότι καλύτερο και γιαυτό έγραψα όλα αυτά πούγραψα, για να τα κάνετε ούτως ώστε να πάμε σε άλλα βήματα σωστά, ομαλά και χωρίς τα προχθεσινά φαινόμενα.


Δεν τα γράφουμε με καμιά κακή πρόθεση αλλά με φιλία που δεν παρεξηγεί προς Θεού μη το πάρει κάποιος στραβά αλλά πρέπει να προστατεύουμε και τον εαυτό μας και την Ομάδα σε τέτοιες καταστάσεις.


Εκτιμώ δε ότι αν ακούτε από κάποιον που ξέρετε ότι τρώει πολλά χλμ σερί και σβέλτα ότι κουράστηκε σε μόλις 150 τόσα χλμ κάτι πολύ περίεργο ή κακό πρέπει να συμβαίνει ε ?
Αλλά δεν έγινε κατανοητό δυστυχώς και παρεξηγήθηκα από τον αδερφό σύντροχο.


Στο μέλλον λοιπόν βεβαίως μπορεί να συμμετάσχει όποιος θέλει σε βόλτες αλλά θα μένει πίσω και θάρχεται με το δικό του στυλ - ρυθμό μέχρι να μάθει αυτά πούπαμε.


Εμείς μπορούμε να βοηθήσουμε σταματώντας σε διασταυρώσεις ή αλλαγές κατευθύνσεως για ανασυγκρότηση.
Όταν γίνει κτήμα σας το πρώτο μέρος που παρατέθηκε ήδη μιλάμε για επόμενα στάδια πιθανώς.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27173
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 4 από 8 Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Επόμενο

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης