Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Σελίδα 3 από 9 Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Επόμενο

Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από vagma Την / Το Πεμ Ιουν 09, 2016 3:17 pm

κατι που διαβασα τωρα.......διαβαστε το πολυ σημαντικο!!!!!!!!.......[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
vagma

Αριθμός μηνυμάτων : 1548
Ημερομηνία εγγραφής : 26/03/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Ιουν 09, 2016 3:46 pm

Γιαυτό θέλει γραμμές <<φυλαγμένες>> μέχρι να δεις τι έρχεται σίγουρα και σίγουρα μείωση ταχύτητας ανάλογα με το μοτό και τις ικανότητες του αναβάτη.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27847
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Stelios XC Την / Το Πεμ Ιουν 09, 2016 5:06 pm

vagma έγραψε:κατι που διαβασα τωρα.......διαβαστε το πολυ σημαντικο!!!!!!!!.......[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Να ρωτησω κατι ? Εδω δεν ειναι που λεμε " αριστερη στροφη ανοιγομαστε δεξια μπαινουμε πιο κλειστα " ?
avatar
Stelios XC

Αριθμός μηνυμάτων : 336
Ημερομηνία εγγραφής : 19/07/2013
Ηλικία : 24
Τόπος : Αθηνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από vagma Την / Το Πεμ Ιουν 09, 2016 5:18 pm

Stelios XC έγραψε:
vagma έγραψε:κατι που διαβασα τωρα.......διαβαστε το πολυ σημαντικο!!!!!!!!.......[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Να ρωτησω κατι ? Εδω δεν ειναι που λεμε " αριστερη στροφη ανοιγομαστε δεξια μπαινουμε πιο κλειστα " ?


ναι αλλα σε κλειστους δρομους οπως πχ.η πιστα των μεγαρων...............ο χουντρας εχει πει οτι στο δημοσιο δρομο παμε 80%....και στη μεση του οδοστρωματος....γιατι κυκλοφορουν και αλλοι μαζι μας..........για αυτο προσοχη παρα πολυ στους επαρχιακους δρομους τωρα το καλοκαιρι..γιατι βγαινουμε πολλοι μοτοσυκλετιστες για καταδρομικες βολτες..........
avatar
vagma

Αριθμός μηνυμάτων : 1548
Ημερομηνία εγγραφής : 26/03/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Ιουν 09, 2016 7:36 pm

Stelios XC έγραψε:
vagma έγραψε:κατι που διαβασα τωρα.......διαβαστε το πολυ σημαντικο!!!!!!!!.......[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Να ρωτησω κατι ? Εδω δεν ειναι που λεμε " αριστερη στροφη ανοιγομαστε δεξια μπαινουμε πιο κλειστα " ?

Στέλιο δύσκολη ερώτηση και απάντηση με λίγα λόγια είναι παρακινδυνευμένη αλλά μερικά πράγματα είναι σίγουρα όπως :

-Μετά τη στροφή δεν ξέρεις τι σε περιμένει οπότε πας <<φυλαγμένα >> πάντα μέχρι νάχεις ορατότητα ναι ανοιχτά αριστερά αλλά ΟΧΙ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ και με περιθώριο (δύσκολο όταν πας με μεγάλες ταχύτητες ναι και εγώ την πατάω αρκετές φορές και δεν το παίζω Άγιος, προσπαθώ όμως να σας πω το σωστό και πως σίγουρα θα αποφύγετε την στραβή) ασφαλείας μέχρι να δεις και το πως βλέπεις (ΜΑΚΡΥΑ) είναι ένα άλλο μεγάλο κεφάλαιο και εξάσκηση που πρέπει να το μάθεις και καλά μάλιστα, όταν δεις λοιπόν με γκάζι ελαφρώς ανοιχτό, τότε το <<βάζεις>> και ανοίγεις....δεν ξέρω αν τόπιασες...

-Ακόμα και στην ευθεία του επαρχιακού πολλές φορές θα πεταχτεί τρακτέρ , άνθρωπος, σκυλί θα υπάρχει χελωνάκι που θα δισχίζει το δρόμο, φίδι μόλις πατημένο και πολλά άλλα και εκεί πας φυλαγμένα και πολύ κάτω από τα όρια τα δικά σου και του μοτό που καβαλάς και γιαυτό ΠΡΕΠΕΙ να ξέρεις τόσο τα όρια τα δικά σου όσο και του μοτό σου.

Βέβαια ότι και να πει κανείς θέλει και τον υποκειμενικό παράγοντα που λέγεται ΤΥΧΗ....και εγώ 36 χρόνια δεν είχα πάθει τίποτα και σε ένα εκατοστό του δευτερολέπτου στραβώθηκα στη στροφή και σαβουρδιάστηκα....όλα στο μοτό συμβαίνουν ταχύτατα και το παραμικρό λάθος - ατυχία θα πληρωθεί....

Ένα σχολείο σαν του Θανάση του Χούνδρα τα λέει όλα αυτά και σας συνιστώ να το παρακολουθήσετε.



Και δεξιά θα δείτε ΟΛΗ τη σειρά από το τι ελέγχετε μέχρι τα πάντα όλα, ο άνθρωπος έχει προσφέρει έργο λέμε ΕΥΓΕ του !

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27847
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Θανος.Κ Την / Το Πεμ Ιουν 09, 2016 7:42 pm

Συν να προσθεσω οτι ολα αυτα αλλο να τα διαβαζετε, αλλο να τα γραφετε κ αλλο να τα κανετε στη πραξη.

Μονο μεσα στο δρομο θα αντιμετωπιστουν οτι κανετε πολλα χλμ σε στροφες (ορεινο επαρχιακο δικτυο πχ)

Τιποτα δεν ειναι πανάκεια. Πχ λεει ο Χουντρας "ανοιξου δεξια ΠΡΙΝ την αριστερη στροφη" για να μπεις με γραμμες.

Ε ειναι ΠΡΟΦΑΝΕΣ οτι ΔΕΝ το κανεις σε ΤΥΦΛΗ ΣΤΡΟΦΗ μη τρελαθουμε!!!

avatar
Θανος.Κ

Αριθμός μηνυμάτων : 1462
Ημερομηνία εγγραφής : 12/03/2013
Ηλικία : 33
Τόπος : Προτεκτοράτο Ε.Ε.

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Ιουν 09, 2016 10:06 pm

Θανος.Κ έγραψε:Συν να προσθεσω οτι ολα αυτα αλλο να τα διαβαζετε, 0]]αλλο να τα γραφετε κ αλλο να τα κανετε στη πραξη.[/b]

Μονο μεσα στο δρομο θα αντιμετωπιστουν οτι κανετε πολλα χλμ σε στροφες (ορεινο επαρχιακο δικτυο πχ)

Τιποτα δεν ειναι πανάκεια. Πχ λεει ο Χουντρας "ανοιξου δεξια ΠΡΙΝ την αριστερη στροφη" για να μπεις με γραμμες.

Ε ειναι ΠΡΟΦΑΝΕΣ οτι ΔΕΝ το κανεις σε ΤΥΦΛΗ ΣΤΡΟΦΗ μη τρελαθουμε!!!




Η Θεωρία από την πράξη απέχει παρασάγγας 13, στα λόγια χτίζω ανώγια και κατώγια και όλα τα συναφή !
Άψογη παρατήρηση Θάνο, ΕΥΓΕ !

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27847
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Θανος.Κ Την / Το Κυρ Ιουν 12, 2016 2:30 pm

Συμβουλή και παραλληλα αυτοκριτκη:

Βλέπεις οτι για τον οποιοδήποτε λόγο εχεις κουραστεί/εκνευριστεί???

Κάνε μόνος σου στην άκρη κ νοημα στους αλλους αν περασουν Ή σηκω κ φυγε απο το να εισαι πλοηγός.

Σε ενα ψιλοεπεισοδειακό καφεδάκι σημερα οπου ποσταρίστηκε στις έκτακτες, οπου καταληξαμε τελικα αλλου απο εκει που ειπαμε μιας κ χαθηκαμε κ ειχε περασει η ωρα. Μπηκα μπροστα, πλοηγουσα κ καποια στιγμη εδωσε λαθος οδηγια το παπαρι το Gps.

Αντι να σταματησω νορμαλ ο μαλακας μιας κ ειχα απο πισω μου αλλους 4 σταματησα μολις πηρα στροφη. Μεσα σε χωριο αλλα μολις πηρα στροφη. Ευτυχως δεν επεσε πανω σε κανεναν απο τους 4 που ηταν πισω κ δη στο τελευταιο ενα αμαξι που ερχοταν μιας κ ο τελευταιος ηταν στην εξοδο της στροφής

Σαββα συγνωμη κ εδω αλλη μια φορα. Ειχα εκνευριστει με τον συντροχο που με ειχε κλεισει ουκ ολιγες φορες με σφηνες στη Μαραθωνος.

Φτασαμε εκει που φτασαμε, δε μ αρεσε για αλλου ξεκινησαμε αλλου ειπαμε να συνεχισουμε αλλου εντελει καταληξαμε.

1000 φορες να σας χαιρετουσα στο Σεσι κ να εφευγα πισω μιας κ ημουν ηδη ψιλοαρπαγμενος απο το γυρω γυρω.

Αυτα
avatar
Θανος.Κ

Αριθμός μηνυμάτων : 1462
Ημερομηνία εγγραφής : 12/03/2013
Ηλικία : 33
Τόπος : Προτεκτοράτο Ε.Ε.

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Κυρ Ιουν 12, 2016 5:55 pm

Κανένα πρόβλημα Θάνο όλα καλά σύντροχε.

Με την ευκαιρία εγώ θα τονίσω ότι η επιμονή, η υπομονή και η θέληση του σύντροχου Θάνου έχουν δείξει την απίστευτη βελτίωση που έχει αφού έχει προπονηθεί και έχει δουλέψει πάρα πολύ όλα τα θέματα που αναλύουμε.

Ένα μεγάλο ΕΥΓΕ !

Θα τονίσω και δύο θεματάκια ακόμα.
Όταν είμαστε σε αυτό το πολύ καλό στάδιο μεγάλη προσοχή διότι τώρα υπάρχει μεγάλη αυτοπεποίθηση και πρέπει να δουλευτεί η αυτοσυγκράτηση τώρα και το τελευταίο είναι πως όταν βλέπετε σύντροχο που κάνει τσαλιμάκια, μείνετε πίσω και αφήστε απόσταση τέτοια που να μπορείτε και να βλέπετε που πάει η Ομάδα αλλά να μην εξαρτάσθε από κανέναν.

Πίσω είναι η μόνη λύση. Wink

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27847
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Κυρ Ιουλ 17, 2016 11:42 am


_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27847
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Σαβ Ιουλ 23, 2016 9:39 pm

10 Στοιχεία Ενός Καλού Αναβάτη Μοτοσυκλέτας



Ας δούμε μια λίστα με 10 σημαντικά χαρακτηριστικά, τα οποία ξεχωρίζουν έναν καλό και έμπειρο [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] από κάποιον αρχάριο ή όχι και τόσο έμπειρο, χαρακτηριστικά τα οποία κάθε αναβάτης θα πρέπει να υιοθετήσει, για να γίνει καλύτερος.


Η μοτοσυκλέτα είναι ένα όχημα αρκετά πολύπλοκο στην οδήγηση, η οποία απαιτεί ένα σετ δεξιοτήτων που δεν αποκτούνται εν μια νυκτί - όπως είναι φυσικό άλλωστε, με κάθε εκπαιδευτική διαδικασία. Κάθε αναβάτης θέλει να ξεχωρίζει και να γίνει ο καλύτερος και πολλοί αναβάτες, δυστυχώς, συνδέουν αυτή την «ανωτερότητα» με λάθος χαρακτηριστικά: για παράδειγμα, να είσαι πολύ γρήγορος αλλά παράτολμος, ή να ενθουσιάζεσαι εύκολα πίσω από το [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] και να νομίζεις ότι κατέκτησες μια[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] που οδηγείς για πρώτη φορά, μέσα σε 5 λεπτά.

Η αλήθεια όμως είναι ότι ένας έμπειρος και καλός αναβάτης, χαρακτηρίζεται από μια σειρά γεγονότων τα οποία, αν κάθε αναβάτης ενστερνιστεί, αυτόματα θα γίνει καλύτερος. Ας δούμε ποια είναι 10 από αυτά.

1) Ψυχραιμία: Οι έμπειροι αναβάτες δεν ενθουσιάζονται και πολύ… Ακόμα και αν οδηγούν ένα «εργαλείο» που θα οδηγούσε έναν λιγότερο έμπειρο και ίσως πιο…θερμόαιμο αναβάτη, σε ντελίριο! Φυσικά, αυτό είναι ένα καλό χαρακτηριστικό: Η[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] απαιτεί συγκέντρωση και καθαρό μυαλό. Εάν ο ενθουσιασμός επικρατήσει, τα λάθη έιναι αρκετά κοντά! Το ίδιο ισχύει και για αντίστροφα συναισθήματα, όπως θυμός και απογοήτευση. Για αυτό ο έμπειρος αναβάτης και η ψυχραιμία του, κάνουν τη διαφορά στο δρόμο.

2) Γρήγορη σκέψη: Ένας καλός μοτοσυκλετιστής βρίσκεται πάντα ένα η δύο βήματα μπροστά από την κατάσταση. Ξέρει να αξιολογεί μια κατάσταση πολύ νωρίς και μπορεί να «σκανάρει» το δρόμο ταχύτατα. Μια δεξιότητα η οποία αποκτάται με τον καιρό και οδηγεί σε μια πολύ ασφαλέστερη οδήγηση.

3) Ένστικτο: Όσο περίεργο και να φαίνεται, οι αυτόματες αντιδράσεις σε μια κατάσταση άμεσης απειλής παίζουν ζωτικό ρόλο στην οδήγηση ενός αναβάτη. Εδώ όμως πρέπει να επισημάνουμε το εξής: Οι εν λόγω αυτόματες αντιδράσεις προέρχονται από χρόνια εξάσκησης και πείρας. Ένας έμπειρος αναβάτης θα αποφύγει μια απότομη μανούβρα ενός άλλου χρήστη του δρόμου, μια πόρτα που άνοιξε ή ένα αντικείμενο που βρέθηκε μπροστά του, χωρίς να σκεφτεί τι πρέπει να κάνει και άρα να χάσει χρόνο.

4) Υπομονή: Ζωτική αρετή για την επιβίωση μέσα στις πόλεις! Ο καλός αναβάτης πρέπει να είναι οπλισμένος με αρκετή από αυτή. Τόσο για την αντιμετώπιση μποτιλιαρίσματος και… κάθε λογής ατοπημάτων από ασυνείδητους, όσο και έξω από την πόλη: Για παράδειγμα, την επιλογή της σωστής στιγμής για μια προσπέραση σε επαρχιακό δρόμο. Πολλοί αναβάτες κυριεύονται από την βιασύνη τους σε τέτοιες συνθήκες, πολλές φορές με κακά αποτελέσματα.

5) Ταπεινοφροσύνη: Ένας έμπειρος και καλός μοτοσυκλετιστής δεν ενδιαφέρεται να επιδείξει τα «κατορθώματα» και τις ικανότητές του. Γνωρίζει ότι οδηγεί ένα όχημα το οποίο μπορεί να αποδειχθεί εν δυνάμει επικίνδυνο, ξέρει πότε μπορεί να πιέσει τον εαυτό του και πότε όχι και μένει έξω από… συζητήσεις της καφετέριας. Ο καλός αναβάτης δεν κοιτά να το δείξει, παρά να το κάνει.

6) Ποικιλία: Ένας αναβάτης που είναι καλός μόνο σε κάτι συγκεκριμένο, δεν είναι απαραίτητα και καλός αναβάτης. Η ικανότητα ενός μοτοσυκλετιστή να είναι εξίσου καλός και οδηγικά σωστός μέσα στην πόλη, όσο και σε ένα μεγάλο ταξίδι είτε και σε μία πίστα, είναι ένα στοιχείο ακόμα που ξεχωρίζει κάποιους, από κάποιους άλλους. Μην ξεχνάμε ότι κάθε διαφορετική εμπειρία, μας αφήνει και κάτι, που μπορεί να είναι χρήσιμο οποιαδήποτε στιγμή!

7) Εξάσκηση: Επανάληψη μήτηρ πάσης μαθήσεως. Ο συνειδητοποιημένος αναβάτης γνωρίζει ότι η συνεχής εξάσκηση στις ικανότητες του, θα τις διατηρήσει αιχμηρές και λειτουργικές, και δεν επαναπαύεται.

Cool Διάβασμα! Ναι, είναι εξαιρετικά σημαντικό και φυσικά, όχι μόνο για τον μοτοσυκλετισμό! Ένας καλός αναβάτης ενδιαφέρεται να μάθει την μοτοσυκλέτα του, τον [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] του, την σωστή οδήγηση, γενικότερα οτιδήποτε θα τον κάνει καλύτερο. Και τέτοιους αναβάτες τους βρίσκουμε να… διαβάζουν πολλά εγχειρίδια, διαφημιστικά φυλλάδια,  άρθρα ειδησεογραφίας και πόσα άλλα.

9) Συχνότητα οδήγησης: 'Αλλος ένας σημαντικός παράγοντας, που μπορεί να κάνει έναν έμπειρο αναβάτη να… σκουριάσει ή έναν αρχάριο αναβάτη να ανοίξει τα μάτια του! Ο χρόνος που επενδύει κανείς σε μια μοτοσυκλέτα και την οδήγησή της, είναι σημαντικός και φυσικά, είναι μία από τις μονάδες μέτρησης της εμπειρίας, που επαγωγικά μας οδηγεί στα…

10) Χιλιόμετρα, χιλιόμετρα, χιλιόμετρα. Το σημαντικότερο στοιχείο, όλης της λίστας! Τα χιλιόμετρα ισούνται με χρόνο στο δρόμο, άρα με έκθεση σε κάθε συνθήκη. Η πραγματική εκπαίδευση κάθε αναβάτη συντελείται εκεί. Ένας έμπειρος αναβάτης έχει πολλά χιλιόμετρα στην πλάτη του και έχει συναντήσει πάρα πολλές καταστάσεις, γεγονός που του χαρίζει την δυνατότητα να ξέρει πως θα αντιδράσει, ανάλογα. Ειδικά αν τα χιλιόμετρα αυτά έχουν γίνει σε ποικίλες συνθήκες, η εμπειρία είναι ακόμα πιο πολύτιμη. Για αυτό, αν θέλετε να γίνεται καλύτεροι αναβάτες…να οδηγείτε όσο το δυνατόν περισσότερο!



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27847
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από enterprise-psi Την / Το Τετ Ιουλ 27, 2016 11:11 am

Πήγαμε για μπανακι, ανέβηκε η γυναίκα με το παρεο , τσουπ το ρούφηξε η πίσω δαγκάνα.... Laughing

Ευτυχώς πηγαίναμε αργά, αλλά προσοχή στην ενδυμασία και των δυο!

_________________
Θοδωρής
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
enterprise-psi
Moderator

Αριθμός μηνυμάτων : 2830
Ημερομηνία εγγραφής : 18/11/2014
Ηλικία : 37
Τόπος : Sector 001

https://www.instagram.com/enterprise_psi/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Ιουλ 27, 2016 11:33 am

Σωστός Θοδωρή ! 

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27847
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Ιουλ 27, 2016 9:02 pm

Ένας ωραίος κατάλογος για να ελέγχουμε αν τα πήραμε όλα στο ταξίδι μας στα Αγγλικά [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


Βέβαια ο καθένας αναλόγως των αναγκών του μπορεί να προσθαφαιρέσει αναλόγως.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27847
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Αυγ 09, 2016 7:34 am

Φόρτωμα, δικάβαλο + κλίση δρόμου+ μη καλό - γερό πάτημα κάτω ποδιών....... δυστυχώς = στατική πτώση.


Λύση το σταμάτημα πιο πάνω εκεί πούναι σχετικά επίπεδο το έδαφος, φαινότανε ότι το αμάξι δεν θάπαιρνε τη στροφή έτσι που πήγαινε και γιαυτό ΚΡΑΤΑΜΕ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΛΛΑΜΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ.


Δείτε : 


_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27847
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από enterprise-psi Την / Το Τρι Αυγ 09, 2016 8:43 am

Πω ρε Σάββα, ακριβώς το ίδιο μου έτυχε στην Λευκάδα!

Ευτυχώς την κράτησα και δεν έπεσε κάτω.

Ενα αμάξι σε φουρκέτα, φοβήθηκε και φρέναρε τελείως .

Είναι όλα γραμμένα απο την κάμερα! Laughing Laughing Laughing

_________________
Θοδωρής
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
enterprise-psi
Moderator

Αριθμός μηνυμάτων : 2830
Ημερομηνία εγγραφής : 18/11/2014
Ηλικία : 37
Τόπος : Sector 001

https://www.instagram.com/enterprise_psi/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Αυγ 09, 2016 9:33 am

enterprise-psi έγραψε:Πω ρε Σάββα, ακριβώς το ίδιο μου έτυχε στην Λευκάδα!

Ευτυχώς την κράτησα και δεν έπεσε κάτω.

Ενα αμάξι σε φουρκέτα, φοβήθηκε και φρέναρε τελείως .

Είναι όλα γραμμένα απο την κάμερα! Laughing Laughing Laughing
Άστα Θοδωρή, πανεύκολο είναι ..ούτε που το καταλαβαίνεις πότε βρίσκεσαι κάτω.....και που να δεις σταμάτημα σε φανάρι πούχει κλίση από τη μία γλέντια άλλα...μη καταγεγραμμένο από κάμερα αλλιώς θάχε πολύ κωμικοτραγικό γέλιο και επίσης ίδιο με το παραπάνω μοτό.

Πού να κρατήσεις ρε φίλε 230 κιλά με φόρτωμα και δικάβαλο ?

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27847
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από vagma Την / Το Τρι Αυγ 09, 2016 9:32 pm

Εγω επειδη ειμαι κοντοπιθαρος εχω μαθει εξαρχης οσο ειναι δυνατον να διαβαζω το οδοστρωμα πριν σταματησω.....κλιση λακουβες κλπ...εχω φαει σαβουρδα πολυ παλια πατωντας σε λακουβα την στιγμη που σταματησα....τοτε ειχα ενα ts 50 κροσακι της σουτζουκι που ισα ισα το φτανα.....εκτοτε πηρα το μαθημα μου και σε αυτα προσεχω οσο μπορω βεβαια.....
avatar
vagma

Αριθμός μηνυμάτων : 1548
Ημερομηνία εγγραφής : 26/03/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Αυγ 09, 2016 9:53 pm

Δεν είσαι ο μοναδικός νάσαι σίγουρος που την πάτησε έτσι, άσχετα αν λέγεται ή όχι, το να διαβάζεις το οδόστρωμα μπροστά και να τηρείς αποστάσεις είναι οι μόνες λύσεις.


Ο σύντροχος παραπάνω πήγαινε κολλητός στο αμάξι και όταν συνέβη η στραβή δεν μπορούσε να κάνει απολύτως τίποτα παρά να πέσει.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27847
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Αυγ 25, 2016 9:31 am

Σιγά σιγά μέχρι την ταχύτητα που μπορείτε εσείς και το μοτό σας νάχετε περιθώριο αντίδρασης αλλιώς....


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27847
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από nks1967 Την / Το Πεμ Αυγ 25, 2016 9:49 am

Δοκιμή:
Δεξιά στο ποστ είχε-έχει ένα + και ένα -, λοιπόν στο ένα πάτησα το + και στο άλλο το -, έβγαλε αντίστοιχα μία κόκκινη και μία πράσινη παύλα, τι είναι αυτό;
avatar
nks1967

Αριθμός μηνυμάτων : 443
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2015
Ηλικία : 51
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από nks1967 Την / Το Πεμ Αυγ 25, 2016 9:51 am

nks1967 έγραψε:
Δοκιμή:
Δεξιά στο ποστ είχε-έχει ένα + και ένα -, λοιπόν στο ένα πάτησα το + και στο άλλο το -, έβγαλε αντίστοιχα μία κόκκινη και μία πράσινη παύλα, τι είναι αυτό;

το βρήκα:
λέει: φήμη μηνύματος, πιθανόν θετική και αρνητική, έτσι έχουμε επιλογή σε ένα μήνυμα αν μας αρέσει ή όχι, να το ψηφίζουμε θετικά ή αρνητικά, μάλιστα
avatar
nks1967

Αριθμός μηνυμάτων : 443
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2015
Ηλικία : 51
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Αυγ 25, 2016 10:13 am

nks1967 έγραψε:
nks1967 έγραψε:
Δοκιμή:
Δεξιά στο ποστ είχε-έχει ένα + και ένα -, λοιπόν στο ένα πάτησα το + και στο άλλο το -, έβγαλε αντίστοιχα μία κόκκινη και μία πράσινη παύλα, τι είναι αυτό;

το βρήκα:
λέει: φήμη μηνύματος, πιθανόν θετική και αρνητική, έτσι έχουμε επιλογή σε ένα μήνυμα αν μας αρέσει ή όχι, να το ψηφίζουμε θετικά ή αρνητικά, μάλιστα
Α χα χα χα :
Ωραίος Νίκο ούτε εγώ δεν τόχα προσέξει αυτό λέμε!

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27847
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Κυρ Αυγ 28, 2016 9:41 am

Νιώθετε μούδιασμα στο δεξί χέρι όταν καβαλάτε μετά από λίγη ώρα ?


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] θα βρείτε 26 τρόπους να το αντιμετωπίσετε. Wink

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27847
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από enterprise-psi Την / Το Κυρ Σεπ 18, 2016 9:09 am



Target Fixation Πάλι

_________________
Θοδωρής
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
enterprise-psi
Moderator

Αριθμός μηνυμάτων : 2830
Ημερομηνία εγγραφής : 18/11/2014
Ηλικία : 37
Τόπος : Sector 001

https://www.instagram.com/enterprise_psi/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 3 από 9 Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Επόμενο

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης