Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Σελίδα 2 από 8 Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Επόμενο

Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Moto Hellas Forum Την / Το Παρ Μαρ 04, 2016 9:34 pm

Oντως ωμο βιντεο...αλλα διδασκει πολλα!

_________________
Honda Sh300i/CBS Pearl White Mod.10/2010

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
avatar
Moto Hellas Forum
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 3206
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 44
Τόπος : Θεσσαλονίκη-Κερκυρα

http://moto-hellas-forum.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από ioannis1975 Την / Το Κυρ Μαρ 06, 2016 6:04 pm

και μια φιλική συμβουλή απο εμένα...
καλύτερα να αποφεύγει κανείς να κάνει τέτοιες βόλτες,αμέσως μετά την έξοδο του οχήματός του απο κάποιο συνεργείο,σέρβις,αποκατάσταση βλάβης κλπ...
έχουμε όλοι μας ακούσει ή έχει συμβεί και σ'εμας τους ίδιους,να προκύψουν διάφορα θεματάκια μετά απο την επίσκεψή μας
σε κάποιο συνεργείο...
καλό θα ήταν να περπατήσει το όχημα για κάποια χλμ ,και μετά να βγεί σε ταξίδι...
avatar
ioannis1975

Αριθμός μηνυμάτων : 457
Ημερομηνία εγγραφής : 19/05/2012

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Κυρ Μαρ 06, 2016 8:38 pm

ioannis1975 έγραψε:και μια φιλική συμβουλή απο εμένα...
καλύτερα να αποφεύγει κανείς να κάνει τέτοιες βόλτες,αμέσως μετά την έξοδο του οχήματός του απο κάποιο συνεργείο,σέρβις,αποκατάσταση βλάβης κλπ...
έχουμε όλοι μας ακούσει ή έχει συμβεί και σ'εμας τους ίδιους,να προκύψουν διάφορα θεματάκια μετά απο την επίσκεψή μας
σε κάποιο συνεργείο...
καλό θα ήταν να περπατήσει το όχημα για κάποια χλμ ,και μετά να βγεί σε ταξίδι...


Γιάννη αδερφέ μου έθιξες ένα ΚΑΙΡΙΟΤΑΤΟ θέμα πάρα πολύ σωστά και παρόλο ότι το πράττω με θρησκευτική ευλάβεια ορίστε η συνήθεια τι κάνει και το ξέχασα εντελώς να το αναφέρω θεωρώντας ΚΑΚΙΣΤΑ ότι εννοείται, όχι δεν εννοείται τίποτα για τον νέο αναβάτη ως γνωστό.


Επίσης να προσθέσω εκτός του ανωτέρω που το κάλυψε εξαιρετικά ο Γιάννης και το ότι πάντα κάνουμε έλεγχο διεξοδικό στη μηχανή μας και κυρίως κοιτάμε : 


-Τα φρένα μας. Έχουμε αρκετή πάστα από τακάκια ? Οι δίσκοι μας ή το ταμπούρο μας είναι σε καλή κατάσταση ? Τα υγρά φρένων - συμπλέκτη, είναι πάνω από το ελάχιστο που δείχνουν οι δεξαμενές τους? Τα σωληνάκια μας είναι σε καλή κατάσταση ή είναι κάποιο σκισμένο?


-Τα λάστιχά μας. Μήπως δείχνουν κόπωση, ραγάδες ? Μήπως έχουν βαθιά κοψίματα ή άλλες φθορές? Μήπως δεν έχουν τηις προβλεπόμενες πιέσεις?


-Το τιμόνι μας.
Γυρνάει ομαλά δεξιά αριστερά ή κάπου έχει σκαλοπατάκι ?
Πιάνουμε τις μπουκάλες έχοντάς το στο κεντρικό σταντ και τις τραβάμε μπρος πίσω (με προσοχή και όχι πάρα πολύ δυνατά μη φύγει η μοτό από το σταντ).Έχουν τζόγο? Αν συμβεί οτιδήποτε από τα παραπάνω ή και τα δύο ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΑΜΕ πριν αλλάξουμε ρουλεμάμ


-Την ανάρτησή μας.
Μήπως τρέχουν λάδια από πουθενά ? Μήπως οι ξύστρες έχουν υπόνοια λαδιού στο μπροστινό που σημαίνει ότι έσκασε καμιά τσιμούχα?


Τα λάδια μας, τα νερά αν είναι υδρόψυκτο το μοτό και γενικά κάνουμε ένα καλό έλεγχο μακροσκοπικά για διαρροές και οτιδήποτε παράξενο.


Εν ανάγκη άμα δεν ξέρουμε να τα κάνουμε ρωτάμε φίλους σύντροχους ή πάμε συνεργείο για έναν έλεγχο ειδικά προ μεγάλου ταξιδιού.


Αυτά στα γρήγορα και αν ξέχασα κάτι παρακαλώ συμπληρώστε το ελεύθερα.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27808
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Μαρ 10, 2016 10:34 pm

Κάτι άλλο που θυμήθηκα....


Αποφασίσατε να πάτε βόλτα, ανυπομονούσατε για αυτή, περιμένατε πως και πως ΑΛΛΑ.....


Δεν είναι η μέρα σας....
Βλέπετε ότι κάτι δεν πάει καλά ..η ροή σας, το κέφι σας, κάνετε διορθώσεις πολλές στις στροφές..κάτι δεν κάθεται....


Μη το ψάχνετε παραπάνω, απλά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΡΑ ΣΑΣ .


Συμβαίνει σε όλους μας σε ανύποπτα διαστήματα είτε σε έμπειρους είτε σε άπειρους είτε σε νεότερους είτε σε παλαιότερους.


Η λύση ?


Κρατηθείτε στα μετόπισθεν και πάτε με το ρυθμό σας.


Μένετε πολύ πίσω και δεν ?
Εκτιμάτε ότι ταλαιπωρείτε κόσμο - σύντροχους με τη βραδυπορεία σας ?


Ενημερώστε τη <<σκούπα>> αν υπάρχει, αφήστε την να φύγει και είτε γυρίστε πίσω είτε πάτε στον τελικό προορισμό και βρίσκετε τους άλλους εκεί αν ξέρετε πως να πάτε.


Πάντα έχετε μαζί σας το τηλέφωνο του Αρχηγού.
Αν αποφασίσετε να φύγετε, αν αποφασίσετε να πάτε αργότερα και χρειαστείτε βοήθεια, στείλτε ένα μήνυμα στο κινητό του.


Κάποια στιγμή που θα σταματήσει θα το δει και δεν θα σας ψάχνει αλλά αν χρειαστείτε βοήθεια θα έρθει να σας βρει και να σας βοηθήσει.


Μούχει συμβεί για να μην πω για άλλον αρκετές φορές να <<μην είμαι στη μέρα μου>>.
Σίγουρα θα συμβεί και σε εσάς οπότε έχετε υπόψη σας τα παραπάνω αν και εφόσον ...

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27808
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Θανος.Κ Την / Το Πεμ Μαρ 10, 2016 10:56 pm

avatar
Θανος.Κ

Αριθμός μηνυμάτων : 1458
Ημερομηνία εγγραφής : 12/03/2013
Ηλικία : 33
Τόπος : Προτεκτοράτο Ε.Ε.

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Μάης 17, 2016 6:20 pm

Την πατήσατε?
Φύγατε με καλό καιρό και πήγατε στα βουνά πούχει ψοφόκρυο και δεν έχετε αδιάβροχα ούτε τίποτα άλλο?

Η λύση είναι ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ.

Ζητήστε από κάπου εφημερίδα και ανοίξτε την και βάλτε τη μέσα από το μπουφάν, καθαρίσατε.

Προχτές έτσι την έβγαλα καθαρή οπότε είπα να το γράψω μήπως δεν το ξέρει κάποιος.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27808
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Moto Hellas Forum Την / Το Τρι Μάης 17, 2016 8:16 pm

Την εφημεριδα που λες Σαββουλη την χρησιμοποιουσαμε οταν πηγαιναμε για ψαρεμα ειτε με βαρκα ειτε απο την στερια 100% αποτελεσματικη στο κρυο!

_________________
Honda Sh300i/CBS Pearl White Mod.10/2010

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
avatar
Moto Hellas Forum
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 3206
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 44
Τόπος : Θεσσαλονίκη-Κερκυρα

http://moto-hellas-forum.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Μάης 17, 2016 8:37 pm

Scooter Hellas Forum έγραψε:Την εφημεριδα που λες Σαββουλη την χρησιμοποιουσαμε οταν πηγαιναμε για ψαρεμα ειτε με βαρκα ειτε απο την στερια 100% αποτελεσματικη στο κρυο!

Έτσι Σπύρο μου, οτιδήποτε θυμάστε και βοηθάει τους νέους αναβάτες που δεν ξέρουν τα παλιά κόλπα παρακαλώ συμπληρώνετε. Wink

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27808
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Ιουν 01, 2016 6:42 am

Ακούστε δύο πράγματα από τον άριστο Θανάση Χούνδρα περί στριψίματος και χρήσης σώματος - λεκάνης γιατί πολλά πράγματα τάχετε παρεξηγημένα αρκετοί και έμπειροι ακόμα και πετάτε ποπό έξω σε μη κλιπονάτα λες και χρειάζεται.


Χρειάζεται ή όχι λοιπόν ?


Ακούστε : 


_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27808
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Akis1212 Την / Το Τετ Ιουν 01, 2016 7:06 am

avatar
Akis1212

Αριθμός μηνυμάτων : 621
Ημερομηνία εγγραφής : 05/05/2016
Ηλικία : 52
Τόπος : Αθήνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Ιουν 01, 2016 7:29 am



Άριστο ! 


Και ένας μικρός σχολιασμός.
Είπα κάποτε σε σύντροχο και βέβαια με παρεξήγησε σχεδόν μούκοψε την καλημέρα κλπ αλλά δεν τρέχει τίποτα βέβαια και ούτε υπάρχουν hard feelings από την πλευρά μου, πως δεν είναι έτοιμος για μεγάλη μοτό.


Ο λόγος που σιγουρεύτηκα πλέον φάνηκε με τη μία σε βόλτα που τον έβλεπα να σφίγγει τόσο τη γκαζιέρα στην εθνική μάλιστα πούμασταν - οδηγούσαμε όρθιοι τόσο που του κοβότανε το αίμα από το χέρι, το απομάκρυνε από τη γκαζιέρα και το τίναζε για να κυκλοφορήσει το αίμα μιας και μούδιαζε φυσικά.....μετέπειτα σε καινούργια γάντια εμφανίστηκε το φαινόμενο της άμεσης φθοράς του εσωτερικού τους, τέτοια που ποτέ δεν είχα ξαναδεί παρόμοια....αλλάχθηκαν βέβαια και τότε δεν είπα τίποτα για το γιατί μιας και το να επαναλαμβάνεις τα ίδια και τα ίδια είναι βαρετό και σε κάνει και κακό οπότε δεν...


Αυτά συνέβαιναν όπως λέει και ο άριστος Θανάσης παραπάνω διότι απλά δεν κράταγε χαλαρά το τιμόνι όπως πρέπει διότι προφανώς πάλι η ιπποδύναμη ήταν τέτοια που από το Α ιπποδυνάμεως στο 3,2 χ Α = φόβος και μη σωστή οδήγηση.


Δεν ξέρω συνέπειες μετέπειτα και ελπίζω να πήγανε όλα καλά μιας και υπάρχει ομερτά και άμα σαβουρδιαστούμε δε λέμε τίποτα μη μας πούνε διάφορα, έχουμε και έναν εγωισμό να συντηρήσουμε βεβαίως βεβαίως.


Μέγα και τραγικό λάθος.


Φρένα.
Διαφωνώ με σύντροχο τα τελευταία 25 και βάλε χρόνια για το ποιο φρένο σταματά - φρενάρει τη μοτό και στο ποιο είναι ο <<μαϊντανός>> που απλά την σταθεροποιεί....


Το τι έχω πει το τι έχω δείξει δεν περιγράφεται....επιμένει και (να ο λόγος) φοβάται πως άμα πατήσει μπροστινό θα σαβουρδιαστεί.
Μέχρι που μια μέρα πούρθε εδώ Αθήνα και τον πήρα να τον πάω να κάνει τις δουλειές του με το δικό μου μιας και είναι από Αλεξανδρούπολη και θάκανε 5 μέρες να τελειώσει, ενώ πήγαινα κανονικά , στην πρώτη στροφή πάω να στρίψω και τα βρίσκω μπαστούνια.... Shocked


Φοβότανε γιατί με έβλεπε να φρενάρω με το μπροστινό και έγερνε το σώμα του αντίθετα από μένα και μου σήκωνε τη μοτό μη μπορώντας να στρίψω...ΜΕ ΠΕΘΑΝΕ....τελικά πήγαινα πίσω από τα αυτοκίνητα και τούπα ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ .... No


Αυτοί είναι οι λόγοι που ανοίχθηκε αυτό το θέμα και χαίρομαι που βοηθάτε όλοι γιατί βλέπετε ότι τελικά δεν είναι στραβός ο γιαλός σύντροχοι..εμείς στραβά αρμενίζουμε....


Υ.Γ Έχω να πω πολλά από όσα έχω δει μέχρι σήμερα αλλά σιγά σιγά και ελπίζω να μην παρεξηγηθεί κανείς σύντροχος που τα διαβάζει αν δει και τον εαυτό του μέσα, είναι για το καλό όλων μας.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27808
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από enterprise-psi Την / Το Τετ Ιουν 01, 2016 11:15 am

Εγω βγάζω ποπο , μόνο όταν πιάνεται Laughing Laughing Laughing

_________________
Θοδωρής
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
enterprise-psi
Moderator

Αριθμός μηνυμάτων : 2816
Ημερομηνία εγγραφής : 18/11/2014
Ηλικία : 37
Τόπος : Sector 001

https://www.instagram.com/enterprise_psi/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Θανος.Κ Την / Το Τετ Ιουν 01, 2016 12:23 pm

Ο τροπος που πλαγιαζω εμπειρικα καθαρα (δλδ το κρανος μου να βγαινει περιπου στην ακρη του τιμονιου αν πλαγιασω το σωμα, κ πλαγιαζω το κορμο του σωματος μου) αν χρειαστει σε εντονη στροφη.
Αυτος ειδα να προτεινεται στο βιντεο.

Αυτο με χαροποιεί καθοτι δε το ειχα διαβασει/ δει βιντεο στο youtube. Ευτυχως κινουμαι σωστα.
avatar
Θανος.Κ

Αριθμός μηνυμάτων : 1458
Ημερομηνία εγγραφής : 12/03/2013
Ηλικία : 33
Τόπος : Προτεκτοράτο Ε.Ε.

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Ιουν 01, 2016 2:01 pm

koboloi

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27808
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από aldel Την / Το Τετ Ιουν 01, 2016 4:26 pm

Μπορεί να μη χρειάζεται να πετάξεις ποπό στη στροφή, αλλά η αίσθηση όταν το κάνεις σωστά είναι ΚΑΒΛΑΑΑΑΑΑ!
avatar
aldel

Αριθμός μηνυμάτων : 408
Ημερομηνία εγγραφής : 29/11/2012
Τόπος : Αθήνα, Καβάλα, Βρυξέλλες...

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Ιουν 01, 2016 6:33 pm


_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27808
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από digital_illusion Την / Το Τετ Ιουν 01, 2016 11:52 pm

μεγάλες κουβέντες Σάββα... το φρένο στη μηχανή είναι μεγάλη κουβέντα...ενοείτε πως το σωστό είναι αυτό που λες... το μπροστα δουλεέυι υπερωρίες και ακολουθεί το πίσω για βοήθεια... το θέμα είναι ότι μαθένει πολυς νεαρός κόσμος στραβά από τα μικρά παπιά... πιος δεν θυμάται το αυτοκτονικό μπροστινό φρένο των παπιών των C50 που πάταγες φρένο και σηκωνώταν το μηχανάκι στο θεό. άλλαζε όλη η γεωμετρία ανάποδα... όσοι έχουν μεγαλώσει με τέτοια σίγουρα θέλουν προσαρμογή με τα χρόνια.

και εγώ περίεργα πατούσα φρένο με πολύ πισινό με το c50 μέχρι να το αλλάξω μετά από καιρό με το δίχρονο yamaha 110 που πήρα από τον αδερφό μου αφού είχε μπουκάλες και δισκόφρενα στα πρώτα χρόνια μου ως φοιτητής και μετά με το tzr 250 που είχα. εκεί έμαθα....

γενικώς όταν αλλάζεις τύπο μηχανής και φιλοσοφία οδήγησης, το φρένο και τα πλαγιασματα θέλουν πολύ καιρό να ξεπεραστουν αν φυσικά και ο αναβάτης έχει όρεξη για αλλαγή πάνω από όλα..
avatar
digital_illusion

Αριθμός μηνυμάτων : 29
Ημερομηνία εγγραφής : 18/04/2016
Ηλικία : 39
Τόπος : Νέο Ηράκλειο - Καλαμάτα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Ιουν 02, 2016 12:00 am

digital_illusion έγραψε:μεγάλες κουβέντες Σάββα... το φρένο στη μηχανή είναι μεγάλη κουβέντα...ενοείτε πως το σωστό είναι αυτό που λες... το μπροστα δουλεέυι υπερωρίες και ακολουθεί το πίσω για βοήθεια... το θέμα είναι ότι μαθένει πολυς νεαρός κόσμος στραβά από τα μικρά παπιά... πιος δεν θυμάται το αυτοκτονικό μπροστινό φρένο των παπιών των C50 που πάταγες φρένο και σηκωνώταν το μηχανάκι στο θεό. άλλαζε όλη η γεωμετρία ανάποδα... όσοι έχουν μεγαλώσει με τέτοια σίγουρα θέλουν προσαρμογή με τα χρόνια.

και εγώ περίεργα πατούσα φρένο με πολύ πισινό με το c50 μέχρι να το αλλάξω μετά από καιρό με το δίχρονο yamaha 110 που πήρα από τον αδερφό μου αφού είχε μπουκάλες και δισκόφρενα στα πρώτα χρόνια μου ως φοιτητής και μετά με το tzr 250 που είχα. εκεί έμαθα....

γενικώς όταν αλλάζεις τύπο μηχανής και φιλοσοφία οδήγησης, το φρένο και τα πλαγιασματα θέλουν πολύ καιρό να ξεπεραστουν αν φυσικά και ο αναβάτης έχει όρεξη για αλλαγή πάνω από όλα..
 Έτσι είναι εδώ χρόοοονια και ακόμα να φρενάρουν όπως προείπα δεν...



Εδώ και εγώ πούχω εμπειρία θα πω ότι και πριν είχα ονοφάκια αλλά τούτο το μαθαίνω φυσικά ακόμα και θα κάνω καιρό να το μάθω καλά, κάθε μηχάνημα τα κόλπα του αλλά στο φρενάρισμα (χωρίς να θυμόμαστε τα κάποτε που απλά δεν φρέναραν και πετάγαμε κάτω πόδια φλιντστόουν στυλ) το μπροστά είναι που κάνει τη δουλειά και το πίσω είναι μαιντανός για να κάνει άλλη δουλειά, γιαυτό βλέπετε τα θηρία δίσκους εμπρός ή τις διπλές δισκόπλακες και πίσω ένα πιτσουνάκι, υπάρχει λόγος. Wink

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27808
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Ιουν 06, 2016 10:00 pm

Συμπληρώνεται το θεματάκι για όποιον έχει κέφι να διαβάσει και να ακούσει με αφορμή τα γενόμενα στην τελευταία μεγάλη βόλτα.

Κατ΄αρχάς θα εξηγήσω ότι το εργαλείο του καθενός είναι η αγαπημένη του, το πλήρωσε, το πονάει, το αγαπάει, το επέλεξε νάναι ο σύντροφός του στις περιπέτειές του και αυτό πρέπει νάναι σεβαστό από όλους μας.

Πάμε τώρα στην άλλη άκρη που λέγεται υπερεκτίμηση των δυνατοτήτων του εργαλείου μας και καταστάσεις πλασέμπο που δημιουργούμε στο μυαλό μας, το λέμε τόσες φορές που στο τέλος το πιστεύουμε και οι ίδιοι με αποτέλεσμα να χανόμαστε ανάμεσα στην πραγματικότητα και το παραμύθι.

Από την άλλη πλευρά εκτός από την υπερεκτίμηση των δυνατοτήτων του εργαλείου μας έχουμε και την υπερεκτίμηση των δικών μας δυνατοτήτων.

Αυτά τα δύο θέματα δημιουργούν προβλήματα τόσο στο εργαλείο μας μακροχρόνια όσο και στον εαυτό μας αλλά εδώ μπορεί νάναι άμεσο το αποτέλεσμα ή να εμφανιστεί αργότερα.

Στην πρώτη περίπτωση που λέμε ότι το εργαλείο Χ έχει τελική 155 χλμ και μπορεί να ταξιδέψει συνεχώς με 130 το ελάχιστο το αναφέρουμε στην παρέα που θα συνταξιδέψουμε, η παρέα ΤΟΝΙΖΕΙ να μη δούμε κάτω από 130 και στην πράξη πάει μια φορά σε κατήφορο γκρεμό με 141-142 και τις υπόλοιπες ώωωωρες εθνικής με 110-115 και ενίοτε κάτω από 100.

Μα βρε νέοι αναβάτες καλά η πλασέμπο κατάσταση που δημιουργήσατε στον εαυτό σας την αλήθεια δεν θα τη φανερώσει ο μέγας κριτής που λέγεται δρόμος ?

Το αποτέλεσμα είναι να βγαίνει όποιος τα αναφέρει αυτά μη ορθός, να κουράζει τους συνταξιδιώτες πούχουν την υπομονή να τον φέρουν με ασφάλεια πίσω και τελικά να μην είναι εντάξει με την συμφωνία Κυρίων πούγινε εξαρχής.
Όχι ότι ωραιότερο . No

Από την άλλη τώρα το εργαλείο που πληρώσατε και το πάτε στην τσίτα ενώ το κακόμοιρο δεν μπορεί.
Θα το πληρώσετε και αυτό αλλά μακροχρόνια.
Πρέπει να πηγαίνετε με τα 3/4 των μεγίστων δυνατοτήτων του για να ζήσει.

Η ασφάλεια του αναβάτη.
Το να ξεκινάμε να τρέξουμε απροπόνητοι Μαραθώνιο θα οδηγήσει σε μεγάλα σωματικά προβλήματα και το ξέρουμε ολοι αυτό.
Πάντα ξεκινάμε να περπατήσουμε από το πρώτο βήμα, μετά περπατάμε, μετά τρέχουμε και για να τρέξουμε σπριντ προετοιμαζόμαστε αλλιώς για τον Μαραθώνιο αλλιώς.

Χωρίς προετοιμασία κάνουμε λάθη τεράστια τα οποία τα βλέπουν οι έμπειροι αλλά όταν είσαι εκεί έξω ο καθένας πολεμάει πρώτα για τη δική του επιβίωση και βέβαια προσέχει και την Ομάδα και και και ΑΛΛΑ δεν υπάρχει χρόνος για μάθημα στη Μάχη, ότι έκανες έκανες στην εκπαίδευση και ανεκπαίδευτος δεν έχεις πιθανότητες.

Συγκεκριμένα όταν ξεκινάμε να πάμε μεγάλο ταξίδι πρέπει να γνωρίζουμε τα όρια και τις αντοχές μας.
Πρέπει να έχουμε εκπαιδευτεί πρώτα με ιδίων ικανοτήτων αναβάτες που είναι στο ίδιο στάδιο με εμάς πριν να πάμε με άλλους με μεγαλύτερη εμπειρία.

Όταν σας βάζουν οι έμπειροι αν και εφόσον αποφασίσετε να πάτε τέτοια βόλτα στην καλύτερη θέση για να μην τρέχετε αν ανοίξουν οι υπόλοιποι και χαθείτε τελικά μιας που δεν έχετε ούτε κυβικά ούτε ιπποδύναμη αλλά ούτε και τις ικανότητες να τους φτάσετε, όταν λοιπόν σας βάζουν πίσω από τον πλοηγό και σεις κολλάτε στον πλοηγό ρόδα με ρόδα δημιουργείτε τα εξής προβλήματα :
1.Κίνδυνο ατυχήματος ...ευνόητο νομίζω αν θέλετε ρωτήστε να σας εξηγήσω γιατί
2.Άγχος τόσο στον εαυτό σας πούστε στην τσίτα όσο και στον πλοηγό που σας νιώθει συνεχώς κολλημένους πάνω του και ξέρει ότι σε ένα φρενάρισμα πανικού θα σαβουρδιαστείτε και οι δύο.
3.Πρόβλημα στον Πλοηγό γιατί του κλείνετε τους καθρεύτες και δεν μπορεί να δει τι γίνεται πίσω.

Το άσχημο αποτέλεσμα της πιέσεως δεν θάρθει άμεσα αλλά μετά από ώρες σύντονης προσπάθειας και τότε θα συμβεί το κακό.....

Συμπερασματικά.

Οι νεότεροι συναντηθείτε συζητήστε, φτιάξτε Ομάδα με ιδίων ικανοτήτων αναβάτες, διαβάστε οδοιπορικά δείτε τι αντιμετωπίσθηκε, πάρτε συμβουλές, δείτε βίντεο και προσέξτε να κάνετε σκληρή αυτοκριτική και να απαντάτε με ειλικρίνεια στον εαυτό σας αν μπορείτε ή όχι να κάνετε το επόμενο βήμα.

Μην ξεγελαστείτε αν κάνετε κάτι αντίστοιχο μόνοι σας.

Άλλο η οδήγηση σε φάλαγγα με άλλους συντρόχους και άλλο η ατομική.
Γιαυτό επαναλαμβάνω : φτιαξτε Ομάδα και εξορμήστε.
Για να το κάνετε όμως πρέπει ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΕΤΕ και να το θέλετε ΠΟΛΥ γιατί παρατηρώ ότι μια ο Γιάννης δεν μπορεί κλπ κλπ αλλά αυτά θα τα βρείτε μεταξύ σας.

Όλα τα παραπάνω σκοπό έχουν να βοηθήσουν, δεν είναι αντιπαράθεση αλλά συμβουλές από γεγονότα πούχουν συμβεί με πρωταγωνιστές συντρόχους συμφορουμίτες σε πραγματικές καταστάσεις στο δρόμο.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27808
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Ιουν 08, 2016 10:13 pm

Συνέχεια συμβουλών....

Αν σας λένε έμπειροι αναβάτες δύο - τρεις κουβέντες με καλοσύνη για τη βελτίωσή σας και δεν ακούτε τότε σύντροχοι δυστυχώς δεν θέλετε να μάθετε και θα μάθετε με τον δεύτερο τρόπο πούναι ο δύσκολος ήτοι με πάθημα.

Προσπαθήστε να βάλετε στην άκρη τον εγωισμό σας και μάθετε να ακούτε, θα βγείτε σίγουρα κερδισμένοι.

Εξάλλου μην ξεχνάτε την ρήση <<Γηράσκω αεί διδασκόμενος>>.

Πολλοί δεν άκουσαν και όλοι το πλήρωσαν.
Δεν το μαθαίνετε γιατί υπάρχει ομερτά και αυτά δεν αποκαλύπτονται αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν το πλήρωσαν και δεν έμαθαν με τον δύσκολο τρόπο.
Δυστυχώς και έχετε υπόψη σας ότι <<Ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιο>>.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27808
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από vagma Την / Το Πεμ Ιουν 09, 2016 2:02 pm

υπομονη,κατανοηση και να μην ξεχναμε ολοι απο που ξεκινησαμε(με τι μηχανακια) αλλοι ξεκινανε τωρα και χρειαζονται την βοηθεια σας .......επισης να μην ξεπερναμε τα ορια ταχυτητας στις εθνικες οδους αλλα να πηγαινουμε με οσα προβλεπει ο Κ.Ο.Κ ....γιατι εσενα θα γραψουν οι τροχαιοι και οχι τον συντροχο που σου λεγε να πηγαινεις με 150χλμ γιατι μας πιανει μια νυστα,μια βαρεμαρα........ασε που λιωνουν και τα πισω λαστιχα πιο γρηγορα απο τα 150χλμ και ανω........προπονηση προπονηση προπονηση σε βουνα και σε λαγκαδια.......
avatar
vagma

Αριθμός μηνυμάτων : 1548
Ημερομηνία εγγραφής : 26/03/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από nks1967 Την / Το Πεμ Ιουν 09, 2016 2:14 pm

Υπάρχει και άλλη μία συμβουλή:
όταν νιώθεις ότι δεν μπορείς να ακολουθήσεις την ομάδα, απλά κάνεις σινιάλο, σταματάτε, ενημερώνεις ότι εγώ μέχρι εδώ, αφήνεις κινητό για παν ενδεχόμενο, σταματάς παίρνεις καφέ, μπριζόλες, σαλάτα, απολαμβάνεις την φύση και τέλος πας με τους δικούς σου ρυθμούς.
Τα λοιπά τα λέτε την άλλη μέρα.

Εδώ θέλω να συμφωνήσω με κάποιον σύντροχο, που είπε: ποια η σημασία της βόλτας αν είσαι συνέχεια πάνω σε ένα μηχανάκι και δεν βλέπεις τίποτε άλλο εκτός από τον δρόμο;
avatar
nks1967

Αριθμός μηνυμάτων : 442
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2015
Ηλικία : 51
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από vagma Την / Το Πεμ Ιουν 09, 2016 2:32 pm

nks1967 έγραψε:Υπάρχει και άλλη μία συμβουλή:
όταν νιώθεις ότι δεν μπορείς να ακολουθήσεις την ομάδα, απλά κάνεις σινιάλο, σταματάτε, ενημερώνεις ότι εγώ μέχρι εδώ, αφήνεις κινητό για παν ενδεχόμενο, σταματάς παίρνεις καφέ, μπριζόλες, σαλάτα, απολαμβάνεις την φύση και τέλος πας με τους δικούς σου ρυθμούς.
Τα λοιπά τα λέτε την άλλη μέρα.

Εδώ θέλω να συμφωνήσω με κάποιον σύντροχο, που είπε: ποια η σημασία της βόλτας αν είσαι συνέχεια πάνω σε ένα μηχανάκι και δεν βλέπεις τίποτε άλλο εκτός από τον δρόμο;


συμφωνω απολυτα....εγω προσωπικα εκανα καποιες προτασεις διευκολυνσης της ομαδος(να γυρισω μονος μου απο εθνικη με το δικο μου ρυθμο)....καποιοι αλλοι δεν συμφωνουν........συν τα παρακατω που τα ειπε ο θανος......Ο επαρχιακος δρομος εχει τις ιδιαιτεροτητες του. Δλδ δεν ειναι κλειστος δρομος. μπορει να εχεις μπροστα σου ζωο, ανθρωπο καθοτι διερχεσαι απο κατοικημενες κ μη περιοχες. Επιπλεον αν δε ξερεις το δρομο δε πηγαινεις αερα πατερα(οταν το πα αυτο στην τελευταια βολτα καποιος μου ειπε οτι αυτο λεγεται εμπειρια........για μενα ειναι αυτοκτονια σε δρομους που δεν εχεις ξαναπατησει.........καμια στροφη δεν ειναι ιδια). Ειναι λαθος το εκαναν καποιοι στη βολτα κατα διαστηματα δε θα το παραδεχθουν αλλα πρεπει να αναφερθει. Ο γνωστης του δρομου ξερει τι ακολουθει κ που να παει σιγα που να ανεβασει ρυθμο.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την vagma στις Πεμ Ιουν 09, 2016 2:46 pm, 1 φορά
avatar
vagma

Αριθμός μηνυμάτων : 1548
Ημερομηνία εγγραφής : 26/03/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από vagma Την / Το Πεμ Ιουν 09, 2016 2:45 pm

aldel έγραψε:Μπορεί να μη χρειάζεται να πετάξεις ποπό στη στροφή, αλλά η αίσθηση όταν το κάνεις σωστά είναι ΚΑΒΛΑΑΑΑΑΑ!


οταν εισαι σε μια στροφη πρεπει να βλεπεις παντα το τελος της και οταν δεν το βλεπεις γιατι ειναι εντονη μεχρι εκει που παει το βλεμα σου χωρις να αφαιρεθει το βλεμμα σου οποιαδηποτε στιγμη πανω στην στροφη.........ετσι θα παρεις την στροφη ομορφα και ομαλα και σχεδον δεν θα το καταλαβεις......και τοτε ειναι ΠΟΛΥ ΚΑΥΛΑ.......
avatar
vagma

Αριθμός μηνυμάτων : 1548
Ημερομηνία εγγραφής : 26/03/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Ιουν 09, 2016 2:51 pm

Σωστότατα όλα και προσθέτω και το εξής που ίσως φανεί περίεργο αλλά δεν είναι.

Όταν πας σύντροχε οποιεδήποτε στην εθνική με κατώτερη ταχύτητα από το όριο ταχύτητας πούναι 120 και 130 σε σημεία θα σε περάσουν και τα Λεωφορεία από πάνω.

Προτιμήστε την επαρχιακή και ας είναι λίγο μακρύτερη και ας έχει χειρότερο φωτισμό και ας έχει μειονεκτήματα αρκετά ή κρατάτε ταχύτητα τουλάχιστον στα όρια.

Πάνω από όλα όμως ισχύει το να μην αφήνουμε τον εγωισμό μας να υπερισχύει της λογικής και να μην παρασυρόμαστε από άλλους, ο κάθε ένας μπορεί νάχει τεράστια εμπειρία νάναι χεράς να έχει μοτό που κεντάει και εμείς να μην μπορούμε να ακολουθήσουμε....ΚΟΒΟΥΜΕ...και ισχύει αυτό που μάλιασε η γλώσσα μου να λέω : Ο καθένας βλέπει τον πίσω του και άμα δει και ξεμακραίνει ΚΟΒΕΙ αλλά αυτό προϋποθέτει ΠΝΕΥΜΑ ΟΜΑΔΟΣ.

Βέβαια αυτά είναι γνωστά γιαυτό και οι Ομάδες είναι συγκεκριμένες και όταν χαλάει η ομοιογένεια που θα γίνει και αυτό φυσικά μιας και είναι αναπόφευκτο, τότε αρχίζουν τα όργανα.
Διαλέξτε λοιπόν ομάδα που σας ταιριάζει και είστε ίδιας νοοτροπίας, εγώ για παράδειγμα ποτέ δεν πήγα ούτε πάω με SS μαζί, δεν υπάρχει καμία περίπτωση να ταιριάξω.

Προσοχή σε αυτά, είναι απλά μεν αλλά αναγκαία.


Ότι άλλο θυμάστε βάλτε το είναι χρήσιμα αυτά για τους άπειρους αναβάτες και φιλτράρετε ότι θέλετε οι αναγνώστες.

Γνωρίζετε και εφόσον καβαλάτε μπορείτε να φιλτράρετε όλοι.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27808
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 2 από 8 Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Επόμενο

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης