Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Σελίδα 7 από 9 Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Επόμενο

Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Μαρ 20, 2017 1:10 pm

enterprise-psi έγραψε:Όντως αυτό που 3 μέτρα δρόμος πλάτος δεν τους φτάνει και πρέπει να μπουν στο αντίθετο ρεύμα, για να στρίψουν, το έχουν και σε άλλες χώρες Laughing
Είναι παγκόσμιο φαινόμενο.... ο MALAKAS....

Βλέπεις Θοδωρή που όλοι είμαστε ίδιοι και τα ίδια λάθη γίνονται παντού ?
Είναι Δόγμα και δεν καταρρίπτεται από κανέναν φίλε μου.
Και λέει και αυτός μεταφρασμένο ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, δείχνει πως και μετά λέει το τρίπτυχο ο καθείς μόνος του μέχρι να το καταλάβει - εμπεδώσει και το βασικότερο όλων σε πίστα λέει αυτός, εγώ βάζω και τον ελεγχόμενο χώρο και όχι στο δρόμο.

Ο λόγος είναι απλός. Άμα γίνει το λάθος στο δρόμο..δείχνει το τελευταίο βίντεο τι συμβαίνει....εκεί στις υποθετικές καταστάσεις και εδώ θα προσθέσω ότι και αναβάτες με πολλάαααα χλμ στην πλάτη υποπίπτουν στα ίδια λάθη γιατί άμα δεν κοιτάς να βελτιώνεσαι συνεχώς και παραμένεις στο στραβό που μάθαμε εμείς οι παλαιότεροι ινδιάνοι δεν γίνεται δουλειά και πρώτος από όλους εγώ που ακόμα και με βερμούδα πήγαινα κάποτε βόλτες....  Απλά στάθηκα τυχερός που όταν την έφαγα ήμουν πλήρως εξοπλισμένος και γιαυτό μιλάμε σήμερα.....τέλος όμως αυτά εδώ και χρόνια.

Εδώ δεν το παίζει έξυπνος ή μάγκας κανένας, απλά προσπαθούμε τα τυχόν δικά μας παθήματα να μην συμβούν σε κανέναν άλλον...

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27832
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Δευ Μαρ 20, 2017 8:11 pm

Δεν είναι μόνο θέμα εκπαίδευσης, τεχνικής... Αλλά και αυτοπειθαρχίας και κοινής λογικής...
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1107
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από vagma Την / Το Δευ Μαρ 20, 2017 8:56 pm

Παιδείας και σεβασμού στην ανθρώπινη ζωή
avatar
vagma

Αριθμός μηνυμάτων : 1548
Ημερομηνία εγγραφής : 26/03/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Μαρ 20, 2017 9:58 pm

Πολλών είναι αρκετά των οποίων έχουν αναφερθεί με σοβαρότερα την αυτοκριτική, την αυτογνωσία και την ημιμάθεια.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27832
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από vagma Την / Το Τρι Μαρ 21, 2017 5:15 pm

Savvas έγραψε:Πολλών είναι αρκετά των οποίων έχουν αναφερθεί με σοβαρότερα την αυτοκριτική, την αυτογνωσία και την ημιμάθεια.


Για να κανουμε αυτοκριτικη σωστη αλλα και αυτογνωσια οσον αφορα την κυκλοφοριακη αγωγη πρεπει να χουμε πρωτα σωστη γενικη παιδεια και πιο συγκεκριμενα η κυκλοφοριακη παιδεια........αυτα προυποθετουν σωστες αρχες απο την οικογενεια και απο το σχολειο.......
avatar
vagma

Αριθμός μηνυμάτων : 1548
Ημερομηνία εγγραφής : 26/03/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από enterprise-psi Την / Το Τρι Μαρ 21, 2017 6:26 pm


_________________
Θοδωρής
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
enterprise-psi
Moderator

Αριθμός μηνυμάτων : 2827
Ημερομηνία εγγραφής : 18/11/2014
Ηλικία : 37
Τόπος : Sector 001

https://www.instagram.com/enterprise_psi/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Μαρ 21, 2017 8:12 pm

 επί της ουσίας γιατί τα γενικόλογα περί παιδείας κλπ δεν ξέρω σε τι θα βοηθήσουν αν είσαι εξαιρετικό παλικάρι με εξαιρετική παιδεία σε όλα άριστος αλλά........δεν ξέρεις πως να οδηγήσεις μοτό...μερικές φορές αναρωτιέμαι αν έχουμε καταλάβει και για τι πράγμα μιλάμε σε αυτό το θέμα... Rolling Eyes 

Και το βασικότερο όλων για να προσγειωθούμε λιγάκι...δεν μπορείς να πας γρήγορα γιατί δεν ξέρεις τα παραπάνω?
Πήγαινε σιγά αδερφέ μου και διασκέδασε ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΒΟΛΤΑ με μοτό ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ. 

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27832
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΣΕ ΝΕΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙΟΥΣ ΑΝΑΒΑΤΕΣ

Δημοσίευση από vagma Την / Το Τετ Μαρ 22, 2017 12:50 am

και επειδη καποιοι αναρωτιουνται................

ο ανθρωπος ειναι εκ φυσεως κοινωνικο ον.........απο την μικρη του ηλικια καλειται να ζησει με αλλους ανθρωπους αρμονικα σε ολες τις πτυχες τις ζωης του.......καθε μερα που περνα μαθαινει τι σημαινει ανθρωπινη συμπεριφορα..........αυτο εξαρταται απο την παιδεια που λαμβανει στο σχολειο αλλα και τις αρχες απο την οικογενεια του (ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΠΑΙΔΕΙΑ)..........αυτο εχει ως αποτελεσμα μεσα απο αυτες τις  διαδικασιες σιγα σιγα να κατανοει την ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΖΩΗΣ....οχι μονο της δικης του αλλα και των συνανθρωπων του............ολα αυτα  μεσω σχολειου και οικογενειας..............ταυτοχρονα στο σχολειο μεσω του μαθηματος της ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ μαθαινει μεσω κανονων (ΚΩΔΙΚΑΣ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ)πως θα μετακινειται σαν χρηστης του δρομου (δηλαδη σαν πεζος,ποδηλατης,μοτοσυκλετιστης,αυτοκινητιστης,φορτηγατζης,νταλικιερης)με ασφαλεια εντος και εκτος πολεων.......μαθαινοντας τα αυτα απο μικρη ηλικια και εχοντας τα κανει κτημα του τοτε και μονο μπορει να οδηγησει με ασφαλεια τα διαφορα οχηματα...μεσω καταλληλης εκπαιδευσης σε σχολες οδηγων......και τοτε μονο εχοντας φτιαξει την καταλληλη νοοτροπια δηλαδη ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΖΩΗ μπορει να παει στο επομενο σταδιο να μαθει και να βρει τα ορια του αλλα και τα ορια του οχηματος που αγαπα σε καταλληλα ελεγχομενο χωρο που λεγεται ΠΙΣΤΑ..........μονο εκει μπορεις να μαθεις να οδηγας γρηγορα και με ασφαλεια και να πειραματιστεις-εκπαιδευτεις..........

δυστηχως απο αυτα που εχω δει στο δρομο σαν επαγγελματιας οδηγος που ειμαι 19 χρονια τωρα εχω καταλαβει απο τις παραστασεις-εμπειριες που εχω αποκτησει οτι δεν σεβομαστε την ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΖΩΗ..........ως εκ τουτου αφου δεν σεβομαστε τον συνανθρωπο μας οταν κινουμαστε στο δρομο και συμπεριφερομαστε σαν να ειμαστε μονοι στον πλανητη γη πως περιμενουμε να μαθουμε να οδηγαμε γρηγορα,σωστα σαν οδηγοι μοτο(σωστη τεχνικη),και με ασφαλεια οχι μονο δικη μας αλλα και των αλλων συνανθρωπων??????..............


υγ.αφου πολλες φορες παλιοι και νεοι αναβατες κανουν τα ιδια λαθη γιατι προφανως στερουνται σωστης γενικοτερα παιδειας,κυκλοφοριακης αγωγης δηλ δεν γνωριζουν να οδηγουν και να συμπεριφερονται σωστα στον δρομο σαν χρηστες που ειμαστε πως περεμενουμε να μαθουμε να οδηγουμε γρηγορα????????


υγ2...........προφανως και εδω σε αυτην την παρεα εχω παρατηρησει μεσα απο τα ταξιδιωτικα σας βιντεο διαφορες οδηγικες συμπεριφορες που δεν συναδουν με την ασφαλεια που θελουμε να εχουμε...............χρειαζομαστε ολοι μαθηματα σωστης κυκλοφοριακης αγωγης που δυστηχως δεν μαθαμε οταν ειμασταν μικροι και θεωρω μετα οταν μας γινει κτημα τοτε να μιλησουμε για γρηγορη οδηγηση κλπ

υγ3.........χωρις σωστες βασεις που παμε ωρε..............?????  

Υγ4.......δεν εννοω οτι οι συζητησεις που κανουμε εδω ειναι ακυρες,αχρηστες.........αλλα χωρις να εχουμε λαβει σοβαρα υποψην ολα τα παραπανω.....και να τα κανουμε πραγματικα κτημα μας....πραγματικα θα ειναι ολα κενου περιεχομενου.........
avatar
vagma

Αριθμός μηνυμάτων : 1548
Ημερομηνία εγγραφής : 26/03/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Stelios XC Την / Το Τετ Μαρ 22, 2017 10:23 pm

Να κανω μια ερωτηΞη? Εστω , οτι εισαι πλαγιασμενος σε στροφη με 60χλμ ή σε κυκλικο κομβο με 25χλμ και ξαφνικα ο μπροστα κοκκαλωνει τι κανεις? Ποια τα βηματα?

παντα το ειχα απορια και το σκεφτομουν , μεχρι που μου ετυχε αλλα το εσωσα τελειως ασυναισθητα .
avatar
Stelios XC

Αριθμός μηνυμάτων : 336
Ημερομηνία εγγραφής : 19/07/2013
Ηλικία : 24
Τόπος : Αθηνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Μαρ 22, 2017 10:45 pm

Stelios XC έγραψε:Να κανω μια ερωτηΞη? Εστω , οτι εισαι πλαγιασμενος σε στροφη με 60χλμ ή σε κυκλικο κομβο με 25χλμ και ξαφνικα ο μπροστα κοκκαλωνει τι κανεις? Ποια τα βηματα?

παντα το ειχα απορια και το σκεφτομουν , μεχρι που μου ετυχε αλλα το εσωσα τελειως ασυναισθητα .
Για απάντησέ το μόνος σου αφού διαβάσεις όοοοολες τις σελίδες ξανά Στέλιο, η απάντηση βρίσκεται στα ήδη αναφερθέντα ξεκάθαρη.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27832
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Τετ Μαρ 22, 2017 10:51 pm

Το σταυρό σου! Very Happy

Το φρενάρισμα υπό κλήση μπορεί να σου χαρίσει ένα ωραιότατο lowside...

Αν μπορείς κοιτάς την έξοδο σου, την πιθανή διαδρομή που θα σε οδηγήσει μακριά απο το ατύχημα, αλλά είναι και ρίσκο (μπορεί να κοκάλωσε το μπροστινό ολχημα γιατί έπρεπε, και ο,τι απέφυγε να το φας εσύ) και αμφίβολο αν θα το καταφέρεις (π.χ. Target fixation, ή ελάχιστος χρόνος λήψης αποφάσεων - αντίδρασης).

Το καλύτερο είναι να μην βρεθείς σε αυτή τη θέση.

Κρατάς αποστάσεις ώστε να μπορείς να αντιδράσεις έγκαιρα σε κάθε ενδεχόμενο... Γενικώς μην κολλάς ειδικά πάνω στις στροφές. Καλύτερα να έχεις μεγάλη απόσταση απο τι μπροστινό όχημα ώστε να μπορείς να έχεις και μικρή επιτάχυνση μέσα στη στροφή και να ξεφορτώνει το μπροστινό...
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1107
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Μαρ 22, 2017 11:05 pm

Δοκιμή με την δική σας μοτό όπως έχουμε αναφέρει ΣΕ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟ ΑΣΦΑΛΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ και σε υποθετικές τέτοιες καταστάσεις.
Εντοπισμός της ταχύτητας που αντιδράτε ΣΑΝ ΣΥΝΟΛΟ ΑΝΑΒΑΤΗΣ ΚΑΙ ΜΟΤΟ ασφαλώς και συμμόρφωση σε αυτά τα δεδομένα.

Αποστάσεις αρκετά μεγάλες αναλόγως της ταχύτητας κινήσεως για περιθώριο αντιδράσεως σε περίπτωση στραβής.

Τα παραπάνω έχουν αναφερθεί κατ' επανάληψη σε όλες τις σελίδες του θέματος.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27832
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Stelios XC Την / Το Πεμ Μαρ 23, 2017 12:34 am

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
avatar
Stelios XC

Αριθμός μηνυμάτων : 336
Ημερομηνία εγγραφής : 19/07/2013
Ηλικία : 24
Τόπος : Αθηνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Για ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟΥΣ λέμε...ΠΡΟΣΟΧΗ....

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Μάης 11, 2017 9:50 am

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Savvas στις Παρ Μάης 12, 2017 7:20 am, 1 φορά

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27832
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από aldel Την / Το Πεμ Μάης 11, 2017 10:38 am

Αυτό είναι για τις εξορμήσεις νέων αναβατών; Έχεις παλαβώσει παππούλη;
avatar
aldel

Αριθμός μηνυμάτων : 409
Ημερομηνία εγγραφής : 29/11/2012
Τόπος : Αθήνα, Καβάλα, Βρυξέλλες...

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Πεμ Μάης 11, 2017 12:10 pm

Αν το ερμηνεύω σωστά φαίνεται για πιστάδικη τεχνική που έρχεται σε αντίθεση με αυτά που έχουμε μάθει έως τώρα ώστε να διατηρηθεί η σταθερότητα της μηχανής:

1. Φρενάρουμε πριν πλαγιάσουμε, βάζουμε την ταχύτητα που χρειάζεται για να βγει η στροφή.
2. Ρίχνουμε σώμα
3. Πλαγιάζουμε
4. Δίνουμε γκάζι πρόσφυσης σε όλη την διάρκεια της στροφής (μικρή επιτάχυνση 0,1 - 0,2 G) για την αποφόρτιση του μπροστινού
5. Μόλις δούμε την έξοδο μας, σηκώνουμε τη μηχανή
6. Σηκώνουμε σώμα
7. Δίνουμε γκάζι επιτάχυνσης (το καρυδώνουμε! Very Happy)

Η λογική είναι αποφεύγουμε να διαταράξουμε την ισορροπία της μηχανής, μπαίνουμε αργά, βγαίνουμε γρήγορα, αποφεύγοντας και το σκατό στην κάλτσα...
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1107
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Μάης 11, 2017 2:37 pm

aldel έγραψε:Αυτό είναι για τις εξορμήσεις νέων αναβατών; Έχεις παλαβώσει παππούλη;
Όου γιές , κάποια στιγμή όλοι πρέπει να μάθουν να στρίβουνε και που να πατάνε φρένο και που να επιταχύνουνε κλπ κλπ.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27832
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Μάης 11, 2017 2:39 pm

Ste7ios έγραψε:Αν το ερμηνεύω σωστά φαίνεται για πιστάδικη τεχνική που έρχεται σε αντίθεση με αυτά που έχουμε μάθει έως τώρα ώστε να διατηρηθεί η σταθερότητα της μηχανής:

1. Φρενάρουμε πριν πλαγιάσουμε, βάζουμε την ταχύτητα που χρειάζεται για να βγει η στροφή.
2. Ρίχνουμε σώμα
3. Πλαγιάζουμε
4. Δίνουμε γκάζι πρόσφυσης σε όλη την διάρκεια της στροφής (μικρή επιτάχυνση 0,1 - 0,2 G) για την αποφόρτιση του μπροστινού
5. Μόλις δούμε την έξοδο μας, σηκώνουμε τη μηχανή
6. Σηκώνουμε σώμα
7. Δίνουμε γκάζι επιτάχυνσης (το καρυδώνουμε! Very Happy)

Η λογική είναι αποφεύγουμε να διαταράξουμε την ισορροπία της μηχανής, μπαίνουμε αργά, βγαίνουμε γρήγορα, αποφεύγοντας και το σκατό στην κάλτσα...
Μια χαρά είναι και προσωπικά αυτό εφαρμόζω ακριβώς και ΠΟΤΕ δεν έχω βγει σε δεξιά όπως είναι αυτή όπως έχετε δει στα βίντεο. Wink

Αλλά και το τονίζω αυτό, πρέπει να μην σκεφτόμαστε για να το κάνουμε, αν το σκεφτόμαστε έχουμε δρόμο μπροστά μας για να φτάσουμε εκεί που πρέπει.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27832
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από aldel Την / Το Πεμ Μάης 11, 2017 3:31 pm

Savvas έγραψε:
aldel έγραψε:Αυτό είναι για τις εξορμήσεις νέων αναβατών; Έχεις παλαβώσει παππούλη;
Όου γιές , κάποια στιγμή όλοι πρέπει να μάθουν να στρίβουνε και που να πατάνε φρένο και που να επιταχύνουνε κλπ κλπ.

Όλοι πρέπει να μάθουνε να φρενάρουν μέχρι την κορυφή της στροφής; Στους ελληνικούς δρόμους;

Σαββούκο, αυτή είναι μια τεχνική που στο χωριό μου τη λένε trailbraking, είναι ξακάθαρα αγωνιστική, για χρήση στην πίστα που κυνηγάμε το απόλυτο, και πλέον δεν την εφαρμόζουν πλήρως ούτε οι παγκόσμιοι στο motogp (γιατί μπροστινό michelin για το λούτσο, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία).

Το σωστό για το δρόμο είναι πάνω κάτω αυτό που περιγράφει ο Στέλιος, το 80-100% του φρεναρίσματος όρθιοι, πριν πλαγιάσουμε έστω μια μοίρα,  και αυτό είναι που πρέπει να δουλέψει ένας νέος αναβάτης, όχι πως να μπαίνει στη στροφή με έντο.

Ρε μπας και με τρολάρεις;
avatar
aldel

Αριθμός μηνυμάτων : 409
Ημερομηνία εγγραφής : 29/11/2012
Τόπος : Αθήνα, Καβάλα, Βρυξέλλες...

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Πεμ Μάης 11, 2017 4:01 pm

Μας τρολάρει! Very Happy
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1107
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από vagma Την / Το Πεμ Μάης 11, 2017 5:12 pm

Αλλά και το τονίζω αυτό, πρέπει να μην σκεφτόμαστε για να το κάνουμε, αν το σκεφτόμαστε έχουμε δρόμο μπροστά μας για να φτάσουμε εκεί που πρέπει.[/quote]


με αυτο που ειπε ο σαββας συμφωνω απολυτα..........οσο για το φρεναρισμα προτιμω να ρυθμισω την ταχυτητα μου πριν την στροφη και αν δεν το καταφερω να φρεναρω εγκαιρα τοτε φρεναρω πολυ απαλα κατα την στροφη λες και εχω αυγο στο δακτυλο της παλαμης..η στο ποδι....μεχρι στιγμης κανενα διτροχο με αυτο τον τροπο δεν με εχει προδωσει.......με αυτην την λιγη εμπειρια που εχω με τα διτροχα...... scratch scratch scratch .......οποτε συμφωνω με σαββα παππου που δεν τρολαρει ουτε το τρολευ ουτε κατα διανοια....... Very Happy Very Happy Very Happy
avatar
vagma

Αριθμός μηνυμάτων : 1548
Ημερομηνία εγγραφής : 26/03/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Μάης 11, 2017 7:46 pm

 Δεν τρολάρω βρε 

Φρενάρουμε σταδιακά μέρχρι την κορυφή και μετά επιταχύνουμε πώς να το πούμε?

Ρωτάνε πολλοί σύντροχοι τι γίνεται και αν φρενάρουμε μέσα στη στροφή και πολλά άλλα.

Δεν γίνεται να απαντήσουμε με μια απάντηση κονσέρβα το ίδιο πάντα παιδιά. Και ναι και όχι και αν χρειαστεί ναι θα φρενάρουμε και μέσα και θα κατεβάσουμε κλπ, εξαρτάται πάντα από το πως πάμε.

Αν είμαστε ήρεμοι και πάμε ήρεμα τελειώνουμε με τα φρένα όρθιοι, διατηρούμε λίγο γκάζι μέσα στην στροφή με μία κάτω και μετά ανοίγουμε όρθιοι όσο δυνατόν γκάζι ΑΛΛΑ.....έλα που δεν το κάνουμε πάντα και όταν είμαστε ή αισθανόμαστε ζωηροί ..χμμ γκουχ κάνουμε το παραπάνω όσο κουφό και αν ακούγεται...

Δεν μπορεί να φανεί σε βίντεο καλά δυστυχώς αλλά  θα προσπαθήσω να δω μήπως έχω υλικό να σας βάλω να ακούγεται κινητήρας κανά βιντεάκι να δείτε περίπου τι λέμε.

Δεν είναι λάθος απλά είναι κάτι άλλο λίγο παραπάνω από ότι λέγεται συνήθως πλην όμως εφαρμόζεται κανονικά και στο δρόμο και όχι μόνο στην πίστα.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27832
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Μάης 11, 2017 8:01 pm

Για ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω βίντεο.

Το φρένο θα το καταλάβετε από την συμπίεση της ανάρτησης, η κλίση φαίνεται, το APEX φαίνεται επίσης και το γκάζι θα το ακούσετε, δεν είναι το καλύτερο, υπάρχουν και άλλα ίσως και άμα βρω κάποιο θα το ανεβάσω αλλά προς το παρόν και τούτο κάτι δείχνει (ανοίξτε ήχο ή βάλτε ακουστικά) : 


_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27832
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από aldel Την / Το Πεμ Μάης 11, 2017 8:43 pm

Σάββα, δεν είπα οτι δεν γίνεται. Η ένσταση μου είναι πως δεν κολλάει στο θέμα "συμβουλές περί εξορμήσεων για ΝΕΟΥΣ ΑΝΑΒΑΤΕΣ", γιατί πως να το κάνουμε, δεν είναι για νέους αναβάτες αυτό, είναι για έμπειρους και γι' αυτούς που το ψάχνουν και το κυνηγάνε. Επαναλαμβάνω: Είναι τεχνική ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ οδήγησης, με ότι αυτό συνεπάγεται.

Θες αλήθεια να συζητήσουμε που θα πάει αργά ή γρήγορα ένας άπειρος που θα προσπαθήσει να αφήνει τη μανέτα του μπροστινού ανάλογα με το πόσο μεγαλώνει η κλίση του, ειδικά αν στην ευθεία κάνει μόνο το 50% του φρεναρίσματος που του χρειάζεται και αφήνει το υπόλοιπο για μέσα στη στροφή;

Αν το έβαζες σε θέμα "tips σβέλτης οδήγησης για προχωρημένους" δεν θα έβγαζα κιχ...
avatar
aldel

Αριθμός μηνυμάτων : 409
Ημερομηνία εγγραφής : 29/11/2012
Τόπος : Αθήνα, Καβάλα, Βρυξέλλες...

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Μάης 11, 2017 9:15 pm

aldel έγραψε:Σάββα, δεν είπα οτι δεν γίνεται. Η ένσταση μου είναι πως δεν κολλάει στο θέμα "συμβουλές περί εξορμήσεων για ΝΕΟΥΣ ΑΝΑΒΑΤΕΣ", γιατί πως να το κάνουμε, δεν είναι για νέους αναβάτες αυτό, είναι για έμπειρους και γι' αυτούς που το ψάχνουν και το κυνηγάνε. Επαναλαμβάνω: Είναι τεχνική ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ οδήγησης, με ότι αυτό συνεπάγεται.

Θες αλήθεια να συζητήσουμε που θα πάει αργά ή γρήγορα ένας άπειρος που θα προσπαθήσει να αφήνει τη μανέτα του μπροστινού ανάλογα με το πόσο μεγαλώνει η κλίση του, ειδικά αν στην ευθεία κάνει μόνο το 50% του φρεναρίσματος που του χρειάζεται και αφήνει το υπόλοιπο για μέσα στη στροφή;

Αν το έβαζες σε θέμα "tips σβέλτης οδήγησης για προχωρημένους" δεν θα έβγαζα κιχ...
Χμμμ έχεις δίκιο αλλά η πρόθεση ήταν καλή μιας και βλέπω (το νέους είναι άκυρο πολλές φορές γιατί ακόμα και παλαιοί που ήξεραν λιγότερα υπάρχουν κλπ και δεν μπορούμε να κάνουμε πολλές κατηγορίες) αναβάτες να εξελίσσονται και να πηγαίνουν όλο και καλύτερα, ας το θεωρήσουμε ένα βήμα μετά ή το τελικό βήμα εξελίξεως...

Όμως δεν μπορώ μετά την άριστη παρατήρησή σου να μην επισημάνω ότι αυτά είναι όντως για πολύ προχωρημένους που ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ξαναλέω τι να κάνουν πλέον, οδηγούν άνετα και έχουν εξαντλήσει τα λοιπά  θέματα κάνοντάς τα βίωμά τους.


Σε καμία  περίπτωση δεν θα αναλύσουμε την δεύτερη παράγραφό σου γιατί ξέρουμε όλοι τι θα συμβεί και είναι πολύ κακό έως θανατηφόρο.


Επίσης πρέπει να επισημάνω ότι ο ασφαλής τρόπος πάντα που κάνει για όλους είναι αυτός που περιγράφει ο Στέλιος αλλά ξανά θα επισημάνω ότι πρέπει να γίνει βίωμα χωρίς να σκέφτεστε αλλιώς θα σφίγγεστε συνεχώς θα κουράζεστε αφόρητα τόσο σωματικά όσο (το χειρότερο ) πνευματικά και την άλλη μέρα ή και την ίδια κατά το τέλος θα έχετε πόνους σε όλο το σώμα καθώς επίσης αφόρητους πονοκεφάλους. Αν τα νιώθετε αυτά έχετε δρόμο ακόμη.

Αν επίσης νιώθετε ότι <<διαβάζετε>> αργά τη στροφή και το σκέφτεστε, ότι δεν αισθάνεσθε άνετα κλπ κλπ εννοείται ότι ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΤΕ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.

Ευχαριστώ και πάλι αδερφέ μου για την άριστη παρατήρηση, έχεις απόλυτο δίκιο, άλλωστε φαίνεται και από το βίντεο όπου οδηγούν αναβάτες με τεράστια εμπειρία και οι 5 αν και ο ένας κάνει τα λαθάκια του και τούχουν επισημανθεί, οι 4 τουλάχιστον είναι γρήγοροι, βελούδινοι και έμπειροι αναβάτες δεν το συζητώ, ξέρουν όλοι ποιοι είναι αλλά θα τους αναφέρω : 

Πρώτος οδηγεί ο Γιώργος Fzman, μετά είναι ο Άκης, μετά ο Κωστής, μετά ο Βασίλης που κάνει τα λαθάκια του και έχει λίγο τραχιά οδήγηση, τους ξέρουν όλοι λοιπόν και η διαφορά από Λουτρά μέχρι το σημείο πούρχονται οι υπόλοιποι είναι τέτοια που ήδη έχω κάνει αναστροφή, έχω βγάλει κράνος, γάντια, έχει στηθεί η μηχανή και τραβάει τους λοιπούς σύντροχους που είχαν λιγότερα σβέλτο ρυθμό, πολλοί εξ αυτών όχι γιατί δεν μπορούσαν αλλά γιατί δεν ήθελαν, ή γιατί μάθαιναν το καινούργιο μοτό τους, ή γιατί δεν είχαν αμορτισέρ, λάστιχα κλπ απλά αναφέρεται για να καταλάβουμε τη διαφορά του ενός τρόπου με τον άλλον. Αλλά θέλει δρόμο πολύ για να φτάσουμε σε αυτό το επίπεδο όντως.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27832
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 7 από 9 Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Επόμενο

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης