Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Σελίδα 5 από 9 Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Επόμενο

Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από vagma Την / Το Τρι Φεβ 21, 2017 9:46 am

σαββα ξερεις εγω δεν μπορω να σε παρεξηγησω...ξερω την φιλοσοφια σου,τα αμετρητα χιλιομετρα που εχεις γραψει και σεβομαι την καθε σου αποψη.............αλλα αυτα που ειδες απο μενα οταν ημουν πισω απο τον παναγιωτη προφανως και δεν ειναι αντιπροσωπευτικα της δικης μου οδηγησης αλλα πιο πολυ εκνευρισμου και φοβου το τι σε ποιο σημειο θα βρεθω πολυ κοντα στον πανο..........απο ενα σημειο και μετα δεν μπορουσα να οδηγησω οπως ηθελα και να χαρω την μοτο μου............εχω θεματα στις κλειστες φουρκετες σιγουρα και απο κει και περα στον κλειστο επαρχιακο δρομο πιο πολυ κοιταγα πως να μην παω στο εσωτερικο της λωριδας γιατι ειχε πολυ γαρμπιλι σε αρκετα σημεια.............ο καθενας εχει διαφορετικες οδηγικες παραστασεις και οσον αφορα εμενα λογω επαγγελματος (οδηγος χειριστης οχηματων μηχανηματων) εχω δει σχεδον τα παντα με ολων των ειδων τα οχηματα.................ευχομαι σε επομενες βολτες να ειμαι βελτιωμενος οδηγικα και να μην δημιουργησω θεματα στην παρεα........
avatar
vagma

Αριθμός μηνυμάτων : 1548
Ημερομηνία εγγραφής : 26/03/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Φεβ 21, 2017 9:59 am

vagma έγραψε:σαββα ξερεις εγω δεν μπορω να σε παρεξηγησω...ξερω την φιλοσοφια σου,τα αμετρητα χιλιομετρα που εχεις γραψει και σεβομαι την καθε σου αποψη.............αλλα αυτα που ειδες απο μενα οταν ημουν πισω απο τον παναγιωτη προφανως και δεν ειναι αντιπροσωπευτικα της δικης μου οδηγησης αλλα πιο πολυ εκνευρισμου και φοβου το τι σε ποιο σημειο θα βρεθω πολυ κοντα στον πανο..........απο ενα σημειο και μετα δεν μπορουσα να οδηγησω οπως ηθελα και να χαρω την μοτο μου............εχω θεματα στις κλειστες φουρκετες σιγουρα και απο κει και περα στον κλειστο επαρχιακο δρομο πιο πολυ κοιταγα πως να μην παω στο εσωτερικο της λωριδας γιατι ειχε πολυ γαρμπιλι σε αρκετα σημεια.............ο καθενας εχει διαφορετικες οδηγικες παραστασεις και οσον αφορα εμενα λογω επαγγελματος (οδηγος χειριστης οχηματων μηχανηματων) εχω δει σχεδον τα παντα με ολων των ειδων τα οχηματα.................ευχομαι σε επομενες βολτες να ειμαι βελτιωμενος οδηγικα και να μην δημιουργησω θεματα στην παρεα........
Τα καταλαβαίνω απόλυτα Βάγγο τα γραφόμενα και δεν υπάρχει καμία απολύτως παρεξήγηση μην ανησυχείς ούτε εσύ ούτε κανένας.

Βλέπετε όλοι όσοι διαβάζουν το θέμα τουλάχιστον ότι τα λέμε όλα και τα συζητάμε ευθέως και έτσι βρίσκονται οι λύσεις, με τη συζήτηση και με το να τα λέμε όλα.

Όσο αφορά γαρμπίλι, λακούβες κλπ η καμερα είναι έτσι τοποθετημένη που φαινόταν και ο κόκκος της ασφάλτου αν το δείτε σε high definition και πως αποφεύγεται και με τι γραμμές παίρνουμε την στροφή και τα πάντα όλα, γιαυτό τάβαλα όλα μαζί αλλά δεν έχει να κάνει μόνο με γραμμές γιαυτό και δεν προχώρησα καθόλου, έχει να κάνει και με φρένα και με το πως θα μπεις και με γκάζι και με πολλά γιαυτό είπα ότι είναι πολύ νωρίς ακόμα για γραμμές.

Ελπίζω να συμμετάσχουν και άλλοι στη συζήτηση και να βγάλουμε κάποια καλά - χρήσιμα συμπεράσματα στο πως θα προχωρήσετε περαιτέρω.

Προσωπικά επί του παρόντος επαναλαμβάνω πως βλέπω ως μοναδική λύση να ακολουθείτε τελευταίοι με τον ρυθμό σας και τις ανασυγκροτήσεις μέχρι να τριφτείτε αρκετά και να μάθετε τις μηχανές σας. 
Ας είναι και θέμα συζητήσεως στον επόμενο καφέ αυτό αν δεν θέλουν να γράψουν οι σύντροχοι αλλά άλλο που δεν καταλαβαίνω είναι το γιατί να μην γράψουμε και να το συζητήσουμε εδώ.
Τέλος πάντων, προσωπικά δεν έχω κάτι άλλο να πω.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27847
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Τρι Φεβ 21, 2017 11:48 am

Savvas έγραψε:
Κατ' αρχάς εξήγησέ μας Στέλιο τις συντομογραφίες για να σε καταλάβουμε.

Τι είναι το <<ToW II>>?
Twist of Wrist II του Keith Code. Το έχω αναφέρει προηγουμένως στη συζήτηση...
Savvas έγραψε:
Συμφωνώ ότι θέλει οργάνωση κλπ για να γίνει τέλειο αλλά ούτε χώρο έχουμε για να κάνουμε θεωρητική διδασκαλία με εκπαιδευτικά μέσα, ούτε προτζέκτορες ούτε πίνακες να προβάλουμε ούτε τίποτα.


Έχουμε το παρόν φόρουμ όμως, την  δύναμη της τεχνολογίας που μπορεί να μας δείξει εικόνες, βίντεο κλπ και η θεωρητική διδασκαλία μπορεί να γίνει και εδώ.
Συμφωνώ ότι η οθόνη μια χαρά μπορεί να αντικαταστήσει το μαυροπίνακα!

Savvas έγραψε:
Προσωπικά δεν έχω πάει σε κανένα σχολείο και γενικά οι πενηντάριδες εδώ μέσα δεν νομίζω κανείς μας νάχει πάει σε κάτι τέτοιο οπότε δεν ξέρουμε τι λένε παρά μερικά ψήγματα πούχουμε ακούσει.

Συμφωνώ απολύτως ότι πήγαμε στα πολύ προχωρημένα άμεσα και στο στυλ πέταξέ τους μέσα να κολυμπήσουν λιγάκι για να κάνουμε και λίγο καλαμπούρι.

Στέλιο όσο μπορείς να βοηθήσεις εσύ πούδες και άκουσες στο αντίστοιχο σχολείο βόηθα τα παιδιά φίλε μου, όλοι το ίδιο πράγμα θέλουμε. 

Θα ξεκινήσω με μερικά εγώ που θα τα βάζω σε ξεχωριστά ποστ.
Θα προσπαθήσω να τα μαζέψω στο μυαλό μου με μια σειρά, έχουν περάσει 7 χρόνια... Για φαντάσου... Very Happy Βασικά ακόμη και αν κατέχεις κάτι καλά δεν είναι καθόλου εύκολο να το μεταδώσεις στους άλλους.

Εγώ προτείνω πρώτα να φτιάξουμε τη δομή που χρειάζεται - τι θέλουμε να πούμε, πως πρέπει να το πούμε - και μετά να αρχίσουμε να ρίχνουμε videos, οδηγίες κλπ.

Στο σχολείο, βασικά έκαναν προγραμματισμό του εγκεφάλου με τον τρόπο τους! Very Happy

BTW, όταν πήγα τότε δεν ήμουν καλύτερος από τα παιδιά... Μπορεί και χειρότερος. Δεν μπορούσα να στρίψω. Πρώτη φορά ανέβαινα σε μηχανάκι... Μετά από το 8ωρο του σχολείου είχα κάνει πολύ μεγάλο άλμα, τόσο που οι δάσκαλοι εντυπωσιάστηκαν και κέρδισα στη βράβευση που είχε στο τέλος, και διάφορα δωράκια που είχαν!

Θέλω να πω όσο κουλάδι να είναι κανείς, αν διδαχτεί με τον σωστό τρόπο, μπορεί μετά να τρίβεις τα μάτια σου...
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1108
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Τρι Φεβ 21, 2017 11:49 am

Όσο για την προσαρμογή, ναι χρειάζεται.

Εγώ το λέω, για να αρχίσω να το έχω θέλω καμιά 200αριά χιλιόμετρα ζέσταμα! Very Happy

avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1108
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Φεβ 21, 2017 12:12 pm

Ste7ios έγραψε:Όσο για την προσαρμογή, ναι χρειάζεται.

Εγώ το λέω, για να αρχίσω να το έχω θέλω καμιά 200αριά χιλιόμετρα ζέσταμα! Very Happy

Μιας και έχω καταθέσει τις απόψεις μου στο σύνολό τους θα κλείσω με το εξής : 
Ο άνθρωπος για να φτάσει να τρέξει πρέπει να μπουσουλήσει, να περπατήσει τρικλίζοντας, με μετέωρα βήματα και μετά να τρέξει.

Δεν τρέχει αν δεν προηγηθούν τα υπόλοιπα.

Η φάση ένα έχει ήδη μπει και αν δεν ολοκληρωθεί το <<μπουσούλημα>> δεν προχωράμε κατά την άποψή μου σε Φάση 2.


Με γενικότητες δεν θα βγει άκρη αλλά λεπτομερώς όπως εγράφη παραπάνω. Τι κάνανε - κάνατε στο 8ωρο δηλαδή για να το κάνουν και τα παιδιά και να <<μπουσουλήσουν>> σωστά ? Question

Αν υπάρχει διαφορετική άποψη επί της φάσεως 1 θα χαρώ να τη διαβάσω λεπτομερώς όπως περιεγράφη παραπάνω στη σελίδα 4 από τα 6 πρώτα βήματα και μετά ? 

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27847
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από enterprise-psi Την / Το Τρι Φεβ 21, 2017 12:55 pm

Δείξτε μου πως και πότε και που μπαίνουμε στις στροφές, και θα φτιάξω Animation , είμαστε πολυ hightech εδώ Laughing Laughing Laughing

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

_________________
Θοδωρής
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
enterprise-psi
Moderator

Αριθμός μηνυμάτων : 2830
Ημερομηνία εγγραφής : 18/11/2014
Ηλικία : 37
Τόπος : Sector 001

https://www.instagram.com/enterprise_psi/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Φεβ 21, 2017 12:59 pm

Έλα δω και συ πουλάκι μου να σε περιλάβω που χαζολογάς στις στροφές κοιτώντας πουλάκια, πεταλουδίτες κλπ κλπ κλπ ......

Εγώ δεν ξέρω τίποτα να σου πω, άμα δεν μπουσουλήσουμε πρώτα...σελίδα 4...

Άμα μπουσουλήσουμε τότε θα μπούνε βίντεο και μετέφρασέ τα εσύ μετά στα highteck.......

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27847
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Τρι Φεβ 21, 2017 1:45 pm

Λοιπόν βρήκα το φυλλάδιο του μαθήματος και ξαναθυμήθηκα κάποια πράγματα, ΟΧΙ όλα ακόμη...

Ξεκίνησε με κάποια θεωρητικά τεχνικού περιεχομένου για ελαστικά και τις αναρτήσεις (να πάρει... Με τα ορνιθοσκαλίσματα μου δεν βγάζω τι έχω γράψει! Very Happy).
Και φυσικά το γυροσκοπικό.

Μπαίνουμε στην πίστα, με καθρέφτες και όργανα καλυμμένα. (Εκεί έφαγα και μια στατική πτώση, γιατί γλίστρησα σε κάτι χαλίκια στο σημείο που περιμέναμε... Very Happy)

1η Άσκηση: Γυροσκοπικό
Στόχος να συνειδητοποιήσουμε το γυροσκοπικό. Πως αλλάζουμε συνειδητά κατεύθυνση. Βασικό μέλημα μας είναι να ΑΙΣΘΑΝΘΟΥΜΕ ποια είναι η κίνηση που πρέπει να κάνουμε για να πάρει κλήση η μηχανή και να πάρουμε τη στροφή.

Κατά την διάρκεια της άσκησης το δεξί χερί στο τιμόνι (γκάζι) και το αριστερό στο γόνατο και δεν χρησιμοποιούμε φρένα.

2η Άσκηση: Έλεγχος του γκαζιού

Εδώ βασικό μέλημα είναι το σωστό άνοιγμα του γκαζιού κατά τη διάρκεια της στροφής, στη σωστή χρονική στιγμή για να δουλέψουν σωστά όλα τα μέρη της μηχανής, και να έχουμε την μέγιστη πρόσφυση και ασφάλεια.

Κατά τη διάρκεια της άσκησης χρησιμοποιούμε και τα δύο χέρια, αλλά και πάλι δεν χρησιμοποιούμε φρένα.

3η Άσκηση: Στάση σώματος
Εδώ μας εξηγεί τον ρόλο που παίζει η στάση του σώματος, πως επηρρεάζει τη γεωμετρία της μηχανής, ποια είναι η στάση του σώματος και ποια είναι κατάλληλη χρονική στιγμή για να γίνει η τοποθέτηση του σώματος.

Κατά τη διάρκεια της άσκησης μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε λίγα φρένα.

4η άσκηση: Φρενάρισμα
Εδώ ξεκαθαρίζεται ποιος είναι ο σωστός τρόπος για να χρησιμοποιούμε τα φρένα μας, ποια χρονική στιγμή πρέπει να φρενάρουμε, και ποιες είναι επιδράσεις του στην ευστάθεια της μηχανής.

Κατά τη διάρκεια της άσκησης χρησιμοποιούμε τα φρένα κανονικά.

5η Άσκηση: Αλληλουχία των κινήσεων
Σκοπός της άσκησης να μας βοηθήσει να σχεδιάσουμε & να προγραμματίσουμε την προσέγγιση μας στη στροφή, βάζοντας σε σειρά όλες τις κινήσεις & χειρισμούς που πρέπει να πραγματοποιηθούν.

Να αντιληφθούμε πότε έρχεται το "μήνυμα" ότι με τον ρυθμό που κινούμαστε δεν έχουμε το 100% του ελέγχου, ώστε να επιστρέψουμε στον σωστό, ασφαλή ρυθμό.

Κατά τη διάρκεια της άσκησης δεν υπάρχουν περιορισμοί ως προς τη χρήση του γκαζιού ή των φρένων.


Αυτά είναι μόνο εισαγωγή... Μετά ακολουθούν άλλα 3 levels:

Level 1: Σταθεροποίηση της μοτοσικλέτας
1. Ταχύτητα εισόδου στη στροφή
2. Έλεγχος του γκαζιού
3. Σημείο εισόδου στη στροφή
4. Αλλαγή κατεύθυνσης κατά την είσοδο στη στροφή
5. Επίδραση του αναβάτη στη μοτοσικλέτα
5. Που κοιτάμε κατά την προσέγγιση μιας στροφής

Level 2: Αυτοπεποίθηση του αναβάτη
1. Τι σημαίνει σημείο αναφοράς και πόσα τέτοια σημεία έχει κάθε στροφή; Πως γνωρίζουμε την ακριβή θέση που έχουμε στη στροφή;
2. Ποιο είναι το κλειδί για να βελτιώσει ένας αναβάτης την αντίληψη χώρου οδήγησης που διαθέτει; Υπάρχει τρόπος να αυξηθεί αυτός ο χώρος;
3. Τι συμβαίνει όταν περιορίζουμε το οπτικό μας πεδίο και ποιοι είναι οι τρόποι για να μην συμβαίνει αυτό;
4. Ποιος είναι ο σωστός τρόπος για να χρησιμοποιούμε τα μάτια μας στο μέγιστο και πως μπορούμε να αποκομίσουμε όσο το δυνατόν περισσότερες οπτικές πληροφορίες;
5. Τι σηματοδοτεί το τέλος μιας στροφής; Μπορεί να αλλάξει ή θα παραμείνετε ένας νωθρός αναβάτης που βιάζεται να βγει από τη στροφή;

Level 3: Σταθεροποίηση του αναβάτη - Ειδικές τεχνικές
1. Πως να αλλάξετε το τόξο (στάση) του σώματος σας ώστε να παραμείνετε στην επιθυμητή γραμμή.
2. Αποτελεσματική αλλαγή κατεύθυνσης σε υψηλές ταχύτητες.
3. Εναλλαγή κλίσης σε συνεχόμενες στροφές.
4. Πως μετακινείτε το σώμα σας από τη μία πλευρά της σέλας στην άλλη γρήγορα και με σταθερότητα.
5. Πως μπορείτε να προσεγγίσετε μια σειρά από στροφές, επιτυγχάνοντας το καλύτερο αποτέλεσμα με τη μικρότερη δυνατή προσπάθεια.

Να πω την αλήθεια πολύ θα ήθελα έναν ιδιαίτερο από τον Θανάση...
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1108
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Φεβ 21, 2017 1:56 pm

Άριστα ! 

Εμείς είμαστε ακόμα στο 1 και στην εισαγωγή.

Ελπίζω να γίνουν κατανοητά αυτά και το τι δρόμος υπάρχει μπροστά.

Το ερώτημα που ανακύπτει ευλόγως τώρα είναι από τον νέο αναβάτη που μαθαίνει : <<Και πώς θα τα κάνω αυτά ?>>

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27847
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Stelios XC Την / Το Τρι Φεβ 21, 2017 2:12 pm

Να ριξω και εγω τον οβολο μου επι του θεματος καθως αφορα και εμενα.

Ολες οι οδηγιες-βιντεο-συμβουλες ειναι καλες και χρυσες ομως στην πραξη ειναι ολο το ζουμι .

Βεβαια δεν τολμω να κρυψω οτι οταν ειχα παει επιδαυρο εναν δεκεμβρη μου ειχε δειξει ο Σaββας πως να μπαινω στις στροφες και ο Γιωργος (FZMAN) πως ειναι να χρησιμοποιεις γραμμες , με οδηγηση μπροστα εκεινος και πισω εγω . (ειχα μεινει πολυ πισω και ειχε ερθει να με βρει ) .

Μετα την αγορα της Versalias θεωρησα καλο να κανω μονος μου μικρες διαδρομες και να ακολουθω ενα αλλο teamaki που κανει ιδιας εμβελειας διαδρομες (παχη, λουτρακι, κορινθο, πορτο γερμενο κλπ) με στοχο την εξικοιωση μου με την μοτο. ΝΑΙ εκει δεν υπαρχουν οι εμπειροι που θα μου δειξουν πως να κινουμαι αλλα τουλαχιστον κανω κανα χλμ και εξοικιωνομαι ολο και περισσοτερο.

Θελω να κανω και ενα σχολειο την ανοιξη γιατι ειναι πολυ must για τα δεδομενα μου, μενει μονο να το προγραμματισω .
avatar
Stelios XC

Αριθμός μηνυμάτων : 336
Ημερομηνία εγγραφής : 19/07/2013
Ηλικία : 24
Τόπος : Αθηνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Φεβ 21, 2017 2:26 pm

Και είναι πολύ καλό αυτό που κάνεις Στέλιο για τα πρώτα βήματα τις εξοικειώσεως .
Πρέπει να οδηγάτε και να γνωρίζεστε με το μοτό σας σε πρώτη φάση όσο περισσότερο μπορείτε. 
Είδες πως οι γραμμές κλπ δεν λένε τίποτα αν δεν έχουν προηγηθεί τα πρώτα βήματα.

Αυτό είναι που λέω σε τόσα ποστ και τόσο καιρό τώρα.

Θεωρία με πράξη όντως μακράν απέχει.

Βέβαια οφείλω να επισημάνω ότι αναβάτης από αναβάτη διαφέρει.
Γιαυτό και η μεθοδολογία δεν είναι ίδια για όλους και γιαυτό υπάρχουν και τα ειδικά σχολεία.

Παράδειγμα ο Θοδωρής.
Νέος αναβάτης και ξεκίνησε από τα βαθιά εξαρχής.
Παρόλα αυτά με αδύναμο μοτό ήρθε φορτωμένος κάργα στο Οδοιπορικό πέρσι, το κατευχαριστήθηκε και πλέον με μεγαλύτερο μοτό ακολουθεί χωρίς κανένα πρόβλημα παντού βελτιούμενος συνεχώς.

Ακόμα και τα σχολεία όμως δεν είναι πανάκεια και δεν σημαίνει ότι αν βγάλει κάποιος  ένα ξαφνικά θα μπορέσει να ακολουθήσει σβέλτους αναβάτες, μπορεί ναι μπορεί και όχι. Αλλά σίγουρα θα τον βοηθήσει.

ΕΝΤΙΤ : Ξέχασα. Πρόσεξε μόνο μην τελματώσεις με γκρουπάκια που γυρνάνε γύρω γύρω γιατί έτσι δεν θάρθει πρόοδος.
Το ξέρω και το βλέπω το γκρουπάκι που πάει.Κάποια στιγμή πρέπει να τραβήξεις μπροστά.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27847
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Τρι Φεβ 21, 2017 2:50 pm

Να προσθέσω ότι οι εκπαιδευτές ήταν συνέχεια πίσω μας και παρακολουθούσαν τις κινήσεις μας, πως αντιδρούσαμε, και κάποιες στιγμές ερχόντουσαν δίπλα μας, ή και κάναμε στην άκρη για να μας πουν τι στραβό κάναμε και πως να διορθώσουμε.

Όπως λέει ο Σάββας δεν είναι εύκολο. Είναι πολλά... Και εγώ νιώθω και μια μεγάλη ευθύνη, μην μεταδώσω κάτι λάθος, άθελα μου προφανώς... Μια λάθος συμβουλή, καθοδήγηση μπορεί να έχει συνέπειες.

Τα βασικά πάντως μπορούμε να τα δούμε & να τα εφαρμόσουμε μέχρι ενός σημείου πιστεύω. Το ότι δεν υπάρχει πίστα (που μεταφράζεται και σε standby ασθενοφόρο) βάζει κάποια όρια, για ψυχολογικούς λόγους αλλά και για την ασφάλεια μας.

Μια και ToW II αναφέρει τα περισσότερα από αυτά και μάλιστα πάρα πολύ όμορφα και τα πιο πολλά με κατανοητό λόγο έστω και στην Αμερικάνικη (δεν λέω Αγγλική Very Happy) γλώσσα, μπορούμε να το ξεκοκαλίσουμε σιγά - σιγά, και να ωφεληθούμε όλοι. Όποιος πει 'τα ξέρω' πλανάται πλάνην οικτράν. Σίγουρα υπάρχουν πράγματα που μπορούν να βελτιωθούν σε όλους.

Εγώ το έχω αγοράσει (δυο φορές μάλιστα, γιατί την πρώτη φορά σε έντυπη μορφή δεν ήρθε ποτέ, την δεύτερη φορά σε ηλεκτρονική μορφή ePub) μια και τέτοια πράγματα πρέπει να αμείβονται...

Φυσικά μπορείτε να το βρείτε και στο τζάμπα...

Εμένα με βοήθησε αρκετά τότε, και είμαι σίγουρος ότι θα με ξαναβοηθήσει και πάλι αν το ξαναπιάσω αφού έχω μαζέψει μια κάποια εμπειρία, και να ξαναθυμηθώ πράγματα που σίγουρα έχουν ξεθωριάσει μετά από τόσα χρόνια...


Χωρίς να θέλω να απογοητεύσω κανέναν ή να του κόψω τα φτερά από το εγχείρημα που λέμε να τολμήσουμε εδώ, να έχουμε στο μυαλό μας ότι δύσκολα θα φτάσουμε αυτό που προσφέρει ένα σχολείο, ή π.χ. ένα τετ-α-τετ με τον Χούντρα. Το να βάλετε κάποια €€€ στην άκρη για να συμμετέχετε σε κάτι τέτοιο κάποια στιγμή είναι μια από τις καλύτερες επενδύσεις που μπορεί να κάνει κανείς στο μοτοσακό του! Και από ότι διαπίστωσα οι τιμές είναι πιο προσιτές πλέον. Όχι τα ποσά που ακούγαμε πριν 4-5 χρόνια.

Εννοείται ένα σχολείο θα σου δώσει μόνο τις σωστές κατευθύνσεις. Από εκεί και πέρα είναι θέμα του καθενός να παλέψει με τα όρια του, να τα πιέζει λίγο κάθε φορά, για να προχωρήσει μέχρι εκεί που μπορεί. Τα όρια μας δεν ξεχειλώνουν όσο θα θέλαμε, και κάποια στιγμή μικραίνουν πάλι μεγαλώνοντας... Συμβαίνει σε όλους ανεξαίρετος, ακόμη και αν σε λένε Rossi.

Αν δείξουμε λίγη προσοχή σε αυτό που πάμε να κάνουμε, δεν έχω καμία αμφιβολία ότι και πάλι κερδισμένοι θα βγούμε!

Αν συμφωνείτε ανοίγουμε νέο θέμα για το ToW II και ξεκινάμε... Χωρίς βιασύνες...
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1108
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από enterprise-psi Την / Το Τρι Φεβ 21, 2017 2:55 pm

Εγώ είμαι βαρύς, και χαμηλώνει το μηχανάκι και μπαίνει τρένο Cool

_________________
Θοδωρής
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
enterprise-psi
Moderator

Αριθμός μηνυμάτων : 2830
Ημερομηνία εγγραφής : 18/11/2014
Ηλικία : 37
Τόπος : Sector 001

https://www.instagram.com/enterprise_psi/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Φεβ 21, 2017 3:09 pm

Στέλιο έτσι είναι.
Αν δεν σου κάνει μεγάλο κόπο άνοιξε θέμα και βάλτα φίλε μου, θα μας βοηθήσει όλους εκτιμώ.

Θοδωρή η λύση είναι δηλαδή να φτάσουν όλοι στα κιλά μας βρε και δεν τόλεγες τόσο καιρό παλιόπαιδο ?

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27847
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Panag Την / Το Τρι Φεβ 21, 2017 3:12 pm

Stelios XC έγραψε:

Βεβαια δεν τολμω να κρυψω οτι οταν ειχα παει επιδαυρο εναν δεκεμβρη μου ειχε δειξει ο Σaββας πως να μπαινω στις στροφες και ο Γιωργος (FZMAN) πως ειναι να χρησιμοποιεις γραμμες , με οδηγηση μπροστα εκεινος και πισω εγω . (ειχα μεινει πολυ πισω και ειχε ερθει να με βρει ) .


ομοιοπαθης  ,να κανουμε παρεα  και εγω ακριβως ετσι την παταω και μενω πιιιιισωωωω...  lol!
avatar
Panag

Αριθμός μηνυμάτων : 169
Ημερομηνία εγγραφής : 11/02/2013
Ηλικία : 48

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Τρι Φεβ 21, 2017 3:31 pm

enterprise-psi έγραψε:Εγώ είμαι βαρύς, και χαμηλώνει το μηχανάκι και μπαίνει τρένο  Cool
Που μπαίνει είναι το θέμα!
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1108
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από enterprise-psi Την / Το Τρι Φεβ 21, 2017 5:33 pm


_________________
Θοδωρής
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
enterprise-psi
Moderator

Αριθμός μηνυμάτων : 2830
Ημερομηνία εγγραφής : 18/11/2014
Ηλικία : 37
Τόπος : Sector 001

https://www.instagram.com/enterprise_psi/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Φεβ 21, 2017 8:03 pm


_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27847
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από enterprise-psi Την / Το Τρι Φεβ 21, 2017 8:09 pm

Λοιπόν , κάτι περίεργα πράγματα, αυτό με το σταθερό γκάζι σε όλη την στροφή, το έκανα με το Citycom ,δεν το κάνω με το CB. Στο  CB μπαίνω χωρίς καθόλου γκάζι, και το ανοίγω μετά. Αφού μερικές στιγμές σκεφτόμουν, καλά μπαίνει το citycom και δεν μπαίνει το cb;!  
Οχι ότι το ήξερα, από πριν το σταθερό γκάζι, απλά μου φάνηκε οκ και το έκανα.

Πολύ ενδιαφέροντα πράγματα Very Happy

_________________
Θοδωρής
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
enterprise-psi
Moderator

Αριθμός μηνυμάτων : 2830
Ημερομηνία εγγραφής : 18/11/2014
Ηλικία : 37
Τόπος : Sector 001

https://www.instagram.com/enterprise_psi/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Φεβ 21, 2017 8:26 pm

enterprise-psi έγραψε:Λοιπόν , κάτι περίεργα πράγματα, αυτό με το σταθερό γκάζι σε όλη την στροφή, το έκανα με το Citycom ,δεν το κάνω με το CB. Στο  CB μπαίνω χωρίς καθόλου γκάζι, και το ανοίγω μετά. Αφού μερικές στιγμές σκεφτόμουν, καλά μπαίνει το citycom και δεν μπαίνει το cb;!  
Οχι ότι το ήξερα, από πριν το σταθερό γκάζι, απλά μου φάνηκε οκ και το έκανα.

Πολύ ενδιαφέροντα πράγματα Very Happy
Την τούμπα την είδες ?
Σου θυμίζει τιποτα εσένα του Βάγγου και του Παναγιώτη ?

Προσέξτε πολύ καλά τι λέει στην ανάλυση...

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27847
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Τρι Φεβ 21, 2017 8:40 pm

Για την ακρίβεια σταθερά αυξανόμενο γκάζι, γκάζι πρόσφυσης όπως μας το είπε ο Χούντρας, ώστε να έχουμε επιτάχυνση 0,1-0,2 G και όταν δούμε την έξοδο μας, σηκώνουμε μηχανή, ισιώνουμε σώμα, και γκάζι επιτάχυνσης!

Πριν από αυτά έχουμε πέσει στα φρένα, έχουμε κατεβάσει ταχύτητα με την οποία μπορεί να βγει όλη η στροφή (μην ξεχνάμε επιταχύνουμε), βγάζουμε σώμα, πλαγιάζουμε τη μηχανή.

Όλη αυτή η αλληλουχία για να μην διαταραχτεί η ισορροπία της μηχανής, μην φάμε lowside (η μικρή επιτάχυνση = μεταφορά βάρους πίσω = αποφόρτιση του μπροστινού που δεν αντέχει πολλά), και τελικά αφού δεν βγει το σκατό στην κάλτσα μπορούμε να πάρουμε τη στροφή γρηγορότερα! Γενικά μπαίνουμε αργά για να βγούμε γρήγορα!

Λεπτομέρειες στο βιβλίο!
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1108
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Φεβ 21, 2017 8:58 pm

Αμ τώρα μιλάμε σωστά.

Εύγε Στέλιο, έτσι είναι και αυτό πρέπει να γίνει κτήμα μας ούτως ώστε να μπορέσουμε μετά να μπούμε με γραμμές κλπ.

Επίσης μην ξεχνάμε (ωραία το θέτει ) τις <<αρχές επιβίωσης>> ή κοινώς φόβο.

Αυτά βέβαια προϋποθέτουν να μπορείς να <<διαβάσεις >> τη στροφή και να επεξεργάζεσαι γρήγορα το διάβασμά της για να μπεις με την ταχύτητα που πρέπει και να βγεις επιταχυνόμενα συνεχώς. Αστάθεια, συνεχείς διορθώσεις, μη <<βελουτέ>> οδήγημα και χαζοφρεναρίσματα αποφορτίζουν την ανάρτηση και αρχίζουν τα όργανα...

Υπόψη ότι για όοοολα αυτά που λέμε δεν έχει νέος - παλιός αναβάτης γιατί όλοι κάνουμε τις μακακίες μας και δεν τα εφαρμόζουμε αυτά....άλλωστε να κρυφτεί κανένας μας δεν μπορεί από τους συντρόχους που βλέπουν στον δρόμο τι κάνουμε όλοι και τι πουλιά πιάνουμε ε ?

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27847
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Φεβ 21, 2017 9:06 pm

37.00 σφίξιμο τιμονιού....

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27847
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Φεβ 21, 2017 9:23 pm

Έχουν πεί 253 φορές ΧΑΛΑΡΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ τι άλλο να πούνε ?
Nα γιατί η αστάθεια να γιατί τα πάντα όλα...

Σάμπως και μεις οι άσχετοι τα ίδια δε λέμε και δε δείχναμε ?
Αλλά θέλει δουλειά ρε παιδιά από εσάς να το καταλάβετε - κάνετε....

Δείτε το αξίζει λέμε !

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27847
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Οδηγίες προς νέους αναβάτες και όχι μόνο. Εξορμήσεις - Βόλτες αλλά και καθημερινή οδήγηση.

Δημοσίευση από FZMAN Την / Το Τρι Φεβ 21, 2017 10:47 pm

Συμφωνώ με τα λεγόμενα των παιδιών καλό είναι να μελετήσουμε όσο μπορούμε και να τα δούμε και στην πράξη.
Σίγουρα η τριβή δηλαδή η όσο περισσότερη οδήγηση αλλά με σωστό τρόπο βοηθάει στην βελτίωση του οδηγού.
Ο σωστός τρόπος φαίνεται μέσα απ τα βίντεο( όπως το : [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] )  ή απ΄τα βιβλία όπως πολύ σωστά έβαλαν τα παιδιά πιο πάνω.
Εννοείται βέβαια ότι είναι μεγάλη επένδυση για έναν οδηγό η συμμετοχή του σε σχολή ασφαλούς οδήγησης μότο.
Επαναλαμβάνω πάντως ότι όσο μπορώ να βοηθήσω απ΄την μεριά μου θα το κάνω σε ότι χρειαστεί.
avatar
FZMAN

Αριθμός μηνυμάτων : 2196
Ημερομηνία εγγραφής : 19/05/2012
Ηλικία : 51
Τόπος : Ελλαδιστάν

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 5 από 9 Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Επόμενο

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης