Ότι μας αρέσει - εντυπωσιάζει θετικά ή αρνητικά.

Σελίδα 39 από 40 Επιστροφή  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Επόμενο

Πήγαινε κάτω

Απ: Ότι μας αρέσει - εντυπωσιάζει θετικά ή αρνητικά.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Κυρ Φεβ 25, 2018 1:19 pm

Pappous Vatraxos έγραψε:Ω ωα σου γα...!!!!  affraid  affraid  affraid  affraid

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

No Είναι νεκρός.... Sad Sad Sad Sad Sad
Καλά ταξίδια πλέον εκεί πάνω....

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27440
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ότι μας αρέσει - εντυπωσιάζει θετικά ή αρνητικά.

Δημοσίευση από captnemo Την / Το Τρι Φεβ 27, 2018 8:17 pm

Τι να λέμε τώρα....!!!!! affraid

avatar
captnemo

Αριθμός μηνυμάτων : 1123
Ημερομηνία εγγραφής : 06/03/2013

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ότι μας αρέσει - εντυπωσιάζει θετικά ή αρνητικά.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Φεβ 27, 2018 8:26 pm

Τίποτα....με τζινάκι....tank slapping....ο Θεός είναι Μεγάλος...ελπίζω νάμαθε τώρα...

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27440
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ότι μας αρέσει - εντυπωσιάζει θετικά ή αρνητικά.

Δημοσίευση από captnemo Την / Το Τρι Φεβ 27, 2018 8:39 pm

Savvas έγραψε:Τίποτα....με τζινάκι....tank slapping....ο Θεός είναι Μεγάλος...ελπίζω νάμαθε τώρα...
Έτσι ακριβώς φίλε μου!
Και όπως του γράφει κάποιος στα σχόλια:
" LosPollosHermanos213
Front tire came off the ground.. either from a wheelie, or from hitting the throttle hard... landed the front tire sideways...turned into a tank slapper... "didnt think to give it more throttle to smooth it out.." instead tried to fight it ... experienced a near death experience.. survived to share the video on youtube.... currently sitting back at home enjoying the $$$ being made through monetizing... Very Happy "
avatar
captnemo

Αριθμός μηνυμάτων : 1123
Ημερομηνία εγγραφής : 06/03/2013

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ότι μας αρέσει - εντυπωσιάζει θετικά ή αρνητικά.

Δημοσίευση από enterprise-psi Την / Το Παρ Μαρ 02, 2018 7:25 am

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

_________________
Θοδωρής
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
enterprise-psi
Moderator

Αριθμός μηνυμάτων : 2703
Ημερομηνία εγγραφής : 18/11/2014
Ηλικία : 37
Τόπος : Sector 001

https://www.instagram.com/enterprise_psi/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ότι μας αρέσει - εντυπωσιάζει θετικά ή αρνητικά.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Μαρ 02, 2018 7:47 am

enterprise-psi έγραψε:[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Δείτε και αυτό : 


_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27440
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ότι μας αρέσει - εντυπωσιάζει θετικά ή αρνητικά.

Δημοσίευση από enterprise-psi Την / Το Σαβ Μαρ 03, 2018 5:01 pm

Πέφτουμε από τα σύννεφα:

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αντιμέτωποι και με το πρόβλημα της ακριβής βενζίνης είναι, εκτός όλων των άλλων, οι έλληνες καταναλωτές.

Σύμφωνα με τα τελευταία επίσημα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η χώρα μας έχει την υψηλότερη τιμή βενζίνης σε σχέση με τα υπόλοιπα 27 κράτη – μέλη της ΕΕ. Κατά μέσο όρο διαμορφώθηκε στα 1,55 ευρώ το λίτρο. Μόνο η Ολλανδία έχει ακριβότερη βενζίνη από τη χώρα μας (1,554 ευρώ).

Πρόκειται για τιμοληψίες με ημερομηνία δημοσίευσης στο Παρατηρητήριο της Γενικής Διεύθυνσης Ενέργειας της Κομισιόν την 26η Φεβρουαρίου.

Οι Έλληνες καταναλωτές χρυσοπληρώνουν την αμόλυβδη,όπως αναφέρουν τα ΝΕΑ, εξαιτίας της υψηλής φορολόγησης που έχει επιβληθεί στο καύσιμο για την επίτευξη των μνημονιακών στόχων. Όπως προκύπτει από την κοστολογική ανάλυση της τελικής τιμής πώλησης, από τα 1,55 ευρώ που πληρώνουν οι οδηγοί ανά λίτρο, πάνω από το 1 ευρώ κατευθύνεται σε φόρους, τέλη και λοιπές επιβαρύνσεις.

Με πιο απλά λόγια, το 65,22% της αξίας διαμορφώνεται από τον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης, τον ΦΠΑ 24%, την εισφορά του Ειδικού Λογαριασμού Πετρελαιοειδών, το Ειδικό Τέλος Δικαιωμάτων Εκτέλεσης Εργασιών και το Ανταποδοτικό Τέλος υπέρ της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας.

Το 27,51% της τελικής τιμής που καταβάλλουν νοικοκυριά κι επιχειρήσεις για βενζίνη πάει στα διυλιστήρια, ενώ το υπόλοιπο 7,27% αφορά το μεικτό περιθώριο κέρδους εμπορίας και πρατηριούχων.

_________________
Θοδωρής
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
enterprise-psi
Moderator

Αριθμός μηνυμάτων : 2703
Ημερομηνία εγγραφής : 18/11/2014
Ηλικία : 37
Τόπος : Sector 001

https://www.instagram.com/enterprise_psi/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ότι μας αρέσει - εντυπωσιάζει θετικά ή αρνητικά.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Σαβ Μαρ 03, 2018 7:28 pm


_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27440
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ότι μας αρέσει - εντυπωσιάζει θετικά ή αρνητικά.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Μαρ 07, 2018 6:38 pm


_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27440
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ότι μας αρέσει - εντυπωσιάζει θετικά ή αρνητικά.

Δημοσίευση από Θανος.Κ Την / Το Πεμ Μαρ 08, 2018 8:54 pm



avatar
Θανος.Κ

Αριθμός μηνυμάτων : 1446
Ημερομηνία εγγραφής : 12/03/2013
Ηλικία : 33
Τόπος : Προτεκτοράτο Ε.Ε.

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ότι μας αρέσει - εντυπωσιάζει θετικά ή αρνητικά.

Δημοσίευση από enterprise-psi Την / Το Παρ Μαρ 09, 2018 5:15 pm


_________________
Θοδωρής
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
enterprise-psi
Moderator

Αριθμός μηνυμάτων : 2703
Ημερομηνία εγγραφής : 18/11/2014
Ηλικία : 37
Τόπος : Sector 001

https://www.instagram.com/enterprise_psi/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ότι μας αρέσει - εντυπωσιάζει θετικά ή αρνητικά.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Μαρ 09, 2018 5:40 pm


_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27440
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ότι μας αρέσει - εντυπωσιάζει θετικά ή αρνητικά.

Δημοσίευση από enterprise-psi Την / Το Πεμ Μαρ 15, 2018 1:06 pm

Shocked Shocked Shocked Shocked

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

_________________
Θοδωρής
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
enterprise-psi
Moderator

Αριθμός μηνυμάτων : 2703
Ημερομηνία εγγραφής : 18/11/2014
Ηλικία : 37
Τόπος : Sector 001

https://www.instagram.com/enterprise_psi/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ότι μας αρέσει - εντυπωσιάζει θετικά ή αρνητικά.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Μαρ 15, 2018 2:01 pm

enterprise-psi έγραψε:Shocked Shocked Shocked Shocked

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Πήρα τον Μανώλη αλλά είναι κάπου που δεν πιάνει το τηλέφωνο...

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27440
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ότι μας αρέσει - εντυπωσιάζει θετικά ή αρνητικά.

Δημοσίευση από tc-drift Την / Το Παρ Μαρ 16, 2018 10:04 am

Ρώτησα μόλις στο FB τί έχει γίνει
avatar
tc-drift

Αριθμός μηνυμάτων : 396
Ημερομηνία εγγραφής : 30/01/2013

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ότι μας αρέσει - εντυπωσιάζει θετικά ή αρνητικά.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Μαρ 16, 2018 12:03 pm

tc-drift έγραψε:Ρώτησα μόλις στο FB τί έχει γίνει
Μιλήσαμε και τελικά ήταν ένας με ένα σκούτερ και ένας με ένα παπί.
Δυστυχώς πιωμένοι και χωρίς κράνος οπότε έφυγαν ακαριαία με κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις.... Sad

Τα λοιπά θα σας τα πω από κοντά...

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27440
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ότι μας αρέσει - εντυπωσιάζει θετικά ή αρνητικά.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Μαρ 19, 2018 2:05 pm



Μολών Λαβέ...

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27440
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ότι μας αρέσει - εντυπωσιάζει θετικά ή αρνητικά.

Δημοσίευση από enterprise-psi Την / Το Τρι Μαρ 20, 2018 11:19 am

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Δεν έχουν τέλος οι αποκαλύψεις για το «πολύπαθο» Νοσοκομείο Σαντορίνης και την εταιρεία ΑΕΜΥ ΑΕ που το διαχειρίζεται. Σύμφωνα με καταγγελία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων Δημοσίων Νοσοκομείων (ΠΟΕΔΗΝ), η ΑΕΜΥ ΑΕ ενοικίασε και εξόπλισε «έπαυλη-βίλα» με χρήματα του ελληνικού δημοσίου το 2016, στην οποία διαμένει σήμερα ο διοικητής του Νοσοκομείου, Χαράλαμπος Πανοτόπουλος, στενός συνεργάτης του αναπληρωτή υπουργού Υγείας, Παύλου Πολάκη.

Ο κ. Πανοτόπουλος, γνωστός και ως «ιδιοκτήτης βουλκανιζατέρ», που μέχρι και πριν τον διορισμό του στην διοίκηση του νοσοκομείου της Σαντορίνης, ήταν δεξί χέρι του κ. Πολάκη στο υπουργείο Υγείας, σύμφωνα με την ΠΟΕΔΗΝ φέρεται να διαμένει σε πολυτελή κατοικία, που ενοικιάστηκε και εξοπλίστηκε πλήρως από την ΑΕΜΥ ΑΕ με χρήματα των ελλήνων φορολογουμένων.

Επιπλέον, στον κ. Πανοτόπουλο έχει παραχωρηθεί για την μετακίνησή του στο νησί και αυτοκίνητο με μακροχρόνια μίσθωση.



«Την ώρα που το Υπουργείο Υγείας δεν διαθέτει λίγα ευρώ στα Νοσοκομεία της χώρας για να επισκευάσουν αξονικούς, ακτινοθεραπευτικά μηχανήματα, αναστέλλονται χειρουργικές επεμβάσεις λόγω έλλειψης υλικών, δεν διαθέτουν χημειοθεραπευτικά φάρμακα, είναι πρόκληση να διατίθενται χρήματα από τον Προϋπολογισμό του Υπουργείου Υγείας για την εξασφάλιση πριγκηπικών ανέσεων στα στελέχη της ΑΕΜΥ Α.Ε., στην Σαντορίνη. Εάν δεν είναι σκάνδαλο, είναι σίγουρα πρόκληση», καταγγέλλει η ΠΟΕΔΗΝ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, πρόκληση θεωρούν οι εργαζόμενοι και το γεγονός ότι ενώ η πλειοψηφία των δημοσίων νοσοκομείων υποχρηματοδοτούνται, να λαμβάνει μισθό 3.500 ευρώ μηνιαίως ο Χαράλαμπος Πανοτόπουλος για να ασκεί τα καθήκοντά στο Νοσοκομείο Σαντορίνης και να διαμένει σε πολυτελή κατοικία, ενώ το προσωπικό φιλοξενείται σε χώρους του ΚΥ Σαντορίνης.

«Είναι πρόκληση την ώρα που τα Νοσοκομεία δεν έχουν γάζες και 50 εργαζόμενοι του Νοσοκομείου Σαντορίνης διαμένουν στο κοινόβιο του Κέντρου Υγείας λόγω ακριβών ενοικίων, ο κος Πανοτόπουλος να διαμένει σε οικία που πληρώνει ο πολύπαθος προϋπολογισμός του Υπουργείου Υγείας», σημειώνει η ΠΟΕΔΗΝ και δίνει φωτογραφία από τον χώρο όπου διαμένουν οι εργαζόμενοι.



Και η ανακοίνωση της ΠΟΕΔΗΝ καταλήγει χαρακτηρίζοντας «μαγαζί γωνία είναι η ΑΕΜΥ Α.Ε. και το Νοσοκομείο Σαντορίνης για την εξυπηρέτηση της παρέας!».

_________________
Θοδωρής
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
enterprise-psi
Moderator

Αριθμός μηνυμάτων : 2703
Ημερομηνία εγγραφής : 18/11/2014
Ηλικία : 37
Τόπος : Sector 001

https://www.instagram.com/enterprise_psi/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ότι μας αρέσει - εντυπωσιάζει θετικά ή αρνητικά.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Μαρ 20, 2018 1:49 pm

Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27440
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ότι μας αρέσει - εντυπωσιάζει θετικά ή αρνητικά.

Δημοσίευση από gprhellas Την / Το Τρι Μαρ 20, 2018 3:56 pm

Τι είχες Γιάννη, τι είχα πάντα !!!   Το αντίθετο θα ήταν είδηση.
avatar
gprhellas

Αριθμός μηνυμάτων : 2484
Ημερομηνία εγγραφής : 19/05/2014
Ηλικία : 51
Τόπος : ΡΑΦΗΝΑ/ΑΤΑΛΑΝΤΗ/ΑΙΓΙΟ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ότι μας αρέσει - εντυπωσιάζει θετικά ή αρνητικά.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Μαρ 20, 2018 9:00 pm

Έλληνας ο «Top Gun» του ΝΑΤΟ -Κορυφαίος πιλότος ο Σμηναγός Βασίλης Καλογερίδης


Ο Σμηναγός Ιπτάμενος της 335 Μοίρας Βασίλης Καλογερίδης ανακηρύχθηκε ως ο καλύτερος πιλότος του ΝΑΤΟ.
Συγκεκριμένα ψηφίστηκε ως ο καλύτερος εκπαιδευόμενος της σειράς, «Course Warrior», που μεταφράζεται ως ο Ιπτάμενος που θα επέλεγα να πετάξω μαζί του σε πολεμικές επιχειρήσεις.

Ο Σμηναγός Βασίλειος Καλογερίδης ονομάστηκε «Course Warrior» στο Νατοϊκό «Top Gun». Δηλαδή ο πιλότος που θα ήθελαν όλοι οι νατοϊκοί ιπτάμενοι να τον είχαν στο πλάι τους στο σχηματισμό σε μια πραγματική επιχείρηση.
Σύμφωνα με το onalert.gr η διάκριση αυτή ήρθε στην χώρα μας, στα Ελληνικά φτερά, από την 335 Μοίρα «Τίγρης» της 116 Πτέρυγας Μάχης του Αράξου.
Ποιο συγκεκριμένα, η 335 Μοίρα συμμετείχε στην 1η Εκπαιδευτική Σειρά Αέρος για το 2018 του Tactical Leadership Programme (TLP), στην Αεροπορική Βάση Albacete στην Ισπανία.

Για το σκοπό αυτό, μεταστάθμευσαν από την 116 ΠΜ τέσσερα από τα τελευταίας γενιάς αεροσκάφη της χώρας μας, F-16 BLK 52+ ADV. Στην αποστολή συμμετείχαν ως εκπαιδευόμενοι δύο Ιπτάμενοι σε ρόλο Blue, δυο Ιπτάμενοι ως «External Fighters – Red Air», δύο Αξιωματικοί της ειδικότητας του Ελεγκτή Αεράμυνας, ένας εκ των οποίων από την 343 Μοίρα και μια Υπαξιωματικός Πληροφοριών από την 335 Μοίρα.
Συμμετείχαν, επίσης, αεροσκάφη και εκπαιδευόμενοι από Νατοϊκές χώρας: 4 F-16 από την Ολλανδία, 4 Γαλλικά Mirage 2000D και 2 Rafale του Γαλλικού Ναυτικού, 2 Ιταλικά και 4 Γερμανικά EF-2000 (Eurofighter) και 4 Ισπανικά F-18. Επίσης, για την υποστήριξη των αποστολών συμμετείχαν 2 Γαλλικά Rafale, 2 Ισπανικά EF-2000 (Eurofighter) και 2 Ισπανικά F-18, ελικόπτερα από την Ισπανία και Ιταλία, Αεροσκάφος υποστήριξης ναυτικών επιχειρήσεων P-3, Αεροσκάφη Ηλεκτρονικού Πολέμου, ΝΑΤΟ AWACS και το Ιταλικό AWACS, τύπου Phoenix.
Τα στελέχη της 335 Μοίρας απέσπασαν εξαιρετικές κριτικές για το επίπεδο της εκπαίδευσής τους, την τακτική αντίληψη και την αποτελεσματικότητά τους στο σύνολο των Αποστολών που κλήθηκαν να εκτελέσουν. Συγκεκριμένα, ο Ελληνικός σχηματισμός «Βέλος» πέτυχε τα υψηλότερα ποσοστά μεταξύ των υπολοίπων συμμετεχόντων υπό την αρχηγία του Σμηναγού Γεώργιου Σκουργιά.



Ποια είναι η 335 Μοίρα «Τίγρης»


«Είναι η παλαιότερη Μοίρα της Πολεμικής Αεροπορίας, αφού συγκροτήθηκε όταν η Ελλάδα ήταν υπό κατοχή από τους Γερμανούς τον Οκτώβριο του 1941 στο αεροδρόμιο Ακίρ της Παλαιστίνης, δηλαδή λίγους μήνες μετά την ολοκληρωτική κατάληψη της Ελλάδας από τους Γερμανούς.
Οι πρώτοι πιλότοι της Μοίρας ήταν στελέχη της Ελληνικής Βασιλικής Αεροπορίας που είχαν σταλεί στο Ιράκ από το 1940 για να εκπαιδευτούν από τους Βρετανούς, καθώς και αρκετοί πιλότοι που κατέφυγαν στην περιοχή μετά την κατάληψη της Ελλάδας, για να συνεχίσουν τον αγώνα ως την απελευθέρωση της χώρας.
Η Μοίρα εφοδιάστηκε με τα μαχητικά αεροσκάφη Hurricane-IIB στην αρχή, και μετά με τα Hurricane-IIC και υπαγόταν στην 339 Πτέρυγα Μάχης της RAF. Με τα αεροσκάφη αυτά επιχειρεί έως τον Δεκέμβριο του 1943, οπότε και τα αντικαθιστά με τα σύγχρονα Spitfire VB και VC […]
Από το 2009 όμως ξεκινά μία νέα εποχή τόσο για την 335Μ όσο και για την Π.Α. γενικότερα. 
Η Μοίρα σταματά πλέον να πετά με τα Α-7 Ε και αρχίζει να παραλαμβάνει τα ολοκαίνουρια Α/Φ τέταρτης γενιάς F-16 BLK 52 (Advanced), στις καινούριες της εγκαταστάσεις που κατασκευάστηκαν στο χώρο της 116ΠΜ. Η παραλαβή τους ολοκληρώθηκε τον Φεβρουάριο του 2010 ενώ από τον Μάρτιο του ίδιου χρόνου η Μοίρα αναλαμβάνει να εντάξει στην οπλοστάσιο της Π.Α. το πλέον σύγχρονο Α/Φ τέταρτης γενιάς, συμπεριλαμβανομένων όπλων όπως το JSOW-JDAM, του συστήματος LINK-16 , καθώς και του καινούριου RECCE POD. 
Πλέον οι χειριστές της 335Μ αναλαμβάνουν να εκτελέσουν όλη την γκάμα Αεροπορικών αποστολών μέρα και νύχτα και υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, αφού το Α/Φ με το οποίο είναι εξοπλισμένη η Μοίρα είναι ικανό να εκτελέσει με την ίδια αποτελεσματικότητα όλες τις αποστολές της Π.Α. και του ΝΑΤΟ. Έτσι οι χειριστές της 335Μ συνεχίζουν την ένδοξη ιστορία της πετώντας σε όλα τα μήκη και τα πλάτη τόσο του Ελληνικού εναερίου χώρου , όσο και του Ευρωπαϊκού ουρανού με τα Α/Φ F-16 BLK 52.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27440
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ότι μας αρέσει - εντυπωσιάζει θετικά ή αρνητικά.

Δημοσίευση από enterprise-psi Την / Το Τετ Μαρ 21, 2018 8:29 am

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Οι συμπράξεις δημόσιου-ιδιωτικού τομέα εμφανίζουν πολλαπλές αδυναμίες και αποφέρουν περιορισμένα οφέλη, επισημαίνουν οι ελεγκτές. Η έκθεση των ελεγκτών είναι καταπέλτης για τρεις ελληνικούς αυτοκινητόδρομους

Σύμφωνα με νέα έκθεση του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου, οι συγχρηματοδοτούμενες από την ΕΕ συμπράξεις δημόσιου-ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ) δεν μπορούν να θεωρούνται οικονομικά βιώσιμη επιλογή για την κατασκευή έργων δημόσιων υποδομών.

Οι πολλαπλές αδυναμίες και τα περιορισμένα οφέλη που χαρακτήριζαν τις ελεγχθείσες ΣΔΙΤ είχαν ως αποτέλεσμα να δαπανηθούν κατά τρόπο μη αποδοτικό και αναποτελεσματικό 1,5 δισεκατομμύρια ευρώ. Επιπλέον, η οικονομική αποδοτικότητα και η διαφάνεια υπονομεύθηκαν σε μεγάλο βαθμό ιδίως από την απουσία σαφούς πολιτικής και στρατηγικής, την ανεπαρκή ανάλυση, την εγγραφή έργων ΣΔΙΤ ως στοιχείων εκτός ισολογισμού και τις μη ισορροπημένες ρυθμίσεις επιμερισμού των κινδύνων.

Κατά το διάστημα 2000-2014, η ΕΕ διέθεσε 5,6 δισεκατομμύρια ευρώ για 84 ΣΔΙΤ συνολικού κόστους 29,2 δισεκατομμυρίων ευρώ. Οι ελεγκτές εξέτασαν 12 ΣΔΙΤ που συγχρηματοδοτήθηκαν από την ΕΕ στη Γαλλία, την Ελλάδα, την Ιρλανδία και την Ισπανία στους τομείς των οδικών μεταφορών και των τεχνολογιών της πληροφορίας και των επικοινωνιών (ΤΠΕ), συνολικού κόστους 9,6 δισεκατομμυρίων ευρώ. Η συνεισφορά της ΕΕ στις εν λόγω ΣΔΙΤ ανήλθε σε 2,2 δισεκατομμύρια ευρώ. Συνολικά, διαπίστωσαν ότι οι ΣΔΙΤ παρείχαν στις δημόσιες αρχές τη δυνατότητα να συνάπτουν συμβάσεις για υποδομές μεγάλης κλίμακας μέσω μιας ενιαίας διαδικασίας, αυξάνοντας όμως τον κίνδυνο ανεπαρκούς ανταγωνισμού και, κατά συνέπεια, αποδυναμώνοντας τη διαπραγματευτική θέση των αναθετουσών αρχών.

Επιπλέον, η πλειονότητα των ελεγχθεισών ΣΔΙΤ αντιμετώπισε σημαντικά προβλήματα κατά το στάδιο της κατασκευής, με επτά από τα εννέα ολοκληρωθέντα έργα (συνολικού κόστους 7,8 δισεκατομμυρίων ευρώ) να εμφανίζουν καθυστερήσεις διάρκειας έως και 52 μηνών, καθώς και σημαντική αύξηση του κόστους.

«Για την ολοκλήρωση των πέντε αυτοκινητόδρομων που ελέγχθηκαν στην Ελλάδα και την Ισπανία χρειάστηκαν πρόσθετα δημόσια κεφάλαια ύψους σχεδόν 1,5 δισεκατομμυρίων ευρώ. Περί το 30 % των κεφαλαίων αυτών (422 εκατομμύρια ευρώ) χορηγήθηκε από την ΕΕ», δήλωσε ο Oskar Herics, Μέλος του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου και αρμόδιος για την έκθεση. «Δεδομένου ότι τα δυνητικά οικονομικά οφέλη δεν επιτεύχθηκαν, το ποσό αυτό δαπανήθηκε με αναποτελεσματικό τρόπο».

Στην Ελλάδα (η οποία είναι μακράν ο μεγαλύτερος αποδέκτης συνεισφορών της ΕΕ, έχοντας λάβει το 59 % του συνολικού ποσού για όλη την ΕΕ, ή 3,3 δισεκατομμύρια ευρώ), το κόστος ανά χιλιόμετρο των τριών αυτοκινητόδρομων που υποβλήθηκαν σε εξέταση αυξήθηκε έως και κατά 69 %, ενώ παράλληλα το αντικείμενο των έργων μειώθηκε έως και κατά 55 %. Οι κύριες αιτίες της αναποτελεσματικότητας των δαπανών ήταν η ανάγκη κάλυψης των χρηματοδοτικών ελλειμμάτων που προκλήθηκαν από την αναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων ΣΔΙΤ, η ελλιπής προετοιμασία των έργων από τους εταίρους του δημόσιου τομέα και, πρωτίστως, η υπογραφή συμβάσεων με ιδιώτες παραχωρησιούχους πριν από την επίλυση σημαντικών προβλημάτων.

Η έκθεση κάνει συγκεκριμένη αναφορά στην κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Ε-65, της Ολυμπίας Οδού και του αυτοκινητόδρομου Μορέα, που εκτιμά ότι υπήρξε επιπλέον επιβάρυνση της τάξεως των 1,2 δισ. ευρώ για τους φορολογούμενους, εξαιτίας των καθυστερήσεων, από 37 έως και 52 μήνες, αλλά και της επαναδιαπραγμάτευσης των συμβάσεων, που κρίθηκε αναγκαία όταν μειώθηκαν τα έσοδα από τα διόδια εξαιτίας της οικονομικής κρίσης.

Η έκταση των έργων για τον αυτοκινητόδρομο Ε-65 μειώθηκε κατά 55%, όμως το κόστος ανά χιλιόμετρο αυξήθηκε κατά 47%. Αυτό είχε ως συνέπεια οι φορολογούμενοι να επιβαρυνθούν με επιπλέον 413 εκατ. ευρώ, σε σύγκριση με τους αρχικούς υπολογισμούς, ενώ πλήρωσαν 20,2 εκατ. ευρώ ανά χιλιόμετρο οδοστρώματος.

Τα στοιχεία είναι ακόμη χειρότερα σε ό,τι αφορά την Ολυμπία Οδό. Η έκταση των έργων μειώθηκε κατά 45%, αλλά το κόστος ανά χιλιόμετρο αυξήθηκε κατά 69%. Αυτό μεταφράστηκε σε επιπρόσθετη επιβάρυνση της τάξεως των 678 εκατ. ευρώ.

Σε ό,τι αφορά τον αυτοκινητόδρομο Μορέα, το κόστος ανά χιλιόμετρο ανέβηκε κατά 16%, κάτι που σήμαινε ότι οι φορολογούμενοι επιβαρύνθηκαν με επιπλέον 84 εκατ. ευρώ.

Μάλιστα, επισημαίνουν ότι η μείωση του εύρους του έργου σημαίνει πως δεν θα υπάρξουν συνδετήριοι άξονες με άλλες εθνικές οδούς, κάτι που υποβαθμίζει περισσότερο τις προοπτικές κερδοφορίας.

«Οι συμπράξεις δημόσιου-ιδιωτικού τομέα εμφανίζουν πολλαπλές αδυναμίες και αποφέρουν περιορισμένα οφέλη», επισημαίνουν οι Ευρωπαίοι ελεγκτές υπογραμμίζοντας ότι εφεξής «δεν μπορούν να θεωρούνται οικονομικά βιώσιμη επιλογή για την κατασκευή έργων δημόσιων υποδομών».

Οι ελεγκτές διαπίστωσαν ότι οι προκαταρκτικές αναλύσεις είχαν βασιστεί σε υπεραισιόδοξα σενάρια, με αποτέλεσμα ο βαθμός χρήσης των έργων να υπολείπεται των προβλέψεων σε ποσοστό έως και 69 % στην περίπτωση των ΤΠΕ (στην Ιρλανδία) και έως και 35 % στην περίπτωση των αυτοκινητόδρομων (στην Ισπανία). Στις περιπτώσεις των περισσότερων από τα ελεγχθέντα έργα, η μέθοδος των ΣΔΙΤ επελέγη χωρίς να έχει προηγηθεί συγκριτική ανάλυση των διάφορων επιλογών σύναψης συμβάσεων, ώστε να παρέχονται εγγυήσεις ότι επρόκειτο για τη μέθοδο που μεγιστοποιούσε την οικονομική αποδοτικότητα και προστάτευε καλύτερα το δημόσιο συμφέρον.

Η κατανομή του κινδύνου μεταξύ των εταίρων από τον δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα συχνά δεν ήταν η ενδεδειγμένη και χαρακτηριζόταν από έλλειψη συνοχής και αποτελεσματικότητας, ενώ οι υψηλοί συντελεστές απόδοσης (έως και 14 %) επί των επιχειρηματικών κεφαλαίων του εταίρου από τον ιδιωτικό τομέα δεν ήταν πάντοτε ανάλογοι των κινδύνων που τον βάρυναν. Επιπλέον, για τα περισσότερα από τα έξι ελεγχθέντα έργα στον τομέα των ΤΠΕ, η προσέγγιση της σύναψης σύμβασης μακράς διάρκειας δεν ήταν η πλέον ενδεδειγμένη, δεδομένου του αντικτύπου των ταχειών τεχνολογικών εξελίξεων σε αυτά.

Οι ελεγκτές επισημαίνουν ότι η χρηματοδότηση των ΣΔΙΤ συνεπάγεται πρόσθετες απαιτήσεις και αβεβαιότητες. Η δυνατότητα εγγραφής των έργων ΣΔΙΤ ως στοιχείων εκτός ισολογισμού αποτελούσε αποφασιστικό παράγοντα. Πέντε από τα δώδεκα έργα ΣΔΙΤ που αξιολογήθηκαν, συνολικού κόστους 7,9 δισεκατομμυρίων ευρώ, εγγράφηκαν αρχικώς εκτός ισολογισμού. Η πρακτική αυτή αυξάνει τον κίνδυνο αρνητικών παράπλευρων συνεπειών.

Είναι λιγοστά τα κράτη μέλη της ΕΕ που διαθέτουν κατάλληλο θεσμικό και νομικό πλαίσιο και σημαντική διοικητική ικανότητα για την υλοποίηση επιτυχημένων έργων ΣΔΙΤ. Τα κράτη μέλη στα οποία πραγματοποιήθηκε επίσκεψη δεν είχαν αναπτύξει σαφή πολιτική και στρατηγική όσον αφορά τη χρήση των ΣΔΙΤ, κατάσταση που δεν ευνοεί την επίτευξη του στόχου της ΕΕ για εκτέλεση μεγαλύτερου μέρους των κονδυλίων της ΕΕ μέσω έργων συνδυαστικής χρηματοδότησης, συμπεριλαμβανομένων των ΣΔΙΤ.

Οι ελεγκτές διατυπώνουν σειρά συστάσεων απευθυνόμενων τόσο στην Επιτροπή όσο και στα κράτη μέλη. Ειδικότερα:

• δεν πρέπει να ενθαρρύνεται η εντατικότερη και ευρύτερη χρήση των ΣΔΙΤ έως ότου επιλυθούν τα προβλήματα που εντοπίζονται στην έκθεση·

• πρέπει να μετριαστεί ο οικονομικός αντίκτυπος των καθυστερήσεων και των αναδιαπραγματεύσεων στο κόστος των ΣΔΙΤ που βαρύνει τον εταίρο από τον δημόσιο τομέα·

• η επιλογή της μεθόδου των ΣΔΙΤ πρέπει να βασίζεται σε τεκμηριωμένες συγκριτικές αναλύσεις όσον αφορά τη βέλτιστη μέθοδο ανάθεσης των σχετικών συμβάσεων·

• πρέπει να διασφαλίζεται η ύπαρξη της αναγκαίας διοικητικής ικανότητας, καθώς και σαφών πολιτικών και στρατηγικών για τις ΣΔΙΤ, ώστε να υλοποιούνται με επιτυχία τα συγχρηματοδοτούμενα από την ΕΕ έργα ΣΔΙΤ·

• πρέπει να βελτιωθεί το πλαίσιο της ΕΕ που αποβλέπει στην ενίσχυση της αποτελεσματικότητας των έργων ΣΔΙΤ, ώστε η επιλογή της μεθόδου αυτής να δικαιολογείται από την οικονομική αποδοτικότητά της.

Η έκθεση του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου, αποτελεί πλήρη δικαίωση των όσων έχουμε πει για τις συμβάσεις της ΝΔ και τις αναθεωρήσεις, για τις καθυστερήσεις στην υλοποίηση των έργων για το ότι παραλάβαμε σταματημένα έργα με όχι μόνο μεγάλα ποσά αλλά και με μεγάλες εκκρεμότητες, πάνω από 50%, στις απαλλοτριώσεις, στις αδειοδοτήσεις και στα αρχαιολογικά έργα, δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρ.Σπίρτζης.

«Όπως έχουμε πει επανειλημμένα οι διεκδικήσεις των παραχωρησιούχων ήταν πάνω από 1,2 δισ. και με την διαπραγμάτευση που πέτυχε η ελληνική κυβέρνηση κερδήθηκαν 764 εκατ. και η ΝΔ είχε το θράσος να χαρακτηρίσει το υπόλοιπο πανωπροίκια.

Σήμερα επιβεβαιώνονται τα πανωπροίκια της ΝΔ και στις συμβάσεις των αυτοκινητοδρόμων.

Σημαντική επίσης αναφορά της Έκθεσης γίνεται για τη μεγάλη μείωση των φυσικών αντικειμένων που μας οδήγησε σε μεγάλες καθυστερήσεις και πολύχρονες διαπραγματεύσεις με τα όργανα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Για τον άξονα Πάτρας Πύργου και για τον Ε65 να σημειώσουμε ότι σύμφωνα με την έκθεση η μείωση των φυσικών αντικειμένων στην Ολυμπία Οδό ήταν κατά 45% και στον Ε65 κατά 55% και το κόστος αυξήθηκε στον Ε65 κατά 47% και στην Ολυμπία Οδό κατά 69%

Η παραπάνω έκθεση και τα στοιχεία που παρουσιάζει δείχνουν το τι γινόνταν από τον παλαιοκομματισμό στα δημόσια έργα στην χώρα μας και στις αρχικές συμβάσεις και στις αναθεωρήσεις τους και αποτελούν την καλύτερη δικαίωση και για το πως ολοκληρώθηκαν τα έργα αλλά και για τις θεσμικές αλλαγές που έχουν γίνει» , δήλωσε ο κ. Σπίρτζης.

_________________
Θοδωρής
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
enterprise-psi
Moderator

Αριθμός μηνυμάτων : 2703
Ημερομηνία εγγραφής : 18/11/2014
Ηλικία : 37
Τόπος : Sector 001

https://www.instagram.com/enterprise_psi/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ότι μας αρέσει - εντυπωσιάζει θετικά ή αρνητικά.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Μαρ 21, 2018 8:54 am

Το κακό είναι πως δεν φαίνεται καμία αλλαγή επί της ουσίας εξακολουθώντας το τι είχες Γιάννη τι είχα πάντα....αφού δεν πάει κανείς μέσα και κανείς δεν είναι υπεύθυνος αυτά θα συμβαίνουν εσαεί. Μόνο αν κάποιος κακομοίρογλου στραβοπατήσει μόνο αυτός θα καεί στην πυρά θα του πάρουνε το σπίτι και τα συναφή. Αίσχος.  No

Και ερωτώ ρητορικά : Ποίοι χειρίστηκαν τα θέματα των δημοπρασιών και υπέγραψαν συμβάσεις ? Ποίοι παρέλαβαν τα έργα ? Υπήρχαν ποινικές ρήτρες για καθυστερήσεις ? Γιατί δεν επιβλήθησαν ? Και γιατί κυκλοφορούν ελεύθεροι οι ανευθυνουπεύθυνοι ?

Είπαμε...ρητορικές ερωτήσεις....
ΕΝΤΙΤ : 2,75 ευρώ διόδια για μοτοσυκλέτα στην Αθηνών - Λαμίας και σε άπειρους χώρους σταθμεύσεως δεν υπάρχουν τουαλέτες....

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27440
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ότι μας αρέσει - εντυπωσιάζει θετικά ή αρνητικά.

Δημοσίευση από vagma Την / Το Τετ Μαρ 21, 2018 4:19 pm

Savvas έγραψε:Το κακό είναι πως δεν φαίνεται καμία αλλαγή επί της ουσίας εξακολουθώντας το τι είχες Γιάννη τι είχα πάντα....αφού δεν πάει κανείς μέσα και κανείς δεν είναι υπεύθυνος αυτά θα συμβαίνουν εσαεί. Μόνο αν κάποιος κακομοίρογλου στραβοπατήσει μόνο αυτός θα καεί στην πυρά θα του πάρουνε το σπίτι και τα συναφή. Αίσχος.  No

Και ερωτώ ρητορικά : Ποίοι χειρίστηκαν τα θέματα των δημοπρασιών και υπέγραψαν συμβάσεις ? Ποίοι παρέλαβαν τα έργα ? Υπήρχαν ποινικές ρήτρες για καθυστερήσεις ? Γιατί δεν επιβλήθησαν ? Και γιατί κυκλοφορούν ελεύθεροι οι ανευθυνουπεύθυνοι ?

Είπαμε...ρητορικές ερωτήσεις....
ΕΝΤΙΤ : 2,75 ευρώ διόδια για μοτοσυκλέτα στην Αθηνών - Λαμίας και σε άπειρους χώρους σταθμεύσεως δεν υπάρχουν τουαλέτες....



ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΤΟ το ξερεις?...................δεν πηγε ποτε κανενας φυλακη και ουτε θα παει............εχω σπουδασει ενα μαθημα ΤΕΧΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ εχει σχεση με δημοσια εργα δημοπρατησεις κλπ...ολοκληρη νομολογια καλυπτει ολες τις περιπτωσεις μεταξυ κρατους και ιδιωτη αλλα κανενας ιδιωτης δεν πληρωσε ποτε προστιμα ουτε πηγε φυλακη για κακοτεχνιες.........
avatar
vagma

Αριθμός μηνυμάτων : 1540
Ημερομηνία εγγραφής : 26/03/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ότι μας αρέσει - εντυπωσιάζει θετικά ή αρνητικά.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Μαρ 21, 2018 7:48 pm

vagma έγραψε:
Savvas έγραψε:Το κακό είναι πως δεν φαίνεται καμία αλλαγή επί της ουσίας εξακολουθώντας το τι είχες Γιάννη τι είχα πάντα....αφού δεν πάει κανείς μέσα και κανείς δεν είναι υπεύθυνος αυτά θα συμβαίνουν εσαεί. Μόνο αν κάποιος κακομοίρογλου στραβοπατήσει μόνο αυτός θα καεί στην πυρά θα του πάρουνε το σπίτι και τα συναφή. Αίσχος.  No

Και ερωτώ ρητορικά : Ποίοι χειρίστηκαν τα θέματα των δημοπρασιών και υπέγραψαν συμβάσεις ? Ποίοι παρέλαβαν τα έργα ? Υπήρχαν ποινικές ρήτρες για καθυστερήσεις ? Γιατί δεν επιβλήθησαν ? Και γιατί κυκλοφορούν ελεύθεροι οι ανευθυνουπεύθυνοι ?

Είπαμε...ρητορικές ερωτήσεις....
ΕΝΤΙΤ : 2,75 ευρώ διόδια για μοτοσυκλέτα στην Αθηνών - Λαμίας και σε άπειρους χώρους σταθμεύσεως δεν υπάρχουν τουαλέτες....



ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΤΟ το ξερεις?...................δεν πηγε ποτε κανενας φυλακη και ουτε θα παει............εχω σπουδασει ενα μαθημα ΤΕΧΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ εχει σχεση με δημοσια εργα δημοπρατησεις κλπ...ολοκληρη νομολογια καλυπτει ολες τις περιπτωσεις μεταξυ κρατους και ιδιωτη αλλα κανενας ιδιωτης δεν πληρωσε ποτε προστιμα ουτε πηγε φυλακη για κακοτεχνιες.........
Αυτή είναι η μόνιμη απάντησή μου όταν αναρωτιόνται άπαντες τις πταίει ?
Αν λειτουργούσε η Δικαιοσύνη όλα θα ήταν καλύτερα παντού κακά τα ψέμματα. Μέχρι τότε λοιπόν που θα λειτουργήσει αν και εφόσον,  θα λέμε ανέκδοτα με τον Τοτό.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27440
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 39 από 40 Επιστροφή  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Επόμενο

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης