HONDA PCX 125 Αλλαγή λαδιών κινητήρα - μετάδοσης.

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

HONDA PCX 125 Αλλαγή λαδιών κινητήρα - μετάδοσης.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Νοε 13, 2015 8:14 pm

Ήρθε η ώρα με 1014 χλμ στο κοντέρ αφού τελείωσε το στρώσιμο για το πρώτο σέρβις του μικρού. Αλλαγή λαδιού μετάδοσης δεν προβλέπεται να γίνει στα 1.000 αλλά εγώ πάντα την κάνω σε καινούργια εργαλεία. Επίσης έγινε επιπλέον καθαρισμός της σήτας (φίλτρου λαδιού) ενώ κανονικά προβλέπεται στις 8.000 (αν είναι δυνατόν να μη γινότανε σε καινούργιο εργαλείο). Αγοράστηκαν και μπήκαν λάδια μάνας HONDA 10-30 JASO MB τόσο στον κινητήρα όσο και στην μετάδοση όπως προβλέπεται.

Η   λοιπόν : 

Αλλαγή λαδιών κινητήρα - τελικής μετάδοσης : 

Κατ' αρχάς το μικρό κρίνεται ως περισσότερο απαιτητικό για τον ερασιτέχνη από τα 2 άλλα κατεχόμενα 4χρονα διότι για να αφαιρέσεις τα λάδια κινητήρα πρέπει να δουλέψεις από την μία πλευρά του και μετά για καθαρισμό της σήτας (φίλτρου λαδιού) και την αλλαγή των λαδιών μετάδοσης πρέπει να το γυρίσεις και να δουλέψεις από την άλλη. Μια ράμπα ρε παιδιά το φελέκι μου μέσα....βέβαια στο συνεργείο δεν δημιουργεί θέμα γιατί απλά πάνε από την άλλη πλευρά της ράμπας.

Το στήνουμε λοιπόν από την μία πλευρά για αλλαγή λαδιών κινητήρα και το προθερμαίνουμε σύμφωνα με τις οδηγίες για να γίνει λεπτόρευστο το λάδι και να φύγει εύκολα μαζί με ότι κουβαλάει. Αφαιρούμε τον δείκτη λαδιού και τον ασφαλίζουμε τυλιγμένο σε καθαρό χαρτί κουζίνας : 

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


Τοποθετούμε  ένα δοχείο αποστράγγισης λαδιού κάτω από τον κινητήρα για τη συλλογή του λιπαντικού και, στη συνέχεια, αφαιρούμε το μπουλόνι αποστράγγισης λιπαντικού και τη ροδέλα στεγανοποίησης.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


Αποστραγγίζουμε λοιπόν  το λιπαντικό του κινητήρα.
Αφού αποστραγγίσετε όλο το λιπαντικό, τοποθετήστε την καινούργια ροδέλα στεγανοποίησης και το μπουλόνι αποστράγγισης λιπαντικού. 
Εδώ εγώ δεν τοποθέτησα καινούργια ροδέλα γιατί ήταν σε άριστη κατάσταση και δεν χρειαζόταν.Καλό είναι νάχετε καινούργιες και άμα δείτε ότι έχει μεγάλη πατούρα ή έχει λεπτύνει πολύ άμεσα αλλαγή αλλιώς θάχετε διαρροή.
Σφίξτε το μπουλόνι αποστράγγισης στην προκαθορισμένη ροπή σύσφιξης. 
ΡΟΠΗ: 24 N·m (2,4 kgf·m)


Πάμε τώρα στην άλλη πλευρά γυρίζοντας το μοτό (ουφ γκουχ  ) :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Εδώ τώρα το πρώτο που βλέπουμε είναι ότι στην πορεία μας για να ανοίξουμε τη σήτα, βρίσκεται η ντίζα του πίσω φρένου.
Ξεβιδώνουμε λοιπόν το 8αράκι μπουλόνι και  τραβάμε κάτω τη ντίζα με το στήριγμά της χωρίς να αφαιρέσουμε το στήριγμα:

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


Στη συνέχεια προβείτε στα εξής : 

Αφαιρέστε το πώμα του φίλτρου λιπαντικού, το δακτύλιο O-ring, το ελατήριο και τη σήτα του φίλτρου λιπαντικού.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Καθαρίστε σχολαστικά τη σήτα του φίλτρου με μη εύφλεκτο διαλύτη ή  με διαλύτη υψηλού σημείου ανάφλεξης μέχρι να αφαιρέσετε όλες τις επικαθίσεις ρύπων.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

(κατά τα άλλα δεν προβλεπόταν καθαρισμός αλλά στις 8.000, ναι καλά...)

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Στη συνέχεια στεγνώστε τη, χρησιμοποιώντας πεπιεσμένο αέρα, ώστε να καθαρίσει τελείως (και πανάκι - χαρτί κουζίνας κάνει αν δεν έχετε Α/Σ) .
Προτού τοποθετήσετε τη σήτα του φίλτρου, θα πρέπει να την ελέγξετε προσεκτικά για τυχόν φθορές και να βεβαιωθείτε ότι η τσιμούχα στεγανοποίησης είναι σε καλή κατάσταση.
Βεβαιωθείτε ότι ο δακτύλιος O-ring είναι σε καλή κατάσταση και αντικαταστήστε τον, εάν χρειάζεται.
Τοποθετήστε τη σήτα του φίλτρου λιπαντικού και το ελατήριο με την τσιμούχα στεγανοποίησης του φίλτρου στραμμένη προς το
στροφαλοθάλαμο.
Απλώστε λιπαντικό κινητήρα στο δακτύλιο O-ring και τοποθετήστε το πώμα της σήτας του φίλτρου λιπαντικού.
Σφίξτε το πώμα της σήτας του φίλτρου λιπαντικού στην προκαθορισμένη ροπή σύσφιξης.
Γεμίστε το στροφαλοθάλαμο με το συνιστώμενο λιπαντικό κινητήρα και ελέγξτε τη στάθμη λιπαντικού του κινητήρα .
Βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν διαρροές λαδιού.
ΡΟΠΗ: 20 N·m (2,0 kgf·m)
 
Ξανακοιτάξτε και ελέγξτε αν σφίξατε μπουλόνι κάρτερ και μπουλόνι σήτας ξανά πριν γεμίσετε με λάδι και αν είστε εντάξει γεμίστε με : 

ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΛΙΠΑΝΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ:
0,8 λίτρα μετά από αποστράγγιση 
0,9 λίτρα μετά την αφαίρεση του φίλτρου λαδιού
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΟ ΛΙΠΑΝΤΙΚΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ:
Λιπαντικό μοτοσυκλετών Honda "4χρονων κινητήρων" ή αντίστοιχο Κατηγορίας API, προδιαγραφών: SG ή υψηλότερων (εκτός των λιπαντικών με σήμανση εξοικονόμησης ενέργειας στη στρογγυλή ετικέτα API)
Ιξώδες: SAE 10W-30
Πρότυπο JASO T 903: MB
Ελέγξτε τη στάθμη του λιπαντικού (ζέσταμα 3-4 λεπτά και αναμονή 3 λεπτά - έλεγχος) .
Βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν διαρροές λαδιού.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Αφού τελειώσατε με την αλλαγή λαδιού κινητήρα, σειρά έχει η αλλαγή λαδιού τελικής μετάδοσης.

Τοποθετήστε ένα δοχείο αποστράγγισης λαδιού κάτω από το κέλυφος τελικής μετάδοσης για τη συλλογή του λαδιού και, στη συνέχεια, αφαιρέστε το μπουλόνι ελέγχου λαδιού, το μπουλόνι αποστράγγισης λαδιού και τις ροδέλες στεγανοποίησης.
Στρέψτε αργά τον πίσω τροχό και αποστραγγίστε το λιπαντικό.
Αφού αποστραγγίσετε όλο το λιπαντικό, τοποθετήστε το μπουλόνι αποστράγγισης λιπαντικού, χρησιμοποιώντας μια καινούργια ροδέλα στεγανοποίησης και σφίξτε το μπουλόνι αποστράγγισης στην προκαθορισμένη ροπή σύσφιξης.
Γεμίστε το κέλυφος τελικής μετάδοσης με το συνιστώμενο λιπαντικό μέχρι τη σωστή στάθμη . Η χρήση σύριγγας 60 ml είναι επιτακτική οπότε μην ξεχάσετε να αγοράσετε δύο τέτοιες τουλάχιστον. Γεμίστε μέχρι να τρέχει λάδι έξω από την άνω οπή. 
Τοποθετήστε το μπουλόνι ελέγχου λιπαντικού, χρησιμοποιώντας καινούρια ροδέλα στεγανοποίησης (επίσης δεν άλλαξα ροδέλες και εδώ)  και σφίξτε το στην προκαθορισμένη ροπή σύσφιξης.
ΡΟΠΗ: 23 N·m (2,3 kgf·m)
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΛΙΠΑΝΤΙΚΟΥ ΤΕΛΙΚΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ:
0,16 λίτρα μετά από αποστράγγιση
Συνιστώμενο λιπαντικό τελικής μετάδοσης : Λιπαντικό μοτοσυκλετών Honda "4χρονων κινητήρων" ή αντίστοιχο Κατηγορίας API, προδιαγραφών: SG ή υψηλότερων (εκτός των λιπαντικών με σήμανση εξοικονόμησης ενέργειας στη στρογγυλή ετικέτα API) 
Ιξώδες: SAE 10W-30
Πρότυπο JASO T 903: MB
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


Ελέγξτε εν στάση αφού αφήσετε τον κινητήρα να δουλεύει, αν υπάρχουν τυχόν διαρροές και μετά κάντε βόλτα δοκιμής μερικά χλμ και αφήστε το μοτό να κρυώσει. Όταν κρυώσει και δεν δείτε καμία διαρροή είστε μια χαρά.

Στη δοκιμή στάσης ελέγξτε ειδικά το χώρο που αδειάσατε το λιπαντικό τελικής μετάδοσης μην τυχόν και έχει πέσει λάδι στον τροχό. Αν έχει πέσει ΠΡΟΣΟΧΗ σκουπίστε το προσεκτικότατα γιατί αλλιώς υπάρχει κίνδυνος πτώσεως.

Ελπίζω να σας βοηθήσει το παρόν.

Και εις άλλα με υγεία ! 


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Savvas στις Πεμ Οκτ 12, 2017 9:46 am, 1 φορά

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27338
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA PCX 125 Αλλαγή λαδιών κινητήρα - μετάδοσης.

Δημοσίευση από SHakias Την / Το Παρ Νοε 13, 2015 10:22 pm

Σάββα είχε γρέζια το φίλτρο λαδιού ;;
Η μετάδοση ; έβγαλε τίποτα ; απο το στρώσιμο;
Ωραίο να δουλεύεις σε καινούργιο εργαλείο καθε βίδα ειναι πεντακάθαρη Very Happy
avatar
SHakias

Αριθμός μηνυμάτων : 689
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2015

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA PCX 125 Αλλαγή λαδιών κινητήρα - μετάδοσης.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Νοε 13, 2015 10:35 pm

SHakias έγραψε:Σάββα είχε γρέζια το φίλτρο λαδιού ;;
Η μετάδοση ; έβγαλε τίποτα ; απο το στρώσιμο;
Ωραίο να δουλεύεις σε καινούργιο εργαλείο καθε βίδα ειναι πεντακάθαρη Very Happy

Όπως βλέπεις Μάνο από τις φωτό του φίλτρου που προσπάθησα να είναι όσο το δυνατόν καθαρότερες, είχε κάτι σαν ελαστικά που εκτιμώ πως είναι υπολείμματα υγρών φλαντζών ξέρεις ποιες που μπαίνουν κατά το στάδιο της συναρμολόγησης.

Από γρέζια δεν είχε απολύτως τίποτα τόσο στου κινητήρα όσο και της μετάδοσης και το λάδι ήταν σε πολύ καλή έως άριστη κατάσταση. Αυτό δείχνει ότι οι κινητήρες είναι δουλεμένοι και τζάμπα ανησυχούμε τόσο πολύ.Περισσότερο τα 500 είναι για να στρώσουν φρένα λάστιχα αναρτήσεις πιστεύω παρά κινητήρας.

Ναι είναι ωραίο να δουλεύεις σε κούτα πράμα αλλά από την άλλη εντυπωσιάστηκα για τρίτη φορά τα τελευταία χρόνια από το σφίξιμο των βιδών παντού. Τα μηχανήματα που τα σφίγγουν δεν ξέρω αλλά πολύ πράμα δίνουν.

Τέλος πάντων τώρα είναι όλα σφιγμένα με τις προβλεπόμενες δυνάμεις και η επόμενη φορά θα είναι (του χρόνου τέτοιο καιρό) απείρως ευκολότερη.

Υ.Γ. Δεν τόχω πλύνει και βρώμικο το βλέπετε, ότι μάζεψε 1.000 χλμ από το δρόμο. Wink

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27338
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA PCX 125 Αλλαγή λαδιών κινητήρα - μετάδοσης.

Δημοσίευση από Nikos sh300 Την / Το Τετ Οκτ 11, 2017 10:10 pm

Σαββα καλησπερα. Κοιτουσα το δικο μου sh 150 και στη μεταδοση πισω παιρνει 0,120 και 0,140 με αποσυναρμολογηση.
Πιστευα πως ηταν το ιδιο και στο pcx. Βεβαια εδω ειναι το 125 αλλα αν εχεις κανει το ιδιο σερβις και στο pcx 150 θα ηθελα τη γνωμη σου. Εκτος αν εχεις κανει λαθος. Επισης θα ηθελα επιβεβαιωση οτι πισω παιρνει MB γιατι ειχα την αισθηση πως επαιρνε MA
avatar
Nikos sh300

Αριθμός μηνυμάτων : 557
Ημερομηνία εγγραφής : 23/06/2014
Τόπος : Ηράκλειο Κρήτης

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA PCX 125 Αλλαγή λαδιών κινητήρα - μετάδοσης.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Οκτ 12, 2017 8:34 am

Nikos sh300 έγραψε:Σαββα καλησπερα. Κοιτουσα το δικο μου sh 150 και στη μεταδοση πισω παιρνει 0,120 και 0,140 με αποσυναρμολογηση.
Πιστευα πως ηταν το ιδιο και στο pcx. Βεβαια εδω ειναι το 125 αλλα αν εχεις κανει το ιδιο σερβις και στο pcx 150 θα ηθελα τη γνωμη σου. Εκτος αν εχεις κανει λαθος. Επισης θα ηθελα επιβεβαιωση οτι πισω παιρνει MB γιατι ειχα την αισθηση πως επαιρνε MA
Καλημέρα Νίκο.


Λίγο δύσκολο να κάνω λάθος σε δικό μου εργαλείο σε θέμα συντηρήσεως φίλε μου.
Ανθρώπινο μεν αλλά λίγο απίθανο γιατί πάω πάντα με το εγχειρίδιο σέρβις στο χέρι και ποτέ από μνήμης μιας και έχω 5 και το κάθε ένα σχεδόν έχει τις δικές του απαιτήσεις.


Άλλο λοιπόν το PCX άλλο το SH.


Το PCX περί ου ο λόγος εδώ θέλει όντως αυτά που λέω και με την ευκαιρία το ξανακοίταξα μη μπας και απλά για λόγους ακρίβειας γραφομένων γιατί στην πράξη και εδώ δώστε οι αναγνώστες ιδιαίτερη σημασία ισχύουν τα εξής αναφερόμενος πάντα στο PCX ΠΡΟΣΟΧΗ σε αυτό γιατί επαναλαμβάνω το κάθε ένα έχει τα δικά του θέλω. Τα PCX είτε 125 είτε 150 είναι τα ίδια: 
Στην πράξη λοιπόν το PCX έχει δύο οπές στην τελική μετάδοση. Μία πάνω και μία κάτω.
Η πάνω είναι για την πλήρωση και ΠΡΟΣΟΧΗ τον έλεγχο της στάθμης λιπαντικού. Αν τρέξει λιπαντικό όταν ανοίξουμε την πάνω είμαστε εντάξει από στάθμη, αν όχι συμπληρώνουμε.


Η κάτω βίδα είναι για την αποστράγγιση.


Όταν βάζουμε λοιπόν λιπαντικό στην τελική μετάδοση του PCX βάζουμε μέχρι να τρέξει από την πάνω βίδα χωρίς καν μετρήσεις με ml κλπ. ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ από την πάνω βίδα επαναλαμβάνω. Βιδώνουμε και τέλος. Είμαστε μια χαρά.
Σελίδες 4-15,4-16 εγχειριδίου συντηρήσεως συνεργείου.


Επιβεβαιώνω τέλος ότι τόσο στον κινητήρα όσο στην τελική μετάδοση τα PCX επαναλαμβάνω παίρνουν JASO MB.


Και αφού καλύφθηκαν τα ερωτήματά σου νομίζω θα πω κάτι από το SH 300 για να καταλάβετε διαφορές από μοτό σε μοτό :
1.Παίρνει λάδι ΜΑ στην τελική μετάδοση.
2.Έχει 3 ναι καλά διαβάσατε, 3 βίδες - οπές. Μία πάνω για πλήρωση. Μία στη μέση για έλεγχο στάθμης και μία κάτω για αποστράγγιση.


Σκοπίμως δεν αναφέρομαι καθόλου και απόλυτα στο SH150 μιας και δεν το είχα - έχω ως εκ τούτου δεν έχω ιδέα για το τι προβλέπεται σε αυτό. Θεωρητικά φοράνε τον ίδιο κινητήρα με το PCX 150 αλλά νομίζω το SH είναι δυνατότερο από το PCX οπότε ακριβώς ο ίδιος δεν νομίζω νάναι. Οι διαφορές λοιπόν ίσως να εντοπίζονται και αλλού.



Συμβουλή μου είναι να πάρετε - βρείτε οπωσδήποτε ακόμα και επί πληρωμή των 40-50 ευρώ που απαιτούνται, το εγχειρίδιο συντηρήσεως του μηχανήματός σας. Είναι πολύτιμο βοήθημα για όσους ασχολούνται προσωπικά με την συντήρηση των μοτό τους και δεν χρειάζεται να ρωτάτε κανένα που δεν ξέρετε και ποιος είναι σε άλλα μεγάλα φόρουμ και το τι γνώσεις έχει με αποτέλεσμα να διακινδυνεύετε να γίνει ζημιά.
Ελπίζω να βοήθησα.  


Υ.Γ. Καλά δεν είχα βάλει φωτό εδώ ?

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27338
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA PCX 125 Αλλαγή λαδιών κινητήρα - μετάδοσης.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Οκτ 12, 2017 9:49 am

Οι φωτό ξαναμπήκαν από άλλο host πλέον.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27338
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης