Πρόσφατα Θέματα

SYM CITYCOM 300i Επιθεώρηση μετάδοσης και αλλαγή μπουζί.(Savvas - Jimijo)

Πήγαινε κάτω

SYM CITYCOM 300i Επιθεώρηση μετάδοσης και αλλαγή μπουζί.(Savvas - Jimijo)

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Σαβ Ιουλ 04, 2015 6:45 pm

Σήμερα ασχοληθήκαμε με τον έλεγχο της μετάδοσης του νέου εργαλείου του σύντροχου Δημήτρη και μιας και αγοράστηκε μεταχειρισμένο είπαμε να του ρίξουμε μια ματιά στην μετάδοση και να αλλαχθεί το μπουζί του.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Γενικά η νοοτροπία της ΣΥΜ θυμίζει πολύ Γιαμάχα οπότε πολλά σημεία μου φάνηκαν πολύ οικεία λόγο του κατεχομένου Γιαμάχα.

Η μετάδοση γενικά διαπιστώθηκε ότι :

-Από πλευράς ιμάντα ήταν μια χαρά αν και λίγο κάτω ο ιμάντας από το όριο σέρβις σύμφωνα με το εγχειρίδιό του.
Παρόλο ότι ο Μητσιάκος είχε πάρει καινούργιο Μπάντο σε πολύ καλή τιμή, ο Μιτσουμπόσι μάνα παρέμεινε επάνω γιατί κρίναμε ότι είχε αρκετό ψωμί ακόμα.

-Τα μπιλάκια του βαριατόρ και το βαριατόρ και οι γλύστρες του όπως και το ελατήριο του συμπλέκτη είναι φουλ MALOSSI.
Τα μπιλάκια όμως είχαν πατούρες και όταν τα μετρήσαμε όσο αφορά τις διαστάσεις είδαμε ότι φοράει 23χ18 ήτοι ίδια με του SH και εγώ είχα ένα σετ μάνα σε άριστη κατάσταση οπότε μπήκαν αυτά επάνω, απλά ένα γραμμάριο λιγότερο από τα 20άρια Μαλόσι που φόραγε.

-Οι γλύστρες ήταν μια χαρά και δεν αλλάχθηκαν.

- Ο συμπλέκτης επίσης θα λέγαμε ότι είναι ολοκαίνουργιος οπότε τρίψιμο στην καμπάνα και στα σαγωνάκια και ξανά επάνω και αυτός.

- Η μετάδοση γενικά ήταν καθαρή και ήθελε λίγο καθαρισματάκι πούγινε γρήγορα και εύκολα.

Κατά τα άλλα λιπάνθηκαν τα πάντα και ξαναδέθηκαν με τον γνωστό τρόπο.

Το μπουζί τώρα έδειχνε να δουλεύει η μηχανή λίγο πλούσια αλλά δεν είναι κακό αυτό, ίσως να θέλει λίγο ρύθμιση στις βαλβίδες.

Λιγάκι μανιτζέβελο είναι που αναφέρει όχι Nm αλλά Fp το εγγλέζικο σύστημα δηλαδή και με περίεργο τρόπο και εκεί θέλει μελέτη του τι σημαίνει τι γιατί σε περιπτώσεις όπως το μπουζί παρόλο που μπορούσαμε δεν θέλαμε να του δώσουμε παραπάνω δύναμη σύμφωνα με το εγχειρίδιο.

Επίσης το εγχειρίδιο δεν αναφέρει μία τιμή αλλά εύρος τιμών και αρκετά μεγάλο ήτοι λέει για παράδειγμα 1 έως 1,5 = 10 έως 15 με τις τιμές του δυναμόκλειδου.
Αυτό θέλει μελέτη.

Ευτυχώς ο ακινητοποιητής βαριατόρ και συμπλέκτη κάνει μια χαρά όπως στα δικά μου οπότε όλα καλά από εργαλεία.

Κατά τα άλλα μια χαρά το εργαλείο ! cheers cheers cheers

Αν θυμηθώ κάτι άλλο θα συμπληρώσω το θέμα.

Και δύο σχετικά βίντεο που τραβήξαμε :



Και αυτό είναι μουγκό λόγο πνευματικών δικαιωμάτων κλπ βλακειών αλλά η ουσία παραμένει :



Και σε άλλα με υγεία.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26991
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SYM CITYCOM 300i Επιθεώρηση μετάδοσης και αλλαγή μπουζί.(Savvas - Jimijo)

Δημοσίευση από SHakias Την / Το Σαβ Ιουλ 04, 2015 8:46 pm

Σε σχεση με το SH πως το ειδες απο θεμα ευκολια / ποιοτητα και γενικα σε θεμα σερβις ??
βιδες υλικα απο ποιοτητα τι λενε ?
avatar
SHakias

Αριθμός μηνυμάτων : 652
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2015

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SYM CITYCOM 300i Επιθεώρηση μετάδοσης και αλλαγή μπουζί.(Savvas - Jimijo)

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Σαβ Ιουλ 04, 2015 8:59 pm

SHakias έγραψε:Σε σχεση με το SH πως το ειδες απο θεμα ευκολια / ποιοτητα και γενικα σε θεμα σερβις ??
βιδες υλικα απο ποιοτητα τι λενε ?
Πάρα πολύ καλό   με κάποιες μικρές ατέλειες που παντού υπάρχουν.

Συγκεκριμένα δεν μου άρεσε το ότι για να βγουν τα καπάκια πρέπει να λυθούν - ανασηκωθούν πλαστικά - να λυθεί τοκάτω μέρος του φιλτροκουτιού.
Αυτές είναι σχεδιαστικές ατέλειες .

Μου άρεσε όμως ότι βλέπεις τα δοχεία των υγρών φρένων και δεν χρειάζεται να λύνεις διάφορα όπως στα Χόντα.
Επίσης για να βγάλεις πίσω αμορτισέρ δεν λύνεις πλαστικά όπως στο Χόντα, ατάκα και επιτόπου.

Για να βγάλεις το μπουζί είναι ευκολότερο και από το Χόντα και από το Γιαμάχα και έχεις άπλετο χώρο.

Βίδες, υλικά κλπ εφάμιλλα του Γιαμάχα πούναι επίσης Ταιβανέζικο, μου φάνηκαν πολύ οικεία όλα.

Γενικά μια χαρά τόδα το εργαλείο και ΕΥΓΕ στη ΣΥΜ !

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26991
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SYM CITYCOM 300i Επιθεώρηση μετάδοσης και αλλαγή μπουζί.(Savvas - Jimijo)

Δημοσίευση από Θανάσης Την / Το Σαβ Ιουλ 04, 2015 9:35 pm

Μπράβο παιδιά.
avatar
Θανάσης

Αριθμός μηνυμάτων : 906
Ημερομηνία εγγραφής : 23/01/2014
Τόπος : Νίκαια

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SYM CITYCOM 300i Επιθεώρηση μετάδοσης και αλλαγή μπουζί.(Savvas - Jimijo)

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Σαβ Ιουλ 04, 2015 10:37 pm

 Θανάση!

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26991
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SYM CITYCOM 300i Επιθεώρηση μετάδοσης και αλλαγή μπουζί.(Savvas - Jimijo)

Δημοσίευση από SHakias Την / Το Σαβ Ιουλ 04, 2015 10:42 pm

Το έκανες βόλτα ;;
Τώρα με τα 19 γρμ λογικά θα έχει καλύτερα Μπαμ.
Ακόμα φοράει malossi,βαριατορ ;;
Αν ναι πως το είδες απο ποιότητα γιατί σκέφτομαι το δικό μου που θέλει άλλαγμα
avatar
SHakias

Αριθμός μηνυμάτων : 652
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2015

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SYM CITYCOM 300i Επιθεώρηση μετάδοσης και αλλαγή μπουζί.(Savvas - Jimijo)

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Σαβ Ιουλ 04, 2015 10:47 pm

SHakias έγραψε:Το έκανες βόλτα ;;
Τώρα με τα 19 γρμ λογικά θα έχει καλύτερα Μπαμ.
Ακόμα φοράει malossi,βαριατορ ;;
Αν ναι πως το είδες απο ποιότητα γιατί σκέφτομαι το δικό μου που θέλει άλλαγμα
Τόκανε ο Μήτσος και όντως είναι καλύτερο.

Ναι φοράει φουλ MALOSSI βαριατόρ και ελατήριο σετ,  όπως έγραψα αλλά δεν μπορώ να κάνω σύγκριση μιας και δεν ξέρω τι κάνει το συγκεκριμένο με μάνα και μετά με MALOSSI.

Από ποιότητα ίδιο με το μάνα, πάρα πολύ καλό ! 

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26991
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SYM CITYCOM 300i Επιθεώρηση μετάδοσης και αλλαγή μπουζί.(Savvas - Jimijo)

Δημοσίευση από Θανάσης Την / Το Σαβ Ιουλ 04, 2015 11:45 pm

Tο μπουζί μου φάνηκε ίδιο με του sh.
avatar
Θανάσης

Αριθμός μηνυμάτων : 906
Ημερομηνία εγγραφής : 23/01/2014
Τόπος : Νίκαια

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SYM CITYCOM 300i Επιθεώρηση μετάδοσης και αλλαγή μπουζί.(Savvas - Jimijo)

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Κυρ Ιουλ 05, 2015 12:03 am

Θανάσης έγραψε:Tο μπουζί μου φάνηκε ίδιο με του sh.
Όχι δεν είναι ίδιο Θανάση, μακάρι νάτανε, θάχε και καλύτερη τιμή.



Έχει καρέ 16άρι του SH είναι 14άρι και πολύ μακρύ.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26991
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SYM CITYCOM 300i Επιθεώρηση μετάδοσης και αλλαγή μπουζί.(Savvas - Jimijo)

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Κυρ Ιουλ 05, 2015 8:33 am

Από ένα γρήγορο ψάξιμο που έκανα το εργαλείο φοράει στο μάνα βαριατόρ μπίλιες 25χ22 18gr .


Όταν όμως έχει MALOSSI βαριατόρ τότε οι μπίλιες είναι όντως 23χ18 όπως μετρήσαμε.
Το MALOSSI πουλιέται με μπίλιες 23χ18 στα 20 γραμμάρια, ακριβώς αυτές που βρήκαμε μέσα.


Άρα οι 23χ18 στα 19 γραμμάρια του SH που του βάλαμε είναι μια χαρά ! 

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26991
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SYM CITYCOM 300i Επιθεώρηση μετάδοσης και αλλαγή μπουζί.(Savvas - Jimijo)

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Κυρ Ιουλ 05, 2015 9:31 am

Το εγχειρίδιο σέρβις του εργαλείου το βλέπετε [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


Για το μπουζί που ρώταγε ο Θανάσης και σύμφωνα με το εγχειρίδιο, είναι NGK CR8E και αλλάζει κάθε 6 μήνες ή 6.000 χλμ με ενδιάμεσα στις 3.000 έλεγχο.


Για τις ροπές τώρα πούναι περίεργες όπως είπαμε.


Για το μπουζί λέει 1-1,2 [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] που μετατρέπεται σε Nm = 9,8 - 11,76 Nm.


Τάπα λαδιού : 1,9-2,5 = 18,63 με 24,5 Nm.


Τάπες τελικής μετάδοσης λέει 1-1,4 = 9,8 - 13,7 Nm.


Κανονικά και σύμφωνα με το εγχειρίδιο για να βγάλουμε καπάκι μετάδοσης πρέπει να βγει το αριστερό μαρπιέ οπότε εμείς δεν το κάναμε και με τον προβλεπόμενο τρόπο αλλά έγινε με χαλάρωση μόνο.


Ροπή για βίδα συμπλέκτη 5-6 = 49 - 58,8 Nm.
Ροπή για βαριατόρ 8,5-10,5 = 83,35 - 102,96 Nm.


Προβλέπει στην τσιμούχα του βαριατόρ 4-5 γραμμάρια γράσο... Shocked, εμείς βάλαμε λάδι κινητήρα όπως προβλέπεται στα Χοντογιαμάχα, έτσι εξηγείται το γράσο πούχε απλώσει από πίσω από το βαριατόρ αλλά αυτό προβλέπει, γιατί δεν ξέρω....


Η κεντρική βίδα του συμπλέκτη πούναι θηρίο σαν του Γιαμάχα και λύνει με καρύδι 46άρι, προβλέπεται δύναμη δεσίματος 
5-6 = 49 - 58,8 Nm.


Συμπερασματικά για άσχετοι και αδιάβαστοι στο συγκεκριμένο εργαλείο τα πήγαμε αρκετά καλά.....

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26991
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SYM CITYCOM 300i Επιθεώρηση μετάδοσης και αλλαγή μπουζί.(Savvas - Jimijo)

Δημοσίευση από Stelios XC Την / Το Κυρ Ιουλ 05, 2015 12:59 pm

Να ρωτησω , υπηρχε λογος που δεν χρησιμοποιηθηκε το μαμα μπουζοκλειδο ? δλδ δεν εφαρμοζε ή απλα δεν χωρουσε εκει μεσα?
avatar
Stelios XC

Αριθμός μηνυμάτων : 336
Ημερομηνία εγγραφής : 19/07/2013
Ηλικία : 23
Τόπος : Αθηνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SYM CITYCOM 300i Επιθεώρηση μετάδοσης και αλλαγή μπουζί.(Savvas - Jimijo)

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Κυρ Ιουλ 05, 2015 1:06 pm

Stelios XC έγραψε:Να ρωτησω , υπηρχε λογος που δεν χρησιμοποιηθηκε το μαμα μπουζοκλειδο ? δλδ δεν εφαρμοζε ή απλα δεν χωρουσε εκει μεσα?
Το μαμά μπουζόκλειδο Στέλιο όπως όλα τα μαμά δυστυχώς είναι μια φτηνή κατασκευή που δεν αξίζει.



Επειδή έχω προσωπικά 16άρι για το Γιαμάχα και 14άρι για το SH, είπαμε να κάνουμε τη ζωή μας εύκολη.


Αυτά πούχω έχουν είτε μαγνήτη για να πιάνουν το μπουζί είτε λαστιχάκι, παίρνουν από πάνω μισή ίντζα εργαλείο για πανεύκολο ξέσφιγμα, σφίξιμο ακόμα ΚΑΙ με δυναμόκλειδο.


Αν έχεις λοιπόν στο γκαράζ σου μία φεράρι για ποιο λόγο να χρησιμοποιήσεις το Ζάσταβα ?
Ελπίζω να σούδωσα να καταλάβεις.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26991
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SYM CITYCOM 300i Επιθεώρηση μετάδοσης και αλλαγή μπουζί.(Savvas - Jimijo)

Δημοσίευση από Stelios XC Την / Το Κυρ Ιουλ 05, 2015 3:09 pm

Σε έπιασα Σάββα !Ευχαριστώ!
avatar
Stelios XC

Αριθμός μηνυμάτων : 336
Ημερομηνία εγγραφής : 19/07/2013
Ηλικία : 23
Τόπος : Αθηνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SYM CITYCOM 300i Επιθεώρηση μετάδοσης και αλλαγή μπουζί.(Savvas - Jimijo)

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Κυρ Ιουλ 05, 2015 3:10 pm

Stelios XC έγραψε:Σε έπιασα Σάββα !Ευχαριστώ!
Τίποτα φίλε μου.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26991
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SYM CITYCOM 300i Επιθεώρηση μετάδοσης και αλλαγή μπουζί.(Savvas - Jimijo)

Δημοσίευση από Jimijo Την / Το Δευ Ιουλ 06, 2015 10:28 pm

Αχ ρε άτιμη Εγγλεζη με τα συστήματά σας ....όλα ανάποδα ρε παιδάκι μου

Σάββα σε ευχαριστώ πολύ που έφτιαξες το θέμα.....μόλις μπορέσω θα ποσταρω και εγώ ....
avatar
Jimijo

Αριθμός μηνυμάτων : 441
Ημερομηνία εγγραφής : 09/06/2012
Ηλικία : 31

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SYM CITYCOM 300i Επιθεώρηση μετάδοσης και αλλαγή μπουζί.(Savvas - Jimijo)

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Ιουλ 06, 2015 10:29 pm

Jimijo έγραψε:Αχ ρε άτιμη Εγγλεζη με τα συστήματά σας ....όλα ανάποδα ρε παιδάκι μου

Σάββα σε ευχαριστώ πολύ που έφτιαξες το θέμα.....μόλις μπορέσω θα ποσταρω και εγώ ....

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26991
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SYM CITYCOM 300i Επιθεώρηση μετάδοσης και αλλαγή μπουζί.(Savvas - Jimijo)

Δημοσίευση από Jimijo Την / Το Πεμ Ιουλ 23, 2015 8:23 pm

Να'μαστε λοιπόν πάλι εδώ ....


Αφού έχω κάνει 2000 χλμ από της 4/7/2015 είμαι στη θέση να πω πως το εργαλείο πάει κούκλα .....

μια χαρά , όμορφα και ωραία ....

Τη εννοώ .

Με τα μπιλάκια μαλοσι 20γρ είχα επιτάχυνση από στάση σε χαμηλότερες στροφές από ότι έχω τώρα με τα 19αρια μαμά του sh .

Εκείνη τη στιγμή μου φάνηκε μια διαφορά , στα μπαμ ....μετά από μια βόλτα που εκανα ( τα 500 την αμέσως επόμενη ) και μέχρι ακόμα και σήμερα έχω την εντύπωση , αλλά δεν είμαι απόλυτα βέβαιος , πως το μηχανάκι σαν να βαριετέ λίγο και πως θα πρέπει να του στραγκαλίσω λιιιιιγο περισσότερο το γκάζι απ'οτι πριν .....δεν είμαι βέβαιος ....επαναλαμβάνω .

Επίσης σε σταθερό γκάζι πορεία πχ. 6000 στροφές σαν να υπάρχει διαφορά και στα χλμ ως προς το λίγο χαμηλότερα . ( πριν 6000 στροφές 110 χλμ , μετά 6000 στροφές 100-105 χλμ)


Και έρχομαι στο ζουμί της υπόθεσης .....

Κάποια στιγμή θα ξανανοίξω τη μετάδοση για τον ιμάντα ....περίπου σε 1000 χλμ , οπότε ...ρωτάω ....τη μπιλάκια να βάλω ...... που να έχουν αντοχή στη χρήση , αντοχή στα χλμ χωρίς να κάνει ζημιά στη φωλιά του βαριατορ και να είναι κάπου η μέση λύση όσον αφορά τη σχέση μετάδοσης .....κοντό ή μακρύ . Γιατί δεν θα είναι μόνο για την πόλη .
avatar
Jimijo

Αριθμός μηνυμάτων : 441
Ημερομηνία εγγραφής : 09/06/2012
Ηλικία : 31

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SYM CITYCOM 300i Επιθεώρηση μετάδοσης και αλλαγή μπουζί.(Savvas - Jimijo)

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Ιουλ 23, 2015 8:33 pm

DR PULLEY ένα γραμμάριο λιγότερο από το μάνα .
Ίσως και δύο για την πόλη ..γενική αρχή 10-15% λιγότερο από το μάνα αλλά θέλουν δοκιμές για να καταλήξεις στο ιδανικό για σένα.


Παράδειγμα : το δικό μου φοράει μάνα 19 γραμμάρια.
Πάει καλά με 19άρια πούλευ.Καλύτερα λίγο από το μάνα.
Δοκιμάζω 20άρια για να αυξήσω το βήμα της μετάδοσης και να γίνει περισσότερο ταξιδιάρικο.
Δεν μου αρέσανε αν και είχανε διαφορά στο ταξίδι έκοψε το νεύρο αλλά και η τελική.
Ξαναδοκίμασα με 18άρια και αυτά ήτανε ....πλέον 18άρια για μένα με μια επιφύλαξη να κάνω τα 20άρια πολύ λίγο χρησιμοποιημένα 17 γραμμάρια και να δοκιμάσω και τα 17άρια.


Με λίγα λόγια θέλει δοκιμές για να βρεις το ιδανικό για σένα που μπορεί να μην είναι για κάποιον άλλο.
Δυστυχώς ανοιγοκλεισίματα, δοκιμή για κανά δυό χιλιάδες χλμ και ξανά μέχρι να βρεις το ιδανικό.


Μην παρασυρθείς από το τι λέει ο α και ο βήτα ....το σετ απ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26991
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SYM CITYCOM 300i Επιθεώρηση μετάδοσης και αλλαγή μπουζί.(Savvas - Jimijo)

Δημοσίευση από Jimijo Την / Το Πεμ Ιουλ 23, 2015 8:40 pm

Ναι αλλά δεν φοράω μαμά βαριατορ ..... το οποίο σημαίνει άλλες διαστάσεις και άλλα γραμμάρια ,
ή κάνω λάθος ?
avatar
Jimijo

Αριθμός μηνυμάτων : 441
Ημερομηνία εγγραφής : 09/06/2012
Ηλικία : 31

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SYM CITYCOM 300i Επιθεώρηση μετάδοσης και αλλαγή μπουζί.(Savvas - Jimijo)

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Ιουλ 23, 2015 9:13 pm

Jimijo έγραψε:Ναι αλλά δεν φοράω μαμά βαριατορ ..... το οποίο σημαίνει άλλες διαστάσεις και άλλα γραμμάρια ,  
ή κάνω λάθος ?  
Όχι δεν κάνεις λάθος.  


Η μαλόσι  έχει τη δικιά της νοοτροπία αλλά για το SH για παράδειγμα ξανά άμα πάρεις Μαλόσι βαριατόρ δεν βάζεις υποχρεωτικά και Μαλόσι ράουλα.
Υπάρχουν πολλοί που τάχουνε με πούλευ μετά από δοκιμές του τι τους ταιριάζει.
 
 [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


Αν πατήσεις το spare parts = ανταλλακτικά θα δεις μέγεθος μπίλιας γραμμάρια κλπ 
Τα γραμμάρια που το δίνει είναι 20 λοιπόν και η διάσταση 23χ18 όπως μετρήσαμε.
 
Αν πάμε όμως στον τομέα του [url=http://www.malossistore.co.uk/en/models/HONDA/HONDA-SH-I-SH-I-Scoopy-300-ie-4T-LC-2010-NF02E-/-1?MM=MO hoshi300&fg=-1&Type=M]SH 300 εδώ[/url] θα δούμε ότι η νοοτροπία αλλάζει και έχει και για το μάνα βαριατόρ 19άρια μαλόσι ράουλα αλλά για το μαλόσι βαριατόρ δίνει επιλογές 11,12 και 14.
Τεράστιες διαφορές όπως βλέπεις από τα 19 μάνα.


Με λίγα λόγια θέλει ψάξιμο και δοκιμές δυστυχώς.
Η ίδια η Μαλόσι δεν δίνει άλλη επιλογή εκτός από τα 20άρια της για το δικό σου οπότε αν θέλεις κάτι άλλο δοκιμάζεις σε πούλευ μιας και ούτε η μαλόσι δεν δίνει κάτι άλλο εκτός και να θες να πατήσεις πάνω στο SH και να δοκιμάσεις τις δικές του επιλογές αλλά υπάρχουν διαφορές μεγάλες σε ιπποδύναμη ροπή κλπ μεταξύ των δύο μοτοσακών.


Μήτσο μου όσο και να θέλει οποιοσδήποτε να βοηθήσει,  βλέπεις ότι απάντηση δεν υπάρχει εκτός από τις δοκιμές και ξόδεμα χρόνου και χρημάτων.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26991
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SYM CITYCOM 300i Επιθεώρηση μετάδοσης και αλλαγή μπουζί.(Savvas - Jimijo)

Δημοσίευση από Jimijo Την / Το Πεμ Ιουλ 23, 2015 9:24 pm

Savvas έγραψε:
Jimijo έγραψε:Ναι αλλά δεν φοράω μαμά βαριατορ ..... το οποίο σημαίνει άλλες διαστάσεις και άλλα γραμμάρια ,  
ή κάνω λάθος ?  
Όχι δεν κάνεις λάθος.  


Η μαλόσι  έχει τη δικιά της νοοτροπία αλλά για το SH για παράδειγμα ξανά άμα πάρεις Μαλόσι βαριατόρ δεν βάζεις υποχρεωτικά και Μαλόσι ράουλα.
Υπάρχουν πολλοί που τάχουνε με πούλευ μετά από δοκιμές του τι τους ταιριάζει.
 
 [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


Αν πατήσεις το spare parts = ανταλλακτικά θα δεις μέγεθος μπίλιας γραμμάρια κλπ 
Τα γραμμάρια που το δίνει είναι 20 λοιπόν και η διάσταση 23χ18 όπως μετρήσαμε.
 
Αν πάμε όμως στον τομέα του [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] θα δούμε ότι η νοοτροπία αλλάζει και έχει και για το μάνα βαριατόρ 19άρια μαλόσι ράουλα αλλά για το μαλόσι βαριατόρ δίνει επιλογές 11,12 και 14.
Τεράστιες διαφορές όπως βλέπεις από τα 19 μάνα.


Με λίγα λόγια θέλει ψάξιμο και δοκιμές δυστυχώς.
Η ίδια η Μαλόσι δεν δίνει άλλη επιλογή εκτός από τα 20άρια της για το δικό σου οπότε αν θέλεις κάτι άλλο δοκιμάζεις σε πούλευ μιας και ούτε η μαλόσι δεν δίνει κάτι άλλο εκτός και να θες να πατήσεις πάνω στο SH και να δοκιμάσεις τις δικές του επιλογές αλλά υπάρχουν διαφορές μεγάλες σε ιπποδύναμη ροπή κλπ μεταξύ των δύο μοτοσακών.


Μήτσο μου όσο και να θέλει οποιοσδήποτε να βοηθήσει,  βλέπεις ότι απάντηση δεν υπάρχει εκτός από τις δοκιμές και ξόδεμα χρόνου και χρημάτων.





Λέω να ξεκινήσω με πουλει τότε ...Αλλά πρώτα θα σημειώσω ακριβώς το τη κάνει , σε πόσα χλμ το κάνει , πόσες στροφές και κτλ κτλ ......
avatar
Jimijo

Αριθμός μηνυμάτων : 441
Ημερομηνία εγγραφής : 09/06/2012
Ηλικία : 31

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SYM CITYCOM 300i Επιθεώρηση μετάδοσης και αλλαγή μπουζί.(Savvas - Jimijo)

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Ιουλ 23, 2015 9:47 pm

Jimijo έγραψε:
Savvas έγραψε:
Jimijo έγραψε:Ναι αλλά δεν φοράω μαμά βαριατορ ..... το οποίο σημαίνει άλλες διαστάσεις και άλλα γραμμάρια ,  
ή κάνω λάθος ?  
Όχι δεν κάνεις λάθος.  


Η μαλόσι  έχει τη δικιά της νοοτροπία αλλά για το SH για παράδειγμα ξανά άμα πάρεις Μαλόσι βαριατόρ δεν βάζεις υποχρεωτικά και Μαλόσι ράουλα.
Υπάρχουν πολλοί που τάχουνε με πούλευ μετά από δοκιμές του τι τους ταιριάζει.
 
 [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


Αν πατήσεις το spare parts = ανταλλακτικά θα δεις μέγεθος μπίλιας γραμμάρια κλπ 
Τα γραμμάρια που το δίνει είναι 20 λοιπόν και η διάσταση 23χ18 όπως μετρήσαμε.
 
Αν πάμε όμως στον τομέα του [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] θα δούμε ότι η νοοτροπία αλλάζει και έχει και για το μάνα βαριατόρ 19άρια μαλόσι ράουλα αλλά για το μαλόσι βαριατόρ δίνει επιλογές 11,12 και 14.
Τεράστιες διαφορές όπως βλέπεις από τα 19 μάνα.


Με λίγα λόγια θέλει ψάξιμο και δοκιμές δυστυχώς.
Η ίδια η Μαλόσι δεν δίνει άλλη επιλογή εκτός από τα 20άρια της για το δικό σου οπότε αν θέλεις κάτι άλλο δοκιμάζεις σε πούλευ μιας και ούτε η μαλόσι δεν δίνει κάτι άλλο εκτός και να θες να πατήσεις πάνω στο SH και να δοκιμάσεις τις δικές του επιλογές αλλά υπάρχουν διαφορές μεγάλες σε ιπποδύναμη ροπή κλπ μεταξύ των δύο μοτοσακών.


Μήτσο μου όσο και να θέλει οποιοσδήποτε να βοηθήσει,  βλέπεις ότι απάντηση δεν υπάρχει εκτός από τις δοκιμές και ξόδεμα χρόνου και χρημάτων.





Λέω να ξεκινήσω με πουλει τότε ...Αλλά πρώτα θα σημειώσω ακριβώς το τη κάνει , σε πόσα χλμ το κάνει , πόσες στροφές και κτλ κτλ ......
Ακριβώς έτσι πρέπει να γίνει.



Μη νομίζεις και εγώ έφτυσα αίμα γυρνώντας από το Καρπενήσι 1000 τόσα χλμ ταξίδι με τα 20άρια για να πω ότι δεν και να τα βγάλω μετά από 2.500-3.000 χλμ.


Τώρα μετά από άλλο 1000άρι στη Λίμνη Πλαστήρα είδα ότι τα 18άρια είναι Θεούληδες στα πάντα και κατανάλωση και νεύρο και ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ (πολύ σημαντικό για μενα ).


Μπορώ να το κάνω να κλαίνε μανούλες μέσα στην Αθήνα αλλά θα χάσω σε κατανάλωση, σε αξιοπιστία και θα θέλω σέρβις κάθε 4-5.000 χλμ.


Όλα αυτά συνυπολογίζονται για ένα καλό σετ απ που θα προκύψει έπειτα από δοκιμές και λύσε δέσε όπως είπαμε για το ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ σετ απ.


Ξεκίνα με πούλευ λοιπόν τι δοκιμές αλλά το θέμα είναι σε τι γραμμάρια.
Σε 20 πούναι τα μαλόσι ?
Πρέπει να ξέρεις ότι τα πούλευ ανοίγουν περισσότερο το πιατέλο λόγο κατασκευής και θα πρέπει να το προσέξεις αυτό γιατί δεν θες ο ιμάντας να ακουμπάει στο εσωτερικό βγαίνοντας έξω έξω.
ΚΑΙ αυτό να προσέξεις και με το αυτί μήπως ακούσεις τίποτα περίεργο αλλά και με επιθεώρηση μετά από λίγα χλμ που θα πατήσουν καλά, κανά 300άρι ας πούμε.


Δεν θέλω να σε τρομάξω ή να σε απογοητεύσω Μήτσο μου αλλά στους φίλους πρέπει να τα λέμε όλα τα πιθανά σενάρια έτσι ?
Η βελτίωση γενικά τάχει αυτά σε οτιδήποτε και πρέπει να πηγαίνουμε σιγά και με ελέγχους.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26991
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης