Πρόσφατα Θέματα

ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΣΕ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ KAWASAKI KLE500 (servis έλεγχος - ελατηρίων)

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΣΕ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ KAWASAKI KLE500 (servis έλεγχος - ελατηρίων)

Δημοσίευση από gprhellas Την / Το Κυρ Ιουν 07, 2015 4:18 pm

ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΣΕ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ KAWASAKI KLE500 (servis έλεγχος - ελατηρίων)


=======>Χαιρετώ το μαστροχαλάστρα team.<=======

Μετά από αρκετό καιρό σε απραξία, είπα να πιάσω δουλειά γιατί σκουριάσαμε.....

ΕΧΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ για σήμερα SERVIS στην μπροστινή ανάρτηση του KLE500 (μοντέλο του 2000)


και επειδή η ράμπα είναι πιασμένη από την βεσπούλα που περιμένει υπομονετικά να λυθεί το ηλεκτρικό πρόβλημά της.....

ξεκινάμε επί εδάφους στο υπόστεγο πάντα γιατί ο καιρός είναι .......βαρύς και ασήκωτος.


ασφαλίζουμε πρώτα την πίσω ρόδα με την πατέντα GPR 205547  pirat


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Μετά βάζουμε έναν γρύλο από δεξιά και σηκώνουμε λίγο εναλλάξ με έναν άλλο γρύλο από αριστερά, χρησιμοποιώντας και τους σιδερένιους τρίποδες που είχα πάρει από τα LIDL.

η μπροστινή ρόδα σηκώνεται λίγο από το έδαφος και το τιμόνι γυρίζει πανεύκολα δεξιά - αριστερά.


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


Τώρα σειρά έχει να ξεβιδώσουμε τα άλλεν στο επάνω μέρος του τιμονιού που κρατάνε τις μπουκάλες (απλά ξεσφίγγουμε - δεν λύνουμε τελείως)


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Ανατρέχουμε στο SERVICE MANUAL και βρίσκουμε την σελίδα με την μπροστινή ανάρτηση.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Ξεβιδώνουμε την τάπα επάνω από το καλάμι με 22-άρι κλειδί

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Μετά ξεβιδώνουμε μια μικρή βίδα στο κάτω μέρος του καλαμιού για να αδειάσουμε τα παλαιά λάδια.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Αφού βγάλουμε τα λάδια - ξανά-σφίγγουμε τις βιδούλες, και λύνουμε τελείως τις τάπες βγάζοντας τα ελατήρια και τους αποστάτες.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

ΩΡΑΙΑ ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ, πάμε τώρα να μετρήσουμε το μήκος να δούμε που είμαστε..... για πάμε στο MANUAL να δούμε........

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

ΜΕ ΟΡΙΟ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΑ 512mm ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 500mm    (ΝΟΡΜΑΛ 522,5mm έτσι ?)  !!!!!!!!!!!!!!


ΕΧΟΥΝ ΦΑΕΙ ΤΑ ΨΩΜΙΑ ΤΟΥΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ.  

ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ,     .....




..... Idea  θα βάλουμε λίγο μεγαλύτερους αποστάτες (2 πόντους) για να πιάσουμε τουλάχιστον το κάτω όριο service.
 afro

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Τώρα κατεβάζουμε με τον γρύλο το μπροστινό ώστε να τερματίσει η ανάρτηση και να βάλουμε 450cc λάδι 10άρι σε κάθε μπουκάλα.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Μετά σηκώνουμε, ανεβοκατεβάζω 5-10 φορές χωρίς ελατήρια - πανεύκολο με τα δυο χέρια, και τοποθετούμε ξανά ελατήρια - προσθήκες και τάπες.

Επάνω τάπα ροπή 30Nm, και τα άλλεν στα 25 Nm.


Πάμε βόλτα τώρα....οππ βρε πως σηκώθηκε λέμε.....πάω για μοτοκρος ...χε χε
avatar
gprhellas

Αριθμός μηνυμάτων : 1967
Ημερομηνία εγγραφής : 19/05/2014
Ηλικία : 51
Τόπος : ΡΑΦΗΝΑ/ΑΤΑΛΑΝΤΗ/ΑΙΓΙΟ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΣΕ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ KAWASAKI KLE500 (servis έλεγχος - ελατηρίων)

Δημοσίευση από captnemo Την / Το Κυρ Ιουν 07, 2015 5:05 pm

Μπράβο μάστορα άντε και καλά χιλιόμετρα
avatar
captnemo

Αριθμός μηνυμάτων : 960
Ημερομηνία εγγραφής : 06/03/2013

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΣΕ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ KAWASAKI KLE500 (servis έλεγχος - ελατηρίων)

Δημοσίευση από joebar Την / Το Κυρ Ιουν 07, 2015 5:25 pm

Ωραιος.
avatar
joebar

Αριθμός μηνυμάτων : 2223
Ημερομηνία εγγραφής : 19/05/2012
Ηλικία : 44
Τόπος : χαλανδρι

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΣΕ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ KAWASAKI KLE500 (servis έλεγχος - ελατηρίων)

Δημοσίευση από SHakias Την / Το Κυρ Ιουν 07, 2015 5:58 pm

Ωραίος !!
Εγώ είχα βάλει ροδέλες ,
Αν το κράτησης καλό είναι να βάλεις στο πρόγραμμα μια αλλαγή ελατηρίων (Τασούλης για ρωτα τιμή ) .
Ακόμα τους εξαερωτήρες τους έχει για να βγάζεις των αέρα αν οας στο χωμα για πόλλη ώρα θυμαμε οταν το έκανα εκατσε αρκετά και μαλάκωσε,
Μιας και έχεις το σέρβις μανουαλ τι λέει για τους εξαερωτήρες στης τάπες απο τα καλαμια;ένας μάστορας που το πηγενα πριν τοβπαω στην τεομοτο μου είπε να βάζω 1 ατμόσφαιρα αέρα !
avatar
SHakias

Αριθμός μηνυμάτων : 636
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2015

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΣΕ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ KAWASAKI KLE500 (servis έλεγχος - ελατηρίων)

Δημοσίευση από gprhellas Την / Το Κυρ Ιουν 07, 2015 7:29 pm

SHakias έγραψε:Ωραίος !!
Εγώ είχα βάλει ροδέλες ,
Αν το κράτησης καλό είναι να βάλεις στο πρόγραμμα μια αλλαγή ελατηρίων (Τασούλης για ρωτα τιμή ) .
Ακόμα τους εξαερωτήρες τους έχει για να βγάζεις των αέρα αν οας στο χωμα για πόλλη ώρα θυμαμε οταν το έκανα εκατσε αρκετά και μαλάκωσε,
Μιας και έχεις το σέρβις μανουαλ τι λέει για τους εξαερωτήρες στης τάπες απο τα καλαμια;ένας μάστορας που το πηγενα πριν τοβπαω στην τεομοτο μου είπε να βάζω 1 ατμόσφαιρα αέρα !

Το manual λέει μηδέν πίεση (μάλλον είναι μόνο για εξαέρωση)


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
avatar
gprhellas

Αριθμός μηνυμάτων : 1967
Ημερομηνία εγγραφής : 19/05/2014
Ηλικία : 51
Τόπος : ΡΑΦΗΝΑ/ΑΤΑΛΑΝΤΗ/ΑΙΓΙΟ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΣΕ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ KAWASAKI KLE500 (servis έλεγχος - ελατηρίων)

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Κυρ Ιουν 07, 2015 7:45 pm

ΕΥΓΕ αρχίατρε του !

Πολύ μαγκιά η Καβάσω με τη βίδα !

Κρίμα για τα ελατήρια,τόσο πολύ κάτω από τοόριο σέρβις με τόσα λίγα χλμ ?
Πώς γίνεται αυτό ?

Επίσης με μπέρδεψε το εξής Γιώργη μου αν το κατάλαβα καλά :

Βλέπω αυτό :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Αλλά δεν βγήκανε οι μπότες έξω κλπ αλλά λύθηκε η κάτω βίδα, άδειασαν τα λάδια και μετά αφού βγήκαν, ελατήριο, αποστάτες κλπ βυθίστηκε η ανάρτηση και μπήκαν τα νέα λάδια προφανώς για λόγους εξαέρωσης κλπ.

Μήπως το παραπάνω είναι αν αλλάξεις και τσιμούχες?
Οπότε μήπως πρέπει να μπει η φωτό από το εγχειρίδιο σέρβις μόνο για την αλλαγή λαδιών ?

Μετά τα λάδια τα είδα νάναι απείραχτα σχεδόν ολοκαίνουργια, οι βίδες πάνω φαίνονται να έχουν ανοιχτεί από αλμπάνη βέβαια που τις έχει τραυματίσει ο ακατανόμαστος, αποκλείεται νάγιναν τώρα αυτές έτσι από σένα και τα φανταστικά απολύτου εφαρμογής εργαλεία σου Γιώργη.

Μη μπας και του αλλάξανε τα ελατήρια του ανθρώπου όταν ανοίχθηκε αν όντως ανοίχθηκε για λάδια και του κάνανε καμιά πουστιά ?
Δεν ξέρω δεν μπορώ να τα παντρέψω αυτά τα δύο.....

Εδώ όσα έχουμε ανοίξει μέχρι τώρα όλα τα λάδια ήτανε μαύρη μαυρίλα πλάκωσε εδώ όμως ήτανε καινούργια....ξέρω γώ ?

ΕΥΓΕ ξανά για την ΑΡΙΣΤΗ παρουσίαση που νομίζω πως βλέποντάς την κάποιος το κάνει χαλαρά μόνος του !
Αυτά είναι <<φτιάξτο μόνος σου>> να τα βλέπεις και να τα απολαμβάνεις, ρε αδερφέ ειλικρινά !

Είμαι περήφανος πούχω τέτοιους φίλους !

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 25263
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΣΕ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ KAWASAKI KLE500 (servis έλεγχος - ελατηρίων)

Δημοσίευση από gprhellas Την / Το Κυρ Ιουν 07, 2015 7:55 pm

Savvas έγραψε:
Αλλά δεν βγήκανε οι μπότες έξω κλπ αλλά λύθηκε η κάτω βίδα, άδειασαν τα λάδια και μετά αφού βγήκαν, ελατήριο, αποστάτες κλπ βυθίστηκε η ανάρτηση και μπήκαν τα νέα λάδια προφανώς για λόγους εξαέρωσης κλπ.

Μήπως το παραπάνω είναι αν αλλάξεις και τσιμούχες?



Aν δείς την φωτό που απάντησα στον Μάνο λέει ότι για αλλαγή είναι 453 ml, για τελείως στεγνή αντικατάσταση είναι 530ml.

Τώρα για τα άλλα δεν ξέρω, όντως τα λάδια είναι αλλαγμένα αλλά τα ελατήρια μπορεί να έχουν πέσει από την ακινησία των 3 και βάλε ετών.
avatar
gprhellas

Αριθμός μηνυμάτων : 1967
Ημερομηνία εγγραφής : 19/05/2014
Ηλικία : 51
Τόπος : ΡΑΦΗΝΑ/ΑΤΑΛΑΝΤΗ/ΑΙΓΙΟ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΣΕ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ KAWASAKI KLE500 (servis έλεγχος - ελατηρίων)

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Κυρ Ιουν 07, 2015 8:10 pm

gprhellas έγραψε:
Savvas έγραψε:
Αλλά δεν βγήκανε οι μπότες έξω κλπ αλλά λύθηκε η κάτω βίδα, άδειασαν τα λάδια και μετά αφού βγήκαν, ελατήριο, αποστάτες κλπ βυθίστηκε η ανάρτηση και μπήκαν τα νέα λάδια προφανώς για λόγους εξαέρωσης κλπ.

Μήπως το παραπάνω είναι αν αλλάξεις και τσιμούχες?



Aν δείς την φωτό που απάντησα στον Μάνο λέει ότι για αλλαγή είναι 453 ml, για τελείως στεγνή αντικατάσταση είναι 530ml.

Τώρα για τα άλλα δεν ξέρω, όντως τα λάδια είναι αλλαγμένα αλλά τα ελατήρια μπορεί να έχουν πέσει από την ακινησία των 3 και βάλε ετών.

Παίζει και από τη συνεχή ακινησία να τα παίξανε γιατί δεν δουλεύανε, περίεργο βέβαια γιατί αν σκεφτούμε ότι σε εταιρείες υπάρχουν μοτό στοκ που παραμένουν σε αποθήκες επί χρόνια ακίνητες δεν παρουσιάζουν τέτοιο θέμα.

Σωστά όμως πού να ξέρεις και αμφιβάλλω αν ξέρει και ο ίδιος ο άνθρωπος.

Γιαυτό το <<φτιάξτο μόνος σου >> είναι απλά αναντικατάστατο και αυτή είναι η αξία των ανθρώπων που προσφέρουν όπως εσύ αδερφέ.

Και πάλι συγχαρητήρια.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 25263
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης