Χρήση MOTORKOTE 100 συμπεράσματα, κόστη διάφορα, αντοχές ιμάντων κλπ

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Χρήση MOTORKOTE 100 συμπεράσματα, κόστη διάφορα, αντοχές ιμάντων κλπ

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Ιουν 05, 2015 9:04 pm

Σκαλίζοντας και ψάχνοντας, προσπαθώντας να οργανώσω λιγάκι το τι γίνεται στο κάθε μηχανοκίνητο πούχω ακόμα σε ηλεκτρονικό αρχείο για γρήγορη εύρεση, βρήκα ορισμένα χρήσιμα που τάχα ξεχασμένα δεξιά και αριστερά.


Από άλλα εργαλεία δεν παρουσιάζεται κάτι ενδιαφέρον διότι ήταν πολυκύλινδρα και δεν είχαν χλμ και τα μικρά ήτανε παπιά αθάνατα 4χρονα με επίσης λίγα χλμ.


Αντιθέτως, ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα στοιχεία από το 21χρονο HONDA LEAD/1994 (είχε αγοραστεί κάποια περίοδο που τόχα ανάγκη εντός Αθηνών και τόχα ξεσκίσει στο χιλιόμετρο με φθηνή βενζίνη βέβαια και παρκάρισμα στο δρόμο συνέχεια)  τα οποία είναι : 


SERVICE 128.000 KM (22 Μαρτίου 2006)
 
1.               Επισκευή :
Αντικαταστάθηκαν λόγω φθοράς τα εξής :
α.  Τα ρουλεμάν στροφάλου. Κόστος ανταλλακτικού : 36 €.
β.  Πιστόνι. Κόστος ανταλλακτικού : 28,50 €.
γ.  Σέτ φλάντζες. Κόστος ανταλλακτικού : 7,50 €.
δ.  Ρεκτιφιέ κυλίνδρου : 26 €.
 
2.               Αντικατάσταση λόγω SERVICE:
α.  Ιμάντα κινήσεως. Κόστος ανταλλακτικού : 15,50 €.
β.  Μπίλιες βαριατόρ. Κόστος ανταλλακτικού : 9,00 €.
γ.  Λάδι διαφορικού. Κόστος ανταλλακτικού : 1,20 €.
δ.  Μπουζί. Κόστος ανταλλακτικού : 4,50 €.
ε.   Αλλαγή καμμένης λάμπας εμπρός.Κόστος ανταλλακτικού:1,50 €.
 
3.       ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ :
 
          Ανταλλακτικά : 129,70 €.
          Εργασία : 140 €.

          ΣΥΝΟΛΟ : 269,70 €.


Και τι παρατηρούμε σε αυτά : 


1.Τα ρουλεμάν στροφάλου χάλασαν μαγικά μετά την προσθήκη του  MOTORKOTE και υποτίθεται ότι θάκανε καλό μιας και είχε ξεπεράσει το μηχανάκι τις 100.000 χλμ.
Δεν πέρασαν μερικές χιλιάδες χλμ και άρχισε να ακούγεται σαν χάρχαλο λόγο των φθαρμένων ρουλεμάν στροφάλου.
Μπορεί νάτανε τυχαίο μπορεί και όχι.


2. Όσο πάνε τα ανταλλακτικά τόσο πάει και η εργασία. Παρακάτω θα παρατεθούν και άλλα στοιχεία και θα δείτε τι εννοώ.
Η εργασία ΔΕΝ γινόταν σε ότι παρατεθεί σε εξουσιοδοτημένο.


3.Ο ιμάντας βλέπετε ότι αλλάχτηκε στις 128.000 KM (22 Μαρτίου 2006) . Σήμερα έχει 139.000 χλμ συνολικά και ο ιμάντας 11.000 χλμ  αλλά και 9 χρόνια και 3 μήνες. Ζεί και βασιλεύει ! 


Τα υπόλοιπα στοιχεία τα βάζω χύμα και τα συμπεράσματα δικά σας : 


Στα 118.400 Χλμ (25 Οκτ 2004), προστέθηκε στον κινητήρα αντιτριβικό τύπου << MOTOR KOTE 100>> (50 ml). Η διάρκειά του είναι 80.000 Χλμ. ή 2.500 ώρες λειτουργίας.



ΕΠΙΣΚΕΥΗ - SERVICE 133.022 KM (27 Νοεμβρίου 2007)
 
1.               Επισκευή :
Αντικαταστάθηκαν λόγω φθοράς (κόλλησε ο κινητήρας γιατί δεν δούλεψε η αντλία λαδιού ???) τα εξής :
α.  Πιστόνι. Κόστος ανταλλακτικού : 26 €.
β.  Σέτ φλάντζες. Κόστος ανταλλακτικού : 1,60 €.
γ.  Ρεκτιφιέ κυλίνδρου : 25 €.
 
2.               Αντικατάσταση λόγω SERVICE:
α.  Μπουζί. Κόστος ανταλλακτικού : 4,50 €.
β.  Αλλαγή τακάκια. Κόστος ανταλλακτικού:17,50 €. (τα προηγούμενα αλλάχθηκαν στις 30.600 χλμ. Άντεξαν μόνο 2.400 χλμ ???)
 
ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΑΞΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΗΞΑ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΑ.
 
3.       ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ :
 
          Ανταλλακτικά : 74,60 €.
          Εργασία : 60 €.

          ΣΥΝΟΛΟ : 135 €.


Τελικά τότε πήρα και την τρόμπα και την έβαλα αφού ήρθε από Ιαπωνία μετά από κανά μήνα οπότε χρησιμοποιώ τα ίδια χλμ και ημερομηνία : 


ΕΠΙΣΚΕΥΗ - SERVICE 33.022 KM (27 Νοεμβρίου 2007)
 
1.               Επισκευή :
Αντικαταστάθηκε λόγω φθοράς  η αντλία λαδιού.
2.               Αντικατάσταση λόγω SERVICE:
α.  Μπουζί. Κόστος ανταλλακτικού : 5 €.
β.  Καθάρισμα πίσω φρένου.
3.       ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ :
 
          Ανταλλακτικά : 111 € η τρόμπα.
          Εργασία : 90 €.

          ΣΥΝΟΛΟ : 201 €.


Από τότε το LEADάκι δεν χρειάστηκε απολύτως τίποτα πέρα από μια δισκόπλκα που την έβαλα μόνος μου και την πήρα μεταχείρο από ένα διαλυμένο Πιάτζιο Τυφώνα αλλά σχεδόν αχρησιμοποίητη ένα 20άρικο, τακάκια που βρήκα με 2.5 ευρώ το σετ και πήρα 3 ζευγάρια και ένα μπουζί. 


Το πήγα στο εξοχικό και ζει και βασιλεύει και μου κάνει τη δουλίτσα μου μια χαρά.
Οι συνήθεις διαδρομές του βέβαια είναι κανά 20άρι χλμ τη μέρα όποτε είμαι εκεί για ανεβοκατέβασμα στην παραλία κανά 4-5 φορές τη μέρα.
Αραιά και που και σε κανά διπλανό χωριό με μέγιστο τα 34 χλμ πήγαινε έλα.
Πάει μια χαρά ! 
Και συνήθως δικάβαλο.


Τα συμπεράσματα που βγάζω από όλα αυτά είναι : 


1. Μας πιάνουνε απίστευτα τον πισινό για το τίποτα στα ντεμέκ <<σέρβις>> - <<επισκευές>>.
Ευτυχώς που πλέον ασχολιόμαστε μόνοι μας και γλυτώνουμε και γω δεν ξέρω πόσα.


2. Κάποια στιγμή που το οποιοδήποτε εργαλείο χρειαστεί επισκευή κάντε τη σωστά.
Μη φανείτε ακριβοί στ' αλάτι και φτηνοί στ' αλεύρι γιατί θα ξαναπληρώσετε.
Δηλαδή άμα κάνετε ρεκτιφιέ, αλλάξτε και μια τρόμπα λαδιού και νερού αν έχετε.
Είναι κρίμα να ξανακολλήσει και να ξαναπληρώνετε λόγο ενός από τα δύο παραπάνω που παρεμπιπτόντως στα 4χρονα η τρόμπα λαδιού δεν έχει καμία σχέση με του δίχρονου και είναι τζάμπα.


3. Αντιτριβικά κλπ στον κινητήρα καλό θάναι να αποφεύγονται γιατί δεν ξέρουμε αν κάνουν κάτι σίγουρα ή όχι ή αν αντί για καλό κάνουνε κακό. Τώρα άμα είναι ανάγκη να μειώσουμε τριβές σε ευαίσθητα τμήματα θα το κάνουμε αναγκαστικά.


Κάπως έτσι τα βλέπω εγώ από αυτή την εμπειρία.


Το συζητάμε όμως ευχαρίστως το οτιδήποτε ή άλλες απόψεις κλπ.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 24867
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης