Κάψιμο λαμπών σε παπί HONDA C50 μετά την αντικατάσταση κινητήρα με LIFAN 125 (και επίλυση λοιπών προβλημάτων).

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Κάψιμο λαμπών σε παπί HONDA C50 μετά την αντικατάσταση κινητήρα με LIFAN 125 (και επίλυση λοιπών προβλημάτων).

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Απρ 08, 2015 10:33 am

Όπως λέει το θέμα και σε συνέχεια του <<Φτιάξτο μόνος σου >> που βρίσκεται [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27338
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Κάψιμο λαμπών σε παπί HONDA C50 μετά την αντικατάσταση κινητήρα με LIFAN 125 (και επίλυση λοιπών προβλημάτων).

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Απρ 08, 2015 10:43 am

Σε πρώτη φάση λοιπόν θα ασχοληθούμε με το τρέχον θέμα και μετά θα πούμε και για τα υπόλοιπα που αντιμετωπίσαμε και πως επιλύθηκαν με όσο μπορούμε πλήρες ιστορικό.


Λοιπόν το τρέχον πρόβλημα είναι ότι ο πάπιος καίει λάμπες και δεν μπορεί να φορτίσει την μπαταρία με το νέο κινητήρα πούχει νέα πηνία κλπ.


Έγινε προσπάθεια αντικαταστάσεως της αντίστασης, αγοράστηκε νέος JAPAN μαμά ανορθωτής, αγοράστηκε νέα μπαταρία και χθες άρχισαν μετρήσεις με πολύμετρο των 2 άσχετων στα ηλεκτρολογικά (εμού και του Τανάσεν) με τηλεφωνική καθοδήγηση του ταλαίπωρου τρίτου του   gprhellas κατά κόσμον Γεωργίου του Τροπαιοφόρου βοήθειά μας ! 


Οι μετρήσεις ανορθωτών κλπ έβγαζαν τρελά ρεύματα και πέρα από κάθε φαντασία.


Το παρατήσαμε λοιπόν έτσι αφού αποσυνδέσαμε τη νέα μπαταρία για να μη βράσει και διαλυθεί και συνέχισε ο πάπιος να πηγαίνει χωρίς μπαταρία μόνο με το σύστημα φορτίσεώς του.


Ναι ναι γίνεται και έτσι και πάει σαν παλιό στρατιωτικό REO....


Μικρή ανάπαυλα λοιπόν και με τα μούτρα στο  rolling pages μιας και εμείς δεν ανακαλύψαμε τον τροχό ........


Συνεχίζεται......

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27338
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Κάψιμο λαμπών σε παπί HONDA C50 μετά την αντικατάσταση κινητήρα με LIFAN 125 (και επίλυση λοιπών προβλημάτων).

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Απρ 08, 2015 2:26 pm

Συνεχίζουμε λοιπόν μιας και βρήκα χρόνο τώρα...


Όπως είπαμε εμείς δεν ανακαλύψαμε τον τροχό και μετά από ψάξιμο του Γιώργη βρήκαμε στο [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] συμφορουμίτη πούχε το ίδιο πρόβλημα με ίδια ακριβώς αλλαγή οπότε μεταφέρω από την πηγή ακριβώς : 


<<Λοιπόν, πως έχει η ιστορία...
C50 με lifan κινητήρα!
Όμως έχει πάνω την πλεξούδα του C50, όπως επίσης και ανορθωτές, ηλεκτρονικές κλπ!
Τώρα τελευταία άρχισε να καίει λάπμπες.
Όπως διάβασα και από μερικές άλλες δημοσιέυσεις!Ανορθωτής ή μπαταρία μάλλον είναι το πρόβλημα!

Οι ερωτήσεις είναι οι εξής:
1. Μπορώ να βάλω έναν καινούριο ανορθωτή C50 ή θα μου τον κάψει επειδή είναι μικρός?
(3 καλώδια στη φύσα και 1 που βιδώνει πάνω του, εύκολη λύση λόγω της παλιάς πλεξούδας)

2. Μπορώ να βάλω τον ανορθωτή του lifan με κάποια πατέντα λόγο του ότι έχει φύσα με 4 επαφές

3. Ή πάω για καινούρια πλεξούδα(glx ή astrea που έχουν 4 καλώδια στη φύσα του ανορθωτή)?>>



<<Παιδιά τελικά το πρόβλημα δεν λύθηκε!
Ανορθωτής (εκτός αν χρειάζεται το δικό του(τον lifan εννοώ)) , αντισταση(σταθεροποιητής) , μπαταρία δεν είναι!

Οπότε το μόνο που έμεινε είναι να έχει δίκιο ο συμφορουμίτης μας ο Pan!
Δηλαδή να είναι κάποιο καλώδιο!

Πάντως με μετρήσεις που έκανα, βγάζει πολλά volt, γύρω στα 17, ενώ ξέρω ότι κανονικά δεν πρέπει να ξεπερνάει τα 15-15,5!
Αν ξέρει κάποιος κάτι παραπάνω ας βοηθήσει!>> 



Εδώ τώρα να πω και εγώ ότι και μεις αλλάξαμε ανορθωτή και μπαταρία και συνέβαινε το ίδιο και σε μας.
Συνεχίζει ο φίλος με το πρόβλημα και οι λοιποί φίλοι που ξέρουν (όσοι ξέρουν ) και βοηθάνε ....:


<<Φίλε μου ευχαριστώ για τη βοηθεια γενικώς!
Μπορεί να μην ξέρω πολλά πράγματα από αυτά αλλά μπορώ να σου πω με 10000005555% ότι το μηχανάκι ήταν 12βολτο!
Αν ησχύει το γεγονός ότι παίζει να έχω μελλοντικό πρόβλημα και να φταίει αυτό τότε να αλλάξω και την πλεξούδα να ησυχάσω!
Αλλά αν μπορώ να το "σώσω" τότε να το κάνω!
Ξέρεις μήπως που μπορώ να βρω τη συνδεσμολογία του ανορθωτή?Τι εννοώ:
Ποια καλώδια της παλιάς φύσας πάνε σε ποιες επαφές του ανορθωτή?


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]>>



<<Δεν κάνει τίποτα φίλε μου, για αυτό είναι το φόρουμ.
το καλώδιο που λείπει απο τον ανορθωτή του C50 είναι στο σασί του [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Δεν χρειάζεται να αλλάξεις καμία πλεξούδα.
Είναι λίγα και απλά τα καλώδια και σου δίνει περιθώριο να δουλέψεις και να επισκευάσεις κάτι εκει πάνω.

Ερώτηση. απο πολύμετρο ξέρεις? Να κάνεις μετρήσεις για να βρείς που πάει το τάδε καλώδιο κλπ ξέρεις?>>





<<Παιδιά έβαλα την καινούρια ηλεκτρονική(η οποία τελικά είχε την ίδια φύσσα) και τον ανορθωτή (με πατέντα σύμφωνα με το παραπάνω σχήμα)
Νομίζω πως το ρεύμα που πάει στη μπαταρία έστρωσε αρκετά και μου φαίνεται φυσιολογικό πλέον!
Τώρα βγάζει γκαζάτο 15,5V(σβηστή λάμπα) που μοου φαίνεται φυσιολογικό ( διορθώστε αν κάνω λάθος)! Με τον παλιό ανορθωτή έβγαζε 17

Μόνο που το ουσιαστικό πρόβλημα πάλι δε λύθηκε!
Μόλις λοιπόν κατάφερα να τα βάλω πάνω, μετράω την μπαταρία και λέω όκ!
Έλα όμως που ανάβω τα φώτα και μου την καίει πάλι!λέω δε στέκει κάτσε να μετρήσω το ντουί,, το μετράω και μου έβγαζε κάτι κουφά(0,2V)
Αυτό γιατί στο ντουί βγάζει εναλλασόμενο για κάποιο λόγο!
Αν έχετε καμία ιδέα, πείτε!>>




<<Η φόρτισή σου (DC) είναι εντάξει. Λίγο τσιμπημένη μεν αλλά εντάξει. Αν η μπαταρία είναι ξελιγωμένη και όσο τραβάνε και όργανα κλπ θα πέσει η τάση.
Στο ντουί εναλασσόμενο πάει απο τα πηνία.
τα 0.2v πως τα πήρες? σβηστά φώτα? αναμένα? Μέτρα το ντουί με ωμόμετρο για βραχυκύκλωμα (αποσύνδεσέ το πρώτα απο την πλεξούδα γιατί θα μετρήσεις πηνίο και θα βλέπει βραχυκύκλωμα)>>



<<Λοιπόν παίδιά θα πω πως "έλυσα" το πρόβλημα μου μήπως και βοηθήσει κανένα στο μέλλον.(Το "ελυσα" το βάζω σε "" γιατί κάποιος μπορεί να μην το θεωρεί λύση(βλέπε μειονέκτημα στο τέλος), για εμένα πάντως είναι κομπλέ)

<<Ξεκινάω.
Lifan 110 σε C50.
Στην αρχή για κάποιο λόγο για μερικούς μήνες δούλευε κανονικά, μέχρι που άρχησε να μου καίει λάμπες.Όσο πήγαινε γινόταν και χειρότερα, στην αρχή μου καιγε μία λάμπα τη βδομάδα μετά μία λάμπα τη γκαζιά!
Σκέφτηκα, ότι μάλλον είναι μπαταρία γιατί είχα ακούσει ότι το κάνουν αυτό τα παπάκια.Την άλλαξα και δεν έγινε δουλεειά.
Μετά ξεκίνησα τις μετρήσεις με το πολύμετρο και βλέπω ότι στη μπαταρία πάνε 17-18V.
Λέω ανωρθωτής...Βάζω με "πατέντα" του lifan, ξαναμετράω την μπαταρία και ήταν ψιλοφυσιολογικά τα πράγματα 15-15,5V.Όμως λάμπες πάλι έκαιγε.
Μετά σκέφτηκα ότι εφόσον στην μπαταρία μου πάει σχεδόν φυσιολογικό ρεύμα, τότε το πρόβλημα είναι μόνο οι λάμπες, άρα αν πάρω ρεύμα από την μπαταρία (γιατί αυτά τα μηχανάκια πέρνουν εναλασσόμενο από τα πηνία κανονικά) τότε θα είμαι ενταξει.

Αυτό έγινε πάρα πολύ απλά, το μόνο δύσκολο είναι να βρω ποια καλόδια είναι, η μετατροπή είναι απλούστατη!
Στην ουσία θέλουμε το καλώδιο που παίρνει ρεύμα ο διακόπτης των φώτων(στον οποίο συνδέονται όλα τα φώτα που παίρνουν εναλασσόμενο,δηλαδή το μποστά φανάρι και το πίσω πορείας), και ένα καλώδιο που παίρνει από τη μπαταρία. πχ εγώ βρήκα το λαμπάκι του νεκρού!(για αυτούς που δεν ξέρουν αυτά βρίσκονται μέσα στο μποστά φανάρι)
Άρα η μετατροπή είναι, να ξεσυνδέσεις τη φύσα που παίρνει ο διακόπτης των φώτων(εναλλασσόμενο, κίτρινο καλώδιο αν δεν κάνω λάθος) και να εννώσεις(με ένα καλώδιο 10cm) με τη φύσα που παίρνει το λαμπάκι του νεκρού(συνεχές),χωρίς να αποσυνδέσεις το λαμπάκι του νεκρού εννοείται.
____________________________________________________________________________________________________ ________________________________________________
Λοιπόν συνοπτικά για όποιον βαριέται να διαβάσει....
Λύσεις για εμένα:
Πολύ ρεύμα στην μπαταρία---> Ανωρθωτής Lifan

Καμένες Λάμπες---> Αποσύνδεση φύσας διακόπτη φώτων και σύνδεση με ένα μικρό καλώδιο με τη φύσα του λαμπακίου του νεκρού(χωρίς να την αποσυνδέσουμε)

Πλεονεκτήματα μετατροπής ----> 1) Προφανώς δεν καίγονται οι λάμπες 2)δεν έχουμε σκαμπανεβάσματα στα φώτα ανάλογά με το γκάζι 3) έχουμε φώτα και με σβηστή τη μηχανή αν θέλουμε

Μειονεκτήματα-----> 1)Αν κοινούμαστε μόνο νύχτα άρα έχουμε ανοικτά τα φώτα συνέχεια για καμιά 15αριά μέρες τότε δεν θα προλαβαίνει να φωρτίσει τη μπαταρία.
Βέβαια αν κινηθείς έστω και λίγο μέρα με σβηστά τα φώτα τη φωρτίζει στο μπάμ.

Αυτά....Έγραψα όλο αυτό μήπως και βοηθήσει κάποιον άλλο.Για εμένα αυτή η λύση δουλέυει απροβλημάτιστα κάνα 2μηνο τώρα ενώ είχα σοβαρό πρόβλημα!>>



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27338
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης