Πρόσφατα Θέματα

HONDA SH 300.Αλλαγή πίσω δισκόπλακας με BRAKING, τακακιών με EBC HH SINTERED κλπ.

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

HONDA SH 300.Αλλαγή πίσω δισκόπλακας με BRAKING, τακακιών με EBC HH SINTERED κλπ.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Ιαν 12, 2015 9:47 am

Ο φίλος μας Νίκος είχε φτάσει σε κρίσιμη κατάσταση με τα φρένα του.


Η κατάσταση πολύ χάλια και φυσικά κάτω από τα προβλεπόμενα όρια του κατασκευαστή.


Και συγκεκριμένα η δισκόπλακα ήταν έτσι : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Και τα τακάκια έτσι : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Με την ευκαιρία της φυσιολογικής αυτής φθοράς ο Νίκος αποφάσισε να αναβαθμίσει και τα φρένα του αγοράζοντας δισκόπλακα μαργαρίτα ημίπλευστη BRAKING και τακάκια EBC HH SINTERED με κόστος 115 ευρώ που είναι η τιμή προσφορά για εμάς από τον φίλο Θεοδόση και το BRAKE SHOP.


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Με μια μικρή καθυστέρηση λοιπόν φτάσαμε στον φίλο Γιώργο και βάλαμε το μηχανάκι πάνω στη ράμπα.


Δουλειά χωρίς στραβή ομως δεν υπάρχει οπότε η ράμπα είχε ήδη στραβώσει από την προηγούμενη φορά που πήγαμε να βάλουμε πάνω τη χοντρή Βαρκαντέρο και ήθελε επισκευή.


Ο Γιώργης σαν κομάντο βούτηξε την ηλεκτροκόλληση, στράντζες γωνιακές και τροχούς κάθετους και γωνιακούς και πατι κιούτ την επισκεύασε !  cheers cheers cheers


Ταυτόχρονα όμως κρύωσε και η εξάτμιση που έπρεπε να κρυώσει για να βγεί οπότε ουδέν κακόν αμιγές καλού!


Ξανά λοιπόν το μοτοσακό στη ράμπα και αρχίζει το λύσιμο σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο εγχειρίδιο σέρβις και η <<MASTROHALASTRA TEAM >> σας παρουσιάζει  : 


<<Αντικατάσταση πίσω δισκόπλακας, τακακιών, καθαρισμό και λίπανση πίσω δαγκάνας >> : 






[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Αφού λύθηκαν τα πάντα ήρθε η ώρα για το καθάρισμα της πίσω δαγκάνας, την λίπανσή της με γράσο σιλικόνης και φυσικά την τοποθέτηση των νέων τακακιών και της νέας δισκόπλακας και μετά η επανασυναρμολόγηση : 






Όλοι εργασία και χαρά και είναι υπέροχο νάναι 3 μαζί και να πιάνουν τα χέρια και των τριών, η δουλειά φεύγει αέρα πατέρα : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Να η ευτυχής παρέα που λέγαμε : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Και συνεχίζουμε με λεπτομέρειες : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Ε καμιά φορά το παρακάνουμε και πέφτει και κανά κράξιμο 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Αλλά απτόητοι συνεχίζουμε : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Να και το καινούργιο μωρό : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Ωραίος ο Νικόλας με όλα τα αναλώσιμα πούταν δικά του, άριστα εξοπλισμένος


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Και από δουλειά...σκύλος : 
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]





[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Και η ευτυχία ζωγραφισμένη στο πρόσωπο του φίλου μας , η καλύτερη ξεκούραση : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Και εις άλλα με υγεία λοιπόν,καλορίζικα φίλε Νίκο ! 


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Savvas στις Τρι Ιαν 20, 2015 12:09 pm, 1 φορά (Λόγος της επεξεργασίας : Μετατροπή σε απλό θέμα)

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 25263
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA SH 300.Αλλαγή πίσω δισκόπλακας με BRAKING, τακακιών με EBC HH SINTERED κλπ.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Ιαν 12, 2015 10:12 am

Βέβαια ο Νίκος έφυγε λίγο απογοητευμένος αλλά τι να κάνουμε που βιαζόμασταν......

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 25263
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ο συγγραφέας αυτού του μηνύματος έχει αποκλειστεί απο το φόρουμ - Δείτε το μήνυμα

Απ: HONDA SH 300.Αλλαγή πίσω δισκόπλακας με BRAKING, τακακιών με EBC HH SINTERED κλπ.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Ιαν 12, 2015 10:24 am

kostassh300 έγραψε:και άλλη φορά να μην αφήνει τα τακάκια να πιάνουν σίδερο....κρίμα είναι καινούργια δισκόπλακα....
η τσιμούχα στο ψαλίδι τι έλεγε???
Αστέρι ήταν η τσιμούχα και το ρουλεμάν ! 

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 25263
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA SH 300.Αλλαγή πίσω δισκόπλακας με BRAKING, τακακιών με EBC HH SINTERED κλπ.

Δημοσίευση από gprhellas Την / Το Δευ Ιαν 12, 2015 10:32 am

Αστέρι το "mastroxalastra team", πετάει λέμε το χειρουργείο......


cheers cheers cheers ΑΨΟΓΟΣ ο ΛΟΓΟΤΕΧΝΗΣ ΣΑΒΒΑΣ. cheers cheers cheers


:drunken: ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΝΙΚΟ :drunken:, αντε και στο ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΤΩΡΑ (χωρίς ακρότητες όμως.....με τα τακάκια)



avatar
gprhellas

Αριθμός μηνυμάτων : 1967
Ημερομηνία εγγραφής : 19/05/2014
Ηλικία : 51
Τόπος : ΡΑΦΗΝΑ/ΑΤΑΛΑΝΤΗ/ΑΙΓΙΟ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA SH 300.Αλλαγή πίσω δισκόπλακας με BRAKING, τακακιών με EBC HH SINTERED κλπ.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Ιαν 12, 2015 10:44 am

Προσωπικά θα επισημάνω το πάχος της δισκόπλακας έναντι του προβλεπομένου.....πολύ επικίνδυνο παιδιά.... pale pale pale




Δεν ξέρω αν έχετε δεί ραγισμένη δισκόπλακα.....και δεν ξέρω αν φαντάζεστε τι μπορεί να πάθετε αν φτάσετε σε τέτοια κατάσταση.... affraid affraid affraid


Γιατρέ μου Γιώργη η ομάδα πετάει λέμε !  cheers cheers cheers cheers cheers cheers

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 25263
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ο συγγραφέας αυτού του μηνύματος έχει αποκλειστεί απο το φόρουμ - Δείτε το μήνυμα

Απ: HONDA SH 300.Αλλαγή πίσω δισκόπλακας με BRAKING, τακακιών με EBC HH SINTERED κλπ.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Ιαν 12, 2015 1:38 pm

kostassh300 έγραψε:
Savvas έγραψε:Προσωπικά θα επισημάνω το πάχος της δισκόπλακας έναντι του προβλεπομένου.....πολύ επικίνδυνο παιδιά.... pale pale pale




Δεν ξέρω αν έχετε δεί ραγισμένη δισκόπλακα.....και δεν ξέρω αν φαντάζεστε τι μπορεί να πάθετε αν φτάσετε σε τέτοια κατάσταση.... affraid affraid affraid


Γιατρέ μου Γιώργη η ομάδα πετάει λέμε !  cheers cheers cheers cheers cheers cheers

εμ, αφού άφησε τα τακάκια με το σίδερο....
έχω δει σε μηχανάκι μότοκρος, ανάμεσα στο 1ο με το 2ο σκέλος και ήταν και σε σχετικά νιού δισκόπλακα...εκεί να δεις τρέξιμο να προλάβουμε να αλλάξουμε δισκόπλακα...
Αυτό πούδα εγώ ήταν Ηόνδα αγαπητέ CBR και μάλιστα με τακάκια μια χαρά.



Ερχότανε βόλτα όταν δεν ξέραμε ποιός είναι τι μαζί μας και τον είχα κράξει θυμάμαι και εννοείται έκτοτε ούτε γράμμα δε στέλνω μ' αυτόν.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 25263
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA SH 300.Αλλαγή πίσω δισκόπλακας με BRAKING, τακακιών με EBC HH SINTERED κλπ.

Δημοσίευση από Θανάσης Την / Το Δευ Ιαν 12, 2015 7:56 pm

Μπράβο παιδιά. Άψογη δουλειά.
avatar
Θανάσης

Αριθμός μηνυμάτων : 819
Ημερομηνία εγγραφής : 23/01/2014
Τόπος : Νίκαια

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA SH 300.Αλλαγή πίσω δισκόπλακας με BRAKING, τακακιών με EBC HH SINTERED κλπ.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Ιαν 13, 2015 10:48 am

Ευχαριστούμε Θανάση για τα καλά σου λόγια.


Μας δίνεις θάρρος να συνεχίσουμε.


Μερικά τίπς τώρα που ηρεμήσαμε και ήθελα να συμπληρώσω από την πρώτη στιγμή αλλά δυστυχώς ξεφύγαμε.


Όποιος λοιπόν επιχειρήσει κάτι παρόμοιο θα λέω από μνήμης τι αντιμετωπίσαμε ή τι αντιμετώπισε ο Νίκος κατά τα στάδια των εργασιών.


1. Κατά το λύσιμο παρατηρήσαμε ότι πολλές βίδες, για να μην πω όλες, είτε από την εξάτμιση είτε από τη δαγκάνα είτε από το ψαλίδι είτε από το αμορτισέρ, ήταν καλυμμένες με άλατα - ψώρα και δύσκολες στο ξεβίδωμα.


Για να το αποφύγουμε αυτό βάζουμε πάντα γράσο, λίγο δεν χρειάζεται να κολυμπάνε, στις φωλιές.


2. Τροχός.
Όταν βγεί για οποιοδήποτε λόγο φροντίστε για το καλό σας να βάλετε γράσο στη φωλιά του και στον άξονα που στηρίζεται αν θέλετε να βγεί ξανά εύκολα.


Ο Νίκος είχε φέρει μαζί του και ένα θηρίο εξολκέα μην τυχόν και δεν βγαίνει ο τροχός διότι ήταν καμμένος στο παρελθόν που δεν έβγαινε με τίποτα, χρησιμοποιήθηκε εξολκέας με τραυματισμό - γρατζούνισμα της ζάντας φυσικά.


3.Εξάτμιση.
Η βίδα του ζουάν είναι ευαίσθητη και τρώει πολύ θερμοκρασία εκεί πούναι.


Πριν την λύσετε βάλτε οπωσδήποτε αντισκωριακό και περιμένετε ένα 5λεπτο να ενεργήσει αλλιώς........υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να σπάσει σαν καρότο.


Καλού κακού όμως στην πρώτη ευκαιρία πάρτε κανά δύο νάχετε, είναι φθηνές και το να λύσετε το ζουάν και να την πάρετε ως δείγμα εύκολο (αν λύσει χωρίς να σπάσει βέβαια όπως είπαμε  ).


4 Δαγκάνα.
Προσοχή εδώ τώρα.


Ο Νίκος μιας και δεν είχε γράσο σιλικόνης είχε βάλει άλλου τύπου.
Μάλλον λιθίου για τη μετάδοση.


Εδώ έχω να πω ότι μου βγήκε το λάδι για να καθαρίσω τα υπολείμματα μέσα από τη φούσκα.
Μέχρι οδοντόβουρτσα έβαλα μέσα στη φούσκα και προσπαθούσα να την καθαρίσω αλλά μετά πούμπαινε στη θέση της έβγαζε συνέχεια ξεραμένο γράσο από το παλιό και κόλλαγε.


Εκεί φαγώθηκε πολύ ώρα για να καθαρίσει αλλά αν δεν καθαρίσει καλά πάει τζάμπα η δουλειά.


Βάλτε γράσο σιλικόνης και εκεί που βιδώνει αλλά και στο πιστόνι και στο Ο ρίνγκ του πιστονιού.


Αν τα κάνετε αυτά ευλαβικά με υπομονή και επιμείνετε να γίνει καλή δουλειά η δαγκάνα θα δουλεύει βελούδο και πάλι.


Είχαμε απορία αν η πίσω δαγκάνα έχει ένα πεπλατυσμένο σημείο όπως η μπροστινή.
Η απάντηση είναι ότι έχει και δεν είναι φαγωμένη, έτσι πρέπει νάναι από τη μάνα της.


Αυτά επί του παρόντος, αν θυμηθώ κάτι άλλο θα το συμπληρώσω.


Γιωργη,Νίκο αν θυμηθείτε κανά άλλο τίπ βάλτε το αδέρφια να βοηθηθούν οι φίλοι που ενδιαφέρονται γιατί όλα είναι εύκολα.....μέχρι να τα κάνεις και να πάνε όλα καλά βεβαίως βεβαίως, τα υπόλοιπα είναι θεωρίες !  

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 25263
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης