Πρόβλημα που δημιουργήθηκε από χρήση λάθους αντιπηκτικού. Διαπιστώσεις - συμπεράσματα. (Από Savva - Craneman).

Πήγαινε κάτω

Πρόβλημα που δημιουργήθηκε από χρήση λάθους αντιπηκτικού. Διαπιστώσεις - συμπεράσματα. (Από Savva - Craneman).

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Νοε 20, 2014 8:31 pm

Το θέμα με κόκκινα γράμματα θα καταλάβετε στη συνέχεια γιατί.

Ο φίλος μας λοιπόν ο Αλέξανδρος (Craneman) έκανε δυστυχώς το λάθος και έβαλε αντιπηκτικό αγορασμένο από πολυκατάστημα αντί για το προβλεπόμενο Χόντα ή αντίστοιχων προδιαγραφών.

Στο σημείο αυτό θέλω να δείτε τα εξής :

1.Χρονοδιάγραμμα συντηρήσεως που μας λέει ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ να ελέγχουμε το σύστημα ψύξεως :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

2. Και το τι λέει για το αντιπηκτικό :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Το αποτέλεσμα που ήταν πρώτο εμφανές ήταν η σκουριά που εμφανίστηκε σε όλο το σύστημα ψύξεως.

Όταν η σκουριά έγινε αντιληπτή ήταν ήδη σε πολύ προχωρημένη κατάσταση σε επίπεδα που να μην ανοίγει η τάπα του ψυγείου και αφού μετά από πολύ κόπο άνοιξε να μην κλείνει. Κομμάτια η φλάτζα της και δυστυχώς δεν ήτανε το μόνο πρόβλημα. No

Όταν είχε έρθει για να αλλάξουμε ιμάντα κλπ σε μένα και βρήκαμε τη χαλασμένη φλάντζα πίσω από τον συμπλέκτη ρίξαμε και μια ματιά στο ψυγείο πούδαμε αυτά που προαναφέρθηκαν καθώς επίσης να μην υπάρχει ούτε σταγόνα νερό στο δοχείο διαστολής.

Το μηχανάκι πήγε στο συνεργείο, αλλάχθηκε η φλάντζα και στο ενδιάμεσο μέχρι να ξανάρθει είχα πει στον φίλο μας να πλύνει το σύστημα τώρα πούχει και καλό καιρό με απεσταγμένο νερό και καθαριστικό συστήματος μη μπας και γλυτώσει.

Πράγματι πήρε καθαριστικό VALVOLINE από ότι μούπε και έγιναν 2 καθαρισμοί στο ψυγείο.

Εχθές λοιπόν και έχοντας κάνει στο ενδιάμεσο περίπου 1.000 χλμ με καθαρισμούς κλπ ήλθε φτιάξαμε ιμάντα συμπλέκτη κλπ και λέω ας δούμε και το ψυγείο πριν φύγει.

Ανοίγουμε την τάπα, δεν υπήρχε μέσα αντιπηκτικό νερό, τίποτα ...φαινόντουσαν οι δίοδοι του ψυγείου αλλά ευτυχώς χωρίς σκουριά πλέον και καθαροί.

Γιατί όμως δεν είχε τίποτα μέσα αναρωτιέμαι και δε λέω τίποτα....

Βάζουμε αντιπηκτικό και όταν γεμίζει το ψυγείο χαμός κάτω στην περιοχή του διπλού σταντ....! affraid affraid affraid

Ανοίγει κουβάς και βλέπουμε ότι χάνει πίσω από τον θερμοστάτη εκεί που πάει το κολάρο πούναι στην πάνω πλευρά του θερμοστάτη.
Πάμε να το δούμε καλύτερα και.......βλέπουμε ότι στο σημείο που ενώνεται το κολάρο με το καπάκι των βαλβίδων το λεγόμενο <<ψευτοκάπακο>> ήταν κομμένο σαν καρότο.....

Μας λούζει κρύος ιδρώτας..... pale pale pale

Τι γίνεται τώρα?
Δεν μπορεί να κινηθεί καθόλου....

Το σκεφτόμαστε, δεν δείχνει ΤΙΠΟΤΑ το εγχειρίδιο συντηρήσεως για το πως είναι αυτό το πράμα ενωμένο με το ψευτοκάπακο, είναι ο σωλήνας που μπαίνει το κολάρο ενιαίος με το ψευτοκάπακο?
Μάλλον αλλά γιατί μας έχει μείνει στο χέρι χωμένος μέσα στο  κολάρο ΟΕΟ? Suspect

Σίγουρα δεν πάμε καλά.....

Ο Αλέξανδρος να επιμένει πως ΠΡΕΠΕΙ να φύγει.....το πρόβλημα πρωτόγνωρο...τι να κάνουμε?
Σκέφτομαι προσωρινή λύση, βουτάω το δικό μου και βουρ στο μηχανουργείο.

Ο άνθρωπος στο μηχανουργείο προφανώς δεν ήταν η πρώτη φορά πούβλεπε τέτοιο πράμα οπότε μούπε ΞΕΚΑΘΑΡΑ εγώ θα σου φτιάξω αυτό που θες (θα το δείτε στο βίντεο) αλλά πρεσαριστό ΔΕΝ πάει....πρέπει να μου το φέρεις εδώ να του ανοίξω πάσα και να το κάνω να βιδώνει επάνω.....ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΜΑΣΤΟΡΑ του λέω να λύσω κεφαλή, εκκεντροφόρο και βαλβίδες ?
Πάς καλά?
Φτιάχτο.....θέλω 10 λέει και δεν αναλαμβάνω ευθύνη..πάρε 10 και μην αναλαμβάνεις τίποτα....

Έτσι έγινε το προσωρινό με την ελπίδα ότι δεν θα το τινάξει.

Ενδιάμεσα είχαμε βγάλει και τον θερμοστάτη ΑΛΛΑ δεν παρατηρήθηκε καλά πως μπαίνει η τσιμούχα στον θερμοστάτη...ΜΕΓΑ ΣΦΑΛΜΑ όπως αποδείχθηκε........

Βάζουμε την προσωρινή λύση στη θέση της σφηνωτά και βάζει ο Αλέξανδρος τον θερμοστάτη προσπαθώντας να βάλει πρώτα το θερμοστάτη και μετά το καπάκι με την τσιμούχα.

Να μην μπαίνει με τίποτα.....

Την πρώτη φορά που μπήκε και βάλαμε αντιπηκτικό έχανε από κει χωρίς να δουλεύει τρόμπα νερού ...σκεφτείτε να ανέβαινε και η πίεση ...

Ξανά έξω, ξανά μέσα λίγο πάνω λίγο κάτω ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΛΕΜΕ.....

Κούραση, απογοήτευση, τα χέρια έτρεμαν, οι βίδες του άρχισαν να πέφτουν κάτω και να τις ψαρεύουμε με μαγνήτη.......ήταν σίγουρο πως ήταν η ώρα για να γίνει η στραβή και φυσικά έγινε....

Σε μία από τις προσπάθειες κάνει κρακ και σπάει το καπάκι του θερμοστάτη στη θέση τις μίας βίδας.....

Φίλε λέω στον Αλέξανδρο, τον ήπιαμε, δεν πας πουθενά.....

Ο Αλέξανδρος προσπαθεί να πεί ότι μπορεί να φύγει και να σταματάει κάθε 500 μέτρα να συμπληρώνει και κάτι τέτοια.....
Πρέπει νάχα πάρει μωβ χρώμα και δεν ξέρω τι τούπα και αν είπα τίποτα βαρύ ζητάω ολόψυχα συγγνώμη ....

Τέλος πάντων τούπα ότι μόνο με μεταφορική θα φύγει από δω και ότι εγώ ζημιά 1200 ευρώ με το να κολλήσει ο κινητήρας δεν τον αφήνω να πάθει οπότε δένεται το μηχανάκι και ασφαλίζεται στο πάρκιν δίπλα από το δικό μου.

Μετά συνεννοήσεις με μεταφορική, 35 ευρώ και στο χειρουργείο του Χρήστου για επέμβαση ανοιχτής καρδιάς.

Το καπάκι του θερμοστάτη έχει 20 ευρώ περίπου, ο θερμοστάτης έχει 50, το καπάκι δεν υπάρχει και έγινε παραγγελία.
Από ότι είπε ο Χρήστος με κούριερ θάναι σε μια βδομάδα εδώ.
Ο Αλέξανδρος αποφάσισε ορθώς κατά τη γνώμη μου αν και βρήκαμε μεταχειρισμένα καπάκι και θερμοστάτη με 40 ευρώ να τα βάλει καινούργια.

Τώρα πάμε στο άλλο...εκεί προφανώς θα βγεί το ψευτοκάπακο και θα γίνουν βόλτες να μπεί νέα υποδοχή του μαρκουτσιού και ελπίζουμε να πιάσει αλλά έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στον Χρήστο που ο άνθρωπος έκανε τα πάντα και μέχρι να προσπαθήσει να κολλήσει το καπάκι του θερμοστάτη προθυμοποιήθηκε και αν πιάσει η κόλληση να κρατήσει αυτός το καινούργιο που παραγγέλθηκε για να γλυτώσει ο φίλος μας χρήματα.

Τον ευχαριστώ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΚΟΜΑ !

Και επειδή μία εικόνα = χίλιες λέξεις δείτε και με τα μάτια σας τι αποτύπωσε η κάμερα μέσα στην τρέλα που επικρατούσε βέβαια :



ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ :

Μην είστε φθηνοί στ' αλεύρι καλοί μου φίλοι και ακριβοί στ' αλάτι.
Μερικές φορές ΠΡΕΠΕΙ ορισμένα αναλώσιμα να τα παίρνουμε στα σίγουρα και να μην πειραματιζόμαστε γιατί για κόστος 6,30 ευρώ του Χοντίσιου αντιπηκτικού που παίρνει 1,1 λίτρα και παίρνουμε 2 λίτρα νάχουμε και για τυχόν συμπλήρωμα είναι κρίμα να πάθουμε ζημιά εκατοντάδων ευρώ και πάνω από όλα να μην έχουμε το εργαλείο μας.

Κάντε τους προβλεπόμενους ελέγχους συχνά.

Προσωπικά ελέγχω κάθε 1.000 χλμ και πριν κάθε μεγάλη βόλτα.

Το προλαμβάνειν είναι καλύτερο του θεραπεύειν.

Ελπίζω να μη ξανασυμβεί σε κανέναν.

Η τσιμούχα του θερμοστάτη όπως ανακαλύψαμε μετά από το βίντεο και τη νύχτα που ξανάρθε ο Αλέξανδρος να μου δώσει κάποια κλειδιά, έχει μια εσοχή στην οποία φωλιάζει το στρόγγυλο χείλος του θερμοστάτη και μπαίνει έτσι με την οπή εξαερώσεως προς τα πάνω (έχει θέση η τσιμούχα συγκεκριμένη και δύο βελάκια για να φωλιάσουν όλα όπως πρέπει).

Αν δεν δείτε καλά πως μπαίνει η τσιμούχα ή δεν καταλάβατε ή δεν είστε σίγουροι ΜΗΝ την ανοίξετε.Πηγαίνετε στο συνεργείο γιατί τη βάψατε.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Savvas στις Παρ Δεκ 19, 2014 10:15 am, 1 φορά (Λόγος της επεξεργασίας : Μετατροπή σε απλό θέμα)

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26259
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Πρόβλημα που δημιουργήθηκε από χρήση λάθους αντιπηκτικού. Διαπιστώσεις - συμπεράσματα. (Από Savva - Craneman).

Δημοσίευση από joebar Την / Το Παρ Νοε 21, 2014 1:31 pm

καλα ολα αυτα
τι παραφλου εβαλε και εγινε ετσι??
ποσο καιρο ειχε αυτο το παραφλου μεσα??
μου κανει εντυπωση,ακομα και νερο να εβαζε μεσα ολο αυτο το σκηνικο δεν θα γινοταν εκτος και αν ειχε γραψει πολλαααα χλμ
avatar
joebar

Αριθμός μηνυμάτων : 2225
Ημερομηνία εγγραφής : 19/05/2012
Ηλικία : 44
Τόπος : χαλανδρι

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Πρόβλημα που δημιουργήθηκε από χρήση λάθους αντιπηκτικού. Διαπιστώσεις - συμπεράσματα. (Από Savva - Craneman).

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Νοε 21, 2014 1:40 pm

joebar έγραψε:καλα ολα αυτα
τι παραφλου εβαλε και εγινε ετσι??
ποσο καιρο ειχε αυτο το παραφλου μεσα??
μου κανει εντυπωση,ακομα και νερο να εβαζε μεσα ολο αυτο το σκηνικο δεν θα γινοταν εκτος και αν ειχε γραψει πολλαααα χλμ

Όπως ανεφερα Κώστα παραπάνω παραφλού αγορασμένο από πολυκατάστημα. No

Δυστυχώς δεν ξέρω πόσο καιρό τόχε μέσα αλλά σίγουρα ένα χρόνο και κανά 25.000 χλμ μιας και τόσα κάνει σε ένα χρόνο.

Εγώ να δείς τι έπαθα φίλε μου όταν τόδα και δεν έχεις δεί τίποτα από την αρχική κατάσταση που έπαθα τέτοιο σόκ που ούτε φωτό δεν πήγε το μυαλό μου να τραβήξω.

Αυτό που βλέπετε είναι μετά από δύο καθαρισμούς και με καθαριστικό της VALVOLINE.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26259
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Πρόβλημα που δημιουργήθηκε από χρήση λάθους αντιπηκτικού. Διαπιστώσεις - συμπεράσματα. (Από Savva - Craneman).

Δημοσίευση από joebar Την / Το Παρ Νοε 21, 2014 1:47 pm

ναι οκ αγορασμενο απο πολυκαταστημα
ΤΙ παραφλου ηταν αυτο??
επισης θα πρεπει να ξερουμε ακριβως ποσα/ποσο χρονια το ειχε μεσα και τι χλμ εκανε για να βγαλουμε τα συμπερασματα και εμεις
25000χλμ και ενας χρονος ξαναλεω και νερο να εβαζε ετσι δεν θα γινοταν
avatar
joebar

Αριθμός μηνυμάτων : 2225
Ημερομηνία εγγραφής : 19/05/2012
Ηλικία : 44
Τόπος : χαλανδρι

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Πρόβλημα που δημιουργήθηκε από χρήση λάθους αντιπηκτικού. Διαπιστώσεις - συμπεράσματα. (Από Savva - Craneman).

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Νοε 21, 2014 1:58 pm

joebar έγραψε:ναι οκ αγορασμενο απο πολυκαταστημα
ΤΙ παραφλου ηταν αυτο??
επισης θα πρεπει να ξερουμε ακριβως ποσα/ποσο χρονια το ειχε μεσα και τι χλμ εκανε για να βγαλουμε τα συμπερασματα και εμεις
25000χλμ και ενας χρονος ξαναλεω και νερο να εβαζε ετσι δεν θα γινοταν

Δεν μπορώ να βοηθήσω άλλο αυτά ξέρω Κώστα μου αυτά λέω.
Ακριβώς .....ζητάς από τον Αλέξανδρο να σου πεί ακριβώς φίλε μου όταν δεν σημειώνει πότε έκανε τι ?
Δεν σημειώνει φίλε μου πώς να το πεί λοιπόν?
Υποθέτει ότι κανά χρόνο ήτανε μέσα και 25.000 χλμ και όμως έγινε αυτό πούδες.

Τι παραφλού ήτανε?
Μάρκας με έκαψες από αυτά που παίρνεις στο πολυκατάστημα (δεν αναφέρω ποιό για ευνόητους λόγους) 4 λίτρα με 5 ευρώ, πρασινωπού χρώματος.

Άσχετο με το θέμα και επειδή δεν θα το δείς αλλιώς έχεις πμ για άλλο θέμα, δες το.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26259
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Πρόβλημα που δημιουργήθηκε από χρήση λάθους αντιπηκτικού. Διαπιστώσεις - συμπεράσματα. (Από Savva - Craneman).

Δημοσίευση από Nikos sh300 Την / Το Παρ Νοε 21, 2014 3:11 pm

Παιρνει τοσο λιγο το sh που και το γνησιο να αγορασεις δεν ειναι κανα ακριβο κοστος.Σωστα λες οτι πρεπει να βαζεις το γνησιο.
Ισως αν δεν το αλλαζε καθολου και απλα συμπληρωνε κατα καιρους να ειχε γλυτωσει πολλα πραγματα.
Δεν λεω ομως να μην το αλλαζουμε αλλα λεω για καποιον που δεν εχει το χρονο ή το χρημα για την αλλαγη
avatar
Nikos sh300

Αριθμός μηνυμάτων : 556
Ημερομηνία εγγραφής : 23/06/2014
Τόπος : Ηράκλειο Κρήτης

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Πρόβλημα που δημιουργήθηκε από χρήση λάθους αντιπηκτικού. Διαπιστώσεις - συμπεράσματα. (Από Savva - Craneman).

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Νοε 21, 2014 7:05 pm

Nikos sh300 έγραψε:Παιρνει τοσο λιγο το sh που και το γνησιο να αγορασεις δεν ειναι κανα ακριβο κοστος.Σωστα λες οτι πρεπει να βαζεις το γνησιο.
Ισως αν δεν το αλλαζε καθολου και απλα συμπληρωνε κατα καιρους να ειχε γλυτωσει πολλα πραγματα.
Δεν λεω ομως να μην το αλλαζουμε αλλα λεω για καποιον που δεν εχει το χρονο ή το χρημα για την αλλαγη

Νίκο φίλε μου προβλέπεται αλλαγή βάση του παραπάνω τεθέντος χρονοδιαγράμματος στις 36.000 χλμ ή στους 36 μήνες ήτοι 3 χρόνια.

Κάθε 12 μήνες δε λέει έλεγχο. Οι 12 μήνες αντιστοιχούν σε 12.000 χλμ.

Υπάρχει και μία σημείωση με μία ανακολουθία.
Η σημείωση λέει ότι πρέπει να γίνεται η αντικατάσταση είτε χιλιομετρικά είτε με το χρόνο κάθε δύο χρόνια .
Αυτό είναι ανακόλουθο με τον πίνακα που λέει κάθε τρία χρόνια ή 36.000 χλμ.
Επίσης η σημείωση λέει ότι <<η αντικατάσταση απαιτεί μηχανολογικές γνώσεις>>.

Το ίδιο λάθος γίνεται και στο εγχειρίδιο συντηρήσεως είτε Ελληνικό είτε Αγγλικό.
Αυτό γίνεται στον Πίνακα γιατί μετά όταν πάμε στη σελίδα 7-5 του κεφαλαίου 7 του εγχειριδίου συντηρήσεως λέει άλλα πράματα και συγκεκριμένα ότι πρέπει να γίνεται έλεγχος της αντιπηκτικής ικανότητος με υδρόμετρο και να να αντικατασταθεί <<ΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ>>.

Βρήκα και τα ερωτήματα του φίλου Κώστα (Joe Bar) για το πότε αλλάχθηκε το αντιπηκτικό στου Αλέξανδρου κλπ.
Από το θέμα που βρίσκεται [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.].

Αλλάχθηκε λοιπόν στις 54.000 χλμ κάπου στις 15 Μαΐου του 2013.
Δηλαδή το μηχανάκι ήταν 3 ετών και είχε 54.000 χλμ.
Τότε μπήκε το μάπα αντιπηκτικό και έμεινε μέσα μέχρι τις 100.000 χλμ που άρχισαν τα γλέντια της μάκας.

Άν δείτε το τότε θέμα θα δείτε και ένα άλλο λάθος που έκανε τότε παρόλο ότι εγώ είχα άλλη άποψη.
Κάποιος τούχε πεί ότι αν ρίχνει από ψηλά το αντιπηκτικό δεν θα ήθελε μετά εξαέρωση ενώ η διαδικασία από το εγχειρίδιο είναι διαφορετική και εγώ ακολούθησα το εγχειρίδιο φυσικά ακριβώς από κάτω όπως θα δείτε.

Και τότε είχε πρόβλημα, δεν είχε γίνει σωστά η εξαέρωση και του βγήκε το λάδι μετά όταν ανέβασε θερμοκρασία του ταλαίπωρου και έκανε εξαέρωση στο δρόμο. No

Βλέπετε λοιπόν ότι λάθη ΔΕΝ επιτρέπονται και αν κάνεις λάθος πληρώνεται δυστυχώς και μάλιστα ακριβά.
Δείτε και το άλλο θέμα και θα καταλάβετε μιας και το θυμήθηκα και είναι σχετικό.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26259
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Πρόβλημα που δημιουργήθηκε από χρήση λάθους αντιπηκτικού. Διαπιστώσεις - συμπεράσματα. (Από Savva - Craneman).

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Κυρ Νοε 23, 2014 9:51 am

Τα νέα άκρως ευχάριστα !

Το μηχανάκι Τετάρτη φορτώθηκε στην οδική και πήγε στο εξουσιοδοτημένο του Χρήστου Καραγεώργου στη Μεταμόρφωση.
Την Παρασκευή το απόγευμα παρελήφθη ΜΑΧΙΜΟ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΟΠΟΛΕΜΟ από τον ιδιοκτήτη του.

Δεν αλλάχθηκε τίποτα διότι ο άριστος τεχνίτης που δεν έχει τον τόρνο για το θεαθήναι έφτιαξε νέα βάση κολάρου με σπείρωμα, με φλάντζες κλπ στο ψευτοκάπακο που με τον τρόπο πούγινε αμφιβάλλω αν το χτυπήσεις και με βαριοπούλα αν θα ξαναπάθει τίποτα, επίσης κόλλησε το αλουμινένιο καπάκι του θερμοστάτη !
Η κόλληση βέβαια θα παρακολουθείται και όταν έρθει το καινούργιο θα αλλαχθεί για σιγουριά.
Αλλάχθηκε και θερμοστάτης, τσιμούχα, πλύθηκε ψυγείο, κινητήρας και γενικά ΟΛΟ το σύστημα ψύξεως και μπήκε το ΟΡΘΟ αντιπηκτικό της Χόντα !

Αλλά δεν σταμάτησε εκεί ο μάστορας ο λεπτομερής και άριστος παρά γυάλισε στην κυριολεξία ΟΛΟ το μηχανάκι πούταν σε κακά χάλια μετά από εντουράδα στην κοκκινοπηλιά του υψώματος ΠΑΤΕΡΑΣ που γνωρίζουν οι εντουράδες.

Ο χώρος του κινητήρα λαμπίκο.....ένα πουλάκι μου είπε ότι άλλος πελάτης εκεί ευχήθηκε στον Αλέξανδρο νάναι καλορίζικο και καλοτάξιδο το ΚΟΥΤΑ SHτου ........μα έχει 101.000+ χλμ τούπε οΑλέξανδρος και έμεινε παγωτό !

Ο μάστορας ο ταλαίπωρος ασχολιόταν με το μηχανάκι μία μέρα ολόκληρη.
Κόστος ανταλλακτικών και εργασίας (με καινούργιο καπάκι θερμοστάτη υπολογισμένο όταν έρθει και προπληρωμένο) 200 ευρώ.
Άν σκεφτείτε ότι μόνο θερμοστάτης και καπάκι έχουν ένα 70άρι και δεν ξέρω πόσο η φλάτζα και άλλα 12-13 το αντιπηκτικό, σύνολο καν ά 85άρι+ τα ανταλλακτικά και αν σκεφτείτε επίσης ότι η εργατοώρα επίσημα κοστίζει 48+ευρώ νομίζω ότι 115 εργατικά είναι μια άριστη τιμή.

ΕΥΓΕ λοιπόν για μια φορά ακόμα στον ΤΕΧΝΙΤΗ Κο Καραγεώργο Χρήστο !

Και επειδή μία εικόνα = 1.000 λέξεις ορίστε και οι φωτό που μούστειλε ο φίλος Αλέξανδρος από το <<καινούργιο>> SH του :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Καλορίζικο και στα 200.000 απροβλημάτιστα πλέον στον φίλο που έπαθε και έμαθε πλέον.

Ήταν μια δυσάρεστη ιστορία βλάβης που ΔΕΝ έφταιγε το μηχανάκι και ελπίζω να μας διδάξει όλους μας για το τι παθαίνει όποιος παραλείψει την ορθή συντήρηση!


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Savvas στις Κυρ Νοε 23, 2014 11:26 am, 1 φορά

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26259
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Πρόβλημα που δημιουργήθηκε από χρήση λάθους αντιπηκτικού. Διαπιστώσεις - συμπεράσματα. (Από Savva - Craneman).

Δημοσίευση από Θανάσης Την / Το Κυρ Νοε 23, 2014 11:15 am

Πολλά μπράβο στον Χρήστο που έδειξε ότι είναι άριστος τεχνίτης και αγαπάει αυτό που κάνει.
avatar
Θανάσης

Αριθμός μηνυμάτων : 846
Ημερομηνία εγγραφής : 23/01/2014
Τόπος : Νίκαια

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης