SH 300i -Φτιάξτο μόνος σου.

Σελίδα 21 από 24 Επιστροφή  1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23, 24  Επόμενο

Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Φτιάξτο μόνος σου.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Σαβ Μαρ 26, 2016 8:56 pm

Σήμερα συνεδρίασε η και τοποθετήθηκαν :

-Δισκόπλακα BRAKING ημίπλευστη μπροστά
-Τακάκια καινούργια μπροστά PREMIER
-Μπότες ΟΕΜ κούτα μπροστά
-Βαριατόρ MALOSSI με 14άρες μπίλιες MALOSSI σε ταξιδιάρικο set up
-Καινούργιες γλύστρες βαριατόρ
-Καινούργιος ιμάντας BANDO
-Ελατήριο λευκό MALOSSI στον συμπλέκτη.

Εννοείται γλύψιμο μπροστινής δαγκάνας, μετάδοσης κλπ κλπ.

Από τις 09.15 μέχρι τις 15.00 ασταμάτητα.

Παρατηρήσεις από αυτά που βγήκαν :

-Ιμάντας BANDO : Για να μην πω σε αρίστη κατάσταση θα πω σε πολύ καλή έως αρίστη με ελαφρούς ραγάδες μόνο ενδιαμέσως των εσωτερικών δοντιών. 19.000 χλμ τον είχα επάνω και από 2 Σεπ 2013 (34.450 χλμ) ξέρω μακακία που τον άλλαξα αλλά δε βαριέσαι. Θα τον δώσω σε κάποιον σύντροχο πούχει οικονομικά προβλήματα να βγάλει χαΛαρά άλλες 15-20.000.

-Dr Pulley 18 gr : Μπήκαν 13/9/14 στις 40.100 χλμ και βγήκαν σήμερα με 13.500 χλμ από μένα και κανά 2.000 από τον Στησίλαο μου μου τάδωσε αφού τάχε σε μοτό που έδωσε και δεν κάνανε στο ΣΥΜορίτη του σύνολο 15.500 χλμ και βγήκαν σε κατάσταση ΚΟΥΤΑΣ ! Τιαριάζουν δε ΑΠΟΛΥΤΑ στο MALOSSI είναι και οι μπιλιες της MALOSSI 23χ18 οπότε κρατιούνται στην αποθήκη για μελλοντικές χρήσεις εφαρμογές set up.

-Γλύστρες βαριατόρ : Σε πολύ καλή κατάσταση έως αρίστη παρόλα αυτά μπήκαν ολοκαίνουργιες αλλά κρατήθηκαν και οι παλιές, τι παλιές αλλά τέλος πάντων.

-Συμπλέκτης NEWFREN : Τοποθετήθηκε στις 43.371 χλμ, 8 Μαρτίου 2015 και σήμερα που ελέγχθηκε με 10.150 χλμ βρέθηκε σε άριστη κατάσταση με ελάχιστο φάγωμα που δεν χρειάστηκε καν μέτρηση και ξανατοποθετήθηκε αφού τρίφτηκαν τα σαγονάκια άνευ ετέρας.

Παρατηρήσεις από αυτά που μπήκαν :
-Δεν έχω άποψη για τη δισκόπλακα ακόμα μιας και δεν την έχω στρώσει. Εφόσον όλα είναι καινούργια και πλέον υγρά στο μέγιστο, τακάκια καινούργια και δισκόπλακα καινούργια πάω λίγο φρεναριστός μπροστά ελάχιστα αλλά μόλις στρώσει θα είμαι εντάξει.Φαίνεται χοντρύτερη πάντως από τη μάνα, παχύτερη να πω καλύτερα.
Οπτικά δεν το συζητώ ΤΟΥΜΠΑΝΟ !

-MALOSSI βαριατόρ - ελατήριο : Εδώ συνέβη κάτι που δεν περίμενα και μάλλον περίμενα το αντίθετο και εξεπλάγην ευχάριστα με το πρώτο ξεκίνημα.

Με μια λέξη ΒΕΛΟΥΔΟ.
Με το άνοιγμα του γκαζιού το ελάχιστο ξεκίνημα και πανέμορφα !
Δεν βλέπω λοιπόν ουρλιαχτά κινητήρα και ξεκίνημα με χίλια που περίμενα αλλά μια πολύ όμορφη λειτουργία.

Δεν είναι στρωμένο για να πω κάτι περισσότερο και πρέπει να πατήσουν τα πάντα αλλά σε μικρές ρεπρίζ (μην ξεχνάμε ότι δεν έχω και φρένο μπροστά ε ?) μου δίνει την εντύπωση πως δίνει καλά.

Μέχρι 120 πήγα (έμενα και από βενζίνη..μέρα που βρήκα ε ? ).

Καινούργιο μπροστινό : Εδώ έχουμε άλλο κουλό. Πριν καμιά 10.000 χλμ είχαν αλλαχθεί τα λάδια και είχεαν καθαριστεί διεξοδικά τα προηγούμενα. Δεν είχανε μπει μάνα λάδια αλλά TORCO αν θυμάμαι καλά. Το λοιπόν είχανε γίνει σκληρότερα και ψιλοκοπανάγανε.

Τώρα επιστρέψαμε στην κατάσταση ΒΕΛΟΥΔΟ πούχε μαμά και δεν με έχει χαλάσει καθόλου, αντιθέτως είμαι πολύ ευχαριστημένος και μάλλον  βγαίνει το συμπέρασμα σε αλλαγές λάδι HONDA και τίποτα άλλο άμα θέλουμε συμπεριφορά μάνα. Υπόψη ότι το ιξώδες ήταν 10άρι όπως και της μάνας άρα δεν οφείλεται σε αυτό και ούτε είχε μπει περισσότερη ποσότητα για να προλάβω κάποιον που τυχόν θα το σκεφτεί.Τα πάντα αλλάχτηκαν by the book που λέμε.

Συμπερασματικά αν και είναι νωρίς από τα λίγα χλμ ΡΑΦΗΝΑ - ΑΘΗΝΑ είμαι κατευχαριστημένος !

Φωτό από εμένα δεν έχει αλλά ο Γιώργης πρέπει νάχει άπειρες κάτι έκανε με τις φωτό, δεν κατάλαβα κάτι μούλεγε αλλά εγώ χωμένος στο μηχανάκι δεν πολυάκουγα οπότε θα σας τα δείξει αυτός ότι έχει και έχει ενδιαφέροντα πράγματα από τα 4-5 που είπαμε να σας δείξουμε οπότε μικρόφωνο στον Γιώργη πλέον .

Εγώ θα σας ενημερώσω περαιτέρω στην πορεία για το τι θα δω.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27143
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Φτιάξτο μόνος σου.

Δημοσίευση από gprhellas Την / Το Σαβ Μαρ 26, 2016 9:43 pm

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ ΤΗΣ ΡΑΦΗΝΑΣ

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

μερικά σχόλια:

εντύπωση μου έκανε πρώτον η κατάσταση του ιμάντα (σχεδόν καινούριος),
η εντός ορίων μέτρηση της δισκόπλακας
και ότι πρέπει να έχεις αρκετά ανταλλακτικά στο μαγαζί πριν ξεκινήσεις κάτι τέτοιο.....

Γενικά κύλησε ομαλά η εργασία (είχα και μάστορα ταυτόχρονα στο σπίτι......)
είχαμε καλή περιποίηση από την οικοδέσποινα αν και ο Σάββας δεν πρέπει να πήρε τίποτα...
όλα εγώ τα έφαγα.....


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

ΤΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
avatar
gprhellas

Αριθμός μηνυμάτων : 2444
Ημερομηνία εγγραφής : 19/05/2014
Ηλικία : 51
Τόπος : ΡΑΦΗΝΑ/ΑΤΑΛΑΝΤΗ/ΑΙΓΙΟ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Φτιάξτο μόνος σου.

Δημοσίευση από gprhellas Την / Το Σαβ Μαρ 26, 2016 9:56 pm

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
avatar
gprhellas

Αριθμός μηνυμάτων : 2444
Ημερομηνία εγγραφής : 19/05/2014
Ηλικία : 51
Τόπος : ΡΑΦΗΝΑ/ΑΤΑΛΑΝΤΗ/ΑΙΓΙΟ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Φτιάξτο μόνος σου.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Σαβ Μαρ 26, 2016 10:07 pm

Και ευχαριστούμε ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ την οικοδέσποινα που αφού δεν μας έχει πλακώσει ακόμα στις κλωτσιές είναι ένας Άγγελος!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ τη σύζυγο Γιώργη άσχετο το ότι δεν τρώω ποτέ αδερφέ όταν δουλεύω ούτε μετά γιατί ξέρεις ότι με πιάνει υπνηλία, συνηθισμένος είμαι μην ανησυχείς. Wink


Θα βάλω τις φωτό εγώ .

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27143
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Φτιάξτο μόνος σου.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Σαβ Μαρ 26, 2016 10:19 pm

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Η παλιά :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Προσέχουμε να μη γρατζουνίσουμε κιόλας :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

BRAKING ημίπλευστη μαργαρίτα η καινούργια :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Φαφούτης ο Γκούφυ εν αναμονή τοποθετήσεως ολοκαίνουργιας μπροστινής ΟΕΜ αναρτήσεως φουλ μπότες και τα πάντα :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Αλλά πριν φουλ περιποίηση δαγκάνας, πλύσιμο, καθαρισμός - γλύψιμο και λίπανση με γράσο σιλικόνης :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Η προς τοποθέτηση νέα πραμάτεια :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Παλιά δισκόπλακα :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Και άλλες :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Και σε άλλα με υγεία !

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27143
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Φτιάξτο μόνος σου.

Δημοσίευση από Θανος.Κ Την / Το Κυρ Μαρ 27, 2016 12:41 am

Αναμένουμε εντυπώσεις ... προσωπικλα στο θέμα των φρένω ιδιαίτερα ... Καλορίζικα απο μένα.
avatar
Θανος.Κ

Αριθμός μηνυμάτων : 1430
Ημερομηνία εγγραφής : 12/03/2013
Ηλικία : 33
Τόπος : Προτεκτοράτο Ε.Ε.

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Φτιάξτο μόνος σου.

Δημοσίευση από SHakias Την / Το Κυρ Μαρ 27, 2016 1:55 am

Καλορίζικα Σάββα
Εγώ θέλω να δω το όλο σετ up της malossi τι λέει
Σε θέμα διαφοράς απόδοσης όσο και κατανάλωσης.

Λογικά με φίλτρο εξάτμιση βαριατόρ θα είσαι τούμπανο!!
Να κανονίσουμε κανένα vs drpulley malossi
Αφού τα στρώσεις .
Το ελατήριο σαν ποιο σκληρό μπήκε εύκολά;
avatar
SHakias

Αριθμός μηνυμάτων : 652
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2015

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Φτιάξτο μόνος σου.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Κυρ Μαρ 27, 2016 8:25 am

Ευχαριστώ παιδιά νάστε καλά και στα δικά σας με το καλό όταν έρθει η ώρα.

Θάνο εντυπώσεις δικές μου περιττές είναι από τα φρένα μιας και έχουν προηγηθεί άλλοι φίλοι και η συγκεκριμένη δισκόπλακα απλά είναι δύναμη!

Μάνο αργότερα και όπως περνάνε τα χλμ και θα βλέπω καταναλώσεις - απόδοση κλπ θα ενημερώνω σιγά σιγά στις βελτιώσεις.

Ναι πλέον εκτός από ίσως βελτιωμένο συμπλέκτη και πιστεύω να μην ολισθαίνει ο παρών, κατά τα λοιπά είμαι σε ένα καλό στάδιο βελτίωσης light βέβαια και χωρίς επέμβαση στον κινητήρα - χαρτογράφηση και εκεί θα παραμείνω προσωπικά.

Το ελατήριο το πίεσε ο Γιώργης μια και έξω με τη μία και βίδωσα εγώ τη βίδα τέρμα με το χέρι και μετά πάνω στο μοτό με δυναμόκλειδο. Μια χαρά φάνηκε, δεν είδα να ζοριστεί ιδιαίτερα αλλά μετά με τον ιμάντα για να ανοίξουν τα πιάτα....έπεσε λίγο ζόρι αλλά όταν τα γράπωσα καλά με τα χέρια τους έδωσα μία και ανοίξανε διάπλατα με Ινδιάνικο στυλ ΤΖΕΡΟΝΥΜΟΟΟΟ και έτσι...

Εν τω μεταξύ εκείνο το κωλοελατήριο για τα τακάκια έφυγε από τη θέση του όταν το καθάριζα, το ξανάβαλα βέβαια αλλά επειδή ο τροχός ψιλοκολάει δηλαδή του δίνεις μια περιστροφή με το χέρι και δεν ολοκληρώνει τον κύκλο παρά φρενάρει δεν ξέρω μην έχω κάνει καμιά μακακία και δεν τόχω βάλει σωστά αν και έκατσε καλά στη μέση και μπήκαν τα σιδεράκια ποιύχει στη μέση στην υποδοχή σκέφτομαι μη μπας και μούφυγε το φελέκι μου ?
Μάνο είναι φυσιολογικό ρε φίλε μήπως λόγο καινούργιας δισκόπλακας - τακακιών ή να λύσω ?

Με έχουν πιάσει οι πλάτες μου εν τω μεταξύ από την αγυμνασιά και οι ώμοι μετά από 7ωρο συνεχές συντηρήσεως αλλά κοπάνισα ένα ντεπονάκι και αφού με τρώει η ιστορία με βλέπω να κατεβαίνω και να λύνω πάλι δαγκάνα...να το ξαναδώ αλλά και κείνο το γαμωεγχειρίδιο μια φωτό της προκοπής για αυτό δεν έχει να το δω πως μπαίνει σωστά ... για όλα τα αλλα λέει για τούτο τίποτα παρά μόνο <<βάλτε το σωστά στη θέση του>> χαίρω πολύ χαιρόπουλος...

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27143
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Φτιάξτο μόνος σου.

Δημοσίευση από SHakias Την / Το Κυρ Μαρ 27, 2016 11:38 am

Τώρα το είδα το ποστ σου
Στην φωτο φαίνεται ότι είναι σωστά το καμάκι
Κανονικά δεν πρέπει να φρενάρει τόσο τον τροχό
Δες μήπως έχεις πολλά υγρά και θες εξαέρωση.
Αλλιώς μπορεί να στράβωσες το λαμάκι και να βρίσκει στα τακάκια
Αν θες θα πάω στο μαγαζί σε λίγο η έρχεσαι η κατεβαίνω μόλις τελειώσω την δουλεία μου .
avatar
SHakias

Αριθμός μηνυμάτων : 652
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2015

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Φτιάξτο μόνος σου.

Δημοσίευση από SHakias Την / Το Κυρ Μαρ 27, 2016 11:41 am

Αααα ξέχασα μπορεί να έβαλες πολυ γράσο στης γλυστρες
Και να σπρώχνει την γλίστρα πάνω στον δίσκο .
avatar
SHakias

Αριθμός μηνυμάτων : 652
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2015

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Φτιάξτο μόνος σου.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Κυρ Μαρ 27, 2016 12:14 pm

SHakias έγραψε:Αααα ξέχασα μπορεί να έβαλες πολυ γράσο στης γλυστρες
Και να σπρώχνει την γλίστρα πάνω στον δίσκο .

Γρασο έπεσε καλά οπωσδήποτε άλλα όπως πάντα όχι κάτι διαφορετικό, μόνο στο λαμάκι πάει το μυαλό μου αλλά εντάξει δεν μιλάμε και για κάτι τραγικό, ίσως να θέλει λίγο να πατήσουν και να λειανθούν. Δεν ανησυχώ απλά θέλω και καμιά άλλη γνώμη.

Θάρθω μια βόλτα να στρώσω και λίγο ελπίζω να μη τη φάω με τον κωλόκαιρο.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27143
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Φτιάξτο μόνος σου.

Δημοσίευση από enterprise-psi Την / Το Κυρ Μαρ 27, 2016 12:23 pm

Καλύτερο από καινούργιο έγινε το μηχανάκι! Αν το πουλήσεις, ζήτα τουλάχιστον 6 χιλιάρικα Laughing

Ποιος μάστορας, κάνει τόσες ώρες, και τόσο λεπτομερές καθάρισμα, σε ολα;


Ρε παιδιά, σχετικά με τις δισκοπλακες, τι διάφορα έχουν οι κανονικές με τις ημιπλευστες , και τι είναι ημιπλευστη ; Laughing

_________________
Θοδωρής
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
enterprise-psi
Moderator

Αριθμός μηνυμάτων : 2626
Ημερομηνία εγγραφής : 18/11/2014
Ηλικία : 37
Τόπος : Sector 001

https://www.instagram.com/enterprise_psi/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Φτιάξτο μόνος σου.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Κυρ Μαρ 27, 2016 3:37 pm

Απόγευμα θα σου πω Θοδωρή φίλε μου τώρα έχει μαμ και υποβρύχιο.

Επί του θέματος βγήκαν λίγα υγρά φρένων και η δαγκάνα ΤΖΕΤ λέμε !

Προφανώς όταν αλλάχθηκαν τα υγρά ήταν φθαρμένες δισκόπλακες και τακάκια οπότε υπήρχε πλεόνασμα υγρών στο κλειστό κύκλωμα που αφού δεν έχουν που να πάνε σπρώχνανε τα πιστόνια των δαγκανών  με αποτέλεσμα το κολληματάκι.

Τη λύση σε τέτοια περίπτωση την διαβάσατε παραπάνω. Wink

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27143
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Φτιάξτο μόνος σου.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Κυρ Μαρ 27, 2016 8:24 pm

enterprise-psi έγραψε:Καλύτερο από καινούργιο έγινε το μηχανάκι! Αν το πουλήσεις, ζήτα τουλάχιστον 6 χιλιάρικα Laughing

Ποιος μάστορας, κάνει τόσες ώρες, και τόσο λεπτομερές καθάρισμα, σε ολα;


Ρε παιδιά, σχετικά με τις δισκοπλακες, τι διάφορα έχουν οι κανονικές με τις ημιπλευστες  , και τι είναι ημιπλευστη ; Laughing

Και τώρα πούχω χρόνο πάμε ένα ένα ...

-ΔΕΝ πουλιέται τώρα ο Γκούφυ με τίποτα.

-Ουδείς - ουδεμία - ουδέν εκτός αν πληρωθούν 7 εργατοώρες επί 48-50 ευραίους ήτοι 350 σούμα.

Και πάμε τώρα στο ζουμί.

Δισκόπλακες υπάρχουν οι εξής τύποι :

1.Οι σταθερές (fixed)
2.Οι ημίπλευστες (semifloating) που τέτοια είναι αυτή πούβαλα μιας και δεν βγαίνει η παρακάτω για το SH και δεν χρειάζεται μιας και δεν είναι SS που θα τρέξει στο Moto GP.
3.Οι πλήρως πλευστές.

Οι σταθερές δισκόπλακες που συνήθως μην πω σχεδόν πάντα εκτός από πολύ υψηλών επιδόσεων μοτό είναι αυτές πούχουν συνήθως από μάνα και είναι ένα ενιαίο κομμάτι μετάλλου όλη η δισκόπλακα.
Το κομμάτι πούρχεται σε επαφή με τα τακάκια και φρενάρει και το κομμάτι που στερεώνεται στη ζάντα η δισκόπλακα είναι ένα και μοναδικό και ενιαίο.
Είναι φτηνές στην παραγωγή και συνήθως συμπεριφέρονται άριστα κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες ΑΛΛΑ αν υποστούν σοβαρή ποσότητα θερμότητας αδυνατούν να την απαγάγουν ή να διασταλλούν όπως οι άλλοι δύο τύποι.

Τόσο οι ημίπλευστοι όσο οι πλευστοί δίσκοι (δισκόπλακες) κατασκευάζονται σε δύο κομμάτια.

Το ένα κομμάτι, το κεντρικό,  είναι συνήθως από αλουμίνιο και είναι το κομμάτι που συνδέεται με τη ζάντα - τροχό.
Το άλλο κομμάτι κατασκευάζεται από ανοξείδωτο ατσάλι και είναι το εξωτερικό κομμάτι με το οποίο έρχονται σε επαφή τα τακάκια.

Αυτό το κομμάτι, πούρχεται σε επαφή με τα τακάκια, όταν υποστεί σοβαρή ποσότητα θερμότητας, διαστέλλεται.
Με την ελευθερία κινήσεώς του ανεξάρτητα από το εσωτερικό κομμάτι στηρίξεως στον τροχό μπορεί να διαστέλλεται και να συστέλλεται ανεξάρτητα χωρίς κανένα περιορισμό από τη βάση στηρίξεώς του.
Όταν διαστέλλεται λόγο θερμότητας αυτή η διαστολή λαμβάνει χώρα προς όλες τις κατευθύνσεις ταυτόχρονα και άμεσα χωρίς κανένα περιορισμό.

Αν το παραπάνω φαινόμενο περιοριστεί σε μία διάσταση (περιορίζοντάς τον με σταθερή έδραση) τότε ο δίσκος θα στράβωνε .
Γιαυτό οι ημίπλευστοι - πλευστοί δίσκοι είναι κατασκευασμένοι σε δύο κομμάτια για να μπορούν να διαστέλλονται - συστέλλονται ελεύθερα και να προστατεύονται από το στράβωμα.
Αυτού του τύπου οι δίσκοι είναι συνήθως υψηλών απαιτήσεων - συμπεριφοράς δίσκοι (HIGH PERFORMANCE ).

Αυτές είναι οι διαφορές Θοδωρή.
Γιατί τον έβαλα εγώ και γιατί θα βάλω και πίσω ?
Διότι σε κλειστά στροφιλίκια καταβάσεων τα φρένα δουλεύουν υπερωρίες και με αυτό το δίσκο θάναι συνεχώς δροσερά και ετοιμοπόλεμα.
Έχω δει σε καταβάσεις να παίρνουν φωτιά φρένα από πλακωμένα μοτό που πιέζουν χωρίς να μπορούν να ανταπεξέλθουν τα φρένα τους και συγκεκριμένα καπνούς έβγαζε V STROM στην Οίτη.

Όταν τα φτύσει και η πίσω τέτοια θα μπει.

Έχει αρχίσει εν τω μεταξύ να πατάει και δεν σας λέω τίποτα παρά τα ελάχιστα χλμ.....  χαλάλι τα 115 (μαζί με τα τακάκια) !

Υ.Γ. Θα ανοιχτεί και ένα θεματάκι στα τεχνικά θέματα και θα γραφεί και εκεί η διαφορά στις δισκόπλακες γιατί εδώ θα είναι δύσκολο να βρεθεί και εκτιμώ ότι πολλοί σύντροχοι έχουν την ίδια απορία.



_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27143
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Φτιάξτο μόνος σου.

Δημοσίευση από nks1967 Την / Το Δευ Μαρ 28, 2016 9:48 am

Παρατηρήσεις μου:
1. Ο αέρας βγήκε μέσα από τους οδηγούς-τσιμουχάκια της δαγκάνας; μπορεί από εκεί να σου κολλάει το φρένο, επίσης αν έχεις βάλει πάρα πολύ γράσσο με αποτέλεσμα να μην μπορεί να κινηθεί εύκολα στους πείρους η δαγκάνα,
2. Αν θυμάμαι καλά, ο ιμάντας στο 300αρι μετριέται με έναν διαφορετικό τρόπο λίγο περίεργο, έτσι όπως το μέτρησες εσύ μετράνε στο 150
3. ωραίες φωτογραφίες.
avatar
nks1967

Αριθμός μηνυμάτων : 435
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2015
Ηλικία : 50
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Φτιάξτο μόνος σου.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Μαρ 28, 2016 10:07 am

nks1967 έγραψε:Παρατηρήσεις μου:
1. Ο αέρας βγήκε μέσα από τους οδηγούς-τσιμουχάκια της δαγκάνας; μπορεί από εκεί να σου κολλάει το φρένο, επίσης αν έχεις βάλει πάρα πολύ γράσσο με αποτέλεσμα να μην μπορεί να κινηθεί εύκολα στους πείρους η δαγκάνα,
2. Αν θυμάμαι καλά, ο ιμάντας στο 300αρι μετριέται με έναν διαφορετικό τρόπο λίγο περίεργο, έτσι όπως το μέτρησες εσύ μετράνε στο 150
3. ωραίες φωτογραφίες.

1.Δεν ήθελε ούτε εξαέρωση ούτε τίποτα Νίκο.

Απλά συνέβη το αναμενόμενο ήτοι είχε πολλά υγρά μέσα μιας και όταν τα άλλαξα και γέμισα τα δοχεία δεν ήταν καινούργιοι οι δίσκοι ούτε τα τακάκια.
Αφαιρέθηκαν λίγα υγρά από τη βαλβίδα εξαερώσεως της δαγκάνας και όλα καλά, δύο λεπτά δουλειά. Εκεί μιας και η διαδικασία ήταν η της εξαερώσεως είδαμε με την ευκαιρία και το κύκλωμα που ήταν μια χαρά χωρίς αέρα κλπ κάτι που άλλωστε φαίνεται με την σφιχτή στακάτη μανέτα και όχι σφουγγαρέ.

Καμία σχέση με τα τσιμουχάκια της δαγκάνας, φυσικά και δεν βγήκε από κει αέρας άμα έβγαινε αέρας ή υγρά από κει την είχα βαμμένη.

Στο γράσο που μπαίνει στους πείρους κλπ θα σταθώ λίγο και θα επισημάνω πως είναι όχι οτιδήποτε (έχει τεράστια σημασία) αλλά γράσο σιλικόνης που αντέχει σε υψηλές θερμοκρασίες και γιαυτό συνιστάται από το εγχειρίδιο. Είναι δε πανάκριβο και το παίρνουμε σε μικρές ποσότητες.
Αν μπεί οτιδήποτε γράσο τότε κλαφτα Χαράλαμπε, θα λιώσει, θα εξαφανιστεί μπορεί να πέσει και στα τακάκια και να κλάψουνε μανούλες χώρια που οι πείροι θα μείνουν αγρασάριστοι και μετά θα γίνουν τετράγωνοι γεγονός πούχει συμβεί σε αρκετούς είτε για αυτόν τον λόγο είτε γιατί δεν ελέγχονται οι μικρές φούσκες σε τι κατάσταση είναι και χάνουν το γράσο με αποτέλεσμα να μένουν ξηρές και οι πείροι να πηγαίνουν άκλαφτοι ...

Μικρές διαφορές που κάνουν όμως ΤΗΝ διαφορά.

Οι δαγκάνες μου Νίκο (και όχι μόνο) είναι σαν να αγοράστηκε το μηχανάκι χτες, τα έμβολα τα σπρώχνω να πάνε μέσα με το μικρό δαχτυλάκι και κάθε φορά αφιερώνω τουλάχιστον μισή ώρα για τον καθαρισμό - λίπανσή τους και γιαυτό είναι έτσι.
Αυτά σε συνεργείο για να τα κάνει κάποιος θα χάσει πάρα πολύ ώρα οπότε δεν...εκτός εξαιρετικών περιπτώσεων μαγαζιών που ασχολούνται με φρένα αποκλειστικά όπως ο φίλτατος Θεοδόσης του BRAKE SHOP.

2.Ναι ο ιμάντας έχει ένα καταπληκτικά ηλίθιο τρόπο να μετριέται κάνοντας το Χουντίνι και αφού φυτρώσεις 2-3 παραπάνω δάχτυλα. Αυτά έχουν διαγραφεί από εμάς και μετράμε ανθρώπινα το πάχος στο ανώτερο σημείο του ούτως ώστε να δούμε πόσο είναι καινούργιος, πόσο φαγωμένος με χ-ψ χλμ και να βγάζουμε τα συμπεράσματά μας με εύκολο τρόπο όπως όχι μόνο στο 150 αλλά και σε όλα τα άλλα. Νισάφι τέτοια νίλα, είναι από τις ελάχιστες φορές που δεν ακολουθώ προσωπικά τα της μάνας.

3.Τα εύσημα ανήκουν στον Γιώργη για τις ωραίες φωτό.
Νάσαι καλά Νίκο.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27143
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Φτιάξτο μόνος σου.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Μαρ 28, 2016 10:22 am

Για να συμπληρώσω και κάτι που το ξέχασα....

Επειδή τα πιστόνια των δαγκανών μπήκαν μέσα μια χαρά εμένα δεν πήγε το μυαλό μου στα υγρά αλλά στο ελατήριο των τακακιών γιατί με λίγο ζόρι να το καθαρίσεις κλπ φεύγει από τη θέση του και ίσως με τις μικρομετακινήσεις των τακακιών για να μπουν στη νέα χοντρή δισκόπλακα σκέφτηκα μην έφυγε.

Ο Μάνος τόπε και βλέπουμε με φακό τα δοχεία και ήταν ΤΙΓΚΑ μέχρι επάνω ούτε γέρνοντας το τιμόνι δεν φαινόντουσαν λίγο κάτω τα υγρά.

Οι άτιμες μπήκαν μέσα γιατί είναι το συνδυασμένο και απορρόφησαν την πίεση τα πίσω πούναι αρκετά φαγωμένα αλλά όταν πιέστηκε η μανέτα η μπρος να έρθουν τα πιστόνια της μπροστινής στα ίσα τους τότε ήταν λίγο φρεναριστό, όχι κάτι το τρομερό αλλά όχι όπως έπρεπε.

Υπόψη λοιπόν για το μέλλον και γιαυτό οι Χιώτες πάνε δυο - δυο και τρεις τρεις μη σας πω...

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27143
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Φτιάξτο μόνος σου.

Δημοσίευση από nks1967 Την / Το Τρι Μαρ 29, 2016 1:30 pm

Savvas, να ζητήσω μια χάρη; Μπορείς να βγάλεις 2-3 φωτογραφίες τα Dr Pulley που έβγαλες από το μηχανάκι σου και να τις αναρτήσεις εδώ; Θα ήθελα αν γίνεται να φαίνονται όλες οι πλευρές και ειδικά αυτή που "ολισθαίνει" στο βαριατόρ και αυτή που "σπρώχνει" την μεταλλική πλάκα. Όσο γίνεται πιο κοντινές.
Ευχαριστώ προκαταβολικά όποια και αν είναι η απάντησή σου.
avatar
nks1967

Αριθμός μηνυμάτων : 435
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2015
Ηλικία : 50
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Φτιάξτο μόνος σου.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Μαρ 29, 2016 2:33 pm

nks1967 έγραψε:Savvas, να ζητήσω μια χάρη; Μπορείς να βγάλεις 2-3 φωτογραφίες τα Dr Pulley που έβγαλες από το μηχανάκι σου και να τις αναρτήσεις εδώ; Θα ήθελα αν γίνεται να φαίνονται όλες οι πλευρές και ειδικά αυτή που "ολισθαίνει" στο βαριατόρ και αυτή που "σπρώχνει" την μεταλλική πλάκα. Όσο γίνεται πιο κοντινές.
Ευχαριστώ προκαταβολικά όποια και αν είναι η απάντησή σου.

Βεβαίως Νίκο τι λές τώρα ?

Δώσε μου λίγο χρόνο μόνο και θα τις βάλω κάποια στιγμή το βράδυ.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27143
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Φτιάξτο μόνος σου.

Δημοσίευση από nks1967 Την / Το Τρι Μαρ 29, 2016 2:51 pm

Οκ, έτσι και αλλιώς αύριο πάλι θα μπορέσω να έχω υπολογιστή για να τις δω, οπότε με την ησυχία σου.
avatar
nks1967

Αριθμός μηνυμάτων : 435
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2015
Ηλικία : 50
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Φτιάξτο μόνος σου.

Δημοσίευση από Moto Hellas Forum Την / Το Τρι Μαρ 29, 2016 8:49 pm

Kαλοριζικα Σαββουλη και εις αλλα με υγεια!

_________________
Honda Sh300i/CBS Pearl White Mod.10/2010

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
avatar
Moto Hellas Forum
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 3156
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 43
Τόπος : Θεσσαλονίκη-Κερκυρα

http://moto-hellas-forum.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Φτιάξτο μόνος σου.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Μαρ 29, 2016 10:47 pm

Scooter Hellas Forum έγραψε:Kαλοριζικα Σαββουλη και εις αλλα με υγεια!
Ευχαριστώ αδερφέ μου νάσαι καλά !

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27143
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Φτιάξτο μόνος σου.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Μαρ 29, 2016 10:52 pm

nks1967 έγραψε:Savvas, να ζητήσω μια χάρη; Μπορείς να βγάλεις 2-3 φωτογραφίες τα Dr Pulley που έβγαλες από το μηχανάκι σου και να τις αναρτήσεις εδώ; Θα ήθελα αν γίνεται να φαίνονται όλες οι πλευρές και ειδικά αυτή που "ολισθαίνει" στο βαριατόρ και αυτή που "σπρώχνει" την μεταλλική πλάκα. Όσο γίνεται πιο κοντινές.
Ευχαριστώ προκαταβολικά όποια και αν είναι η απάντησή σου.

Να και οι φωτό Νίκο από όλες τις πλευρές :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Τα παραπάνω είναι καθαρισμένα μόνο με πεπιεσμένο αέρα κομπρεσέρ και δείχνουν απλώς άψογα !
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27143
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Φτιάξτο μόνος σου.

Δημοσίευση από nks1967 Την / Το Τετ Μαρ 30, 2016 7:25 am

Δεν μπορώ παρά να σε ευχαριστήσω ακόμα μία φορά.
Με 15000 χιλιόμετρα είναι άψογα χωρίς φθορές εμφανισιακά.
Ο λόγος που ήθελα να δω σε τι κατάσταση είναι τα δικά σου είναι γιατί στο προηγούμενο 150αρι μου που είχα βάλει τα Dr Poulley, είχε μια πατούρα στο σημείο που σπρώχνει το μεταλλικό κομμάτι του εμπρός βαριατόρ, δηλαδή στην φωτογραφία 4 όπως ξεκινάμε από την αρχή του ποστ.
Προφανώς και θα παίζει ρόλο η χρήση, καθώς το μηχανάκι δούλευε σχεδόν τέρμα γκάζι κατά το 90% της ζωής του μαζί μου.
avatar
nks1967

Αριθμός μηνυμάτων : 435
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2015
Ηλικία : 50
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: SH 300i -Φτιάξτο μόνος σου.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Μαρ 30, 2016 8:37 pm

nks1967 έγραψε:Δεν μπορώ παρά να σε ευχαριστήσω ακόμα μία φορά.
Με 15000 χιλιόμετρα είναι άψογα χωρίς φθορές εμφανισιακά.
Ο λόγος που ήθελα να δω σε τι κατάσταση είναι τα δικά σου είναι γιατί στο προηγούμενο 150αρι μου που είχα βάλει τα Dr Poulley, είχε μια πατούρα στο σημείο που σπρώχνει το μεταλλικό κομμάτι του εμπρός βαριατόρ, δηλαδή στην φωτογραφία 4 όπως ξεκινάμε από την αρχή του ποστ.
Προφανώς και θα παίζει ρόλο η χρήση, καθώς το μηχανάκι δούλευε σχεδόν τέρμα γκάζι κατά το 90% της ζωής του μαζί μου.
Τίποτα Νίκο και που να δεις θέμα που θα γίνει στο φτιάξτο μόνος σου σε λίγο.



Θα το δεις αύριο βέβαια αλλά εκεί να δεις συμπεράσματα. Wink


Δεν νομίζω πάντως νάχει να κάνει με το γκάζι γιατί και εγώ του ρίχνω αδυσώπητα αλλά όχι τόσο μέσα στην πόλη εκτός εξαιρετικών περιπτώσεων που θα πρέπει να αποφύγω κανά κάγκουρα που με έχει πρήξει ή διάφορα άλλα που τα ξέρουμε όλοι πλην όμως στην πόλη μέσα πάω μετρημένα πολύ, έξω όμως....

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27143
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 21 από 24 Επιστροφή  1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23, 24  Επόμενο

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης