Πρόσφατα Θέματα

Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Σελίδα 4 από 6 Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από gthanasis Την / Το Τετ Ιαν 04, 2017 10:29 am

Λοιπον και εγω θα πω την ταπεινη αποψη του χειριστη και οχι του ειδικου.

Εγώ βάζω συντηρητή δεν γίνεται αλλιώς την πάτησα ήδη με μια μπαταρία.

Ίσως όταν τα φτύσει να βάλω λιθιου που λέει ο Στέλιος αλλα και πάλι συντηρητή θα βάλω

Στέλιο επι του πρακτέου δηλ αν βγάζει 15 v και πανω μπορεί να σκάσει τη μπαταρία? Μπορεί να κάνει κάπου αλλού ζημιά εκτός απο το κοντέρ που παίρνει ρεύμα (για το ρολόι) όταν ειναι σβηστή η μηχανή?

Εγώ αν θα μείνω στο βουνό απο μπαταρία και έχει κάποιος το παουερ μπαγκ θα το βαλω με τα παπαγαλάκια πάνω στη μπαταρία και θα δώσω ρεύμα παραλληλη δεν ειναι η σύνδεση Στέλιο? αρα δεν αλλάζει η τάση.... Το ίδιο και αν κάποιος εχει καλώδια!!!
Οδική που εχω θα το πάω εντός των πολεων γιατι θα περιμένω στη καφετέρια μεχρι να έρθουν 😢
avatar
gthanasis

Αριθμός μηνυμάτων : 109
Ημερομηνία εγγραφής : 28/11/2014
Τόπος : Αθήνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από nks1967 Την / Το Τετ Ιαν 04, 2017 10:56 am

Φίλος ναυτικός έχει με βύσμα-αναμονής μόνιμα πάνω στο μηχανάκι του (Varadero) τον φορτιστή ctek (δεν γνωρίζω μοντέλο) εδώ και 3 χρόνια (6 μήνες λειτουργεί - 6 όχι το μηχανάκι), με το που έρχεται τσακ, το βγάζει βόλτες και μετά πάλι στον φορτιστή για 6 περίπου μήνες.
Πριν άλλαζε τις μπαταρίες σαν καραμέλες.
avatar
nks1967

Αριθμός μηνυμάτων : 396
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2015
Ηλικία : 50
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Τετ Ιαν 04, 2017 1:13 pm

Σάββα μην είσαι τόσο σίγουρος. Αν ο φορτιστής κάνει παλμική φόρτιση, που οι κορυφώσεις της τάσης διαρκούν ελάχιστα ms, δεν μπορούν να τις πιάσουν όλα τα όργανα. Εκεί επιστρατεύονται και παλμογράφοι. Ούτε και ο ενσωματωμένος μετρητής τάσης είναι πάντα ακριβής. Στον Oxford π.χ. δείχνει 13,9V αλλά στην πραγματικότητα είναι μικρότερη κάπου στα 13,5V. Άλλοι επίσης όπως κάποια παλιότερα της "BatteryTender" έδιναν μεγαλύτερες τάσεις και έκαναν ζημιά.

Το jump starter δεν φτάνει ψηλά. Είναι κάπου στα 12V. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, ΔΕΝ μπορεί μα σου κάνει ζημιά. Το ότι έχει δύναμη οφείλεται στο οτι οι μπαταρίες λιθίου έχουν μικρή πτώση τάσης κατά την εκκίνηση και οτι μπορεί να ξεράσουν όλο το ρεύμα τους μέσα σε μια στιγμή (40C). W=V x I. Με το V να είναι σχεδόν σταθερό και μπόλικα amperes διαθέσιμη ακόμη και μια πορδή βάζει νταλίκα μπροστά! Very Happy

Ομοίως και η σύνδεση μπαταρίας 12V με μπαταρία 12V. Ζημιά θα πάθεις στα ηλεκτρονικά μόνο αν μπερδέψεις την πολικότητα.

Το πρόβλημα είναι οτι θα ταλαιπωρηθεί το σύστημα φόρτισης προσπαθώντας να φορτίσει μια άδεια μπαταρία. Είπαμε δεν είναι φτιαγμένο για αυτό. Και στις μοτό είναι πιο ευαίσθητο, σχεδόν αναλώσιμο έτσι και αλλιώς...

Για τους άλλους λόγους τα είπαμε...

Ο φορτιστής σου ποιος είναι ακριβώς; Πάλι μην συγκρίνεις μπαταρία αυτοκινήτου με μπαταρία μοτό. Το γομάρι με τη βαρβάτη κατασκευή με την λεπτεπίλεπτη της moto...
Και πάλι θα ξαναπώ: μέτρα τη. Φόρτισε την πλήρως, άσε την να ξεκουραστεί για 2 ώρες, και μέτρα τάση για μα δούμε που βρίσκεται και τι δουλειά κάνει ο φορτιστής.

Το να κάνει δουλειά με την θειίκωση πάντως δυσκολάκι το κόβω, θα δούμε...

Με αυτό που λέει πάντως η Honda και άλλοι κατασκευαστές καίνε τα χλωρά μαζί με τα ξερά.

Επίσης το να κρατήσεις μια μπαταρία για μεγάλα διαστήματα δεν τους συμφέρει σε καμία περίπτωση. Η τεχνολογία της PulseTech θα μπορούσε να υπάρχει σε κάθε μπαταρία ή κάθε όχημα. Δεν πρόκειται να συμβεί ποτέ. Όπως είναι το εμπόριο σήμερα όλα πρέπει να κρατάνε λίγο...



avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1166
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 42
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Τετ Ιαν 04, 2017 1:25 pm

gthanasis έγραψε:Λοιπον και εγω θα πω την ταπεινη αποψη του χειριστη και οχι του ειδικου.

Εγώ βάζω συντηρητή δεν γίνεται αλλιώς την πάτησα ήδη με μια μπαταρία.

Ίσως όταν τα φτύσει να βάλω λιθιου που λέει ο Στέλιος αλλα και πάλι συντηρητή θα βάλω

Στέλιο επι του πρακτέου δηλ αν βγάζει 15 v και πανω μπορεί να σκάσει τη μπαταρία? Μπορεί να κάνει κάπου αλλού ζημιά εκτός απο το κοντέρ που παίρνει ρεύμα (για το ρολόι) όταν ειναι σβηστή η μηχανή?  

Εγώ αν θα μείνω στο βουνό απο μπαταρία και έχει κάποιος  το παουερ μπαγκ θα το βαλω με τα παπαγαλάκια πάνω στη μπαταρία και θα δώσω ρεύμα παραλληλη δεν ειναι η σύνδεση Στέλιο? αρα δεν αλλάζει η τάση.... Το ίδιο και αν κάποιος εχει καλώδια!!!
Οδική που εχω θα το πάω εντός των πολεων γιατι θα περιμένω στη καφετέρια μεχρι να έρθουν 😢
Αν βάλεις LFP ο φορτιστής πολύ πιθανώς δεν θα σου είναι απαραίτητος. Δεν έχει προβλήματα θειίκωσης και τον να μην είναι πλήρως φορτισμένη της κάνει καλό. Όσο είναι γεμάτη τόσο όσο ώστε να ξεκινάς τη μηχανή είσαι ok. Και μετά με μια βόλτα περί των 15' αρκεί για να τη φορτίσει πλήρως. Άπιαστα όνειρα μιας μολύβδου! Very Happy

Ναι τάσεις μεγαλύτερες απο 14,4V υπερφορτίζουν τη μπαταρία. Ήδη στα 14,4 V υπάρχει κάποια αεριοποίηση. Για αυτό και κάποιοι κατασκευαστές προτιμούν χαμηλότερες τάσεις. Κάθε εύρος φόρτισης έχει τα + και τα - του...

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Τάσεις πάνω απο τα 15 γίνονται επικίνδυνες για τη μπαταρία αλλά και διάφορα ηλεκτρονικά όπως το σύστημα φόρτισης. Θα μπορούσε να ψηθεί ο R/R και όπου αλλού βρει χαμηλή αντίσταση το ρεύμα...

Τα της τάσης τα είπα πριν...

avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1166
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 42
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Τετ Ιαν 04, 2017 1:27 pm

nks1967 έγραψε:Φίλος ναυτικός έχει με βύσμα-αναμονής μόνιμα πάνω στο μηχανάκι του (Varadero) τον φορτιστή ctek (δεν γνωρίζω μοντέλο) εδώ και 3 χρόνια (6 μήνες λειτουργεί - 6 όχι το μηχανάκι), με το που έρχεται τσακ, το βγάζει βόλτες και μετά πάλι στον φορτιστή για 6 περίπου μήνες.
Πριν άλλαζε τις μπαταρίες σαν καραμέλες.
Σωστός.

Βασικός κανόνας: οι μπαταρίες μολύβδου πρέπει να είναι πάντα μόνιμα πλήρως φορτισμένες. Τότε σταματάει η θειίκωση και μπορούν να δώσουν το μέγιστο χρόνο ζωής.
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1166
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 42
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Ιαν 04, 2017 2:16 pm

Τώρα ξαναμπερδευτήκαμε....εκεί που πηγαίναμε να βγάλουμε μια άκρη...


Τελικά όπως βλέπουμε οι εταιρείες λένε ΟΧΙ, η καθημερινή χρήση (αλήθεια το Βαραντέρο τι είναι καρμπυρατεράτο ή ψεκαστό?) των δειγμάτων που διαβάζουμε λένε ότι δεν υπάρχει απολύτως κανένα πρόβλημα.


Λέγαμε jump starter όχι στις μοτό, τώρα λέμε ναι ? Δεν κατάλαβα...


Η μπαταρία η άλλη θέλει και ειδικό φορτιστή αν και εφόσον χρειαστεί έτσι δεν είναι ? Απλά να το ξέρει ο Θανάσης μην πάει πάρει και μετά ψάχνεται.


Ο δικός μου ο φορτιστής ο  μεγάλος είναι αυτός : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Εκ του αποτελέσματος τόσα χρόνια τώρα που τον έχω για να μην πάμε πάλι θεωρητικά γιατί βλέπετε παιδιά ότι θεωρητικά δεν βγαίνει άκρη, θα πω ότι μαμάει και πεθαμένη μπαταρία την ζωντανεύει παραβιάζοντας κάθε θεωρία 2-3 ετών ζωής ή οτιδήποτε με πλήρεις αποφορτίσεις άπειρες μέχρι εντελώς νεκρής να μην ανάβει ουτε πλαφονιέρα και αυτή τη μπαταρία έχω ακόμα στο αμάξι (έχω βέβαια καλού κακού και μια άλλη στην αποθήκη που φορτίζεται σε τακτά χρονικά διαστήματα).


Θα δούμε και το jump starter στο αμάξι πούχει altenator και όχι πηνιάκια μοτό και δεν έχει κούραση κλπ του συστήματος.
Στο μοτό όντως συμφωνώ ότι θα ταλαιπωρείται το σύστημα φορτίσεως μιας που εκ κατασκευής είναι υποδεέστερο.
Αν θα χρησιμοποιήσω το jump starter στο μοτό δεν νομίζω στα μικρά αλλά ούτε στο μεγάλο εκτός και αν μείνω σε κανά βουνό, εκεί αν δεν ευδοκιμήσει η λύση καλώδια και είμαι μόνος μου θα το χρησιμοποιήσω και ότι θέλει ας γίνει.
5 ώρες να περιμένω οδική σε σημεία με λύκους δεν θα το κάνω, προηγείται η επιβίωσή μας από του μοτό, τα σίδερα φτιάχνονται.
Αυτό αφορά εξαιρετικές περιπτώσεις όπως καταλαβαίνουμε.


Για να πάμε όμως πάλι στην πράξη μιας και την θεωρία νομίζω την εξαντλήσαμε, ερωτώ έχει δοκιμάσει σε μοτό κάποιος τέτοιου είδους ή και άλλου jump starter ?


Με ένα γρήγορα ψάξιμο ορίστε : 






Μήπως λέω μήπως ....ανησυχούμε υπερβολικά ?

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27729
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από gthanasis Την / Το Τετ Ιαν 04, 2017 2:42 pm

2 σχολια

Τι γράφει επάνω η γαλάζια μπλούζα που φοράει ο χειριστής του τζαμ σταρτ και καταλαβαίνετε πολλά

Και ερώτηση το 2 σχόλιο παρατήρησα και εδώ και σε άλλα βίντεο οτι δεν το έβαλαν πάνω στη μπαταρία συνδεδεμένη με τα καλώδια αλλά στα καλώδια σκετα θετικό αρνητικό !!! Δηλ με το τζαμ σταρτ πρέπει να την αποσυνδέουμε τη μπαταρία??
avatar
gthanasis

Αριθμός μηνυμάτων : 109
Ημερομηνία εγγραφής : 28/11/2014
Τόπος : Αθήνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από gprhellas Την / Το Τετ Ιαν 04, 2017 3:18 pm

Υποθέτω οτι ο μόνος λόγος που το βάζει απευθείας στα καλώδια είναι οτι μονο ετσι θα "πείσει" οτι παίρνει μπροστα η μοτο (χωρίς την μαμήσια μπαταρία επάνω).
avatar
gprhellas

Αριθμός μηνυμάτων : 2374
Ημερομηνία εγγραφής : 19/05/2014
Ηλικία : 51
Τόπος : ΡΑΦΗΝΑ/ΑΤΑΛΑΝΤΗ/ΑΙΓΙΟ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Τετ Ιαν 04, 2017 3:26 pm

Δεν ξέρω πως τα καταφέρατε! Very Happy Ρε μπας και μπερδέψατε τα λεγόμενα περί φορτιστών με αυτά των jump starters?

Αν το κάνεις σωστά δεν υπάρχει άμεσο πρόβλημα. Ξεκάθαρο είναι. Οι υποδείξεις της Honda είναι για αντιμετώπιση στραβών που μπορεί να προκαλέσουν ατύχημα ή βλάβη κατά το jump starting. Αν ξέρεις τι κάνεις & είσαι προσεκτικός δεν υπάρχει πρόβλημα. Πρόβλημα θα υπάρξει μόνο αν μπει στη μέση και άλλος παράγοντας, δηλ. κάτι άλλο πέρα απο μια αποφορτισμένη μπαταρία.

Ναι γενικά καλό είναι να μην το χρειαστείς ποτέ και αν έχεις μια μπαταρία σε καλή κατάσταση δεν πρόκειται να το χρειαστείς ποτέ φυσιολογικά... Σαν έσχατη λύση και αν είμαστε σίγουροι οτι είναι απλά αποφορτισμένη η μπαταρία, ναι ok, κανένα πρόβλημα.

Το ίδιο ισχύει και στα αυτοκίνητα. Και επίσης και αυτό το σύστημα φόρτισης, αν και πιο εξελιγμένο, ζορίζεται.


Με τους φορτιστές αν δουλέυουν εντός συγκεκριμένων ορίων πάλι δεν υπάρχει θέμα.

Οι LFP είναι συμβατές με τις AGM αλλά δεν αντέχουν τις υψηλές τάσεις. Αν ο φορτιστής έχει recovery / desulfation mode είναι ακατάλληλος και θα χρειαστεί άλλος. Επίσης αν η μπαταρία έχει BMS σε περίπτωση που ξεφορτιστεί στο όριο της αποκοπής τότε σίγουρα δες φορτιστή για LFP ώστε να ξυπνήσει το BMS και να ξανασυνδέσει τα στοιχεία για φόρτιση.


Μοντέλο φορτιστή;;; BCS10B?

Απο κατασκευή δείχνει super! Αλλά δεν δίνει καμία πληροφορία για το τι ακριβώς κάνει. Το μόνο που λέει είναι οτι χρησιμοποιεί υψηλές συχνότητες για τη φορτίση. Reviews και τέτοια δεν βρήκα τίποτα στα γρήγορα που το έψαξα. Θα μπορούσε να κάνει δουλειά γιατί όχι; Αλλά άνευ αριθμών δεν έχουμε ιδέα πόσο αποτελεσματικός είναι. Κάνε μια μέτρηση να δούμε. Σου φέρνω και μια YTZ12S κολλημένη στα 12,3 να τον δοκιμάσουμε. Αν ανεβάσει την χωρητικότητα κάνει δουλειά. Αλλιώς είναι απλά ακόμη ένας φορτιστής...

Προφανώς όσο μιλάμε χωρίς μετρήσεις & νούμερα μιλάμε υποθετικά βάση της θεωρίας που ισχύει 100% αλλά με τα δεδομένα που λείπουν δεν ξέρεις γιατί συμβαίνει αυτό που βιώνεις.

Σε κάθε περίπτωση η μπαταρία του αυτοκινήτου αντέχει πολύ περισσότερο.

Α! Τώρα το είδα. Ο συγκεκριμένος είναι στα 10A. Στην YTZ12S το ρεύμα δεν πρέπει να ξεπεράσει τα 5,5A, με βέλτιστο ρεύμα τα 1,1A.
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1166
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 42
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Τετ Ιαν 04, 2017 3:34 pm

gthanasis έγραψε:2 σχολια

Τι γράφει επάνω η γαλάζια μπλούζα που φοράει ο χειριστής του τζαμ σταρτ και καταλαβαίνετε πολλά

Και ερώτηση το 2 σχόλιο παρατήρησα και εδώ και σε άλλα βίντεο οτι δεν το έβαλαν πάνω στη μπαταρία συνδεδεμένη με τα καλώδια αλλά στα καλώδια σκετα θετικό αρνητικό !!! Δηλ με το τζαμ σταρτ πρέπει να την αποσυνδέουμε τη μπαταρία??
Θανάση όχι! Απλά δεν έχουν άδεια μπαταρία για το demo! Και θέλουν να εντυπωσιάσουν με το ότι αυτό το πραγμστάκι μπορεί να ξεκινήσει έναν κινητήρα...

Αν το αφήσουν παραπάνω δεν θα αντέξει η μπαταρία και ή θα πάρει φωτιά ή θα καλέμι ένα καλό μπαμ. Δεδομένο.

Η μπαταρία ΠΡΕΠΕΙ πάντα να είναι συνδεδεμένη όσο λειτουργεί ο κινητήρας. Εκτός του οτι στις περιπτώσεις που δεν μπορεί να αναταπεξέρθει η γεννήτρια βοηθάει, λειτουργεί και σαν φίλτρο απο τις αιχμές που βγάζει το σύστημα φόρτισης. Εξομαλύνει το ρεύμα...
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1166
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 42
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Τετ Ιαν 04, 2017 3:35 pm

gprhellas έγραψε:Υποθέτω οτι ο μόνος λόγος που το βάζει απευθείας στα καλώδια είναι οτι μονο ετσι θα "πείσει" οτι παίρνει μπροστα η μοτο (χωρίς την μαμήσια μπαταρία επάνω).
Α μπράβο! Με πρόλαβες!
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1166
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 42
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Ιαν 04, 2017 7:52 pm

gthanasis έγραψε:2 σχολια

Τι γράφει επάνω η γαλάζια μπλούζα που φοράει ο χειριστής του τζαμ σταρτ και καταλαβαίνετε πολλά

Και ερώτηση το 2 σχόλιο παρατήρησα και εδώ και σε άλλα βίντεο οτι δεν το έβαλαν πάνω στη μπαταρία συνδεδεμένη με τα καλώδια αλλά στα καλώδια σκετα θετικό αρνητικό !!! Δηλ με το τζαμ σταρτ πρέπει να την αποσυνδέουμε τη μπαταρία??
JUMP STARTER γράφει, προφανώς κάποια εταιρεία που αντιπροσωπεύει το μηχάνημα και το επιδεικνύει ο λεβέντης.

Ότι είπε ο Γιώργος από πάνω Θανάση, δείχνουν ότι ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΠΑΤΑΡΙΑ παίρνει με τη μία.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27729
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Ιαν 04, 2017 8:19 pm

Ste7ios έγραψε:Δεν ξέρω πως τα καταφέρατε! Very Happy Ρε μπας και μπερδέψατε τα λεγόμενα περί φορτιστών με αυτά των jump starters?

Αν το κάνεις σωστά δεν υπάρχει άμεσο πρόβλημα. Ξεκάθαρο είναι. Οι υποδείξεις της Honda είναι για αντιμετώπιση στραβών που μπορεί να προκαλέσουν ατύχημα ή βλάβη κατά το jump starting. Αν ξέρεις τι κάνεις & είσαι προσεκτικός δεν υπάρχει πρόβλημα. Πρόβλημα θα υπάρξει μόνο αν μπει στη μέση και άλλος παράγοντας, δηλ. κάτι άλλο πέρα απο μια αποφορτισμένη μπαταρία.

Ναι γενικά καλό είναι να μην το χρειαστείς ποτέ και αν έχεις μια μπαταρία σε καλή κατάσταση δεν πρόκειται να το χρειαστείς ποτέ φυσιολογικά... Σαν έσχατη λύση και αν είμαστε σίγουροι οτι είναι απλά αποφορτισμένη η μπαταρία, ναι ok, κανένα πρόβλημα.

Το ίδιο ισχύει και στα αυτοκίνητα. Και επίσης και αυτό το σύστημα φόρτισης, αν και πιο εξελιγμένο, ζορίζεται.


Με τους φορτιστές αν δουλέυουν εντός συγκεκριμένων ορίων πάλι δεν υπάρχει θέμα.

Οι LFP είναι συμβατές με τις AGM αλλά δεν αντέχουν τις υψηλές τάσεις. Αν ο φορτιστής έχει recovery / desulfation mode είναι ακατάλληλος και θα χρειαστεί άλλος. Επίσης αν η μπαταρία έχει BMS σε περίπτωση που ξεφορτιστεί στο όριο της αποκοπής τότε σίγουρα δες φορτιστή για LFP ώστε να ξυπνήσει το BMS και να ξανασυνδέσει τα στοιχεία για φόρτιση.


Μοντέλο φορτιστή;;; BCS10B?

Απο κατασκευή δείχνει super! Αλλά δεν δίνει καμία πληροφορία για το τι ακριβώς κάνει. Το μόνο που λέει είναι οτι χρησιμοποιεί υψηλές συχνότητες για τη φορτίση. Reviews και τέτοια δεν βρήκα τίποτα στα γρήγορα που το έψαξα. Θα μπορούσε να κάνει δουλειά γιατί όχι; Αλλά άνευ αριθμών δεν έχουμε ιδέα πόσο αποτελεσματικός είναι. Κάνε μια μέτρηση να δούμε. Σου φέρνω και μια YTZ12S κολλημένη στα 12,3 να τον δοκιμάσουμε. Αν ανεβάσει την χωρητικότητα κάνει δουλειά. Αλλιώς είναι απλά ακόμη ένας φορτιστής...

Προφανώς όσο μιλάμε χωρίς μετρήσεις & νούμερα μιλάμε υποθετικά βάση της θεωρίας που ισχύει 100% αλλά με τα δεδομένα που λείπουν δεν ξέρεις γιατί συμβαίνει αυτό που βιώνεις.

Σε κάθε περίπτωση η μπαταρία του αυτοκινήτου αντέχει πολύ περισσότερο.

Α! Τώρα το είδα. Ο συγκεκριμένος είναι στα 10A. Στην YTZ12S το ρεύμα δεν πρέπει να ξεπεράσει τα 5,5A, με βέλτιστο ρεύμα τα 1,1A.
ΟΚ crystal clear Στέλιο συμφωνώ φίλε μου απολύτως.

Για τον φορτιστή δεν θυμάμαι το μοντέλο και τώρα είναι στην αποθήκη για να το δω.

Για τα μοτό θα πάρω άλλον μικρότερο γιατί αυτός ναι μεν τις φορτίζει τις παλιές που δοκιμάζω μιας και άλλες δεν είχα θέμα ή αν είχα τις άλλαζα με των μοτό έχω παρατηρήσει ότι ξεκινά τις φορτίζει κανονικά με όλες τις διαδικασίες όπως στου αμαξιού τις μεγάλες αλλά η φόρτιση που κάνει είναι πολύ γρήγορη και τις φέρνει πολύ γρήγορα στο μέγιστο. Αυτό είναι ταχεία φόρτιση και δεν είναι ότι καλύτερο...δεν μου αρέσει οπότε θα χτυπήσω και ένα λιντλίσιο όποτε βγάλει μάλλον να φορτίζει ποιο αργά και με λιγότερο ρεύμα και που τον έχουν δοκιμάσει όλοι τον νέο που βγάζει και είναι ΟΚ γιατί παλιά πούχα πάρει έναν από τους πρώτους πούβγαλε μετά από κανά δύο φορτίσεις έπαψε να δουλεύει και μαλακωδώς εγώ (λεφτά υπήρχαν) δεν πήγα για την εγγύηση και τον πέταξα.

Μπορεί να πάρω και ένα C TEC με ένα 50άρικο - την έκπτωση που μας έχει ο Κυριαζής, δεν ξέρω...θα δω αλλά μάλλον για τον 20άρικου του λιντλ θα πάω.Χρειάζομαι πάντως έναν ειδικά για μοτό, ο μεγάλος δεν βλέπω στην πράξη να κάνει.

Με αυτόν πούχω πάντως φορτίζω αυτές πούχω για χαμαλοδουλειές μια παλιά του SH 300 YTZ 12 S μου φαίνεται GEL MADE IN JAPAN και μια 6-7άρα αν θυμάμαι καλά του CYGNUS. Τις χρησιμοποιώ σε ηλεκτρικό μπουλονόκλειδο, αεροσυμπιεστή για να φουσκώνω λάστιχα, δοκιμές ηλεκτρικών και ότι βλακεία προκύψει. Τις φορτίζει κανονικά αλλά γρήγορα όπως είπα. Αυτές οι μπαταρίες βέβαια δεν με ενδιαφέρουν κιολας οπότε κλαιν μάιν που λέμε...

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27729
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από fasarias Την / Το Δευ Ιαν 09, 2017 1:57 pm

Μιλαγα μ`ενα φιλαρακι μου που εχει ενα σκουτερακι και το παραταει για πολυ μεγαλα χρονικα διαστηματα ανενεργο και φυσικα εχει σοβαροτατο προβλημα με την μπαταρια.
Τωρα εχει βαλει πανω καινουργια yuasa και παλι την ψιλοκατεστρεψε, την εχω παρει και την εχω βαλει στον φορτιστη απο τα lidl που εχω αλλα δεν μου την περναει στην ενδειξη μοτο, μου την παει στα 6v mode.
Υπαρχει καμμια λυση να βαλει ας πουμε κανα διακοπτακι επανω που να κοβει εντελως τα ρευματα μηπως παρατεινει λιγακι την ζωη της μπαταριας?
το ξερω πως κατι τετοιο ειναι σεναριο επιστημονικης φαντασιας αλλα λεω μπας και.
Το κακο ειναι οτι ο φιλος βαριεται μεχρι και να ξεβιδωσει τις 5-6 βιδες που εχει για να φτασει μεχρι την μπαταρια και να αποσυνδεσει τους πολους.
avatar
fasarias

Αριθμός μηνυμάτων : 53
Ημερομηνία εγγραφής : 29/01/2016
Ηλικία : 35
Τόπος : Πειραιάς

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Ιαν 09, 2017 2:12 pm

Χμμμ για να δείχνει ο φορτιστής 6 και να μην πηγαίνει στο μοτό μου φαίνεται κακό μαντάτο Μιχάλη...μη μπας και έχει κόψει στοιχεία ?
Μπορείς να το δεις με πολύμετρο αν έχει τι δείχνει ή εναλλακτικά στον Κυριαζή.

Μπουτονάκι τώρα να την κόβει εντελώς δεν έχω δει ποτέ μου παρά μόνο όλοι με πόλο ταχείας στα αμάξια αλλά όχι στα μοτό, όλοι βγάζουν αρνητικό πόλο.

Τώρα αν είναι ακίνητο για πολύ μεγάλα διαστήματα κανονικά πρέπει να βγάζει εντελώς την μπαταρία και να τη φορτίζει κάθε μήνα. Και εγώ που βαριέμαι και παρατάω το LEADάκι επί μήνες στο πάρκιν του εξοχικού δεν βγάζω τίποτα αλλά μπαταρία εννοείται νεκρή κάθε φορά και βάλσιμο μπρος με το καλό μου πόδι και καμιά 20αριά μανιβελιές την πρώτη φορά.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27729
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από vagma Την / Το Δευ Ιαν 09, 2017 2:37 pm

σαββα δεν ειναι καλο να εκφορτιζει εντελως η μπαταρια στο μοτο.........γιατι η γεννητρια του ειναι φτιααγμενη για να διατηρει απλως την μπαταρια και οχι να την φορτιζει..............οπως εγραφε και ο στελιος οταν η μπαταρια ειναι αδεια ταλαιπωρουνται περισσοτερο τα πηνια και οι ανορθωτες της μηχανης........αλλαξα και γω σημερα την μπαταρια μου στον κυριαζη γιατι η yuasa η κινεζικη που ειχα εδειχνε 12,1 volt ενω την ειχα πληρως φορτισμενη............λογω του φορουμ μου εκανε και μια εκπτωση 7-8 % αν και μου ειπε οτι η αρχικη συμφωνια σας ηταν για συγκεκριμενες μπαταριες..............να το κοιταξεις αυτο...........αναλυτικα στο θεμα των σουτζουκιων...........
avatar
vagma

Αριθμός μηνυμάτων : 1417
Ημερομηνία εγγραφής : 26/03/2016
Ηλικία : 43
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Δευ Ιαν 09, 2017 4:05 pm

fasarias έγραψε:Μιλαγα μ`ενα φιλαρακι μου που εχει ενα σκουτερακι και το παραταει για πολυ μεγαλα χρονικα διαστηματα ανενεργο και φυσικα εχει σοβαροτατο προβλημα με την μπαταρια.
Τωρα εχει βαλει πανω καινουργια yuasa και παλι την ψιλοκατεστρεψε, την εχω παρει και την εχω βαλει στον φορτιστη απο τα lidl που εχω αλλα δεν μου την περναει στην ενδειξη μοτο, μου την παει στα 6v mode.
Υπαρχει καμμια λυση να βαλει ας πουμε κανα διακοπτακι επανω που να κοβει εντελως τα ρευματα μηπως παρατεινει λιγακι την ζωη της μπαταριας?
το ξερω πως κατι τετοιο ειναι σεναριο επιστημονικης φαντασιας αλλα λεω μπας και.
Το κακο ειναι οτι ο φιλος βαριεται μεχρι και να ξεβιδωσει τις 5-6 βιδες που εχει για να φτασει μεχρι την μπαταρια και να αποσυνδεσει τους πολους.
Πρέπει να είναι πεσμένη κάτω απο το όριο του φορτιστή, πιθανώς κάτω από 10,5V. Μπορείς να βάλεις παράλληλα μια μπαταρία σε καλύτερη κατάσταση ώστε να ξεγελάσεις τον φορτιστή να περάσει το τεστ, και την βγάζεις μόλις ξεκινήσει η φόρτιση.

Αν μιλάμε για AGM της Yuasa στα 12V είναι άδεια!

Αν μπορεί να σωθεί; Ίσως... Σίγουρα έχει πάθει μεγάλη ζημειά και αν επανέλθει κάπως θα έχει μειωθεί αρκετά η χωρητικότητα της.

Διακοπτάκι όχι. Γαιδουροδιακόπτης για τα μεγάλα ρεύματα της μίζας ίσως, αν και γενικά δεν συνίσταται.

Και να κόψεις τα ρεύματα η μπαταρία αυτοεκφορτίζεται. Όποτε το παρατάει θα πρέπει να βγάζει την μπαταρία και να τη βάζει σε έναν συντηρητή.

Καλό είναι να γίνει και ένας έλεγχος του συστήματος φόρτισης, και άλλος ένας για παρασιτικά φορτία.

Αν βαριέται να ασχοληθεί ο φίλος σου, απλά θα τα σκάει για μπαταρίες και θα ταλαιπωρείται...
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1166
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 42
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Δευ Ιαν 09, 2017 4:11 pm

Σάββα δεν πάει με το κάθε μήνα. Πάει με το πότε πέφτει το φορτίο της.

Το κάθε μήνα πάει για θερμοκρασίες έως 25°C (και πάλι εξαρτάται). Ο χρόνος αυτός κόβεται στη μέση για κάθε αύξηση 8°C πάνω απο τους 25°C.
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1166
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 42
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Ιαν 09, 2017 7:41 pm

vagma έγραψε:σαββα δεν ειναι καλο να εκφορτιζει εντελως η μπαταρια στο μοτο.........γιατι η γεννητρια του ειναι φτιααγμενη για να διατηρει απλως την μπαταρια και οχι να την φορτιζει..............οπως εγραφε και ο στελιος οταν η μπαταρια ειναι αδεια ταλαιπωρουνται περισσοτερο τα πηνια και οι ανορθωτες της μηχανης........αλλαξα και γω σημερα την μπαταρια μου στον κυριαζη γιατι η yuasa η κινεζικη που ειχα εδειχνε 12,1 volt ενω την ειχα πληρως φορτισμενη............λογω του φορουμ μου εκανε και μια εκπτωση 7-8 % αν και μου ειπε οτι η αρχικη συμφωνια σας ηταν για συγκεκριμενες μπαταριες..............να το κοιταξεις αυτο...........αναλυτικα στο θεμα των σουτζουκιων...........
1.Το κάνω στο LEADάκι του 1992 που είναι..υπολόγισε πόσων χρόνων. Σε πληροφορώ ότι δεν έχει πάθει τίποτα και έχει ξεπεράσει τις 140.000 χλμ διχρονάκι. Σκέψου το.Σε καινούργιας τεχνολογίας όμως μη το κάνετε ούτε με σφαίρες αυτό, άλλη τεχνολογία Βάγγο, υπήρχαν τον παλιό καιρό μοτό που δεν είχανε καν μπαταρίες.

2. [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] υπάρχει η προσφορά του κ. Κυριαζή αυτολεξή μεταφορά από το e mail μου όπως μου την έκανε και ΑΦΟΡΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ κλπ αναφερόμενα προϊόντα 


Σου είπα και στο πμ να την διαβάσεις, μούπες τόκανες αλλά από ότι βλέπω μάλλον δεν τόκανες διαφορετικά θα διάβαζες μεταξύ άλλων και αυτό : <<Τα μέλη σας θα έχουν έκπτωση 5% - 15% επί των τιμοκαταλόγων μας, για όλα τα brands μπαταριών, φορτιστών και άλλων προϊόντων μας .>>
Από τούδε και στο εξής γράψτε κάπου αυτό : <<ΑΡ.ΠΡΟΤΑΣΗΣ : 031214-312   >> και θα το επικαλείστε κάθε φορά που πάτε να πάρετε μπαταρίες.



Τα λοιπά θα τα δω εγώ όταν πάω άμα χρειαστώ καμιά μπαταρία αλλά θυμίστε το μου καλού κακού άμα δείτε ότι πάω για μπαταρία μη το ξεχάσω ε ?


Οι λοιποί σύντροχοι μελετήστε την προσφορά πριν πάτε για να ξέρετε τι να απαντήσετε αν και εφόσον σας πουν τέτοιο πράμα και οι περισσότεροι το τηλέφωνό μου τόχετε οπότε ρίχτε μου ένα τηλέφωνο ατάκα και επιτόπου και αν δεν είμαι πάνω στο μοτό και απαντήσω θα μιλήσω εγώ και θα διευκρινιστεί το οτιδήποτε.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27729
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Ιαν 09, 2017 7:48 pm

Ste7ios έγραψε:Σάββα δεν πάει με το κάθε μήνα. Πάει με το πότε πέφτει το φορτίο της.

Το κάθε μήνα πάει για θερμοκρασίες έως 25°C (και πάλι εξαρτάται). Ο χρόνος αυτός κόβεται στη μέση για κάθε αύξηση 8°C πάνω απο τους 25°C.
Στέλιο φίλε μου σωστά τα λες αλλά αν ακολουθηθούν όλα αυτά λεπτομερώς το μόνο πρόβλημα στη ζωή μας θα πρέπει νάναι οι μπαταρίες και η ενασχόλησή μας με αυτές συνεχώς. Δεν ξέρω αν το κάνει καποιος αυτό, προσωπικά δεν το κάνω, είναι πρακτικά αδύνατον.

Ο μήνας είναι ένας μέσος όρος για μπαταρίες που φυλάσσονται σε αποθήκη υπόγεια με σχετικά σταθερή θερμοκρασία. 

Καλά κάνεις όμως εσύ που γράφεις το απόλυτο δεν αντιλέγω και σε ευχαριστώ.
Εγώ είμαι του μέσου όρου και της μέσης λύσης σε αυτά φίλε μου.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27729
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Δευ Ιαν 09, 2017 8:44 pm

Εννοείται. Κανείς δεν το κάνει*. Αυτά δεν γίνονται με το χέρι. Αλλοίμονο να αναλωνόμασταν με κάτι τέτοια. Για αυτό την αφήνεις μόνιμα συνδεδεμένη σε έναν καλό συντηρητή και δεν ασχολήσαι ξανά, για όλο το διάστημα που δεν την χρησιμοποιείς, ώστε να διατηρήται φρέσκια!

Απλό νομίζω...

(* εκτός από επαγγελματίες που έχουν να κάνουν π.χ. με στόλους με 10άδες μπαταρίες, οπότε πάνε με χρονοδιαγράμματα για περιοδικές φορτίσεις και θεραπεία...)
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1166
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 42
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Ιαν 09, 2017 8:55 pm

Ste7ios έγραψε:Εννοείται. Κανείς δεν το κάνει*. Αυτά δεν γίνονται με το χέρι. Αλλοίμονο να αναλωνόμασταν με κάτι τέτοια. Για αυτό την αφήνεις μόνιμα συνδεδεμένη σε έναν καλό συντηρητή και δεν ασχολήσαι ξανά, για όλο το διάστημα που δεν την χρησιμοποιείς, ώστε να διατηρήται φρέσκια!

Απλό νομίζω...

(* εκτός από επαγγελματίες που έχουν να κάνουν π.χ. με στόλους με 10άδες μπαταρίες, οπότε πάνε με χρονοδιαγράμματα για περιοδικές φορτίσεις και θεραπεία...)
Αυτό ναι με τον συντηρητή αλλά για τις βγαλμένες αλλιώς πάλι πρόβλημα, θες ΙΧ χώρο σταθμεύσεως με δική σου παροχή ρεύματος κλπ που σε πολυκατοικία δύσκολο.

Οι επαγγελματίες άλλο θέμα Στέλιο, εκεί οι μπαταρίες έχουν αρχείο φίλε μου και υπάρχουν ειδικά δωμάτια συσσωρευτών με φόρτιση πολλαπλή και πολλά άλλα.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27729
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Δευ Ιαν 09, 2017 9:09 pm

Για αυτό και κατέληξα με την LFP Σάββα μου. Και εδώ αντίθετα το να αδειάζει κάπως καλό της κάνει! Very Happy

Και ένα supermarket να πάω αρκεί για να γεμίσει!
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 1166
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 42
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από Akis1212 Την / Το Δευ Ιαν 09, 2017 9:12 pm

Ste7ios έγραψε:Για αυτό και κατέληξα με την LFP Σάββα μου. Και εδώ αντίθετα το να αδειάζει κάπως καλό της κάνει! Very Happy

Και ένα supermarket να πάω αρκεί για να γεμίσει!
Και πόσο στοιχίζει μια LFP καλής ποιότητας για το NC Στέλιο?
avatar
Akis1212

Αριθμός μηνυμάτων : 1137
Ημερομηνία εγγραφής : 05/05/2016
Ηλικία : 51
Τόπος : Αθήνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Ιαν 09, 2017 9:24 pm

Πόσο στοιχίζει συν τα παρελκόμενα ήτοι φορτιστή γιατί θα χρειαστεί δεν μπορεί.
Καθίστε καλά να το ακούσετε ....

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27729
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 4 από 6 Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης