Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Σελίδα 3 από 6 Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Ιαν 02, 2017 8:56 pm

Μία παρατήρηση μόνο στο παραπάνω.
Το εγχειρίδιο της Χόντα λέει να μην εκκινείται πεσμένη μπαταρία μοτό (από το εγχειρίδιο κατόχου του NC 750) από μπαταρία αυτοκινήτου γιατί μπορεί να προκληθει βλάβη στο ηλεκτρικό σύστημα της μοτοσυκλέτας.


Εκτιμώ όμως ότι το γράφει το εγχειρίδιο γιατί δεν ξέρει αν ο κάθε χρήστης θα ακολουθήσει τους περιορισμούς που πολύ σωστά έχει θέσει στο σύγγραμμά του ο Στέλιος και αν ακολουθηθούν και προσωπικά πιστεύω ότι δεν θα υπάρξει κανένα θέμα αλλά το πράττετε ιδία ευθύνη, οπότε προσοχή.


Ομοίως ιδία ευθύνη χρησιμοποιούνται <<εκκινητές>> ή jump starter και μόνο εν λένε ότι κάνουν ΚΑΙ για μοτοσυκλέτες.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 24867
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από Akis1212 Την / Το Δευ Ιαν 02, 2017 9:10 pm

Καλώδια(για μοτο) από μοτο σε μοτο?
avatar
Akis1212

Αριθμός μηνυμάτων : 618
Ημερομηνία εγγραφής : 05/05/2016
Ηλικία : 51
Τόπος : Αθήνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Ιαν 02, 2017 9:23 pm

Akis1212 έγραψε:Καλώδια(για μοτο) από μοτο σε μοτο?
Ναι είναι ασφαλής τρόπος κατά τη γνώμη μου Άκη και ίσως ο ασφαλέστερος αν φυσικά ταξιδεύεις με συντρόχους και υπάρχουν καλώδια (έχω Wink ).

Τα παραπάνω αναφερθέντα αφορούν κυρίως την άσχημη στιγμή που είσαι μόνος.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 24867
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Δευ Ιαν 02, 2017 10:08 pm

Αν θυμάμαι καλά αναφέρω οτι γενικά δεν συνίσταται. Θα το ξαναδώ...

Γενικά καλό είναι να αποφεύγεται το jump starting σε κάθε είδος οχήματος. Είναι σχεδιασμένα να συντηρούν μια γεμάτη μπαταρία και όχι να φορτίζουν μια άδεια. Στρεσάρεται πολύ το σύστημα φόρτισης και μπορεί μετά να έχουμε θέματα με πηνία ή και R/R...

Αν τώρα η βοηθητική μπαταρία είναι αρκετά δυνατή θεωρητικά θα μπορούσε να ψήσει τίποτα μια και μπορεί να ξεράσει πολύ περισσότερο ρεύμα...

Για να το λένε, υποθέτω πως το ότι κάθε καταναλωτής πέρνει μόνο το ρεύμα που θέλει, δεν ισχύει απόλυτα. Είναι κάτι που χρειάζεται περισσότερο ψάξιμο στα του ηλεκτρισμού...

Πέρα απο την δύσκολη θέση που μπορεί να βρεθούμε, ένας λόγος που συχνά πυκνά επιμένω και σας τα κάνω τσουρέκια οτι η μπαταρία πρέπει να είναι πάντα σε καλή κατάσταση είναι όλα τα παραπάνω.
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 905
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 42
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Δευ Ιαν 02, 2017 11:41 pm

Ok... Με το ψάξιμο που έκανα δεν βρήκα τίποτα ιδιαίτερο.

Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να δουλεύει η μηχανή του αυτοκινήτου καθώς σίγουρα θα ψήσει την μπαταρία της μηχανής και πολύ εύκολα μπορούμε να έχουμε και έκρηξη. Για τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά δεν έχω βρει καμία πειστική απάντηση, όπως και τα περισσότερα CCA καθώς δεν μπορεί να υπάρξει φόρτιση απο μπαταρία σε μπαταρία.

Επίσης σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να μπερδευτεί η πολικότητα. Αυτό μπορεί να ψήσει τα πάντα.

Ενδεχομένως όλες οι απαγορεύσεις έχουν να κάνουν για την αποφυγή λάθους του χρήστη και μόνο.

Αν κάποιος βρει κάποια τεκμηριωμένη απάντηση στο τι πραγματικά συμβαίνει θα ήθελα να την ξέρω.
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 905
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 42
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Ιαν 03, 2017 8:27 am

Και γω θάθελα φίλε μου αλλά δεν βρίσκεται τέτοια απάντηση δυστυχώς, όλοι γενικολογούν και κατά την άποψή μου είναι φυσικό διότι απευθύνονται σε ένα κοινό τεράστιου - απύθμενου εύρους που περιλαμβάνει από τον παντελώς άσχετο-η που μπορεί να κάνει το οτιδήποτε τρελό μέχρι προσεκτικούς και γνώστες οπότε πιάνουν την χειρότερη περίπτωση και αναφέρονται πάντα σε αυτή.


Είναι κοινή μέθοδος η παραπάνω στα πάντα και ξεκινά από την εκπαίδευση που όταν για παράδειγμα έχει ποικίλα επίπεδα αντιλήψεως - γνώσεως και διδάσκεις ένα αντικείμενο πρέπει πάντα να το κάνεις έχοντας ως σημείο αναφοράς τον κατώτερο αποδέκτη και όχι τον ανώτερο.


Στο θέμα μας τώρα όχι του εργαλείου των παλμών αλλά στο πως συνδέουμε μπαταρίες κλπ σε περίπτωση στραβής.
Το θέμα του αποθειικοποιητή νομίζω καλύφθηκε και μενει να δούμε αν θα τον πάρουμε και πως με μόνο ερώτημα αν και αυτός όταν μένει συνδεδεμένος αδειάζει την μπαταρία οπότε δεν ξέρω αν αξίζει.


Όσο αφορά τα καλώδια επισημαίνεται όπως πολύ σωστά έκανες και στο δοκίμιό σου και τόγραψες η σειρά συνδέσεως.
Αυτό έχει και το αμάξι μου για παράδειγμα πούχει και αυτό πληθώρα ηλεκτρονικών για τη χρήση καλωδίου.
Να τι λέει (συγγνώμη για τα αγγλικά αλλά σε ηλεκτρονική έκδοση τόχω μόνο σε Αγγλικά): 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Έλα όμως που στο μοτό (NC 750) λέει : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Ούτε λόγος βέβαια για να πάρουμε από άλλη μπαταρία μοτό αλλά ούτε για εκκινητή.


Στα άλλα μου μηχανάκια οι οδηγίες δεν λένε τίποτα σχετικό με το θέμα παρά φόρτιση μπαταρίας ή αντικατάσταση.


Οπότε πάντα υπάρχει στη μέση το ρίσκο όπως βλέπετε και η απόφαση του τι πρέπει να γίνει εναπόκειται στον ιδιοκτήτη - χρήστη.


Εμείς τώρα μέσω αυτών των συζητήσεων κάνουμε μια προσπάθεια να δούμε ποια είναι η πλέον δόκιμη - ασφαλής ενέργειά μας σε περίπτωση που συμβεί το αναπάντεχο.


Σίγουρα από πλευράς ασφάλειας έτσι πρόχειρα μπορούμε να κάνουμε κατά σειρά από την πλέον ασφαλή μέχρι την πλέον ανασφαλή ενέργεια ένα μικρό κατάλογο : 


1.Αντικατάσταση μπαταρίας με νέα (αν είναι δυνατόν να κουβαλάμε μαζί μας σε ταξίδι, κάπου κοντά ειδοποιούμε ένα φίλο και μας φέρνει..αλλιώς επόμενα βήματα)
2.Εκκίνηση με καλώδια από άλλη μοτό αλλά βάζοντας τα καλώδια με τη σειρά που αναφέρεται στο δοκίμιο του Στέλιου ή στην παραπάνω εικόνα που έβαλα
3. Εκκίνηση από 12βολτη μπαταρία αυτοκινήτου αλλά με τον κινητήρα του αυτοκινήτου σβηστό και με ρίσκο.
4.Εκκίνηση από μικρό εκκινητή που γνωρίζουμε πόσα CCA μπορεί να βγάλει και τηρώντας απόλυτα τις οδηγίες του εκκινητή και αυτό ίσως με ρίσκο.
5.Οδική βοήθεια και πίσω για αλλαγή μπαταρίας.


Υ.Γ. Εμένα δεν με πειράζει να συζητάω τέτοια θέματα και ας αναφέρουμε μερικές φορές τα ίδια και δεν με πρήζεις σε καμία περίπτωση Στέλιο. όποιος δεν θέλει ας μην τα διαβάσει, δεν υποχρεώνουμε κανέναν να τα διαβάσει με το ζόρι.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 24867
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Ιαν 03, 2017 8:30 am

Σε ξεχωριστό ποστ αυτό για να δοθεί η απαραίτητη σημασία.


Για δείτε οι κάτοχοι NC τι λέει το εγχειρίδιο κατόχου πούβαλα παραπάνω φωτό για την φόρτιση ...ειδικά όσοι έχετε μόνιμα πάνω συντηρητές - φορτιστές και προβληματιστείτε πως και γιατί το λέει.


Ούτε εγώ έχω απάντηση σε αυτό και επίσης προβληματίζομαι.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 24867
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από Akis1212 Την / Το Τρι Ιαν 03, 2017 8:49 am

Δηλαδή ούτε από μοτο σε μοτο με καλώδια είναι σίγουρο?
avatar
Akis1212

Αριθμός μηνυμάτων : 618
Ημερομηνία εγγραφής : 05/05/2016
Ηλικία : 51
Τόπος : Αθήνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Ιαν 03, 2017 9:08 am

Akis1212 έγραψε:Δηλαδή ούτε από μοτο σε μοτο με καλώδια είναι σίγουρο?
Είναι σίγουρο αλλά ακολουθώντας τη σειρά πούβαλα παραπάνω φίλε μου και άντε βρες <<σασί>> να βάλεις τον αρνητικό, συνήθως μην πω πάντα το βάζουμε στον αρνητικό της μπαταρίας, δεν έχει συμβεί κάτι αλλά δεν προβλέπεται όπως βλέπεις.

Το μόνο σίγουρο είναι εκτός από το να αλλάξεις μπαταρία πάντως αρκεί νάχεις μαζί σε ένα χαρτάκι το διάγραμμα συνδέσεως αν δεν το θυμάσαι. Προσωπικά έχω μερικά χαρτάκια εκεί πούναι τα εργαλεία. Wink

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 24867
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από nks1967 Την / Το Τρι Ιαν 03, 2017 9:20 am

Η απευθείας σύνδεση μπορεί να δημιουργήσει έντονο σπινθηρισμό που έχει ως αποτέλεσμα την αποφόρτιση της ισχυρής μπαταρίας, αλλά ακόμη και πιθανή έκρηξή της.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Δεν βρίσκω πουθενά για μοτοσυκλέτα. Για να δούμε τι θα βγάλει το ψάξιμο.
avatar
nks1967

Αριθμός μηνυμάτων : 364
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2015
Ηλικία : 50
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Ιαν 03, 2017 9:28 am

nks1967 έγραψε:Η απευθείας σύνδεση μπορεί να δημιουργήσει έντονο σπινθηρισμό που έχει ως αποτέλεσμα την αποφόρτιση της ισχυρής μπαταρίας, αλλά ακόμη και πιθανή έκρηξή της.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Δεν βρίσκω πουθενά για μοτοσυκλέτα. Για να δούμε τι θα βγάλει το ψάξιμο.
Ότι βρεις ευπρόσδεκτο Νίκο και έτσι είναι όντως υπάρχει και αυτή η πιθανότητα γιαυτό λένε σασί.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 24867
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από gthanasis Την / Το Τρι Ιαν 03, 2017 9:54 am

Σαββα

Όντως παράξενο αυτό με το Νς Ακόμα και το Πάουερ μπαγκ αν το χρησιμοποιήσεις ρισκάρεις .

Τίθεται και άλλο ένα θέμα συντηρητής κάνει? επίσης να θυμίσω οτι και η χοντα δίνει (πουλάει) συντηρητή. Βέβαια δεν έχω βρει αν πρέπει να αποσυνδέσεις τη μπαταριά και να τον βάζεις (για τη χοντα αναφέρομαι και τον συντηρητή της ). Αυτός που έχω εγω λέει δεν ειναι απαραίτητο να αφαιρείς τους πόλους.

Σε όλες τις μπαταρίες για να δώσεις ρεύμα συνδέσεις αρνητικό με αρνητικό (θέμα γείωσης) και μετά θετικό σε αυτό που θέλεις να δώσεις ρεύμα με θετικό αυτό που έχεις ρεύμα!!!!

Αντιστροφα αφαιρουμε δηλ πρωτα γειωση και μετα ρευμα
avatar
gthanasis

Αριθμός μηνυμάτων : 99
Ημερομηνία εγγραφής : 28/11/2014
Τόπος : Αθήνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Τρι Ιαν 03, 2017 3:02 pm

Θανάση τα λες ανάποδα... Τα βήματα είναι πολύ συγκεκριμένα όπως περιγράφονται στο κείμενο.

Ο κίνδυνος έκρηξης είναι υπαρκτός και για αυτό οφείλουμε να ακολουθούμε πιστά την διαδικασία. Το να παρούσιασει πρόβλημα μια μπαταρία και να ξεφεύγει υδρογόνο είτε απο κατασκευαστικό σφάλμα ή υπερβολική αεριοποίηση από υπερφόρτιση δεν είναι απίθανο.

Δυο φορές μου έχει τύχει. Μια φορά και έναν καιρό σε ένα Toyota η μπαταρία έβρασε και όλο το αέριο έμπαινε στην καμπίνα και μας πέθανε, και σχετικά πρόσφατα μια μπαταρία AGM βαθειάς εκφορτίσεως που έκανε έκρηξη με σπινθήρα που δημιουργήθηκε στο χώρο. Πέταξε τα σφραγισμένα καπάκια, ξυστά απο το πρόσωπο...

Ηλεκτρολογικά δεν υπάρχει καμία τεκμηριωμένη απόδειξη οτι μπορεί να υπάρξει πρόβλημα αν ακολουθηθεί πιστά η διαδικασία και δεν υπάρξει ανθρώπινο λάθος, όπως το να μπουν ανάποδα τα καλώδια ή να λειτουργεί ο κινητήρας του αυτοκινήτου.

Προφανώς επειδή έχουν υπάρξει περιπτώσεις που έχουν γίνει λάθη με αποτέλεσμα να ψήσουν τα ηλεκτρονικά ή να συμβούν ατυχήματα σου βάζει αυτές τις συστάσεις και καλά κάνουν.

Επίσης ακόμη και αν ακολουθήσει κανείς πιστά τη διαδικασία μπορεί να προκύψει πρόβλημα αν η μπαταρία δεν έχει αδειάσει απλώς αλλά υπάρχει άλλο πρόβλημα. Εκεί μπορεί να προκληθεί βλάβη και στο όχημα δότη, και αυτός είναι ακόμη ένας λόγος για την αποτροπή του jump starting...


Για τους φορτιστές ομοίως. Μερικοί είναι ok, μερικοί υποδέεστεροι, και μερικοί επικίνδυνοι, συνήθως κατά την διάρκεια της φάσης recovery / desulfation που δίνουν παλμούς υψηλής τάσης κάτι που όντως μπορεί να προκαλέσει βλάβη στα ηλεκτρονικά, ενώ μπορεί να υπάρξει και εδώ λάθος του χρήστη σε συνδιασμό με απλούς φορτιστές που δεν παρέχουν καμία προστασία ή αυτόματη διακοπή της φόρτισης όταν ολοκληρωθεί.

Επίσης οι μετρήσεις που κάνει ο φορτιστής μπορεί να είναι λάθος πάνω στο όχημα (πτώση τάσης) με αποτελέσμα η μπαταρία να υπερφορτιστεί και να ελευθερωθεί υδρογόνο. Οπότε το χειρότερο σέναριο δεν είναι απίθανο να συμβεί υπό συνθήκες...

Έτσι δίνονται και εδώ οι συστάσεις.
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 905
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 42
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από gthanasis Την / Το Τρι Ιαν 03, 2017 5:43 pm

Ste7ios έγραψε:Θανάση τα λες ανάποδα... Τα βήματα είναι πολύ συγκεκριμένα όπως περιγράφονται στο κείμενο.


ΣΤΕΛΙΟ

έχεις δίκιο οτι τα λέω ανάποδα άσχετα αν επι χρόνια το έκανα ανάποδα με τα ΙΧ
Ομως εκεί τα γράφει αλλιώς και καταλαβαίνω απο τη φυσική οτι είναι σωστό . Δεν το σχολιάζωαλλο αυτο(δηλ πως τοποθετούμε τα καλώδια) αν και εχει συζητηθεί απο πολλούς μαστρονικους διαφορετικά που έμενα με είχαν πείσει. Ευτυχώς δεν είχα ατύχημα

Μια ερώτηση όμως τη γείωση (αρνητικό πόλο -)που την βάζουμε στο Νς (συγκεκριμένα) που λέει στο πλαίσιο . Συγκεκριμένα σε ποιο σημείο θα την έβαζες (θα επέλεγες δηλ) Εγώ θα την έβαζα στη μπαταρία στο αρνητικό σκεπτόμενος οτι εχει γείωση.

Άλλη ερώτηση εχω βάλει τα παπαγαλάκια στη μπαταριά θετικό πρώτα και αρνητικό μετά.....και θέλω να δώσω ρεύμα με το παουερ μπαγκ του Σάββα .....1 ανοίγω διακόπτη....και 2 μιζαρω?? τι μπορώ να πάθω??

Στέλιο σορρυ μας έχεις φορτωθεί καφέ θα κεράσω (ποιος σου ειπε να μασ ληνεις αποριες )
avatar
gthanasis

Αριθμός μηνυμάτων : 99
Ημερομηνία εγγραφής : 28/11/2014
Τόπος : Αθήνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Τρι Ιαν 03, 2017 6:08 pm

Οι διαδικασίες αυτές προέρχονται από πιο πρόσφατους κανονισμούς ασφάλειας.

Ανεξάρτητα της σειράς το ρεύμα θα περάσει και θα γίνει η δουλειά. Το θέμα πλέον είναι που θα προκύψει ο σπινθήρας ώστε αν υπάρχει διαρροή οξυγόνου - υδρογόνου να είναι μακριά.

Όποιο μεταλλικό σημείο μπορείς να δαγκώσεις κατά προτίμηση άβαφτο. Αν είχα μπροστά μου το NC θα σου έλεγα περισσότερα. Από μνήμης πια άσε... Very Happy

Τι να πάθεις; Ακολουθείς ο,τι ακριβώς σου λέει το εγχειρίδιο του και είσαι ok, με προσοχή στις προειδοποιήσεις. Καλό θα ήταν και εδώ το αρνητικό να συνδεθεί κάπου στο σασί. Κάπου το αντισταθμίζουν με το ότι συνδέεις το καλώδιο με τις δαγκάνες, και μετά συνδέεις το jump starter στο καλώδιο.


Συνδέεις, μιζάρεις μέχρι όσο σου λέει, αφαιρείς γρήγορα γρήγορα...

avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 905
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 42
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από gthanasis Την / Το Τρι Ιαν 03, 2017 6:34 pm

Στέλιο
ευχαριστώ όταν θα δεις το Νς σου πες μου που θα βάζω τη γείωση. Ξερεις ειχα φτασει πολυ κοντα περυσι....αλλα ευτυχως πήρε και δεν τα χρησιμοποίησα τα καλώδια. Επίσης ο Σάββας απο πάνω εκεί που μιλάει με τον Άκη , γράφει για καλώδια μηχανής προφανώς θα είναι κάποια ποιο λεπτής διατομής?

ΥΣ Δες αυτό που έλεγες για τα κινέζικα ο τυπος εκανε εγχείριση και απο τα 16800 είχε 4000 (https://www.youtube.com/watch?v=w9-QgNgrH4Q)


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Savvas στις Τρι Ιαν 03, 2017 7:05 pm, 2 φορές συνολικά (Λόγος της επεξεργασίας : προσθεση βιντεο)
avatar
gthanasis

Αριθμός μηνυμάτων : 99
Ημερομηνία εγγραφής : 28/11/2014
Τόπος : Αθήνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Ιαν 03, 2017 7:09 pm

Θανάση λίγο υπομονή φίλε μου, βλέπω το βίντεο και θα σου απαντήσω και εγώ αν και ο Στέλιος τόχει καλύψει το θέμα άριστα και μην ανησυχείς ότι μας πρήζεις και τέτοια, δεν πρήζεις κανέναν, εμάς μας αρέσουν τέτοιες συζητήσεις και ασχολούμαστε με τα τεχνικά με μεγάλη αγάπη.

Αυτό το booster που δείχνεις στο βίντεο ακριβώς έχω πάρει και έχω.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 24867
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από gthanasis Την / Το Τρι Ιαν 03, 2017 7:30 pm

Savvas έγραψε:Θανάση λίγο υπομονή φίλε μου, βλέπω το βίντεο και θα σου απαντήσω και εγώ αν και ο Στέλιος τόχει καλύψει το θέμα άριστα και μην ανησυχείς ότι μας πρήζεις και τέτοια, δεν πρήζεις κανέναν, εμάς μας αρέσουν τέτοιες συζητήσεις και ασχολούμαστε με τα τεχνικά με μεγάλη αγάπη.

Αυτό το booster που δείχνεις στο βίντεο ακριβώς έχω πάρει και έχω.

Γεια σου Σάββα εσενα και να σε πρήζω ...με καταλαβαινεις για το Στέλιο το είπα... Ο τύπος το αποδεικνύει με φυσική αυτά που λέει για το παουερ μπαγκ !!! Τη δουλειά του την κάνει ειδικά στο βουνού που θα χρησιμοποιηθει αλλιώς οδική και συνεργείο Δε ξέρω αν θα κρατήσει 3000 φορτίσεις !!! επίσης ο Στελιος λέει τον αρνητικό στο Νς στο σασί και για αυτό
avatar
gthanasis

Αριθμός μηνυμάτων : 99
Ημερομηνία εγγραφής : 28/11/2014
Τόπος : Αθήνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Ιαν 03, 2017 8:06 pm

gthanasis έγραψε:Σαββα

Όντως παράξενο αυτό με το Νς Ακόμα και το Πάουερ μπαγκ αν το χρησιμοποιήσεις ρισκάρεις .

Τίθεται και άλλο ένα θέμα συντηρητής κάνει? επίσης να θυμίσω οτι και η χοντα δίνει (πουλάει) συντηρητή. Βέβαια δεν έχω βρει αν πρέπει να αποσυνδέσεις τη μπαταριά και να τον βάζεις (για τη χοντα αναφέρομαι και τον συντηρητή της ). Αυτός που έχω εγω λέει δεν ειναι απαραίτητο να αφαιρείς τους πόλους.

Σε όλες τις μπαταρίες για να δώσεις ρεύμα συνδέσεις αρνητικό με αρνητικό (θέμα γείωσης) και μετά θετικό σε αυτό που θέλεις να δώσεις ρεύμα με θετικό αυτό που έχεις ρεύμα!!!!

Αντιστροφα αφαιρουμε δηλ πρωτα γειωση και μετα ρευμα
Βλέπεις επάνω Θανάση ότι έβαλα απευθείας το εγχειρίδιο χρήστη του NC που ουσιαστικά απαγορεύει ακόμα και τον συντηρητή πόσο μάλλον τα υπόλοιπα.


Ο χώρος δε πούναι η μπαταρία αν δεν βγάλει κάποιος τον λαστιχένιο ιμάντα συγκρατήσεως και δεν τραβήξει την μπαταρία έξω δύσκολο να προσεγγίσει πόλους χωρίς να γίνει μακακία κατά τη γνώμη μου.


Γιαυτό προανέφερα ότι είναι απόφαση του κάθε χρήστη - ιδιοκτήτη το τι θα κάνει τελικά σε όλα αυτά.


Η Χοντα και δεν ξέρω οι άλλοι κατασκευαστές τι κάνουν (διαβάζουμε ο καθένας το εγχειρίδιό του) πάντως ουσιαστικά λέει αντικατάσταση μπαταρία ή βγάλσιμο και φόρτιση ούτε συντηρητές ούτε booster ούτε τίποτα.


Εδώ τώρα θα πάμε στην πράξη και ερωτώ : Έχεις πάθει εσύ τίποτα που τόσο καιρό χρησιμοποιείς τον συντηρητή ?
Δεν νομίζω οπότε εδώ αναρωτιέσαι μήπως ισχύουν τα παραπάνω ήδη αναφερθέντα ότι ο κάθε κατασκευαστής καλύπτεται από τον τυχόν άσχετο χρήστη μιας και απευθύνεται σε όλους και δεν ξέρει ποιος είναι αυτός που διαβάζει, σχετικός ή άσχετος. Wink
gthanasis έγραψε:Στέλιο
ευχαριστώ όταν θα δεις το Νς σου πες μου που θα βάζω τη γείωση. Ξερεις ειχα φτασει πολυ κοντα περυσι....αλλα ευτυχως πήρε και δεν τα χρησιμοποίησα τα καλώδια. Επίσης ο Σάββας απο πάνω εκεί που μιλάει με τον Άκη , γράφει για καλώδια μηχανής προφανώς θα είναι κάποια ποιο λεπτής διατομής?

ΥΣ Δες αυτό που έλεγες για τα κινέζικα ο τυπος εκανε εγχείριση και απο τα 16800 είχε 4000 (https://www.youtube.com/watch?v=w9-QgNgrH4Q)
Θα σου δείξω Θανάση ένα σημείο γειώσεως (το συζητάγαμε σήμερα με τα παιδιά το θέμα) που έχει το μοτό από μάνα και ελπίζω η επεξεργασία - μεγέθυνση κλπ να το δείξει καλά.
Ορίστε : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Οπότε αν ψάξουμε σίδερο θα βρούμε κάπου κοντά στο ρουλεμάν λαιμού του τιμονιού σχετικά κοντά.


Ξαναλέω..δύσκολα τα πράγματα στο μοτό ΑΛΛΑ και εδώ είδες ο τύπος στο βίντεο πως έβαλε μπρος το αμάξι ? Έπαθε τίποτα ?
Δεν είδα να πάθει τίποτα αλλά εμείς εδώ πρέπει να λέμε τα σωστά. Wink


Τα καλώδια που έχω εγώ είναι όντως λεπτής διατομής και τα κροκοδειλάκια μικρά. Τα φτιάχνει ηλεκτρολόγος που ξέρει και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Χωράνε σε μοτό και είναι ευλύγιστα.
Καμία σχέση με αυτοκινήτου.


Πάμε τώρα στη χωρητικότητα του power bank.
Αλήθεια μας ενδιαφέρει το πόσο είναι ? 
Δεν αρκεί που βάζει μπρος δίλιτρο 3 φορές χωρίς κίχ?


Επίσης τελικά δεν είναι τα ίδια, το δικό μου γράφει....κρατηθείτε..50 τόσες χιλιάδες mah, φορτίστηκε και ανάβουν και τα 4 λαμπάκια οπότε του τύπου ίσως νάχε θέμα αλλά και πάλι..αυτό πούπρεπε εγώ είδα ότι τόκανε οπότε προσωπικά δεν με ενδιαφέρει.


Ωραία παρουσίαση και ψάξιμο πάντως έκανε ο άνθρωπος και ένα like του τόβαλα προσωπικά.
gthanasis έγραψε:
Savvas έγραψε:Θανάση λίγο υπομονή φίλε μου, βλέπω το βίντεο και θα σου απαντήσω και εγώ- αν και ο Στέλιος τόχει καλύψει το θέμα άριστα και μην ανησυχείς ότι μας πρήζεις και τέτοια, δεν πρήζεις κανέναν, εμάς μας αρέσουν τέτοιες συζητήσεις και ασχολούμαστε με τα τεχνικά με μεγάλη αγάπη.

Αυτό το booster που δείχνεις στο βίντεο ακριβώς έχω πάρει και έχω.

Γεια σου Σάββα εσενα και να σε πρήζω ...με καταλαβαινεις για το Στέλιο το είπα... Ο τύπος το αποδεικνύει με φυσική αυτά που λέει για το παουερ μπαγκ !!! Τη δουλειά του την κάνει ειδικά στο βουνού που θα χρησιμοποιηθει αλλιώς οδική και συνεργείο Δε ξέρω αν θα κρατήσει 3000 φορτίσεις !!! επίσης ο Στελιος λέει τον αρνητικό στο Νς στο σασί και για αυτό
Μην ανησυχείς και ο Στέλιος είναι από τους ανθρώπους που βοηθούν τους συντρόχους και δεν νομίζω ότι τον πρήζουμε.



Για τα λοιπά τα καλύψαμε παραπάνω.


Αν κάτι μου ξέφυγε λόγο πολλών ποστ θύμισέ μου και αν μπορώ να το καλύψω-ουμε φίλε μου. 

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 24867
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από gthanasis Την / Το Τρι Ιαν 03, 2017 10:13 pm

Σάββα σιγα σιγα βγαζουμε ακρη με τη νεα τεχνολογία!!!!
avatar
gthanasis

Αριθμός μηνυμάτων : 99
Ημερομηνία εγγραφής : 28/11/2014
Τόπος : Αθήνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Τετ Ιαν 04, 2017 12:55 am

gthanasis έγραψε:Στέλιο
ευχαριστώ όταν θα δεις το Νς σου πες μου που θα βάζω τη γείωση. Ξερεις ειχα φτασει πολυ κοντα περυσι....αλλα ευτυχως πήρε και δεν τα χρησιμοποίησα τα καλώδια. Επίσης ο Σάββας απο πάνω εκεί που μιλάει με τον Άκη , γράφει για καλώδια μηχανής προφανώς θα είναι κάποια ποιο λεπτής διατομής?

ΥΣ Δες αυτό που έλεγες για τα κινέζικα ο τυπος εκανε εγχείριση και απο τα 16800 είχε 4000
Το πάχος, η διατομή του καλωδίου εξαρτάται χοντρικά, απο το ρεύμα που θα το διαπεράσει και το μήκος του αγωγού. Οπότε ναι, σε σχέση με το αυτοκινήτου μπορούν να είναι λεπτότερα.

Με τα κινέζικα υπάρχει θέμα. Πέρα απο την κοροϊδία που μπορεί να φας (είναι στη νοοτροπία τους με τους ξένους, να δεις πλάκα στο Hong Kong. Αν δεν ήξερες που να πας...), μερικά είναι και επικίνδυνα αφού είναι η φύση των μπαταριών LiCoO2 τέτοια, όπως και άλλων της οικογένειας λιθίου. Είναι πραγματικά πολύ ευαίσθητες. Κάτι να μην είναι ok στο στοιχείο, λίγο να ξεφύγει το κύκλωμα του BMS και να υπερφορτίσει, και πέφτουν σε θερμική ανατροφοδότηση. Πυροτεχνήματα...

Εγώ εμπιστεύομαι λίγα και επώνυμα με top τα της A123 Systems...

Οι μπαταρίες λιθίου έχουν πολύ μεγαλύτερο κύκλο ζωής οπότε ναι μπορούν να ζήσουν πολύ πριν χάσουν σημαντικό μέρος της χωρητικότητας τους. Σίγουρα τις επιρρεάζει το πεδίο εφαρμογής οπότε στη συγκεκριμένη εφαρμογή που σίγουρα ταλαιπορούνται αρκετά με τις έντονες εκφορτίσεις παίζει να έχουν λιγότερους κύκλους ζωής απο ότι κανονικά. Δυστυχώς είναι πολύ νέα τεχνολογία και δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες σχετικά.

Θανάση δεν πρήζεις κανέναν! Smile
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 905
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 42
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Τετ Ιαν 04, 2017 1:09 am

Σάββα, έχεις ιδέα τι κάνει ο φορτιστής σου; Πόσο ανεβαίνει η τάση σε κάθε φάση; Όχι.

Άρα πολύ καλά κάνει και προειδοποιεί η Honda.

Αν δεν ξέρεις τι ακριβώς κάνει ο φορτιστής δεν τον βάζεις.

π.χ. αν θυμάμαι καλά οι ctek είναι οριακά στα 15+ V στο desulfation mode όταν στέλνει παλμούς. Κάτι αναφέρει σχετικά στο FAQ τους...

Άλλοι μπορούν να δώσουν περισσότερα, όπως και εκείνα τα desulfators στο eBay... Εκεί μπορεί να γίνει ζημιά.
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 905
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 42
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Τετ Ιαν 04, 2017 1:23 am

Γενικά το jump start το έχουν βγάλει εκτός στις moto. Είχα τσεκάρει ένα σωρό σύγχρονα εγχειρίδια και έλλειπε ενώ σε πιο παλιά μοντέλα υπήρχε. Σε κάποια μοντέλα μάλιστα είναι απίστευτα δύσκολο να φτάσεις στη μπαταρία, π.χ. στο BMW C650, που βρίσκεται μέσα στο fairing της μούρης...

Λογικά είναι νέοι κανονισμοί.

Η χωρητικότητα του jump starter? Φυσικά. Τόσο ώστε να μας καλύπτει και να μας δώσει και καλή διάρκεια ζωής.

50.000 mAh είναι 50 Ah. Χλωμό! Βγάλε κανένα μηδενικό!

avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 905
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 42
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από Ste7ios Την / Το Τετ Ιαν 04, 2017 1:56 am

Επίσης κάποια πράγματα προέρχονται απο το παρελθόν και τώρα έχουν αλλάξει.

Παλιότερα κάποια οχήματα είχαν ανάποδη πολικότητα, θετική γείωση, δηλ. ο θετικός πόλος ήταν στο σασί!

Οπότε και η διαδικασία του jump start έπρεπε να είναι διαφορετική, ενώ χρειαζόταν και πολύ προσοχή να μην έρθουν τα δυο οχήματα σε επαφή που μπορεί να είχαν διαφορετική πολικότητα!

Τώρα πλέον όλα έχουν αρνητική γείωση αλλά το απομεινάρι διαδικασία έχει μείνει ακόμη στα κεφάλια κάποιων... Ομοίως και σε άλλα πράγματα, π.χ. το γνωστό θέμα με το κάθε πότε αλλάζουμε λάδια...
avatar
Ste7ios

Αριθμός μηνυμάτων : 905
Ημερομηνία εγγραφής : 17/05/2016
Ηλικία : 42
Τόπος : Athens

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Μπαταρίες και όλα τα σχετικά με αυτές !

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Ιαν 04, 2017 8:17 am

gthanasis έγραψε:Σάββα σιγα σιγα βγαζουμε ακρη με τη νεα τεχνολογία!!!!
Θανάση έτσι είναι.
Γηράσκουμε αεί διδασκόμενοι.
Αν δεν μελετήσεις και μείνεις στον καιρό του τότε πούχαμε μανιατά και δεν είχαμε και καθόλου μπαταρίες σε κάτι σολεξάκια που λέγαμε χαθήκαμε φίλε μου.

Καλή η εξέλιξη και οι νέες τεχνολογίες αλλά θέλουν και μεγάλη προσοχή.
Ιδιαίτερα αν παίρνεις κάτι με πολύ κόπο και τα χρήματα δεν περισσεύουν όπως οι περισσότεροι κοινοί θνητοί αλλιώς άμα περισσεύουν το διακινδυνεύεις και αν κάτι δεν πάει καλά και είναι κάποιος και ...πώς να το θέσω..λίγο κρυψίνους (σικ όσο καλύτερα μπορώ για να μην πω κάτι βαρύ) δεν λέει ποτέ τίποτα το μπαλώνει όπως όπως να λειτουργεί, το παίρνει μετά ένας ταλαίπωρος και του βγαίνει η Παναγίτσα και ο λεφτάς παίρνει καινούργιο.

Εμείς ούτε στην κατηγορία τη συγκεκριμένη είμαστε ούτε λεφτά περίσσευμα έχουμε οπότε το ψάχνουμε καλά.
Και ορίστε τώρα που βγήκε συμπέρασμα προσωπικά το jump starter δεν το βάζω στο μοτό αλλά μόνο στο αμάξι αν χρειαστεί.
Ste7ios έγραψε:Σάββα, έχεις ιδέα τι κάνει ο φορτιστής σου; Πόσο ανεβαίνει η τάση σε κάθε φάση; Όχι.

Άρα πολύ καλά κάνει και προειδοποιεί η Honda.

Αν δεν ξέρεις τι ακριβώς κάνει ο φορτιστής δεν τον βάζεις.

π.χ. αν θυμάμαι καλά οι ctek είναι οριακά στα 15+ V στο desulfation mode όταν στέλνει παλμούς. Κάτι αναφέρει σχετικά στο FAQ τους...

Άλλοι μπορούν να δώσουν περισσότερα, όπως και εκείνα τα desulfators στο eBay... Εκεί μπορεί να γίνει ζημιά.
Ο φορτιστής έχω απόλυτα γνώση του τι κάνει Στέλιο μιας και έχει οθόνη υγρών κρυστάλων και βλέπω όλες τις φάσεις φορτίσεως και πως δίνει αργά αργά λίγα βολτ μέχρι να δείξει το όργανό του (αναλογικό άλλο εκτός της οθόνης υγρών κρυστάλλων) επαρκή φόρτιση και μετά τον βλέπω να δίνει σταδιακά όλο και περισσότερο αλλά αν θυμάμαι καλά ποτέ δεν ξεπερνά τα 14,4 V όταν πλέον το άλλο όργανο έχει δείξει 90% και πάνω στη φόρτιση.

Δεν έχω ιδέα βέβαια τι κάνει το jump starter μιας και δεν έχει όργανα σαν τον φορτιστή και τώρα που τόπες αναρωτιέμαι..λες νάχει διαδικασία αποθειίκωσης ο φορτιστής μου και γιαυτό οι μπαταρίες του αμαξιού και όχι μόνο να πηγαίνουν επ άπειρο ?

Και εγώ ο μακάκας να ψάχνομαι για άλλο εργαλείο ?
Δεν λέει τίποτα τέτοιο στο manual παρά ότι μπορείς να τον έχεις επ' άπειρο επάνω χωρίς πρόβλημα και συντηρεί την μπαταρία κλπ κλπ. Αλλά αυτό ισχύει και ξαναλέω πως τις φορτίζω από σημείο του απόλυτου μηδέν να μην ανάβει ούτε πλαφονιέρα και ουκ ολίγες φορές έχει συμβεί αυτό στο κουκουλωμένο αμάξι.

Ναι πολύ καλά τα λέει η Χόντα και προσωπικά ότι και να λένε οι λοιποί προσωπικά θα τη βγάζω και θα φορτίζω δεν το διακινδυνεύω με τίποτα, ούτε συντηρητή ούτε τίποτα αφού λέει όχι.
Ste7ios έγραψε:Γενικά το jump start το έχουν βγάλει εκτός στις moto. Είχα τσεκάρει ένα σωρό σύγχρονα εγχειρίδια και έλλειπε ενώ σε πιο παλιά μοντέλα υπήρχε. Σε κάποια μοντέλα μάλιστα είναι απίστευτα δύσκολο να φτάσεις στη μπαταρία, π.χ. στο BMW C650, που βρίσκεται μέσα στο fairing της μούρης...

Λογικά είναι νέοι κανονισμοί.

Η χωρητικότητα του jump starter? Φυσικά. Τόσο ώστε να μας καλύπτει και να μας δώσει και καλή διάρκεια ζωής.

50.000 mAh είναι 50 Ah. Χλωμό! Βγάλε κανένα μηδενικό!

Αρχίζω από το τελευταίο..έβαλα τα γέλια και εγώ όταν το διάβασα γιατί απλά το μέγεθος ΔΕΝ μπορεί με τίποτα να δικαιολογήσει τέτοια χωρητικότητα.  Οπότε βγάλε πολλά μηδενικά τράβα στις 10.000 mAh βαριά και άραξε που λένε...

Λέει όχι Στέλιο οπότε όπως έγραψα και παραπάνω εγώ στο μοτό δεν....εκτός άμα το ξαναψάξω και βρω κάτι άλλο επίσημο από τον κατασκευαστή ή επαγγελματία ηλεκτρολόγο που εμπιστεύομαι κλπ κλπ, προς το παρόν μόνο αμάξι.

Για το μοτό τα καλώδια πούχω.
Ste7ios έγραψε:Επίσης κάποια πράγματα προέρχονται απο το παρελθόν και τώρα έχουν αλλάξει.

Παλιότερα κάποια οχήματα είχαν ανάποδη πολικότητα, θετική γείωση, δηλ. ο θετικός πόλος ήταν στο σασί!

Οπότε και η διαδικασία του jump start έπρεπε να είναι διαφορετική, ενώ χρειαζόταν και πολύ προσοχή να μην έρθουν τα δυο οχήματα σε επαφή που μπορεί να είχαν διαφορετική πολικότητα!

Τώρα πλέον όλα έχουν αρνητική γείωση αλλά το απομεινάρι διαδικασία έχει μείνει ακόμη στα κεφάλια κάποιων... Ομοίως και σε άλλα πράγματα, π.χ. το γνωστό θέμα με το κάθε πότε αλλάζουμε λάδια...
Το να μην ακουμπούν τα οχήματα είναι ακόμα καλό να γίνεται Στέλιο και προσωπικά το προσέχω πολύ αυτό.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 24867
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 3 από 6 Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης