YAMAHA CYGNUS X 125i. Μετάδοση : Άνοιγμα-επιθεώρηση-καθάρισμα-αντικατάσταση ιμάντα, ράουλων βαριατόρ-γλυστρών βαριατόρ κ.λ.π.

Πήγαινε κάτω

YAMAHA CYGNUS X 125i. Μετάδοση : Άνοιγμα-επιθεώρηση-καθάρισμα-αντικατάσταση ιμάντα, ράουλων βαριατόρ-γλυστρών βαριατόρ κ.λ.π.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Μάης 16, 2013 10:17 am

Λόγο του ότι προβλέπεται αλλαγή ιμάντα στις 18.000 χλμ έπρεπε να ανοιχθεί η μετάδοση, να επιθεωρηθεί σύμφωνα με το εγχειρίδιο σέρβις και ανάλογα να αλλαχθούν αν ήταν στα όρια σέρβις, ο ιμάντας, τα μπιλάκια, οι γλύστρες και πιθανώς τα σαγωνάκια του συμπλέκτη.

Ξεκινάμε λοιπόν αφαιρώντας το καπάκι του φίλτρου του βαριατόρ και το kickstarter :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Συνεχίζουμε με την αφαίρεση του πλαστικού διακοσμητικού του καπακιού της μετάδοσης και του αλουμινένιου καπακιού :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Με τις βίδες του πάντα στη σειρά αν και εδώ είναι όλες ίδιες :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Να και το καπάκι πως είναι διαμορφωμενο εσωτερικά σε όσα διαθέτουν kickstarter :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Και η μετάδοση του Κύκνου :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Σειρά έχει τώρα η επιθεώρηση ιμάντα - συμπλέκτη .
Μετράμε με το παχύμετρο τα πάχη στα συγκεκριμένα σημεία που υποδεικνύει το εγχειρίδιο σέρβις, ελέγχουμε για σπασίματα - ραγίσματα ανομοιόμορφη φθορά και βρίσκω ότι ο ιμάντας ενώ καινούργιος είναι 22 χιλιοστά και το όριο σέρβις είναι 19,1 χιλιοστά, αυτός έχει 21 χιλιοστά.
Ο συμπλέκτης ομοίως σε άριστη κατάσταση.

Οπότε γυαλοχαρτάρεται καμπάνα - φερμουίτ συμπλέκτη, καθαριζεται από την μπίχλα η μετάδοση και το φίλτρο του βαριατόρ και τα αφήνω στην ησυχία τους με σκοπό η επόμενη επιθεωρηση να γίνει σε 3.000 χλμ που η ιδιοκτήτριά του διανυει σε ένα χρόνο. Φυσικά γίνεται και η προβλέπόμενη κάθε 3.000 χλμ αλλαγή λαδιών και καθαρισμός του φίλτρου λαδιού.

Να και τα αποτελέσματα της επιθεώρησης :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Όλα καλά όλα ανθηρά στις 18.000 χλμ ! cheers

Και σε άλλα με υγεία λοιπόν ! Very Happy

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27023
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: YAMAHA CYGNUS X 125i. Μετάδοση : Άνοιγμα-επιθεώρηση-καθάρισμα-αντικατάσταση ιμάντα, ράουλων βαριατόρ-γλυστρών βαριατόρ κ.λ.π.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Μάης 16, 2013 10:20 am

Μιας και αγοράστηκαν τα αναλώσιμα που έβαλα [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] σήμερα ήταν η μέρα που τοποθετήθηκαν.

Ο ιμάντας είχε πολύυυυ ψωμί ακόμα (μαμά Γιαμάχα), τα μπιλάκια του βαριατόρ είχαν τετραγωνισθεί σε ένα μέρος τους και οι γλύστρες ήταν σε πάρα πολύ καλή κατάσταση.

Ο συμπλέκτης σε λίγο καιρό 1.000 - 2.000 χλμ θα μας αφήσει χρόνους και δυστυχώς θα ξαναλύνω αλλά τι να κάνουμε, δεν πειράζει.

Το Κυκνάκι πάντως ξεκινάει και δουλεύει βελούδο σαν την πρώτη μέρα του ! cheers cheers cheers

Ευχαριστώ ιδιαίτερα τον Μάνο τον καλό μου φίλο πούρθε και βοήθησε κρατώντας μου το εργαλείο για να γίνει η κατάλληλη σύσφιξη με το δυναμόκλειδο.

Και ένα βιντεάκι από την δουλίτσα αυτή που τράβηξα έτσι πρόχειρα !

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27023
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: YAMAHA CYGNUS X 125i. Μετάδοση : Άνοιγμα-επιθεώρηση-καθάρισμα-αντικατάσταση ιμάντα, ράουλων βαριατόρ-γλυστρών βαριατόρ κ.λ.π.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Μάης 16, 2013 10:20 am

Επειδή το βίντεο δείχνει μεν αλλά και οι φωτό ακόμα καλύτερα σκέφτηκα να τραβήξω μερικές για να δείτε καλύτερα τα αποτελέσματα.

Αυτά που θα δείτε είναι όλα ΟΕΜ και φορεμένα από τον Μάρτιο του 2008 που αγοράστηκε κούτα το Κυκνάκι με 21.100 χλμ και 5 χρόνια χρήσης στην πλάτη τους.

Ξεκινάμε λοιπόν.

1. Ιμάντας.

Ο μαμά ΟΕΜ ιμάντας αρχικά είχε πλάτος 22 χιλιοστά. Ακόμα ήταν εντός των ορίων σέρβις και δεν είχε το παραμικρό που να έλεγε πως πρέπει να αλλαχθεί αλλά προκειμένου λόγω πολυκαιρίας κάποια στιγμή να μας αφήσει χρόνους απροειδοποίητα, αλλάχθηκε.

Ο Μάνος που τον είδε έλεγε <<ξαναχώστον μέσα και μην τον αλλάζεις>> ! Laughing Laughing Laughing

Ο καινούργιος BANDO τώρα είναι λιγότερο παχύς από τον ΟΕΜ και είναι αν θυμάμαι καλά 21,70 χιλιοστά.
Από αντοχή θα δείξει.

Δείτε τώρα και τα στοιχεία συντηρήσεως από το εγχειρίδιο σέρβις και ακολούθως την κατάσταση του ιμάντα ΟΕΜ που βγήκε :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

2. Γλύστρες βαριατόρ :

Η κατάσταση των γλυστρών του βαριατόρ άριστη επίσης αλλά αλλάχθηκαν και αυτές :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Ράουλα βαριατόρ :

Εδώ η κατάσταση δεν ήταν καλή.
Τα ράουλα εμφάνισαν τετραγωνισμό σε ένα τους σημείο και αυτό το γεγονός επιδρούσε σε τρέμουλο κατά την εκκίνηση ιδιαίτερα όταν ήταν κρύα η μετάδοση.

Παρόλα αυτά στη διάμετρο ήταν εντός των προβλεπομένων από το εγχειρίδιο σέρβις ορίων.

Εδώ θα επισημάνω πως κατά την τοποθέτησή τους στο βαριατόρ πρέπει να τοποθετούνται ούτως ώστε η πλευρά με τις μικρές χαρακιές να είναι πάντα δεξιά. Θα καταλάβετε τι εννοώ από τις φωτό.

Ξεκινάμε από το τι προβλέπει το εγχειρίδιο σέρβις και συνεχίζουμε με τα υπόλοιπα :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27023
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: YAMAHA CYGNUS X 125i. Μετάδοση : Άνοιγμα-επιθεώρηση-καθάρισμα-αντικατάσταση ιμάντα, ράουλων βαριατόρ-γλυστρών βαριατόρ κ.λ.π.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Μάης 16, 2013 10:23 am

Να επισημάνω και κάτι που πιθανώς δεν έγινε αντιληπτό.

Πάρα πολύ καλό το παχύμετρο με την οθόνη αλλά πρέπει νάχουμε το νού μας να είναι μηδενισμένο στην αρχή και να κυτάμε και την ένδειξη εκτός οθόνης γιατί μπορεί να μας παραπλανήσει.

Παράδειγμα η 19 και η 33 φωτογραφία που φαίνεται πασιφανώς το λάθος στην μέτρηση. Wink

Και την οθόνη λοιπόν αλλά και τη μέτρηση χωρίς οθόνη για νάμαστε απόλυτα σίγουροι και μηδενισμό πριν από κάθε μέτρηση. Wink

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27023
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 56
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης