YAMAHA CYGNUS X 125i. Αλλαγή τακακιών.

Πήγαινε κάτω

YAMAHA CYGNUS X 125i. Αλλαγή τακακιών.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Μαϊος 16, 2013 10:10 am

Επειδή λοιπόν μετά από 18.000 χλμ ήρθε πιά η ώρα τους, ζέστη ξεζέστη σήμερα είχε το πρόγραμμα αλλαγή τακακιών που είχα ήδη προμηθευτεί από τον φίλο Θεοδόση και το BREAK SHOP με 10 ευρώ έναντι των περίπου 23 πούχαν τα μαμά.

Δείτε λίγο τα νέα τακάκια στην συσκευασία και την κατάσταση των παλιών πριν κανά 300άρι χλμ :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Ξεκινάμε λοιπόν με το χαλάρωμα - λύσιμο των βιδών που συγκρατούν τα τακάκια, το μαρκούτσι και της δαγκάνας πάνω στην μπότα :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Αφού λύσουμε τις βίδες συγκρατήσεως στην μπότα, παίρνουμε την δαγκάνα στο χέρι :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Ξεβιδώνουμε τελείως τις δύο αλλενόβιδες τώρα για να βγάλουμε τα τακάκια :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Τα παλιά και τα νέα :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Η υπάρχουσα μπίχλα είναι τρομερή μετά από 4+ χρόνια και 18.000 χλμ. Εμπρός λοιπόν οδοντόβουρτσα, σαπουνάδα και εμπρός καλά μου χέρια :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Και μετά καθαρή όσο το δυνατόν :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Αλλά όλα πάντα δεν πάνε κατ΄ευχήν δυστυχώς.
Τα πιστόνια δεν πάνε τέρμα μέσα για να χωρέσουν τα νέα τακάκια και να υπάρχει χώρος να φωλιάσουν στον δίσκο γιατί παλιότερα είχα συμπληρώσει υγρά.

Για να χωρέσουν όλα ξανά θέλει αφαίρεση υγρών μεπροσοχή για να μην πάρει το σύστημα αέρα.

Επιστρατεύουμε λοιπόν υπομονή, σύριγγα, πανιά γύρω από την τρόμπα των υγρών γιατί σίγουρα θα χυθούν και τα υγρά φρένων είναι άκρως διαβρωτικά και εμπρός καλά μου χέρια ξανά με λύσιμο μούτρου.

Όταν βγάλουμε το μούτρο, λύσουμε το καπάκι της τρόμπας κ.λ.π. αφαιρούμε υγρά μέχρι να μπούν μέσα τα πιστόνια, οχι περισσότερο :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Αφού έγινε η δουλειά, τοποθέτηση των νέων τακακιών, επανασυναρμολόγηση με το εγχειρίδιο σέρβις για τις προβλεπόμενες ροπές και μια σταγόνα LOCTITE στις βίδες, δέσιμο των πάντων και έτοιμοι :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Στρώσιμο τώρα.

Και σε άλλα με υγεία ! Very Happy

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26297
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης