HONDA SH 300. Αλλαγή αντιπηκτικού! [Από τον φίλο Αλέξανδρο (Craneman) και Σάββα].

Πήγαινε κάτω

HONDA SH 300. Αλλαγή αντιπηκτικού! [Από τον φίλο Αλέξανδρο (Craneman) και Σάββα].

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Μαϊος 16, 2013 8:46 am

Χθές λοιπόν κατόπιν τηλεφωνικής συνεννοήσεως κανονίστηκε με τον φίλο Αλέξανδρο (Craneman) να κάνουμε παρεούλα το σέρβις των 18.000 χλμ στο SH του πούχει συνολικά 54.000 χλμ.

Μεταξύ των άλλων προβλεπομένων έκανε και την αλλαγή αντιπηκτικού για να την δώ και εγώ αλλά να τραβηχτεί και σε βιντεάκι να το δείτε και σείς και να έχετε ένα οδηγό πως να το κάνετε.

Άς ξεκινήσουμε όμως με μερικά στοιχεία πρώτα από το εγχειρίδιο σέρβις.

Η χωρητικότητα του συστήματος είναι :
-Κινητήρας και ψυγείο : 1,1 λίτρα.
-Δοχείο διαστολής : 0,2 λίτρα.
Σύνολο λοιπόν : 1.3 λίτρα.

Αλλάζουμε το αντιπηκτικό όταν αφού το ελέγξουμε δούμε ότι έχει χάσει την αντιπηκτική του ικανότητα (και όχι ντέρτινες και σώνει κάθε 2 χρόνια που λέει το εγχειρίδιο χρήστη) και γράφει : ελέγξτε και αντικαταστήστε εφόσον απαιτείται.

Χρησιμοποιούμε αντιπηκτικό αιθυλενικής γλυκόλης ανακατεμένο 1/1 με απεσταγμένο νερό.

Η διαδικασία αλλαγής είναι :

Αφαιρούμε τα εξής :
-Άνοιγμα συντηρήσεως (το εμπρός πλαστικό της σέλας προς τα πόδια μας)
-Τη σέλα και τον κουβά πακέτο
-Τον αριστερό μαρσπιέ (το εγχειρίδιο λέει και τους δύο και το κάτω μέρος αλλά δεν χρειάζεται ούτε είδαμε πουθενά το κολάρο που δείχνει στην φωτό πούχει και λέει να αποσυνδεθεί)
-Το πλαστικό που μας επιτρέπει την πρόσβαση στο καπάκι του ψυγείου και
- Το πλαστικό που επιτρέπει πρόσβαση στο δοχείο υπερχύλισης.

Αδειάζουμε το αντιπηκτικό πούχει μέσα, ανοίγοντας την τάπα του ψυγείου, ξεβιδώνοντας την βίδα που θα δείτε στην αντλία νερού και αφαιρώντας το σωληνάκι που θα δείτε στο δοχείο υπερχυλίσεως.

Τα παραπάνω ξεφεύγουν λίγο από το εγχειρίδιο σέρβις.

Αφού αδειάσουν τα υγρά, βιδώνουμε την βίδα στην αντλία νερού, ενώνουμε το σωληνάκι στο δοχείο υπερχυλίσεως.

Αφαιρούμε τη βίδα που θα δείτε στο βίντεο στον θερμοστάτη και αρχίζουμε το γέμισμα στο ψυγείο με αντιπηκτικό από ψηλότερο σημείο, όσο το δυνατόν ψηλότερο μέχρι να τρέξει αντιπηκτικό από την τρύπα του θερμοστάτη ατόφιο χωρίς αέρα.

Βιδώνουμε τη βίδα του θερμοστάτη τότε.

Γιαυτό απαιτούνται δύο για να κάνουν αυτή τη δουλειά.

Μετά γεμίζουμε και το δοχείο διαστολής.

Η εξαέρωση συνεχίζεται ως εξής :
-Ανάβουμε τον κινητήρα και τον αφήνουμε να δουλέψει στο ρελαντί για 2-3 λεπτά
-Γκαζώνουμε 3-4 φορές για να φύγει ο αέρας από το σύστημα
-Σβήνουμε τον κινητήρα και συμπληρώνουμε αντιπηκτικό στο ψυγείο μέχρι πάνω.
-Βάζουμε τώρα το καπάκι στο ψυγείο.

Επανατοποθετούμε όλα τα πλαστικά που βγάλαμε και τελειώσαμε μετά από βόλτα ελέγχου ότι όλα δουλεύουν σωστά.

Ελπίζω να μην ξέχασα κάτι αλλά αν παρατηρήσετε κάτι ευχαρίστως συμπληρώστε.

Ναι και το βίντεο από αυτή τη δουλειά (συγγνώμη για κάποια ορθογραφικά λαθάκια στους υπότιτλους):

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Savvas στις Πεμ Μαϊος 16, 2013 1:26 pm, 2 φορές συνολικά

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26259
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA SH 300. Αλλαγή αντιπηκτικού! [Από τον φίλο Αλέξανδρο (Craneman) και Σάββα].

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Μαϊος 16, 2013 9:31 am

Σήμερα ήρθε η ώρα να αλλάξω το αντιπηκτικό.

Όχι τόσο πολύ γιατί μειώθηκε η αντιπηκτική του ικανότητα αλλά γιατί είδα βρωμίτσες στο δοχείο διαστολής και σαν ψείρας πούμαι μου την κάρφωσε κατά το κοινώς λεγόμενο ! Laughing

Ακολούθησα λεπτομερώς τις οδηγίες του εγχειριδίου σέρβις της σελίδας 7-7 και μετά.
Το μόνο που δεν έκανα ήταν να βγάλω το <<Radiator Hose>> λέει και δεν νομίζω προσωπικά ότι χρειάζεται γιατί από την τρόμπα βγήκαν τα υγρά κανονικά και άδειασε το ψυγείο.

Θεωρώ την διαδικασία πανεύκολη και το μόνο που θέλει υπομονή είναι ο καθαρισμός του δοχείου διαστολής που γίνεται σιγά σιγά με καθαρό νεράκι.

Θα μείνω λίγο στην διαδικασία της εξαέρωσης που παίδεψε τον Αλέξανδρο την προηγούμενη φορά και τον ταλαιπώρησε.
Το κόλπο είναι απλά να εφαρμοστεί ακριβώς ότι λέει το εγχειρίδιο σέρβις και τίποτα άλλο, ήτοι :
Αφού κλείσουμε ότι ανοίξαμε για να αδειάσουμε το αντιπηκτικό και αφού γεμίσουμε το ψυγείο μέχρι να τρέξει από την βίδα του θερμοστάτη, βιδώνουμε και την βίδα του θερμοστάτη καλά και αφήνουμε μόνο την τάπα του ψυγείου ξεβίδωτη.

Ζεσταίνουμε τον κινητήρα για 3 λεπτά και μετά τραβάμε 3-4 γκαζιές για να γίνει εξαέρωση.

Αυτό ήταν και τέλος.

Μετά κλείνουμε και την τάπα του ψυγείου και είμαστε έτοιμοι.

Προσωπικά το άφησα να ζεσταθεί, να ανοίξει και ο θερμοστάτης και το βεντιλατέρ και αφού σιγουρεύτηκα πως όλα λειτουργούν τέλεια, το επιβεβαίωσα και με μια δοκιμαστική βόλτα.

Όλα καλά και σε 2,5 χρόνια το ξανακάνουμε ! Very Happy cheers cheers cheers cheers

Και παρακάτω θα δείτε μερικές φωτό από τη διαδικασία :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Και σε άλλα με υγεία ! Very Happy

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 26259
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης