Πρόσφατα Θέματα

HONDA SH 300. Τοποθέτηση ζελατίνας KAPPA KAF 308 ή GIVI AF 308 και στο SH B γενιάς GIVI AF 1100 κ KAPPA KAF 1100

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

HONDA SH 300. Τοποθέτηση ζελατίνας KAPPA KAF 308 ή GIVI AF 308 και στο SH B γενιάς GIVI AF 1100 κ KAPPA KAF 1100

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Μαϊος 14, 2013 8:48 am

Ένα από τα μειονεκτήματα του SH είναι και η ελλειπής ανεμοκάλυψή του που για όσους το χρησιμοποιούν και εκτός πόλης για εκδρομές ταξιδάκια, αισθάνονται σαν ένα χέρι να τους σπρώχνει στο στήθος μετά τα 110χλμ και να προσπαθεί να τους πετάξει κάτω από το σκούτερ.  


Έτσι μένει ανεκμετάλλευτη η δύναμη του κινητήρα και τα χλμ που μπορεί να ταξιδέψει στης εθνική που είναι από 120-140 συνέχεια.  


Η ζελατίνα μαμά για κλάματα, θυμίζει άλλες εποχές της Βέσπας του αείμνηστου Βέγγου οπότε  !


Η λύση  ήλθε από τον όμιλο GIVI - KAPPA που έβγαλαν ζελατίνα αποτελούμενη από δύο κομμάτια και πλήρως ρυθμιζόμενη καθ΄ύψος για να βολέψει τον κάθε αναβάτη. Επιπλέον αφαιρείται το πάνω κομμάτι αν θέλουμε εντελώς.


Για όσους ενδιαφερθούν να την πάρουν, προτείνω της ΚΑΡΡΑ στα 109 ευρώ γιατί ή άλλη είναι ακριβότερη και πρόκειται ακριβώς για το ίδιο πράγμα.


Επειδή στο δικό μου δεν έβγαλα φωτό, εδώ θα δείτε την τοποθέτηση στου φίλου Αντώνη της GIVI.


1. Ξεκινάμε πρώτα μαζεύοντας τα κατάλληλα εργαλεία ήτοι :


   α. Καστάνια με καρύδι 13άρι,


   β. Κλειδιά άλλεν,


   γ. Κλειδί γερμανικό 10-11


   δ. Ψαλίδι και βέλκτρο το μαλακό όχι το άγριο.


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


2. Τακτοποιούμε τα βιδάκια - παρεκτάματα κ.λ.π. της συσκευασίας (άν περισσέψει κάτι, πάει να πει ότι  κάνατε  No


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


3. Βάζουμε το βέλκτρο στην κάτω πλευρά των βάσεων ούτως ώστε αν κοπανίσει κάπου κατά την τοποθέτηση, να μην γδάρει την αγαπημένη μας και ξεκινάμε με την τοποθέτηση της πρώτης βάσης στηρίξεως. Είναι λίιιιγο μανιτζέβελη αλλά με υπομονή και βάζοντας πρώτα την από πάνω βίδα θα τα καταφέρετε και νάτη (με το βέκτρο κολλημένο):


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


4. Κατά τον αντίστοιχο τρόπο, βάζουμε και την άλλη βάση :


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


5. Παίρνουμε από την συσκευασία το κάτω μέρος της ζελατίνας και τοποθετούμε τις 4 ελαστικές φωλιές των βιδών, μετά τα πλαστικά καπάκια από την εξωτερική πλευρά και είμαστε έτοιμοι να την βάλουμε πάνω στις βάσεις της :


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


6. Παίρνουμε τις βίδες με τις ροδέλες και τις τοποθετούμε με την αλλενόβιδα από την εξωτερική πλευρά και το γερμανικό από την εσωτερική και χρησιμοποιώντας τα αντίστοιχα κλειδιά  τοποθετούμε -  σφίγγουμε την ζελατίνα πάνω στη βάση της καλά :


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


7. Ανοίγουμε τα μάνδαλα συγκρατήσεως και γλυστράμε το πάνω μέρος της ζελατίνας ούτως ώστε να προσαρμοστεί στους οδηγούς πιέζοντάς το ελαφρά ταυτόχρονα από δεξιά - αριστερά :


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


Εδώ τελειώσατε και τώρα νάρθει να μας πεί κάποιος ότι το SH είναι μόνο για την πόλη και δεν είναι touring.


Και σε άλλα με υγεία  Very Happy


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Savvas στις Παρ Μαρ 04, 2016 7:15 pm, 1 φορά

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 25263
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA SH 300. Τοποθέτηση ζελατίνας KAPPA KAF 308 ή GIVI AF 308 και στο SH B γενιάς GIVI AF 1100 κ KAPPA KAF 1100

Δημοσίευση από Θανος.Κ Την / Το Παρ Νοε 27, 2015 5:30 pm

Λοιπόν σαν κάτοχος της β` γενιάς του SH 300i (2011-2015) να ενημερώσω ότι η ζελατίνα πλεον λέγεται Givi Airflow AF 1100 κ σε Kappa KAF 1100

Δλδ αυτή (βάζω link από την KAPPA) [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Με μια σημαντική ΔΙΑΦΟΡΑ στο ΚΙΤ Τοποθέτησης

Απαιτείται τρύπημα/κόψιμο στα πλαστικά οπως βλέπουμε στο παρακάτω link

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]  

( η ηλίθια η Givi δεν το δινει στο site της το σχεδιαγραμμα αλλά είναι το ίδιο το έχω δει στο ΜοτοΜαρκετ οπου ανοιξαν τη συσκευασια μπροστα μου).

Η ζελατίνα σαν ζελατίνα είναι ακριβώς ίδια με τη α` γενιά του μοντέλου (2007-2010) όπως περιγράφει ο Savvas.
avatar
Θανος.Κ

Αριθμός μηνυμάτων : 1298
Ημερομηνία εγγραφής : 12/03/2013
Ηλικία : 32
Τόπος : Προτεκτοράτο Ε.Ε.

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA SH 300. Τοποθέτηση ζελατίνας KAPPA KAF 308 ή GIVI AF 308 και στο SH B γενιάς GIVI AF 1100 κ KAPPA KAF 1100

Δημοσίευση από joebar Την / Το Παρ Νοε 27, 2015 5:45 pm

Κοψιμο στα πλαστικα;;;;; ποτε.....και για κανενα λογο, εγω δεν θα το εκανα
avatar
joebar

Αριθμός μηνυμάτων : 2223
Ημερομηνία εγγραφής : 19/05/2012
Ηλικία : 44
Τόπος : χαλανδρι

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA SH 300. Τοποθέτηση ζελατίνας KAPPA KAF 308 ή GIVI AF 308 και στο SH B γενιάς GIVI AF 1100 κ KAPPA KAF 1100

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Νοε 27, 2015 6:32 pm

Δυστυχώς η μάνα Χόντα δεν προέβλεψε την ύπαρξη κατάλληλων οπών για τοποθέτηση των βάσεων οπότε απαιτείται άνοιγμα ευμεγέθων οπών και εκτιμώ ότι θάναι δύσκολο μεν αλλά όχι ακατόρθωτο.

Δυστυχώς επίσης η συγκεκριμένη ζελατίνα αποτελεί μονόδρομο για όποιον θέλει να ταξιδέψει μακρυά με το συγκεκριμένο μοτό.

Μην απογοητεύεστε, όλα γίνονται πάντως. Wink

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 25263
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA SH 300. Τοποθέτηση ζελατίνας KAPPA KAF 308 ή GIVI AF 308 και στο SH B γενιάς GIVI AF 1100 κ KAPPA KAF 1100

Δημοσίευση από gprhellas Την / Το Παρ Νοε 27, 2015 6:40 pm

joebar έγραψε:Κοψιμο στα πλαστικα;;;;; ποτε.....και για κανενα λογο, εγω δεν θα το εκανα

ΟΥΤΕ ΕΓΩ - ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ

ΚΑΛΆ ΧΑΖΕΨΑΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣ ?????

ΝΕΡΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ? (ΣΕ ΒΡΟΧΗ)..... ΞΕΦΥΓΑΜΕ ΛΕΜΕ... Question .....
avatar
gprhellas

Αριθμός μηνυμάτων : 1967
Ημερομηνία εγγραφής : 19/05/2014
Ηλικία : 51
Τόπος : ΡΑΦΗΝΑ/ΑΤΑΛΑΝΤΗ/ΑΙΓΙΟ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA SH 300. Τοποθέτηση ζελατίνας KAPPA KAF 308 ή GIVI AF 308 και στο SH B γενιάς GIVI AF 1100 κ KAPPA KAF 1100

Δημοσίευση από Θανος.Κ Την / Το Παρ Νοε 27, 2015 6:46 pm

gprhellas έγραψε:
joebar έγραψε:Κοψιμο στα πλαστικα;;;;; ποτε.....και για κανενα λογο, εγω δεν θα το εκανα

ΟΥΤΕ ΕΓΩ - ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ

ΚΑΛΆ ΧΑΖΕΨΑΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣ ?????

ΝΕΡΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ? (ΣΕ ΒΡΟΧΗ)..... ΞΕΦΥΓΑΜΕ ΛΕΜΕ...  Question   .....

Και εγω εκει κολλαω.

Βεβαια οι αχρηστοι στο μοτομαρκετ με διαβεβαιωναν οτι " σιγα μην εχει προβλημα φιλαρακι" ωστε να πουλησουν. Τους λεω αχρηστους γιατι ενω επεμενα οτι ειναι αλλιως μου εδειχναν ενα sh 300 α γενιαςπου ειχαν απ εξω. Και επρεπε να επιμεινω για να καταλαβουν τη διαφορα.

Τοτε ανοιξαν μια συσκευασια ζελατινα που ηταν εκει απο παραγγελια πελατη κ ειδα το σχεδιαγραμμα.

Τελοσπαντων ας μεταφερει ο Σαββας αλλου τα μνμ με τις αποψεις μας μη σπαμαρουμε μιας κ ειναι συντονιζομενο το θεμα.  Ας μεινει η ενημερωση για οποιον ενδιαφερεται
avatar
Θανος.Κ

Αριθμός μηνυμάτων : 1298
Ημερομηνία εγγραφής : 12/03/2013
Ηλικία : 32
Τόπος : Προτεκτοράτο Ε.Ε.

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA SH 300. Τοποθέτηση ζελατίνας KAPPA KAF 308 ή GIVI AF 308 και στο SH B γενιάς GIVI AF 1100 κ KAPPA KAF 1100

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Νοε 27, 2015 7:36 pm

Θάνο δεν είναι σπαμάρισμα φίλε μου, αντιθέτως αφορά την τοποθέτηση, άσχετα αν είναι στο 11άρι μοντέλο ή στο 15άρι μεθαύριο.

Κοιτάξτε παιδιά,μην τραγικοποιούμε τα πράγματα να σας εξηγήσω μισό λεπτό.

Οι βάσεις της AIRFLOW μπαίνουν από κάτω με 4 ευμεγέθης βίδες που θάδατε πάνω στις φωτό.
Οι βίδες εσωκλείονται σε κυλίνδρους.
Οι οπές από όπου θα περάσουν οι βίδες είναι στο κάτω μέρος του πλαστικού και είναι πολύ δύσκολο να τις διακρίνει κάποιος εκτός και αν σκύψει.
Μετά οι βάσεις χωρίς άλλο σημείο στηρίξεως ή τρύπα έρχονται <<αγκαλιαστά>> προς τα πάνω και σε αυτές στηρίζεται η κάτω ζελατίνα και στην κάτω η πάνω.
Δείτε ξανά προσεκτικά τις φωτό.

Δεν τίθεται κανένα απολύτως θέμα εισροής υδάτων με το να ανοίξει κάποιος αντίστοιχες οπές απλά το θέμα είναι :
1.Να μπουν τα σημάδια που θα γίνουν οι 4 τρύπες εκεί που πρέπει ΑΚΡΙΒΩΣ (πού είναι αυτό και πώς θα μαρκαριστεί?)
2.Να βρεθεί κατάλληλη αρίδα που θα ανοίξει αυτού του μεγέθους τις τρύπες χωρίς γρατζουνιές και το χειρότερο σπάσιμο που πλαστικού.

Αν η GIVI-KAPPA ήθελε να βοηθήσει κάνοντας σωστές οδηγίες θάχε μελετήσει το θέμα και θάχε δώσει στις οδηγίες <<πατρόν>> όπως κάνει στα μαξιλαράκια των top case που κολλώντας το πατρόν έχει τις θέσεις όπου θα ανοιχτούν οι τρύπες ΑΚΡΙΒΩΣ.

Αν υπάρχει τέτοιο πράγμα που προσωπικά δεν έχω δει, παραμένει το πρόβλημα 2 αλλά παλεύεται αν όχι τότε το πράμα είναι αρκετά δύσκολο και εγκυμονεί κινδύνους.

Εγώ έτσι το βλέπω.

Υ.Γ. Μένουμε εντός θέματος αν συζητάμε τον τρόπο τοποθετήσεως και ιδέες επ' αυτού. Παρακαλώ να αποφύγουμε συζήτηση περί άλλων ζελατίνων εδώ αλλά στο αντίστοιχο θέμα εξοπλισμού των σκούτερ. Wink

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 25263
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA SH 300. Τοποθέτηση ζελατίνας KAPPA KAF 308 ή GIVI AF 308 και στο SH B γενιάς GIVI AF 1100 κ KAPPA KAF 1100

Δημοσίευση από Θανος.Κ Την / Το Παρ Νοε 27, 2015 9:04 pm

Αυτο που λες Σαββα θα γινοταν εαν ξερεις οπως ειπες που να τρυπησεις τα πλαστικα απο το κατω μερος κ να παραγγειλεις το μοντελο της α` γενιας κ να μπει στη β` γενια του sh. Δηλαδη να χρησιμοποιησεις τα σιδερα που "αγκαλιαζουν" τη μασκα. Και εκει βεβαια να τοποθετηθει η ζελατινα.

Ομως δε ξερω εαν η διαφοροποιηση του σχεδιου στο πανο μερος που κανει το φρυδι το δικο μου κ γενικα εαν τα σιδερα που στηριζεται η ζελατινα στο SH α` γενιας ταιριαζουν στο β` γενιας οσο αφορα τη κουρμπα που κανουν. Αυτα τα σιδερα στο kit για το β` γενιας δεν υπαρχουν.

Αντιστοιχα το "πατρον" που εβαλα στο link ειναι κοψιμο/τρυπημα αφαιρεση πλαστικου ωστε να ερθουν τα σίδερα/ στηρισματα μεσα απο τις τρύπες.

Και βεβαια αναγκαζεσαι αν ανοιξεις ολη τη μασκα.

Προσωπικα ειμαι προβληματισμενος.
avatar
Θανος.Κ

Αριθμός μηνυμάτων : 1298
Ημερομηνία εγγραφής : 12/03/2013
Ηλικία : 32
Τόπος : Προτεκτοράτο Ε.Ε.

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA SH 300. Τοποθέτηση ζελατίνας KAPPA KAF 308 ή GIVI AF 308 και στο SH B γενιάς GIVI AF 1100 κ KAPPA KAF 1100

Δημοσίευση από gprhellas Την / Το Παρ Νοε 27, 2015 9:17 pm

EXEI ΠΑΤΡΟΝ ΣΤΟ PDF.
avatar
gprhellas

Αριθμός μηνυμάτων : 1967
Ημερομηνία εγγραφής : 19/05/2014
Ηλικία : 51
Τόπος : ΡΑΦΗΝΑ/ΑΤΑΛΑΝΤΗ/ΑΙΓΙΟ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA SH 300. Τοποθέτηση ζελατίνας KAPPA KAF 308 ή GIVI AF 308 και στο SH B γενιάς GIVI AF 1100 κ KAPPA KAF 1100

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Νοε 27, 2015 9:25 pm

Θανος.Κ έγραψε:Αυτο που λες Σαββα θα γινοταν εαν ξερεις οπως ειπες που να τρυπησεις τα πλαστικα απο το κατω μερος κ να παραγγειλεις το μοντελο της α` γενιας κ να μπει στη β` γενια του sh. Δηλαδη να χρησιμοποιησεις τα σιδερα που "αγκαλιαζουν" τη μασκα. Και εκει βεβαια να τοποθετηθει η ζελατινα.

Ομως δε ξερω εαν η διαφοροποιηση του σχεδιου στο πανο μερος που κανει το φρυδι το δικο μου κ γενικα εαν τα σιδερα που στηριζεται η ζελατινα στο SH α` γενιας ταιριαζουν στο β` γενιας οσο αφορα τη κουρμπα που κανουν. Αυτα τα σιδερα στο kit για το β` γενιας δεν υπαρχουν.

Αντιστοιχα  το "πατρον" που εβαλα στο link ειναι κοψιμο/τρυπημα αφαιρεση πλαστικου ωστε να ερθουν τα σίδερα/ στηρισματα μεσα απο τις τρύπες.

Και βεβαια αναγκαζεσαι αν ανοιξεις ολη τη μασκα.

Προσωπικα ειμαι προβληματισμενος.


Έχει πατρόν ?Shocked
Δεν το πρόσεξα για να δω λίγο....

Φίλε τόδα και τώρα κατάλαβα και γω τι λέγατε, θέλει τρύπημα και μάλλον να το πω καλύτερα κόψιμο από το πάνω μέρος γιαυτό λέγατε ότι θα μπάζει νερά και είχατε δίκιο απόλυτο, συγγνώμη δεν πίστευα ποτέ ότι θα κάνανε τέτοια πατάτα... Shocked Shocked Shocked

Ούτε καν τρύπημα,ακόμα χειρότερα θέλει κόψιμο και άντε να γίνουν μικρά τρυπήματα και να κοπεί πολύ προσεκτικά με μια μικρή λάμα και μετά να φτιαχτεί με μια ψιλή λίμα αλλά μετά θέλει και αδιαβροχοποίηση με φλατζόκολλα, μαύρη σιλικόνη ή κάτι τέτοιο και όταν θα βγαίνει αναγκαστικά το κάλυμμα για αλλαγή υγρών φρένων ή μιας καμμένης λάμπας ξανά αδιαβροχοποίηση κλπ ?

Πολύ μανούρα αδερφέ.... No

Λυπάμαι αλλά ο σχεδιασμός είναι ΓΤΠΚ......

Λογικά είσαι προβληματισμένος οπότε πάμε να συνεχίσουμε την κουβέντα μας [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] και αν τυχόν καταλήξουμε κάπου συμπληρώνουμε το παρόν φτιάξτο μόνος σου. Wink

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 25263
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA SH 300. Τοποθέτηση ζελατίνας KAPPA KAF 308 ή GIVI AF 308 και στο SH B γενιάς GIVI AF 1100 κ KAPPA KAF 1100

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Νοε 27, 2015 9:27 pm

gprhellas έγραψε:EXEI ΠΑΤΡΟΝ ΣΤΟ PDF.

Τόδα τώρα Γιώργη μου...

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 25263
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA SH 300. Τοποθέτηση ζελατίνας KAPPA KAF 308 ή GIVI AF 308 και στο SH B γενιάς GIVI AF 1100 κ KAPPA KAF 1100

Δημοσίευση από gprhellas Την / Το Σαβ Νοε 28, 2015 7:27 pm

Savvas έγραψε:
gprhellas έγραψε:EXEI ΠΑΤΡΟΝ ΣΤΟ PDF.

Τόδα τώρα Γιώργη μου...

  η όλη φάση είναι για κλάματα - τέλος.
avatar
gprhellas

Αριθμός μηνυμάτων : 1967
Ημερομηνία εγγραφής : 19/05/2014
Ηλικία : 51
Τόπος : ΡΑΦΗΝΑ/ΑΤΑΛΑΝΤΗ/ΑΙΓΙΟ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA SH 300. Τοποθέτηση ζελατίνας KAPPA KAF 308 ή GIVI AF 308 και στο SH B γενιάς GIVI AF 1100 κ KAPPA KAF 1100

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Σαβ Νοε 28, 2015 9:31 pm

gprhellas έγραψε:
Savvas έγραψε:
gprhellas έγραψε:EXEI ΠΑΤΡΟΝ ΣΤΟ PDF.

Τόδα τώρα Γιώργη μου...

  η όλη φάση είναι για κλάματα - τέλος.

Αφήνω κάποιο περιθώριο μελέτης δεν το βγάζω εκτός γιατί η ζελατίνα κατά τη γνώμη μου είναι κορυφή. Wink

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 25263
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA SH 300. Τοποθέτηση ζελατίνας KAPPA KAF 308 ή GIVI AF 308 και στο SH B γενιάς GIVI AF 1100 κ KAPPA KAF 1100

Δημοσίευση από Θανος.Κ Την / Το Παρ Μαρ 04, 2016 2:55 pm

Ας προσθέσουμε στο άρθρο τις διαφορές για τη τοποθετηση της Airflow σε SH 300 β` γενιάς (2011 - 2014).

Οι κωδικοί είναι: GIVI AF 1100 κ KAPPA KAF 1100 (H Kappa έχει αγοραστεί απο τη GIVI).

Καταρχήν οι σωστές οδηγίες ειναι αυτές :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

H Givi δίνει λάθος οδηγίες στη συσκευασία κ σου σπαει τα νευρα.

Η ζελατίνα τοποθετημένη στο SH

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Η πρωτη διαφορά μεταξύ α`γενιάς SH (2007-2010) κ β` γενιάς (2011-2014) λόγω του διαφορετικού σχεδιασμου του πίνακα οργάνων κ του μούτρου των 2 μοντέλων. Παρατηρούμε οτι τα σίδερα στα οποία στηρίζεται ο ανεμοθώρακας είναι διαφορετικά.

Δεν αγκαλιάζουν τη μάσκα οι βάσεις που βιδώνουν στο τιμόνι αλλα έρχονται μέσα απο τα 2 μάυρα πλαστικά τα οπόια βρίσκονται αριστερά κ δεξία αντίστοιχα απο το πίνακα οργάνων

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Τα πλαστικά χαράκτηκαν κ κόπηκαν με μαι φαλτσετα καθότι ειναι ελαστικά σχετικά κ κοβονται σχετικά ευκολα. Έτσι ανοίγεις τις τρύπες οπου εξέχουν οι βάσεις που πιάνουν στο τιμόνι.(η διαφορα με τα ά γενιάς κ τα σίδερα που αγκαλιάζουν το μουτρο )

Δε χρειάζεται τρυπάνι με αρίδα κλπ

Άλλη μια φωτό

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Η επόμενη διαφορά ειναι εμφανη στην απο πανω τη φωτογραφία. Ο ανεμοθώρακας βιδλωνει σε πλαστικές περιστρεφομενες πλαστικές υποδοχές που βρισκονται στα σιδερα.

Οι βιδες τύπου αλλεν ανοιγουν οι ίδιες πασα στο πλαστικο εσωτερικά καθως τις βιδωνεις.

Θέλει προσοχη λοιπον στο βιδωμα ωστε να γινει σωστα. Εκτιμω οτι επειδη εσφιξε η καθε αλλενοβιδα οτι εχουν σφιξει καλα κ δεν θα υπάρχει προβλημα.

Επειδη ομως θελω να μαι δικαιος η ζελατινα στα α γενιας ειχε βιδες με κοντρα παξιμαδι ασφαλειας, εδω δεν υπαρχει.

Ενω βιδες με παξιμαδι ασφαλειας δινει στο στερεωθουν τα σιδερα που βιδωνει ο αμεοθωρακας με τα σιδερα που βιδωνουν στο τιμόνι.

Η επομενη φωτο θα δειξει τις τρυπες οπου εγιναν με φαλτσετα. Χαρακτηκε το πλαστικο συμφωνα με το πατρον κ αρχισε σιγα σιγα το κοψιμο / αφαιρεση του τμηματος.  Όπως ανέφρεα ειναι αρκετα μαλακο το πλαστικο κ κοβεται δουλέυεται με φαλτσετα.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Ελπίζω όσο μπορώ να βοήθησα. Αυτές ειναι οι διαφορές που κανουν τη τοποθετηση πιο πολύπλοκη στο β γενιας.
avatar
Θανος.Κ

Αριθμός μηνυμάτων : 1298
Ημερομηνία εγγραφής : 12/03/2013
Ηλικία : 32
Τόπος : Προτεκτοράτο Ε.Ε.

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA SH 300. Τοποθέτηση ζελατίνας KAPPA KAF 308 ή GIVI AF 308 και στο SH B γενιάς GIVI AF 1100 κ KAPPA KAF 1100

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Μαρ 04, 2016 7:40 pm



Κατ' αρχάς να ευχηθώ καλορίζικη η νέα ζελατίνα και πλέον αφού τη συνηθίσεις καλά ταξίδια με αυτή και θα δεις αν δεν τόχεις δεί ήδη τι πουλιά πιάνει σε σχέση με την μαμά η οποία όπως απεδείχθη απλά δεν είναι για ταξιδιάρηδες αλλά για κάποιον που κυκλοφορεί μόνο πόλη. Στο ταξίδι έχει θέμα....


Να συμπληρώσω ότι σε αυτή του μοντέλου β΄γενιάς και νομίζω πως έτσι είναι και στης γ΄γενιάς, τα στηρίγματα της ζελατίνας πιάνουν από πάνω και όχι από κάτω όπως της μάνας (τόπε αυτό ο Θάνος) αλλά θα επιμείνω λίγο στη διαδικασία που μπορείτε να δείτε [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] για να μην ψάχνεστε πως βγαίνει το μούτρο κλπ στο β΄γενιάς.


Οι βάσεις βιδώνουν με τον ίδιο τρόπο που βλέπετε και στην παραπομπή παραπάνω.


Κατά τα άλλα θέλουν κόψιμο τα πλαστικά πούδειξε ο Θανούλης με φαλτσέτα (και δεν είναι άσχημα θεωρώ προσωπικά καθόλου ούτε πιστεύω ότι θα υπάρχει πρόβλημα νερών όπως φοβόμαστε) και υπάρχουν οι διαφορές που επεσημάνθησαν απο τον Θάνο.


Άλλο ένα <<θεματάκι>> έναντι της α γενιάς είναι πως τα σίδερα στηρίξεως έχουν αυτά τα πλαστικά που πιάνει το κάτω μέρος της ζελατίνας και δεν αφήνουν πιθανώς χώρο για τοποθέτηση κάποιας βάσεως ίσως για GPS που είναι χρησιμότατη για ταξίδια αλλά ίσως και να αφήνουν αυτό θα το δούμε στην πορεία τι και πως.


Θεωρώ ίσως  περίεργο  το νέο τρόπο βιδώματος με <<άνοιγμα πάσων>> αλλά εκτιμώ ότι είναι μελετημένο και δεν θα έχει θέμα. Θα προτιμούσα το βίδωμα της παλιάς με κόντρα παξιμάδι ασφαλείας αλλά αλλιώς δεν γίνεται οπότε περί ορέξεως κολοκυθόπιττα. 


Πάντως λογικά εφόσον η ζελατίνα <<πιέζεται>> προς τη μεριά του αναβάτη από τον αέρα δεν θάχει κανένα θέμα γιατί τείνει να σταθεροποιηθεί περισσότερο στη θέση της από τον αέρα. Η ίδια δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο βάρος δε για να <<κρεμάσει>> οπότε 99,9% εκτιμώ ότι δεν θα υπάρξει απολύτως κανένα θέμα να φύγει από τη θέση της ή οτιδήποτε.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 25263
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης