Πρόσφατα Θέματα

HONDA SH 300. Αλλαγή μπουζί.

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

HONDA SH 300. Αλλαγή μπουζί.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Μαϊος 14, 2013 7:40 am

Άλλη μια δουλειά που προβλέπεται να γίνεται στα πλαίσια της τακτικής συντηρήσεως, είναι και η αλλαγή του μπουζί.

Η διαδικασία που ακολουθούμε είναι η εξής :

1. Αφαιρούμε το καπάκι σέρβις ξεβιδώνοντας τις δύο βίδες πούχει στο πάνω μέρος του και κατοπιν πιέζοντας ταυτόχρονα τα πλαινά του για να ξεκουμπώσουν τα δοντάκια πούχει, τραβάμε προς το τιμόνι ή το μπροστινό μέρος του σκούτερ. Ανασηκώνουμε ελαφρώς και βγαίνει.

Τότε βλέπουμε αυτό :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

2. Αφαιρούμε την πίπα του μπουζί :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

3. Φυσάμε τον χώρο του μπουζί με αεροσυμπιεστή για να φύγουν τυχόν βρωμιές που υπάρχουν εκεί και να μην καταλήξουν στον κύλινδρο με δυσάρεστα αποτελέσματα.

4. Προσαρμόζουμε το μπουζόκλειδο :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Και μετά χρησιμοποιώντας κατάλληλο γερμανικό κλειδί που εμπεριέχεται στα εργαλεία του σκούτερ ή άλλο μεγαλύτερο για να κάνει καλύτερο μοχλό, στρίβοντας προς τα αριστερά ξεβιδώνουμε το μπουζί και το βγάζουμε.







Εδώ θα σταθούμε λιγάκι για να αναφέρουμε ότι στον μεν πίνακα περιοδικής συντήρησης αναφέρεται ότι το μπουζί αλλάζεται κάθε 12.000 χλμ στο δε εγχειρίδιο σέρβις ότι βγαίνει κάθε 12.000, επιθεωρείται και αν δεν υπάρχει αποχρωματισμός στην πορσελάνη, αν δεν υπάρχουν ρωγμές, σπασίματα, φθορά των ηλεκτροδίων, τότε καθαρίζουμε τα ηλεκτρόδια, ελέγχουμε το διάκενο και το επανατοποθετούμε.

Η απόφαση, του τι θα κάνετε, δική σας.

Άν όμως αποφασίσετε να το αλλάξετε, τότε πάμε στο επόμενο βήμα.

5. Ελέγχουμε με φίλερ το διάκενο του καινούργιου μπουζί. Πρέπει νάναι 0,80-0,90 mm.

Ακολουθούμε τις οδηγίες που έχουμε στο εγχειρίδιο χρήστη ανάλογα με την απόφαση που θα πάρουμε είτε να το αλλάξουμε είτε να ξαναβάλουμε το παλιό εφ' όσον είναι σε καλή κατάσταση.

Οι οδηγίες αναφέρονται στην σελίδα 98 αναλυτικά.


Το μόνο που θα τονιστεί εδώ και δεν αναφέρεται είναι ότι όταν βιδώσουμε ξανά το μπουζί το κάνουμε με το χέρι μας αργά και προσεκτικά μέχρι το σημείο που μπορούμε, μετά βάζουμε το μπουζόκλειδο. Δίνουμε μεγάλη προσοχή για να μην στραβοβιδωθεί και χαλάσουμε τα πάσα γιατί την κάτσαμε κατά το κοινώς λεγόμενο.


Για να πάρουμε και μια ιδέα, παρακάτω βλέπετε την κατάσταση του μπουζί μετά από 12.000 χλμ.

Από αυτό φαίνεται και η άριστη λειτουργία του κινητήρα γιατί όταν ξέρουμε να <<διαβάσουμε>> ένα μπουζί, μας λέει πολλά !

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Και σε άλλα με υγεία !

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 25263
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA SH 300. Αλλαγή μπουζί.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Μαϊος 16, 2013 8:32 am

Σήμερα η συνέχεια με έλεγχο του μπουζί.

1.Το μπουζί βγήκε με τη συνηθισμένη δυσκολία λόγο βάθους αλλά όχι βέβαια όπως την πρώτη φορά και αφού ελέγχθηκε βρέθηκε νάναι μια χαρά και ξαναμπήκε στη θεσούλα του.

Την ώρα που το έλεγχα πέρασε και ο μηχανικός της Γιαμάχα από κάτω πούναι γνωστός, τόδε και μούπε <<Άριστο, άμα κάνει καλή καύση το μηχανάκι το μπουζί δεν έχει ανάγκη>> οπότε ευλόγησον Δέσποτα.

Να και πως ήτανε :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Τα σπειρώματα που πιάνει η πίπα λίγο στραβά λόγο μην πώ καμιά βαριά κουβέντα κάποιων ηλιθίων, αλλά μιαςκαι η πίπα πιάνει καλά μικρό το κακό :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Η μέτρηση με το φίλερ του διάκενου στα 0,9, μια χαρά και μέσα στα όρια του 0,8-0,9 προβλεπομένου :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Και ένα κόλπο που μέχρι τώρα δεν τόχα ανακαλύψει και κατηγορούσα τους Τζαπανιάριδες ότι ήτανε μακάκες.
Άμ δεν ήτανε αυτοί αλλά μάλλον εγώ.

Λοιπόν, το μπουζόκλειδο έχει δύο θέσεις για γερμανικά.
Για το γερό σφίξιμο - λύσιμο κάτω κάτω, δηλαδή εδώ :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Και για το υπόλοιπο ξεβίδωμα - βίδωμα το μικρότερο κλειδί εδώ (φαίνονται και τα δύο) :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 25263
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA SH 300. Αλλαγή μπουζί.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Μαϊος 16, 2013 9:29 am

Επίσης έβγαλα το μπουζί που συμπλήρωσε 18.000 χλμ και έβαλα για ακόμη 6.000 χλμ αυτό πούχα βγάλει στις 12.000 και ήταν σχεδόν καινούργιο.

Το εντυπωσιακό είναι η κατάσταση του μπουζί ακόμα και στις 18.000 χλμ.

Το διάκενο μεταξύ των 0,8-0,9 που προβλέπεται ακάθεκτο και το μπουζί σε πολύ καλή κατάσταση αλλά εντάξει,μην το παρατραβάμε.

Δείτε λοιπόν το μπουζί πούμεινε μέσα για 18.000 χλμ :



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Για να έχετε δε πλήρη άποψη, δείτε το ίδιο ακριβώς μπουζί όταν επιθεωρήθηκε στις 12.000 χλμ :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 25263
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA SH 300. Αλλαγή μπουζί.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Απρ 04, 2016 9:31 pm

Σήμερα αισίως στις 54.000 χλμ και μετά από 18.000 χλμ χρήσης μπήκε αισίως το τρίτο μπουζί.

Επειδή αλλάχτηκε μπουζόκλειδο για να γίνεται ευκολότερη η διαδικασία, μπαίνει πλέον πάστα χαλκού που θα δείτε αλλά έχω και ένα συγκριτικό για να δούμε την κατάσταση του μπουζί με τη χρήση ποιο ελεύθερης εξατμίσεως αλλά και σε τι κατάσταση είναι ο κινητήρας μετά από 54.000 χλμ, το θέμα συμπληρώνεται.

Πάμε να ξαναθυμηθούμε λίγο τη θέση του μπουζί κλπ :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Το νέο μπουζόκλειδο που κάνει τη ζωή μας εύκολη με μαγνήτη στην άκρη μικρότερο σε διάμετρο από το μάνα που δε βρίσκει πλέον στα πλαϊνά και γενικά πολύ καλύτερο από το μάνα που τόχω βγάλει σε αχρηστία. Θα το δείτε και παρακάτω λεπτομερέστερα :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Το παλιό μπουζί μακράν εντός προδιαγραφών και σε άριστη κατάσταση και πάλι :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Ας θυμηθούμε λίγο και τι λέει το εγχειρίδιο συντηρήσεως :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Τα εργαλεία μας και το νέο μπουζάκι :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Μετράμε το διάκενο στο νέο κατά τα γνωστά, βάζουμε στα σπειρώματα πάστα χαλκού και βλέπουμε τι είναι αυτή η πάστα :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Το βάζουμε μέσα σφίγκουμε με το νέο μπουζόκλειδο ΠΟΥΧΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ με το δυναμόκλειδο και βάζουμε τη μπουζόπιπα που πρέπει να δείχνει έτσι (προσοχή στην εγκοπή) :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Ας ρίξουμε μια ματιά τώρα στην κατάσταση και των τριών μπουζί που βγήκαν σταδιακά στις 18,36 και 54.000 χλμ :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Χαλαρά μπορούν να ξαναμπούν και τα 3 για άλλες 6.000 χλμ και όχι μόνο.

Και σε άλλα με υγεία !

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 25263
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA SH 300. Αλλαγή μπουζί.

Δημοσίευση από nks1967 Την / Το Τρι Απρ 05, 2016 7:51 am

Αυτό το μπουζόκλειδο-καρυδάκι είναι κατασκευασμένο ή το αγόρασες έτσι;
Πως μπορούμε να το προμηθευτούμε;
Αφού έχεις βγάλει άλλα 2 μπουζί με ελάχιστη φθορά, γιατί δεν έβαλες ξανά το ίδιο διορθώνοντας το διάκενο;
avatar
nks1967

Αριθμός μηνυμάτων : 373
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2015
Ηλικία : 50
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA SH 300. Αλλαγή μπουζί.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Απρ 05, 2016 7:57 am

nks1967 έγραψε:Αυτό το μπουζόκλειδο-καρυδάκι είναι κατασκευασμένο ή το αγόρασες έτσι;
Πως μπορούμε να το προμηθευτούμε;

Όχι δεν είναι κατασκευασμένο, το αγόρασα από Βιομηχανικά Εργαλεία σε ένα μαγαζί πριν τον Άη Γιάννη [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Για 5-6 ευρώ που κοστίζει είναι ΤΟ εργαλείο, επιτέλους σφίξιμο με ροπή και όχι κουταμάρες και ότι λάχει και όλα τα γνωστά προβλήματα σπειρωμάτων κλπ.

Στα βιομηχανικά εργαλεία απλά γιατί είναι 14άρι ήτοι πολύ λεπτό γιατί 16άρι για παράδειγμα πήρα από το LEROY MERLIN κανά 4,5 ευρώ για το Γιαμάχα αλλά με λαστιχάκι κάτω και όχι μαγνήτη σαν και αυτό.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 25263
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA SH 300. Αλλαγή μπουζί.

Δημοσίευση από nks1967 Την / Το Τρι Απρ 05, 2016 8:05 am

Ευχαριστώ,
δηλαδή, πάω εκεί, ζητάω 14αρι καρυδάκι μακρύ και μου δίνει αυτό; Καλό είναι φυσικά να έχω μαζί και το δικό μου μπουζόκλειδο έτσι;
avatar
nks1967

Αριθμός μηνυμάτων : 373
Ημερομηνία εγγραφής : 12/11/2015
Ηλικία : 50
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA SH 300. Αλλαγή μπουζί.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Απρ 05, 2016 8:20 am

nks1967 έγραψε:Ευχαριστώ,
δηλαδή, πάω εκεί, ζητάω 14αρι καρυδάκι μακρύ και μου δίνει αυτό; Καλό είναι φυσικά να έχω μαζί και το δικό μου μπουζόκλειδο έτσι;

Τίποτα Νίκο.

Ακριβώς, έτσι πήγα και εγώ για να δω και το μήκος κλπ, το συγκεκριμένο είναι από RENAULT CLIO αν θυμάμαι καλά.Βέβαια επειδή είναι δυσεύρετο μπορεί και να μη τόχει και να χρειαστεί να το παραγγείλει, αυτό μόνο επιτόπου θα το δεις και εύχομαι να τόχει.

Και αλλού μπορεί να υπάρχει αλλά εγώ ξεκίνησα από εκεί πούχω πάρει και άλλα περίεργα όπως τα τεράστια καρύδια 41 και 46 για τους συμπλέκτες και μέχρι σήμερα είχε ότι περίεργο ζήτησα και δεν είμαι εύκολος συνήθως στα κουλά που ζητάω, άλλοι με κοιτάνε με κάτι μάτια ροφού όταν τα ακούνε, αυτός όχι, ξέρει τι του γίνεται.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 25263
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA SH 300. Αλλαγή μπουζί.

Δημοσίευση από Θανάσης Την / Το Τετ Απρ 06, 2016 6:08 pm

Την πάστα χαλκού από που την αγόρασες;
avatar
Θανάσης

Αριθμός μηνυμάτων : 819
Ημερομηνία εγγραφής : 23/01/2014
Τόπος : Νίκαια

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: HONDA SH 300. Αλλαγή μπουζί.

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τετ Απρ 06, 2016 6:41 pm

Θανάσης έγραψε:Την πάστα χαλκού από που την αγόρασες;

LIDL Θανάση από τις ωραίες προσφορές του.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 25263
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης