Πρόσφατα Θέματα

Αυτόματη μετάδοση (CVT). Τι είναι πώς λειτουργεί, ποια είναι τα συνήθη προβλήματά της και γενικά όλα τα σχετικά με αυτήν .

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Αυτόματη μετάδοση (CVT). Τι είναι πώς λειτουργεί, ποια είναι τα συνήθη προβλήματά της και γενικά όλα τα σχετικά με αυτήν .

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Οκτ 26, 2012 8:37 am

Αγαπητοί φίλοι, ξεκινώ αυτό το θέμα για να μάθουμε σε βάθος όλα τα σχετικά με την αυτόματη μετάδοση ή CVT = Continuously Variable Transmission = Συνεχώς Μεταβαλλόμενη Μετάδοση.

Η αφορμή ήταν μια συζήτηση που κάναμε τεχνική σε καφεδάκι και διαπιστώθηκε κατά την άποψή μου και χωρίς νάχω την πρόθεση να θίξω - προσβάλω - στενοχωρήσω κανέναν, ότι στο θέμα είμαστε απολύτως ημιμαθείς.

Η ημιμάθεια φίλοι μου είναι χειρότερη της αμάθειας διότι χωρίς νάχουμε εμβαθύνει μας δημιουργείται η εντύπωση πως γνωρίζουμε κάτι ενώ στην πραγματικότητα δεν το γνωρίζουμε, οπότε δεν το αντιλαμβανόμαστε κιόλας και πολλές φορές πέφτουμε θύματα του κάθε επιτήδειου που μας δουλεύει ψιλό γαζί.

Απαραίτητη προυπόθεση δε για να εμβαθύνει κάποιος είναι νάχει λύσει - δέσει τέτοια μετάδοση και να έχει κάνει γενικά πρακτική εξάσκηση γιατί άλλο η θεωρία και άλλο η πράξη.
Δύο έννοιες που αν η πράξη δεν ακολουθήσει την θεωρία, τότε είμαστε ημιμαθείς.

Στα λόγια χτίζω ανώγια και κατώγια που λέει ο Λαός μας.

Θα κάνω λοιπόν μια προσπάθεια να σας δείξω τι είναι η αυτόματη μετάδοση εδώ και όλα τα εξαρτήματα που την απαρτίζουν.

Πρακτικά θα δείτε στο <<φτιάξτο μόνος σου στο HONDA SH 300>> από εμένα και άλλους χρήστες που ασχολούμαστε με το θέμα και στην πράξη.

Επειδή το θέμα είναι μεγάλο και δυσνόητο, θα κρατηθεί κλειδωμένο μέχρι την ολοκλήρωσή του και μετά θα ανοίξει για παρατηρήσεις - συμπληρώσεις - απορίες και ότι άλλο θέλετε.

Μέχρι την ολοκλήρωσή του, ρωτήστε - παρατηρήστε ότι έχετε στο θέμα <<περί ανέμων και υδάτων>>.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27003
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αυτόματη μετάδοση (CVT). Τι είναι πώς λειτουργεί, ποια είναι τα συνήθη προβλήματά της και γενικά όλα τα σχετικά με αυτήν .

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Οκτ 26, 2012 8:44 am

Πρώτα λοιπόν μπαίνει μια τρισδιάστατη αναπαράσταση του πως δουλεύει η αυτόματη μετάδοση αυτού του τύπου.

Το γαλάζιο είναι το Βαριατόρ και το Ρόζ ο συμπλέκτης.

Αυτά βρίσκονται όπως κυτάμε το σκούτερ στο πλάι στην μετάδοση αριστερά ή προς το εμπρός μέρος του τιμονιού το βαριατόρ και προς τα πίσω ή προς την πίσω ρόδα, ο συμπλέκτης.

Ενδιάμεσα, παρεμβάλλεται ο ιμάντας.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27003
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αυτόματη μετάδοση (CVT). Τι είναι πώς λειτουργεί, ποια είναι τα συνήθη προβλήματά της και γενικά όλα τα σχετικά με αυτήν .

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Οκτ 26, 2012 8:48 am

Άλλο ένα :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27003
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αυτόματη μετάδοση (CVT). Τι είναι πώς λειτουργεί, ποια είναι τα συνήθη προβλήματά της και γενικά όλα τα σχετικά με αυτήν .

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Παρ Οκτ 26, 2012 8:54 am

Και άλλο ένα που θα δείτε μεταξύ των άλλων με προσοχή που συνδέεται τι από τα δύο βασικά εξαρτήματα ήτοι το βαριατόρ με τον στροφαλοφόρο άξονα του κινητήρα και ο συμπλέκτης με τα γρανάζια της τελικής μετάδοσης και τον πίσω τροχό όπου τελικά μεταδίδεται η κίνηση :


_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27003
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αυτόματη μετάδοση (CVT). Τι είναι πώς λειτουργεί, ποια είναι τα συνήθη προβλήματά της και γενικά όλα τα σχετικά με αυτήν .

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Πεμ Νοε 08, 2012 7:17 am

Άλλο ένα βίντεο όπου επεξηγείται επακριβώς πως δουλεύουν το βαριατόρ, ο συμπλέκτης και γενικά η μετάδοση CVT.

Μη σας παραξενέψει το ότι βλέπετε QUAD.
Τα ίδια πράγματα είναι ακριβώς.

Δείτε το με προσοχή :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27003
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αυτόματη μετάδοση (CVT). Τι είναι πώς λειτουργεί, ποια είναι τα συνήθη προβλήματά της και γενικά όλα τα σχετικά με αυτήν .

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Φεβ 09, 2015 8:51 pm

Αφού είδαμε πως δουλεύει λοιπόν η μετάδοση CVT και πως λειτουργεί, αρχίζουμε να επικεντρωνόμαστε στα επί μέρους απάρτια αρχής γενομένης από το VARIATOR.


Τα VARIATOR που τοποθετούνται από ΟΕΜ συνήθως είναι τα ίδια σε μορφή και απλά αλλάζουν σε μικρές λεπτομέρειες αλλά και μεγαλύτερες όπως για παράδειγμα ο αριθμός των <<μπιλιών>> ή <<κυλίνδρων>> πούναι λιγότερες ή περισσότερες ανάλογα κυρίως από τον κυβισμό του σκούτερ.


Το ΟΕΜ βαριατόρ έχει αυτή τη μορφή : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Ο τρόπος λειτουργίας αυτού του τύπου βαριατόρ είναι ο εξής : 






Εκτός από τα παραπάνω βαριατόρ της <<συνήθους>> μορφής,Ισπανικές εταιρείες έχουν εξελίξει και άλλου είδους βαριατόρ με πρώτη τη J COSTA.






 
Το βαριατόρ αυτό, όπως είδατε, λειτουργεί εντελώς με διαφορετική νοοτροπία και αντί νάχει κυλίνδρους που κινούνται σε συγκεκριμένο αυλάκι,έχει σφαιρικού τύπου που μπανοβγαίνουν σε συγκεκριμένο κανάλι περιστρεφόμενοι ταυτόχρονα και το άκρο τους ακουμπά στην <<καμπάνα>> που αυξομειώνει το ύψος κινήσεως του ιμάντα.


Τα βαριατόρ αυτού του είδους θεωρούνται <<αγωνιστικού >> τύπου και οι κατασκευαστές συνιστούν έλεγχο κάθε 6.000 χλμ.
Μειονέκτημά του συγκεκριμένου είναι η ακριβή τιμή των κυλίνδρων του που κυμάινονται περίπου στα 42 ευρώ έναντι 12-14 των ΟΕΜ και 23 - 32 των Dr Pulley.


Οι επιδόσεις του όμως είναι εκρηκτικές.
Σε SH 300 σε απότομο άνοιγμα γκαζιού αποφορτίζει εντελώς την εμπρός ανάρτηση και αν γείρεις πίσω το σηκώνεις στον αέρα.


Είναι λοιπόν Η λύση?
Αυτό θα το δούμε σε ξεχωριστό πόστ μιας και εδώ γίνεται τώρα μόνο η παρουσίασή τους.


Πρόσφατα και παρόμοιας νοοτροπίας με τη J COSTA μία άλλη Ισπανική εταιρεία εξέλιξε ένα άλλο βαριατόρ.
Η AUTISA.


Αυτό χρησιμοποιεί ρόλερς παρόμοια με του J COSTA με τη διαφορά ότι δεν είναι κυλινδρικά τύπου σφαίρας αλλά υποτετράγωνα.
Επίσης ΔΕΝ περιστρέφονται αλλά μπαινοβγαίνουν.


Υπόσχονται φοβερές επιδόσεις της τάξεως των 3 περίπου CV αλλά δεν υπάρχουν ακόμα κριτικές χρηστών.
Σε άλλο πόστ θα αναφερθούν εκτενέστερα στοιχεία όπως προαναφέρθηκε και για τα J COSTA.


Επί του παρόντος δείτε πως δουλεύει αυτό : 






Συνεχίζεται με εντυπώσεις χρηστών, εκτενή παρουσίαση και λοιπών στοιχείων για τα <<COMPETITION>> βαριατόρ....
Στο σημείο αυτό μπορούν να συζητηθούν απορίες κλπ επί των παραπάνω αναφερθέντων.

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27003
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αυτόματη μετάδοση (CVT). Τι είναι πώς λειτουργεί, ποια είναι τα συνήθη προβλήματά της και γενικά όλα τα σχετικά με αυτήν .

Δημοσίευση από gprhellas Την / Το Δευ Φεβ 09, 2015 9:50 pm

Πολύ εμπεριστατωμένη ανάλυση του θέματος. study

Θέλω να αναφέρω όμως ότι για τα variator j-costa υπάρχει πρόωρη  scratch  (κατ' εμέ απαράδεκτη)  φθορά των κυλινδρικών σφαιρών.

Πάρτε και ένα video για του λόγου το αληθές:


avatar
gprhellas

Αριθμός μηνυμάτων : 2268
Ημερομηνία εγγραφής : 19/05/2014
Ηλικία : 50
Τόπος : ΡΑΦΗΝΑ/ΑΤΑΛΑΝΤΗ/ΑΙΓΙΟ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αυτόματη μετάδοση (CVT). Τι είναι πώς λειτουργεί, ποια είναι τα συνήθη προβλήματά της και γενικά όλα τα σχετικά με αυτήν .

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Φεβ 09, 2015 10:01 pm

Ευχαριστώ Γιώργη.


Έχεις απόλυτο δίκιο φίλε μου και αύριο με το καλό όταν θα αναπτύξω το θέμα για τα COMPETITION βαριατόρ τότε θα συμπεριληφθεί και αυτό αλλά και άλλα με πλήρες ιστορικό και χρήστη συμφορουμίτη μας.


Προς το παρόν θα περιμένω μέχρι αύριο μήπως υπάρξει κάποια απορία επί των παραπάνω αναφερθέντων. Wink

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27003
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αυτόματη μετάδοση (CVT). Τι είναι πώς λειτουργεί, ποια είναι τα συνήθη προβλήματά της και γενικά όλα τα σχετικά με αυτήν .

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Φεβ 10, 2015 10:17 am

Αφού λοιπόν δεν υπάρχει καμία απορία μέχρι τώρα συνεχίζουμε.


Αυτό το πόστ αφορά αποκλειστικά τα ΟΕΜ ή μαμά βαριατόρ.


Αυτά αποδεδειγμένα και με μετρήσεις αντέχουν μια χαρά, τουλάχιστον στο SH 300 που μέτρησα προσωπικά στις 90.000 χλμ και συνεχίζουν χωρίς ενδείξεις προβλήματος.


Συγκεκριμένα και με στοιχεία λοιπόν μπορούμε να δούμε την κατάστασή του στις 90.000 χλμ στο παρακάτω βίντεο : 


_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27003
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αυτόματη μετάδοση (CVT). Τι είναι πώς λειτουργεί, ποια είναι τα συνήθη προβλήματά της και γενικά όλα τα σχετικά με αυτήν .

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Τρι Φεβ 10, 2015 12:00 pm

Και ήρθε η ώρα του πρωτοπόρου του είδους J COSTA.


Περιγραφικά και επιπλέον του βίντεο που έβαλε στο παραπάνω πόστ του ο Γιώργος, αναφέρονται τα εξής :


Το εν λόγο βαριατόρ το τοποθέτησε συμφορουμίτης μας και το είχαμε ψάξει παρέα.
Στις πρώτες 18.000 χλμ η απόδοσή ήταν ωραιότατη και όλα πήγαν καλά.


Στις 18.000 χλμ αλλάχθηκαν τα ράουλα με καινούργια από τον επίσημο αντιπρόσωπο που εδώ είναι ο Αλεξόπουλος.


Στις  11.000 χλμ  χρήσης και 29.000 χλμ συνολικά στοκοντέρ, ο συμφορουμίτης μας άρχισε να ακούει γρατζουνίσματα και περίεργους θορύβους από τη μετάδοση.
Όταν ανοίχθηκε η μετάδοση διαπιστώθηκε ότι τα ράουλα με το 1/3 της ζωής τους σε χρήση είχαν λιώσει και φυσικά γρατζούνισαν - κατέστρεψαν την καμπάνα του βαριατόρ.


Η κατάσταση λοιπόν είχε ως εξής : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Συγκριτικά για να έχετε ολοκληρωμένη άποψη, αυτά που βγήκαν στις 18.000 χλμ χρήσης είχαν αυτή την όψη : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Φυσικά μετά από αυτό που συνέβη ο συμφορουμίτης μας τόβγαλε και ξανάβαλε το μαμά ΟΕΜ.


Όπως με ενημέρωσε προφορικά σχετικά πρόσφατα σε καφέ πούπιαμε μαζί το πρόβλημα οφειλόταν σε κακή παρτίδα των μπιλιών που όπως φαίνεται από τις φωτό φθάρηκαν πρόωρα, αποκαλύφθηκε το σιδερένιο μέρος των βαριδιών και φυσικά κατέστρεψε την καμπάνα.


Πήγε στον Αλεξόπουλο, όπως με ενημέρωσε παραδέχτηκαν το λάθος και άλλαξαν την καμπάνα και τα βαρίδια.
Σημειωτέον ότι τα βαρίδια ή  ράουλα δεν είναι καθόλου φθηνά και κοστίζουν από 29 μέχρι 50τόσα ευρώ και η καμπάνα κανά 44άρι και ο πείρος κανά 25άρι μέσο όρο όπως φαίνεται ΕΔΩ.


Εννοείται ότι ο συμφορουμίτης είναι τώρα αν θυμάμαι καλά με το μαμά βαριατόρ και ράουλα Dr Pulley έχοντας το J COSTA στην άκρη.
Βέβαια δεν νομίζω νάχει και μεγάλες απαιτήσεις από το σκούτερ του διότι προσωπικά έχω να το δώ  πολύ καιρό,  μιας και συνέχεια κυκλοφορεί όσο τουλάχιστον βλέπω εγώ με το CBF 1000 του.


Αυτά λοιπόν από ότι είδαμε εμείς εδώ.


Θα προσθέσω και τι έχουν δεί σε άλλο μοτοφόρουμ ξενόγλωσσο, αγγλικό, με μετάφραση ελεύθερη όσο μπορώ.


Report on the J. Costa Variator

Εντυπώσεις από το Βαριατόρ J Costa : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



I installed the J. Costa last fall into my BR.
There is now between 10,000 - 15,000 km's on it.
I removed it 2 days ago to inspect it.
Here are my findings.
Here are all 16 weights.
8 are flat sided.



Εγκατέστησα το βαριατόρ (να μη λέμε συνέχεια το όνομα ξέρουμε για ποιό μιλάμε ε?) το περασμένο φθινόπωρο στο BR μου.
Τώρα έχει περί τις 10-15.000 χλμ πάνω του.
Τόβγαλα πριν 2 μέρες για επιθεώρηση.
Και να τι είδα.
Βλέπετε και τα 16 βαρίδια.
Τα 8 είναι παρμένα στο πλάι : 
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



I was thinking this was causing some vibration, due to balancing issues, but 8 weighed 86 grams, and the other 8 weighed 87 grams.



Όταν τάδα σκέφτηκα ότι σε αυτό οφειλόταν ο κραδασμός που είχα δηλαδή σε προβλήματα ισορροπίας και ζυγίσματος αλλά αφού τα μέτρησα είδα ότι τα 8   ζύγιζαν 86 γραμμάρια και τα άλλα 8  ζύγιζαν   87 γραμμάρια.


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Now, there have been reports of the bore, of the moveable face, wearing quickly, becoming sloppy on the boss. Mine was OK.



Τώρα επειδή υπήρξαν αναφορές πρόωρης φθοράς της βάσης  του κινούμενου μέρους που γινόταν χαλαρό στο σημείο προσαρμογής του, το έλεγξα και αυτό αλλά το δικό μου ήταν εντάξει : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Next, there have been a few of us that noticed the non-moveable face, was getting a groove worn into it, from the center bushing of the moveable face.
Grooved non-moveable: 



Κατόπιν μερικοί  από μας παρατήρησαν  φθορά στο μη κινούμενο μέρος και συγκεκριμένα έκανε βαθούλωμα στο κέντρο :


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Και να τι προκαλεί αυτή τη φθορά : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Και ο κύλινδρος εμφανίζει φθορά επίσης : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Κατόπιν μέτρησα τον ιμάντα (έχει φωτό που δεν τις βάζω γιατί δεν έχουν σχέση με το θέμα), φύσηξα - καθάρισα τη κατάμαυρη μετάδοση και μετά ξανάβαλα το ΟΕΜ βαριατόρ με 19άρια Dr Pulley (βάζω μόνο τα χάλια της μετάδοσης για να δείτε και το ΟΕΜ βαριατόρ) : 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



"My official opinion of the J. Costa variator"
It 'hands-down' spanks the ass of the OEM variator,( even with it being machined, and running 19g sliders. ) , for performance, but the OEM with sliders is smoother, and less vibration.
I was very concerned about the quality of the Italian J. Costa, but thus far, I personally don't see any issues with anything I found in my unit. 
1. There was only 1 gram difference in the weighing of all 8 'flat-ended' weights, and all 8 round-ended weights.
2. My boss was still nice and snug after almost a seasons riding, but that may change. There are others that I KNOW where worn ALOT after more miles were accumulated. Re-working the bore of the variator, and boss, should rectify this. This is definetly "the weak-spot" for the J. Costa.

Now, this all being said,......I WILL be re-installing my J. Costa within the week, as I am missing it!!....its THAT MUCH BETTER performance. [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]ger: 



Η επίσημη γνώμη μου λοιπόν για το J COSTA βαριατόρ : 
Μαμάει εν συγκρίση με το ΟΕΜ βαριατόρ (ακόμα και τροποποιημένο το μαμά με 19άρια ράουλα και προφανώς εννοεί Πούλευ) ΑΛΛΑ το ΟΕΜ είναι περισσότερο βελούδινο και έχει λιγότερους κραδασμούς.
Είχα τους προβληματισμούς μου σχετικά με το Ιταλικό (τι Ιταλικό Ισπανικό είναι , κάπου τόχασε ο Εγγλέζος) J COSTA αλλά μέχρι τώρα δεν βλέπω προσωπικά κανένα θέμα από το δικό μου(και τα παραπάνω τί ήτανε Ο Ε Ο?)
1.Υπήρχε μόνο 1 γραμμάριο διαφορά μεταξύ φθαρμένων - μη φθαρμένων.
2.Ο άξονας ήταν καλός και εφαρμοστός μετά από τη χρήση μίας περιόδου αλλά αυτό μπορεί να αλλάξει.Υπάρχουν άλλοι που ξέρω που ήταν αρκετά φθαρμένος.Αυτό σίγουρα είναι το ασθενές σημείο του J COSTA.


Αυτά ήταν όσα είχα να πώ , εντός της εβδομάδας θα ξαναβάλω το J COSTA γιατί μου λείπει...ΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΕΧΕΙ.




ΠΗΓΗ.



Και κάπου εδώ κλείνει η αναφορά στο J COSTA.


Tα συμπεράσματα δικά σας!

_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27003
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αυτόματη μετάδοση (CVT). Τι είναι πώς λειτουργεί, ποια είναι τα συνήθη προβλήματά της και γενικά όλα τα σχετικά με αυτήν .

Δημοσίευση από Savvas Την / Το Δευ Μαϊος 25, 2015 2:48 pm


_________________
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
HONDA NC 750 X - YAMAHA CYGNUS X 125  -  HONDA LEAD 90 -  HONDA PCX 125 - HONDA PCX 150
avatar
Savvas
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 27003
Ημερομηνία εγγραφής : 13/05/2012
Ηλικία : 55
Τόπος : Ελλαδάρα αγάπη μου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης